Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:33
hmm keep on comming met die top 5 lijstes heb net een ps4 pro gekocht dus leuk al die aanraders haha. Netblack flag voor 5 euro gekocht.
na een hele tijd zonder ps4 gezeten te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
hostje schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 11:28:
[...]

Het auto-update systeem van Sony is al net zo gaar als hun patch proces. Niet alle games werden bij mij automatisch geüpdatet, terwijl die optie wel aan stond en de ps4 ook in de rust modus stond. Dus ik heb dat uiteindelijk maar weer uitgeschakeld en ook de rust modus gebruik ik niet meer. Ik speel zelf alleen maar single player, dus als er een update voor een game is, kies ik gewoon voor 'het spel toch opstarten' en stel de update dan gewoon uit tot het mij een keer uitkomt. Maar mijn kids spelen voornamelijk Fortnite. Die game heeft bijna wekelijks een update en als je die niet installeert kan je niet online. Als de boys dan mogen gamen, dan starten ze het spel op en zitten ze geregeld een half uur te wachten op de installatie vd update. En als ze dan in de tussentijd een andere game opstarten, dan slokt dat kennelijk zoveel resources op dat de patch installatie enorm wordt vertraagd.

Ik weet het... first world problems, maar dit moet toch echt vrij eenvoudig te optimaliseren zijn.
Ik lees het: alleen de laatste 10 games. Ik speel maar 1 spel per keer, zijn ook geen andere spelers thuis, dus ik merk er niet zo veel van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Disclaimer ik brn niet bepaald een doorsnee gamer maar...

Op mijn ps4 meeste lol gehad met horizon chase turbo. Maar goed ook een game uit 2018. En vermoeddelijk zeker geen game voor iedereen maar hou je van klassieke race games als lotus en top gear met een vleugje outrun dan is deze retro inspired racer top.
Zat ook in de plus een paar maanden terug.

offtopic:
Ook veel bezig met retro games en xb1 (met name door gamepass).
Laatste paar dagen juist wel weer veel ps4 in de vorm van 10 second ninja. Een 2d pixel art hybride puzzle platformer die met name (schat ik in) voor speedrunners ook extra leuk kan zijn.

Denk dat ik voor de vakantie nog wel everybodies golf haal (tientje in psn store ) en verder is kijken of er nog bog leuke kerst aanbiedingen komen maar ben van plan mijn desktop pctje te vervangen en koop daar dan wellicht nog eea voor naast dus retro gaming via emu. Ook nog interesse in spiderman maar wil dan liefst de goty voor weinig. Al hoewel hij met bf al zeer mooi geprijst was!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Sagat schreef op zondag 8 december 2019 @ 23:26:
Disclaimer ik brn niet bepaald een doorsnee gamer maar...

Op mijn ps4 meeste lol gehad met horizon chase turbo. Maar goed ook een game uit 2018. En vermoeddelijk zeker geen game voor iedereen maar hou je van klassieke race games als lotus en top gear met een vleugje outrun dan is deze retro inspired racer top.
Zat ook in de plus een paar maanden terug.

offtopic:
Ook veel bezig met retro games en xb1 (met name door gamepass).
Laatste paar dagen juist wel weer veel ps4 in de vorm van 10 second ninja. Een 2d pixel art hybride puzzle platformer die met name (schat ik in) voor speedrunners ook extra leuk kan zijn.

Denk dat ik voor de vakantie nog wel everybodies golf haal (tientje in psn store ) en verder is kijken of er nog bog leuke kerst aanbiedingen komen maar ben van plan mijn desktop pctje te vervangen en koop daar dan wellicht nog eea voor naast dus retro gaming via emu. Ook nog interesse in spiderman maar wil dan liefst de goty voor weinig. Al hoewel hij met bf al zeer mooi geprijst was!
Tekken 7 kan je nu binnenhalen voor een tientje. Als er een moment is om hem goedkoop binnen te halen dan is het nu :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the_virus26 schreef op maandag 9 december 2019 @ 06:48:
[...]

Tekken 7 kan je nu binnenhalen voor een tientje. Als er een moment is om hem goedkoop binnen te halen dan is het nu :9
Thanks idd gezien, maar je snapt dat ik akuma en geese ook ‘moet’ hebben dus ik wil een versie met dlc :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
Sagat schreef op maandag 9 december 2019 @ 07:10:
[...]

Thanks idd gezien, maar je snapt dat ik akuma en geese ook ‘moet’ hebben dus ik wil een versie met dlc :D
Akuma heb je zoiezo al met de kale versie. Geese is wel dlc maar die kan je eventueel nog los kopen voor een paar euro. Of wachten tot de season passes weer in de aanbieding komen die zijn er ook al een aantal keer heel goedkoop uitgegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:01

page404

Website says no

Ik heb die PS4 pro nu een weekje en ben toch wat teleurgesteld in het spelaanbod. Ik heb het idee dat het speelveld gedomineerd wordt door action packed FPS-shooters. Enige spellen die ik tot nu toe kan waarderen zijn Ratchet en Clank en gek genoeg FIFA2020. Ben echt nog een beetje op zoek naar de immersive adventures zoals ik die op mijn ouwe laptop uren kan spelen.
Ik had The Elder Scrolls online gespeeld maar daar mis ik tot nu toe ook verhaal. Beetje gehaast allemaal. Ik ga The Last Guardian nog wel aanschaffen aangezien ik heb gelezen dat die wel een mooie verhaallijn heeft. Maar het is echt zoeken naar fijne adventure/RPG achtige titels. Liefst isometric :P

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• the_virus26
page404 schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:26:
Ik heb die PS4 pro nu een weekje en ben toch wat teleurgesteld in het spelaanbod. Ik heb het idee dat het speelveld gedomineerd wordt door action packed FPS-shooters. Enige spellen die ik tot nu toe kan waarderen zijn Ratchet en Clank en gek genoeg FIFA2020. Ben echt nog een beetje op zoek naar de immersive adventures zoals ik die op mijn ouwe laptop uren kan spelen.
Ik had The Elder Scrolls online gespeeld maar daar mis ik tot nu toe ook verhaal. Beetje gehaast allemaal. Ik ga The Last Guardian nog wel aanschaffen aangezien ik heb gelezen dat die wel een mooie verhaallijn heeft. Maar het is echt zoeken naar fijne adventure/RPG achtige titels. Liefst isometric :P
The Witcher 3, Greedfall, Bloodborne, assassins creed origins en odyssey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Mijn Playstation 4 pro heeft dit jaar de meeste uren gemaakt met...jawel...Apex Legends. Mijn eerste en enige Battle Royal game. Daarnaast Division 2 zo'n 50 uur ingestoken (tov deel 1 wel een teleurstelling, ik mis de sfeer van sneeuw in NYC) en *proest* Anthem *proest/kuch*, waar ik toch nog 30-40 uur in het gezonken die ik nooit meer terug krijg.

