Op de PS4 kunnen saves ook resigned worden, met bijv. SaveWizard.
@Twixie @Vrijdag Ik heb het even nagekeken en ik heb Tomb Raider Definitive Edition (de reboot van de PS3 versie) op de PS4 gespeeld. Volgens mij heb ik deze digitaal en gezien ik (vrijwel) niets digitaal koop ging ik er vanuit dat ie destijds in de plus zat. 100% Zeker weten doe ik het niet, het is al te lang geleden 
Zal het vanavond op de PS4 nog eens opzoeken, kijken of het nog te achterhalen valt.
@SD5k ik geloof je meteen; zou het zelf zoals ik al zei echt niet meer zeker weten
*edit 17:30u
Even nagekeken, blijkt dat ik in 2015 de digitale reboot heb gekocht. Ook ik maak wel eens verkeerde beslissingen dus
Zal het vanavond op de PS4 nog eens opzoeken, kijken of het nog te achterhalen valt.
@SD5k ik geloof je meteen; zou het zelf zoals ik al zei echt niet meer zeker weten
*edit 17:30u
Even nagekeken, blijkt dat ik in 2015 de digitale reboot heb gekocht. Ook ik maak wel eens verkeerde beslissingen dus
[ Voor 94% gewijzigd door Superkiwi op 06-01-2020 17:30 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het was toch echt de PS3 versie die bij Plus zat, ik heb het even opgezocht, het was april 2014.dvdkiwi schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:06:
@Twixie @Vrijdag Ik heb het even nagekeken en ik heb Tomb Raider Definitive Edition (de reboot van de PS3 versie) op de PS4 gespeeld. Volgens mij heb ik deze digitaal en gezien ik (vrijwel) niets digitaal koop ga ik er vanuit dat ie destijds in de plus zat. 100% Zeker weten doe ik het niet, het is al te lang geleden
Ik bewaar alle 'bedankt voor uw aankoop' mailtjes, dus een search verder weet ik of en wanneer ik iets heb gekocht of gratis heb gedownloaddvdkiwi schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:06:
@Twixie @Vrijdag Ik heb het even nagekeken en ik heb Tomb Raider Definitive Edition (de reboot van de PS3 versie) op de PS4 gespeeld. Volgens mij heb ik deze digitaal en gezien ik (vrijwel) niets digitaal koop ging ik er vanuit dat ie destijds in de plus zat. 100% Zeker weten doe ik het niet, het is al te lang geleden
playstation.com > inloggen > rechtsboven op je avatar > accountinstellingen > transactieoverzicht
Als je het echt wilt weten
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Lara Croft and the Temple of Osiris heeft bij de PS Plus gezeten, niet Tomb Raider Definitive Edition. Misschien dat je die even door elkaar hebt gehaald? Totaal verschillende games, maar met dezelfde hoofdrolspeelster.dvdkiwi schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:06:
PSN ID: MrMichel_75
Verwijderd
Wikipedia: List of Instant Game Collection games (PAL region)
Hier staan alle games die in de PS+ zijn gekomen.
Hier staan alle games die in de PS+ zijn gekomen.
1,15 miljard games is wel bizar.
Edit: krijg de afbeelding niet goed, maar linkje naar Era.
https://www.resetera.com/...3374/page-2#post-28009692
[ Voor 66% gewijzigd door bram1984 op 07-01-2020 10:17 ]
Valt toch wel mee? Gemiddeld 10 per console? Vind ik zelfs weinig eigenlijk... Ik heb zelf 250+ games gespeeld deze generatie. 10 games... Dat haal ik in 2 maandenbram1984 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 10:15:
1,15 miljard games is wel bizar.
Maarja, ben dan ook niet de standaard casual gamer.
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-01-2020 10:53 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Voor ons is het weinig als je het zo bekijkt, maar veel mensen kopen een stuk minder spellen.uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 10:48:
[...]
Valt toch wel mee? Gemiddeld 10 per console? Vind ik zelfs weinig eigenlijk... Ik heb zelf 250+ games gespeeld deze generatie. 10 games... Dat haal ik in 2 maanden
Maarja, ben dan ook niet de standaard casual gamer.
Dan nog blijft 10 stuks wel echt weinig vind ik. Vergeet niet dat je met minder dan 10 het gemiddelde niet zoveel naar beneden kunt trekken, terwijl iemand als @uchiha tijntje wel direct compenseert voor 24 mensen met 0 games.
Een PS4 is ook gemiddeld zo'n 3 jaar oud, dus dat is dan maar gemiddeld 3.3 games per jaar per console, wat toch echt wel weinig is. Elk game kost dan ook virtueel 30 a 40 euro meer aan console-kost (i.e. hardware prijs gedeeld door aantal games).
Een PS4 is ook gemiddeld zo'n 3 jaar oud, dus dat is dan maar gemiddeld 3.3 games per jaar per console, wat toch echt wel weinig is. Elk game kost dan ook virtueel 30 a 40 euro meer aan console-kost (i.e. hardware prijs gedeeld door aantal games).
ik begon enthousiast aan darksiders warmastered, maar wat is het een vermoeiende, saaie, eentonige en een simpele game zeg. na 5 uurtjes ben ik er klaar mee, meteen eraf uit gegooid. dit was zogenaamd een alternatief voor gow? laat me niet lachen.
enige pluspunt: speelt soepel + mooie remaster.
[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 07-01-2020 14:04 ]
Iets totaal ongerelateerd. Is dat bij iedereen dat het website icoontje in de tabbladen van je browser ineens veranderd is voor Tweakers ? Ik kan zelfs niet eens uitmaken wat het voorstelt, dus vraag me af of het überhaupt normaal is.
Dat had ik met Darksiders 2, 3 niet eens meer aangeraakt.Hamazaki schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:02:
ik begon enthousiast aan darksiders warmastered, maar wat is het een vermoeiende, saaie, eentonige en een simpele game zeg. na 5 uurtjes ben ik er klaar mee, meteen eraf uit gegooid. dit was zogenaamd een alternatief voor gow? laat me niet lachen.
pijnlijke is dat ik darksiders 2 als bundel heb gekochtG.Scholtens schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:06:
[...]
Dat had ik met Darksiders 2, 3 niet eens meer aangeraakt.

Ik had hem gelukkig via de ps plus, maar probeer nu ook tegenwoord meer games fysiek te komen ipv digitaal. Zodat je nog iets kan verkopen als het niks isHamazaki schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:08:
[...]
pijnlijke is dat ik darksiders 2 als bundel heb gekocht
Als het goed is kan je via je library gewoon games verwijderenHamazaki schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:15:
kan je bepaalde spellen van je account wissen? zodat je betere overzicht krijgt?
dat zijn al gedownloade spellen toch? ik bedoel compleet van mijn aankopenlijst wissen?G.Scholtens schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:16:
[...]
Als het goed is kan je via je library gewoon games verwijderen
Tja ik denk dat er gewoon echt heel veel mensen zijn met minder dan 5 games + de late instappers die nog niet zoveel hebben.Twixie schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:57:
Dan nog blijft 10 stuks wel echt weinig vind ik. Vergeet niet dat je met minder dan 10 het gemiddelde niet zoveel naar beneden kunt trekken, terwijl iemand als @uchiha tijntje wel direct compenseert voor 24 mensen met 0 games.
In ieder geval komt niemand bij deze aantallen in de buurt qua soft- en hardware. In die zin is het een mooie statistiek te noemen. Dat was meer mijn punt. Ik heb de attach rate niet echt meegenomen, eerlijk gezegd.
