Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:38:
[...]

Blijft toch raar, want zo'n 10% kan net een psychologische grens zijn, ik wilde eigenlijk maar 2 spellen kopen (everybody's golf en raiden 5) maar door die korting toch ook nog maar monsterboy meegenomen :P
(totale korting op 3 games daarmee bijna 75 euro.....en doordat ik nog een psn tegoed kaart had gekregen uiteindelijk maar 15 euro hoeven te betalen op een 'normele' prijs van 110. )

misschien even bellen met sony?
uhmm.. 10% van 110,- is 11,-.. geen 75,- :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:43:
[...]

uhmm.. 10% van 110,- is 11,-.. geen 75,- :?
normale prijs 110
december sale korting 71,00
-----------
te voldoen 39
10% extra korting 3.90
-----------
rest 35,1
tegoed kaartje 20 eur
---------
(zelf) betaald 15,10

Zo duidelijker? (hoewel excuus voor de verschrikkelijke layout :+ )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:05:
[...]

normale prijs 110
december sale korting 71,00
-----------
te voldoen 39
10% extra korting 3.90
-----------
rest 35,1
tegoed kaartje 20 eur
---------
(zelf) betaald 15,10

Zo duidelijker? (hoewel excuus voor de verschrikkelijke layout :+ )
Ah, auf dem Fahrrad :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

DigitalError schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:07:
mooi klote die januari sale :+

heb al weer Overcooked 2 + alle dlc, Tropico 6, A way out op de kop getikt _O-
Herkenbaar..

Grid, Crash Team Nitro, en RDR2 staan te downloaden :9

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:33
Ik ga mijn neefje een ps3 geven. Mijn account is gekoppeld en vroeger aantal jaar plus gehad. Die games werken niet meer natuurlijk. Kan ik nu weer gewoon een jaar abo plus nemen of kan dit niet meer? Ik weet dat er geen ps3 games meer komen vanaf 2020 maar dat geeft niet. Wil oude games activeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TweakerVincent schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:40:
Ik ga mijn neefje een ps3 geven. Mijn account is gekoppeld en vroeger aantal jaar plus gehad. Die games werken niet meer natuurlijk. Kan ik nu weer gewoon een jaar abo plus nemen of kan dit niet meer? Ik weet dat er geen ps3 games meer komen vanaf 2020 maar dat geeft niet. Wil oude games activeren.
Ja, van zodra je terug een actief PS+ abonnement hebt, gaan alle games die je in het verleden gratis 'gekocht' hebt, terug speelbaar zijn.
PS3 games als onderdeel van PS+ is overigens eerder dit jaar al gestopt, niet in 2020.
Er is overigens ook een PS+ topic, want met PS4 heeft dit natuurlijk niets te maken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik overweeg darksiders warmastered + deathinitive te kopen, aanrader? (ja, ik ben helemaal gek op god of war :9 )

de game ziet eruit alsof het heel slecht kan worden, of juist super-epic. ik kom er niet uit met gameplay beelden.

[ Voor 10% gewijzigd door Farabi op 20-12-2019 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
ReVision. schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:24:
[...]

Op die video gaat het super vlot zeg, alleen het openen en laden van de Playstation store duurt bij mij al vaak 20 seconden.

Wat voor theme heb je overigens ingesteld op jou PS4?
Dynamische thema van Cyberpunk. Gratis volgens mij...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hamazaki schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:49:
ik overweeg darksiders warmastered + deathinitive te kopen, aanrader? beelden.
https://www.metacritic.co...iders-warmastered-edition
https://www.metacritic.co...s-ii-deathinitive-edition
Deathinititive was volgens mij gratis in PS+.

[ Voor 18% gewijzigd door Twixie op 20-12-2019 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
kost nu €9.99 samen in de store. ik wilde graag meningen van hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meningen hier zijn wellicht gewoon evenveel biased en persoonlijk als die op MC ;).
Overigens, als je de bundel kunt kopen, wil het ook zeggen dat je DS2 niet hebt. Hier staat die als 'niet beschikbaar' en ben vrij zeker dat dat is omdat ik DS2 al heb van PS+. Als je die echt wil kopen dan, schijnt het dat je wel Support kunt contacteren zodat ze dan je PS+ licentie kunnen weghalen.

[ Voor 70% gewijzigd door Twixie op 20-12-2019 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:32
Heb met black friday de kans voorbij laten gaan om een PSplus abo te nemen voor een jaar. Was toen 45 ipv 60 euro. Nog kans dat er een dezer dagen nog weer zo'n aanbieding komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 15:16
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:17:
Heeft iedereen hier dat Kerst / nieuwjaars theme gekregen via de mail? Ik heb hem helaas niet mogen ontvangen :(
Je mag de mijne hebben. Als je wil.
Laat maar weten dan DM ik m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcheese schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:23:
[...]

Je mag de mijne hebben. Als je wil.
Laat maar weten dan DM ik m.
DM Gestuurd, Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 15:16
Zit in de dm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Twixie schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:03:
Meningen hier zijn wellicht gewoon evenveel biased en persoonlijk als die op MC ;).
Overigens, als je de bundel kunt kopen, wil het ook zeggen dat je DS2 niet hebt. Hier staat die als 'niet beschikbaar' en ben vrij zeker dat dat is omdat ik DS2 al heb van PS+. Als je die echt wil kopen dan, schijnt het dat je wel Support kunt contacteren zodat ze dan je PS+ licentie kunnen weghalen.
ik snap het even niet. als ik darksiders fury collection koop, krijg ik deel 2 niet? ik heb overigens geen ps plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Civic09 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:06:
Heb met black friday de kans voorbij laten gaan om een PSplus abo te nemen voor een jaar. Was toen 45 ipv 60 euro. Nog kans dat er een dezer dagen nog weer zo'n aanbieding komt?
nee, dan had hij er nu al bij gezeten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:05
Heeft iedereen hier dat Kerst / nieuwjaars theme gekregen via de mail? Ik heb hem helaas niet mogen ontvangen :(
Ow die ziet er eigenlijk wel geinig uit.

http://www.pushsquare.com..._europe_and_north_america

Als iemand nog een key heeft dan houd ik me aanbevolen :P

Ik heb ok eens een blik op de Januari deals gegooid en er zit best wel wat tussen wat ik graag zou willen hebben maar ik heb er de tijd niet voor :P
Gelukkig zijn het ook maar 1038 titels waar je doorheen mag bladeren :P
Heb wel een beetje het gevoel dat het een willekeur aan korting is per game. Sanp dat de nieuweste niet de grootste korting krijgen maar als ik kijk naar wat de korting is dan is het helemaal niet zo speciaal.
Een NFS Heat 35% korting vind ik niet echt heel bijzonder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hamazaki schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:35:
[...]
ik snap het even niet. als ik darksiders fury collection koop, krijg ik deel 2 niet? ik heb overigens geen ps plus.
Als je geen PS+ hebt, is het niet van toepassing op je.