Maar om er nou een top 5 van te maken is dit jaar niet te doen...Heb geen game van het caliber God of War of een HZD dit jaar gespeeld. Verder wel afscheid genomen van 4-5 jaar Destiny spelen ;w

Ik ben nu zelfs even bezig op mijn nieuwe Switch Lite en mijn PS4 zit nog in de verhuisdoos van 4 weken geleden. :+ Daar speel ik nu Skyrim, Zelda BotW en Diablo 3 op. Ben verbaasd over de kwaliteit van dat ding! Maar goed dat is een ander topic >:)

Deze week de PS4 aanslingeren voor weer wat Apex en wachten op 2020 releases van games en de PS5 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

YakuzA schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 22:52:
[...]

(laat staan als de Ziggo hier weer eens vind dat elke PS4 download maar 500 KB/s krijgt om god weet watvoor reden)
Toevallig een Asus Router? Ik had dit ook toen ik dit jaar mijn PS4Pro kocht. Eerste game die ik kocht (heb geen fysieke disks) was GTA5 en downloaden duurde inderdaad ook eeuwen. Ik heb het opgelost door de PS4 een downloadlimit te geven qua snelheid en deze gewoon op 1000Mbit/s te zetten. Daarna ging die wel met 14-15MB/s downloaden. Geen idee of dit een issue van de Asus Router is of van de Playstation, maar dit loste het probleem van trage downloads wel op.

Heb sinds dit weekend een nieuwe receiver aangesloten en had daar een ander raar issue. Ik had bij mijn vorige receiver (Onkyo TX-NR609) de output van de PS4Pro op DTS staan, werkte altijd naar behoren. Nu met mijn nieuwe receiver (Denon AVR-3600H) leek dit ineens veel zachter, geen surround kanalen. Playstation omgezet naar Dolby Digital en ik heb meteen weer volume en de surround kanalen klinken ook weer vanouds. PS4 is aangesloten met HDMI naar de TV en de TV stuurt via eARC de audio naar de receiver. DTS wordt gewoon ondersteund, maar wel vreemd dat dit niet lekker bleek te werken in dit geval. Affijn geen groot issue, dus nu blijft de PS4 staan op DD.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
er zijn wel een paar games die erg op de old school rpg games gebaseerd zijn, pillars of eternity (2 delen geloof ik) en Divinity original sin.......
Verder zijn er remakes van klassiekers zoals baldurs gate en planescape tornment etc, maar dat zijn eigenlijk de oude games met iets opgepoetste gfx en controls wat aangepast voor consoles.
the_virus26 schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:04:
[...]

Akuma heb je zoiezo al met de kale versie. Geese is wel dlc maar die kan je eventueel nog los kopen voor een paar euro. Of wachten tot de season passes weer in de aanbieding komen die zijn er ook al een aantal keer heel goedkoop uitgegaan :)
Idee is idd te wachten tot er weer een leuke aanbieding komt inc season pass 1+2, of deze voor de pc te kopen (zag al een prijs van ietjes meer dan 30 euro voor de complete edition ofzo dacht ik) maar geen haast ermee, wellicht als ik idd met iemand speel en de lol ervan ga inzien, maar denk dat ik altijd meer een 2d man zal blijven.Misschien voor de lol nog even tekken 6 of TTT2 op x360 opstarten.......

[ Voor 25% gewijzigd door Sagat op 09-12-2019 10:23 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
God of War

Horizon Zero Dawn

2 van de beste adventure/RPG ooit en nog PS4 exclusive titels ook. Thank me later en succes met je real-life relaties ;) , hier ben je wel even zoet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:41

Lapras

Ice beam

- Divinity Original Sin 1 en 2 moet je spelen.
- Pillars of Eternity
- Path of Exile (gratis)
- Thronebreaker
- Diablo III natuurlijk, zeker co-op.
- Minder vermakelijk: Torchlight 2
- Monster Hunter World
- Child of Light
- Warframe (gratis)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik heb die PS4 pro nu een weekje en ben toch wat teleurgesteld in het spelaanbod. Ik heb het idee dat het speelveld gedomineerd wordt door action packed FPS-shooters.
Ik weet niet in welk parallel universum jij leeft, maar het aanbod van PS4 games is gigantisch, en ook een pak groter dan bij de concurrentie. Ik snap totaal je opmerking niet over 'gedomineerd' worden door action packed FPS-shooters. Volgens mij haal jij je informatie dan gewoon uit FPS-gefocuste bronnen, want de PS4 catalogus zit vol met niet-FPS toppers (zie al een hoop suggesties hierboven).

Kijk eens hier anders : https://www.metacritic.co...ll/ps4/filtered?sort=desc . In de top-20 staat zelfs geen enkele FPS. Zelfs op die hele eerste pagina (50 titels of meer ?) staan maar iets van 5 FPS titels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Twixie schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:14:
[...]

Ik weet niet in welk parallel universum jij leeft, maar het aanbod van PS4 games is gigantisch, en ook een pak groter dan bij de concurrentie. Ik snap totaal je opmerking niet over 'gedomineerd' worden door action packed FPS-shooters. Volgens mij haal jij je informatie dan gewoon uit FPS-gefocuste bronnen, want de PS4 catalogus zit vol met niet-FPS toppers (zie al een hoop suggesties hierboven).

Kijk eens hier anders : https://www.metacritic.co...ll/ps4/filtered?sort=desc . In de top-20 staat zelfs geen enkele FPS. Zelfs op die hele eerste pagina (50 titels of meer ?) staan maar iets van 5 FPS titels.
Ja je haalt me de woorden uit de mond.... ik game 20-30 uur in de week en nog heb ik een backlog waar ik waarschijnlijk nooit meer aan toe kom.