En vergeet niet de tweedehands markt? Want er staat sold, niet gespeeld. Als jij al je games verkoopt, en die worden vervolgens weer verkocht etc., is het spel voor Sony alsnog maar 1x verkocht.
Ik denk niet dat je ze compleet kan wissen. Wat je wel kan is ze hiden in je Library. Ik gok dat je op de titel moet staan en dan Options knop gebruiken om ze dan te verbergen.Hamazaki schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:17:
[...]
dat zijn al gedownloade spellen toch? ik bedoel compleet van mijn aankopenlijst wissen?
Gekochte games staan immers altijd in je Library, zelfs als je ze nog niet gedownload hebt. Deze optie laat dus toe van die echt onzichtbaar te maken (bvb demo's).
Verder kan je natuurlijk ook met mappen werken, al vind ik dat niet zo fijn werken.
Een goeie ja. Tweedehands markt is natuurlijk gigantisch. Sommige games zullen 10 keer of meer van eigenaar wisselen.The Inquisitor schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 15:03:
En vergeet niet de tweedehands markt? Want er staat sold, niet gespeeld. Als jij al je games verkoopt, en die worden vervolgens weer verkocht etc., is het spel voor Sony alsnog maar 1x verkocht.
Heb em bij release in 2011 ofzo gespeeld. Toen goed te pruimen met voor die tijd best leuke gameplay. Het is geen gow alternatief. qua gameplay lijkt het meer op een zelda achtige game met puzzeltjes en een soort van dungeons. Wel een hele slechte zelda game danHamazaki schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:02:
Deeltje 2 en 3 vond ik erbarmelijk. Dat voelde vooral aan als iets wat ik 10 jaar geleden bij deel 1 ook al had gedaan, maar dan met een ander poppetje. Die gelukkig via PS plus "gratis" gespeeld.
Ik ben best wel benieuwd naar de laatste darksiders telg wat op een dungeon crawler lijkt vanuit isometrisch perspectief. Is dat een toffe loot dungeon crawler?
[ Voor 23% gewijzigd door Hulleman op 07-01-2020 16:58 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik heb me destijds ook best goed vermaakt met 1, maar ik meen me wel te herinneren dat ik wat moeite had met in de game komen.Hulleman schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 16:54:
[...]
Heb em bij release in 2011 ofzo gespeeld. Toen goed te pruimen met voor die tijd best leuke gameplay. Het is geen gow alternatief. qua gameplay lijkt het meer op een zelda achtige game met puzzeltjes en een soort van dungeons. Wel een hele slechte zelda game danMaar de setting beviel me wel, war vond ik cool en op een gegeven moment ben je echt badass en had je coole gevechten met engelen die leken op gears of war types met vleugels. Best bruut
Deeltje 2 en 3 vond ik erbarmelijk. Dat voelde vooral aan als iets wat ik 10 jaar geleden bij deel 1 ook al had gedaan, maar dan met een ander poppetje. Die gelukkig via PS plus "gratis" gespeeld.
Ik ben best wel benieuwd naar de laatste darksiders telg wat op een dungeon crawler lijkt vanuit isometrisch perspectief. Is dat een toffe loot dungeon crawler?
2 nog steeds niet gespeeld maar ook heb juist vaker gelezen dat de gameplay daarin ook al best anders is dan in 1? Minder Zelda, meer actie? Staat nog op mijn backlog om eens te proberen...
Die nieuwe topdown game heb ik ook nog niet gespeeld maar van wat ik begrijp is het geen arpg, het ziet er alleen enigszins vergelijkbaar uit. Het zou gewoon een actie game zijn die je van bovenaf ziet. Hij zou wel goed zijn, maar zoals gezegd ik heb hem zelf niet gespeeld nog dus...
Gamertag: FinrazielNL
Alle 3 de Darksiders games hangen een andere speelstijl aan, dat maakt ze juist zo tof en mede daarom zijn ze ook niet vergelijkbaar. Deel 2 ging veel meer de rpg kant op tov deel 1, in mijn ogen is die vanwege de vrijheid die je had qua character build dan ook de leukste van de serie.Finraziel schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 06:57:
[...]
(Darksiders) 2 nog steeds niet gespeeld maar ook heb juist vaker gelezen dat de gameplay daarin ook al best anders is dan in 1?
Heb er ooit eentje gespeeld die bij Plus zat. Iets met een ijslevel op het begin ofzo? Na een minuut of 20 weer verwijderd. Voelde echt aan als een C-game zonder enige productiewaarde.
Ach ja, niet iedereen vindt hetzelfde leuk natuurlijk
Daarover gesproken: zijn jullie niet trots op me dat ik sinds afgelopen vrijdag bijna 20 uur in The Witcher 3 heb gestoken en redelijk hooked ben?dvdkiwi schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:23:
Ach ja, niet iedereen vindt hetzelfde leuk natuurlijk
Ik blijf nog steeds achter allerlei shit hangen en ik ik vind de animaties, besturing en combat ruk, maar na de serie wilde ik de game een nieuwe kans geven en zowaar is de klik daar. Zowaar zin om weer verder te gaan.
Jarenlang de boel bekritiseren en daarna een paar uurtjes in de game spenderen win je geen trots mee, kom nog maar eens terug als je 'm uitgespeeld hebt
Ik bekritiseer nog steeds, zoals je ziet. Maar voor nu ga ik zeker proberen deze uit te spelen.dvdkiwi schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:45:
Jarenlang de boel bekritiseren en daarna een paar uurtjes in de game spenderen win je geen trots mee, kom nog maar eens terug als je 'm uitgespeeld hebt
Jij hebt hem ook gespeeld?
Ik vond The Witcher best tof en heb mij niet zo gestoord aan de zaken die jij opnoemt. Game is zeker niet perfect, maar ik vond het lekker wegspelen.
Ik meen dat er inmiddels ook een HDR patch is geweest voor de PRO en het zag er al vrij goed uit.
Ik meen dat er inmiddels ook een HDR patch is geweest voor de PRO en het zag er al vrij goed uit.
PSN ID Binloading_nl
Jazeker. Ben het ook helemaal met je eens vwb de houterige combat en de onkunde van Roach.
In potentie had het een pareltje kunnen zijn. Hetzelfde geldt overigens voor RDR2 met zijn matige Rockstar-gameplay.
Speel ná The Witcher 3 weer eens een keer Horizon Zero Dawn en je ziet hoe het ook kan; die game is qua gameplay (oa looten, planten plukken e.d.) echt vele malen beter.
Ja HDR is erg mooi hierin. Vooral in grotten met spectres en vlammen etc.steefje schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 11:51:
Ik vond The Witcher best tof en heb mij niet zo gestoord aan de zaken die jij opnoemt. Game is zeker niet perfect, maar ik vond het lekker wegspelen.
Ja het blijft een beetje een tweestrijd altijd jammer genoeg. De diepere hardcore RPG's komen vaak tekort op het gebied van gameplay/controls terwijl de wat meer commerciëlere games (Far Cry, Assassins Creed, Horizon Zero Dawn) weer een stuk lekkerder spelen, maar weer wat plat zijn in de gameplay mechanics, quests en story. Of je moet de FROM games pakken, maar die zijn weer een beetje niche en minder toegankelijk.dvdkiwi schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 11:53:
[...]
Jazeker. Ben het ook helemaal met je eens vwb de houterige combat en de onkunde van Roach.
