Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-07 17:13
The Witcher ben ik mee gestopt op ongeveer 60% na 70+ uur van de main game, schat ik. Echt een ontzettend dikke game en in mijn top 5. Maar ik was gewoon klaar. Heb teveel tijd verdaan met zoeken naar specifiek armor en elke punt op de map afwerken.

Nu de serie aan het kijken en het begint weer te kriebelen...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Xecuter NL schreef op woensdag 25 december 2019 @ 16:27:
The Witcher ben ik mee gestopt op ongeveer 60% na 70+ uur van de main game, schat ik. Echt een ontzettend dikke game en in mijn top 5. Maar ik was gewoon klaar. Heb teveel tijd verdaan met zoeken naar specifiek armor en elke punt op de map afwerken.

Nu de serie aan het kijken en het begint weer te kriebelen...
Bij Yennifer in aflevering 5 begon er ook wat bij me te kriebelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-07 15:25
Net voor de kerst platinum trophy gehaald na 2e keer AC Odessey uit te hebben gespeeld. Fan van eerste uur, maar werd treurig van o.a. Syndicate. Met Origins kwam vreugde terug en Odessey is imho de beste AC! Wat een heerlijke game (met Kassandra).

Nu alle DLC spelen en dan weer Witcher 3 GOTY spelen. 1 dec voor 15 euro via Store op de kop getikt. Nu met serie erbij alweer zin in!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:22

jdh009

FP ProMod
Zojuist mijn bestelling voor de PS4 Pro geplaatst... voor het eerst in mijn leven dus een console gekocht (afgezien van mijn NES, SNES en N64 retro dingen via ebay). De exclusives, samen met de huidige aanbieding, hebben me helaas toch overgehaald om er een aan te schaffen.

The Last of Us, Horizon Zero Dawn en Red Dead Redemption 2 (geen PS only) voor een prikkie op de kop kunnen tikken waardoor ik iig een tijdje zoet ben. Morgen mijn zoektocht verder voortzetten om leuke PS4 only games te vinden.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +2 Henk 'm!
jdh009 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 00:18:
Zojuist mijn bestelling voor de PS4 Pro geplaatst... voor het eerst in mijn leven dus een console gekocht (afgezien van mijn NES, SNES en N64 retro dingen via ebay). De exclusives, samen met de huidige aanbieding, hebben me helaas toch overgehaald om er een aan te schaffen.

The Last of Us, Horizon Zero Dawn en Red Dead Redemption 2 (geen PS only) voor een prikkie op de kop kunnen tikken waardoor ik iig een tijdje zoet ben. Morgen mijn zoektocht verder voortzetten om leuke PS4 only games te vinden.
Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/9a/9a5d7b8c3946efe18c7d6d6b99142113ff4a1b1216d2de579d50212a7ec16142.jpg

(PS only) Uncharted (4) is zeker een dikke aanrader, als ik zo je spelkeuze zie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 455473

Het is zwaar geweest, 6 maanden in Canada zonder Playstation Pro. :+

Gelukkig is hij nu onderweg met de post. :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53

.... Bloodborne ... })

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-06 21:41
.... Bloodborne ... })
Beter nog ff niet. Dan verkoopt hij zijn PS Pro misschien weer direct. :)

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:23
Ik kon deze aanbiedingen niet weerstaan, had eerst een Wii U in huis maar nu een PS4 Slim voor 198 euro gehaald en The Last of Us Remastered en Project DIVA X O+
hebben me helaas toch overgehaald
Hoezo? Heb je er al spijt van dan? :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
poor Leno schreef op donderdag 26 december 2019 @ 00:28:
[...]

[Afbeelding]

(PS only) Uncharted (4) is zeker een dikke aanrader, als ik zo je spelkeuze zie :)
Kijk ook effe naar God of War. Ook een hele vette exclusive.

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:22

jdh009

FP ProMod
Twixie schreef op donderdag 26 december 2019 @ 07:27:
[...]

Hoezo? Heb je er al spijt van dan? :p
Meer de hoop dat ze ook op de PC uit zouden komen. :P

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

That's You.

De meest epische, meeslepende en indrukwekkende spelervaring. Ooit. Ever. Game of the Century.

Bedank me later 😎

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:52

R.G

Oh we got a new😂 chance for kh3
Should I get it?
Al's ik kh3 Al op xbox heb

Wat is er zo bijzonder aan? Tov Xbox
Plus die game is hard, want kan Alleen met a of x slaan Ben nu nog 1e lvl

Acties:
  • +34 Henk 'm!
Er moet echt een alcoholslot op Tweakers komen...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:29
Ik heb Wolfenstein Youngblood toch maar gespeeld, ondanks de vele negatieve reviews. Heb me er uiteindelijk toch goed mee vermaakt!
Ja, er is zijn problemen met pacing en balancing en ja enemies zijn bullet sponges met health bars. Maar puur qua shooting mechanics is Wolfenstein nog steeds 1 van m'n favorieten. Het speelt zo lekker. :*)
Op de Pro ziet het er ook goed uit, framerate kan je locken op 60fps

Anoniem: 170423

R.G schreef op donderdag 26 december 2019 @ 13:11:
Should I get it?

- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:47
Anoniem: 170423 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 13:29:
[...]