Maar goed mijn toevoeging op eerder genoemde...

Dragon Age Origins
Last of Us
Uncharted (alle delen)
Detroit

De rest is ook al wel genoemd... maar er is echt gruwelijk veel te vinden buiten FPS om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:06
Ik had eigenlijk het idee dat first person shooters nou net het (enige?) vlak is waar Sony wat achterloopt op de concurrent dus vreemd inderdaad om te stellen dat uitgerekend dat het enige is dat je ziet...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
thunder8 schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:16:
[...]

Heb sinds dit weekend een nieuwe receiver aangesloten en had daar een ander raar issue. Ik had bij mijn vorige receiver (Onkyo TX-NR609) de output van de PS4Pro op DTS staan, werkte altijd naar behoren. Nu met mijn nieuwe receiver (Denon AVR-3600H) leek dit ineens veel zachter, geen surround kanalen. Playstation omgezet naar Dolby Digital en ik heb meteen weer volume en de surround kanalen klinken ook weer vanouds. PS4 is aangesloten met HDMI naar de TV en de TV stuurt via eARC de audio naar de receiver. DTS wordt gewoon ondersteund, maar wel vreemd dat dit niet lekker bleek te werken in dit geval. Affijn geen groot issue, dus nu blijft de PS4 staan op DD.
Waarom niet op PCM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roy111179
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-06 13:46
kbloem schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:38:
[...]

Ja je haalt me de woorden uit de mond.... ik game 20-30 uur in de week en nog heb ik een backlog waar ik waarschijnlijk nooit meer aan toe kom.

Maar goed mijn toevoeging op eerder genoemde...

Dragon Age Origins
Last of Us
Uncharted (alle delen)
Detroit

De rest is ook al wel genoemd... maar er is echt gruwelijk veel te vinden buiten FPS om.
Misschien Fallout 4?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:40

FeaR

In GoT we trust

thunder8 schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:16:
[...]
PS4 is aangesloten met HDMI naar de TV en de TV stuurt via eARC de audio naar de receiver.
Waarom zou je überhaupt bronnen rechtstreeks op de TV aansluiten en dan via (e)ARC terug naar de receiver als de receiver gewoon over HDMI 2.0 en HDCP 2.2 (of hoger) beschikt (en dus niet een bottleneck is qua doorvoer)? HDMI (e)ARC is leuk voor ingebouwde bronnen op de TV zoals de CI+ module en apps maar voor externe bronnen zou ik altijd via de receiver gaan.

Edit:
LPCM levert trouwens nog een hogere bitrate op dan DTS (die op zijn beurt weer een hogere bitrate heeft dan Dolby Digital). Nu kan Multi Channel LPCM over eARC maar nog niet elke TV ondersteunt dat. Console rechtstreeks op de receiver en je bent af van de limieten dan wel implementatie van een protocol.

[ Voor 21% gewijzigd door FeaR op 09-12-2019 18:56 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Openbaar aanklager verzoop al in de fps games. Fallout is discutabel natuurlijk 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
FeaR schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:42:
[...]

Waarom zou je überhaupt bronnen rechtstreeks op de TV aansluiten en dan via (e)ARC terug naar de receiver als de receiver gewoon over HDMI 2.0 en HDCP 2.2 (of hoger) beschikt (en dus niet een bottleneck is qua doorvoer)?
Ik kan wel één reden bedenken en daar zit ik momenteel ook mee te worstelen; ik zou graag de TV instellen op Game modus als ik ga gamen op de PS4.
Momenteel heb ik alles via de receiver lopen en gebruik ik dus altijd hetzelfde HDMI kanaal op de TV.
En dus moet ik kiezen tussen de instelling die ik gebruik voor tv/series/films (die ik nu dus aanhoud) of de modus voor gamen.

Iemand al eens met dit bijltje gehakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Sony San Diego's MLB The Show gaat vanaf 2021 multiplatform.

https://www.polygon.com/2...switch-multiplatform-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:27
Dat is ook wat, ik ben speciaal voor deze serie overgegaan van Xbox naar PS4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

FeaR schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:42:
[...]

Waarom zou je überhaupt bronnen rechtstreeks op de TV aansluiten en dan via (e)ARC terug naar de receiver als de receiver gewoon over HDMI 2.0 en HDCP 2.2 (of hoger) beschikt (en dus niet een bottleneck is qua doorvoer)? HDMI (e)ARC is leuk voor ingebouwde bronnen op de TV zoals de CI+ module en apps maar voor externe bronnen zou ik altijd via de receiver gaan.

Edit:
LPCM levert trouwens nog een hogere bitrate op dan DTS (die op zijn beurt weer een hogere bitrate heeft dan Dolby Digital). Nu kan Multi Channel LPCM over eARC maar nog niet elke TV ondersteunt dat. Console rechtstreeks op de receiver en je bent af van de limieten dan wel implementatie van een protocol.
Omdat mijn oude receiver geen 4K/HDR/enz naar behoren kon uitsturen naar de TV. Daarom is de PS4 Pro aangesloten op de TV. Aangezien ARC DTS of DD kon terugsturen naar de oude receiver, was dat een betere weg om te gebruiken. Met het aansluiten van de nieuwe receiver valt dat nadeel weg, echter zie ik ook geen meerwaarde om nu de PS4 Pro direct aan te sluiten op de receiver. Daarvoor moet ik de TV weer van de muur halen, de hdmi kabel eruit halen, aansluiten op de receiver.
Dan elke keer als ik de PS4 wil gebruiken, moet ik de TV handmatig omschakelen naar de Denon en dan op de Denon omschakelen naar de PS4. Nu schakel ik de PS4 in, schakel de TV om naar de PS4 en klaar. Geluid gaat door naar de receiver met eARC en dat werkt prima. En wat hierboven inderdaad ook wordt aangehaald, dan moet ik de mode op de TV ook omschakelen naar Game, terwijl ik op mijn HTPC de bios instelling wil.

Zal eens kijken of PCM ook gewoon goed werkt naar de TV en dan receiver. Hoe dan ook, blijft raar dat DTS altijd prima werkte naar mijn Onkyo en nu naar de veel nieuwere Denon ineens niet.