Wat ik bedoelde is dat je vaak bundels in aanbieding hebt op de PS Store. Het vervelende hierbij is dat je die bundels niet kunt kopen als je al een onderdeel van die bundel in je bezit hebt. In dit concrete geval: wie DS2-Deathinitive al heeft uit de PS+ (of eventueel anders gekocht), kan via de Store die Fury's Collection niet meer kopen (er staat dan "Niet beschikbaar voor aankoop").
Ik heb het bvb ook regelmatig voor met Battlefront 4 en Battlefront Hardline. Heel vaak is daar nu de complete edition van in de solden (ook nu weer), terwijl de upgrade vanaf de standaard versie niet in de solden staat. Omdat ik al de gewone versie heb, kan ik echter enkel de upgrade kopen, maar niet de de complete edition. 8)7

Nu heb ik hier wel al gelezen dat je in zo'n geval altijd Support kunt contacteren om je bestaande licentie te verwijderen, zodat je dan toch de bundel of betere versie kunt kopen. Maar hoedanook is het dus iets dat voor jou niet van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Twixie schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 15:15:
[...]

Wat ik bedoelde is dat je vaak bundels in aanbieding hebt op de PS Store. Het vervelende hierbij is dat je die bundels niet kunt kopen als je al een onderdeel van die bundel in je bezit hebt. In dit concrete geval: wie DS2-Deathinitive al heeft uit de PS+ (of eventueel anders gekocht), kan via de Store die Fury's Collection niet meer kopen (er staat dan "Niet beschikbaar voor aankoop").
Ik heb het bvb ook regelmatig voor met Battlefront 4 en Battlefront Hardline. Heel vaak is daar nu de complete edition van in de solden (ook nu weer), terwijl de upgrade vanaf de standaard versie niet in de solden staat. Omdat ik al de gewone versie heb, kan ik echter enkel de upgrade kopen, maar niet de de complete edition. 8)7

Nu heb ik hier wel al gelezen dat je in zo'n geval altijd Support kunt contacteren om je bestaande licentie te verwijderen, zodat je dan toch de bundel of betere versie kunt kopen. Maar hoedanook is het dus iets dat voor jou niet van toepassing is.
ah, toch nog een plusplunt om geen plus te hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Ook niet gehad, al die andere rommel, incl happy socks wel.. 🤬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:55
Twixie schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 15:15:
[...]

Vreemd, want ik kan wel games kopen die ik met PS+ al unlocked heb... Althans, ik had Beyond: Two Souls al in mijn mandje zitten (uiteindelijk niet gekocht), terwijl ik daar dus al een PS+ licentie van heb. Of het moet zijn omdat ik momenteel geen actieve PS+ heb, of het geldt om een of andere wazige reden dan alleen bij bundels.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
Finraziel schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:30:
[...]

Vreemd, want ik kan wel games kopen die ik met PS+ al unlocked heb... Althans, ik had Beyond: Two Souls al in mijn mandje zitten (uiteindelijk niet gekocht), terwijl ik daar dus al een PS+ licentie van heb. Of het moet zijn omdat ik momenteel geen actieve PS+ heb, of het geldt om een of andere wazige reden dan alleen bij bundels.
Je hebt geen PS+ licentie meer als je geen PS+ hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:30:
[...]
Of het moet zijn omdat ik momenteel geen actieve PS+ heb
Dat uiteraard. Want zou nogal raar zijn dat als je PS+ stopzet, je geen enkele van die PS+ games die je vroeger had, nu nog zou kunnen kopen en dus ook geen enkele ervan nog zou kunnen spelen. Dat zou nog een gradatie erger zijn dan het probleem nu met bundels en verschillende versies.
Als je wel PS+ nog hebt, dan kan je het ook gewoon niet kopen, want de knop "In wagentje doen" is dan gewoon vervangen door "Downloaden naar je PS4".

[ Voor 8% gewijzigd door Twixie op 20-12-2019 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Dat zal het zijn... Maar wel een wazige implementatie van Sony, want als een game nu nog in de sale is maar over een paar weken loopt je plus af dan ben je ook de Sjaak als je hem niet wou verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:05

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Finraziel schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:57:
Dat zal het zijn... Maar wel een wazige implementatie van Sony, want als een game nu nog in de sale is maar over een paar weken loopt je plus af dan ben je ook de Sjaak als je hem niet wou verlengen.
Dat is altijd nog minder erg dan hem per ongeluk nog een keer kopen als je hem al onder Plus geclaimd hebt en spelen kunt. Enige oplossing die ik zie, is een extra koopoptie toevoegen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
wat een heerlijk spel darksiders warmastered. de remaster ziet er echt geweldig uit. kan nu al niet meer wachten op het 2e deel..(al geinstalleerd)

Iemand een idee waarom deel DS1 38GB is en DS2 maar 13GB?

