Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg een beta code voor de Free to Play Battle Royale game Warface hier:

https://ps.warface.com/en/cbt

Ik heb mijn code en ga de game zo downloaden en testen:

YAY...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 23:03:
Nou, m'n PS4 Pro leest opeens geen discs meer. Tenminste, er is een soort 'workaround' door op de bovenkant van de PS4 te tikken terwijl de disc gelezen wordt...

Al uitgetrokken, laten afkoelen, via Safe Mode heb ik de laatste update nog eens toegepast: mocht niet baten.

Gelukkig hebben we nog wettelijke garantie bij de MediaMarkt tot november... maar even insturen voordat er weer een bulk nieuwe games uitkomt in september.

Iemand een idee hoe lang service via MediaMarkt duurt?
Het zal sneller zijn om het direct via Sony te laten gaan, denk ik? Met MM logistiek erbij ben je zo 2 weken verder en dan is er nog niks gebeurd.

Het warme weer lijkt toch zijn tol te eisen van sommige apparaten.

Ik heb deze hele maand niet kunnen spelen want ik zit nog steeds met een kapotte TV, dus mijn Pro krijgt genoeg rust :+

Na 4 bezoeken van CE Repair vond ik het welletjes en heb ik de winkel weer eens gebeld. Inmiddels ligt er een fonkelnieuwe 65 inch LG OLED B7 (tegen kleine bijbetaling) in mijn auto die ik straks eens even ga aansluiten. Geen enkele ervaring met OLED, dus ik ben heel benieuwd. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
Nog meer mensen die bewust geen zware games spelen deze dagen omdat de ambient temperatuur in huis al 30+ is :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Jasphur schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 08:59:
Nog meer mensen die bewust geen zware games spelen deze dagen omdat de ambient temperatuur in huis al 30+ is :P
Yep, ik. En niet om m'n Pro of X te sparen(zeker die laatste geeft geen krimp), maar meer omdat ik gewoon te lamlendig ben om een game te spelen waarbij ik ook maar iets van een hersencel moet gebruiken. Ik kan totaal niet tegen deze hitte, enige wat ik aan gamen doe (als ik al game) is een beetje hersensloos racen met Forza.

Aangezien dit soort zomers eerder regel dan uitzondering gaan worden, zorg ik dat voor volgende zomer een deftige airco in huis heb hangen. Het is even een investering maar alles beter dan die pokkehitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-09 16:00
Tijd om alles naar buiten te verkassen in de avond uurtjes :+

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-09 09:07

Schuimpje

Couch Warrior

Gisteren 3,5 uur god of war gespeeld. 28,5 graden in huis, merk toch wel dat mijn ps4 pro meer blaast dan een week geleden. Logisch ook met die temperatuur haha, laat 'm maar lekker werken voor de baas 8)

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met deze hitte let ik op al mijn apparatuur die te heet kunnen worden.
So far so good. Ik let er ook op of ik zelf niet te heet wordt. :+

Ik game nog elke dag, maar iets minder met deze hitte.

Ik wou net even de Warface beta checken, maar de servers zijn nog niet online. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Oeps dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Donstil op 27-07-2018 10:15 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kijk dat is dan ook weer niet echt nodig voor dergelijke elektronica. Die 10 graden (ongeveer) kan de koeling wel opvangen en de marge tussen “niets aan de hand” en “het wordt te warm ik ga stuk” is veel groter.
Jeroenimoes schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 23:03:
Nou, m'n PS4 Pro leest opeens geen discs meer. Tenminste, er is een soort 'workaround' door op de bovenkant van de PS4 te tikken terwijl de disc gelezen wordt...

Al uitgetrokken, laten afkoelen, via Safe Mode heb ik de laatste update nog eens toegepast: mocht niet baten.

Gelukkig hebben we nog wettelijke garantie bij de MediaMarkt tot november... maar even insturen voordat er weer een bulk nieuwe games uitkomt in september.

Iemand een idee hoe lang service via MediaMarkt duurt?
Aah ruk. Mijn Pro had precies hetzelfde alles gedaan wat internet wilde maar niets werkte of was tijdelijk.

Hij ligt nu 10 werkdagen bij bol. Ik hoop vrijdag nog niets gehoord te hebben want dan krijg ik mijn geld terug *O*

[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 27-07-2018 10:15 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik heb een ventilator achter me staan die ook over de PS4 blaast. Dat scheelt al wat. Ook omdat ik altijd met een headset op zit en da's ook best warm.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou hier in huis was het tot vorige week goed te doen met de hitte, maar uiteindelijk ook flink opgewarmt. Ik heb hier in het thuiskantoor annex (retro) gameroompje geen temp meter, maar in de woonkamer was het dinsdag al zo goed als 29 graden en het zal met de laatste dagen vast niet veel kouder geworden zijn.

Over een half uurtje is de zon igg niet meer op mijn raam aan het schijnen en kan ik denk ik wel vanuit mijn raam nog iets wat koelte binnenhalen, anders toch maar is gaan kijken of ik mijn portable airco unitje kan gebruiken. Grootste probleem is hierbij het zoeken van de slang die naar buiten moet, en het ding maakt helaas ook wel erg veel lawaai af, maar kan hem dan iig aanzetten terwij ik lunch ofzo.

Een collega van me heeft een nieuwbouwhuis met naast vloerverwarming ook een (warmte?) pomp die koud water door zijn systeem heen kan halen, En die heeft het thuis gewoon op een comfy 21 graden voor elkaar kunnen krijgen

ik moet zeggen dat je met deze temperaturen gaat overwegen om te verhuizen naar een woning die dat ook heeft icm zonnepanelen dan (vind ik net wat logischer dan mijn huidige woning die 'alleen maar' vloerverwarming (vvw) op de begane grond heeft en (nog) geen zonnepanelen. De collega heeft ook vvw op zijn 2e etage en mogelijk zelfs op zolder al hoewel ik dat laatste niet zeker weet.