[ Voor 4% gewijzigd door thunder8 op 10-12-2019 09:32 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:40

FeaR

In GoT we trust

plofkip schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 08:47:
[...]
Ik kan wel één reden bedenken en daar zit ik momenteel ook mee te worstelen; ik zou graag de TV instellen op Game modus als ik ga gamen op de PS4.
Momenteel heb ik alles via de receiver lopen en gebruik ik dus altijd hetzelfde HDMI kanaal op de TV.
En dus moet ik kiezen tussen de instelling die ik gebruik voor tv/series/films (die ik nu dus aanhoud) of de modus voor gamen.
De TV van "Game" naar "Movie" zetten is mij minder werk/impact dan de set niet optimaal aansluiten.

Als je een receiver met twee HDMI Out hebt zou je beide op de TV aan kunnen sluiten en stel je de receiver in op Dual Output. Wijs je één HDMI In op de TV aan voor "Game" en de andere HDMI In op "Movie". Dan kies je dus met de input op de TV welke modus er actief is.
thunder8 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:06:
[...]
Omdat mijn oude receiver geen 4K/HDR/enz naar behoren kon uitsturen naar de TV. Daarom is de PS4 Pro aangesloten op de TV. Aangezien ARC DTS of DD kon terugsturen naar de oude receiver, was dat een betere weg om te gebruiken.
Dat onderbouw ik ook, dat rechtstreeks aansluiten wel meerwaarde heeft als de receiver qua HDMI en HDCP-versie niet overeenkomt met de bron en TV. In die situatie kan je niet anders, maar met de nieuwe receiver valt die reden weg aangezien de Denon over up to date versies beschikt.
Met het aansluiten van de nieuwe receiver valt dat nadeel weg, echter zie ik ook geen meerwaarde om nu de PS4 Pro direct aan te sluiten op de receiver. Daarvoor moet ik de TV weer van de muur halen, de hdmi kabel eruit halen, aansluiten op de receiver.
Dan elke keer als ik de PS4 wil gebruiken, moet ik de TV handmatig omschakelen naar de Denon en dan op de Denon omschakelen naar de PS4. Nu schakel ik de PS4 in, schakel de TV om naar de PS4 en klaar. Geluid gaat door naar de receiver met eARC en dat werkt prima.
Persoonlijk zou ik niet terug willen vallen naar gewoon Dolby Digital als ik LPCM kan halen of zelfs van DTS kwam. Dat ik apparaten dan handmatig aan moet zetten of moet switchen van input neem ik dan voor lief. Eventueel zou je met HDMI CEC nog het automatisch in- en uitschakelen kunnen triggeren mits die implementatie werkt aangezien HDMI CEC een protocol is wat door elke fabrikant geïmplementeerd mag worden zoals zij willen.
Zal eens kijken of PCM ook gewoon goed werkt naar de TV en dan receiver. Hoe dan ook, blijft raar dat DTS altijd prima werkte naar mijn Onkyo en nu naar de veel nieuwere Denon ineens niet.
Surround PCM over eARC wordt nog niet door elke TV ondersteunt dus het kan zijn dat je het niet werkend krijgt.

[ Voor 52% gewijzigd door FeaR op 10-12-2019 09:35 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
FeaR schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:30:
[...]

De TV van "Game" naar "Movie" zetten is mij minder werk/impact dan de set niet optimaal aansluiten.

Als je een receiver met twee HDMI Out hebt zou je beide op de TV aan kunnen sluiten en stel je de receiver in op Dual Output. Wijs je één HDMI In op de TV aan voor "Game" en de andere HDMI In op "Movie". Dan kies je dus met de input op de TV welke modus er actief is.
.... ja, dat heb ik! Nice, dat is een goed idee, eens kijken of het op die manier lukt :-)
Nadeel is wel; 2 HDMI kabels naar de tv i.p.v. 1 haha

[ Voor 4% gewijzigd door plofkip op 10-12-2019 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Bijzonder! vooral omdat het game van Sony zelf is.
Het Zal me niets verbazen als EA wat aan het proberen was om zelf een baseball game op de markt te brengen en daar Sony oren van kreeg om de game multi te maken.

Ene kant goede zaak, die game krijgt volgens mij ook ieder jaar hele goede cijfers en hierdoor kan de game alleen maar populairder worden en de andere kant gaat Sony hiermee door om haar games op andere platformen te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
plofkip schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:51:
[...]
Nadeel is wel; 2 HDMI kabels naar de tv i.p.v. 1 haha
Sommige TVs detecteren overigens ook automatisch games en kunnen op die manier zelf naar Game Mode overschakelen. Met mijn Sony kan ik zelfs 3 modes automatische gebruiken op 1 enkele input, want naast Games wordt ook 24p (i.e. BluRays) automatisch gedetecteerd en kan ik daarvoor een andere picture mode gebruiken dan bvb 50i van TV of DVDs.

Hoedanook is het wel duidelijk dat het de combinatie van TV én Receiver is, die wat bepalen wat er mogelijk is. En hoe je het ook draait of keert is er blijkbaar geen ideale combinatie. Want enerzijds wil je voor elke bron een aparte input gebruiken op de TV, maar ook op de Receiver wil je misschien voor elke bron een andere input gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:22
Slim, kan Sony alvast een Scarlett devkit regelen. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16
Zo denken jullie dat er nog een dikke aankondiging komt in de state of play om 3uur ? Ga wel kijken ben benieuwd.

Zag ook dat de dlc voor jurassic world evolution er is. Met de originele jurassic park shizzle alleen 20 euro damn.. effe wachten op een aanbieding denk.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Laatst online: 30-08 19:33
ik denk het niet, die state of plays zijn echt elke keer een teleurstelling tot nu toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:18
RE3 remake is voor 99% zeker.
Ghost of Tshushima gaan ze ook tonen normaal, en anders op The Game Awards deze donderdag

Verder meuk/VR en indie shit waarschijnlijk 8)7
Er waren wel wat geruchten over een nieuwe Crash game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop met je mee en dat is ook de versie die ik in de jaren 90 uitgespeeld heb op de PS1. Na het genieten van de RE2 remake kan ik niet wachten op RE3 remake en ik hoop dan ook op een release van jan/feb 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 13:57:
[...]
Ik hoop met je mee en dat is ook de versie die ik in de jaren 90 uitgespeeld heb op de PS1. Na het genieten van de RE2 remake kan ik niet wachten op RE3 remake en ik hoop dan ook op een release van jan/feb 2020.
Sony heeft de coverart zelf al geleakt vorige week in de PS store. 1 van de grote leakers (ZhugeEX) hintte er ook op dat die game getoond gaat worden VOOR the game awards op donderdag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

the_virus26 schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:29:
[...]