Lijkt me dat koraal haai 3 toch wel bekend mag zijn? Is een van de pilaren van de PlayStation lineup...
:+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
R.G schreef op donderdag 26 december 2019 @ 13:11:
Should I get it?

Geen enkele game zal op één van beide consoles significant beter zijn. Uiteindelijk gaat het er gewoon om welke console je vrienden hebben en welke exclusives belangrijk voor je zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Finraziel schreef op donderdag 26 december 2019 @ 14:00:
[...]

Lijkt me dat koraal haai 3 toch wel bekend mag zijn? Is een van de pilaren van de PlayStation lineup...
:+
Shark bait oehahah!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Een remaster van deel 1 en 2 zou ook wel lekker zijn, dan zijn alle delen voor dezelfde consolegeneratie beschikbaar :9 .

Wellicht dat het contract daar over gaat? Al is dat pure speculatie

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Bas170 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 16:05:
[...]

Een remaster van deel 1 en 2 zou ook wel lekker zijn, dan zijn alle delen voor dezelfde consolegeneratie beschikbaar :9 .

Wellicht dat het contract daar over gaat? Al is dat pure speculatie
Eerlijk gezegd... TW1 was wel cool, maar zou denk ik eigenlijk echt een complete remake moeten zijn om tegenwoordig nog een beetje mee te komen. TW2 kon ik om een of andere reden écht niet in komen en dat heb ik van meer mensen gehoord, volgens mij is die gewoon een stuk minder goed qua verhaal, al kon ik er niet echt de vinger op leggen (de combat was ook nogal onvergevend geloof ik). In ieder geval denk ik dat die misschien nog wel veel meer onder handen genomen zou moeten worden.
Van mij mogen ze ook gewoon zich focussen op een nieuw spel :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Greedfall uitgespeeld. Wat een heerlijke RPG. Stukken beter op alle fronten dan The Outer Worlds. Mooi, diep, goed verhaal, lekkere combat, leuke skills en upgrades, goede conversatie opties.
Petje af voor zo'n kleine studio!

Wat mij betreft GOTY2019, of het moet Jedi Fallen Order worden, daar ga ik zsm aan beginnen :-)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
-SaveMe- schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 23:09:
Greedfall uitgespeeld. Wat een heerlijke RPG. Stukken beter op alle fronten dan The Outer Worlds. Mooi, diep, goed verhaal, lekkere combat, leuke skills en upgrades, goede conversatie opties.
Petje af voor zo'n kleine studio!

Wat mij betreft GOTY2019, of het moet Jedi Fallen Order worden, daar ga ik zsm aan beginnen :-)
Oh nice. Deze pak ik wel mee als ik eindelijk the witcher uit heb. Doet me een beetje denken aan de eerste dragon age wat gameplay betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-07 16:28
De afgelopen jaren heb ik op mijn ouder account een PS plus gehad. Deze is rond Sinterklaas verlopen. Deze kerst heeft mijn zoon zelf PS plus gehad en mocht hij het voor de eerste keer op zijn eigen account zetten. Nu blijkt echter dat een aantal spellen die hij de afgelopen jaren gratis kon downloaden via PS plus niet meer te spelen zijn vanwege verlopen licenties.

Is dit nog op een of andere manier op te lossen? Zijn die games bijvoorbeeld aan zijn account te koppelen of gaan ze weer werken als hij zijn PS plus weer aan mijn account overdraagt?

Ik heb van PS geen kaas gegeten en de enige reden dat we PS plus in een ouderaccount gezet hadden was omdat we het te veel vrijheid vonden en zelf de controle wilden houden.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-07 23:53
Plus op jouw account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
coelho schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 13:39:
De afgelopen jaren heb ik op mijn ouder account een PS plus gehad. Deze is rond Sinterklaas verlopen. Deze kerst heeft mijn zoon zelf PS plus gehad en mocht hij het voor de eerste keer op zijn eigen account zetten. Nu blijkt echter dat een aantal spellen die hij de afgelopen jaren gratis kon downloaden via PS plus niet meer te spelen zijn vanwege verlopen licenties.

Is dit nog op een of andere manier op te lossen? Zijn die games bijvoorbeeld aan zijn account te koppelen of gaan ze weer werken als hij zijn PS plus weer aan mijn account overdraagt?

Ik heb van PS geen kaas gegeten en de enige reden dat we PS plus in een ouderaccount gezet hadden was omdat we het te veel vrijheid vonden en zelf de controle wilden houden.
Plus is inderdaad account gebonden. Hij zal nu zijn eigen library op moeten bouwen. Alles wat in jouw library staat zal weer actief zijn als je op jouw account weer plus activeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:44
Hallo mede PS4 gamers :)

Zo; na een jaar of 14 geen enkele console te hebben gehad (laatste was een PS2 met Fifa/GTA/Gran Turismo en uiteraard PC gamer geweest) me op 2e kerstdag toch laten verleiden om een kerstcadeau te kopen. PS4 Slim 500Gb inc Crash Team Racing en Gran Turismo Sport Spec II.

Toch wel weer lekker om rustig op de bank GT te spelen. Wel direct de 500Gb vervangen voor een 1Tb SSD.
Wel lastige keuzes qua games. Vroeger veel Fifa (06/07) gespeeld, maar de demo van 2020 viel zwaar, heb de laatste jaren niet echt iets met voetbal, en de controls en alles is zo uitgebreid geworden.

Ook Rainbow Six gekocht in de storen (Was maar 7 euro), maar shooters is ook een vak apart op console. Aimen is echt een compleet andere wereld dan PC.

Vooral Gran Turismo bevalt me super! Dus ik ben nog opzoek naar wat leuke games. Dus ik hoor graag van jullie wat het proberen waard is.

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kijk eens bij de Playstation Hits in de Playstation Store, daar staan zowat alle games die de moeite waard zijn om te spelen ;) Even een review bekijken op Youtube en voila.
Nu zijn de meeste games daar €19,99 en hoewel dat een aardige prijs is zijn ze fysiek goedkoper te krijgen, beter zoek je dan even via www.budgetgaming.nl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Op bovenstaande 2 dingen toe te voegen want met de post is het vrij lastig om aanbevelingen te doen. Dus probeer is een of enkele genres te noemen. Maar

1:
Maar qua fifa. In winkels als used products en CEX worden oudere fifa’s bijna weggegeven. Je kan dus echt heel goedkoop wat langer spelen. Let wel op dat online dan wat leeg of zelfs afgesloten is.

2. Denk is over ps now. Sowieso gratis een week te proberen en anders neem je het een maandje om meer en langer games te proberen. Hiermee kan je heel veel verschillende genres ‘proeven’
En ja, ivm punt 1 wellicht minder een aanrader, maar ea acess is wellicht ook een optie.

Oh en sowieso stikt het van de sales in de online store en voor fysieke discounts, check pepper en budget gaming (top tip van @dvdkiwi ) ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:02

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En v.w.b. de aanbiedingen in de store. We zitten nu in "round 1". Krijgen we nu bij ronde 2 geheel andere games in de aanbieding, of zullen sommige nog steeds/opnieuw in de aanbieding zijn en dan eventueel anders geprijsd (als in goedkoper)?

Hoe zit dat nu met EA Access? Kan je dan gewoon volledige versies spelen, of enkel beperkte versies? Dat werd me op de website van EA niet helemaal duidelijk.

Zo zou ik bijv. A Way Out en Fifa 20 online willen spelen met mijn broer. Ze zijn beide nu in de aanbieding in de PS Store, voor samen ongeveer € 50. Voor datzelfde geld kan ik ook twee jaar EA Access nemen. (Jaarabonnement kost € 24,99.)

[ Voor 55% gewijzigd door Jorgen op 29-12-2019 16:53 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Jorgen schreef op zondag 29 december 2019 @ 16:26:
En v.w.b. de aanbiedingen in de store. We zitten nu in "round 1". Krijgen we nu bij ronde 2 geheel andere games in de aanbieding, of zullen sommige nog steeds/opnieuw in de aanbieding zijn en dan eventueel anders geprijsd (als in goedkoper)?

Hoe zit dat nu met EA Access? Kan je dan gewoon volledige versies spelen, of enkel beperkte versies? Dat werd me op de website van EA niet helemaal duidelijk.

Zo zou ik bijv. A Way Out en Fifa 20 online willen spelen met mijn broer. Ze zijn beide nu in de aanbieding in de PS Store, voor samen ongeveer € 50. Voor datzelfde geld kan ik ook twee jaar EA Access nemen. (Jaarabonnement kost € 24,99.)
Nieuwe games kun je 10 uur uitproberen (uit mijn herinnering, ik zie het zo snel even niet op hun site bevestigd)...
Alles wat in de vault zit kun je onbeperkt downloaden en spelen (zolang je EA Access abo dan loopt natuurlijk). FIFA 20 zit er nog niet in (meestal komt die ergens in de lente-zomer beschikbaar, dus redelijk kort voordat de nieuwe er alweer aankomt), A Way Out wel.
Zie hier: https://www.ea.com/en-gb/ea-access/games#playstation-4-only
Let op, bovenaan staan eerst de play first trials, die mag je dus maar 10 uur spelen. Het gaat om de vault games daaronder (3 pagina's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Finraziel schreef op zondag 29 december 2019 @ 17:23:
[...]

Nieuwe games kun je 10 uur uitproberen (uit mijn herinnering, ik zie het zo snel even niet op hun site bevestigd)...
Alles wat in de vault zit kun je onbeperkt downloaden en spelen (zolang je EA Access abo dan loopt natuurlijk). FIFA 20 zit er nog niet in (meestal komt die ergens in de lente-zomer beschikbaar, dus redelijk kort voordat de nieuwe er alweer aankomt), A Way Out wel.
Zie hier: https://www.ea.com/en-gb/ea-access/games#playstation-4-only
Let op, bovenaan staan eerst de play first trials, die mag je dus maar 10 uur spelen. Het gaat om de vault games daaronder (3 pagina's).
Ik vond zelf dit: https://www.ea.com/nl-nl/...mbership-benefits-fifa-20

maar het blijft een beetje onduidelijk wat je nu met Fifa 20 dan kan en/of aan EA Access hebt in het geval van Fifa 20.

Wellicht dus toch beter Fifa 20 los kopen. Of met extra korting als je Access neemt op onbeperkt A Way Out te spelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Net ook even bij de XBox buren gepost :)

Maar eigenlijk net zo interessant voor 'ons'..

Ik kwam dit verhaal tegen over een groep XBox hackers.. man het is bijna een film! :X

(Vrij lang artikel)

... in the course of seeking out all things Xbox, he and his associates had wormed into American military networks too.
But in those early hours after his arrest, Pokora had no clue just how much legal wrath he’d brought upon his head: For eight months he’d been under sealed indictment for conspiring to steal as much as $1 billion worth of intellectual property.
Several of his friends and colleagues would end up being pulled into the vortex of trouble he’d helped create; one would become an informant, one would become a fugitive, and one would end up dead...

A gang of teen hackers snatched the keys to Microsoft's videogame empire. Then they went too far..

Zeker de moeite waard :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
verkeerde topic

[ Voor 78% gewijzigd door readytoflow op 31-12-2019 16:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
Het is al een tijdje bekend dat er binnenkort een demo van FF7 remake komt
Nu is de openings cutscene van die demo gelekt. Ik vind het echt heel vet.
Let ook op de slimme camera cut rond 2:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Anton.net schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 17:21:
Wordt een hele dikke game. Alleen is deze niets nieuws 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
kbloem schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 17:31:
[...]
Alleen is deze niets nieuws 😉
Hoe bedoel je? Sommige stukjes van deze cutscene kwamen al voor in trailers, maar zo in z'n geheel met de muziek erbij had ik nog niet gezien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Anton.net schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 17:35:
[...]

Hoe bedoel je? Sommige stukjes van deze cutscene kwamen al voor in trailers, maar zo in z'n geheel met de muziek erbij had ik nog niet gezien
Oh sorry skipte er een beetje doorheen en zag niets nieuws vandaar. Ik meende dat ik dit al gezien had met een extra 20 minuten gameplay een paar maanden terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:41
Deze komt zeker op mijn wensen lijstje, ziet er heel vet uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Anton.net schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 17:35:
[...]

Deze bedoelde ik

[ Voor 12% gewijzigd door Kenny_026 op 31-12-2019 18:37 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Beste familie en vrienden!
Ik wil jullie persoonlijk het allerbeste wensen voor het komende jaar. In deze tijd wordt iedereen overwonnen door het hectische tempo en niemand vindt de tijd voor persoonlijke groeten uit het hart. Veel mensen kopiëren gewoon gestolen teksten en posten ze om deze impopulaire taak gedaan te krijgen.
We hebben dit jaar samen veel meegemaakt, dus ik wil jullie een gelukkig nieuw jaar en het beste voor 2012 wensen. Jullie zijn de beste dansgroep van Tilburg!
Groetjes, jullie tante Nel !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

PlayStation Europe

Head out on a world-spanning adventure in Uncharted: the Nathan Drake Collection, or play with physics and farmyard animals in Goat Simulator, your PS Plus games for January.

Het gaat weer is mis met de link, maar ik wens iedereen een gelukkig 2020...GAME ON...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-06 20:55
Anoniem: 170423 schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 17:33:
PlayStation Europe

Head out on a world-spanning adventure in Uncharted: the Nathan Drake Collection, or play with physics and farmyard animals in Goat Simulator, your PS Plus games for January.

Het gaat weer is mis met de link, maar ik wens iedereen een gelukkig 2020...GAME ON...
Hier is de link naar PlayStation's aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
kbloem schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 23:57:
Beste familie en vrienden!
Ik wil jullie persoonlijk het allerbeste wensen voor het komende jaar. In deze tijd wordt iedereen overwonnen door het hectische tempo en niemand vindt de tijd voor persoonlijke groeten uit het hart. Veel mensen kopiëren gewoon gestolen teksten en posten ze om deze impopulaire taak gedaan te krijgen.
We hebben dit jaar samen veel meegemaakt, dus ik wil jullie een gelukkig nieuw jaar en het beste voor 2012 wensen. Jullie zijn de beste dansgroep van Tilburg!
Groetjes, jullie tante Nel !
Ik heb er eentje van haar 18 jarige, langbenige en roodharige dochter. Linda 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 18:15:
[...]

Ik heb er eentje van haar 18 jarige, langbenige en roodharige dochter. Linda 8)
Heeft ze ook een iets oudere zus? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
FF7 was voor mij een instant buy in 1997, en nu in 2020 weer.

23 jaar later...nee ik word niet oud :+

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:15
Zuur.. beide controllers van mijn PS4 beginnen te verslijten. Op de ene controller werken de pijltjes toetsten niet meer en op de andere zijn de thumbsticks niet gevoelig genoeg meer. Hierdoor is een game zoals Assassins Creed niet of heel hinderlijk te spelen.

Het is er een van de 1e maand dat ze zijn uitgekomen. Had gehoopt dat hij het zou uithouden tot de PS5 uitkomt. Beetje in dilemma of ik voor een jaar nog een nieuwe controller moet kopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
VulcanRaven schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 08:54:
Zuur.. beide controllers van mijn PS4 beginnen te verslijten. Op de ene controller werken de pijltjes toetsten niet meer en op de andere zijn de thumbsticks niet gevoelig genoeg meer. Hierdoor is een game zoals Assassins Creed niet of heel hinderlijk te spelen.

Het is er een van de 1e maand dat ze zijn uitgekomen. Had gehoopt dat hij het zou uithouden tot de PS5 uitkomt. Beetje in dilemma of ik voor een jaar nog een nieuwe controller moet kopen...
Teardown/repair guide zoeken en er één goede FrankenShock van proberen te maken? Aangezien ze dan blijkbaar niet hetzelfde defect hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:15
Finraziel schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 09:01:
[...]

Teardown/repair guide zoeken en er één goede FrankenShock van proberen te maken? Aangezien ze dan blijkbaar niet hetzelfde defect hebben...
Dat zou ik wel eens kunnen proberen inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07 08:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Bananeman schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 23:45:
[...]

Ik heb na de laatste serieuze aankondiging, toen het ook ook echt duidelijk werd dat hij kwam een ps4 ervoor gehaald en het spel direct ge-preorderd.

Nu nog 2 maanden de tijd om mijn backlog weg te gamen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05:17
Bananeman schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 23:45:
[...]

Zelfde hier, ik ben ouderwets enthousiast! 😀 Het origineel speel ik soms nog, dus de remake kan haast niet mis zijn. Alles lijkt gewoon te goed, deze keer ook geen gedoe in de ontwikkeling (FFXV) Nog 2 maandjes!!

[ Voor 11% gewijzigd door Mutatie op 02-01-2020 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
@Mutatie Ik had me eerst voorgenomen om de originele FF7 nog een keer helemaal te spelen, maar denk dat ik het beperk tot een aantal uurtjes om vervolgens direct door te gaan naar de remake.

Moet de remake nog ergens pre-orderen, uberhaupt geen idee wat de pre-order extra's zijn die je krijgt.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05:17
Bananeman schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 12:46:
@Mutatie Ik had me eerst voorgenomen om de originele FF7 nog een keer helemaal te spelen, maar denk dat ik het beperk tot een aantal uurtjes om vervolgens direct door te gaan naar de remake.

Moet de remake nog ergens pre-orderen, uberhaupt geen idee wat de pre-order extra's zijn die je krijgt.
https://store.eu.square-e...al-fantasy-vii-remake-ps4

Pre order extras geen idee van maar er zijn 3 edities. Zelf ga ik voor de deluxe editie. 300 euro voor de 1st class vind ik teveel, als het niet in delen maar als 1 game was had ik het gedaan

[ Voor 3% gewijzigd door Mutatie op 02-01-2020 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Thanks, ik ga ook voor de Deluxe. 300 euro heb ik er niet voor over en ik houd sowieso niet van action figures en dat soort prullaria :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:57
Bananeman schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 13:43:
Thanks, ik ga ook voor de Deluxe. 300 euro heb ik er niet voor over en ik houd sowieso niet van action figures en dat soort prullaria :)
Je gaat me toch niet vertellen dat vanaf 1 januari nieuwe games 69.99 ipv 59.99 gaan kosten? duur joh.

Ik twijfel nog over deze remake, heb nooit FF gespeeld, ziet er wel dik uit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Ambition88 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 13:50:
[...]

Je gaat me toch niet vertellen dat vanaf 1 januari nieuwe games 69.99 ipv 59.99 gaan kosten? duur joh.

Ik twijfel nog over deze remake, heb nooit FF gespeeld, ziet er wel dik uit. :)
Dat is de prijs die SE in hun eigen store vraagt. Bij Bol.com, Mediamarkt, Nedgame etc. is de game €59,99. Gameshop Twente zelfs nog een stuk voordeliger met €49.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:57
Raem schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 13:57:
[...]

Dat is de prijs die SE in hun eigen store vraagt. Bij Bol.com, Mediamarkt, Nedgame etc. is de game €59,99. Gameshop Twente zelfs nog een stuk voordeliger met €49.
Gelukkig maar. schrok al even. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat mensen ook echt tijd en geld in zoiets stoppen, te debiel voor woorden |:(

Ok, Leisuresuit Larry was leuk in zn tijd, maar tegenwoordig? :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
poor Leno schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:27:
[...]

De laatste Larry (Wet Dreams Don't Dry) is an sich wel OK. Haalt niet het "niveau" van de échte klassieke Larry's maar is zeker geen slecht spel. Vaak (te) banaal met (woord)grappen, dat zeker, zelfs voor Larry begrippen; maar voor een point and click op de PS4 goed te doen :)

/ Laatste tijd sowieso wel OK bezig al zeg ik het zelf, met de backlog. Uncharted The Lost Legacy uitgespeeld, Sniper Elite v2, Larry zoals hierboven benoemd, Football Game (2x, ook op Vita) en Days Gone (platinum). Nu begonnen met Life is Strange 2.

Net nog even Greedfall geprobeerd met een maat, speelt op zich ook wel OK weg. Om de backlog dan maar weer op voorhand uit te breiden nog de Metro delen op PS4 binnen vandaag. Voorlopig in plastic op de plank in ieder geval, eerst LiS2 maar 's uitspelen en zo te zien/merken heb ik daar nog wel wat tijd voor nodig.

[ Voor 33% gewijzigd door Exorcist op 03-01-2020 00:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Dit spel is nog niet beschikbaar op Steam
Geplande uitgavedatum: Coming soon
Soms moet je ergens de tijd voor nemen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 00:26:
[...]

Rot voor je, ik snap het probleem. Heb ook veel muziek bij Rock Band lopen en hoop dat ze daar nog gewoon een nieuwe game van uitbrengen. Het levert Sony toch gewoon geld op? Waarom niet een nieuwe game releasen met het nieuwe platform en daarbij gewoon backwards compatible zijn met de muziek? Lijkt me weinig werk verder, want zo spannend zijn dit soort games niet om te maken.

Dit is weer echt iets van de muziekindustrie die gewoon niet leuk samen kunnen spelen.
Ook nog even als verse reminder voor een ieder die het interesseert:

Eind deze maand is het klaar met Singstar (downloads), zeker voor de PS3. Wat je op de PS3 hebt gedownload zal er blijven staan tot het apparaat of je HDD defect raakt, maar je kunt geen nieuwe nummers meer kopen of je oude nog downloaden. Op de PS4 nog wel, maar deze library is een stuk beperkter dan die op de PS3. Zorg dus dat je een PS3 hebt die 1) betrouwbaar is en 2) alles hebt gedownload wat je ooit gekocht hebt de afgelopen jaren voordat het niet meer kan.

Heb vandaag nog maar 's alles nagelopen. Zo te zien heb ik al m'n digitale aankopen al op een PS3 slim staan dus less prone to failure. De Singstore is op dit moment al irritant traag en geeft vaak een "niet beschikbaar in jouw regio melding" waar dit niet klopt, lijkt een serverprobleem.

De PS4 Singstar ook gecontroleerd maar ik mis meer dan de helft van de nummers die ik ooit gekocht heb, deze zijn simpelweg nooit beschikbaar gemaakt (rechtenkwestie) op de PS4. Zoals ik toen al zei, gelukkig heb ik nog alle PS2, PS3 en PS4 discs die altijd nog te gebruiken zijn. Ook de enige (?) uitzondering van backwards compatibiliteit, gezien je op de PS4 de PS3 en PS2 discs kunt laden en op de PS3 de PS2 discs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 15:12
https://nl.pepper.com/aan...ation-plus-voor-44-130416

Mooie aanbieding voor een jaar ps4 plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:11
Zelfde aanbieding nu ook in de PS Store

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
poor Leno schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:27:
[...]

Huh dus Leisuresuit Larry mochten wij wel leuk vinden vroeger maar als de kids van tegenwoordig dit leuk vinden is het debiel?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Laat mensen zelf bepalen wat ze leuk vinden ... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 20:27:
[...]

Huh dus Leisuresuit Larry mochten wij wel leuk vinden vroeger maar als de kids van tegenwoordig dit leuk vinden is het debiel?
Toch wel een klein beetje verschil tussen hoe dat was en dit nu is, vind je niet?

@-SaveMe-

Omdat iemand/kinderen iets leuk vinden betekent niet dat het zomaar moet kunnen, toch? Kan zo een lijstje voor je opdreunen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
poor Leno schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 21:14:
Toch wel een klein beetje verschil tussen hoe dat was en dit nu is, vind je niet?
Ja techniek staat voor niets natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Beetje slappe bedoeling. Als je de game zo noemt, maak er dan ook echt wat van.

Categorie: 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Na The Witcher op Netflix heb ik besloten de game een tweede kans te geven. Gisteren de GOTY editie voor € 15,- opgepikt in de Store.

Inmiddels een uurtje of 4 erin en ik weet weer waarom ik destijds gestopt ben, maar ga nu mijn best doen om door dit soort dingen heen te kijken. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
bram1984 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 09:24:
Na The Witcher op Netflix heb ik besloten de game een tweede kans te geven. Gisteren de GOTY editie voor € 15,- opgepikt in de Store.

Inmiddels een uurtje of 4 erin en ik weet weer waarom ik destijds gestopt ben, maar ga nu mijn best doen om door dit soort dingen heen te kijken. :+

[YouTube: The Witcher 3: Wild Hunt – Stuck]
Lol... ik moet zeggen dat ik nu 60+ in de game zit en er geen last van heb. Ver van het Bethesda niveau in elk geval. Alleen snap ik nog steeds niet waarom Keira tijdens de n**kscene een boek vast hield...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

bram1984 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 09:24:

[YouTube: The Witcher 3: Wild Hunt – Stuck]
Het enige wat ik vervelend vond in the Witcher was dat de combat wat houterig aanvoelde.
Verder qua bugs niet veel tegen gekomen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Combat is op zich wel aan te wennen, maar de interactie van Gerald en z'n paard met de wereld is helaas heel matig. Je kunt niet over kleine obstakels heen en je paard glijdt gewoon niet zo lekker door een bos heen.

Maar ik ga nu gewoon proberen door te zetten, want de setting en wereld vind ik gewoon tof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
bram1984 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 11:38:
Combat is op zich wel aan te wennen, maar de interactie van Gerald en z'n paard met de wereld is helaas heel matig. Je kunt niet over kleine obstakels heen en je paard glijdt gewoon niet zo lekker door een bos heen.

Maar ik ga nu gewoon proberen door te zetten, want de setting en wereld vind ik gewoon tof.
Level je Quen vooral in het begin. Samen met Aard wordt de combat dan nog best wel heel tof.

Wat ik met het paard in de open wereld doe is vooral van A naar B maar wel op de wegen blijven. Als je dan een gestippelde waypoint hebt hoef je alleen maar x ingedrukt te houden. Bij een kruising soms met een flick tefen de linker stick even de juiste weg kiezen. Door het bos exploren doe ik alleen op de voet. Moet zeggen dat ik Roach over het algemeen niet zo heel veel gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruikte Roach ook alleen maar om lange afstanden van A naar B te gaan over de roads. Exploren altijd te voet, werkt stukken beter :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Life is Strange 2 vandaag op platinum gezet. Dat is uiteraard geen prestatie, maar ik heb net als bij deel één weer genoten van het verhaal en zeker ook de muziek.

Waar in deel één Spanish Sahara van Foals de klapper was (in mijn ogen):

YouTube: Foals - Spanish Sahara

Is het deel 2 voor mij Milk & Bone van Natalie:

YouTube: Milk & Bone - Natalie (audio)

Het maakt in dit soort spellen enorm het verschil voor mij. Muziek is zo'n sfeermaker (of breker), dat het je film of spel dus kan maken of breken. Neem Drive als film, de muziek was voor mij de doorslaggevende factor om die film helemaal geweldig te vinden.

Enige minpunt is dat ik bij deel 1 nog bezit over de coll. edition inc. CD met OST, en deel 2 alleen een vinyl heeft met de muziek.zonder licentie.

Verdergegaan met Fahrenheit (Indigo Prophecy), ooit gestart op de PS2 en/of Xbox maar nu eindelijk tegen het eind aan op de PS4. Als Quantic Dream liefhebber sowieso een must.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Exorcist schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 23:03:
Life is Strange 2 vandaag op platinum gezet. Dat is uiteraard geen prestatie, maar ik heb net als bij deel één weer genoten van het verhaal en zeker ook de muziek.

Waar in deel één Spanish Sahara van Foals de klapper was (in mijn ogen):

YouTube: Foals - Spanish Sahara

Is het deel 2 voor mij Milk & Bone van Natalie:

YouTube: Milk & Bone - Natalie (audio)

Het maakt in dit soort spellen enorm het verschil voor mij. Muziek is zo'n sfeermaker (of breker), dat het je film of spel dus kan maken of breken. Neem Drive als film, de muziek was voor mij de doorslaggevende factor om die film helemaal geweldig te vinden.

Enige minpunt is dat ik bij deel 1 nog bezit over de coll. edition inc. CD met OST, en deel 2 alleen een vinyl heeft met de muziek.zonder licentie.

Verdergegaan met Fahrenheit (Indigo Prophecy), ooit gestart op de PS2 en/of Xbox maar nu eindelijk tegen het eind aan op de PS4. Als Quantic Dream liefhebber sowieso een must.
De muziek in Life is Strange is echt top inderdaad!

Had aan het begin van dit jaar de eerste twee episodes van life is strange 2 gespeeld. En in december de laatste 3. Wilde niet iedere keer hoeven te wachten op een cliffhanger enzo :p.

Heb je ook gezien dat er veel verschillende eindes waren? Is de moeite waard om even alle eindes op youtube te zoeken. :)

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-01-2020 12:33 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
heeft iemand een 100% save-game voor spider-man?

Edit: nu gevonden, maar hoe moet ik deze benoemen op mijn usb stick om het naar mijn ps4 te transferren?

ik heb de juiste eu-versie geinstalleerd. de ps4 herkent wel de usb, maar ziet de savegame niet.

[ Voor 64% gewijzigd door Farabi op 05-01-2020 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hamazaki schreef op zondag 5 januari 2020 @ 17:23:

Edit: nu gevonden, maar hoe moet ik deze benoemen op mijn usb stick om het naar mijn ps4 te transferren?

ik heb de juiste eu-versie geinstalleerd. de ps4 herkent wel de usb, maar ziet de savegame niet.
Dat is cheaten, plus je kunt op die download sites de ergste dingen krijgen, zoals bijvoorbeeld ransomware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Anoniem: 170423 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 18:36:
[...]

Dat is cheaten, plus je kunt op die download sites de ergste dingen krijgen, zoals bijvoorbeeld ransomware.
Wat bedoel je met cheaten? Ik wil de hele map beschikbaar stellen voor de kids. Geen zin om alles opnieuw uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hamazaki schreef op zondag 5 januari 2020 @ 18:38:
[...]

Wat bedoel je met cheaten? Ik wil de hele map beschikbaar stellen voor de kids. Geen zin om alles opnieuw uit te spelen.
Volgens mij krijg je dan ook alle throphies. Of je moet die al hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:43
Zijn savegames niet nu account gebonden? Lijkt me wel gezien trophys bijvoorbeeld. Even simpel savegame wisselen is er op consoles niet bij is echt iets op pc.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Anoniem: 170423 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 18:39:
[...]

Volgens mij krijg je dan ook alle throphies. Of je moet die al hebben natuurlijk.
Die trophies boeien mij geen ene moer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Hamazaki schreef op zondag 5 januari 2020 @ 18:41:
[...]

Die trophies boeien mij geen ene moer.
De enige juiste instelling omtrent trophies. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Nou, vorige week de Tomb Raider reboot gekocht (had m al op de PS3 maar dit speelt net even fijner, en het is al een tijd geleden) en nu Rise of the Tomb Raider 20th anniversary. Kosten beiden geen drol en ik had wel weer eens zin in een actie avontuur.