In potentie had het een pareltje kunnen zijn. Hetzelfde geldt overigens voor RDR2 met zijn matige Rockstar-gameplay.
Speel ná The Witcher 3 weer eens een keer Horizon Zero Dawn en je ziet hoe het ook kan; die game is qua gameplay (oa looten, planten plukken e.d.) echt vele malen beter.
Mwah ik vind het elkaar niet heel veel ontlopen. De besturing van je paard, afgezien van het rammen op X, vond ik beter in RDR2. Daar kon je tenminste makkelijk over en vanaf lage muurtjes springen. In TW3 stopt Roach en blijft hij door rennen zonder te bewegen. Geralt zelf gaat wel soepeler met lopen en rennen.
Zo ook na het zien van the witcher serie en die hellemaal top te vinden zin in de game. Nooit een witcher gespeeld dus ben benieuwd. Goty versie voor 15 euro gedeeld met broertje dus 7.50 euro. Is proberen waard. Staat nu te downloaden ben benieuwd!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik heb het eerste seizoen van The Witcher in 1 dag uitgekeken en had daarna meteen zin om The Witcher 3 weer te gaan spelen.
Grappig om te zien dat ik blijkbaar niet de enige ben.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Het is na de serie in ieder geval een stuk beter te volgen allemaal. Wel even doorzetten richting Velen. Dan opent de game zich pas echt.v8power67 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 13:09:
Zo ook na het zien van the witcher serie en die hellemaal top te vinden zin in de game. Nooit een witcher gespeeld dus ben benieuwd. Goty versie voor 15 euro gedeeld met broertje dus 7.50 euro. Is proberen waard. Staat nu te downloaden ben benieuwd!
https://www.theverge.com/...-cavill-game-steam-twitchJackal131 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 13:19:
Ik heb het eerste seizoen van The Witcher in 1 dag uitgekeken en had daarna meteen zin om The Witcher 3 weer te gaan spelen.
Als jullie de main game uitspelen, dan kan ik ook van harte de tweede grote DLC, eigenlijk meer een ouderwetse expansion, Blood and Wine aanbevelen. Dat is een game op zich en als zodanig beter dan menig andere los staande game!
GamiQ, de game notes app met game maps!
Deze zit in de goty editie erbij toch ?-SaveMe- schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 14:14:
Als jullie de main game uitspelen, dan kan ik ook van harte de tweede grote DLC, eigenlijk meer een ouderwetse expansion, Blood and Wine aanbevelen. Dat is een game op zich en als zodanig beter dan menig andere los staande game!
Ja ik ook, ben echt benieuwd. En thnx voor de tip over Velen. Zal dat in achterhoofd houden. Maar denk dat wel meevalt voor mij. Als verhaal goed is kan ik meestal wel veel accepteren.bram1984 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 13:26:
[...]
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Het is na de serie in ieder geval een stuk beter te volgen allemaal. Wel even doorzetten richting Velen. Dan opent de game zich pas echt.
@v8power67 Yep, alle DLC zit bij de GOTY editie. Je hoeft de komende 400 uur niks anders te doen.
Bij Witcher 3 kan ik Hearts of Stone ook zeker aanraden! Beide DLC's zijn fantastich. Het verhaal van Hearts of Stone is beter imo, en het is een stuk kortere DLC.
RDR2 heeft voor mij het paardrijden bij AC Odyssey ook verpest. Kan echt niet wennen aan de manier van paardrijden in AC Odyssey. Hoewel ik in het algemeen ook niet echt in de game kan komen, de animaties en dialogen lijken zo slecht. En de quests zijn tot nu toe erg eentonig. Ben van het starterseiland afgekomen en zit nu zo'n 3 uur op het andere eiland.
RDR2 heeft voor mij het paardrijden bij AC Odyssey ook verpest. Kan echt niet wennen aan de manier van paardrijden in AC Odyssey. Hoewel ik in het algemeen ook niet echt in de game kan komen, de animaties en dialogen lijken zo slecht. En de quests zijn tot nu toe erg eentonig. Ben van het starterseiland afgekomen en zit nu zo'n 3 uur op het andere eiland.
Ik ben op zich wel een fan van de snelheid bepalen met de stick, maar voor de rest lijkt het paardrijden in AC inderdaad nergens op.Brogala schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 21:50:
Bij Witcher 3 kan ik Hearts of Stone ook zeker aanraden! Beide DLC's zijn fantastich. Het verhaal van Hearts of Stone is beter imo, en het is een stuk kortere DLC.
O ja dat is inderdaad een pluspunt. Controls zijn over het algemeen lekker soepeltjes, dat is in ieder geval een pluspunt vergeleken met RDR2. Ik blijf het mooi vinden dat Rockstar zo'n extreem goede game kan maken en dan de controls zo onnatuurlijk en irritant kan laten voelen. Je zou toch denken dat ze kunnen kijken naar hoe andere games (Horizon zero dawn o.i.d.) het doen...bram1984 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 21:51:
[...]
Ik ben op zich wel een fan van de snelheid bepalen met de stick, maar voor de rest lijkt het paardrijden in AC inderdaad nergens op.
Maar verder heb ik altijd het gevoel dat Ubisoft nog niet begrijpt wat een open world game nou goed maakt. Lijkt alsof ze kwantiteit boven kwaliteit kiezen met erg veel oninspirerende content en sidequests.
Heb vorige maand The Witcher 3 voor 8,99 gekocht. Als ik de "The Witcher 3: Wild Hunt Expansion Pass" (9,99 euro) koop, heb ik dan dezelfde content als de GOTY editie?
Ja dan heb je alle content volgens mij.D_V schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 21:57:
Heb vorige maand The Witcher 3 voor 8,99 gekocht. Als ik de "The Witcher 3: Wild Hunt Expansion Pass" (9,99 euro) koop, heb ik dan dezelfde content als de GOTY editie?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik heb een beetje hetzelfde met Odyssey, ik ben begin van de week voor het eerst begonnen met de game, maar ik kan er moeilijk inkomen. Inderdaad vooral door de missies, animaties en de main character.Brogala schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 21:50:RDR2 heeft voor mij het paardrijden bij AC Odyssey ook verpest. Kan echt niet wennen aan de manier van paardrijden in AC Odyssey. Hoewel ik in het algemeen ook niet echt in de game kan komen, de animaties en dialogen lijken zo slecht. En de quests zijn tot nu toe erg eentonig. Ben van het starterseiland afgekomen en zit nu zo'n 3 uur op het andere eiland.
Wel vreemd want ik had dan weer totaal geen moeite met AC Origins en die heb ik volledig uitgespeeld.
hoi
ReVision. schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 22:07:
[...]
Ik heb een beetje hetzelfde met Odyssey, ik ben begin van de week voor het eerst begonnen met de game, maar ik kan er moeilijk inkomen. Inderdaad vooral door de missies, animaties en de main character.
Wel vreemd want ik had dan weer totaal geen moeite met AC Origins en die heb ik volledig uitgespeeld.