The Witcher 3, Greedfall, Bloodborne, assassins creed origins en odyssey?
Oh ja, The Witcher is een goeie. Assassin's Creed misschien ook.
Sagat schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:19:
[...]

er zijn wel een paar games die erg op de old school rpg games gebaseerd zijn, pillars of eternity (2 delen geloof ik) en Divinity original sin.......
Verder zijn er remakes van klassiekers zoals baldurs gate en planescape tornment etc, maar dat zijn eigenlijk de oude games met iets opgepoetste gfx en controls wat aangepast voor consoles.
Pillars en Divinity sluiten ook goed aan bij wat ik zoek ja. Wel ruk dat ik ze al op Steam heb gekocht en nu nog een keer de hoofdprijs mag betalen :F
Zelfde voor BG, PS:T, allemaal al gekocht gespeeld en nog een keer gespeeld, maar zeker wel in dat genre.
Xecuter NL schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:28:
[...]

God of War

Horizon Zero Dawn

2 van de beste adventure/RPG ooit en nog PS4 exclusive titels ook. Thank me later en succes met je real-life relaties ;) , hier ben je wel even zoet mee
Kijk, dat zijn van die spellen die ik zelf niet had gevonden (ik ben echt een n00b op gebied van consolegames). God of War is nog third person ook!
Lapras schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:50:
[...]

- Divinity Original Sin 1 en 2 moet je spelen.
- Pillars of Eternity
- Path of Exile (gratis)
- Thronebreaker
- Diablo III natuurlijk, zeker co-op.
- Minder vermakelijk: Torchlight 2
- Monster Hunter World
- Child of Light
- Warframe (gratis)
Torchlight is idd een beetje te eendimensionaal. PoE ga ik ook checken!
kbloem schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 07:44:
[...]

Openbaar aanklager verzoop al in de fps games. Fallout is discutabel natuurlijk 😊
O-)

Thanks all voor de suggesties. Het was voor mij ook geen aanklacht, maar meer dat ik verzuip in het aanbod en het moeilijk is een titel te vinden die bij mijn selectieve voorkeur past. en om nu eerst 5x 40€ stuk te slaan op een game die niet bevalt... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:38
@page404 Path of Exile is gratis 🤘😎

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Nou ik zit er klaar voor ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:00:
Nou ik zit er klaar voor ben benieuwd!
Waar te zien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Dreams released dus februari 2020. Wat ik zag was wel echt heel dik! Jammer dat ik geduld er niet voor heb... Maar wel leuk om andermans creaties te spelen.

Paperbeast vr.. meh.

Nu kingdomhearts onzin... Meh..

Ben groot fan van predator, maar die game ziet er echt slecht uit...

Nu babylons fall... Meh..

Iets met resident evil... Meh..

GHOST OF TSUSHIMA!!!!

Alleen was wel mega kort en weer geen release date!!
Game awards rest van de trailer hopelijk incl release date!

[ Voor 55% gewijzigd door v8power67 op 10-12-2019 15:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zal wel ruim buiten de doelgroepen vallen, maar zo.. wat een zooitje in serie geschakelde drollen achter elkaar zeg -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
poor Leno schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:24:
Ik zal wel ruim buiten de doelgroepen vallen, maar zo.. wat een zooitje in serie geschakelde drollen achter elkaar zeg -O-
Eens alleen ghost of tsusima lijkt me wel wat. Verder niets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Insta preorder, het zijn ook nog eens twee spellen voor de prijs van 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
page404 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 14:11:
Thanks all voor de suggesties. Het was voor mij ook geen aanklacht, maar meer dat ik verzuip in het aanbod en het moeilijk is een titel te vinden die bij mijn selectieve voorkeur past. en om nu eerst 5x 40€ stuk te slaan op een game die niet bevalt... 8)
Gewoon een tip, even googlen of youtube op beste ps4 games of beste rpg voor ps4. De ps4 heeft gewoon een heel grote library aan games. Het is uiteraard niet logisch om blind games te halen. En met kerst zullen er ook nog wel diverse sales komen zowel voor digitale als fysieke games, en denk verder aan CEX, used products...en mp en last but not least...onze eigen v&a!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
Babylon's Fall ben ik wel benieuwd naar, want Platinum Games. En eindelijk weer wat over Ghost of Tsushima. Hopelijk een release date tijdens de Game Awards.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Volgens Geoff Keighley is de Ghosts Of Thushima trailer de langste die ze hebben tijdens de Game Awards. Hopelijk ook een leuk stuk gameplay erin dus.

Qua release date verwacht ik ergens in Augustus/September, ruim na The Last Of Us Part II en ruim voor de release van de PS5 in Q4 2020. Dan heeft Sony hun 3 first party releases mooi verdeeld over het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 08:02
Resident Evil 3 remake...als FPS? Dat is een enorme tegenvaller! Vond deel 2 remake fantastisch, dus dit is wel jammer.

Tenzij hij net als 7 volledig in VR te spelen is, maar dat hadden ze dan vast wel aangekondigd

Nou, zal in het vervolg pu.nl niet meer als bron van mijn nieuws gebruiken...het is gelukkig geen FPS :o

[ Voor 21% gewijzigd door Qweridee op 10-12-2019 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Babylon's Fall ziet er op het eerste oog uit als een old skool God of War achtige hack&slash in een Dark Souls achtige setting. Zeer interessant!
Die houden we in de gaten :*)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wat is die 25ste verjaardag toch weer een enorm fiasco. Hebben ze eigenlijk iets meer gegeven dan die wallpapers ?! Best wel triestig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Wat verwacht je dan? Het merk bestaat 25 jaar en nu moeten ze jou een gratis game geven? 8)7

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:47
Chaoss schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:02:
Wat verwacht je dan? Het merk bestaat 25 jaar en nu moeten ze jou een gratis game geven? 8)7
Ik snap dat het een voorbeeld is van een gratis game, dat hoeft ook weer niet, maar bijvoorbeeld een fatsoenlijkere State of Play had best gemogen icm 25-jarig bestaan.

