hmm keep on comming met die top 5 lijstes heb net een ps4 pro gekocht dus leuk al die aanraders haha. Netblack flag voor 5 euro gekocht.
na een hele tijd zonder ps4 gezeten te hebben
na een hele tijd zonder ps4 gezeten te hebben
Ik lees het: alleen de laatste 10 games. Ik speel maar 1 spel per keer, zijn ook geen andere spelers thuis, dus ik merk er niet zo veel van.hostje schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 11:28:
[...]
Het auto-update systeem van Sony is al net zo gaar als hun patch proces. Niet alle games werden bij mij automatisch geüpdatet, terwijl die optie wel aan stond en de ps4 ook in de rust modus stond. Dus ik heb dat uiteindelijk maar weer uitgeschakeld en ook de rust modus gebruik ik niet meer. Ik speel zelf alleen maar single player, dus als er een update voor een game is, kies ik gewoon voor 'het spel toch opstarten' en stel de update dan gewoon uit tot het mij een keer uitkomt. Maar mijn kids spelen voornamelijk Fortnite. Die game heeft bijna wekelijks een update en als je die niet installeert kan je niet online. Als de boys dan mogen gamen, dan starten ze het spel op en zitten ze geregeld een half uur te wachten op de installatie vd update. En als ze dan in de tussentijd een andere game opstarten, dan slokt dat kennelijk zoveel resources op dat de patch installatie enorm wordt vertraagd.
Ik weet het... first world problems, maar dit moet toch echt vrij eenvoudig te optimaliseren zijn.
10 second ninja DONE
Tekken 7 kan je nu binnenhalen voor een tientje. Als er een moment is om hem goedkoop binnen te halen dan is het nuSagat schreef op zondag 8 december 2019 @ 23:26:
Disclaimer ik brn niet bepaald een doorsnee gamer maar...
Op mijn ps4 meeste lol gehad met horizon chase turbo. Maar goed ook een game uit 2018. En vermoeddelijk zeker geen game voor iedereen maar hou je van klassieke race games als lotus en top gear met een vleugje outrun dan is deze retro inspired racer top.
Zat ook in de plus een paar maanden terug.
offtopic:Laatste paar dagen juist wel weer veel ps4 in de vorm van 10 second ninja. Een 2d pixel art hybride puzzle platformer die met name (schat ik in) voor speedrunners ook extra leuk kan zijn.
Ook veel bezig met retro games en xb1 (met name door gamepass).
Denk dat ik voor de vakantie nog wel everybodies golf haal (tientje in psn store ) en verder is kijken of er nog bog leuke kerst aanbiedingen komen maar ben van plan mijn desktop pctje te vervangen en koop daar dan wellicht nog eea voor naast dus retro gaming via emu. Ook nog interesse in spiderman maar wil dan liefst de goty voor weinig. Al hoewel hij met bf al zeer mooi geprijst was!
Thanks idd gezien, maar je snapt dat ik akuma en geese ook ‘moet’ hebben dus ik wil een versie met dlcthe_virus26 schreef op maandag 9 december 2019 @ 06:48:
[...]
Tekken 7 kan je nu binnenhalen voor een tientje. Als er een moment is om hem goedkoop binnen te halen dan is het nu
10 second ninja DONE
Akuma heb je zoiezo al met de kale versie. Geese is wel dlc maar die kan je eventueel nog los kopen voor een paar euro. Of wachten tot de season passes weer in de aanbieding komen die zijn er ook al een aantal keer heel goedkoop uitgegaanSagat schreef op maandag 9 december 2019 @ 07:10:
[...]
Thanks idd gezien, maar je snapt dat ik akuma en geese ook ‘moet’ hebben dus ik wil een versie met dlc
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
The Witcher 3, Greedfall, Bloodborne, assassins creed origins en odyssey?page404 schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:26:
Ik heb die PS4 pro nu een weekje en ben toch wat teleurgesteld in het spelaanbod. Ik heb het idee dat het speelveld gedomineerd wordt door action packed FPS-shooters. Enige spellen die ik tot nu toe kan waarderen zijn Ratchet en Clank en gek genoeg FIFA2020. Ben echt nog een beetje op zoek naar de immersive adventures zoals ik die op mijn ouwe laptop uren kan spelen.
