Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:14

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:38:
Nieuwe PS+ Deal:

KOOP 12 MAANDEN PS PLUS EN KRIJG 3 MAANDEN NETFLIX ERBIJ

Aanbieding is geldig voor bestaande en nieuwe Netflix-abonnees.
Aanbieding geldig tot 25 juli.

https://store.playstation...=em_341908&et_rid=3497984
In de tekst erbij staat dat het alleen geldt voor mensen die de aanbieding per mail gekregen hebben, klopt dit? Heb zelf die mail niet gehad namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 00:48
Thermometer schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:57:
[...]

In de tekst erbij staat dat het alleen geldt voor mensen die de aanbieding per mail gekregen hebben, klopt dit? Heb zelf die mail niet gehad namelijk.
Ik heb de mail wel gehad, en bij het bezoeken van de bovenstaande link had de Store even de tijd nodig om te switchen van "Niet beschikbaar voor aankoop" naar "59,99" omdat ik al was ingelogd. De tekst lijkt dus te kloppen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 22-07-2018 13:09 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:14

Thermometer

Whoop Whoop!

Jeroenimoes schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:09:
[...]

Ik heb de mail wel gehad, en bij het bezoeken van de bovenstaande link had de Store even de tijd nodig om te switchen van "Niet beschikbaar voor aankoop" naar "59,99" omdat ik al was ingelogd. De tekst lijkt dus te kloppen :)
Lijkt erop dat het een aanbieding is voor bestaande plus leden?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iEUcfqM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:51

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Net een paar maal een complete vastloper gehad bij het spel unravel 2. Ps4 deed niks meer voor een 5tal minuten en kwam daarna met een reboot. Na een keer of 3 maar eens cod3 aangezet en geen problemen. Oplossing op internet, herinstallatie van het spel....naja beginnen we maar weer opnieuw.

en nee de ps4 was niet heet want ik had hem net 3 minuten aanstaan

[ Voor 12% gewijzigd door kromme op 22-07-2018 23:51 ]

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:45
Stel je unravel save file nog even veilig in de cloud of op USB, dan hoef je wellicht niet helemaal opnieuw te beginnen!

Die Netflix actie vind ik wel aantrekkelijk en ik krijg ook de button voor het aanschaffen, maar ik heb de mail niet gehad (ik krijg nooit mails van Sony, ondanks dat ik het vinkje heb gezet in mijn account). Jammer dat de communicatie over die actie zo rommelig is!

[ Voor 52% gewijzigd door psych op 23-07-2018 08:23 ]

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Ik zit te twijfelen. Zal ik Red Dead Redemption 2, de gewone kopen voor € 60 bij bol.com (ik heb cadeaubonnen, vandaar niet bij ygz of zo) of de special edition voor € 85? Ik vind het prijsverschil namelijk best wel groot. Waar hebben jullie voor gekozen?

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

musiman schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:44:
Ik zit te twijfelen. Zal ik Red Dead Redemption 2, de gewone kopen voor € 60 bij bol.com (ik heb cadeaubonnen, vandaar niet bij ygz of zo) of de special edition voor € 85? Ik vind het prijsverschil namelijk best wel groot. Waar hebben jullie voor gekozen?
Ik koop per definitie altijd "normale" versies, de extraatjes die je krijgt kan ik voor mezelf het prijsverschil nooit rechtvaardigen.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Phase schreef op maandag 23 juli 2018 @ 11:18:
[...]

Ik koop per definitie altijd "normale" versies, de extraatjes die je krijgt kan ik voor mezelf het prijsverschil nooit rechtvaardigen.
Ja, ik vind nu het prijsverschil enorm. Kijk, was het een paar euri duurder geweest... maar ik wil er ook nog eens twee kopen (ook voor mijn zoon), dus dan hakt het er wel in. Ik ga ff met hem overleggen. :)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer Middle-earth: Shadow of War nu uit met een gratis demo:

https://store.playstation...12442_00-SHADOWOFWAR0DEMO

Enjoy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:56:
ps4 remote play vraagje.....kan je iets van een netwerk trace doen? Ik had het idee dat in mijn vorige woning mijn ps4 'buitemom' bij mijn pc uitkwam voor remote play. Dus via internet in plaats van lokaal.
kreeg ook een soort bericht in de trent van, ps4 cannot be found looking on the internet o.i.d.
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Ben je hier zeker van ? Volgens mij gaat gameplay streaming rechtstreeks tussen de client (bvb je PC die de PS4 app draait) en de PS4 zelf, en zeker niet via een tussenliggende server. Dus als client en PS4 op hetzelfde interne netwerk zitten moet alle traffiek gewoon lokaal gebeuren.
Het opzetten zelf, gaat wellicht wel via een server, maar da's dan gewoon om ervoor te zorgen dat je van eender waar je PS4 kan terugvinden zonder dat je zelf publieke IP adressen oid moet gaan opzoeken.
Je kan sowieso eens een 'netstat -a' doen, maar ik verwacht gewoon dat je een lokale verbinding met je PS4 zult vinden.
Sagat schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:56:
mijn pc en ps4 zijn beiden bekabeld, maar er zit dus wel 3x netwerk apparatuut tussen
Zolang ze geen aparte netwerken creëren, en alles dus gebridged wordt, moet dat gewoon perfect werken. Check eens welk IP adres zowel je PC als PS4 hebben, zodat je kan zien dat ze inderdaad in hetzelfde lokale netwerk zitten.
Bij mij gaat dat overigens ook via een aantal hops : PS4 -> Switch -> Homeplug -> Andere Homeplug -> Router -> PC

[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 23-07-2018 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Twixie schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:37:
[...]

Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Ben je hier zeker van ? Volgens mij gaat gameplay streaming rechtstreeks tussen de client (bvb je PC die de PS4 app draait) en de PS4 zelf, en zeker niet via een tussenliggende server. Dus als client en PS4 op hetzelfde interne netwerk zitten moet alle traffiek gewoon lokaal gebeuren.
Het opzetten zelf, gaat wellicht wel via een server, maar da's dan gewoon om ervoor te zorgen dat je van eender waar je PS4 kan terugvinden zonder dat je zelf publieke IP adressen oid moet gaan opzoeken.
Je kan sowieso eens een 'netstat -a' doen, maar ik verwacht gewoon dat je een lokale verbinding met je PS4 zult vinden.

[...]

Zolang ze geen aparte netwerken creëren, en alles dus gebridged wordt, moet dat gewoon perfect werken. Check eens welk IP adres zowel je PC als PS4 hebben, zodat je kan zien dat ze inderdaad in hetzelfde lokale netwerk zitten.
Bij mij gaat dat overigens ook via een aantal hops : PS4 -> Switch -> Homeplug -> Andere Homeplug -> Router -> PC
Nog een vraag aan @Sagat : waarom ga je van een 100 Mbit switch naar de Xperia box en dan naar een router/switch 100Mbit? Waarom niet direct van 100 Mbit switch naar 100 Mbit switch? En als je dan een klein beetje geld uitgeeft aan een Gb switch en een (betere) router met Gb poorten? 100 Mbit is zooooooooo 2017!!! 8)

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:03
musiman schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:48:
[...]

Nog een vraag aan @Sagat : waarom ga je van een 100 Mbit switch naar de Xperia box en dan naar een router/switch 100Mbit? Waarom niet direct van 100 Mbit switch naar 100 Mbit switch? En als je dan een klein beetje geld uitgeeft aan een Gb switch en een (betere) router met Gb poorten? 100 Mbit is zooooooooo 2017!!! 8)
Maak daar volgens mij maar rustig 2007 van...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:48:
[...]

lang verhaal, maar samen gevat, advies opgevolgd vanwege wifi issues, en dus aan dit 'access point' geraakt, die idd oo welk betere wifi doet, maar dus 100mbit poorten heeft. Dit is het enige netwerk apparaat wat ik heb dat 100mbit is, de rest (including swicth waarop mijn ps4 zit) is wel gigabit.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
kromme schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:50:
Net een paar maal een complete vastloper gehad bij het spel unravel 2. Ps4 deed niks meer voor een 5tal minuten en kwam daarna met een reboot. Na een keer of 3 maar eens cod3 aangezet en geen problemen. Oplossing op internet, herinstallatie van het spel....naja beginnen we maar weer opnieuw.

en nee de ps4 was niet heet want ik had hem net 3 minuten aanstaan
En als je de game eens speelt zonder dat de internetkabel erin zit? Crasht ie dan ook nog? Dat heeft bij mij ooit eens het probleem opgelost bij een kleine indiegame (die bij het verbinding maken met de server op een of andere vage foute botste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 23 juli 2018 @ 16:27:
[...]

Maak daar volgens mij maar rustig 2007 van...
Nou zelfs 1997 is al aan de late kant :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
Overleven en puzzels oplossen in een handgetekende wereld die met waterverf werd gemaakt in de game Candle: The Power of the Flame:

En nog wat beeldmateriaal van een bezoekje aan de stad Paititi uit Shadow of the Tomb Raider:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
-SaveMe- schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:57:
[...]