Wellicht nog een leuke verrassing tijdens de Game Awards. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor voetbal fans die nog gratis een potje willen winnen:

https://store.playstation...18006_00-PES2020F2P000000

eFootball PES 2020 LITE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
Ik ben net klaar met Terminator: Resistance, aangezien de game geen eigen topic heeft, plaats ik hier snel een korte review.

Verwacht zeker geen AAA-game. Het spel is op zijn best een B-game. Het ziet er grafisch gedateerd uit, de cinematics houden weinig steek qua stijl, de ene keer zijn ze in game, de volgende keer is het een videootje en op het einde krijg je een soort van striptekeningenstijl te zien die eerder nog niet gebruikt werd. Misschien was het geld op om nog meer CGI te maken? ;-)

De gameplay is vrij traag, ik speelde het spel op 'normal' en kwam vrij weinig moeilijkheden tegen. Je speelt met een soldaat die ingezet wordt voor steeds grotere missies. Je verdient XP waarmee je een aantal vaardigheden kunt upgraden. Tegen het einde van het spel had ik het maximum level bereikt. Onderweg verzamel je ook nog upgrades voor de plasmawapens en verschillende soorten aanvallende en defensieve hulpmiddelen zoals med kits, bommen, granaten e.a.

Naast de hoofdmissies kun je ook een aantal zijmissies spelen waarmee je je relatie met NPC's beïnvloedt. In de praktijk merk je hier niets van tot de laatste missies en het eindfilmpje. Dan krijg je een soort van opsomming te zien van je beslissingen en de invloed ervan op de andere personages. De hoofdverhaallijn is zeer voorspelbaar maar ook niet oersaai. Ik vermoed dat met een groter budget en een beter team van schrijvers er wel wat meer van gemaakt had kunnen worden. Nu is het verhaal vooral opvulling tussen de verschillende schietpartijen.

De AI van de tegenstanders is ondermaats. Ze reageren traag, na een tijdje vergeten ze ook dat ze naar je op zoek zijn en reset hun gedrag (vreemd voor een spel dat over AI gaat ;-)). Als je er naar schiet dan schieten ze meestal terug en komen naar je toe gewandeld. Er is steeds ruim tijd om je te verstoppen of om van achter een muurtje of hoekje te schieten. De hoeveelheid ammunitie en med kits in het spel is buitensporig groot wanneer je wat rond zoekt. Tegen het eind van het spel had ik duizenden kogels en een vijftigtal med kits op overschot. Eén van de upgrades die je kunt kopen is trouwens de mogelijkheid om te genezen zonder med kits, dan heb je ze bijna niet meer nodig.

De levels zijn meestal vrij open. Er zijn soms meerdere manieren om een aanval te plannen: frontale aanval, binnen sluipen door een slot te hacken of open te peuteren, langs een tunneltje of over een muurtje binnendringen, ...

Het is zeker geen afschuwelijk slechte game, zeker niet als je met de juiste verwachtingen er aan begint. Verwacht dus geen Call Of Dury-niveau van audiovisuele kwaliteit maar een game die er wat gedateerd uitziet en klinkt. Ik heb het spel 1 keer uitgespeeld en dat was niet met tegenzin. Echt slechte games speel ik niet verder, dus er zit wel genoeg plezier in voor 1 playthrough. Ik adviseer wel om het enkel te kopen wanneer je een fan van de films bent en niet genoeg kunt krijgen van het universum of wanneer het ergens goedkoop op de kop te tikken valt ;-)

Voor fans van trophies verzamelen is het wel een aanrader, in 1 playthrough haalde ik 100% van de trophies.

Over een tweede game kan ik veel korter zijn: Monster Energy SuperCross. Eén van de gratis games van december. Dat is een draak van een spel. Het ziet er niet uit, de muziek is zeer generiek en het spel is zeer moeilijk te besturen en biedt geen duidelijke doelen. Na een aantal races heb ik het uit gezet en speel ik gegarandeerd niet meer opnieuw.

Het andere gratis spel voor december, Titanfall 2, had ik al. Dat is wel een prima game met heel veel schietplezier ;-)

[ Voor 0% gewijzigd door Aegir81 op 11-12-2019 17:10 . Reden: Spelfoutjes verbeterd :-) ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Aegir81 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 17:07:
Ik ben net klaar met Terminator: Resistance, aangezien de game geen eigen topic heeft, plaats ik hier snel een korte review.
ik wil niet weten hoe groot je lange reviews zijn :9 O-)

Maar thanks for the effort! :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Aegir81 Je kan de review natuurlijk ook gewoon aan de game koppelen ;)

pricewatch: Terminator: Resistance, PS4

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:46

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Meer mensen waarbij de PS Store niet goed werkt? Bij alles wat ik aanklik krijg ik
Kan deze pagina niet vinden
Mogelijk is die niet beschikbaar of is het adres onjuist. Selecteer [Start] om verder te bladeren in PlayStation™Store.
te zien

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
je moet de nieuwe voorwaarden accepteren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aegir81
-SaveMe- schreef op woensdag 11 december 2019 @ 18:16:
[...]

ik wil niet weten hoe groot je lange reviews zijn :9 O-)

Maar thanks for the effort! :)
In vergelijking met de reviews die Tweakers normaal publiceert vond ik dit nog vrij kort ;-)
Goeie tip, bedankt. Ik kopieerde de review ook even daar heen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aegir81
DigitalError schreef op woensdag 11 december 2019 @ 19:20:
je moet de nieuwe voorwaarden accepteren :P
Klopt, had ik ook na de systeemupdate. Dat konden ze wel even duidelijker afhandelen.
@Jorgen Even je profiel aanklikken bovenaan om in te loggen en het probleem zou moeten opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Aegir81 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:18:
[...]