[ Voor 24% gewijzigd door Farabi op 21-12-2019 00:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het gaat weer een mooi game jaar worden... hoop goede titels en de release van de next-gen...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:35:
[...]
Dat is altijd nog minder erg dan hem per ongeluk nog een keer kopen als je hem al onder Plus geclaimd hebt en spelen kunt. Enige oplossing die ik zie, is een extra koopoptie toevoegen.
Ze zouden het nochtans zeer gemakkelijk kunnen oplossen met een simpele warning op dat moment.
“Je hebt dit spel reeds via PS+, ben je zeker dat je het wil kopen?”
“Je hebt reeds Battlefield 4, ben je zeker dat je Battlefield 4 Premium wil kopen?”
“Je hebt reeds Darksiders II Deathinitive Edition, ben je zeker dat je Darksiders Fury’s Collection wil kopen?”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Twixie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 08:27:
[...]

Ze zouden het nochtans zeer gemakkelijk kunnen oplossen met een simpele warning op dat moment.
“Je hebt reeds Battlefield 4, ben je zeker dat je Battlefield 4 Premium wil kopen?”
“Je hebt reeds Darksiders II Deathinitive Edition, ben je zeker dat je Darksiders Fury’s Collection wil kopen?”
Inderdaad. Zoiets bedoel ik. En dan in elk geval ook zeer geschikte korting berekenen als je een deel van het pakket ook al (gekocht) hebt.

Wat zou er eigenlijk gebeuren als je een game "gratis" hebt via Plus, en de dlc wel zelf gekocht hebt; en je plus abonnement verlopen is? Alleen de dlc spelen? Hele game + dlc onbruikbaar? Alles toch speelbaar omdat je een deel van de game betaald hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Twixie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 08:27:
[...]

Inderdaad genoeg voorbeelden van andere stores die dat probleem al opgelost hebben...
Bij Xbox heb je twee knoppen, iets in de trant van "play now with gold/gamepass" of "buy to own"
Bij Steam krijg je een waarschuwing dat je item x al hebt en je geen extra kopie krijgt meen ik
Oculus berekent automatisch een korting als je een bundel koopt waar je al een deel van hebt en toont daar een bericht van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:22
@-SaveMe- 2020 wordt super he. En dan komt de next gen gekte er ook nog bij straks.
Dat gaat een duur jaar worden :P
Voorlopig zit ik nog goed bij Playstation. Mijn top 3 is momenteel The Last of Us 2, Ghost of Tshushima en Final Fantasy VII Remake. Alle 3 enkel op PS te spelen.

Watch Dogs Legion had ook wel in die video gemogen.
Elden Ring is ook rumored voor 2020 (Open world action RPG van FromSoftware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
Even een vraagje: Modern Warfare is region locked, gekocht in Spanje en kan alleen uit Italiaans en Spaans kiezen als taal.

Denken jullie dat het werkt als ik het deinstalleer op de ps4, download in de NLse PSN store en opnieuw installeer zodat ik Engels heb en m'n gegevens in online account behoud?

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 11:55:
Watch Dogs Legion had ook wel in die video gemogen.
Nu je het zegt, inderdaad! Raar dat die er niet tussen staat ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:55
Hmmm, ik heb iets geks met een digitale aankoop in de PS-store.

Ik heb laatst Gran Turismo Sport digitaal aangeschaft, via mijn reguliere account waarmee ik ook standaard op m'n PS4 inlog. De aankoop is ook bevestigd per e-mail.
Ik heb de game zelf al een tijdje, maar op disc en heb geen zin meer om steeds disc te wisselen 😉 Dus vandaar de digitale aankoop.

Maar nu komt de grap, mijn PS4 vraagt nog steeds om deze game. Als ik naar de PS-store ga op mijn PS4 dan krijg ik enkel de optie "starten", maar als ik dat doe dan vraagt 'ie weer om de disc.

Wat doe ik fout? Ik snapt er niets meer van...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Rossi46 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 16:20:
Hmmm, ik heb iets geks met een digitale aankoop in de PS-store.

Ik heb laatst Gran Turismo Sport digitaal aangeschaft, via mijn reguliere account waarmee ik ook standaard op m'n PS4 inlog. De aankoop is ook bevestigd per e-mail.
Ik heb de game zelf al een tijdje, maar op disc en heb geen zin meer om steeds disc te wisselen 😉 Dus vandaar de digitale aankoop.

Maar nu komt de grap, mijn PS4 vraagt nog steeds om deze game. Als ik naar de PS-store ga op mijn PS4 dan krijg ik enkel de optie "starten", maar als ik dat doe dan vraagt 'ie weer om de disc.

Wat doe ik fout? Ik snapt er niets meer van...
je moet het spel deleten, klinkt gaar maar zo is het, omdat de verificatie nu altijd nog via de disk moet.
en dan de game uit de store downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om het maar over de PS Store quirks te blijven hebben... Is er een manier om te weten of een aankoop geshared wordt door alle accounts op je PS4?
Ik heb de Celebration Edition upgrade gekocht van Star Wars Battlefront 2, omdat mijn zoon wel in al die cosmetische extra’s geïnteresseerd was. Nu blijkt dat dat eigenlijk allemaal account unlocks zijn en daardoor alleen op mijn account beschikbaar :(. Best dat ik die 30% korting had :p maar het blijft wel weggegooid geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Twixie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 16:38:
Om het maar over de PS Store quirks te blijven hebben... Is er een manier om te weten of een aankoop geshared wordt door alle accounts op je PS4?
Ik heb de Celebration Edition upgrade gekocht van Star Wars Battlefront 2, omdat mijn zoon wel in al die cosmetische extra’s geïnteresseerd was. Nu blijkt dat dat eigenlijk allemaal account unlocks zijn en daardoor alleen op mijn account beschikbaar :(. Best dat ik die 30% korting had :p maar het blijft wel weggegooid geld.
dat soort cosmetische meuk is altijd alleen voor degene die het koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Pfff heb je een keer vrij is PlayStation netwerk weer zo traag als stront , PlayStation Now ook niet vooruit te branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
DigitalError schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 16:22:
[...]

je moet het spel deleten, klinkt gaar maar zo is het, omdat de verificatie nu altijd nog via de disk moet.
en dan de game uit de store downloaden
Pfff, da's omslachtig. En balen, want ik denk dat ik dan ook al mijn replay's kwijt ben, aangezien die in de cashe ban de game opgeslagen worden ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:21
Rossi46 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 18:11:
[...]
Pfff, da's omslachtig. En balen, want ik denk dat ik dan ook al mijn replay's kwijt ben, aangezien die in de cashe ban de game opgeslagen worden ;w
Je kunt ze natuurlijk afspelen en opslaan met de share knop. Ben je ze in GT kwijt maar dan heb je ze wel op de harde schijf van je PS staan.