Nou zelfs 1997 is al aan de late kant :)
Dat klopt volgens mij toch niet. In die tijd ging ik nog wekelijks naar een lanparty en daar hadden we toen echt nog geen gigabit. Sterker nog, toen waren we volgens mij nog niet heel lang van coax af.
Volgens wiki bestond de standaard toen nog niet eens :P

maar dit gaat misschien wel erg off topic :+ dus eh... Man die PS4 hè! Zo'n ding! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
musiman schreef op maandag 23 juli 2018 @ 11:36:
[...]

Ja, ik vind nu het prijsverschil enorm. Kijk, was het een paar euri duurder geweest... maar ik wil er ook nog eens twee kopen (ook voor mijn zoon), dus dan hakt het er wel in. Ik ga ff met hem overleggen. :)
Dan zou ik hem eerder op psn kopen en dan met gamesharing werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:58:
[...]

Dat klopt volgens mij toch niet. In die tijd ging ik nog wekelijks naar een lanparty en daar hadden we toen echt nog geen gigabit. Sterker nog, toen waren we volgens mij nog niet heel lang van coax af.
Volgens wiki bestond de standaard toen nog niet eens :P

maar dit gaat misschien wel erg off topic :+ dus eh... Man die PS4 hè! Zo'n ding! O-)
Klopt! Maar we hadden het over 100 Mbit, dus dat is heel andere koek :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Oei een report van 4 Posts eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram is nog niet helemaal wakker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

KookSpook schreef op maandag 23 juli 2018 @ 23:01:
[...]

Dan zou ik hem eerder op psn kopen en dan met gamesharing werken
Mijn zoon woont bij zijn moeder en dan wordt gamesharing lastiger. Voor onze situatie is het beter om 2 exemplaren aan te schaffen. Dat geeft de grootste mate van vrijheid. Wanneer je in één huis woont, is het simpeler om dit te regelen.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:17
Ga die TR video niet helemaal kijken, maar ziet er prima uit. Vraag me zelfs af waarom dit niet gewoon de E3 demo was. Overigens lijkt het zo wel veel op Uncharted die ook zo'n stad had aan het begin van de game. Maar ze hebben al zoveel dingen gedaan dat het eigenlijk wel makkelijk op elkaar lijkt. En ik denk dat dit ook de reden is dat Uncharted ermee gestopt is, want er zijn maar zoveel manieren waarop je zo'n verhaal kunt laten gaan zonder echt extreem ongeloofwaardig te worden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gnauw schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 07:29:
[...]

Oei een report van 4 Posts eerder :)
Oeps

@Martinspire Weinig spoilers, alleen wat optionele shizzle, niet heel spannend.

Ik ga 'm wel halen, maar niet meteen. Word er niet extreem warm of koud van, maar ik vind het genre altijd leuk. Animaties (gezicht en beweging) liggen ze nog wel wat jaren achter in vergelijking met Uncharted. Wel goed om te zien dat we wat meer jungle omgevingen krijgen. Daar heb ik altijd voor gepleit bij TR.

[ Voor 55% gewijzigd door bram1984 op 24-07-2018 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:49
Zit die nieuwe tomb raider video te kijken. Not impressed. Ziet er matig uit. Houterige animaties.
En graphics zijn niet bijzonder.
Je zag zelfs een lama met gewoon platte stukken wat haar moest voorstellen zag dr echt niet uit...
Neen sorry geef mij maar 100x liever Uncharted en the last of us.. heb de 2e gane van nieuwe reeks zelfs nog in plastic liggen( denk al jaar of meer), kan me er niet toe aanzetten. Hoop echt dat er nog een nieuwe Uncharted komt want deel 4 en ook de dlc vond ik gewoon fantastisch!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

v8power67 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 13:53:
heb de 2e gane van nieuwe reeks zelfs nog in plastic liggen( denk al jaar of meer), kan me er niet toe aanzetten.
Zonde, heb je alleen je zelf mee. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:12:
[...]

Zonde, heb je alleen je zelf mee. :)
Valt mee hoor. Heb genoeg gezien ervan dat ik weet dat ik niks mis. Had alleen moeten doen voor ik hem kocht.. naja was maar 20 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

v8power67 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:18:
[...]

Valt mee hoor. Heb genoeg gezien ervan dat ik weet dat ik niks mis. Had alleen moeten doen voor ik hem kocht.. naja was maar 20 euro ofzo.
Jammer dat je het niet eens wilt proberen terwijl je hem zo hebt liggen, maar wel blijkbaar een (negatieve) mening hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:18:
[...]

Mwah Rise of the Tomb Raider is het best waard om doorheen te spelen hoor. Nee, het is geen Naughty Dog niveau, maar voor iedere action adventure liefhebber toch wel een must play, vind ik. Ziet er bij vlagen ook best mooi uit hoor, ondanks geen HDR op de PS4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ben Uncharted aan het spelen op dit moment, maar ben er niet meer van onder de indruk dan Tomb Raider, maar dat is gewoon persoonlijk natuurlijk. Maar hoe dan ook is TR (zowel 1 als 2) echt geen slechte game, ik heb me er enorm mee vermaakt en kijk met plezier uit naar het derde deel van de reeks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

bram1984 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:04:
[...]