Maar ja, woon hier net half jaar en heb toch al wat geinvesteerd, dus wil eigenlijk niet weg......split airo unitje dan next best thing i guess, en dan toch maar zonne panelen ook.

Maar on terug on topic te gaan, ik game lekker wanneer ik wil, mijn pro maakt iig niet merkbaar veel meer herrie dan normaal, en komt zeker niet in de buurt van het kabaal dat mijn og ps4 maakte.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Nou, ik zou wel willen gamen, maar geen tijd gehad. :P

En... het Ziggo modem werd me toch een partijtje heet......... sowieso had ik al zeer regelmatig connectieproblemen met dat ding, dus krijg ik morgen een nieuwe opgestuurd van Ziggo.
Het deed met recht pijn om dat ding aan te raken; niet normaal heet!!!

Nu dus even geen internet in huis. :'(

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Spiderman gameplay ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:21

page404

Website says no

Het valt me op dat de PS4 Pro vaak uitverkocht is via bol.com. Heel opvallend. Ik houd het daar in de gaten omdat ik een shitload aan bonnen heb liggen die ik in wil ruilen. Het enige wat er nu staat is een "tweedekans" SW:BF editie met krassen. No thanks. Hopelijk na de zomer wel wat meer voorraad.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Net even snel de tutorial doorlopen van Warface en het is veelbelovend.
Er is veel meer in de game te doen dan Battle Royale, zoals bijvoorbeeld:
Free for All, Team Death Match en Plant the Bomb.

Conclusie: een echte aanrader voor de fans van een gratis goeie shooter game.

Schrijf je in voor de beta zou ik zeggen:

De codes zijn op=op, dus wacht niet te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10 13:21
Hebben jullie nog goede aanraders voor op de PS4? Nu met deze zomerdagen is het boven achter de PC niet uit te houden en zoek ik de PS4 weer wat meer op. Iets RPG achtig, of een leuke actie game is altijd goed. Echte shooters hou ik niet zo van op de console. Lijstje met mijn favoriete games voor de PS4:

Last of Us
Uncharted 4 + dlc
Witcher 3
Horizon zero down + dlc
AC: origins
God of War(alle versies)
Bloodborne
Dark souls 3
Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Geen zware game qua gfx maar net nog een paar potjes Rocket Leugue gedaan, nou kom ik normaal al niet mee maar had er nu helemaal snel genoeg van 8) ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:56
@Omisys

Uncharted 1,2 en 3
Uncharted The Lost Legacy
Tomb Raider 2013 en Rise of the Tomb Raider
Fallout 4
Metal Gear Solid 5

of iets als Ratchet & Clank. Dat is ook echt een toffe actie game voor in de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Omisys schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 13:01:
Hebben jullie nog goede aanraders voor op de PS4? Nu met deze zomerdagen is het boven achter de PC niet uit te houden en zoek ik de PS4 weer wat meer op. Iets RPG achtig, of een leuke actie game is altijd goed. Echte shooters hou ik niet zo van op de console. Lijstje met mijn favoriete games voor de PS4:

Last of Us
Uncharted 4 + dlc
Witcher 3
Horizon zero down + dlc
God of War(alle versies)
Bloodborne
Dark souls 3
Diablo 3
Skyrim
Elder Scrolls Online
Dragon Age: Inquisition (alle Dragon Ages vind ik leuk, zelfs degene met slechte reviews. :P )

Zoiets?

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Anton.net schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 13:13:
@Omisys

Uncharted 1,2 en 3
Uncharted The Lost Legacy
Tomb Raider 2013 en Rise of the Tomb Raider
Fallout 4
Metal Gear Solid 5

of iets als Ratchet & Clank. Dat is ook echt een toffe actie game voor in de zomer
Rachet & Clank is geweldig! :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:40
Mijn PS4 is net een ezel: of het nu warm of koud is, werken zal ie. >:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 12:34:
Net even snel de tutorial doorlopen van Warface en het is veelbelovend.
Er is veel meer in de game te doen dan Battle Royale, zoals bijvoorbeeld:
Free for All, Team Death Match en Plant the Bomb.

Conclusie: een echte aanrader voor de fans van een gratis goeie shooter game.

Schrijf je in voor de beta zou ik zeggen:

De codes zijn op=op, dus wacht niet te lang.
Ik dacht dat die game al lang op consoles te verkrijgen was? Of verwar ik het met een andere shooter.

Edit: Oh wacht dat is Warframe

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb geen PS4Pro met God Of War gekocht om het niet te spelen. Dus die staat flink te blazen. Nogal een verschil van mijn stille PC. Wel jammer.

Onderhand ben ik wat genuanceerder gaan kijken naar consoles maar de PC blijft nog steeds (voor mij) ver weg het beste systeem om op te gamen. Maar ik begrijp dat die ook zijn nadelen heeft (prijs/onderhoud).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 14:10:
[...]
Ik dacht dat die game al lang op consoles te verkrijgen was? Of verwar ik het met een andere shooter
Wikipedia: Warface

September 2018 ook op Xbox One. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Ja sorry, die Warframe dacht ik aan, maar volgens mij is die game totaal anders. Goed, we gaan het zien. Weet niet of ik er nog aan toe ga komen. Hoop dat de beta lang genoeg duurt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kwam ook deze nog tegen gisteren. Ook de floor demo, maar wel footage die ik nog niet gezien had.

En deze:

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 27-07-2018 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MrVegeta schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 14:10:
Ik heb geen PS4Pro met God Of War gekocht om het niet te spelen. Dus die staat flink te blazen. Nogal een verschil van mijn stille PC. Wel jammer.