Je zou ze ook nog kunnen sharen in GT maar weet niet of ze dan behouden blijven.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 21-12-2019 18:56 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
En balen, want ik denk dat ik dan ook al mijn replay's kwijt ben, aangezien die in de cashe ban de game opgeslagen worden ;w
Volgens mij ben je nooit eigen replays e.d. kwijt als je een game deletet want je deletet enkel de software en niet de data files. Wat wel mogelijk een probleem gaat zijn, is dat die data files niet gelinkt gaan zijn met je digitale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Twixie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 19:08:
[...]

Volgens mij ben je nooit eigen replays e.d. kwijt als je een game deletet want je deletet enkel de software en niet de data files. Wat wel mogelijk een probleem gaat zijn, is dat die data files niet gelinkt gaan zijn met je digitale versie.
De replay data zit niet verwerkt in de data waarvan je een backup kunt maken. Best maf eigenlijk, maar het is nou eenmaal zo.

Maar goed, ik heb liever dat ik GT Sport voortaan zonder disc op kan starten. Dus ik denk dat ik de game toch maar gewoon delete en dan direct weer installeer. We merken het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

[...]

Je kunt de game gewoon zonder gevolgen verwijderen, game data en savegame data worden apart opgeslagen, zodra jij de game verwijderd hebt blijven de savegames e.d. als het goed is gewoon staan en kun je de digitale versie downloaden en dan zou alles weer hetzelfde moeten zijn als het goed is.
Je kunt altijd nog een backup maken van je save games en die later weer terugzetten als je het niet vertrouwd.

Ik had laatst toen Detroit Become Human bij PS+ zat hetzelfde, had de game op disc al geïnstalleerd op m'n PS4, heb die verwijderd en de PS+ versie gedownload en kon gewoon verder gaan waar ik gebleven was.

[ Voor 13% gewijzigd door Kalder op 22-12-2019 09:16 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Kalder schreef op zondag 22 december 2019 @ 09:14:
[...]

Je kunt de game gewoon zonder gevolgen verwijderen, game data en savegame data worden apart opgeslagen, zodra jij de game verwijderd hebt blijven de savegames e.d. als het goed is gewoon staan en kun je de digitale versie downloaden en dan zou alles weer hetzelfde moeten zijn als het goed is.
Je kunt altijd nog een backup maken van je save games en die later weer terugzetten als je het niet vertrouwd.

Ik had laatst toen Detroit Become Human bij PS+ zat hetzelfde, had de game op disc al geïnstalleerd op m'n PS4, heb die verwijderd en de PS+ versie gedownload en kon gewoon verder gaan waar ik gebleven was.
Voor lang niet elke game zijn de save files etc compatible/gelinkt tussen de digitale en disk versie.

Dat het bij Detroit werkte betekend dus niet dat het voor een andere game hoeft te werken.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 22:15
YakuzA schreef op zondag 22 december 2019 @ 09:23:
[...]

Voor lang niet elke game zijn de save files etc compatible/gelinkt tussen de digitale en disk versie.

Dat het bij Detroit werkte betekend dus niet dat het voor een andere game hoeft te werken.
Yep....Horizon Zero Dawn - Complete Edition... anyone??

Toch een behoorlijke deceptie dat je niet alleen de expansion kan spelen.

En dat dus de savegame van de normale "disc" versie niet compatible met de digi complete edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

YakuzA schreef op zondag 22 december 2019 @ 09:23:
[...]

Mocht het niet werken, kan hij altijd nog de disc versie opnieuw installeren, de savegames worden niet verwijderd als je een game verwijderd.
Dat save games niet altijd met disc en digitale versie compatible zijn wist ik niet. Maar in dat geval krijg je dus een savegame voor je digitale versie en een aparte savegame voor je disc versie? Gheyyy....

Overigens, vraag ik me af; wordt bij GT Sport, je progressie niet online opgeslagen (op servers van Polyphony Digital) en gelinkt aan je account?
Dat dacht ik tenminste... Kan me vergissen, of misschien dat niet alles online opgeslagen word.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Kalder schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:29:
[...]
Overigens, vraag ik me af; wordt bij GT Sport, je progressie niet online opgeslagen (op servers van Polyphony Digital) en gelinkt aan je account?
Dat klopt, echter zijn handmatig opgeslagen filmpjes geen onderdeel van je progressie ;)
Even afwachten wat de uitkomst gaat zijn dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
Kalder schreef op zondag 22 december 2019 @ 09:14:
[...]

Het probleem bij GT Sport is dat bepaalde data niet wordt opgeslagen in de gegevens die onderdeel zijn van je eventuele back-up. Wel je voortgang, auto's in de garage, gedownloadde skins, etc. Maar dus niet je replays en zelf gemaakte 'foto's'. En dat kan ik nu ook bevestigen want ik ben al m'n replays kwijt. Op zich geen drama, maar wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 01:58:
Het gaat weer een mooi game jaar worden... hoop goede titels en de release van de next-gen...