Spelen jullie beiden met Kassandra of die gozer? Want die gozer kan gewoon niet acteren en zijn stem is ook nog eens erg nep. Volgens mij had de actrice die Kassandra doet ook veel meer plezier in de opnamen want die komt gewoon een stuk beter uit de verf. Verder het plot eromheen vond ik op deze manier ook wat realistischer. Goed, dan speel je wel met een wijf en niet iedereen vind dat top, maar als je niet al te ver bent, zou ik je aanraden om gewoon met Kassandra de game uit te spelen.Brogala schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 21:50:
Overigens vond ik het verhaal eromheen wel prima, maar draait het voor mij toch vooral om de combat en militaire basissen. Dat komt in deze AC veel beter uit de verf. Niet langer ben je na de helft zwaar overpowered, maar moet je moeite doen voor elke kill tot het eind van de game aan toe. Met wat upgrades wordt het wel leuker, maar toch nog wel uitdagend in hoe de game je andere mogelijkheden geeft om je ding te doen. Er is ook niet echt een tactiek die altijd werkt, ook in de bossfights niet. Ik heb overigens ook een stuk minder vaak de pijl en boog gebruikt (tegen normale enemies), wellicht dat dat de game ook al anders maakte dan voorheen.
Qua paardrijden, tja. Het zit in de game om je van A naar B te brengen en dat doet het gewoon prima. Automatische piloot werkt een stuk makkelijker (en je wordt niet random aangevallen), maar veel keren zul je toch gewoon teleporteren. De game is zelfs als je overheen teleporteert, groot genoeg. Met een SSD vielen de laadtijden me wel mee. Wat ik vooral fijn vond is dat ik echt overal heen kan met het paard en het geen probleem is om een stukje omlaag te vallen. Of zeg maar gewoon een end, want mn record is iets van 150 meter omlaag vallen en gewoon weer doorgaan. Beetje een offroad motor maar dan met 1 pk
ACOdyssey is een game die je echt zelf laat bepalen in welke volgorde je de game speelt en wat je allemaal wel of niet gaat doen. De vrijheid vond ik echt een pluspunt, al snap ik dat sommigen liever bij het handje worden genomen of juist vanwege de vrijheid niet meer goed weten af te wisselen. Ik ging echt van hot naar her en deed alles zo'n beetje tegelijk. Zijmissies, dan een dictator vermoorden. Een paar vechtbazen om in rank omhoog te gaan, wapen even upgraden, even een legerbasis uitmoorden en dan weer een hoofdmissie voltooien etc. Ik heb ook de echt doodsaaie bijmissies (die random via dat bord komen) snel laten liggen want je hebt die stuff echt niet nodig. Gewoon de dingen met een uitroepteken doen is voldoende. En de missies daarbij doen elke keer weer wat anders. Ene keer de detective uithangen, dan iemand vermoorden of bevrijden, etc. Er zit wel een vast stramien bij, maar als je genoeg afwisselt, dan blijft het nog steeds leuk om te doen. En een missie start ook echt waar ie start met de mensen waarmee je een missie begint. Bij RDR merkte ik al snel dat je eerst een takkeend moet rijden naar een start van de missie, vervolgens weer ergens heen rijden om daarna weer ergens anders uit te komen waar weer geen nieuwe missie zit. En elk gesprek begint maar binnen een minuut zat je daar weer met iemand anders te praten om daar dingen voor/mee te doen. Totaal geen logica daarbij.
AC Oddyssey doet gewoon niet moeilijk, geeft je vrijheid en een heleboel te doen. Als dat je niet bevalt is prima, maar niet meteen een slechte game. Ik vond het zelfs meer game dan Red Dead wat meer een interactief verhaal is. Een aardig verhaal, dat zeker, maar erg traag en soms wat geforceerd (zeker ook omdat de game je veel vrijheid lijkt te geven, maar elke missie legt weer enorm veel beperkingen op dat het ala cod bijna een rail-shooter is).
En serieus, speel met Kassandra, die cutie heeft zo'n geinig accent.
Goed, ACO was dan ook mijn GotY van 2018 en de DLC de beste DLC van 2019 dus ik ben wat biased, maar ik vond het een mooie wereld met een leuk verhaal en enorm veel content. Wellicht wel wat quantity>quality ding, maar je kunt niet ontkennen dat er dan ook echt fucking veel in zit. Waarbij het meeste (of in ieder geval al het interessantste) ook nog is voorzien van cutscenes, animaties en stemmen.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 09-01-2020 00:18 ]
Ik had precies hetzelfde, AC Origins heb ik snel uitgespeeld. Dacht dat het kwam omdat m'n smaak inmiddels veranderd was. Maar ik ga op aanraden van Martin maar opnieuw beginnen met Kassandra nadat ik Days Gone heb uitgespeeld.ReVision. schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 22:07:
[...]
Ik heb een beetje hetzelfde met Odyssey, ik ben begin van de week voor het eerst begonnen met de game, maar ik kan er moeilijk inkomen. Inderdaad vooral door de missies, animaties en de main character.
Dankje voor de uitgebreide reactie, ik ga AC Odyssey nog een kans geven. De wereld vind ik inderdaad super mooi, en het verhaal stond me ook aan. Hopelijk wordt het beter als ik als Kassandra ga spelen. Wat me overigens ook stoorde was dat de running animations in mijn ogen ook erg slecht waren. Dat in combinatie met het paard haalde me een beetje uit de wereld. Volgende keer als ik ga paardrijden zet ik hem wel gewoon op automatisch, dan heb ik er sowieso geen last van.Martinspire schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 00:12:
[...]
[...]
Spelen jullie beiden met Kassandra of die gozer? Want die gozer kan gewoon niet acteren en zijn stem is ook nog eens erg nep. Volgens mij had de actrice die Kassandra doet ook veel meer plezier in de opnamen want die komt gewoon een stuk beter uit de verf. Verder het plot eromheen vond ik op deze manier ook wat realistischer. Goed, dan speel je wel met een wijf en niet iedereen vind dat top, maar als je niet al te ver bent, zou ik je aanraden om gewoon met Kassandra de game uit te spelen.
Overigens vond ik het verhaal eromheen wel prima, maar draait het voor mij toch vooral om de combat en militaire basissen. Dat komt in deze AC veel beter uit de verf. Niet langer ben je na de helft zwaar overpowered, maar moet je moeite doen voor elke kill tot het eind van de game aan toe. Met wat upgrades wordt het wel leuker, maar toch nog wel uitdagend in hoe de game je andere mogelijkheden geeft om je ding te doen. Er is ook niet echt een tactiek die altijd werkt, ook in de bossfights niet. Ik heb overigens ook een stuk minder vaak de pijl en boog gebruikt (tegen normale enemies), wellicht dat dat de game ook al anders maakte dan voorheen.
Qua paardrijden, tja. Het zit in de game om je van A naar B te brengen en dat doet het gewoon prima. Automatische piloot werkt een stuk makkelijker (en je wordt niet random aangevallen), maar veel keren zul je toch gewoon teleporteren. De game is zelfs als je overheen teleporteert, groot genoeg. Met een SSD vielen de laadtijden me wel mee. Wat ik vooral fijn vond is dat ik echt overal heen kan met het paard en het geen probleem is om een stukje omlaag te vallen. Of zeg maar gewoon een end, want mn record is iets van 150 meter omlaag vallen en gewoon weer doorgaan. Beetje een offroad motor maar dan met 1 pk. Fluiten werkt ook altijd (ik kijk naar jou Rockstar) en je hoeft niet als een josti knopjes in te blijven drukken om ergens heen te gaan. Als je ergens niet geweest bent, zet je de cruise control aan. Ben je ergens wel geweest dan teleporteer je gewoon. Niet zo heel lastig dus en doet wat het moet doen. Ook looten vanaf je paard en dan ineens alles meenemen vond ik na RDR echt fenomenaal. Je hoeft niet elk mannetje individueel op te pakken om dan een half koekje en 0,00023 cent uit zijn tas te pakken.