Ik had The Elder Scrolls online gespeeld maar daar mis ik tot nu toe ook verhaal. Beetje gehaast allemaal. Ik ga The Last Guardian nog wel aanschaffen aangezien ik heb gelezen dat die wel een mooie verhaallijn heeft. Maar het is echt zoeken naar fijne adventure/RPG achtige titels. Liefst isometric
Toevallig een Asus Router? Ik had dit ook toen ik dit jaar mijn PS4Pro kocht. Eerste game die ik kocht (heb geen fysieke disks) was GTA5 en downloaden duurde inderdaad ook eeuwen. Ik heb het opgelost door de PS4 een downloadlimit te geven qua snelheid en deze gewoon op 1000Mbit/s te zetten. Daarna ging die wel met 14-15MB/s downloaden. Geen idee of dit een issue van de Asus Router is of van de Playstation, maar dit loste het probleem van trage downloads wel op.YakuzA schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 22:52:
[...]
(laat staan als de Ziggo hier weer eens vind dat elke PS4 download maar 500 KB/s krijgt om god weet watvoor reden)
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
er zijn wel een paar games die erg op de old school rpg games gebaseerd zijn, pillars of eternity (2 delen geloof ik) en Divinity original sin.......page404 schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:26:
Ik heb die PS4 pro nu een weekje en ben toch wat teleurgesteld in het spelaanbod. Ik heb het idee dat het speelveld gedomineerd wordt door action packed FPS-shooters. Enige spellen die ik tot nu toe kan waarderen zijn Ratchet en Clank en gek genoeg FIFA2020. Ben echt nog een beetje op zoek naar de immersive adventures zoals ik die op mijn ouwe laptop uren kan spelen.
Ik had The Elder Scrolls online gespeeld maar daar mis ik tot nu toe ook verhaal. Beetje gehaast allemaal. Ik ga The Last Guardian nog wel aanschaffen aangezien ik heb gelezen dat die wel een mooie verhaallijn heeft. Maar het is echt zoeken naar fijne adventure/RPG achtige titels. Liefst isometric
Idee is idd te wachten tot er weer een leuke aanbieding komt inc season pass 1+2, of deze voor de pc te kopen (zag al een prijs van ietjes meer dan 30 euro voor de complete edition ofzo dacht ik) maar geen haast ermee, wellicht als ik idd met iemand speel en de lol ervan ga inzien, maar denk dat ik altijd meer een 2d man zal blijven.Misschien voor de lol nog even tekken 6 of TTT2 op x360 opstarten.......the_virus26 schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:04:
[...]
Akuma heb je zoiezo al met de kale versie. Geese is wel dlc maar die kan je eventueel nog los kopen voor een paar euro. Of wachten tot de season passes weer in de aanbieding komen die zijn er ook al een aantal keer heel goedkoop uitgegaan
[ Voor 25% gewijzigd door Sagat op 09-12-2019 10:23 ]
10 second ninja DONE
God of Warpage404 schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:26:
- Divinity Original Sin 1 en 2 moet je spelen.page404 schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:26:
Ik weet niet in welk parallel universum jij leeft, maar het aanbod van PS4 games is gigantisch, en ook een pak groter dan bij de concurrentie. Ik snap totaal je opmerking niet over 'gedomineerd' worden door action packed FPS-shooters. Volgens mij haal jij je informatie dan gewoon uit FPS-gefocuste bronnen, want de PS4 catalogus zit vol met niet-FPS toppers (zie al een hoop suggesties hierboven).page404 schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:26:
Ik heb die PS4 pro nu een weekje en ben toch wat teleurgesteld in het spelaanbod. Ik heb het idee dat het speelveld gedomineerd wordt door action packed FPS-shooters.