[YouTube: The Biggest Games Coming in 2020]
Mm zit weinig voor me bij, hoop generieke zooi zo te zien. Cyberpunk, Ori en The Last of Us 2 afgaande van deze video.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 18:33
Weet iemand een goede headset voor rond de 50 ? Of max 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Ik zie dat Project Cars 2 inclusief season pass nu 20 euro is in de PS Store. Nu is dat geen arcade racer en ik vraag me dan af of het (behoorlijk) speelbaar is met een gewone controller? Ik heb zelf geen stuur en ik zie mezelf nog niet zo vlug een stuur aanschaffen voor in de woonkamer bij de TV.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterMichel schreef op zondag 22 december 2019 @ 18:36:
Ik zie dat Project Cars 2 inclusief season pass nu 20 euro is in de PS Store. Nu is dat geen arcade racer en ik vraag me dan af of het (behoorlijk) speelbaar is met een gewone controller? Ik heb zelf geen stuur en ik zie mezelf nog niet zo vlug een stuur aanschaffen voor in de woonkamer bij de TV.
Ik heb Project Cars 1 en 2 grijs gespeeld met gemak met de controller. De truuk is met regen en in bochten half gas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
MisterMichel schreef op zondag 22 december 2019 @ 18:36:
Ik zie dat Project Cars 2 inclusief season pass nu 20 euro is in de PS Store. Nu is dat geen arcade racer en ik vraag me dan af of het (behoorlijk) speelbaar is met een gewone controller?
Afgaande op ervaringen van mensen die deze game met controller gespeeld hebben zou ik er niet aan beginnen en eerder voor een game als GT Sport kiezen, die zowel met controller als met stuur prima te besturen is.

Er staat trouwens een demo in de store, dus je kunt gewoon zelf even proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2019 @ 18:48:
[...]

Ik heb Project Cars 1 en 2 grijs gespeeld met gemak met de controller. De truuk is met regen en in bochten half gas.
En op easy spelen toch? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Doe ik ook altijd. Ook wel de "busy-dad-mode" genoemd :P

Als ik mezelf wil uitdagen en het moeilijk wil maken ga ik met mijn zoontje wel op zaterdagmiddag naar Monkeytown :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:36
Project Cars is zeker goed met controller te doen, enige wat je moet doen is wel goede controller instellingen hebben en die zijn goed te vinden op internet.

Mijn snelste ronde op Nordschleife is nog altijd met controller gedaan en sinds ik een stuur(T300) heb ben ik ook niet sneller geweest dan die run, dat het stukken leuker is dat is een zeker iets. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vrijdag schreef op zondag 22 december 2019 @ 21:29:
[...]

Doe ik ook altijd. Ook wel de "busy-dad-mode" genoemd :P

Als ik mezelf wil uitdagen en het moeilijk wil maken ga ik met mijn zoontje wel op zaterdagmiddag naar Monkeytown :+
Hahaha, gelukkig is de onze nog te klein voor monkey town dus dat blijft mij nog even gespaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16
Speel sinds paar weken battlefront 2. Was destijds met hele gedoe eromheen niet geïnteresseerd maar heb de game voor geloof 9 euro gekocht. En vermaak me er echt kostelijk mee. Zeker coop online tegen ai is echt vet! Soms zo ontzettend veel enemy's en dan maar proberen te overleven of zelfs winnen is flinke uitdaging
Speel ook soms splitscreen coop met mn neefje ook zeer tof. Zeker nu met de rise of skywalker update is er veel nieuw en alles gratis.
Zag wel dat er nu een 24.99 upgrade is maar snap niet hellemaal is of dit soort snel unlocken is wat door spelen te unlocken is of echt nieuwe content.
Naja kan in ieder geval voor die 9 euro echt aanraden. Alleen 1 tip laat de singleplayer liggen... Na 1 uur uitgezet wat een zut is dat..
Albinoraptor schreef op zondag 22 december 2019 @ 21:32:
Project Cars is zeker goed met controller te doen, enige wat je moet doen is wel goede controller instellingen hebben en die zijn goed te vinden op internet.
Dit zou natuurlijk niet zo moeten zijn... Gt sport of zelfs een forza motorsport zijn direct out of the box perfect te spelen met controller.
Zoals het zou moeten zijn. Instellingen zoeken op internet om het beetje werkend te krijgen is best kansloos.. precies reden waarom ik deel 1 meteen gedropt heb op ps4. Was echt zeer raar gevoel met controller.
Terwijl gt sport met controller echt super te doen is!
Nou ben ik echt groots fan van gt sport dus klinkt beetje als verkoop gelul. Maar die game is met controller echt gewoon perfect voor mij!

[ Voor 35% gewijzigd door v8power67 op 22-12-2019 21:46 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
dvdkiwi schreef op zondag 22 december 2019 @ 19:18:
[...]

Afgaande op ervaringen van mensen die deze game met controller gespeeld hebben zou ik er niet aan beginnen en eerder voor een game als GT Sport kiezen, die zowel met controller als met stuur prima te besturen is.

Er staat trouwens een demo in de store, dus je kunt gewoon zelf even proberen ;)
Oh ja, da's een goeie. Heb gelijk de demo gedownload en geprobeerd. 3 tracks met een maar 1 setup mogelijk, dus beperkt. Maar geeft al wel een klein idee hoe het spel zou kunnen zijn.
Eerste indruk: ziet er erg leuk uit, maar is misschien toch iets te 'sim' achtig voor mij. Ik denk dat ik uiteindelijk wel aardig de banen kan rijden met flink oefenen. En daar heb ik op zich helemaal iets op tegen. Misschien morgen nog eens een poging wagen op die 3 banen want ik wil niet zomaar met 1 poging een spel afschrijven. Helaas is er geen demo van GT Sport anders had ik die 2 graag met elkaar vergeleken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:11
Albinoraptor schreef op zondag 22 december 2019 @ 21:32:

Mijn snelste ronde op Nordschleife is nog altijd met controller gedaan en sinds ik een stuur(T300) heb ben ik ook niet sneller geweest dan die run, dat het stukken leuker is dat is een zeker iets. :P
Ik speel geen Project Cars (maar GT Sport zo heel af en toe) en ben ook geen held met de controller, al kan ik me wel redden, maar ik overweeg juist om de reden van "fun" een stuur.