Onderhand ben ik wat genuanceerder gaan kijken naar consoles maar de PC blijft nog steeds (voor mij) ver weg het beste systeem om op te gamen. Maar ik begrijp dat die ook zijn nadelen heeft (prijs/onderhoud).
Mooi verwoord. Als ik onbeperkt tijd en geld had, zou ik zeker ook een dikke gamepc nemen voor de multiplats en technisch het beste kunnen gamen [4k/max fps/ultra wide of multiple screens...en laad tijden die veel minder zijn dan de consoles], echter dan zou ik nog steeds console of consoles nodig hebben voor de exclusives :)

offtopic:
toevallig vandaag wat informeel een pc-tje in elkaar gelikt op de alternate site, maar juist omdat ik console peasant ben, zelfs uitgegaan van een ryzen G build zonder dedicated gfx card. Ik game wel is op mijn pc, maar voornamelijk oudere games en indie stuff, dus is kijken hoe het zonder videokaart bevalt, en dan mogelijk over 1-2 jaar die dan alsnog erbij gooien als dat niet tot niet goed genoeg bevalt, en als amd bij zijn historie blijft dan over 3-4 jaar zelfs nog een andere cpu/apu in het mobo!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 14:56:
[...]

Mooi verwoord. Als ik onbeperkt tijd en geld had, zou ik zeker ook een dikke gamepc nemen voor de multiplats en technisch het beste kunnen gamen [4k/max fps/ultra wide of multiple screens...en laad tijden die veel minder zijn dan de consoles], echter dan zou ik nog steeds console of consoles nodig hebben voor de exclusives :)

offtopic:
toevallig vandaag wat informeel een pc-tje in elkaar gelikt op de alternate site, maar juist omdat ik console peasant ben, zelfs uitgegaan van een ryzen G build zonder dedicated gfx card. Ik game wel is op mijn pc, maar voornamelijk oudere games en indie stuff, dus is kijken hoe het zonder videokaart bevalt, en dan mogelijk over 1-2 jaar die dan alsnog erbij gooien als dat niet tot niet goed genoeg bevalt, en als amd bij zijn historie blijft dan over 3-4 jaar zelfs nog een andere cpu/apu in het mobo!
Vind overigens sommige games echt 'console' games.
Zo lijkt mij persoonlijk een Assassin's Creed niet leuk op een pc.
Jaja, ik weet het, je kan een controller aansluiten op je desktop... Is nog niet hetzelfde imo.. Deze games zijn het leukst gewoon relaxed op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 14:58:
[...]

Jaja, ik weet het, je kan een controller aansluiten op je desktop... Is nog niet hetzelfde imo.. Deze games zijn het leukst gewoon relaxed op de bank.
True, maar je kan natuurlijk ook je pc aansluiten aan je tv. maar goed, ps4 topic, niet pc :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Sagat schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 14:56:
[...]

offtopic:
Laadtijden? Ik heb bij God of War nog geen laadscherm langer dan 5 seconden gehad. Gaat prima!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 14:58:
[...]

Ik wil de pc vs console discussie natuurlijk niet aanzwengelen maar essentieel is het enige verschil de games en hoeveel je wilt investeren in je systeem (zowel tijd als geld).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 15:24:
[...]

Laadtijden? Ik heb bij God of War nog geen laadscherm langer dan 5 seconden gehad. Gaat prima!

[...]

Ik wil de pc vs console discussie natuurlijk niet aanzwengelen maar essentieel is het enige verschil de games en hoeveel je wilt investeren in je systeem (zowel tijd als geld).
De game koud starten duurt langer dan 5 seconden en ook het fast travelen duurt absoluut langer dan 5 seconden, dus dat klopt niet helemaal. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

bram1984 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 16:17:
[...]

De game koud starten duurt langer dan 5 seconden en ook het fast travelen duurt absoluut langer dan 5 seconden, dus dat klopt niet helemaal. :)
Haha, ja okay ik hoef de gamen ooit koud te starten en de fast travel is inderdaad langer maar dat hebben ze goed gemaskeerd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Paar uur doorgebracht op de PS4 icm een FullHD-tv en het valt me 100% mee. Game-pc staat aangesloten op een 1440p-scherm en natuurlijk zie je het verschil, maar het is niet slecht.

Erger me trouwens wel een beetje aan de typische besturing van The last of us. Het voelt net niet. Kan deels komen omdat het een poort is en deels omdat ik Xbox-Controllers fijner vind. Wel een superspannende game. Ik ben momenteel nog met z'n drieën, maar weet dat je met z'n tweeën overblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-10 02:33
Toch begin ik echt steeds meer te twijfelen om games online te kopen. PSN heeft tegenwoordig echt top aanbiedingen van wat ik de laatste tijd zie. Zitten nu ook wel een paar titels tussen die mooi geprijsd zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:18:
Toch begin ik echt steeds meer te twijfelen om games online te kopen. PSN heeft tegenwoordig echt top aanbiedingen van wat ik de laatste tijd zie. Zitten nu ook wel een paar titels tussen die mooi geprijsd zijn.
Als je game niet perse op release hoeft te spelen en je kunt wat langer wachten, dan kun je voor echt mooie prijzen games in de aanbieding kopen op PSN...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
-SaveMe- schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:03:
[...]

Als je game niet perse op release hoeft te spelen en je kunt wat langer wachten, dan kun je voor echt mooie prijzen games in de aanbieding kopen op PSN...
Dat heb ik sowieso niet meer. Ik hoef niet meer op dag 1 perse een bepaalde game te hebben. De enige game serie waar ik dat nog mee heb is Fallout, maar alle andere games koop ik juist als ze sowieso al 50% goedkoper zijn of zelfs nog 2ehands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op zondag 29 juli 2018 @ 17:28:
[...]