Ja je haalt me de woorden uit de mond.... ik game 20-30 uur in de week en nog heb ik een backlog waar ik waarschijnlijk nooit meer aan toe kom.Twixie schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:14:
[...]
Ik weet niet in welk parallel universum jij leeft, maar het aanbod van PS4 games is gigantisch, en ook een pak groter dan bij de concurrentie. Ik snap totaal je opmerking niet over 'gedomineerd' worden door action packed FPS-shooters. Volgens mij haal jij je informatie dan gewoon uit FPS-gefocuste bronnen, want de PS4 catalogus zit vol met niet-FPS toppers (zie al een hoop suggesties hierboven).
Kijk eens hier anders : https://www.metacritic.co...ll/ps4/filtered?sort=desc . In de top-20 staat zelfs geen enkele FPS. Zelfs op die hele eerste pagina (50 titels of meer ?) staan maar iets van 5 FPS titels.
Gamertag: FinrazielNL
Waarom niet op PCM?thunder8 schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:16:
[...]
Heb sinds dit weekend een nieuwe receiver aangesloten en had daar een ander raar issue. Ik had bij mijn vorige receiver (Onkyo TX-NR609) de output van de PS4Pro op DTS staan, werkte altijd naar behoren. Nu met mijn nieuwe receiver (Denon AVR-3600H) leek dit ineens veel zachter, geen surround kanalen. Playstation omgezet naar Dolby Digital en ik heb meteen weer volume en de surround kanalen klinken ook weer vanouds. PS4 is aangesloten met HDMI naar de TV en de TV stuurt via eARC de audio naar de receiver. DTS wordt gewoon ondersteund, maar wel vreemd dat dit niet lekker bleek te werken in dit geval. Affijn geen groot issue, dus nu blijft de PS4 staan op DD.
Misschien Fallout 4?kbloem schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:38:
[...]
Ja je haalt me de woorden uit de mond.... ik game 20-30 uur in de week en nog heb ik een backlog waar ik waarschijnlijk nooit meer aan toe kom.
Maar goed mijn toevoeging op eerder genoemde...
Dragon Age Origins
Last of Us
Uncharted (alle delen)
Detroit
De rest is ook al wel genoemd... maar er is echt gruwelijk veel te vinden buiten FPS om.
Waarom zou je überhaupt bronnen rechtstreeks op de TV aansluiten en dan via (e)ARC terug naar de receiver als de receiver gewoon over HDMI 2.0 en HDCP 2.2 (of hoger) beschikt (en dus niet een bottleneck is qua doorvoer)? HDMI (e)ARC is leuk voor ingebouwde bronnen op de TV zoals de CI+ module en apps maar voor externe bronnen zou ik altijd via de receiver gaan.thunder8 schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:16:
[...]
PS4 is aangesloten met HDMI naar de TV en de TV stuurt via eARC de audio naar de receiver.
[ Voor 21% gewijzigd door FeaR op 09-12-2019 18:56 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik kan wel één reden bedenken en daar zit ik momenteel ook mee te worstelen; ik zou graag de TV instellen op Game modus als ik ga gamen op de PS4.FeaR schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:42:
[...]
Waarom zou je überhaupt bronnen rechtstreeks op de TV aansluiten en dan via (e)ARC terug naar de receiver als de receiver gewoon over HDMI 2.0 en HDCP 2.2 (of hoger) beschikt (en dus niet een bottleneck is qua doorvoer)?
