Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:36
dm-dutchman schreef op maandag 16 juli 2018 @ 12:17:
[...]

Ja je bent te schijterig ;) De eerste keer dat ik het deed had ik het gevoeld at ik de hele ps4 pro in stukken zou breken. zorg ervoor dat je echt aan de hoeken trekt want daar klikken ze vast.
Sterker nog, ik had zoveel kracht nodig vanuit het puntje van mijn vingers, dat ik het puntje van mijn middelvinger 3 weken niet goed meer gevoeld heb...

nadeel van dikke vingers die, in dat gaatje ;) , niet zo goed passen.

[ Voor 7% gewijzigd door Kuhr89 op 16-07-2018 12:45 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jasphur schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:59:
Ben ik nou gewoon gek of krijg ik de kap van mijn PS4pro er niet af? Als ik op YT zoek zie ik zat video's waarbij het wel lukt, maar mij lukt het niet. Ben ik dan toch nog te schijterig om te veel kracht te zetten?
Ging er bij mij zo vanaf... al paar keer gedaan :)

EDIT
Old skoolers hier de de Commando games nog kennen? Er komt waarschijnlijk een nieuw deel uit:
Kalypso Media heeft aangekondigd dat ze de rechten op de franchise hebben aangeschaft en dat ze de games willen terugbrengen.

Het plan is om nieuwe Commandos games te gaan maken voor alle platformen, maar ook spreken ze van deze games ‘reviven’. Of ze daarmee de franchise in het algemeen bedoelen of ook remasters/remakes, is niet helemaal duidelijk.

[ Voor 39% gewijzigd door -SaveMe- op 16-07-2018 12:57 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:38
Ik moet ook telkens veel kracht zetten aan 1 kant van de klep om hem er af te krijgen. Het voelt toch altijd riskant aan :X

[ Voor 200% gewijzigd door Anton.net op 16-07-2018 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:41

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

-SaveMe- schreef op maandag 16 juli 2018 @ 12:55:
[...]
EDIT
Old skoolers hier de de Commando games nog kennen? Er komt waarschijnlijk een nieuw deel uit:

[...]
Jazeker. Heb me er enorm mee vermaakt, maar mijn god wat waren die games tergend moeilijk op de hoogste difficulty... :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MrVegeta schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:04:
[...]

Is het nog een voordeel dat digitale games geen disc spin hebben? Dus minder lawaait uit de console (of valt dat sowieso wel mee).
Spellen worden standaard op de interne (of externe indien van toepassing ;) ) gezet, dus daarna word de disk alleen gebruikt voor een licentie check. Dus 'spinning' herrie is niet echt een nadeel imho.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
PS4 Pro 269 met Amazon prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
Refurbished! Hoeft niets mee te zijn, maar toch handig om te vermelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Sveninho schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:07:
[...]

Refurbished! Hoeft niets mee te zijn, maar toch handig om te vermelden.
Goede, niet gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
MrVegeta schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:23:

Digitale games zijn (over het algemeen duurder) dan (tweedehands) games.
Hier ben ik het niet mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SemperFidelis schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:15:
[...]

Hier ben ik het niet mee eens.
In retrospect "nieuwe games zijn digitaal (vaak) duurder".

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Dat zeker! Maar als je bv. wat alerts instelt op psprices.com heb ik meeste van mn collectie voor lagere prijs als marktplaats ofzo gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsint
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-08 10:23
Waar dan?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Tweakmans schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 19:46:
Wellicht wordt er volgende week nieuws over de geplande Uncharted-film onthuld. [...]
Update: Het is geen nieuws over de geplande liveactionfilm, maar de release van een fanfilm (en mogelijke try-out?) van 15 minuten waarin Nathan Fillion in de huid van avonturier Drake kruipt. Avatar-acteur Stephen Lang speelt Sully en Mircea Monroe is te zien als Elena.

Voor de liefhebbers:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
dm-dutchman schreef op maandag 16 juli 2018 @ 12:17:
[...]