Klopt, had ik ook na de systeemupdate. Dat konden ze wel even duidelijker afhandelen.
@Jorgen Even je profiel aanklikken bovenaan om in te loggen en het probleem zou moeten opgelost zijn.
er is alleen geen profiel-knop om aan te klikken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Jorgen schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:27:
[...]

er is alleen geen profiel-knop om aan te klikken...
Dan gooi je de ps4 ff aan, dan kan je er niet om heen namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

haha, ga ik zo maar doen dan. Ik gebruik de store veel liever op mijn laptop, dan op de PS4, maar als het niet anders kan... Lekker gebruiksvriendelijk allemaal weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Jorgen schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:46:
haha, ga ik zo maar doen dan. Ik gebruik de store veel liever op mijn laptop, dan op de PS4, maar als het niet anders kan... Lekker gebruiksvriendelijk allemaal weer ;)
je hoeft alleen die voorwaarden ff te doen man, daarna weer lekker uitzetten en op je laptop shoppen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

DigitalError schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:57:
[...]

je hoeft alleen die voorwaarden ff te doen man, daarna weer lekker uitzetten en op je laptop shoppen
Dat snap ik hoor, dat is allemaal geen issue verder ;) bedoelde meer dat het raar is dat het op de pc niet werkt.
Dank voor je tip!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
poor Leno schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:24:
Dit idd! Ik hoop dat ze nog een hoop konijnen in die hoge hoed hebben voor de volgende generatie want wat er nu nog uit gaat komen spreekt mij op TLOU2 na totaal niet aan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat om naar uit te kijken voor RPG fans zoals ik...

:9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• v8power67

Damn dit ziet er wel echt godsgruwelijk goed uit. En release date summer 2020. Hou normaal niet zo van dit soort games maar heb vertrouwen in sony first party dis ga hem sowieso proberen.

[ Voor 53% gewijzigd door v8power67 op 13-12-2019 06:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ghost zag er weer waanzinnig uit en voor mij ook wel een beetje het hoogtepunt van TGA, de rest van de show was een beetje meh.

Sekiro is GOTY geworden, erg netjes en verdiend, al hoopte ik zelf op Death Stranding.

[ Voor 26% gewijzigd door Origins op 13-12-2019 06:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 05:46:
[YouTube: Ghost of Tsushima -The Ghost | PS4]

Damn dit ziet er wel echt godsgruwelijk goed uit. En release date summer 2020. Hou normaal niet zo van dit soort games maar heb vertrouwen in sony first party dis ga hem sowieso proberen.
Echt gruwelijk. Hangt wel een beetje van het nieuws de komende maanden af of ik heb op de PS4 ga spelen of wacht op de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Laatst online: 22:33
ik vind het er behoorlijk mooi uitzien persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:21

Major_ton

Shoot!

bram1984 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 06:28:
[...]

Echt gruwelijk. Hangt wel een beetje van het nieuws de komende maanden af of ik heb op de PS4 ga spelen of wacht op de PS5.
Ik kan mij niet voorstellen dat hij niet op de PS5 uit gaat komen, dus ik wacht denk ik ook wel even. Het ziet er in ieder geval monsterlijk vet uit.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Major_ton schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:58:
[...]

Ik kan mij niet voorstellen dat hij niet op de PS5 uit gaat komen, dus ik wacht denk ik ook wel even. Het ziet er in ieder geval monsterlijk vet uit.
Ik zou dan eerder denken aan een enhanced PS5 patch, gezien het BC verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy269
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 14:50
ik heb een ps+ abbo proefversie van 14 dagen bijna uitgespeeld onder mijn account. Nu zou ik deze willen laten stoppen omdat ik een ps+ kaart ga kopen om aan de oudste zoon cadeau te doen.
Ik ga hem dan als primair account instellen op de ps4 van de jongste zoon zodat ze beiden van PS+ kunnen genieten.
Hoe moet ik de proefversie bij stopzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:16

Nice man. Ik vind de hele setting al super vet. Zelfs al wordt dit een game ala Dark Souls/Bloodborne, ga ik deze nog spelen. (Het genre van die games is niet mijn ding en setting spreekt me ook niet aan in die games) Maar dit oogt echt prachtig.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Ghost of Tshushima ziet er goed uit ja! Die ga ik zeker nog op de ps4 spelen.

Sucker Punch heeft wel een beetje pech dat ondertussen Sekiro is uitgekomen. De sound design of de visuals als je een katana door een enemy ragt bijvoorbeeld zijn wel heel gelijkaardig.
De boxart lijkt ook verdacht veel op deze steelbook van Sekiro. 7(8)7
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nvRAQLO.png

Als geheel zijn de games wel verschillend genoeg hopelijk (Open world game à la HZD vs Soulsborne)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timmy269 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 10:48:
Hoe moet ik de proefversie bij stopzetten?
Ga naar store.playstation.com en daar inloggen. Dan rechtsboven op je avatar klikken voor het dropdown menu, en daar 'Abonnementbeheer' kiezen en het automatisch hernieuwen van PS+ uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy269
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 14:50
Twixie schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 14:19:
[...]

Ga naar store.playstation.com en daar inloggen. Dan rechtsboven op je avatar klikken voor het dropdown menu, en daar 'Abonnementbeheer' kiezen en het automatisch hernieuwen van PS+ uitzetten.
Bedankt, heb het meteen in orde gebracht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

Baldur's Gate 3, meer heb ik niet nodig de komende 3 jaar ;) _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
page404 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 16:43:
[...]

