@
SpeciesXX
Devil may Cry is gewoon tof. Leuke sfeer en Danté is een leuk karakter om mee te spelen.
Lekker duister en bruut.
/me Jasphur zou nog wel eens een cross-over game tussen Kratos en Danté willen zien
Final Fantasy X was de eerste Final Fantasy die de karakters stemgeluid gaf (daarvoor was het alleen maar tekst op je scherm) en in de werelden meer 3D views gebruikte. Daarnaast heeft dit deel een geweldig verhaal. Het systeem om je karakters mee te ontwikkelen is, mijn inziens, goed bedacht en kan zorgen voor een heel gebalanceerde party. Maar je moet daar wel een beetje moeite voor doen. Het komt niet allemaal vanzelf.
Final Fantasy X-2 is ook prima, maar je moet wel echt even door het hoge Girl Power gehalte heen. Op zich geen slechte game maar daar waar het absoluut geen op zichzelf staande FF is, wel een leuk en goed verhaal na het verhaal van deel X. Gewoon leuk om zo af en toe eens lekker ontspannen te spelen. Er zitten goede toevoegingen in die in deel X niet zaten, waardoor je de dezelfde wereld toch weer anders bekijkt.
De overige games ken ik niet
[
Voor 4% gewijzigd door
Jasphur op 18-07-2018 10:32
]