Dat heb ik sowieso niet meer. Ik hoef niet meer op dag 1 perse een bepaalde game te hebben. De enige game serie waar ik dat nog mee heb is Fallout, maar alle andere games koop ik juist als ze sowieso al 50% goedkoper zijn of zelfs nog 2ehands.
Ik wil toch wel graag bepaalde spellen op release spelen, sommige games zit ik dan al een poos op te wachten. Maar soms kan dat gewoonweg niet omdat er bijvoorbeeld meerdere games tegelijkertijd uitkomen, net als nu in September (4 games die ik wil spelen). Dan pik ik de games in een volgorde waarin ik zin heb om te spelen op. En doorgaans speel ik eerst een spel uit voordat ik een nieuwe oppik en ga spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:11
Omisys schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 13:01:

Last of Us
Uncharted 4 + dlc
Witcher 3
Horizon zero down + dlc
God of War(alle versies)
Bloodborne
Dark souls 3
Diablo 3
nioh nu in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 29 juli 2018 @ 09:57:
Paar uur doorgebracht op de PS4 icm een FullHD-tv en het valt me 100% mee. Game-pc staat aangesloten op een 1440p-scherm en natuurlijk zie je het verschil, maar het is niet slecht.

Erger me trouwens wel een beetje aan de typische besturing van The last of us. Het voelt net niet. Kan deels komen omdat het een poort is en deels omdat ik Xbox-Controllers fijner vind. Wel een superspannende game. Ik ben momenteel nog met z'n drieën, maar weet dat je met z'n tweeën overblijft.
De game speelt exact hetzelfde als op de PS3. Ik vind het juist heerlijk spelen. Je character heeft echt gewicht en het voelt soepel door de uitstekende animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Lastige machine is de Playstation soms...
Er is 64GB ruimte op mijn apparaat maar een update van 3.65GB kan ie niet dowloaden omdat er "niet voldoende ruimte beschikbaar is" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:10
Ik koop 3 kwart online.
En ik moet zeggen. Eenmaal digitaal, en je wil niet meer terug.

Het is zoveel relaxter als je niet steeds van disc hoeft te switchen. Vooral bij multiplayer games (heb al JAREN geen mp game op disc gekocht). Scheelt ook ruimte, omdat je alles op je console hebt staan.

Maar je hebt altijd collectors/verzamelaars die meer waarde hechten aan een tastbaar hoesje. Daarnaast blijven digitaal games op day one wel erg prijzig. Ook kun je digitale games niet doorverkopen. Dat zijn de grootste minpunten.

Zo is Spider-man te pre-orderen voor €70 in de Nederlandse Playstation Store. Terwijl je hem ook fysiek kunt kopen voor €54 bij Allyourgames.

Maar in de Amerikaanse PS Store betaal je $60 voor Spider-Man. En $60 PSN tegoed kost bij PCgamesupply €49. PCgamesupply heeft ook soms tegoed in de aanbieding. Waardoor je nog goedkoper uitkomt.

Dus als je 100% digitaal wil gaan, is een Amerikaanse account aanmaken wel handig (puur voor de goedkopere prijzen en flash sales, spelen doe je gewoon op je Nederlandse account).

Heb ik ook al jaren .

[ Voor 4% gewijzigd door Sefaex op 30-07-2018 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:08:
Er is 64GB ruimte op mijn apparaat maar een update van 3.65GB kan ie niet dowloaden omdat er "niet voldoende ruimte beschikbaar is" 8)7
Dat probleem kwam laatst langs op Reddit en is een 'lastige' software bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
dvdkiwi schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:08:
Dat komt omdat ze bedacht hebben dat ze dan de hele game moeten kopiëren als backup 7(8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• musiman

musiman

Donstil schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:55:
[...]

Precies andersom. Dus zijn console is mijn primary en mijn console die van hem.

Je stelt daarna gewoon in dat je eigen PSN automatisch inlogd en je hebt er geen last van.

Wel moet je elkaar vertrouwen natuurlijk en moet je de download aanzetten met het account van aanschaf.
Nou, ik heb met mijn zoon overlegd. We gaan elkaars console primair maken. :)
Ik heb ook alvast Red Dead Redemption 2: Special Edition op PSN gepre-ordered. Ik hoef er maar eentje nu, dus dan de duurdere maar. :P

Thanks for the advice!!!

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:08

R.G

Hey Dames en Heren,

Kunnen we een soort van lijstje neerzetten met must haves en goede deals in de huidige sale die we steeds met zn allen aanvullen? zoals?

Must have get it quick:
[0] = ''Horizon zero dawn complete" [price] 29,99 [comment] is een steal ( heb hem al ) maar voor anderen.

Kunnen we dit blijven quoten ?
Zodat niemand van ons is bijzonders misloopt? :)

[ Voor 3% gewijzigd door R.G op 30-07-2018 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Ik heb een nieuwe router gekregen van Ziggo (de vorige had kuren) en heb daar de firewall features allemaal aangezet, inclusief het blocken van IP fragmentation.
Gisteren wilde ik Remote Play gaan gebruiken om te gamen vanaf de laptop (de tv geeft teveel warmte af met dit hete weer), toen werkte dat niet. Gelukkig gaf de PS4 bij het testen van de internetverbinding aan, dat Fragmentation niet werkte. Toen ging er bij mij een lichtje branden en heb ik die firewall feature weer uitgezet.

Nu doet Remote Play het weer. :)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
R.G schreef op maandag 30 juli 2018 @ 10:50:
Hey Dames en Heren,

Kunnen we een soort van lijstje neerzetten met must haves en goede deals in de huidige sale die we steeds met zn allen aanvullen? zoals?

Must have get it quick:
\[0] = ''Horizon zero dawn complete" [price] 29,99 [comment] is een steal ( heb hem al ) maar voor anderen.

Kunnen we dit blijven quoten ?
Zodat niemand van ons is bijzonders misloopt? :)
HZD Complete Edition kost in de Amerikaanse PS store slechts $20 (€16).