ACOdyssey is een game die je echt zelf laat bepalen in welke volgorde je de game speelt en wat je allemaal wel of niet gaat doen. De vrijheid vond ik echt een pluspunt, al snap ik dat sommigen liever bij het handje worden genomen of juist vanwege de vrijheid niet meer goed weten af te wisselen. Ik ging echt van hot naar her en deed alles zo'n beetje tegelijk. Zijmissies, dan een dictator vermoorden. Een paar vechtbazen om in rank omhoog te gaan, wapen even upgraden, even een legerbasis uitmoorden en dan weer een hoofdmissie voltooien etc. Ik heb ook de echt doodsaaie bijmissies (die random via dat bord komen) snel laten liggen want je hebt die stuff echt niet nodig. Gewoon de dingen met een uitroepteken doen is voldoende. En de missies daarbij doen elke keer weer wat anders. Ene keer de detective uithangen, dan iemand vermoorden of bevrijden, etc. Er zit wel een vast stramien bij, maar als je genoeg afwisselt, dan blijft het nog steeds leuk om te doen. En een missie start ook echt waar ie start met de mensen waarmee je een missie begint. Bij RDR merkte ik al snel dat je eerst een takkeend moet rijden naar een start van de missie, vervolgens weer ergens heen rijden om daarna weer ergens anders uit te komen waar weer geen nieuwe missie zit. En elk gesprek begint maar binnen een minuut zat je daar weer met iemand anders te praten om daar dingen voor/mee te doen. Totaal geen logica daarbij.
AC Oddyssey doet gewoon niet moeilijk, geeft je vrijheid en een heleboel te doen. Als dat je niet bevalt is prima, maar niet meteen een slechte game. Ik vond het zelfs meer game dan Red Dead wat meer een interactief verhaal is. Een aardig verhaal, dat zeker, maar erg traag en soms wat geforceerd (zeker ook omdat de game je veel vrijheid lijkt te geven, maar elke missie legt weer enorm veel beperkingen op dat het ala cod bijna een rail-shooter is).
En serieus, speel met Kassandra, die cutie heeft zo'n geinig accent.
Goed, ACO was dan ook mijn GotY van 2018 en de DLC de beste DLC van 2019 dus ik ben wat biased, maar ik vond het een mooie wereld met een leuk verhaal en enorm veel content. Wellicht wel wat quantity>quality ding, maar je kunt niet ontkennen dat er dan ook echt fucking veel in zit. Waarbij het meeste (of in ieder geval al het interessantste) ook nog is voorzien van cutscenes, animaties en stemmen.
Ik heb alle DLCs er ook bij gekocht dus er is inderdaad genoeg content om me een tijdje bezig te houden
@Martinspire
Bedankt voor je uitleg, ik zal ook eens kijken of ik opnieuw kan beginnen met het andere character.
Sowieso had ik het spel nog niet opgegeven, ik ben ook nog helemaal niet ver.
Het voelde alleen zo anders als bij Origins, maar mogelijk dat het andere character en wat verder in de story
komen wel gaat helpen
Bedankt voor je uitleg, ik zal ook eens kijken of ik opnieuw kan beginnen met het andere character.
Sowieso had ik het spel nog niet opgegeven, ik ben ook nog helemaal niet ver.
Het voelde alleen zo anders als bij Origins, maar mogelijk dat het andere character en wat verder in de story
komen wel gaat helpen
hoi
Ha ik juist precies andersom:) Ik vind Odyssey een heerlijk spel. Heb uiteindelijk ook de DLC gekocht, maar toen was ik er wel klaar mee.ReVision. schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 22:07:
[...]
Ben nu bezig met Days Gone en ondanks de kritieken een heerlijk spel. De famerate is zo nu en dan ruk, maar de sfeer vind ik goed gedaan. Speel de game nu NG+ op Hard2 en dan is het echt pittig zo nu en dan. Op normaal schoot ik al die hordes kapot met mijn M60, dat ga ik niet redden op Hard 2.
PSN ID Binloading_nl
Grappig, ook ik heb dezelfde ervaring. Origins relatief snel uitgespeeld, en had veel zin in Oddesey, maar ik kom er niet goed in. Het verhaal spreekt me best aan,en ik heb leuke missies al gehad, maar toch... het trekt me niet meer om verder te spelen.Brogala schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 00:38:
[...]
Ik had precies hetzelfde, AC Origins heb ik snel uitgespeeld. Dacht dat het kwam omdat m'n smaak inmiddels veranderd was. Maar ik ga op aanraden van Martin maar opnieuw beginnen met Kassandra nadat ik Days Gone heb uitgespeeld.
Ik speel overigens met Kassandra
Beetje laat + verkeerde topic, dit is het PS4 topic. En in het PS5 topic is het logo ook al geplaatst.kbloem schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 14:04:
[Afbeelding]
Reveal van Sony op CES... Niet bepaald iets om een hard krootje van te krijgen...
Maar goed, had je dan echt een onthulling verwacht tijdens CES? CES is niet gericht op games of gamers, het is al bijzonder dat ze het überhaupt over de PS5 gehad hebben.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ik had op CES wel wat verwacht als het gaat om performance ja...Kalder schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 14:24:
[...]
Beetje laat + verkeerde topic, dit is het PS4 topic. En in het PS5 topic is het logo ook al geplaatst.
Maar goed, had je dan echt een onthulling verwacht tijdens CES? CES is niet gericht op games of gamers, het is al bijzonder dat ze het überhaupt over de PS5 gehad hebben.
Ondertussen is het logo op Instagram de meest gelike'te game-gerelateerde post ooit met ruim 5 miljoen stuks, wat dan wel weer grappig is.kbloem schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 14:04:
[Afbeelding]
Reveal van Sony op CES... Niet bepaald iets om een hard krootje van te krijgen...
Het heeft me überhaupt verbaasd dat ze dit op CES gedaan hebben. Specs e.d. kun je natuurlijk verwachten op de meeting in februari of maart. Niet raar dat ze daarover niks geroepen hebben. Dat wordt wat groter aangepakt.
Volgens mij 12 februari...bram1984 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 14:44:
[...]
Ondertussen is het logo op Instagram de meest gelike'te game-gerelateerde post ooit met ruim 5 miljoen stuks, wat dan wel weer grappig is.
Het heeft me überhaupt verbaasd dat ze dit op CES gedaan hebben. Specs e.d. kun je natuurlijk verwachten op de meeting in februari of maart. Niet raar dat ze daarover niks geroepen hebben. Dat wordt wat groter aangepakt.
Vraagje. Ik heb dit topic doorzocht en Google maar ik kan geen goed antwoord vinden.
Ik heb in het verleden mijn PS3 verkocht maar blijkbaar niet goed of onvolledig mijn account gedeactiveerd op dat systeem. Ik zie nu in mijn PSN account dus 2 Playstation systemen: mijn huidige PS4 en mijn doorverkochte PS3.
Als ik nu remote via de Playstation website dat systeem deactiveer, krijgt de huidige eigenaar daar een bericht van?
De website van Sony is daar niet erg duidelijk over.
ja stomme actie destijds... Iets met beter opletten
Ik heb in het verleden mijn PS3 verkocht maar blijkbaar niet goed of onvolledig mijn account gedeactiveerd op dat systeem. Ik zie nu in mijn PSN account dus 2 Playstation systemen: mijn huidige PS4 en mijn doorverkochte PS3.
Als ik nu remote via de Playstation website dat systeem deactiveer, krijgt de huidige eigenaar daar een bericht van?
De website van Sony is daar niet erg duidelijk over.
ja stomme actie destijds... Iets met beter opletten

Hyundai SX2 N-Line (2024)
Nog niks over bekend voor zover ik weet.
@Beta deativeer hem als je die mogelijkheid hebt.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
@Beta ...tenzij je natuurlijk hem verkocht had met de belofte van alle digitale games op je account. Dat is natuurlijk een no-no, maar er zijn er wel meer die consoles verkopen met account en al.
Als hij zelf je account niet verwijderd heeft, en die van jou blijven gebruiken is, dan zal hij uiteraard wel merken dat er ineens gedeactiveerd wordt. Als je je accounts verwijderd had vooraleer te verkopen, dan zal hij er niets van merken.
EDIT: anderzijds is het me niet heel duidelijk wat die activatie inhoudt. Heb eens op mijn SEN account gecheckt en zelf heb ik onze PS3 en PS4 onder apparaatbeheer, maar de andere gezinsleden hebben bizar genoeg enkel de PS3 onder apparaatbeheer, alhoewel ze ook allemaal een PS4 account hebben op onze PS4.
EDIT2: onder apparaatbeheer kun je ook een PS4 activeren, en dan blijkt dus dat het toch is wat ik al dacht: een PS4 aanduiden als je primary console. Wel vreemd dat onze PS4 dan bij geen van de andere gezinsleden als primary geactiveerd is. Straks maar eens doen dan.
Als hij zelf je account niet verwijderd heeft, en die van jou blijven gebruiken is, dan zal hij uiteraard wel merken dat er ineens gedeactiveerd wordt. Als je je accounts verwijderd had vooraleer te verkopen, dan zal hij er niets van merken.
EDIT: anderzijds is het me niet heel duidelijk wat die activatie inhoudt. Heb eens op mijn SEN account gecheckt en zelf heb ik onze PS3 en PS4 onder apparaatbeheer, maar de andere gezinsleden hebben bizar genoeg enkel de PS3 onder apparaatbeheer, alhoewel ze ook allemaal een PS4 account hebben op onze PS4.
EDIT2: onder apparaatbeheer kun je ook een PS4 activeren, en dan blijkt dus dat het toch is wat ik al dacht: een PS4 aanduiden als je primary console. Wel vreemd dat onze PS4 dan bij geen van de andere gezinsleden als primary geactiveerd is. Straks maar eens doen dan.
[ Voor 15% gewijzigd door Twixie op 09-01-2020 20:48 ]
@Twixie @Amaze86 Net gekeken. Als ik op het systeem zelf klik en kies voor Deactiveer dan zegt de website het volgende:

Daar schiet ik weinig op mee, want de PS3 staat niet meer bij mij.
Op pagina waar je al je systemen ziet heb je de optie voor Alle apparaten deactiveren. Dat heb ik gedaan.
Nu is mijn PS4 gedeactiveerd maar de PS3 is nog steeds zichtbaar...

Overigens heb ik bij verkoop van de PS3 deze een volledige reset gegeven tot op het punt dat ik 100% zeker weet dat mijn PSN acocunt er niet op stond. Ik merk ook geen rare verschijnselen zoals vreemde aankopen of nieuwe games. Lijkt dus niet alsof mijn account wordt gebruikt/misbruikt.

Op pagina waar je al je systemen ziet heb je de optie voor Alle apparaten deactiveren. Dat heb ik gedaan.

Overigens heb ik bij verkoop van de PS3 deze een volledige reset gegeven tot op het punt dat ik 100% zeker weet dat mijn PSN acocunt er niet op stond. Ik merk ook geen rare verschijnselen zoals vreemde aankopen of nieuwe games. Lijkt dus niet alsof mijn account wordt gebruikt/misbruikt.
Even bellen met sony denk ik, je zal vast niet de eerste zijn met dit issue, verbaasd me overigens, met dat in het achterhoofd, dat je op je machine zelf moet deactiveren en dat dit niet gewoon online kan.Beta schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:45:
@Twixie @Amaze86 Net gekeken. Als ik op het systeem zelf klik en kies voor Deactiveer dan zegt de website het volgende:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
10 second ninja DONE
@Beta
Zou kunnen dat het niet direct zichtbaar is op de website, ik heb zelf een soort gelijke situatie gehad.
Ik zou gewoon Alle apparaten deactiveren en morgen nog eens kijken.
Zou kunnen dat het niet direct zichtbaar is op de website, ik heb zelf een soort gelijke situatie gehad.
Ik zou gewoon Alle apparaten deactiveren en morgen nog eens kijken.
@schumi2004 @Sagat Ik wacht even een paar dagen af.
Als er geen verbetering komt zal ik een support call bij Sony aanmaken.
Als er geen verbetering komt zal ik een support call bij Sony aanmaken.
Ik meen me nog vaag te herinneren dat je dit enkel via de website kon doen als je de console zelf niet meer had. En worse, je kon dan enkel direct alle toestellen deactiveren, waarna je die die je dus nog had opnieuw moest activeren.Beta schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:45:
... en dat deactiveren van alle(!) apparaten mag je maar één keer per half jaar doen of zoiets.Twixie schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:48:
[...]
Ik meen me nog vaag te herinneren dat je dit enkel via de website kon doen als je de console zelf niet meer had. En worse, je kon dan enkel direct alle toestellen deactiveren, waarna je die die je dus nog had opnieuw moest activeren.
Make music, not war
tsja als je momenteel alleen maar een ps4 hebt boeit het ook weer niet heel erg, kan me voorstellen dat je verzamelaar ben en dan ook een ps3 en vita en (heeft die uberhaupt online?) en PSP moet doen dat het vervelend word, en die rare verzamelaars hebben vaak ook nog meer dan 1 ps3 en/of 4........musiman schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 12:54:
[...]
... en dat deactiveren van alle(!) apparaten mag je maar één keer per half jaar doen of zoiets.
Maar ben benieuwd
10 second ninja DONE
Ben niet bekend met rare verzamelaarsSagat schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 16:06:
[...]
tsja als je momenteel alleen maar een ps4 hebt boeit het ook weer niet heel erg, kan me voorstellen dat je verzamelaar ben en dan ook een ps3 en vita en (heeft die uberhaupt online?) en PSP moet doen dat het vervelend word, en die rare verzamelaars hebben vaak ook nog meer dan 1 ps3 en/of 4........
Maar ben benieuwd
Activeren werkt voor mij niet prettig. We hebben hier meerdere vita's en meerdere psp's en de juiste combinatie is simpelweg niet haalbaar. Zeker omdat zowel Vita als PSP geen account wissel optie hebben (zoals op de ps3/4: met meerdere profielen kunnen inloggen en wisselen )
Hoe lang doen jullie gemiddeld met een Sony Dualshock 4 controller?
Ik heb er inmiddels een stuk of 6 versleten en elke keer net buiten garantie
Belachelijk dat Sony maar 1 jaar garantie op die dure dingen geeft.
Ik heb er inmiddels een stuk of 6 versleten en elke keer net buiten garantie
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Een hele generatieGreatsword schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 19:18:
Heb nog nooit een controller hoeven te vervangen omdat knoppen het niet meer of minder goed deden.
Note: ik heb er 2, waarvan er altijd één aan de lader hangt.
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 10-01-2020 19:34 ]
Ja, PSP had online. Ik meende zelfs dat ik die vroeger ook kon activeren, of toch tenminste zag onder mijn SEN account. Nu zie ik die niet meer staan, terwijl we die wel nog hebben (2 zelfs). Misschien eens vanonder het stof halen om aan de kinderen te tonen. Kan ik ook eens de PSOne+Screen laten zien. Die is nog in mint condition, misschien eens opzoeken hoe rare die isSagat schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 16:06:
[...]
en (heeft die uberhaupt online?) en PSP moet doen dat het vervelend word
Ik heb 3 controllers; 1 bij de PS4 (meteen bij launch gekocht) en 2 erbij gekocht circa 3 maanden na aankoop PS4.Greatsword schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 19:18:
Ik heb er inmiddels een stuk of 6 versleten en elke keer net buiten garantie![]()
Speeltijd? Geen idee, maar achterlijk veel

Nog nooit 1 hoeven vervangen. Wel liet van alle 3 de rubber coating op de stickjes los maar dat heb ik een jaar of 5 geleden opgelost door 4 Euro te investeren in dopjes bij de MM en die zitten er nog steeds op. Afgezien van loslatende stickers aan de achterzijde (typenr. enzo, oftewel geen probleem) nog geen enkel probleem ondervonden met de controllers.
Gewoon altijd ingaan op die omruildeals van GameMania, ook geen probleem dan
. Speel nu al een jaar of 4 op de PS4 en mijn consoles en 3 controllers zijn allebei minder dan een jaar oud, denk ik
.
Ik heb er eentje vervangen op een goeie 6 jaar tijd.Greatsword schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 19:18:
Ik heb er inmiddels een stuk of 6 versleten en elke keer net buiten garantie![]()
Mijn eerste controller begint het nu te begeven. Rubbers op de knoppen zijn al lang versleten, maar nu begint L2 ook te haperen. Op AliExpress voor een paar cent nieuwe veertjes besteld, en hopen dat ie het nog een jaartje volhoud
Ik heb vijf controllers (op drie PS4's) en die zijn allen al vrij oud. M'n originele heb ik nog van m'n launch PS4. Daar beginnen de rubbers nu van te scheuren maar heb reservepookjes. Een ander hoort bij m'n Pro en is nog in nieuwstaat, Pro ook bij launch gekocht in 2016. M;n steel gray (Batman lim.) is ook nog top maar die gebruik ik nauwelijks. Weer een ander is destijds wél omgeruild voor de rubbers/in de garantie, ook een controller uit eind 2013. Gebruik ik nu ook alleen nog maar op een PS4 specifiek voor VR dus dat is ook niet veel.Greatsword schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 19:18:
Verder is de accuduur van eentje wel beneden par maar niets wat een nieuwe accu niet kan fixen
Ik heb nog de launch dualshock v1 en twee dualshocks v2. Nog nooit problemen gehad. Wel is de batterij van de v1 nu wel echt gaar, kan er nog net 3 uurtjes mee gamen.....
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ben nu wat bezig met the witcher 3. Ben niet heel erg impressed.. die laadtijden als je dood gaat wtf.. en ja ik ga constant dood op 1 na makkelijkste difficulty.. dus ja.
Het laatste gerucht is dat Playstation E3 misschien alweer gaat skippen.
Ik kan het wel begrijpen van Sony, lekker je eigen ding doen gewoon.
Opzich wel jammer voor E3, die show is hard achteruit aan het gaan de laatste jaren.
Ik kan het wel begrijpen van Sony, lekker je eigen ding doen gewoon.
Opzich wel jammer voor E3, die show is hard achteruit aan het gaan de laatste jaren.
Verwijderd
The Last of Us as your Game of the Decade!
See the complete top 20:
https://blog.eu.playstati...-the-winners/#sf227859074

Mijn top 10 op de PlayStation van afgelopen decennium:
1. Grand Theft Auto V
2. Call of Duty: Black Ops III
3. Call of Duty: Black Ops IIII
4. Call of Duty: Ghosts
5. Resident Evil 2
6. The Last of Us
7. Uncharted 4: A Thief’s End
8. Marvel’s Spider-Man
9. Batman: Arkham City
10. PUBG
Wat is jullie top 10 van afgelopen decennium?
See the complete top 20:
1. Grand Theft Auto V
5. Resident Evil 2
6. The Last of Us
8. Marvel’s Spider-Man
10. PUBG
Willekeurige volgorde:Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:17:
GTA V
RDR2
Battlelfield 1 & 4 & 1943 & BC2 Vietnam
Assassin's Creed Black Flag
Ik weet niet wat jij allemaal met je controllers doet maar die dingen kunnen niet vliegen en zijn ook niet flexibelGreatsword schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 19:18:
Dus jij verslijt er elk jaar 1tje, doe je goed.
Ik heb elke Playstation gehad en ik heb nog nooit een nieuwe controller moeten kopen omdat deze versleten was, ook niet een beetje versleten zelfs.
@schumi2004 4x gehad dat er een knop “vast” zat (voornamelijk door Street Fighter 5) en nu 2x een rechter stick die automatisch ingame omhoog gaat, maar die kan ik echt niet verklaren.
En nee, ik gooi de controllers niet stuk bij verliezen
En nee, ik gooi de controllers niet stuk bij verliezen
[ Voor 13% gewijzigd door Greatsword op 11-01-2020 19:40 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Street Fighter is wel een goede uitdaging voor de Dualshock ja.
Daarom heb ik destijds een figjt stick aangeschaft
Daarom heb ik destijds een figjt stick aangeschaft
Van ps3 en ps4 games:Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:17:
The Last of Us as your Game of the Decade!
See the complete top 20:
[Afbeelding]
1. Grand Theft Auto V
5. Resident Evil 2
6. The Last of Us
8. Marvel’s Spider-Man
10. PUBG
- Uncharted 2
- Uncharted 3
- Uncharted 4
- Uncharted 1
- Ratchet & Clank a Crack in Time
- The Last Of Us
- Mafia 2
- Uncharted Lost Legacy
- Little Big Planet 2
- Unravel
Your Friendly Neighborhood Moderator
Iemand nog tips voor korte single player spellen? ~ 8 uur. Heb ff op howlongtobeat gekeken en ga in ieder geval voor Titanfall 2 en Uncharted The Lost Legacy. Beide nog niet gespeeld.
1 WoW
2 Diablo 3
3 Horizon Zero Dawn
4 Division 2
5 God of War
6 Shadow of Mordor
7 Ghost Recon
8 Alienation
9 Rocket League
10 Hearthstone
2 Diablo 3
3 Horizon Zero Dawn
4 Division 2
5 God of War
6 Shadow of Mordor
7 Ghost Recon
8 Alienation
9 Rocket League
10 Hearthstone
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Een top 10 van het afgelopen decennium is lastig kiezen
Als ik een lijst zou maken met mijn top 10 leukste games en een met de top 10 beste games zouden dat al twee heel verschillende lijsten worden. Ook reken ik goede games zoals RDR2 af op matige controls waardoor ze de lijst niet halen.
Met enige moeite tot deze 10 games gekomen, in willekeurige volgorde:
God of War 3
Uncharted 4
Death Stranding
Nier Automata
Horizon Zero Dawn
Bloodborne
Diablo III
The Witcher 3
Driveclub
Portal 2

Als ik een lijst zou maken met mijn top 10 leukste games en een met de top 10 beste games zouden dat al twee heel verschillende lijsten worden. Ook reken ik goede games zoals RDR2 af op matige controls waardoor ze de lijst niet halen.