Dat is ook wat, ik ben speciaal voor deze serie overgegaan van Xbox naar PS4kazuka schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:56:
Sony San Diego's MLB The Show gaat vanaf 2021 multiplatform.
https://www.polygon.com/2...switch-multiplatform-2021
Omdat mijn oude receiver geen 4K/HDR/enz naar behoren kon uitsturen naar de TV. Daarom is de PS4 Pro aangesloten op de TV. Aangezien ARC DTS of DD kon terugsturen naar de oude receiver, was dat een betere weg om te gebruiken. Met het aansluiten van de nieuwe receiver valt dat nadeel weg, echter zie ik ook geen meerwaarde om nu de PS4 Pro direct aan te sluiten op de receiver. Daarvoor moet ik de TV weer van de muur halen, de hdmi kabel eruit halen, aansluiten op de receiver.FeaR schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:42:
[...]
Waarom zou je überhaupt bronnen rechtstreeks op de TV aansluiten en dan via (e)ARC terug naar de receiver als de receiver gewoon over HDMI 2.0 en HDCP 2.2 (of hoger) beschikt (en dus niet een bottleneck is qua doorvoer)? HDMI (e)ARC is leuk voor ingebouwde bronnen op de TV zoals de CI+ module en apps maar voor externe bronnen zou ik altijd via de receiver gaan.
Edit:
LPCM levert trouwens nog een hogere bitrate op dan DTS (die op zijn beurt weer een hogere bitrate heeft dan Dolby Digital). Nu kan Multi Channel LPCM over eARC maar nog niet elke TV ondersteunt dat. Console rechtstreeks op de receiver en je bent af van de limieten dan wel implementatie van een protocol.
[ Voor 4% gewijzigd door thunder8 op 10-12-2019 09:32 ]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
De TV van "Game" naar "Movie" zetten is mij minder werk/impact dan de set niet optimaal aansluiten.plofkip schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:47:
[...]
Ik kan wel één reden bedenken en daar zit ik momenteel ook mee te worstelen; ik zou graag de TV instellen op Game modus als ik ga gamen op de PS4.
Momenteel heb ik alles via de receiver lopen en gebruik ik dus altijd hetzelfde HDMI kanaal op de TV.
En dus moet ik kiezen tussen de instelling die ik gebruik voor tv/series/films (die ik nu dus aanhoud) of de modus voor gamen.
Dat onderbouw ik ook, dat rechtstreeks aansluiten wel meerwaarde heeft als de receiver qua HDMI en HDCP-versie niet overeenkomt met de bron en TV. In die situatie kan je niet anders, maar met de nieuwe receiver valt die reden weg aangezien de Denon over up to date versies beschikt.thunder8 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:06:
[...]
Omdat mijn oude receiver geen 4K/HDR/enz naar behoren kon uitsturen naar de TV. Daarom is de PS4 Pro aangesloten op de TV. Aangezien ARC DTS of DD kon terugsturen naar de oude receiver, was dat een betere weg om te gebruiken.
Persoonlijk zou ik niet terug willen vallen naar gewoon Dolby Digital als ik LPCM kan halen of zelfs van DTS kwam. Dat ik apparaten dan handmatig aan moet zetten of moet switchen van input neem ik dan voor lief. Eventueel zou je met HDMI CEC nog het automatisch in- en uitschakelen kunnen triggeren mits die implementatie werkt aangezien HDMI CEC een protocol is wat door elke fabrikant geïmplementeerd mag worden zoals zij willen.Met het aansluiten van de nieuwe receiver valt dat nadeel weg, echter zie ik ook geen meerwaarde om nu de PS4 Pro direct aan te sluiten op de receiver. Daarvoor moet ik de TV weer van de muur halen, de hdmi kabel eruit halen, aansluiten op de receiver.
Dan elke keer als ik de PS4 wil gebruiken, moet ik de TV handmatig omschakelen naar de Denon en dan op de Denon omschakelen naar de PS4. Nu schakel ik de PS4 in, schakel de TV om naar de PS4 en klaar. Geluid gaat door naar de receiver met eARC en dat werkt prima.