Scheelt je toch €14 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op maandag 30 juli 2018 @ 10:50:

Must have get it quick:
\[0] = ''Horizon zero dawn complete" [price] 29,99 [comment] is een steal ( heb hem al ) maar voor anderen.
Gaat snel de spuigaten uitlopen. Wat de een een goed game vindt, vindt de ander maar niets. En wat de een een goede deal is, vindt de andere nog veel te duur.

Er zijn genoeg andere manieren om deals te tracken. Om te beginnen zijn er regelmatige thematische kortingen in de PS Store en die worden hier ook wel aangekondigd en dan kan iedereen zelf wel gaan kijken of er iets bij zit dat hem interesseert.
Verder kan je op de PS Store een verlanglijst aanleggen en daarin zet je dan games die je ooit eens goedkoop wil oppikken. In het lijstje zelf, zie je zelfs dat het een deal is (oude prijs doorstreept) en of je nog extra korting hebt als PS+ lid.
En tenslotte heb je nog psprices.com waar je heel veel pricing info vindt, waaronder volledige prijshistoriek, huidige kortingen, het zetten van alerts, enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Budgetgaming is idd de place to be als je game aanbiedingen hier in de gaten wil houden ... Een opsomming hier van deals lijkt me overbodig, er worden al genoeg links naar de verschillende sales geplaatst. Maar niemand houdt je tegen om een game die jij erg goed vindt te promoten als die ergens in een sale is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Sefaex schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:16:
[...]

Ik koop 3 kwart online.

Het is zoveel relaxter als je niet steeds van disc hoeft te switchen. Vooral bij multiplayer games (heb al JAREN geen mp game op disc gekocht). Scheelt ook ruimte, omdat je alles op je console hebt staan.

Maar je hebt altijd collectors/verzamelaars die meer waarde hechten aan een tastbaar hoesje. Daarnaast blijven digitaal games op day one wel erg prijzig. Ook kun je digitale games niet doorverkopen. Dat zijn de grootste minpunten.

Zo is Spider-man te pre-orderen voor €70 in de Nederlandse Playstation Store. Terwijl je hem ook fysiek kunt kopen voor €54 bij Allyourgames.

Maar in de Amerikaanse PS Store betaal je $60 voor Spider-Man. En $60 PSN tegoed kost bij PCgamesupply €49. PCgamesupply heeft ook soms tegoed in de aanbieding. Waardoor je nog goedkoper uitkomt.

Dus als je 100% digitaal wil gaan, is een Amerikaanse account aanmaken wel handig (puur voor de goedkopere prijzen en flash sales, spelen doe je gewoon op je Nederlandse account).

Heb ik ook al jaren .
Hoe lastig is het om een Amerikaans accoun aan te maken, en wat zijn de eventuele nadelen?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
OMX2000 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:20:
[...]

Hoe lastig is het om een Amerikaans accoun aan te maken, en wat zijn de eventuele nadelen?
2 minuten werk man, gewoon de postcode gebruiken van die bekende Amerikaanse serie van vroeger _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-10 22:19

s0kkie

Cowabunga

DigitalError schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:33:
[...]

2 minuten werk man, gewoon de postcode gebruiken van die bekende Amerikaanse serie van vroeger _O-
90210 >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
OMX2000 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:20:
[...]

3 min werk

Enige waar je op moet letten:
- Je Amerikaanse account moet op primaire staan ( Instellingen> Accountbeheer > Activeren als je primaire PS4 > Activeren) Volgens mij staat dit automatisch aangevinkt als je een Amerikaanse account hebt aangemaakt.
- En je moet een adres invullen uit een BTW-vrije staat (anders betaal je btw). Ik heb een adres uit Montana Even de Mc Donalds uit Montana googelen, en je hebt je adres.

PSN tegoed kun je kopen op PCgamesupply.com. Betalen kan met Paypal. Als je $20 tegoed nodig hebt, moet je 2x$10 kopen. En geen 1x $20. Voor de $20 kaarten moet je namelijk ook een activation fee betalen van $1.62. Geen idee waarom. Maar dit bedrag hoef je niet te betalen bij de $10 kaarten.

Voor de rest zijn er geen nadelen. Enige nadeel is misschien, dat je in de Amerikaanse store geen Nederlandse Paypal of CC kunt gebruiken. Als iets $34 kost. Zul je $40 tegoed moeten aanschaffen.

Daarnaast hebben de meeste games uit de Amerikaanse store geen Nederlandse ondertiteling (HZD heeft wel NL subs).

Koop zelf al jaren in de Amerikaanse store. Sinds de PS3 release. Toen was de dollar koers veel gunstiger en was het nog veel goedkoper. Maar nu kom je nog steeds goedkoper uit (soms zelfs €20-€30 bij dure games op day one).

[ Voor 5% gewijzigd door Sefaex op 30-07-2018 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Ik heb een Amerikaans postadres voor artikelen die alleen in de VS verkocht worden, maar via dat postadres weer naar Nederland worden verstuurd. Dat adres gebruik ik voor mijn US account.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 15:53
musiman schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:35:
Ik heb een Amerikaans postadres voor artikelen die alleen in de VS verkocht worden, maar via dat postadres weer naar Nederland worden verstuurd. Dat adres gebruik ik voor mijn US account.
Dat heb/had ik ook ja alleen dat bedrijf bestaat niet meer of verzend niet meer of wat dan ook.
Maakt niet uit verder want maak daar geen gebruik van en mijn US account is al actief.

heb alleen wel een staat denk met belasting want dat moet ik wel betalen als ik wat aanschaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Buzzie schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:37:
[...]

Dat heb/had ik ook ja alleen dat bedrijf bestaat niet meer of verzend niet meer of wat dan ook.
Maakt niet uit verder want maak daar geen gebruik van en mijn US account is al actief.

heb alleen wel een staat denk met belasting want dat moet ik wel betalen als ik wat aanschaf
Hmm... dan kun je beter even gaan "verhuizen". Je kunt de adresgegevens van jouw US account toch wijzigen? Wijzig 'm naar een staat zonder belasting.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
musiman schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:38:
[...]

Hmm... dan kun je beter even gaan "verhuizen". Je kunt de adresgegevens van jouw US account toch wijzigen? Wijzig 'm naar een staat zonder belasting.
Neem aan dat dat wel kan ja....

zal er eens naar kijken inderdaad na mijn vakantie......voorlopig toch een mega backlog dus geen idee of ik nog wat ga aanschaffen binnenkort. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Buzzie schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:40:
[...]

zal er eens naar kijken inderdaad na mijn vakantie......voorlopig toch een mega backlog dus geen idee of ik nog wat ga aanschaffen binnenkort. :)
Same here: enorme backlog. En al speel ik dan iedere dag, het is steeds iedere dag eventjes (behalve soms in het weekend). Dan schiet het allemaal niet zo op. Ik ben nog steeds met Assassin's Creed:Origins bezig (level 51 nu) en straks komt de Odyssey versie uit, maar daarna ook nog Red Dead Redemption 2... zo blijft mijn backlog vol.

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Sefaex schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:16:
[...]

Ik koop 3 kwart online.

Heb ik ook al jaren .
Ah zal er eens aan denken.

Tegenwoordig als ik een game koop dan wil ik hem eigenlijk ook houden, omdat ik geen zin meer heb om het te verkopen. Zeker via Marktplaats is dat altijd een heel gedoe, omdat veel mensen altijd lastig gaan doen om die paar euro of wat dan ook. Maar als ik heel eerlijk ben boeien hoesjes me de laatste jaren ook niet meer echt. Wat krijg je nou nog? 9 van de 10x is het echt alleen de game met een hoesje. Vroeger was het nog leuk met bijvoorbeeld een map, dik boekje etc. En daarbij koop en wil ik niet meer elke game perse en zeker niet meer op dag 1. Ik kan prima zonder moeite wachten om een game later te kopen. Ik speel eigenlijk alleen nog maar rpg's, survival horror games en een paar kleinere PSN games.

Nou ik heb toch alvast 3 games gekocht online :+ Everybody's Gone To The Rapture voor 4,99 euro, Horizon Zero Dawn Complete Edition voor 25 euro en The Witcher 3 Game of The Year editie voor 20 euro.

Horizon Zero Dawn wilde ik altijd nog hebben en 25 euro voor de complete edition is zeker netjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
musiman schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:46:
[...]

Same here: enorme backlog. En al speel ik dan iedere dag, het is steeds iedere dag eventjes (behalve soms in het weekend). Dan schiet het allemaal niet zo op. Ik ben nog steeds met Assassin's Creed:Origins bezig (level 51 nu) en straks komt de Odyssey versie uit, maar daarna ook nog Red Dead Redemption 2... zo blijft mijn backlog vol.
Ik heb pas een half jaar een PS4 pro....en speel zeker niet elke dag....nu met het warme weer is het alweer een paar weken geleden.....ben ik meer in de avond als het kan buiten met laptop en Football Manager aan het spelen :)

Maar heb nog voldoende games inderdaad....+ de maandelijkse games als er wat interessants bij zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De opening van Spider-Man is gelekt. Niet echt spoilers volgens mij, maar kijken op eigen risico uiteraard.

[YouTube: https://youtu.be/VGvqoeglMDA]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
@R.G
In aanvulling op Dennis585 en SR8:
Console Budget Gaming topic

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 Ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, ik ga niet kijken ... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
-SaveMe- schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:03:
toch gedaan he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:21
Buzzie schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:40:
[...]

Nee dat kan helaas niet. Had zelf toen ik een us account maakte een staat geselecteerd die blijkbaar sinds kort wel sales tax heeft dus wou het ook wijzigen, maar dan moet je echt een nieuw account maken. Op zich ook zo gebeurd, maar als je al games op dat oude account hebt dan moet je die ook nog actief houden op je console.

Op zich maakte me dat beetje belasting niet eens zo uit, het is alleen dat aanbiedingen van 10 dollar dan ineens meer dan 10 dollar zijn en dus niet meer mooi op zo'n code passen.

Overigens wel een mogelijk nadeel, als je op je NL account PSN Plus hebt dan krijg je regelmatig extra korting, maar die krijg je dan toch niet op het us account? Is dan kijken wat alsnog goedkoper is natuurlijk... Of zijn er mensen die daarom hun PSN Plus op het us account activeren?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

@Finraziel Ik heb alleen op mijn NL account PS+. Maar dan toch zijn er in de US store vaak spellen die goedkoper zijn dan in de NL store. Er zijn trouwens ook genoeg spellen die in de US store juist duurder zijn, dus je moet even goed opletten. Ik vind het voor mijzelf onzin om ook nog eens voor de US store een PS+ account aan te gaan schaffen.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
PS+ in de US store gaat idd te ver.
Zijn ook vaak genoeg goede aanbiedingen zonder PS+ in de Amerikaanse Store.

Zoals laatst Nathan Drake Collection (3 games) voor $10 , The Last of Us voor $10. The Order 1886 voor $4, Need for Speed, Plants vs. Zombies 2 &Unravel samen voor $10

En nu dus HZD Complete Edition voor $20

Gewoon PSprices en Resetera in de gaten houden.Komen vaak genoeg Flash sales met mooie prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:03:
Haha je kan gewoon kijken hoor. Zit niks van het verhaal in en het is zonder geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij hangt het een beetje van de game en de aanbieding af. Scheelt het maar een paar euro koop ik net zo lief de game op disc. Scheelt het veel dan vaak via de Store.

Al hangt het ook wel van de game af. Ik hoef niet persee al mijn games te bewaren. Ik vind het fijn als ik een game een paar keer heb uitgespeeld en niet meer ga spelen dat ik hem weer kan verkopen. Zo kan ik op die manier ook weer 2ehands games kopen van andere mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee! (y)
bram1984 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:33:
[...]
Haha je kan gewoon kijken hoor. Zit niks van het verhaal in en het is zonder geluid.
Ahhhhhhh, okeeeeedan B)

EDIT
Hahaah, video is unavailable. There is a god! :9

[ Voor 7% gewijzigd door -SaveMe- op 30-07-2018 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-10 14:49
Sefaex schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:32:
[...]

HZD Complete Edition kost in de Amerikaanse PS store slechts $20 (€16).

Scheelt je toch €14 ;)
9 euro als je PS Plus hebt. Ik heb em iig gekocht voor 25 euro. Prijs meer dan waard.

Blijf het wel raar vinden de relatief grote prijsverschillen per Store. US Store is natuurlijk vele malen groter, maar dan nog...

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Pleeeeeease, make my day
Gamescom 2018 is less than a month away, and it could prove to be a big deal for fans of CD Projekt Red. As most of you will know, Cyberpunk 2077 got its first in-engine trailer at E3 this year, but only members of the press got to see actual gameplay. By all accounts, the behind-closed-doors demo was spectacular, but all the teasing has left many of us dying to see the game in action for ourselves.

And that's where Gamescom comes in. The Polish developer recently confirmed that Cyberpunk 2077 will be at the show in demo form, and although it's unclear whether the public will get to see it, we'd like to think that CD Projekt Red won't leave us hanging for a second time.
*O*

En *drum roll*
We are pleased to announce that #SpiderManPS4 has GONE GOLD for its worldwide release on September 7th. Thanks to @PlayStation and @MarvelGames for their support in the creation of this original Spider-Man adventure.
En, ik weet nog wanneer ik hem ga spelen, maar dat ik hem ga spelen is zeker ...

Ziet er goed uit!

[ Voor 21% gewijzigd door -SaveMe- op 30-07-2018 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Sefaex schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:35:
[...]

3 min werk

Enige waar je op moet letten:
- Je Amerikaanse account moet op primaire staan ( Instellingen> Accountbeheer > Activeren als je primaire PS4 > Activeren) Volgens mij staat dit automatisch aangevinkt als je een Amerikaanse account hebt aangemaakt.
- En je moet een adres invullen uit een BTW-vrije staat (anders betaal je btw). Ik heb een adres uit Montana Even de Mc Donalds uit Montana googelen, en je hebt je adres.

PSN tegoed kun je kopen op PCgamesupply.com. Betalen kan met Paypal. Als je $20 tegoed nodig hebt, moet je 2x$10 kopen. En geen 1x $20. Voor de $20 kaarten moet je namelijk ook een activation fee betalen van $1.62. Geen idee waarom. Maar dit bedrag hoef je niet te betalen bij de $10 kaarten.

Voor de rest zijn er geen nadelen. Enige nadeel is misschien, dat je in de Amerikaanse store geen Nederlandse Paypal of CC kunt gebruiken. Als iets $34 kost. Zul je $40 tegoed moeten aanschaffen.

Daarnaast hebben de meeste games uit de Amerikaanse store geen Nederlandse ondertiteling (HZD heeft wel NL subs).

Koop zelf al jaren in de Amerikaanse store. Sinds de PS3 release. Toen was de dollar koers veel gunstiger en was het nog veel goedkoper. Maar nu kom je nog steeds goedkoper uit (soms zelfs €20-€30 bij dure games op day one).
Het niet kunnen gebruiken van PayPal betekent dus dat alles via een PCgamesupply moet. Wat op zich te doen is.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
-SaveMe- schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:52:

En *drum roll*

[...]

En, ik weet nog wanneer ik hem ga spelen, maar dat ik hem ga spelen is zeker ...
Mooie periode voor release klaar. Verwacht dan ook niet zoveel problemen als ze nu nog 1,5 maand hebben voor 0-day updates. Hun vorige games zijn overigens ook altijd vrij stabiel dus dat wordt mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spider-Man is gold dus. Mooi op tijd om nog een maand wat poetswerk te verrichten. Donderdag komen er trouwens previews online. Pers heeft al even mogen spelen.

Mijn pre-order staat al een tijdje. Ben sinds Uncharted 4 niet meer zo hyped geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
bram1984 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 21:12:
Spider-Man is gold dus. Mooi op tijd om nog een maand wat poetswerk te verrichten. Donderdag komen er trouwens previews online. Pers heeft al even mogen spelen.

Mijn pre-order staat al een tijdje. Ben sinds Uncharted 4 niet meer zo hyped geweest.
Rustig aan met die hype train, he. Voor je het weet, ontspoort ie omdat je voor jezelf zulke hoge verwachtingen creëert dat de game alleen maar kan tegenvallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-06 14:33
Ik wil niet zomaar springen op een onderwerp maar is er een kans dat naamwijziging komt voor ps4 want ik zie dat er een nieuwe update komt en zo iets al rond draait. Zou fijn zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tweakmans schreef op maandag 30 juli 2018 @ 21:17:
[...]

Rustig aan met die hype train, he. Voor je het weet, ontspoort ie omdat je voor jezelf zulke hoge verwachtingen creëert dat de game alleen maar kan tegenvallen. ;)
Geeft niet. Het slingeren door NY alleen al maakt het voor mij al waard. Als de game zelf ook nog goed is, is dat extra. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Super Life of Pixel belooft een reis doorheen allerlei old school videogames:

En Hungry Shark World brengt zo te zien pure waanzin met zeemonsters:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Thanks all :)

kunnen we dan een lijstje maken van wat elke member in de sale gehaald heeft?
Oh die psn sale duurt nog langer dan ik dacht :P
- Last of us
- Last of us Dlc standalone

goede keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
LOU dlc zit al in de game zelf dus nee ;)

Ik denk dat ik Frozen wilds en everybody’s golf ga halen

[ Voor 44% gewijzigd door psych op 31-07-2018 08:37 ]

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

psych schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 08:36:
LOU dlc zit al in de game zelf dus nee ;)

Ik denk dat ik Frozen wilds en everybody’s golf ga halen
really? oh god..
money wasted 2,99

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:56
Doe maar niet, dit is niet Budgetgaming...

En anders is er een apart console budget gaming topic

[ Voor 28% gewijzigd door Anton.net op 31-07-2018 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:07

Oxigeon

En zo is dat!

TimmieVelthuis schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:50:
[...]

9 euro als je PS Plus hebt. Ik heb em iig gekocht voor 25 euro. Prijs meer dan waard.

Blijf het wel raar vinden de relatief grote prijsverschillen per Store. US Store is natuurlijk vele malen groter, maar dan nog...
Wat is HZD eigenlijk?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Een 3rd person action-rpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

R.G schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:15:
[...]

really? oh god..
money wasted 2,99
Ik heb laatst dezelfde domme fout gemaakt met een ander spel. Ik heb contact opgenomen met de Sony helpdesk en het is rechtgezet!!! Oftewel, maak er werk van. :)

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Horizon Zero Dawn :P

Of bedoelde je wat voor een game het is? Dan wat @dvdkiwi zei

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:49
82.2 Million PS4 Shipped by June 2018, Prediction by March 2019 Increased to 96 Million Units

https://www.resetera.com/...o-96-million-units.58929/
Sony announced its financial results for the first quarter of fiscal year 2018, which is related to the period between April 1st, and June 30th, 2018.

As usual, we get an update on the number of PS4 units shipped during the quarter. 3.2 million consoles have found their way to retailers around the world. This brings the grand total up to 82.2 million units by June 2018. It was at 79 million three months ago.
Revenue has significantly increased year-on-year to 472.1 billion yen due to growing PS4 software sales through the network. Operating income has also increased massively to 83.5 billion yen due to the effect of higher sales.
We also get the forecast for the full fiscal year for the Game & Network Services segment, which combines PlayStation and PlayStation Network. Interestingly, the prediction for shipments of PS4 units has been increased to 17 million units from the previous 16 million forecast disclosed three months ago. This would bring the grand total to 96 million units by March 2019.
Wat een beest. Ze gaan makkelijk de 100miljoen halen !!
Blijft mijn beste console ervaring tot nu toe!
En dan dalijk spiderman !! Pfff die gaat ook verkopen als een malle !

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:54:
Dat denk ik ook :)

Afbeeldingslocatie: https://cdn.skoften.net/images/69185/picdump_1495_59__800.jpg

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Zul je net zien, wil ik een PS4 Pro (zonder game) bestellen, is hij nergens op voorraad. Of heb ik nog een site gemist? Iemand tips?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eiríkr schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:36:
Zul je net zien, wil ik een PS4 Pro (zonder game) bestellen, is hij nergens op voorraad. Of heb ik nog een site gemist? Iemand tips?
* Sagat eyes the topic warning ;)

Maar verbaasd me dat het nog/weer een issue is. Toevalig al bij Binkygames gekeken? volgens mij was die en goedkoop en had die ook vaak nog pro's. Maar gezien ik al een pro heb kijk ik er niet bepaald dagelijks, of ooit. Dus YMMV.

* Sagat twijfelt nogwel om decadent een gewone ps4 'voor boven' erbij te kopen....toch wel makkelijk als er een of andere suffe vrouwenfilm/serie of andere ellende aanstaat.

Maar weinig budget/prio/motivatie.........dus zal wel niet al te snel gebeuren.

edit:
lol ik googlede voor de gein naar het zilveren slim model, kom ik gelijk een witte pro tegen (Wel 2e hands vermoed ik)
https://www.gooplaystatio...e-kopen/limited-editions/

[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 31-07-2018 13:48 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Eiríkr schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:36:
Op amazon.de zijn ze op voorraad. Betalen kan met iDEAL. Wel voor de volle pond.

Binky is idd goedkoper. Zelf geen ervaring met de webshop. Maar de recensies zijn positief.

P.S. De Spider-man Pro Bundle is wel nog te pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Thanks guys! Denk dat het Amazon wordt.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zag m al voorbij komen ja.. Ik denk ook echt dat een 3 jarige 'nephew' dat soort woordgrapjes kan bedenken :F

Maar hij is wel leuk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
82.2 Million PS4 Shipped by June 2018, Prediction by March 2019 Increased to 96 Million Units

[...]

Indrukwekkende cijfers inderdaad. Hij gaat in ieder geval over de PS3 heen. Ben benieuwd of de PS4 in de buurt komen van de PS2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:07

Oxigeon

En zo is dat!

Jasphur schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:56:
[...]

Horizon Zero Dawn :P

Of bedoelde je wat voor een game het is? Dan wat @dvdkiwi zei
Omg dat ik dat niet wist. Dit is echt dom. Ja de game ken ik wel. Maar de afkorting niet

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NukaWorldNL

[...]

Tja dat krijg je met top games. Niet om nou iets te starten, maar als de Xbox dat nou ook eens deed i.p.v. steeds weer die middelmatige games. Daarom is Xbox voor mij echt klaar en geniet ik volop van de Playstation. Terwijl ik juist altijd een Xbox guy was tijdens het Xbox 1 en 360 tijdperk, maar ik merkte gewoon de laatste jaren dat de Playstation meer en meer mijn systeem is qua games. Zoveel toffe volwassen games _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Denk toch dat ik nog even Borderlands The Handsome Collection mee ga pakken. Voor een 10tje kan ik hem haast niet laten liggen.
Pagina: 1 ... 14 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.