Met enige moeite tot deze 10 games gekomen, in willekeurige volgorde:
God of War 3
Uncharted 4
Death Stranding
Nier Automata
Horizon Zero Dawn
Bloodborne
Diablo III
The Witcher 3
Driveclub
Portal 2
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 12-01-2020 11:14 ]
The Order 1886.Gusev schreef op zondag 12 januari 2020 @ 01:37:
Iemand nog tips voor korte single player spellen? ~ 8 uur. Heb ff op howlongtobeat gekeken en ga in ieder geval voor Titanfall 2 en Uncharted The Lost Legacy. Beide nog niet gespeeld.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
DriveClub
Rocket League
Overwatch
Awesomenauts Assemble
Battlefield 4
RDR2
Titanfall 2
Uncharted 2
Pixeljunk Monsters
Divinity Original Sin II
Als ik alleen aan spellen denk die op de PlayStation gespeeld zijn kom ik in willekeurige volgorde aan deze 10 als eerste ingeving.
Rocket League
Overwatch
Awesomenauts Assemble
Battlefield 4
RDR2
Titanfall 2
Uncharted 2
Pixeljunk Monsters
Divinity Original Sin II
Als ik alleen aan spellen denk die op de PlayStation gespeeld zijn kom ik in willekeurige volgorde aan deze 10 als eerste ingeving.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Voor mij:
Horizon Zero Dawn
God of War
Last of Us
Destiny 1
The Division 1
Battlefield 4
GTA V
Witcher 3
Horizon Zero Dawn
God of War
Last of Us
Destiny 1
The Division 1
Battlefield 4
GTA V
Witcher 3
Thanks. Ben niet echt van de horror games, maar zijn hier alle vijanden/tegenstanders
spoiler:
?
half breeds en vampieren
Zijn hier nog Fortnite spelers ? Ik wou eens even mijn zoontje plezieren om mee te spelen in een online game. Hij speelt Fortnite vrij veel, maar dan op de Switch.
Dit werkt goed, behalve de audio over headset (ik gebruik de Sony Wireless Gold). Wanneer ik als output naar de headset 'Chat only' kies, werkt dit perfect. Game geluid gaat dan naar mijn speakers, en door de headset hoor ik de voice chat. Echter, als ik 'alle audio' kies, krijg ik ineens nog enkel het game geluid over de headset, en hoor helemaal geen chat. Vraag me af wat ik verkeerd doe. Gezien dit system wide settings zijn, lijkt het me overigens onwaarschijnlijk dat dit een Fortnite specifiek issue is.
EDIT: in weer een typisch gevalletje van 'vragen op tweakers en door het te vragen een aha-moment krijgen'
heb ik wellicht de oplossing gevonden. Ik had zitten googlen op Fortnite, maar het is eerder een Wireless Gold dingetje en daardaar wellicht redelijk rap de oplossing gevonden : https://www.reddit.com/r/...chat_issue_no_chat_sound/
En een ander Fortnite vraagje: kan hij via zijn PSN account V-Bucks kopen die hij dan op zijn Switch opsoupeert ? Ik heb altijd belwaarde over die ik nu nog enkel op PSN kwijt kan (sinds Netflix gestopt is met Google Play als payment). Zelf heb ik echter een backlog van hier tot Tokyo, dus vroeg me af of ik zijn PSN Wallet kan opladen met belwaarde (lijkt me van wel), en dan op zijn PSN account V-Bucks kopen die hij dan ook ziet en kan gebruiken als hij op de Switch speelt (minder zeker van).
Dit werkt goed, behalve de audio over headset (ik gebruik de Sony Wireless Gold). Wanneer ik als output naar de headset 'Chat only' kies, werkt dit perfect. Game geluid gaat dan naar mijn speakers, en door de headset hoor ik de voice chat. Echter, als ik 'alle audio' kies, krijg ik ineens nog enkel het game geluid over de headset, en hoor helemaal geen chat. Vraag me af wat ik verkeerd doe. Gezien dit system wide settings zijn, lijkt het me overigens onwaarschijnlijk dat dit een Fortnite specifiek issue is.
EDIT: in weer een typisch gevalletje van 'vragen op tweakers en door het te vragen een aha-moment krijgen'
En een ander Fortnite vraagje: kan hij via zijn PSN account V-Bucks kopen die hij dan op zijn Switch opsoupeert ? Ik heb altijd belwaarde over die ik nu nog enkel op PSN kwijt kan (sinds Netflix gestopt is met Google Play als payment). Zelf heb ik echter een backlog van hier tot Tokyo, dus vroeg me af of ik zijn PSN Wallet kan opladen met belwaarde (lijkt me van wel), en dan op zijn PSN account V-Bucks kopen die hij dan ook ziet en kan gebruiken als hij op de Switch speelt (minder zeker van).
[ Voor 14% gewijzigd door Twixie op 12-01-2020 16:08 ]
Waarschijnlijk is het de balans tussen game en chat geluid. Zit een knop voor op je headset.
Mijn top 10 games van de afgelopen 10 jaar (in willekeurige volgorde):
Witcher 3
Divinity Original Sin 2
Battlefield 4
GTA 5
Dark Souls (x3) ;-)
Bloodborne
Sekiro
Metal Gear Solid 5
Edit: ben hem nog maar net aan het spelen, spel is al een paar jaar oud, maar het is echt een briljante parel: Darkest Dungeon! Spelen mensen dat hier? Gruwelijk verslavend, perfecte diepgang.
Witcher 3
Divinity Original Sin 2
Battlefield 4
GTA 5
Dark Souls (x3) ;-)
Bloodborne
Sekiro
Metal Gear Solid 5
Edit: ben hem nog maar net aan het spelen, spel is al een paar jaar oud, maar het is echt een briljante parel: Darkest Dungeon! Spelen mensen dat hier? Gruwelijk verslavend, perfecte diepgang.
[ Voor 33% gewijzigd door spaceboy op 13-01-2020 07:21 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Is niet echt een horror game. Ik vond m nergens eng ( ik heb t ook niet op horror).Gusev schreef op zondag 12 januari 2020 @ 13:24:
[...]
Thanks. Ben niet echt van de horror games, maar zijn hier alle vijanden/tegenstandersspoiler:?half breeds en vampieren
spoiler:
En nee ook tegen normale mensen
Zeker het spelen waard. Was in de tijd waarin het uitkwam erg mooi.
Even in random volgordeVerwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:17:
The Last of US
The Witcher III
Mass Effect II (eigenlijk ook deel 1 maar die is van 2007)
Horizon Zero Dawn
God of War
Grand Theft Auto V
Red Dead Redemption (het 1e deel dus)
Elder Scrolls Skyrim
hoi
Jeetje, mijn top 10 dat is een goeie.
Misschien in random volgorde, mijn top ps4 games.
Driveclub
The last of us
Uncharted 4
DOOM
Battlefield 4
Battlefield 5
Titanfall 2
Gran Turismo Sport
Detroit become human
Sniper Elite 4
Misschien nog wel meer of andere, maar de backlog is groot. Games als RDR2, God of War, Modern warfare moet ik allemaal nog mee beginnen
Misschien in random volgorde, mijn top ps4 games.
Driveclub
The last of us
Uncharted 4
DOOM
Battlefield 4
Battlefield 5
Titanfall 2
Gran Turismo Sport
Detroit become human
Sniper Elite 4
Misschien nog wel meer of andere, maar de backlog is groot. Games als RDR2, God of War, Modern warfare moet ik allemaal nog mee beginnen
Dat lijstje met de beste top 10 is voorspelbaar. Ik denk dat een top 5 van de meest tegengevallen spellen veel interessanter is.
Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.