Surround PCM over eARC wordt nog niet door elke TV ondersteunt dus het kan zijn dat je het niet werkend krijgt.Zal eens kijken of PCM ook gewoon goed werkt naar de TV en dan receiver. Hoe dan ook, blijft raar dat DTS altijd prima werkte naar mijn Onkyo en nu naar de veel nieuwere Denon ineens niet.
[ Voor 52% gewijzigd door FeaR op 10-12-2019 09:35 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
.... ja, dat heb ik! Nice, dat is een goed idee, eens kijken of het op die manier lukt :-)FeaR schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:30:
[...]
De TV van "Game" naar "Movie" zetten is mij minder werk/impact dan de set niet optimaal aansluiten.
Als je een receiver met twee HDMI Out hebt zou je beide op de TV aan kunnen sluiten en stel je de receiver in op Dual Output. Wijs je één HDMI In op de TV aan voor "Game" en de andere HDMI In op "Movie". Dan kies je dus met de input op de TV welke modus er actief is.
[ Voor 4% gewijzigd door plofkip op 10-12-2019 09:52 ]
Bijzonder! vooral omdat het game van Sony zelf is.kazuka schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:56:
Sommige TVs detecteren overigens ook automatisch games en kunnen op die manier zelf naar Game Mode overschakelen. Met mijn Sony kan ik zelfs 3 modes automatische gebruiken op 1 enkele input, want naast Games wordt ook 24p (i.e. BluRays) automatisch gedetecteerd en kan ik daarvoor een andere picture mode gebruiken dan bvb 50i van TV of DVDs.plofkip schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:51:
[...]
Nadeel is wel; 2 HDMI kabels naar de tv i.p.v. 1 haha
Slim, kan Sony alvast een Scarlett devkit regelen.kazuka schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:56:
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Ik hoop met je mee en dat is ook de versie die ik in de jaren 90 uitgespeeld heb op de PS1. Na het genieten van de RE2 remake kan ik niet wachten op RE3 remake en ik hoop dan ook op een release van jan/feb 2020.Anton.net schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 13:53:
RE3 remake is voor 99% zeker.
Sony heeft de coverart zelf al geleakt vorige week in de PS store. 1 van de grote leakers (ZhugeEX) hintte er ook op dat die game getoond gaat worden VOOR the game awards op donderdagVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 13:57:
[...]
Ik hoop met je mee en dat is ook de versie die ik in de jaren 90 uitgespeeld heb op de PS1. Na het genieten van de RE2 remake kan ik niet wachten op RE3 remake en ik hoop dan ook op een release van jan/feb 2020.
Oh ja, The Witcher is een goeie. Assassin's Creed misschien ook.the_virus26 schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:29:
[...]
The Witcher 3, Greedfall, Bloodborne, assassins creed origins en odyssey?
Pillars en Divinity sluiten ook goed aan bij wat ik zoek ja. Wel ruk dat ik ze al op Steam heb gekocht en nu nog een keer de hoofdprijs mag betalenSagat schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:19:
[...]
er zijn wel een paar games die erg op de old school rpg games gebaseerd zijn, pillars of eternity (2 delen geloof ik) en Divinity original sin.......
Verder zijn er remakes van klassiekers zoals baldurs gate en planescape tornment etc, maar dat zijn eigenlijk de oude games met iets opgepoetste gfx en controls wat aangepast voor consoles.
Kijk, dat zijn van die spellen die ik zelf niet had gevonden (ik ben echt een n00b op gebied van consolegames). God of War is nog third person ook!Xecuter NL schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:28:
[...]
God of War
Horizon Zero Dawn
2 van de beste adventure/RPG ooit en nog PS4 exclusive titels ook. Thank me later en succes met je real-life relaties, hier ben je wel even zoet mee
Torchlight is idd een beetje te eendimensionaal. PoE ga ik ook checken!Lapras schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:50:
[...]
- Divinity Original Sin 1 en 2 moet je spelen.
- Pillars of Eternity
- Path of Exile (gratis)
- Thronebreaker
- Diablo III natuurlijk, zeker co-op.