Ja je bent te schijterig ;) De eerste keer dat ik het deed had ik het gevoeld at ik de hele ps4 pro in stukken zou breken. zorg ervoor dat je echt aan de hoeken trekt want daar klikken ze vast.
Gelukt! En net als @Kuhr89 nu ook geen gevoel meer in mijn middelvinger :P
Maar de ventilator was veel minder stoffig dan dat ik had verwacht. Dan meer leren leven met een PS4 die zo af en toe lekker blaast. Gelukkig is de headset relatief geluidsdicht :)

@Tweakmans Nathan Fillion is best goed gecast eigenlijk. :) Leuk dat ze ook echt de soundtrack uit de game gebruiken. haha. Iemand uit de YT comments
10:58 was getting rid of the film black bar a reference to the transition between cutscene and gameplay in the game? And actual getting back the film black bar on 11:31 a nod to returning to the "cutscene"? Would be amazing if that was the case, haha. Small things, man, the small things.

[ Voor 28% gewijzigd door Jasphur op 16-07-2018 20:32 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op maandag 16 juli 2018 @ 20:14:

Maar de ventilator was veel minder stoffig dan dat ik had verwacht. Dan meer leren leven met een PS4 die zo af en toe lekker blaast. Gelukkig is de headset relatief geluidsdicht :)
same here, fan is schoon, Pro blaast als een malle bij veel spellen. Gelukkig game ik ook met headset op en mijn vriendin zegt zich er niet aan te storen ...

Acties:
  • +7 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 16 juli 2018 @ 21:38:
[...]

en mijn vriendin zegt zich er niet aan te storen ...
Het toverwoord hier is "Zegt".. Todat het over 1,5 jaar in een ruzie bovenkomt en tegen je wordt gebruikt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Jasphur schreef op maandag 16 juli 2018 @ 20:14:
@Tweakmans Nathan Fillion is best goed gecast eigenlijk. :) Leuk dat ze ook echt de soundtrack uit de game gebruiken. haha.
Ja, er zitten wel een aantal leuke verwijzingen naar de games in. Vooral inderdaad de aanpassingen in het beeld op 10:58, zoals de camera die over de schouder meekijkt en 'inzoomt' tijdens het schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:23

OMX2000

By any means necessary...

Zie ik wat over het hoofd met deze Prime Deal
PlayStation 4 - Konsole (1TB, schwarz, slim) inkl. FIFA 18 + 2 DualShock Controller
https://www.amazon.de/dp/B0756HMR7H

pricewatch: Sony PlayStation 4 Slim 1TB + FIFA 18 + 2 controllers Zwart

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
OMX2000 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 00:03:
Zie ik wat over het hoofd met deze Prime Deal
PlayStation 4 - Konsole (1TB, schwarz, slim) inkl. FIFA 18 + 2 DualShock Controller
https://www.amazon.de/dp/B0756HMR7H

pricewatch: Sony PlayStation 4 Slim 1TB + FIFA 18 + 2 controllers Zwart
Geen verkeerde prijs! Wellicht de laatste batch FIFA 18 combo's gezien FIFA 19 om de hoek is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:23

OMX2000

By any means necessary...

Sveninho schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 08:13:
[...]

Geen verkeerde prijs! Wellicht de laatste batch FIFA 18 combo's gezien FIFA 19 om de hoek is?
Ik denk het ook. Verkopen zullen in Duitsland wel hebben tegengevallen :P

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
[...]

EDIT

[...]
Yes met veel plezier gespeeld, maar super moeilijk staat me bij.
Overigens is er wel een aardig alternatief die je nu al kan kopen op de PS4: Shadow Tactics: Blades of the Shogun. Ik ben van het weekend begonnen aan de demo en speelt wel lekker.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:44

Christiano007

Ich bin der champion

[...]

Ging er bij mij zo vanaf... al paar keer gedaan :)

EDIT

[...]
Ja dat waren uitstekende games. Commando . Je hebt ook een ninja variant die is ook aardig

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:21:
[...]
Overigens is er wel een aardig alternatief die je nu al kan kopen op de PS4: Shadow Tactics: Blades of the Shogun. Ik ben van het weekend begonnen aan de demo en speelt wel lekker.
Cool! die was volledig aan mij voorbij gegaan Inderdaad zelfde gameplay als Commandos. Die gaat op mijn lijstje nog te spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
-SaveMe- schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:12:
[...]