Twijfelde nog even, "misschien komt het wel in de Plus" maar ach, fuck it :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Hamazaki schreef op zondag 5 januari 2020 @ 17:23:

Als ik mij niet vergis is dit überhaupt niet mogelijk :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zondag 5 januari 2020 @ 19:14:
Nou, vorige week de Tomb Raider reboot gekocht.
(...)
Twijfelde nog even, "misschien komt het wel in de Plus" maar ach, fuck it :P
De reboot is in de begintijd van de PS4 al in de plus geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
dvdkiwi schreef op zondag 5 januari 2020 @ 19:35:
[...]

:? Dan heb ik die denk ik totaal gemist :P Heb nog een hele tijd op de PS3 gespeeld voordat ik naar de PS4 overging. Wel heb ik de reboot op de PS3 in de plus gehad. Was het dan geen crossbuy? Ik dacht dat dit vaak wel het geval was. Of komt het omdat ik nu de versie heb gekocht met alle dlc erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 5 januari 2020 @ 19:35:
[...]
Dat was enkel de PS3 versie. Voor de PS4 is nog geen enkel Tomb Raider game in de Plus gekomen. En ik kan het weten, want ik heb alle PS+ games die er ooit voor de PS4 gekomen zijn, en ik heb geen enkel Tomb Raider game op mijn PS4 :P.

EDIT: nog eens in de Store gekregen vanwege bovenstaande opmerking ivm Cross-buy. Is in elk geval geen cross-buy, maar heb wel iets anders vreemd voor. Ik heb in mijn Excel staan dat ik "Tomb Raider: Digitale Editie" heb. Dit lijkt ook te kloppen met mijn lijst die ik via PSDLE gedownload heb. Toch staat in de Store die versie voor €2.99 en de 'gewone' versie als zijnde reeds gekocht. Lijkt er op dat ze een gegeven moment de naamgeving veranderd hebben of zo. De 'Digitale Editie' nu is een bundle met wat DLC. Ik kan me echter helemaal niet herinneren dat ik ooit DLC erbij had.

[ Voor 41% gewijzigd door Twixie op 05-01-2020 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand hier toevallig Shakedown Hawaii?
Game spreekt mij wel aan maar Ik ben benieuwd of de auto’s een beetje rijden, dat ziet er op YouTube nog al houterig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-07 12:22
Hamazaki schreef op zondag 5 januari 2020 @ 18:38:
[...]

Kan helaas niet,op ps3 kon het wel.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Amaze86 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 21:43:
[...]

Kan helaas niet,op ps3 kon het wel.
hmm, vreemd dat deze op websites uitgedeeld worden dan? zijn verder geen gekke websites waar je vraagtekens bij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Hamazaki schreef op zondag 5 januari 2020 @ 22:40:
[...]

hmm, vreemd dat deze op websites uitgedeeld worden dan? zijn verder geen gekke websites waar je vraagtekens bij hebt.
Omgebouwde consoles misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 23:22:
[...]

Omgebouwde consoles misschien ?
Let je er wel op dat we je niet gaan helpen met het omzeilen van beveiligingen hier op Tweakers?

[ Voor 21% gewijzigd door Geronimous op 06-01-2020 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Hamazaki schreef op maandag 6 januari 2020 @ 00:00:
[...]

Is dat mogelijk op een ps4?
Ja geloof met bepaalde versie firmware was er iets mee te doen. Maar verder niet genoeg in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De backbutton attachment is inmiddels te pre-orderen bij Gamemania (release 14-02).

https://www.gamemania.nl/...-4-back-button-attachment

Ik ben vrijdag begonnen met The Witcher 3 (poging nummer 2) en die game moet ik echt spelen met paddles anders word ik gek. Sprinten onder X met zowel Geralt als op Roach en het beste voorbeeld: looten onder X. Continue goed proberen te staan voor een kistje om te kunnen looten. Zeer irritant als je steeds je rechterduim kwijt bent om te mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 11:22:
De backbutton attachment is inmiddels te pre-orderen bij Gamemania (release 14-02).

https://www.gamemania.nl/...-4-back-button-attachment

Ik ben vrijdag begonnen met The Witcher 3 (poging nummer 2) en die game moet ik echt spelen met paddles anders word ik gek. Sprinten onder X met zowel Geralt als op Roach en het beste voorbeeld: looten onder X. Continue goed proberen te staan voor een kistje om te kunnen looten. Zeer irritant als je steeds je rechterduim kwijt bent om te mikken.
elke extra cent vind ik zonde om nu nog in een ps4 te investeren :P
Hamazaki schreef op maandag 6 januari 2020 @ 00:00:
[...]

[mbr]Let je er wel op dat we je niet gaan helpen met het omzeilen van beveiligingen hier op Tweakers?[/mbr]
dit was absoluut niet mijn intentie, vind ik juist zonde van mijn systeem :)

[ Voor 18% gewijzigd door Farabi op 06-01-2020 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Hamazaki Eens als het ding € 50,- of meer zou kosten, maar € 30,- vind ik een prima prijs. En ik doe even de aanname dat de DS4 compatible is met de PS5. Los daarvan hoop ik ook dat dit ding gewoon op een DS5 past. Ik hoop dat Sony daar rekening mee gehouden hebt en ik denk van wel, aangezien je zo laat in de generatie met een dergelijk accessoire komt.
Pagina: 1 ... 140 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.