Mwah Rise of the Tomb Raider is het best waard om doorheen te spelen hoor. Nee, het is geen Naughty Dog niveau, maar voor iedere action adventure liefhebber toch wel een must play, vind ik. Ziet er bij vlagen ook best mooi uit hoor, ondanks geen HDR op de PS4.
Dit was één van de eerste spellen die ik op de PS4 speelde en ik was verbijsterd over de grafische kwaliteit! Tja, wanneer je van de PS3 afkomt... :P
Rise of the Tomb Raider is een erg gaaf spel en uhhh... I love Lara! :+

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:39:
[...]

Jammer dat je het niet eens wilt proberen terwijl je hem zo hebt liggen, maar wel blijkbaar een (negatieve) mening hebt.
Mede door de game ervoor en omdat ik verpest ben door het niveau van naughty dog.
Als ik de beelden zie dan haak ik al af. Maar misschien ooit een keer. Maar heb nog teveel te spelen ervoor.
bram1984 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:04:
[...]

Naja wat ik hierboven al zeg als ik beelden ervan zie haak ik af.. ben gewoon verpest :P
Maar ooit misschien wie weet.
The Inquisitor schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:17:
Ben Uncharted aan het spelen op dit moment, maar ben er niet meer van onder de indruk dan Tomb Raider, maar dat is gewoon persoonlijk natuurlijk. Maar hoe dan ook is TR (zowel 1 als 2) echt geen slechte game, ik heb me er enorm mee vermaakt en kijk met plezier uit naar het derde deel van de reeks.
Welk deel ? 1-3 zijn natuurlijk last gen dus moeilijk vergelijken, en ja deel 4 is gewoonweg geniaal (imo) en de dlc idem.

[ Voor 22% gewijzigd door v8power67 op 24-07-2018 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:17:
[...]

Dit was één van de eerste spellen die ik op de PS4 speelde en ik was verbijsterd over de grafische kwaliteit! Tja, wanneer je van de PS3 afkomt... :P
Rise of the Tomb Raider is een erg gaaf spel en uhhh... I love Lara! :+
Ik speel zelf veel indie en retro, dus mogelijk ben ik wat makkelijker impressed dan de gemddelde hardcoare game die alle ps games direct koopt of zelfs op high end pc speelt maar....zelf op mijn 1080p for peasant tv :+ vond ik rise of the tombraider er nog prima uitzien!

Ik wil de game ook zeker nog spelen, maar heb idd nog 4 uncharted games te gaan......ik verwacht ook wel dat de game uiteindelijk ook voor vrijwel niets in een deal voorbij komt of in ps+/games with gold komt.......geen haast.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 16:15:
[...]

Ik speel zelf veel indie en retro, dus mogelijk ben ik wat makkelijker impressed dan de gemddelde hardcoare game die alle ps games direct koopt of zelfs op high end pc speelt maar....zelf op mijn 1080p for peasant tv :+ vond ik rise of the tombraider er nog prima uitzien!

Ik wil de game ook zeker nog spelen, maar heb idd nog 4 uncharted games te gaan......ik verwacht ook wel dat de game uiteindelijk ook voor vrijwel niets in een deal voorbij komt of in ps+/games with gold komt.......geen haast.
Heb 'm ook nog op mijn 1080p scherm gespeeld (op een Pro). Ik was bij vlagen zeker onder de indruk. Vooral het Gethermal Valley level ziet er erg goed uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
Nieuwe update no mans sky is binnen. 9gb. Ga weer eens proberen ben benieuwd. Trailer zag er gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle Tomb Raider games gespeeld.

Tomb Raider en Rise of the Tomb Raider heb ik uitgespeeld op Steam, PS4 Pro en op de Xbox One X.

Ik ben dan ook echt een fan van deze games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
De eerste game was erg tof, dus Guacamelee! 2 (21 augustus 2018) komt hier sowieso ook wel in huis:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze had ik nog nooit eerder gezien ...

Minecraft in space ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
En Airheart brengt een kleurrijke 'dieselpunk airplane action game' waarbij nieuwe levels steeds bovenop de vorige levels verschijnen, zodat je steeds hoger naar de top toewerkt.

Nu beschikbaar in de Store voor €17,99 (€14,39 voor PS Plus-leden).