Baldur's Gate 3, meer heb ik niet nodig de komende 3 jaar ;) _/-\o_
Kijk ik ook erg naar uit! Larian heeft met de Divinity Games al super RPG's uitgebracht, erg benieuwd wat ze met deze IP gaan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Toevallig iemand tips voor soort gelijke games als Leo's Fortune? Met name physics based platformers met een zelfde soort sfeer zou top zijn. Vandaag Leo's Fortune uitgespeeld en ook nog eens een prachtig verhaal/einde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Gusev Misschien is Unravel iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Thanks voor de tip, die heb ik ooit eens in het verleden geprobeerd, maar niet voldoende de tijd gegeven, zal nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red-devil84
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-08 19:01
ik wil in de ps4 slim de hardeschijf vervangen
ook op de site gekeken van de playstation zelf
alles is me ook wel redelijk duidelijk
alleen 1 ding niet
als ik alles kopieer naar de usb van alle 4 gebruikers wat ik er op heb staan,
ik plaats dan de nieuwe schijf erin installeer deze voeg de gebruikers weer toe met hun account en kopieer dan de bestanden terug van de usb hebben ze dan alle instellingen weer en hun save game's
of moet ik dan eerst alle game weer instaleren,

en op de andere schijf wat ik eruit haal als ik daar niks mee doe en ik plaats deze weer terug dan is die toch weer zo als die nu is of moet ik die dan ook weer eerst installeren ivm als het is misgaat met overzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
red-devil84 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:09:
ik wil in de ps4 slim de hardeschijf vervangen
ook op de site gekeken van de playstation zelf
alles is me ook wel redelijk duidelijk
alleen 1 ding niet
ik plaats dan de nieuwe schijf erin installeer deze voeg de gebruikers weer toe met hun account en kopieer dan de bestanden terug van de usb hebben ze dan alle instellingen weer en hun save game's
of moet ik dan eerst alle game weer instaleren,

en op de andere schijf wat ik eruit haal als ik daar niks mee doe en ik plaats deze weer terug dan is die toch weer zo als die nu is of moet ik die dan ook weer eerst installeren ivm als het is misgaat met overzetten
Zoek gewoon even een tutorial op. Het internet is er bezaaid mee. Ook op YouTube zijn talloze stap voor stap instructies te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:02

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Is er ook al meer gameplay bekend? Want enige gameplay achtig wat ik zie is de typische Sony first party gameplay, namelijk hangen aan een richel op 3 minuut 49 ;)

Benieuwd of ze de fighting mechanics net zo interessant kunnen maken als in Sekiro.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:54:
[...]

Is er ook al meer gameplay bekend? Want enige gameplay achtig wat ik zie is de typische Sony first party gameplay, namelijk hangen aan een richel op 3 minuut 49 ;)

Benieuwd of ze de fighting mechanics net zo interessant kunnen maken als in Sekiro.

Compleet gameplay.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:02

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ziet er mooi uit :) Verbaas me altijd weer hoeveel ze uit de huidige consoles kunnen persen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Alleen van het kijken van dit filmpje gaat de ventilator van mijn ps4 pro al huilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ben intussen een heel eind op weg in Gravity Rush 2, als onderdeel van m'n Sony 1st party backlog catch-up extravaganza :P

Deel 1 nooit gespeeld dus moest er wel even inkomen en ben ook niet echt fan van anime. De start is ook vrij traag en de side missions zijn behoorlijk saai. De traversal echter is wel heel tof met een immens gevoel van vrijheid en de gravity powers worden naarmate de campaign vordert behoorlijk creatief. Speel voornamelijk de main missions en tussendoor traverse ik door de open wereld om crystals te verzamelen voor de power-ups. Dat voelt een beetje als de eerste Crackdown aan wel.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vK5MLOp.gif

Ik begreep dat Sony de multiplayer integratie al vrij vroeg offline heeft gehaald, dus een deel van de side content kun je niet doen. Toch is de game wel de moeite waard en hoewel ik niet verwacht dat er een deel 3 komt op de PS5 hoop ik het wel. De potentie is er zeker maar komt in de main missions niet altijd tot uiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b]red-devil84 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:09:
De gemakkelijkste manier is een backup en restore: Instellingen->Systeem->Back-ups maken en herstellen. Dan ben je zeker dat je alles meeneemt naar de nieuwe schijf.
Op de nieuwe schijf moet je dan overigens eerst een maagdelijk PlayStation OS installeren, wat je ook weer van USB stick moet doen. Maar zoals door anderen al gezegd: web staat vol van de handleidingen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20:11
Na het faillissement van Telltale hebben enkele ontwikkelaars AdHoc Studio opgericht, waar opnieuw wordt gewerkt aan The Wolf Among Us 2:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
Deze nieuwe trailer ook even posten hier:

Ziet er best bruut uit! (Voorlopig?) ook een ps4 exclusive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Anton.net schreef op zondag 15 december 2019 @ 12:56:
[YouTube: Final Fantasy VII Remake - The Game Awards 2019 Trailer | PS4]
Thanks! Die trailer heb ik gemist! ***HYPED***!!!

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Email van PSN met mijn 2019 overzicht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cvTuAu8Rh0DRSyZ5NjJI9oTg/full.jpg

Ik heb genoten van het gamen in 2019 en in 2020 ga ik daar mee verder. Eind 2020 ga ik voor een PS5, Xbox Series X of een nieuwe PC build.

Voor iedereen hier fijne feestdagen en een super 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2019 @ 13:59:
Email van PSN met mijn 2019 overzicht:

[Afbeelding]

Ik heb genoten van het gamen in 2019 en in 2020 ga ik daar mee verder. Eind 2020 ga ik voor een PS5, Xbox Series X of een nieuwe PC build.

Voor iedereen hier fijne feestdagen en een super 2020.
Ga je geen trofeeën meer halen in de komende 15 dagen dan? :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die staat al op de lijst sinds de eerste aankondiging! :*)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20:11
Als het niet altijd zo serieus hoeft te zijn, kun je binnenkort ook gewoon met een monsterlijke haai spelen die zo veel mogelijk slachtoffers moet maken. Maneater wordt gemaakt door Tripwire Interactive (Killing Floor):

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 15 december 2019 @ 14:16:
[...]

Ga je geen trofeeën meer halen in de komende 15 dagen dan? :P
Meestal spendeer ik mijn gametijd in december op Steam en dan krijg je Prestaties. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Laatst online: 20:38
Tweakmans schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:23:
Als het niet altijd zo serieus hoeft te zijn, kun je binnenkort ook gewoon met een monsterlijke haai spelen die zo veel mogelijk slachtoffers moet maken. Maneater wordt gemaakt door Tripwire Interactive (Killing Floor):

[YouTube: Maneater - Eat, Explore, Evolve Trailer | Game Awards 2019]
Haha lache, lijkt wel heel erg op de android game Hungry Shark en Hungry Shark Evolution

Veel plezier mee gehad en deze zal ook wel tof worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004

Aight!

'A toy robot...'

Wow die muziek is echt vet! Doet me echt denken aan vroeger!

Zin in!
Pagina: 1 ... 137 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.