Dan wel een entry level stuur, want ik heb weinig zin om 300+ Euro uit te geven om er vervolgens achter te komen dat ik race games ook met stuur niet interessant genoeg vind om langer te spelen. Dus ik zit na wat research te denken aan een G29 of een T150 Pro.
Mocht ik dat leuk genoeg vinden dan zie ik mezelf over 1 jaar ook nog wel met een Fanatec sturen :+

Momenteel vind ik GT Sport races "wel leuk" en de spanning van een gevecht is wel tof, maar met een controller is het echte gevoel er niet echt zegmaar. Daardoor leg ik de game soms na 1 of 2 races alweer opzij. Is dat nou echt intenser met een stuurtje waardoor ik het langer ga spelen? Oftewel, is het de aankoop waard?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:54

BlackEyedAngel

Just a decent guy

v8power67 schreef op zondag 22 december 2019 @ 21:41:
Speel sinds paar weken battlefront 2. Was destijds met hele gedoe eromheen niet geïnteresseerd maar heb de game voor geloof 9 euro gekocht. En vermaak me er echt kostelijk mee. Zeker coop online tegen ai is echt vet! Soms zo ontzettend veel enemy's en dan maar proberen te overleven of zelfs winnen is flinke uitdaging
Speel ook soms splitscreen coop met mn neefje ook zeer tof. Zeker nu met de rise of skywalker update is er veel nieuw en alles gratis.
Zag wel dat er nu een 24.99 upgrade is maar snap niet hellemaal is of dit soort snel unlocken is wat door spelen te unlocken is of echt nieuwe content.
Naja kan in ieder geval voor die 9 euro echt aanraden. Alleen 1 tip laat de singleplayer liggen... Na 1 uur uitgezet wat een zut is dat..
Same here, recentelijk voor een 10tje het 'risico' genomen, maar vermaak me goed, die 2 jaar aan updates (inmiddels) hebben het spel een boel goed gedaan :9
Favo map: Kamino _/-\o_
Class: Heavy lv 101-ish :*)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ik heb een tijdje geleden voor 8 euro Watch Dogs gekocht. Voor die prijs is het een zeer vermakelijke game, al is er wel typisch veel herhaling zoals bij meer games van Ubisoft.

Mensen die deel 2 gespeeld hebben hier? Is het de moeite waard om die te spelen als die in de budget bak komt? Of is het vooral weer meer van hetzlfde?

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Denman schreef op maandag 23 december 2019 @ 00:02:
[...]
Is dat nou echt intenser met een stuurtje waardoor ik het langer ga spelen? Oftewel, is het de aankoop waard?
Het is een compleet andere ervaring, niet te vergelijken met de controller. Alleen al voor de beleving is het de aankoop waard imo. Let wel dat je het stuur ook ergens op moet monteren, denk aan een Playseat (de opvouwbare Challenge bv) of een (eveneens opvouwbare) Wheelstand Pro.
Of jij het door de aankoop van een stuur langer gaat spelen kan alleen jij beantwoorden natuurlijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De officiële communicatie hierrond is zeer verwarrend. Vooral omdat ze altijd de Celebration Edition in 1 adem met de december update vernoemen. Daardoor wekken ze de indruk dat de nieuwe TRoS content alleen in die Celebration Edition zit. Mijn zoontje wou overigens ook met een Sith Trooper kunnen spelen. Heb daarom dan met de 30% korting en nog ongebruikt winkelkrediet die upgrade gekocht.
Nu weet ik dat dat weggegooid geld was. Alle character/emote/... unlocks zijn enkel voor het account dat de upgrade koopt, en zijn inderdaad gewoon unlocks die je met lang spelen ook kunt verkrijgen. Bovendien blijkt al die TRoS ook gewoon gratis te zijn en los van de Celebration Edition. Denk dat je zelfs zonder die upgrade ook gewoon met een Sith Trooper kunt spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
ReVision. schreef op maandag 23 december 2019 @ 07:45:
Ik heb een tijdje geleden voor 8 euro Watch Dogs gekocht. Voor die prijs is het een zeer vermakelijke game, al is er wel typisch veel herhaling zoals bij meer games van Ubisoft.

Mensen die deel 2 gespeeld hebben hier? Is het de moeite waard om die te spelen als die in de budget bak komt? Of is het vooral weer meer van hetzlfde?
De tweede is hetzelfde maar uitgebreider, ik vond het een vermakelijke game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 16:05

The Inquisitor

Greetings weaklings

ReVision. schreef op maandag 23 december 2019 @ 07:45:

Ik vond 1 zeer vermakelijk en 2 ruk. De gameplay is vrijwel hetzeflde, je hebt meer gadgets etc., maar de sfeer en het verhaal gaan nergens over. De wereld is te kleurrijk, en ik kon het doel niet echt vinden. Ik heb hem uitgespeeld en gauw op marktplaats gezet.

Aiden was een veel betere protagonist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de moeilijkheid op max en de assists op 0 ga jij het ook niet redden hoor in de Project Cars games, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Beavbusi schreef op zondag 22 december 2019 @ 17:31:
Weet iemand een goede headset voor rond de 50 ? Of max 50
Ik heb deze gekregen: pricewatch: Steelseries Arctis 3 (2019 Edition) Zwart
Ben er erg tevreden over!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 18:33
Heb bijna dezelfde besteld. De 7. Toch maar iets duurder :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:02:
[...]

Met de moeilijkheid op max en de assists op 0 ga jij het ook niet redden hoor in de Project Cars games, of wel?
Dat vraagt ie niet :+

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16
Twixie schreef op maandag 23 december 2019 @ 08:43:
[...]

De officiële communicatie hierrond is zeer verwarrend. Vooral omdat ze altijd de Celebration Edition in 1 adem met de december update vernoemen. Daardoor wekken ze de indruk dat de nieuwe TRoS content alleen in die Celebration Edition zit. Mijn zoontje wou overigens ook met een Sith Trooper kunnen spelen. Heb daarom dan met de 30% korting en nog ongebruikt winkelkrediet die upgrade gekocht.
Nu weet ik dat dat weggegooid geld was. Alle character/emote/... unlocks zijn enkel voor het account dat de upgrade koopt, en zijn inderdaad gewoon unlocks die je met lang spelen ook kunt verkrijgen. Bovendien blijkt al die TRoS ook gewoon gratis te zijn en los van de Celebration Edition. Denk dat je zelfs zonder die upgrade ook gewoon met een Sith Trooper kunt spelen.
Okee bizar dan. Naja soort van bedankt dan dat je het diepe ingesprongen bent en het nu weet en deelt met.ons! Wel balen verder. Misschien refund aanvragen ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Eigenlijk ben ik op zoek naar een nieuwe headset. Van moeder de vrouw krijg ik ze oppe kop omdat ik te hard door dat ding aan het schreeuwen ben. Maw... ik moet mezelf horen.