- Minder vermakelijk: Torchlight 2
- Monster Hunter World
- Child of Light
- Warframe (gratis)
kbloem schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 07:44:
[...]
Openbaar aanklager verzoop al in de fps games. Fallout is discutabel natuurlijk 😊
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Waar te zien?v8power67 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:00:
Nou ik zit er klaar voor ben benieuwd!
[ Voor 55% gewijzigd door v8power67 op 10-12-2019 15:23 ]
Eens alleen ghost of tsusima lijkt me wel wat. Verder niets.poor Leno schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:24:
Ik zal wel ruim buiten de doelgroepen vallen, maar zo.. wat een zooitje in serie geschakelde drollen achter elkaar zeg
Gewoon een tip, even googlen of youtube op beste ps4 games of beste rpg voor ps4. De ps4 heeft gewoon een heel grote library aan games. Het is uiteraard niet logisch om blind games te halen. En met kerst zullen er ook nog wel diverse sales komen zowel voor digitale als fysieke games, en denk verder aan CEX, used products...en mp en last but not least...onze eigen v&a!page404 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 14:11:
Thanks all voor de suggesties. Het was voor mij ook geen aanklacht, maar meer dat ik verzuip in het aanbod en het moeilijk is een titel te vinden die bij mijn selectieve voorkeur past. en om nu eerst 5x 40€ stuk te slaan op een game die niet bevalt...
10 second ninja DONE
[ Voor 21% gewijzigd door Qweridee op 10-12-2019 17:50 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik snap dat het een voorbeeld is van een gratis game, dat hoeft ook weer niet, maar bijvoorbeeld een fatsoenlijkere State of Play had best gemogen icm 25-jarig bestaan.Chaoss schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:02:
Wat verwacht je dan? Het merk bestaat 25 jaar en nu moeten ze jou een gratis game geven?
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Aegir81 op 11-12-2019 17:10 . Reden: Spelfoutjes verbeterd :-) ]
ik wil niet weten hoe groot je lange reviews zijnAegir81 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 17:07:
Ik ben net klaar met Terminator: Resistance, aangezien de game geen eigen topic heeft, plaats ik hier snel een korte review.
GamiQ, de game notes app met game maps!
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
te zienKan deze pagina niet vinden
Mogelijk is die niet beschikbaar of is het adres onjuist. Selecteer [Start] om verder te bladeren in PlayStation™Store.
Your Friendly Neighborhood Moderator
In vergelijking met de reviews die Tweakers normaal publiceert vond ik dit nog vrij kort ;-)-SaveMe- schreef op woensdag 11 december 2019 @ 18:16:
[...]
ik wil niet weten hoe groot je lange reviews zijn![]()
![]()
Maar thanks for the effort!
Goeie tip, bedankt. Ik kopieerde de review ook even daar heenGreatsword schreef op woensdag 11 december 2019 @ 18:32:
@Aegir81 Je kan de review natuurlijk ook gewoon aan de game koppelen
pricewatch: Terminator: Resistance, PS4
Klopt, had ik ook na de systeemupdate. Dat konden ze wel even duidelijker afhandelen.
er is alleen geen profiel-knop om aan te klikken...Aegir81 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:18:
[...]
Klopt, had ik ook na de systeemupdate. Dat konden ze wel even duidelijker afhandelen.
@Jorgen Even je profiel aanklikken bovenaan om in te loggen en het probleem zou moeten opgelost zijn.