[ Voor 25% gewijzigd door Tweakmans op 24-07-2018 19:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

als ik al die trailers bekijk ben ik al bang dat het komende jaar me een hoop geld gaat kosten. Oja en tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realm Royale Closed Beta Starts Next Week on PS4:

https://blog.us.playstati...-starts-next-week-on-ps4/

Sign up here:

https://www.realmroyale.com/register?console=playstation

Weer een Battle Royale beta voor de fans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 19:30:
als ik al die trailers bekijk ben ik al bang dat het komende jaar me een hoop geld gaat kosten. Oja en tijd.
Vooral dat. Veel te veel games om ooit te kunnen spelen ... :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 19:30:
Realm Royale Closed Beta Starts Next Week on PS4:

https://blog.us.playstati...-starts-next-week-on-ps4/

Weer een Battle Royale beta voor de fans.
Zo zeg, eindelijk eens een battle royale-game! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tweakmans

Persoonlijk is H1Z1 tot nu toe mijn meest speelbare favoriet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

v8power67 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 17:33:
Nieuwe update no mans sky is binnen. 9gb. Ga weer eens proberen ben benieuwd. Trailer zag er gaaf uit.
Je was niet onder de indruk van Tomb Raider gameplay, maar wordt wel enthousiast van een No Mans Sky trailer.

Smaken verschillen inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 17:33:
Ik heb de download net ook maar weer aangezet. Heb er echter maar een uur of drie in zitten tot nu toe.

Misschien maar eens een goede guide op YouTube zoeken en dan opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
musiman schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:50:
[...]
Mijn zoon woont bij zijn moeder en dan wordt gamesharing lastiger. Voor onze situatie is het beter om 2 exemplaren aan te schaffen. Dat geeft de grootste mate van vrijheid. Wanneer je in één huis woont, is het simpeler om dit te regelen.
Nee hoor dat is juist heel makkelijk. 1x softwarematig instellen en je bent klaar.

Ik doe dat ook met een vriend. Werkt prima.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Donstil schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 20:58:
[...]

Nee hoor dat is juist heel makkelijk. 1x softwarematig instellen en je bent klaar.

Ik doe dat ook met een vriend. Werkt prima.
Welke heb je dan primary gemaakt?

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
musiman schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:56:
[...]

degene die niet bij jou in huis staat, anders werkt het niet namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
musiman schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:56:
[...]
Precies andersom. Dus zijn console is mijn primary en mijn console die van hem.

Je stelt daarna gewoon in dat je eigen PSN automatisch inlogd en je hebt er geen last van.

Wel moet je elkaar vertrouwen natuurlijk en moet je de download aanzetten met het account van aanschaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 20:20:
[...]

Je was niet onder de indruk van Tomb Raider gameplay, maar wordt wel enthousiast van een No Mans Sky trailer.

Smaken verschillen inderdaad :)
Gelukkig wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vandaag Train Sim World binnen. Zat er al op te azen toen de (download only) Xbox One release kwam dus dit was een no-brainer. Verder een OK "spel" voor de liefhebber, doet in principe alles wat je zou moeten en kunnen verwachten.

Als aanrader: Guts and Glory. Vrijdag en vandaag een vriend op bezoek en dit spel gedaan, maar het is zo vermakelijk als dat PAIN was op de PS3. Ragdoll physics, een boel gore en een heleboel vermaak. Ja, de graphics zijn PS2 niveau maar dat zal me jeuken als ik me zo vermaakt heb als deze keren. Aanrader als je met regelmaat met anderen/vrienden speelt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Schaamteloze c&p uit het Spider-Man topic

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Store’s Summer Sale starts today! 🌞🏊🍦

Save big on the likes of Horizon Zero Dawn, Assassin’s Creed Origins, The Crew 2 and get huge discounts on hundreds of other games:

https://blog.eu.playstati...starts-today/#sf194238638

Sla je slag met deze hitte... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 07:30:
PlayStation Store’s Summer Sale starts today! 🌞🏊🍦

Save big on the likes of Horizon Zero Dawn, Assassin’s Creed Origins, The Crew 2 and get huge discounts on hundreds of other games:

https://blog.eu.playstati...starts-today/#sf194238638

Sla je slag met deze hitte... :9
Zo zitten wel een boel interessante titels tussen. :o

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Jasphur

Er staat zelfs nog: And more…

Het is afwachten tot het helemaal in de PS Store doorgevoerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Donstil schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:55:
[...]

Precies andersom. Dus zijn console is mijn primary en mijn console die van hem.

Je stelt daarna gewoon in dat je eigen PSN automatisch inlogd en je hebt er geen last van.

Wel moet je elkaar vertrouwen natuurlijk en moet je de download aanzetten met het account van aanschaf.
Ja, dat is wat ik ook vond, inderdaad. Nadeel is dat ik dan bij een storing van het internet of van psn niet de digitale games kan spelen.

Hmm, ik zal ff met mijn zoon overleggen.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-10 13:32
Ik twijfel om GT Sport te halen of Burnout Paradise (meer arcade race). Iemand die me kan overhalen voor mn keuze? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Oei, dat wordt weer digitale games inkopen! Mooi zeg, ben blij dat ik al verlof heb opgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:19:
@Jasphur

Er staat zelfs nog: And more…

Het is afwachten tot het helemaal in de PS Store doorgevoerd is.
Klopt het dat ik de prijs in Britse Ponden zie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Dundave1909 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:31:
Ik twijfel om GT Sport te halen of Burnout Paradise (meer arcade race). Iemand die me kan overhalen voor mn keuze? :P
GT Sport ziet er erg mooi uit, maar dan moet je wel van race games houden.
Burnout Paradise is niet een echt race genre, maar heeft meer mogelijkheden. Zelf ben ik niet zo'n racer, heb beide spellen, maar neig dus meer naar het spelen van Burnout.

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Jasphur schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:38:
[...]

Klopt het dat ik de prijs in Britse Ponden zie?
Niet als je proceed to Nederlands store drukt in het dialoogje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dundave1909
musiman schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:41:
[...]

GT Sport ziet er erg mooi uit, maar dan moet je wel van race games houden.
Burnout Paradise is niet een echt race genre, maar heeft meer mogelijkheden. Zelf ben ik niet zo'n racer, heb beide spellen, maar neig dus meer naar het spelen van Burnout.
Thanks, dat gevoel heb ik ook een beetje. GT ziet er echt fenomenaal uit, maar qua replay is het denk ik persoonlijk minder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Dundave1909 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:31:
Ligt eraan waar je van houdt. GT sport is echt racen, BOP is echt arcade. Je kan ze niet echt vergelijken, maar beide zijn leuk om snel even een rondje te doen, maar ook om uren te spelen. En beide zijn easy to learn, hard to master. GT sport is serieus en BOP is fun.

Ik heb mij toen op de PS3 overigens zeer goed vermaakt met Burnout Paradise. Vind het verder wel de minste van de reeks overigens.

[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 25-07-2018 09:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik hoopte eigenlijk dat Hellblade (17.99) en Superhot (17.99 -10% voor PSN plusleden) beide iets goedkoper zouden worden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 19:34:
[...]

Vooral dat. Veel te veel games om ooit te kunnen spelen ... :F
En dan een brede interesse hebben, ook retro gaming leuk vinden EN spellen willen maxen qua trpohies........kansloos! 8)7 :N

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
musiman schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:24:
[...]

Ja, dat is wat ik ook vond, inderdaad. Nadeel is dat ik dan bij een storing van het internet of van psn niet de digitale games kan spelen.

Hmm, ik zal ff met mijn zoon overleggen.
Ja dat kan je alleen zelf bepalen. Als ik even naar de laatste 5 jaar kijk dan is een storing van het internet hier zo marginaal voorgekomen dat dit voor mij geen issue is. Weegt zeker niet op tegen de voordelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:40
Dundave1909 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:47:
[...]
Thanks, dat gevoel heb ik ook een beetje. GT ziet er echt fenomenaal uit, maar qua replay is het denk ik persoonlijk minder
Integendeel.
Burnout Paradise heb je op een gegeven moment (na een uurtje of 30?) uitgespeeld waar je in GT elke dag nieuwe online races hebt (en 2x per week nieuwe Cup races) die nooit hetzelfde zijn. De replaywaarde van GT Sport is vele malen hoger dan die van BP imo.
Burnout is op en top arcade, heeft een toffe (redelijk) grote map en de AI heeft het bekende rubberband effect.
GT Sport is sim(cade), een circuitracer en vergt meer van je stuurmanskunsten.

Het ligt er maar net aan waar je voorkeur ligt, dat zal je toch echt zelf moeten bepalen ;)
Feit is wel dat ze allebei prima met een controller te besturen zijn.
Ik heb beide veel gespeeld en zou zo niet kunnen zeggen welke leuker is; ik heb me met allebei echt prima vermaakt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dundave1909
dvdkiwi schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:11:
[...]

Integendeel.
Burnout Paradise heb je op een gegeven moment (na een uurtje of 30?) uitgespeeld waar je in GT elke dag nieuwe online races hebt (en 2x per week nieuwe Cup races) die nooit hetzelfde zijn. De replaywaarde van GT Sport is vele malen hoger dan die van BP imo.
Burnout is op en top arcade, heeft een toffe (redelijk) grote map en de AI heeft het bekende rubberband effect.
GT Sport is sim(cade), een circuitracer en vergt meer van je stuurmanskunsten.

Het ligt er maar net aan waar je voorkeur ligt, dat zal je toch echt zelf moeten bepalen ;)
Feit is wel dat ze allebei prima met een controller te besturen zijn.
Ik heb beide veel gespeeld en zou zo niet kunnen zeggen welke leuker is; ik heb me met allebei echt prima vermaakt.
Thanks voor de tips! Aan de andere kant, als ik beide games koop ben ik 28 euro kwijt, maar heb nog genoeg backlog staan, dus ga denk ik nu even voor Burnout en haal ik GT Sport misschien volgende maand als ik Burnout beu ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 04-10 09:17
Donstil schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:31:
[...]

Ja dat kan je alleen zelf bepalen. Als ik even naar de laatste 5 jaar kijk dan is een storing van het internet hier zo marginaal voorgekomen dat dit voor mij geen issue is. Weegt zeker niet op tegen de voordelen.
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar ik kan me niet herinneren dat games die ik digitaal heb gekocht, niet kon spelen tijdens een internetstroring. Moet ik er ook bij zeggen dat ik me geen storting meer voor de geest kan halen de afgelopen jaren:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
steefje schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:23:
[...]

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar ik kan me niet herinneren dat games die ik digitaal heb gekocht, niet kon spelen tijdens een internetstroring. Moet ik er ook bij zeggen dat ik me geen storting meer voor de geest kan halen de afgelopen jaren:)
Dat is ook alleen maar van toepassing als je aan gamesharing doet of om een andere reden je primaire console niets als je primaire console aanmerkt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:54:
[...]

Dat is ook alleen maar van toepassing als je aan gamesharing doet of om een andere reden je primaire console niets als je primaire console aanmerkt.
Dit inderdaad :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

De PS Store is geupdate met de nieuwe zomer aanbiedingen:

https://store.playstation...TORE-MSF75508-SUMSALE18/1

Enjoy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De twee AC Origins DLC eindelijk gekocht :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Er zitten erg leuke aanbiedingen bij. Ik wacht even de aankondiging van de maandelijkse PS Plus games af die later vandaag komt. Misschien zit daar al iets bij waar ik me de komende tijd mee kan vermaken.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 15:53
MisterMichel schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:56:
Er zitten erg leuke aanbiedingen bij. Ik wacht even de aankondiging van de maandelijkse PS Plus games af die later vandaag komt. Misschien zit daar al iets bij waar ik me de komende tijd mee kan vermaken.
verwacht eigenlijk volgende week pas de aankondiging omdat games altijd eerste dinsdag van de maand gedownload kunnen worden en volgende week dinsdag is het nog Juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Buzzie schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:10:
[...]

verwacht eigenlijk volgende week pas de aankondiging omdat games altijd eerste dinsdag van de maand gedownload kunnen worden en volgende week dinsdag is het nog Juli
Oh ja, daar heb je gelijk in. Weekje wachten dan maar :)

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik las net op een US blog dat vandaag de PSN games bekend zouden worden...

Edit: laatste blog zegt dat we nog even moeten wachten idd... dan maar hopen dat ik geen game koop die we volgende maand gratis krijgen :/

Edit2: verwachting wordt Doom of een NFS. Niet dat er veel te voorspellen valt, maar goed

[ Voor 66% gewijzigd door The Inquisitor op 25-07-2018 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Even een snel vraagje.

Heeft iemand anders hier sinds kort er ook last van dat het heel lang duurt voordat de ps4 de online vrienden laadt en je eigen online status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:56
@The Inquisitor Ze worden altijd rond 16-17u bekend gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De PS+ gratis games worden als ik het goed heb pas 1 augustus bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dundave1909
dustkiller schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:11:
Even een snel vraagje.

Heeft iemand anders hier sinds kort er ook last van dat het heel lang duurt voordat de ps4 de online vrienden laadt en je eigen online status?
Ja heb ik ook, en vaak slaat de PS4 dan vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woei, Forsaken en Descent heb ik vroeger op LAN parties veel gespeeld. van die eerste komt nu een remaster...

Moet zeggen dat het er belabberd uit ziet. Daar hadden ze wel wat meer werk aan mogen besteden ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik zag gisteren The Wticher 3 GOTY edition voor 19,99 bij de Intertoys, even duur als de digitale versie nu dus.

Ook Gravity Rush remastered voor 14,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:17

BlackEyedAngel

Just a decent guy

-SaveMe- schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:28:
Woei, Forsaken en Descent heb ik vroeger op LAN parties veel gespeeld. van die eerste komt nu een remaster...

[video]

Moet zeggen dat het er belabberd uit ziet. Daar hadden ze wel wat meer werk aan mogen besteden ...
Damn, het lijkt wel uit het 3dfx tijdperk te komen :X

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 14:26
BlackEyedAngel schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:53:
[...]

Het ziet er nu uit zoals destijds de screenshots waren in de pu :) voor een remaster van een ps1 game valt het nog mee.

Ik heb destijds veel plezier gehad met forsaken iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:53:
[...]

Dat is ook zo. Maar wat er nu remastered aan is ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De Forsaken Remaster ziet er nog steeds uit als op de N64 met memory pack.

_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morion
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-09 10:03
Toch even GT Sport op de kop getikt... had nog geen race games en eentje voor de af-en-toe is toch leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:07
Ondanks dat ik erg tevreden ben met mijn Plantronics 800 HS headset bevalt een on ear niet zo goed met dit weer en ook al ben ik nu meer buiten zoek ik toch naar een oplossing om door te gamen ;)

Iemand die een goede in ear koptelefoon met mic weet voor de PS4? Een IPhone headsetje werkt niet en zit ook voor geen meter.

Het zou leuk zijn als de mic omgevingsgeluiden kan blokken (2 drukke parkieten :p), maar het belangrijkste is dat het geen rommel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:32:
De Forsaken Remaster ziet er nog steeds uit als op de N64 met memory pack.

_/-\o_
Expansion Pak :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Zo, m'n PS4 is binnen. Morgen Horizon Zero Dawn en God of War lenen en nog even Last of Us oppikken. Dan ben ik voorlopig even onder de pannen met de exclusives waar ik hem voor gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Fraaank schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 19:19:
Zo, m'n PS4 is binnen. Morgen Horizon Zero Dawn en God of War lenen en nog even Last of Us oppikken. Dan ben ik voorlopig even onder de pannen met de exclusives waar ik hem voor gekocht heb.
Goed bezig. Allemaal topgames!

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Tot nu toe alleen Resogun en Alienation (3 en 7 euro) meegepikt op aanraden van een collega die beiden platinum gespeeld heeft. De eerste is in ieder geval erg leuk (2e nog niet geprobeerd), al gaat het wel even duren voor ik op meer dan standje rookie erg ver ga komen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 26-07-2018 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:06
Beakzz schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:43:
Ondanks dat ik erg tevreden ben met mijn Plantronics 800 HS headset bevalt een on ear niet zo goed met dit weer en ook al ben ik nu meer buiten zoek ik toch naar een oplossing om door te gamen ;)

Iemand die een goede in ear koptelefoon met mic weet voor de PS4? Een IPhone headsetje werkt niet en zit ook voor geen meter.

Het zou leuk zijn als de mic omgevingsgeluiden kan blokken (2 drukke parkieten :p), maar het belangrijkste is dat het geen rommel is.
KZ ATE (met mic) via Aliexpress, 8-10 euro, geen meuk trust me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Finraziel schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 20:18:
Tot nu toe alleen Resogun en Alienation (3 en 7 euro) meegepikt op aanraden van een collega die beiden platinum gespeeld heeft. De eerste is in ieder geval erg leuk (2e nog niet geprobeerd), al gaat het wel even duren voor ik op meer dan standje rookie erg ver ga komen :P
ResoGun is leuk maar ik kan me niet goed vermaken met Alienation. Hun voorgaande titel Dead Nation speelde imho prettiger en was overzichtelijker.

[ Voor 57% gewijzigd door Fietsbel op 26-07-2018 20:21 ]

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:07
b.o.n.s schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 20:21:
[...]

KZ ATE (met mic) via Aliexpress, 8-10 euro, geen meuk trust me.
Hoef je niet eens te trusten, want ik heb 2 paar nieuwe liggen (herinnerde ik me door jouw post). Helaas zonder mic en wil morgen al iets hebben. Zal die hoe dan ook nog een keer met mic bestellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 04-10 00:48
Nou, m'n PS4 Pro leest opeens geen discs meer. Tenminste, er is een soort 'workaround' door op de bovenkant van de PS4 te tikken terwijl de disc gelezen wordt...

Al uitgetrokken, laten afkoelen, via Safe Mode heb ik de laatste update nog eens toegepast: mocht niet baten.

Gelukkig hebben we nog wettelijke garantie bij de MediaMarkt tot november... maar even insturen voordat er weer een bulk nieuwe games uitkomt in september.

Iemand een idee hoe lang service via MediaMarkt duurt?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg een enorme Rime vibe bij deze game en dat is een goed teken....

En hier kan ik nog niet veel over zeggen...

Ik ben normaal niet zo van de mods , maar laat deze total conversion pretty please ook op de PS4 uitkomen _/-\o_

[ Voor 56% gewijzigd door -SaveMe- op 27-07-2018 00:45 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.