Zelf ben ik uitgekomen bij een turtle beach stealth 600. Deze kost ongeveer 75-80€.

Ik ben op zoek naar iets onder de 100€ en het liefst draadloos. Iemand ervaring met bovenstaande? Of eventueel een alternatief wat voldoet?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Oxigeon Coolermaster MH751 of MH752.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juronymous
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-08 13:55
Civic09 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:06:
https://nl.pepper.com/aan...tale-code-at-mmoga-129197

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
Maar wel dit. Ik doe het duys niet.

Unfortunately, your order is currently being stuck in our payment check.
Due to many fraud cases we need to verify you as the rightful owner of the used payment account before completing your order.

In order to do so, we need the following documents:
(1) a picture of the payment account owner's valid ID/passport
(2) a picture of the payment account owner, holding the ID/passport next to their face.

Please send them to verification@mmoga.com.

After being provided with the required documents your account will get verified, your order processed immediately + completed as soon as possible.
We want to ensure that the provided information will only be used to verify your account.
This is expressly no data abuse. The data sent by you exclusively serve to verification and will in no way be used otherwise or tranferred to third parties.
In case you don't want to complete the verification, please confirm this with us real quick and we will issue a full refund.

We apologize for any inconvenience caused and hope for your cooperation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juronymous
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-08 13:55
maartend schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:13:
[...]

Maar wel dit. Ik doe het duys niet.

...
Prima, kwam het tegen en herinnerde me je vraag de vraag van Civic09, dus vandaar dat ik je hem hier toch op wilde attenderen. Ik zag inderdaad dat iemand tegen problemen aanliep, maar toch ook een aantal mensen die succesvol een code hadden aangeschaft. Maar ik begrijp je jouw terughoudendheid.

[ Voor 5% gewijzigd door Juronymous op 23-12-2019 16:03 . Reden: Identiteitsverwisseling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
Juronymous schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:28:
[...]

Prima, kwam het tegen en herinnerde me je vraag, dus vandaar dat ik je hier toch op wilde attenderen. Ik zag inderdaad dat iemand tegen problemen aanliep, maar toch ook een aantal mensen die succesvol een code hadden aangeschaft. Maar ik begrijp je terughoudendheid.
Was mijn vraag niet, maar niet erg. Ik kop ze nog wat goedkoper vaak en zit nu al tot 2024 goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
Oxigeon schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:22:
Zelf ben ik uitgekomen bij een turtle beach stealth 600. Deze kost ongeveer 75-80€.
De suggestie van @Jorgen sta ik achter, heb zelf de MH751, gebruik hem dagelijks, want is ook headset die ik op PC gebruik, voornamelijk het draag comform vind ik uitstekend, kan deze uren op hebben zonder last te krijgen.

Mijn keuze is toen mede gekomen door deze review en ook dat ik de MH751 ipv 752 heb genomen:
productreview: Cooler Master MH752 review door Foritain

[ Voor 21% gewijzigd door Albinoraptor op 23-12-2019 22:33 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:30

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Je weet dat dit een EA game is he en je alle games van EA zou boycotten? :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
dvdkiwi schreef op zondag 22 december 2019 @ 19:18:
[...]

Gisteravond poging 2 gedaan met de demo van Project Cars 2. Dit gaat 'm helaas niet worden. Ik denk dat het spel zich heel goed leent voor een stuur en pedaaltjes. Met controller (standaard instellingen) merk ik dat ik teveel zwabber over de weg. Ik heb nogal de neiging om het knuppeltje vol naar links of naar rechts te duwen in plaats van heel soepel en voorzichtig. Met wat oefenen ging 't uiteindelijk wel wat beter en vloeiender maar na enkele bochten kwam er toch weer een ruk naar links of rechts. Hetzelfde heb ik met andere racegames maar gaat 't daar wat beter misschien omdat 't toch wat meer arcade achtige racers waren zoals Need for Speed: Rivals, DriveClub en in wat mindere mate Dirt 4.

Wel prettig dat er een demo beschikbaar is voor zo'n spel; kun je 't even proberen en alsnog besluiten of 't wat voor je is. Geen idee waarom ik daar in het verleden niet zo op gelet heb.

Dank voor je tip Kiwi! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:16
Oxigeon schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:22:
Eigenlijk ben ik op zoek naar een nieuwe headset. Van moeder de vrouw krijg ik ze oppe kop omdat ik te hard door dat ding aan het schreeuwen ben. Maw... ik moet mezelf horen.

Ik ben op zoek naar iets onder de 100€ en het liefst draadloos. Iemand ervaring met bovenstaande? Of eventueel een alternatief wat voldoet?
https://nl.pepper.com/aan...edition-at-nedgame-129309

Ik heb er overigens geen ervaring mee, maar ik begreep dat vrij veel mensen enthousiast zijn. Voor €55, prima prijs

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

steefje schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:55:
[...]

https://nl.pepper.com/aan...edition-at-nedgame-129309

Ik heb er overigens geen ervaring mee, maar ik begreep dat vrij veel mensen enthousiast zijn. Voor €55, prima prijs
Inmiddels de stealth 600 gehaald. Ben er tot nog toe tevreden mee. Enkele uurtje dacht er elkaar ook geen problemen mee

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
Beetje laat: maar wat is God of War een ongelofelijk tof spel. :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Jasphur schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:15:
Beter laat dan het nooit van zo'n masterpiece spelen. ;) *O*

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Albinoraptor schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 21:27:
[...]

Beter laat dan het nooit van zo'n masterpiece spelen. ;) *O*
Zo ben ik door de serie de Witcher maar eens gaan spelen. Wat een game zeg. Die is onderweg naar mn nummer 1 allertijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:24

Aight!

'A toy robot...'

kbloem schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 22:00:
[...]