Dan gooi je de ps4 ff aan, dan kan je er niet om heen namelijkJorgen schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:27:
[...]
er is alleen geen profiel-knop om aan te klikken...
je hoeft alleen die voorwaarden ff te doen man, daarna weer lekker uitzetten en op je laptop shoppenJorgen schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:46:
haha, ga ik zo maar doen dan. Ik gebruik de store veel liever op mijn laptop, dan op de PS4, maar als het niet anders kan... Lekker gebruiksvriendelijk allemaal weer
Dat snap ik hoor, dat is allemaal geen issue verderDigitalError schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:57:
[...]
je hoeft alleen die voorwaarden ff te doen man, daarna weer lekker uitzetten en op je laptop shoppen
Dit idd! Ik hoop dat ze nog een hoop konijnen in die hoge hoed hebben voor de volgende generatie want wat er nu nog uit gaat komen spreekt mij op TLOU2 na totaal niet aan.poor Leno schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:24:
Ik zal wel ruim buiten de doelgroepen vallen, maar zo.. wat een zooitje in serie geschakelde drollen achter elkaar zeg
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 53% gewijzigd door v8power67 op 13-12-2019 06:07 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Origins op 13-12-2019 06:25 ]
Echt gruwelijk. Hangt wel een beetje van het nieuws de komende maanden af of ik heb op de PS4 ga spelen of wacht op de PS5.v8power67 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 05:46:
[YouTube: Ghost of Tsushima -The Ghost | PS4]
Damn dit ziet er wel echt godsgruwelijk goed uit. En release date summer 2020. Hou normaal niet zo van dit soort games maar heb vertrouwen in sony first party dis ga hem sowieso proberen.
Ik kan mij niet voorstellen dat hij niet op de PS5 uit gaat komen, dus ik wacht denk ik ook wel even. Het ziet er in ieder geval monsterlijk vet uit.bram1984 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 06:28:
[...]
Echt gruwelijk. Hangt wel een beetje van het nieuws de komende maanden af of ik heb op de PS4 ga spelen of wacht op de PS5.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Ik zou dan eerder denken aan een enhanced PS5 patch, gezien het BC verhaal.Major_ton schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:58:
[...]
Ik kan mij niet voorstellen dat hij niet op de PS5 uit gaat komen, dus ik wacht denk ik ook wel even. Het ziet er in ieder geval monsterlijk vet uit.
Nice man. Ik vind de hele setting al super vet. Zelfs al wordt dit een game ala Dark Souls/Bloodborne, ga ik deze nog spelen. (Het genre van die games is niet mijn ding en setting spreekt me ook niet aan in die games) Maar dit oogt echt prachtig.v8power67 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 05:46:
Damn dit ziet er wel echt godsgruwelijk goed uit. En release date summer 2020. Hou normaal niet zo van dit soort games maar heb vertrouwen in sony first party dis ga hem sowieso proberen.
PSN ID Binloading_nl
Ga naar store.playstation.com en daar inloggen. Dan rechtsboven op je avatar klikken voor het dropdown menu, en daar 'Abonnementbeheer' kiezen en het automatisch hernieuwen van PS+ uitzetten.Timmy269 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 10:48:
Hoe moet ik de proefversie bij stopzetten?
Bedankt, heb het meteen in orde gebrachtTwixie schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 14:19:
[...]
Ga naar store.playstation.com en daar inloggen. Dan rechtsboven op je avatar klikken voor het dropdown menu, en daar 'Abonnementbeheer' kiezen en het automatisch hernieuwen van PS+ uitzetten.
Baldur's Gate 3, meer heb ik niet nodig de komende 3 jaar-SaveMe- schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 01:06:
Wat om naar uit te kijken voor RPG fans zoals ik...
[YouTube: TOP 10 NEW Upcoming RPG of 2020 (PS4, XBOX ONE, PC, SWITCH) (4K 60FPS)]
Kijk ik ook erg naar uit! Larian heeft met de Divinity Games al super RPG's uitgebracht, erg benieuwd wat ze met deze IP gaan doen!page404 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 16:43:
[...]
Baldur's Gate 3, meer heb ik niet nodig de komende 3 jaar![]()
Thanks voor de tip, die heb ik ooit eens in het verleden geprobeerd, maar niet voldoende de tijd gegeven, zal nog eens proberen.