Cool! die was volledig aan mij voorbij gegaan Inderdaad zelfde gameplay als Commandos. Die gaat op mijn lijstje nog te spelen! :)
Bij mij ook, werd erop geattendeerd door iemand die dit spel aanbeval (?) op de front-page van het nieuwsitem

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 18:59
Vandaag is tijdelijk een episode van Hitman gratis! Weet niet of het al voorbij is gekomen :)

https://twitter.com/Hitman/status/1018827595830312960?s=19

https://store.playstation...02369_00-000000SUMMERPACK

[ Voor 9% gewijzigd door Roybs op 17-07-2018 12:40 ]

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:40
Yes! oOo

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/37229552_1731389323665088_3152538473806692352_o.jpg?_nc_cat=0&oh=3979b7ee0f55db761bb4fa0ad18e8341&oe=5BC63212

Bericht gerapporteerd als spam, waarna ik als reply kreeg dat dit niet de richtlijnen schendt en vervolgens nog iets over een mogelijke ban bij onterecht rapporteren. Ik zal ze nog eens "helpen de gebruikerservaring te verbeteren" :/

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 17-07-2018 13:20 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Dit is je kans man! Een meiske met een Playstation.. win-win :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 14:58
poor Leno schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:32:
[...]

Dit is je kans man! Een meiske met een Playstation.. win-win :>
Altijd heerlijk dit soort berichten, heb zo ook met regelmaat. Sommige reageren ook terug hoor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
G.Scholtens schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:47:
[...]
Sommige reageren ook terug hoor
Ik wacht geduldig af :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik durf het bijna niet te zeggen ...

...op een d*ck pic ? :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wacht niet alleen maakt hij dubieuze foto's, hij valt er ook nog mee aan?
:o

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:19:
Yes! oOo

[afbeelding]

Bericht gerapporteerd als spam, waarna ik als reply kreeg dat dit niet de richtlijnen schendt en vervolgens nog iets over een mogelijke ban bij onterecht rapporteren. Ik zal ze nog eens "helpen de gebruikerservaring te verbeteren" :/
Ook al meerdere van dit soort berichten en vriendschapsverzoeken ontvangen. Als je er op reageert dan krijg je een link naar een valse scam / ransomware website.

De reacties werden bij mij door een 'bot' gestuurd. Kan je leuke gesprekken mee voeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28

Zie net dat er een nieuwe Gold Wireless headset aan komt.

of misschien is alleen de kleur anders? blauw ipv zwart?

[ Voor 22% gewijzigd door RubenSaurus op 17-07-2018 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:01:
[video]

Iets beter mics en een nieuw design dat beter over de VR headset past. Verder niet heel spannend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hèb zelf niet gekeken, maar voor wie wil, een boss uit Darksiders III

Ik heb de originele release platinum, maar het kriebelt wel een beetje om te kijken hoe de game nu is, met alle wijzigingen. Volgens mij is de game nu meer zoals hij had moeten zijn...

En nog meer epicness...

[ Voor 58% gewijzigd door -SaveMe- op 18-07-2018 00:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:13
hoi allen, ik ben de ps plus korting games in de store aan het doorlopen en ik zie een aantal interessante titels ertussen zitten. Vraag me echter af of de wat oudere games (die in de collecties zitten) de moeite waard zijn. Het betreft de volgende titels:
- bioshock the collection
- devil may cry collection
- dishonered collection
- final fantasy x / x-II

Aangezien ik van RPG houd, en van games als Bloodborne en DS series, verwacht ik op het eerste gezicht dat devil may cry en final fantasy het beste zouden kunnen passen.
Dishonered 1 heb ik volgens mij ooit op de PC gespeeld, die vond ik ook goed.

Hoor graag naar ervaringen en advies, thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Zelf gespeeld op de PC, maar dat zijn 3 fantastische games als je van singleplayer FPS houdt met een goed verhaal. Ik heb intussen elk deel al een stuk of 3x gespeeld en ze blijven gaaf :) De remaster schijnt op de pc weiing veranderen te hebben gebracht, dus verwacht dat het op de PS4 helaas niet veel anders is. Maar ze kunnen nog prima mee was mijn ervaring toen ik vorig jaar de trilogie opnieuw speelde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
@SpeciesXX

Devil may Cry is gewoon tof. Leuke sfeer en Danté is een leuk karakter om mee te spelen.
Lekker duister en bruut. /me Jasphur zou nog wel eens een cross-over game tussen Kratos en Danté willen zien :P

Final Fantasy X was de eerste Final Fantasy die de karakters stemgeluid gaf (daarvoor was het alleen maar tekst op je scherm) en in de werelden meer 3D views gebruikte. Daarnaast heeft dit deel een geweldig verhaal. Het systeem om je karakters mee te ontwikkelen is, mijn inziens, goed bedacht en kan zorgen voor een heel gebalanceerde party. Maar je moet daar wel een beetje moeite voor doen. Het komt niet allemaal vanzelf.

Final Fantasy X-2 is ook prima, maar je moet wel echt even door het hoge Girl Power gehalte heen. Op zich geen slechte game maar daar waar het absoluut geen op zichzelf staande FF is, wel een leuk en goed verhaal na het verhaal van deel X. Gewoon leuk om zo af en toe eens lekker ontspannen te spelen. Er zitten goede toevoegingen in die in deel X niet zaten, waardoor je de dezelfde wereld toch weer anders bekijkt.

De overige games ken ik niet :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 18-07-2018 10:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@SpeciesXX
Het blijft natuurlijk persoonlijk en een kwestie van smaak, maar de Dishonored serie is echt geweldig. Aparte art style en fantastische gameplay, stealth of bruut geweld, jij kiest :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:37
SpeciesXX schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:15:
hoi allen, ik ben de ps plus korting games in de store aan het doorlopen en ik zie een aantal interessante titels ertussen zitten. Vraag me echter af of de wat oudere games (die in de collecties zitten) de moeite waard zijn. Het betreft de volgende titels:
- dishonered collection
- final fantasy x / x-II

Aangezien ik van RPG houd, en van games als Bloodborne en DS series, verwacht ik op het eerste gezicht dat devil may cry en final fantasy het beste zouden kunnen passen.

De complete dishonored serie vind ik persoonlijk echt briljant. Als je dishonored 1 goed vond ga je deel twee ook goed vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dm-dutchman schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:01:
[...]

De complete dishonored serie vind ik persoonlijk echt briljant. Als je dishonored 1 goed vond ga je deel twee ook goed vinden.
Deel twee heeft zeker 2 van de beste game levels ooit _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:37
-SaveMe- schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:04:
[...]

Deel twee heeft zeker 2 van de beste game levels ooit _/-\o_
Ik neem aan dat je de clockwork mansion bedoelt? die vond ik namelijk echt fantastisch oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
SpeciesXX schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:15:
- dishonered collection
- final fantasy x / x-II

Heb final fantasy niet gespeeld. Voor de rest kan ik jou alleen maar vragen waarom je die eerste 3 game collections nog niet gespeeld hebt !?!??! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 00:36:
Ik hèb zelf niet gekeken, maar voor wie wil, een boss uit Darksiders III

[video]
Je mist er weinig aan hoor, behalve een cartoony cheesy boss fight. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dm-dutchman schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:18:
[...]

Ik neem aan dat je de clockwork mansion bedoelt? die vond ik namelijk echt fantastisch oOo
Inderdaad! En dat time travel level :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Hits lands today, featuring acclaimed PS4 games for only €19.99 RRP each, both at retailers and on PS Store.

See the full list of games joining the line up:

https://store.playstation...SF75508-PLAYSTATIONHITS/1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeciesXX
Allen bedankt voor de reacties. Ik ga sowieso voor de dishonered collectie. Wellicht daarna nog voor 1 van de anderen maar wil ook niet een te grote backlog. Heb ds1 nog niet uit en ys 8 nog liggen. Waarom de rest nog niet gespeeld? Heb nog niet zolang een ps4 en heb eerst andere games gespeeld (horizon dawn. Bloodborn. Ds3. Ds2 sotfs. Uc4. Child of light. En last of us)

Edit: en nog meer games in de sale :)

[ Voor 5% gewijzigd door SpeciesXX op 18-07-2018 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
SpeciesXX schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:07:
Allen bedankt voor de reacties. Ik ga sowieso voor de dishonered collectie. Wellicht daarna nog voor 1 van de anderen maar wil ook niet een te grote backlog. Heb ds1 nog niet uit en ys 8 nog liggen. Waarom de rest nog niet gespeeld? Heb nog niet zolang een ps4 en heb eerst andere games gespeeld (horizon dawn. Bloodborn. Ds3. Ds2 sotfs. Uc4. Child of light. En last of us)

Edit: en nog meer games in de sale :)
Haha no worries man :) Ik moet ook nog genoeg classics spelen die iedereen al helemaal grijs heeft gespeeld, maar ieder op zijn eigen tempo. Wat ik er mee wilde zeggen was dat ik in ieder geval alles aanraad wat jij hebt opgeschreven ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is krijg ik een refund voor de game The Culling II:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=24rR69Ygn20]

We krijgen allemaal ons geld terug voor deze bagger game.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
Volgende maand verschijnt Candleman: The Complete Journey op PS4, een puzzle-platformer van ontwikkelaar Spotlightor Intereactive. Je speelt met een kaarsje dat maar 10 seconden licht kan geven. Met die beperkt ontvlambare levensduur moet je je weg zoeken door een duistere wereld.

Klinkt interessant en ziet er niet slecht uit:

[ Voor 15% gewijzigd door Tweakmans op 18-07-2018 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
Roybs schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 17:27:
[...]

Haha no worries man :) Ik moet ook nog genoeg classics spelen die iedereen al helemaal grijs heeft gespeeld, maar ieder op zijn eigen tempo. Wat ik er mee wilde zeggen was dat ik in ieder geval alles aanraad wat jij hebt opgeschreven ;)
Ik vatte jou post niet verkeerd op hoor :). (Mijn reactie was, nu ik het terug lees, wel zo op te vatten woops). Herken het idd dat ik veel klassiekers niet ken en niet gespeeld heb.
Gewoon te weinig tijd tegenwoordig. En kom net kijken in de console wereld. Heb altijd op pc gespeeld. Ps4 bevalt beter. Lekker op de bank en ik speel ook meer verschillende games nu.

Thanks voor het advies. Op basis mede daarvan heb ik bioshock en dishonered aangeschaft. Kan ik weer even vooruit :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
SpeciesXX schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 22:01:
[...]

Ik vatte jou post niet verkeerd op hoor :). (Mijn reactie was, nu ik het terug lees, wel zo op te vatten woops). Herken het idd dat ik veel klassiekers niet ken en niet gespeeld heb.
Gewoon te weinig tijd tegenwoordig. En kom net kijken in de console wereld. Heb altijd op pc gespeeld. Ps4 bevalt beter. Lekker op de bank en ik speel ook meer verschillende games nu.

Thanks voor het advies. Op basis mede daarvan heb ik bioshock en dishonered aangeschaft. Kan ik weer even vooruit :).
Haha cool welkom bij de club! Ben sinds afgelopen september ook overgestapt naar een PS4 vanuit PC en voor mij waren de eerste paar maanden ook een genot. Nu nog steeds, maar ook meer games die ook voor PC zijn uitgekomen maar dat maakt niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
In Mugsters moet je een buitenaardse invasie afwenden door allerlei levels met maffe obstakels te overwinnen. De game is vanaf nu te koop in de PlayStation Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
[video]

Is al uit sinds april 2018, kleur is gewoon zwart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Roybs schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:13:
[...]

Heb final fantasy niet gespeeld. Voor de rest kan ik jou alleen maar vragen waarom je die eerste 3 game collections nog niet gespeeld hebt !?!??! :P
Ben verbaasd dat er zoveel love is voor DMC.

Ik vond dit altijd vrij tricky games omdat je toch wel geacht word om goede combo's te maken. Is iedereen zo goed (of ben ik zo n00b :P ) of valt het in de praktijk toch wel mee met de moeilijkheidsgraad?

Ik heb toevallig laast de ps3 versie van de collection geclaimed, echter dat was via een humble bundle op mijn usa account.....en ik krijg daar nu een wachtwoord fout melding bij inloggen, volgens mij moet ik dan via de sony website weer een ps3 ww genereren en daarmee inloggen....irritant!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Tof. Als ze dezelfde kwaliteit als HZD elke 2/3 jaar kunnen blijven uitpoepen vind ik het best als ze met die snelheid games uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Sagat schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 07:58:
[...]

Ben verbaasd dat er zoveel love is voor DMC.

Ik vond dit altijd vrij tricky games omdat je toch wel geacht word om goede combo's te maken. Is iedereen zo goed (of ben ik zo n00b :P ) of valt het in de praktijk toch wel mee met de moeilijkheidsgraad?

Ik heb toevallig laast de ps3 versie van de collection geclaimed, echter dat was via een humble bundle op mijn usa account.....en ik krijg daar nu een wachtwoord fout melding bij inloggen, volgens mij moet ik dan via de sony website weer een ps3 ww genereren en daarmee inloggen....irritant!
Om eerlijk te zijn heb ik alleen de DmC: Devil May Cry gespeeld :+. Niet eerdere uit de reeks, maar hij beviel me zeer goed en wat ik er nog van weet is dat het redelijk te doen was qua moeilijkheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt een beta voor de System Software 6.0 aan:

https://gematsu.com/2018/...4-system-update-6-00-beta

Europa nog niet te kiezen, maar ik hou jullie op de hoogte hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41
[video]

Deze is een tijdje terug ook € 59,99 geweest, toen niet gekocht. En nu begint mijn Sony Wireless Headset 7.1 opeens als een dolle af te bladderen. Wel zonde want die headset is echt goed en hoe zuinig ik er ook op ben, dit is niet tegen te houden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Jumpman schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:50:
[...]

Deze is een tijdje terug ook € 59,99 geweest, toen niet gekocht. En nu begint mijn Sony Wireless Headset 7.1 opeens als een dolle af te bladderen. Wel zonde want die headset is echt goed en hoe zuinig ik er ook op ben, dit is niet tegen te houden.
Wat vind je er zo goed aan? Ik vond deze echt enorm tegenvallen. Geluid klopte niet voor mijn gevoel en de mic vond ik niet fijn klinken.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
steefje schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:52:
[...]

Wat vind je er zo goed aan? Ik vond deze echt enorm tegenvallen. Geluid klopte niet voor mijn gevoel en de mic vond ik niet fijn klinken.
Van alle headsets die ik geprobeerd heb voor de PlayStation 3 en PlayStation 4 vond ik deze nog het beste, je hoorde goed waar iedereen liep, goede hoge tonen en diepe bass.

Deze heb ik het over:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2vEWmXTCTpA-l2KMd69TVkqt7gQ=/i/1317998194.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:56:
[...]

Van alle headsets die ik geprobeerd heb voor de PlayStation 3 en PlayStation 4 vond ik deze nog het beste, je hoorde goed waar iedereen liep, goede hoge tonen en diepe bass.

Deze heb ik het over:
[afbeelding]
Die heb ik ook gehad en ik was er ook zeer tevreden mee. Klinkt stukken beter dan de Gold en vergelijkbaar met de Platinum die ik nu gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:07
Misschien verhuist Kojima Productions A'dam wel mee naar hetzelfde gebouw maar daarover staat niets in het parool artikel. In ieder geval mooi nieuws dat Guerrilla door de verhuizing zich voorlopig geen zorgen heft te maken qua groeimogelijkheden.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Jumpman schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:56:
[...]

Deze heb ik het over:
[afbeelding]
Heb zelf deze:
pricewatch: Kingston HyperX Cloud II Gun metal

Al 1,5 jaar en zeer tevreden. Vind hem persoonlijk beter dan de Sony. (En je kunt hem ook voor je pc en telefoon gebruiken natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Misschien te lui om op te zoeken 😝:

Maar is het mogelijk om naast je interne hdd, een extra externe hdd te installeren op je ps4 pro? En deze HDD’s tegelijk te gebruiken voor je games ? (Selecteren welke spel op welke schijf moet gesintalleerd worden bij aankopen op psn)

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 19-07-2018 17:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Hamazaki schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:20:

Maar is het mogelijk om naast je interne hdd, een extra externe hdd te installeren op je ps4 pro? En deze HDD’s tegelijk te gebruiken voor je games ? (Selecteren welke spel op welke schijf moet gesintalleerd worden bij aankopen op psn)
ja je bent lui, en ja dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:46

Ja, dat ben je, ja het kan, weet ik niet zelf nog niet gevonden hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023

https://www.playstation.c...s4--external-hdd-support/

[ Voor 24% gewijzigd door P.E.No.1 op 19-07-2018 18:03 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:38
weet iemand een work around voor het volgende probleem,

Ik heb twee ps4 in huis, 1 pro en een normale, allebei laatste firmware. !

Heb een plus account, en primair en secundaire ps4 met mijn zoon (die heeft ook een pro ) zodat we samen games kunnen delen .

Nu liggen niet al onze interesses bij elkaar dus koop ik ook wel fysieke games.. die ik speel op de pro in de woonkamer, nu wil ik een savegame overzetten op usb stick .. dat gaat .. maar boven wordt hij niet herkend en zegt dat er niks op staat.

Nu las ik dus dat ps plus account geactiveerd moet zijn , teminste 1x maar boven heb ik geen online account en het enige is dat ik mijn save game van beneden boven wil spelen...

Toch raar dat je een save game niet kan overzetten via een usb stick..zelfs als ik geen account zou hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Ik begrijp je probleem, maar waarom log je boven niet gewoon in met jouw account? Dan zet je beneden je save game in de cloud en als je dan boven speelt laad je deze in. Daarna upload je deze weer en dan kun je weer beneden spelen. Ik begrijp niet zo goed waarom je zo 'moeilijk' wil doen met een usb :)

En save games zijn gekoppeld aan een gebruiker, volgens mij om handel in save games tegen te gaan dacht ik. Maar pin mij daar niet op vast.

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 19-07-2018 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Jasphur schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 20:38:
Ik begrijp je probleem, maar waarom log je boven niet gewoon in met jouw account? Dan zet je beneden je save game in de cloud en als je dan boven speelt laad je deze in. Daarna upload je deze weer en dan kun je weer beneden spelen. Ik begrijp niet zo goed waarom je zo 'moeilijk' wil doen met een usb :)

En save games zijn gekoppeld aan een gebruiker, volgens mij om handel in save games tegen te gaan dacht ik. Maar pin mij daar niet op vast.
Klopt, je kunt geen save games uitwisselen tussen verschillende spelers. Vast een ideetje van de die-hard trophy hunters bij Sony die hun zorgvuldig opgebouwde stats niet willen verliezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakmans schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 23:15:
[...]

Klopt, je kunt geen save games uitwisselen tussen verschillende spelers. Vast een ideetje van de die-hard trophy hunters bij Sony die hun zorgvuldig opgebouwde stats niet willen verliezen. ;)
Logisch toch? Ook om cheating tegen te gaan ...

Het wordt een mooi najaar...

[ Voor 9% gewijzigd door -SaveMe- op 20-07-2018 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Tweakmans schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 23:15:
[...]

Volgens mij heb ik hier en op andere fora weleens een workaround voorbij zien komen, hoe je savegames wel van andere kan gebruiken (bij sommige games (Uncharted en Uncharted Among Thieves). Misschien is dat inmiddels wel gepatched.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Introducing the Limited Edition Marvel’s Spider-Man PS4 Pro and PS4 bundles:

https://blog.eu.playstati...-ps4-pro-and-ps4-bundles/

De game en de PS4 Pro zien er vet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 05:57:
Introducing the Limited Edition Marvel’s Spider-Man PS4 Pro and PS4 bundles:

[video]

https://blog.eu.playstati...-ps4-pro-and-ps4-bundles/

De game en de PS4 Pro zien er vet uit.
meh, wordt er niet echt heel warm van, vind het geen mooie kleur rood, en mis het blauwe van spiderman. Logo vind ik wel netjes, maar die zou ik niet tot amper zien in mijn tv meubel.

Ik vond de zilveren en gouden ps4 daarentegen wel mooi, zeker overwogen om er daar een van mee te nemen, maar dat waren 'maar' gewone ps4's.

Wel leuk dat ze deze custom varianten uitbrengen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Besloten dat ik toch een PS4 wil gaan kopen, naast het PC gamen. De nieuwe videokaarten laten te lang op zich wachten en de exclusives-lijst van de PS4 wordt nu wel heel interessant om er een aparte console voor te komen. Ik baal nog wel flink dat ik van de week niet de Amazon-prime deal heb gepakt. Vind 300 euro net te veel voor een Slim, dus ik wacht rustig op de aanbiedingen.

Binnenkort kom ik me hier dus hoop ik veelvuldig mengen in de discussies!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:07
Die controller ziet er wel weer nice uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Help turn the tides of The Great War in Battlefield 1: Revolution, our Deal of the Week on PlayStation Store:

https://store.playstation...STORE-MSF75508-DOTW1807/1

Geen geld voor €13,99.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
In de playstore laatst Wolfenstein: Old blood, en New Order voor 11,- beide gekocht. Kan weer er tegen aan voor paar uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier zitten voor mij interessante games tussen:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Een krijger en zijn stralende dochter gaan in de duisternis op zoek naar het laatste stukje op aarde waar de zon nog schijnt in de game Fall of Light: Darkest Edition.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:07
De Spiderman PS4 pro heeft een hoogglanslak aan de bovenkant zo te zien:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/zu7t8og53za11.jpg

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:38
@Lasmibalsingh Voor zover ik me kan herinneren hebben bijna alle special editions van de slim en de pro een hoogglanslak. Bij deze is het eigenlijk niet verkeerd, maar ik verkies toch altijd mat boven glans

De controller vind ik eigenlijk nog best leuk. Die witte thumbsticks lijken me wel niet aangenaam. Dat gaat toch sowieso verkleuren? :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Zal wel een smaak ding zijn maar ik vind het echt oogbloedend lelijk ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
En nog een teasertje voor de allerlaatste (?) Walking Dead-game van Telltale:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I’m interested! 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe PS+ Deal:

KOOP 12 MAANDEN PS PLUS EN KRIJG 3 MAANDEN NETFLIX ERBIJ

Aanbieding is geldig voor bestaande en nieuwe Netflix-abonnees.
Aanbieding geldig tot 25 juli.

https://store.playstation...=em_341908&et_rid=3497984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 13:49
Even een vraag: ik game sinds kort op de PS4, en heb enkele games afgerond met trophies op de makkelijkste setting.
Nu wil ik een nivo zwaarder/moeilijker de trophies opnieuw behalen. Is dat mogelijk? En zo ja hoe dan? Heb al gegoogled en ook een geheel nieuwe game gestart maar zonder resultaat.

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@NielsTn

Trophies die je al gehaald hebt kun je niet opnieuw halen.
Je kunt wel voor de Platinum trofee gaan door alle trophies te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Nieuwe co-op-shooter die uitgekomen is: Earthfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 13:49
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:12:
@NielsTn

Trophies die je al gehaald hebt kun je niet opnieuw halen.
Je kunt wel voor de Platinum trofee gaan door alle trophies te halen.
He jammer dan! Maar dank je voor je respons!

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
NielsTn schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:50:
Nu wil ik een nivo zwaarder/moeilijker de trophies opnieuw behalen. Is dat mogelijk?
Als je de trophy lijst bekijkt voor de game die je wilt spelen zie je precies wat je voor elke trophy moet doen.
Zo hebben veel games verschillende trophies voor het uitspelen op verschillende moeilijkheidsgraden.
En wat dennis al zei: behaalde trophies kun je niet opnieuw halen.
;)
Als je nog verdere vragen hebt raad ik je het Grote Trophy & Achievement topic aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Even een vraag: ik game sinds kort op de PS4, en heb enkele games afgerond met trophies op de makkelijkste setting.
Nu wil ik een nivo zwaarder/moeilijker de trophies opnieuw behalen. Is dat mogelijk? En zo ja hoe dan? Heb al gegoogled en ook een geheel nieuwe game gestart maar zonder resultaat.
Je kunt niet opnieuw dezelfde trophies behalen. Meestal zijn er wel enkele afzonderlijke trophies voor het uitspelen van de volledige game op een hogere moeilijkheidsgraad. Dat doe je gewoon door vanuit het beginmenu een nieuwe game te starten. Als je die optie echt niet vindt (maar dat zou me verbazen), kun je ook altijd je oude savegame(s) verwijderen, de game opnieuw starten en dan in het begin voor een hoger niveau kiezen dan wat je de vorige keer koos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongf7
  • Laatst online: 09-09 12:34
Wat volgens mij wel kan is een heel nieuw playstation account maken, de trophies zijn hieraan gekoppeld. Dan kun je daarmee de trophies opnieuw halen.

Maar ik zou lekker op een hoger niveau voor de ontbrekende trophies gaan, kijken of je ze allemaal kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Iemand die een internet adresje weet voor PS4 pro stickers wat goedkoop is.

[ Voor 12% gewijzigd door theduke1989 op 21-07-2018 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
theduke1989 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 17:06:
Iemand die een internet adresje weet voor PS4 pro stickers wat goedkoop is.
Ben zelf erg te spreken over de dbrand-stickers/skins. Voor mijn telefoons maar bijvoorbeeld ook voor m'n controllers. Past allemaal keurig. Die hebben ook console-stickers.

[ Voor 3% gewijzigd door Fraaank op 21-07-2018 20:10 . Reden: Er stond strand ipv dbrand door autocorrect ]

Pagina: 1 ... 12 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.