Zo ben ik door de serie de Witcher maar eens gaan spelen. Wat een game zeg. Die is onderweg naar mn nummer 1 allertijden...
Ja ik ga hem ook maar weer eens opstarten na het zien van de serie! Kwam er in het begin niet goed in en voelde allemaal een beetje clunky.

Maar ben door de serie wel weer opnieuw enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Wat racers en controllers betreft, ik ben net 2 weken met Wreckfest bezig, erg vermakelijk en speelt prima met controller.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Aight! schreef op woensdag 25 december 2019 @ 00:35:
[...]

Ja ik ga hem ook maar weer eens opstarten na het zien van de serie! Kwam er in het begin niet goed in en voelde allemaal een beetje clunky.

Jup, same here. Ik vond de combat ook clunky. Game start ook een beetje traag maar als je eenmaal de combat goed onder de knieen hebt en je bent voorbij het punt met the red baron en the witches of crooknack bog dan komt de game wel in een stroomversnelling... voor mij tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb hem vorige week uitgespeeld :9

Toffe game. Net wat te lang.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
Er is een God of War-cadeaupakket voor de feestdagen gratis te krijgen in de PS store op het moment.

• Pantserset Dodelijke gelofte voor Kratos en Atreus
• Wachterschild van de banneling
• Smederij-beukelaar
• Schild der elfenzielen
• Dökkenshieldr

Tot 06.01.20 te downloaden

https://store.playstation...07410_00-HOLIDAY201900000

[ Voor 21% gewijzigd door Wobcat op 25-12-2019 10:33 ]

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wobcat schreef op woensdag 25 december 2019 @ 10:31:
Er is een God of War-cadeaupakket voor de feestdagen gratis te krijgen in de PS store op het moment.
Ook nuttig om te weten dat je zo'n dingen ook kan kopen zonder dat je de game al hebt. Altijd handig mocht je later vooralsnog toch nog de game kopen (of krijgen in PS+).
Zo heb ik bvb ook al alle DLC van Battlefield 1, al weet ik compleet niet meer ter welke gelegenheid die gratis was. Vroeg of laat koop ik die game ook wel eens, denk ik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi
Wobcat schreef op woensdag 25 december 2019 @ 10:31:
[...]

• Pantserset Dodelijke gelofte voor Kratos en Atreus
• Wachterschild van de banneling
• Smederij-beukelaar
• Schild der elfenzielen
• Dökkenshieldr
In het Nederlands klinken ze toch een beetje als items die je in het Sprookjesbos tegen kunt komen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aight! schreef op woensdag 25 december 2019 @ 00:35:
[...]

Zit er ook aan te denken om 'm een nieuwe kans te geven, alleen de prijs in de store valt me wat tegen. Ik dacht dat deze onlangs iets van een tientje was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 25 december 2019 @ 11:00:
[...]
Zit er ook aan te denken om 'm een nieuwe kans te geven, alleen de prijs in de store valt me wat tegen. Ik dacht dat deze onlangs iets van een tientje was.
Stel gewoon een prijs-alarm in op psprices.com. Ik heb een week geleden de standaardversie gekocht voor €8.99 - 30% van die kerstcode.
Oude games krijgen slechts permanent een lage prijs als ze deel uitmaken van een reeks zoals PlayStation Hits (wat dan nog altijd €19.99 is). Maar ze komen wel bijna in elke sale afgeprijsd en dat is ettelijke keren per jaar.

EDIT: was vroeger van mening dat ik best van alles de 'complete' editions, dus met alle DLC, zou kopen. Maar nu met HZD ben ik van mening veranderd. Heb daar nu al 100+ uur in zitten, dat ik eigenlijk wel eens iets anders wil spelen. Dus weet niet eens of ik wel aan Frozen Wilds ga beginnen... Dus daarmee ook gewoon de gewone editie van The Witcher 3 gekocht, want daar schijn je nog een pak meer tijd mee zoet te zijn zonder DLC.

[ Voor 25% gewijzigd door Twixie op 25-12-2019 11:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Twixie schreef op woensdag 25 december 2019 @ 11:16:
[...]

Stel gewoon een prijs-alarm in op psprices.com. Ik heb een week geleden de standaardversie gekocht voor €8.99 - 30% van die kerstcode.
Oude games krijgen slechts permanent een lage prijs als ze deel uitmaken van een reeks zoals PlayStation Hits (wat dan nog altijd €19.99 is). Maar ze komen wel bijna in elke sale afgeprijsd en dat is ettelijke keren per jaar.

EDIT: was vroeger van mening dat ik best van alles de 'complete' editions, dus met alle DLC, zou kopen. Maar nu met HZD ben ik van mening veranderd. Heb daar nu al 100+ uur in zitten, dat ik eigenlijk wel eens iets anders wil spelen. Dus weet niet eens of ik wel aan Frozen Wilds ga beginnen... Dus daarmee ook gewoon de gewone editie van The Witcher 3 gekocht, want daar schijn je nog een pak meer tijd mee zoet te zijn zonder DLC.
Ik wacht ook vaak ik ben meestal aan het eind van de base versie ook wel klaar met een spel.

Maar mocht ik na een jaar de zin hebben om overnieuw te beginnen dan kijk ik of er goede dlc's zijn uitgekomen en koop die dan. Of zie dat er een waardig DLC is uitgekomen en besluit opnieuw te beginnen. :)

Niet alle DLC's are created equal, xcom2 wotc en frozen wilds van hzd zijn echt goed, maar er zijn ook vrij veel vrij sneue dlc's. Dus ik wacht ook altijd ff.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:21
Ik heb weer een playstation plus pass nodig. Dit is altijd 60e. Is hier voor wel eens een aanbieding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Wackmack schreef op woensdag 25 december 2019 @ 14:49:
Ik heb weer een playstation plus pass nodig. Dit is altijd 60e. Is hier voor wel eens een aanbieding?
pricewatch: Sony PlayStation Plus Card 365 dagen (Nederland)
Klik op prijsontwikkeling.
Of gebruik Google, of de zoekfunctie op dit forum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
@Twixie de DLC van tw3 is wel de moeite waard. Dat completeert het verhaal wel
Pagina: 1 ... 139 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.