Zoek gewoon even een tutorial op. Het internet is er bezaaid mee. Ook op YouTube zijn talloze stap voor stap instructies te vinden.red-devil84 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:09:
ik wil in de ps4 slim de hardeschijf vervangen
ook op de site gekeken van de playstation zelf
alles is me ook wel redelijk duidelijk
alleen 1 ding niet
als ik alles kopieer naar de usb van alle 4 gebruikers wat ik er op heb staan,
ik plaats dan de nieuwe schijf erin installeer deze voeg de gebruikers weer toe met hun account en kopieer dan de bestanden terug van de usb hebben ze dan alle instellingen weer en hun save game's
of moet ik dan eerst alle game weer instaleren,
en op de andere schijf wat ik eruit haal als ik daar niks mee doe en ik plaats deze weer terug dan is die toch weer zo als die nu is of moet ik die dan ook weer eerst installeren ivm als het is misgaat met overzetten
Is er ook al meer gameplay bekend? Want enige gameplay achtig wat ik zie is de typische Sony first party gameplay, namelijk hangen aan een richel op 3 minuut 49v8power67 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 05:46:
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:54:
[...]
Is er ook al meer gameplay bekend? Want enige gameplay achtig wat ik zie is de typische Sony first party gameplay, namelijk hangen aan een richel op 3 minuut 49
Benieuwd of ze de fighting mechanics net zo interessant kunnen maken als in Sekiro.
Ziet er mooi uitv8power67 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:57:
[...]
[YouTube: Ghost of Tsushima - E3 2018 Gameplay Debut | PS4]
Compleet gameplay.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Alleen van het kijken van dit filmpje gaat de ventilator van mijn ps4 pro al huilen.v8power67 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:57:
[...]
[YouTube: Ghost of Tsushima - E3 2018 Gameplay Debut | PS4]
Compleet gameplay.
De gemakkelijkste manier is een backup en restore: Instellingen->Systeem->Back-ups maken en herstellen. Dan ben je zeker dat je alles meeneemt naar de nieuwe schijf.[b]red-devil84 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:09:
als ik alles kopieer naar de usb van alle 4 gebruikers wat ik er op heb staan,
Thanks! Die trailer heb ik gemist! ***HYPED***!!!Anton.net schreef op zondag 15 december 2019 @ 12:56:
Deze nieuwe trailer ook even posten hier:
[YouTube: Final Fantasy VII Remake - The Game Awards 2019 Trailer | PS4]
Ziet er best bruut uit! (Voorlopig?) ook een ps4 exclusive.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Verwijderd
Ga je geen trofeeën meer halen in de komende 15 dagen dan?Verwijderd schreef op zondag 15 december 2019 @ 13:59:
Email van PSN met mijn 2019 overzicht:
[Afbeelding]
Ik heb genoten van het gamen in 2019 en in 2020 ga ik daar mee verder. Eind 2020 ga ik voor een PS5, Xbox Series X of een nieuwe PC build.
Voor iedereen hier fijne feestdagen en een super 2020.
Die staat al op de lijst sinds de eerste aankondiging!Anton.net schreef op zondag 15 december 2019 @ 12:56:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Meestal spendeer ik mijn gametijd in december op Steam en dan krijg je Prestaties.Martinspire schreef op zondag 15 december 2019 @ 14:16:
[...]
Ga je geen trofeeën meer halen in de komende 15 dagen dan?
Haha lache, lijkt wel heel erg op de android game Hungry Shark en Hungry Shark EvolutionTweakmans schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:23:
Als het niet altijd zo serieus hoeft te zijn, kun je binnenkort ook gewoon met een monsterlijke haai spelen die zo veel mogelijk slachtoffers moet maken. Maneater wordt gemaakt door Tripwire Interactive (Killing Floor):
[YouTube: Maneater - Eat, Explore, Evolve Trailer | Game Awards 2019]
Wow die muziek is echt vet! Doet me echt denken aan vroeger!Anton.net schreef op zondag 15 december 2019 @ 12:56:
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq