Ja het is qua graphics zeker de moeite in mijn ogen, maar ik kan niet in jouw portemonnee kijken. Sony heeft al bekendgemaakt dat de PS5 eind 2020 verschijnt en er zullen ongetwijfeld nog verschillende games voor de PS4 verschijnen, maar de focus wordt natuurlijk wel verlegd naar de PS5.DennusB schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:11:
Ik heb al een tijd een PS4 (niet slim) staan en die doet t nog prima, maar nu met Black Friday in aantocht toch eens aan t kijken om te upgraden naar een PS4 Pro. Ik heb een 65” OLED 4K TV hangen. Is zo’n upgrade nou de moeite waard?
Op een 65" scherm zeker en als je momenteel voor een aanbieding gaat dan kun je nog lang wachten totdat de PS5 (pro) op eenzelfde prijsniveau zit. Kun je beter over 3 jaar de upgrade doen als er weer leuke inruilacties zijn met de PS5 rond Black Friday :-)NotSoSteady schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:32:
[...]
Ja het is qua graphics zeker de moeite in mijn ogen, maar ik kan niet in jouw portemonnee kijken. Sony heeft al bekendgemaakt dat de PS5 eind 2020 verschijnt en er zullen ongetwijfeld nog verschillende games voor de PS4 verschijnen, maar de focus wordt natuurlijk wel verlegd naar de PS5.
Ik ga mijn stof happende Xbox One launch edition bij de GameMania omruilen voor een PS4 Pro (199,-) en dan verkoop ik mijn huidige Pro ook weer 
En dan volgend jaar bij de PS5 verkoop ik deze pro dan weer
En dan volgend jaar bij de PS5 verkoop ik deze pro dan weer
GamiQ, de game notes app met game maps!
Als je nu een PS4 hebt en mogelijk wilt upgraden, dan moet je nagaan wanneer je mogelijk naar de PS5 (of alternatief) wilt overstappen. Wellicht is dat de komende 2 of 3 jaar niet aan de orde, dan zou ik de upgrade wel overwegen. Wil je snel naar de nieuwe generatie, dan zou ik het niet meer doen. De meeste games ondersteunen de PS4 nog prima. Wellicht is dan een upgrade naar SSD een goedkopere oplossing. Heb je al wel wat snelheidswinst, plus de kans is aanwezig dat het komende model deze ook kan gebruiken (extra opslag is altijd meegenomen). Als je je PS4 inrult voor een Pro, is de prijs wel lager dan 250 maar zoveel ga je inmiddels ook niet meer krijgen. Ik verwacht dat er wel een inruil-actie komt van bv GameMania met de nieuwe generatie, waarbij een Pro uiteraard meer oplevert dan een normale PS4. Als je kijkt naar hoe de PS3 ingeruild kon worden, dan zat daar ook wel wat verschil tussen de normale PS3 en de Slim oid.
Hangt helemaal van jezelf af, maar mocht je willen upgraden...DennusB schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:11:
Ik heb al een tijd een PS4 (niet slim) staan en die doet t nog prima, maar nu met Black Friday in aantocht toch eens aan t kijken om te upgraden naar een PS4 Pro. Ik heb een 65” OLED 4K TV hangen. Is zo’n upgrade nou de moeite waard?
https://www.gamemania.nl/info/inruilactiePS4Pro
Als je het wil doen zou ik wel ASAP contact opnemen met een filiaal want het gaat altijd snel.
[ Voor 9% gewijzigd door Finraziel op 25-11-2019 19:39 ]
Gamertag: FinrazielNL
Thanks voor de tip. Goede actie wel. Ik bel ze morgen even!Finraziel schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:39:
[...]
Hangt helemaal van jezelf af, maar mocht je willen upgraden...
https://www.gamemania.nl/info/inruilactiePS4Pro
Als je het wil doen zou ik wel ASAP contact opnemen met een filiaal want het gaat altijd snel.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
https://www.mediamarkt.nl...th-stranding-1640581.html
Iemand enig idee of dit een CUH72 is?
Nou de Amazon.de deal van 299 voor een PS4 pro met of COD of Death Stranding is alweer weg 
WIlde net bestellen, maar hij is uit mijn winkelwagen geyeet.
Die komt nog wel terug deze week verwacht ik, is het niet bij Amazon dan is het wel bij enkele NL sites zoals bol.comStyreta schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:39:
Nou de Amazon.de deal van 299 voor een PS4 pro met of COD of Death Stranding is alweer weg
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:52
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Amazon.de is soms wel frustrerend, er is een black friday aanbieding van de Kingston HyperX cloud II headset van €89 voor €56. Goeie aanbieding dus ik bestellen: 'dit product wordt niet geleverd in Nederland'

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Heb hem iig op Mediamarkt voor 339 gepre-ordered. Als hij ergens goedkoper word kan altijd die nog annuleren.Blik1984 schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:43:
[...]
Die komt nog wel terug deze week verwacht ik, is het niet bij Amazon dan is het wel bij enkele NL sites zoals bol.com
Ja, dat is hetoutlandos schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:08:
https://www.mediamarkt.nl...th-stranding-1640581.html
@Styreta deze?
[ Voor 26% gewijzigd door Anton.net op 25-11-2019 21:57 ]
Elke Pro is CUH-7216B op dit moment, al sinds Red Dead 2 uit kwam eind vorig jaar en de toenmalige Spider-Man bundles waren uitverkocht ( dat was de laatste CUH-7116B ) dus als je nu nog een CUH-7116B vind kan je ook meteen even op de lotto gaan spelen met dat geluk 
Ik heb een 7116B uit een Spider-Man bundle en is niks mis mee btw, zo stil als een blaadje, meeste problemen waren met launch PS4 Pro's aka 7016B
Ik heb een 7116B uit een Spider-Man bundle en is niks mis mee btw, zo stil als een blaadje, meeste problemen waren met launch PS4 Pro's aka 7016B
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het verbinden met het playstation network sinds gisteren? Ik kan ook het TV & Video menu niet openen (netflix openen kan nog wel via de notifications voor updates, ik kan dan ook gewoon kijken dus er is wel een internet verbinding).
Irritante is dat burnout paradise niet op wil starten, doordat er geen verbinding met de server gemaakt kan worden. Na die melding loopt het spel vast, terwijl ik helemaal niet online wil spelen
Irritante is dat burnout paradise niet op wil starten, doordat er geen verbinding met de server gemaakt kan worden. Na die melding loopt het spel vast, terwijl ik helemaal niet online wil spelen
Ik mag graag kijken naar TheRadBrad, wel commentaar maar nuttig/grappig/begrijpelijkRonwiel schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:27:
Ben op zoek naar een Youtuber die complete playthrough's doet, maar met geen commentaar, of zo min mogelijk (als het op een leuke manier is). Aanraders?
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Ik had gisteravond geen enkel probleem, was gewoon online.--_-- schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:30:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het verbinden met het playstation network sinds gisteren? Ik kan ook het TV & Video menu niet openen (netflix openen kan nog wel via de notifications voor updates, ik kan dan ook gewoon kijken dus er is wel een internet verbinding).
Burnout Paradise is waarschijnlijk alleen speelbaar als je online bent, of je nu online speelt of single-player, maakt niet uit. Heel irritant systeem tegen piraterij...
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ik had gisteren wel een probleem, maar kan heel goed aan mij liggen 
Ik meende gezien te hebben dat Spiderman (zonder dlc) in de usa store voor 10 dollar te koop was, maar.......als ik in de store zoek vind ik uitsluitend de goty versie, wat toegegeven voor 20$ ook een hele mooie prijs is, maar alleen al voor het vergelijk zou ik toch ook graag de normale zien.......ben ik gezakt voor mijn google examen? Of is de de non goty versie daadwerkelijk niet (meer) te vinden in de USA psn store?
- kan je het geld missen (nu mooie tijd natuurlijk aanbiedingen zat)
- hoeveel waarde hecht je aan 4k?
- hoeveel waarde hecht je aan (iets) snellere laadtijden?
En als belangrijkste, hoe graag wil je een ps5? Maar zelfs al zou je die day one willen kopen, dan nog heb je natuurlijk een restwaarde van je ps4. En hoe langer je wacht tot de launch hoe minder die wordt, maar als je er wat goed games bij bundeld zal je er toch altijd wel iets voor moeten terugkrijgen.
Ik neig dus naar 'get the pro!'
Ik meende gezien te hebben dat Spiderman (zonder dlc) in de usa store voor 10 dollar te koop was, maar.......als ik in de store zoek vind ik uitsluitend de goty versie, wat toegegeven voor 20$ ook een hele mooie prijs is, maar alleen al voor het vergelijk zou ik toch ook graag de normale zien.......ben ik gezakt voor mijn google examen? Of is de de non goty versie daadwerkelijk niet (meer) te vinden in de USA psn store?
@Finraziel zei het al heel mooi, maar iddDennusB schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:11:
- kan je het geld missen (nu mooie tijd natuurlijk aanbiedingen zat)
- hoeveel waarde hecht je aan 4k?
- hoeveel waarde hecht je aan (iets) snellere laadtijden?
En als belangrijkste, hoe graag wil je een ps5? Maar zelfs al zou je die day one willen kopen, dan nog heb je natuurlijk een restwaarde van je ps4. En hoe langer je wacht tot de launch hoe minder die wordt, maar als je er wat goed games bij bundeld zal je er toch altijd wel iets voor moeten terugkrijgen.
Ik neig dus naar 'get the pro!'
[ Voor 21% gewijzigd door Sagat op 26-11-2019 15:26 ]
10 second ninja DONE
heeft iemand iets opgepikt over far cry 6? zo niet, wordt het next-gen denk ik. heb ontzettend zin in een nieuwe...
[ Voor 19% gewijzigd door Farabi op 26-11-2019 15:52 ]
Weet niet of dit het juiste forum is maar ik heb eens een vraagje over extra hardware voor de PS4.
Ik heb voor de kids Just Dance 20 besteld aangezien zij het geweldig vinden om te dansen. Nu wordt er volop promotie gemaakt om dit met de smartphone te spelen maar ze zijn nog te klein voor een smartphone en ik heb niet echt zin om mijn smartphone door de kamer te zien vliegen.
Wat is het best aan te raden om de bewegingen te registeren? De PS4 camera of is het voldoende om de PlayStation Move Motion Controller Double Pack 4.0 aan te schaffen?
Iemand ervaring mee?
Ik heb voor de kids Just Dance 20 besteld aangezien zij het geweldig vinden om te dansen. Nu wordt er volop promotie gemaakt om dit met de smartphone te spelen maar ze zijn nog te klein voor een smartphone en ik heb niet echt zin om mijn smartphone door de kamer te zien vliegen.
Wat is het best aan te raden om de bewegingen te registeren? De PS4 camera of is het voldoende om de PlayStation Move Motion Controller Double Pack 4.0 aan te schaffen?
Iemand ervaring mee?
Days gone platinum gehaald! Moddervette game uiteindelijk. Ook zo leuk dat je een mailtje krijgt met een speciale avatar voor je profiel en thema die je alleen krijgt als je hem platinum haalt. Zijn leuke extra beloningen. Hoop dat ze dit soort extra's doorzetten of uitbreiden richting PS5.
Days gone nu voor weinig te vinden tijdens de black friday deals. Maar ook tweedehands een prima keuze
Days gone nu voor weinig te vinden tijdens de black friday deals. Maar ook tweedehands een prima keuze
Woei woei, dit wordt ook weer lekker...
Gaat een Ps4 slim bundle goedkoper worden dan 240 denken we?
Ja... Staan al goedkopere deals dan dat.Melodicloud schreef op woensdag 27 november 2019 @ 01:23:
Gaat een Ps4 slim bundle goedkoper worden dan 240 denken we?
https://nl.pepper.com/groep/playstation
Hmm, ik zie alleen een bundle met Crash racing voor 210... Voor 30 meer heb je een bundle met 2 interessante games (naar mijn mening dan ;p) bij de Media Markt.Finraziel schreef op woensdag 27 november 2019 @ 05:02:
[...]
Ja... Staan al goedkopere deals dan dat.
https://nl.pepper.com/groep/playstation
Edit: Oeh, 230 voor eentje met Death Stranding en 2 controllers op Amazon. Interesting.
[ Voor 10% gewijzigd door Melodicloud op 27-11-2019 07:16 ]
Console Budget Gaming topicMelodicloud schreef op woensdag 27 november 2019 @ 07:08:
[...]
Hmm, ik zie alleen een bundle met Crash racing voor 210... Voor 30 meer heb je een bundle met 2 interessante games (naar mijn mening dan ;p) bij de Media Markt.
Edit: Oeh, 230 voor eentje met Death Stranding en 2 controllers op Amazon. Interesting.
Lekker hoor, vrijdag een nieuwe Pro oppikken. Heeft me niks gekost!
Nou heb me ook weer aangesloten bij de club na mijn base ps4 defect is gegaan dus nu toch maar voor de ps4 pro gegaan. Dacht krijg krijg spijt als ik weer een base ga kopen.
Net stond UPS aan de deur met mijn bestelling van Amazon😀 volgens de traceerinfo zou de playstation vanavond om 20 uur geleverd worden. Gelukkig was ik thuis. Straks op mijn gemakje alles uitpakken.
Nice 😊 Weet je al wat je gaat spelen?pareltje78 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:22:
Net stond UPS aan de deur met mijn bestelling van Amazon😀 volgens de traceerinfo zou de playstation vanavond om 20 uur geleverd worden. Gelukkig was ik thuis. Straks op mijn gemakje alles uitpakken.
Ja het spel wat erbij geleverd is: death stranding. Morgen de hele dag vrij dus ik weet wel wat ik ga doen👍
Eerder vanavond lag de site van bcc eruit. Op het moment dat deze het weer deed stond de ps4 inclusief crash voor 59,-. Besteld! Vijf minuten na de betaling stond deze weer op 209,-. Net mail dat pakket is aangemeld bij dhl :-) :-)
wandelenpareltje78 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:40:
[...]
Ja het spel wat erbij geleverd is: death stranding. Morgen de hele dag vrij dus ik weet wel wat ik ga doen👍
Veel plezier! Ik was ook laat op de PS4 trein, maar heb er zeker geen spijt van!
man wat is de pro een verademing tegenover de ps4 fat
nog tips voor games welke hier het meest geoptimaliseerd voor zijn?
Horizon Zero Dawn, Detroit Become Human, God of War, Spiderman, to name a fewRuudox schreef op donderdag 28 november 2019 @ 22:41:
man wat is de pro een verademing tegenover de ps4 fat
of kijk eens in dit overzicht:
http://www.pushsquare.com...1/guide_best_ps4_graphics
[ Voor 13% gewijzigd door -SaveMe- op 28-11-2019 23:15 ]
@-SaveMe-
thanks heb al een tijd een ps4 gehad dus tuurlijk heb ik god of war en spiderman al gespeeld
, maar detroit en horizon nog niet zal daar even naar kijken thanks
thanks heb al een tijd een ps4 gehad dus tuurlijk heb ik god of war en spiderman al gespeeld
Het is Black friday, geen 1 aprilplofkip schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 08:36:
Modern Warfare :-)
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Toch mooi geregeld, mijn oude One + mijn stofzuiger Pro ingeruild en een nieuwe Pro er voor terug :-P
Zijn er hier mensen die hun Playstation en controller hebben gewrapt? Zo ja, graag je ervaring delen.
Once again open up your bag of tricks!
Graag aanbiedingen in het relevante topic plaatsen
Console Budget Gaming topic
10 second ninja DONE
Ook een PS4 Pro gehaald bij bol.com / black friday, alleen het gebruikte glimmende plastic vond ik wat minder geslaagd.
Zijn die van jullie ook zo ?
Kan het wel terug gaan sturen, maar als ze allemaal zo binnenkomen.
Anders maar even een spuitbus pakken en even goed mat zwart maken.

Jouw ps4 pro komt mij toch best anders over...nFo schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 18:45:
Ook een PS4 Pro gehaald bij bol.com / black friday, alleen het gebruikte glimmende plastic vond ik wat minder geslaagd.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar spuiten lijkt mij geen wijze oplossing 😀

Terugsturen? Waar maak je je druk om, ga gamen man!nFo schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 18:45:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Something under the bed is drooling
Als je die grijze vlekken bedoelt bovenaan de behuizing dat is gewoon van de plastic te injecteren en te vormen in de fabriek, die top cover is letterlijk een dun plaatje plastic en hoe dunner hoe meer vatbaar daarvoor, die covers rond/op/onder de ps4 zijn ook niet gespoten of dergelijke.
De ene PS4 heeft het al wat meer dan de andere maar die vragen over die grijze vlekken op de console zie ik al voorbij komen sinds de PS4 Pro uitkwam.
Gewoon aansluiten en spelen tenzij er een echt gebrek is.
De ene PS4 heeft het al wat meer dan de andere maar die vragen over die grijze vlekken op de console zie ik al voorbij komen sinds de PS4 Pro uitkwam.
Gewoon aansluiten en spelen tenzij er een echt gebrek is.
[ Voor 7% gewijzigd door Katmi op 29-11-2019 21:14 ]
Dit vind ik toch wel lelijk eigenlijk, die van mij ziet er net zo uit als die van Beezje hierboven, maar ik heb die van mij al een aantal jaar. Het kan natuurlijk dat ze zelfs besparen op de behuizing en nu voor zo'n afwerking gekozen hebben en dat alle nieuwe pro's er zo uit zien, maar lelijk is het wel.nFo schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 18:45:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Mijn console is van vorig jaar deze tijd overigens de nieuwste model release.Kalder schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 21:28:
[...]
Dit vind ik toch wel lelijk eigenlijk, die van mij ziet er net zo uit als die van Beezje hierboven, maar ik heb die van mij al een aantal jaar. Het kan natuurlijk dat ze zelfs besparen op de behuizing en nu voor zo'n afwerking gekozen hebben en dat alle nieuwe pro's er zo uit zien, maar lelijk is het wel.
Ik zou een beetje wd40 op een doekje doen en hem helemaal poetsen zodat ie egaal zwart wordt en dan lekker aansluiten, gamen en niet meer naar omkijken.
Mijn slim van vorig jaar had het ook.
Mijn slim van vorig jaar had het ook.
Mijn PS4 Pro is van dit jaar, en die ziet er echt perfect uit. Mijn PS4 staat overigens op het meubeltje in open zicht, en dan zou ik toch niet happy worden van zoiets te krijgen. Als je het toestel natuurlijk ergens in een verborgen hoekje gaat zetten, maakt het niet veel uit. Anderzijds, als je ooit de kans krijgt om om te ruilen (bvb GameManie acties) kun je wel gezeik krijgen, vrees ik. BOL al gecontacteerd ?nFo schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 18:45:
On another topic, hier gisteren mijn 1TB SSD ontvangen en geinstalleerd. Want het was toch wel zalig om in bvb HZD veel kortere laadtijden te zien. Dit weekend met zoontje eens SWBF2 uitproberen, ook al zo een met immens lange laadtijden.
Mijn beide PS4 Pro's waren/zijn ook gewoon 'mat' (zoals beezjeh in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 10").
Was dit exemplaar al open geweest? Lijkt alsof het gepoetst is met één of ander spul waardoor het is gaan glimmen.
Was dit exemplaar al open geweest? Lijkt alsof het gepoetst is met één of ander spul waardoor het is gaan glimmen.
Het is ook vreemd dat die middelste balk vooraan precies een andere textuur heeft dan de bovenste en onderste. Precies of er ander plastic gebruikt is.
Heb op Amazon.de de PS4 Pro besteld met Call of Duty voor € 299,-
https://www.amazon.de/gp/product/B07YSW8PRS
Die van bol stuur ik wel terug dan, vind het niet mooi.
In ieder geval bedankt voor de reacties.
https://www.amazon.de/gp/product/B07YSW8PRS
Die van bol stuur ik wel terug dan, vind het niet mooi.
In ieder geval bedankt voor de reacties.
Die van mij net opgehaald icm death stranding voor €299 maar ook die ziet er een stuk netter uit:

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Kort vraagje!
Ik krijg elk moment de death stranding ps4 pro binnen, Om me oude ps4 te vervangen,
Nu had ik het het idee. Om op de nieuwe pro Modern warfare 2019 te kopen,
En deze met mijn andere playstation te delen.
Dit is volgens mij mogelijk.
Nu komt de belangrijkste vraag. Ik wil dus local coop doen. Via LAN.
Tegen bots bijvoorbeeld.
Ik kom hier niet helemaal uit. Iemand ervaring hiermee? Of LAN gamen offline uberhaupt?
Bedankt
Ik krijg elk moment de death stranding ps4 pro binnen, Om me oude ps4 te vervangen,
Nu had ik het het idee. Om op de nieuwe pro Modern warfare 2019 te kopen,
En deze met mijn andere playstation te delen.
Dit is volgens mij mogelijk.
Nu komt de belangrijkste vraag. Ik wil dus local coop doen. Via LAN.
Tegen bots bijvoorbeeld.
Ik kom hier niet helemaal uit. Iemand ervaring hiermee? Of LAN gamen offline uberhaupt?
Bedankt
hoe bedoel je wil je met 1 game 2 keer spelen ?
volgens mij is dat niet mogelijk
maar goede keus een pro ik ben ook net over van fat ps4 naar pro en het is echt zoveel sneller
ik twijfel nu zelf om HZD of ratched and clank erbij te kopen omdet ze beide 8 euro zijn
volgens mij is dat niet mogelijk
maar goede keus een pro ik ben ook net over van fat ps4 naar pro en het is echt zoveel sneller
ik twijfel nu zelf om HZD of ratched and clank erbij te kopen omdet ze beide 8 euro zijn
ik vond na lang zoeken wat online.
Well yes and no, the problem with LAN support right now is that it's broken. Right up to version 1.09.
To get both consoles talking properly on LAN you need to download hotfixes (those small updates that download in game after connecting to the Modern Warfare servers)
The problem with hotfixes is:
They require internet
They require a PSplus account
They don't stay permanently once you close the game it deletes again.
So.....even if you have 2 legit copies of the game and aren't game sharing it's still a pain in the ass.
You would have to sign into either 2 different PSplus accounts or...if you only have one...
Sign into primary PS4 with 2 controllers ensuring your PSplus account as player 2.
Boot up game get it to sign into servers this will download the hotfix (you will know this is done as a bunch of white numbers will appear in the bottom right hand corner of the main menu.
Go to your secondary PS4 sign into your PSplus account from step 1, this will kick that account off of the first PS4 in step 1 (this is why you need to sign into it as player 2 not player 1)
Boot up game on secondary, sign into servers download hotfix, now LAN play should work correctly.
So either way even if you had 2 copies right now you still need to sign into servers to do offline LAN play properly.
Ik wil dus LAN cod doen tegen bots met een maatje.
Met 1 digitale licence
Well yes and no, the problem with LAN support right now is that it's broken. Right up to version 1.09.
To get both consoles talking properly on LAN you need to download hotfixes (those small updates that download in game after connecting to the Modern Warfare servers)
They require internet
So.....even if you have 2 legit copies of the game and aren't game sharing it's still a pain in the ass.
You would have to sign into either 2 different PSplus accounts or...if you only have one...
Sign into primary PS4 with 2 controllers ensuring your PSplus account as player 2.
Boot up game get it to sign into servers this will download the hotfix (you will know this is done as a bunch of white numbers will appear in the bottom right hand corner of the main menu.
Go to your secondary PS4 sign into your PSplus account from step 1, this will kick that account off of the first PS4 in step 1 (this is why you need to sign into it as player 2 not player 1)
Boot up game on secondary, sign into servers download hotfix, now LAN play should work correctly.
So either way even if you had 2 copies right now you still need to sign into servers to do offline LAN play properly.
Met 1 digitale licence
Volgens mij kan dat alleen als je de download versie hebt en gebruik maakt van account sharing tussen twee PS's, althans als ik een game op disc speel, houd de game ermee op als ik de disc eruit haal.gunghir schreef op zondag 1 december 2019 @ 00:34:
ik vond na lang zoeken wat online.
They require internet
Met 1 digitale licence
Dan moet je er ééntje activeren als je Primaire PS, daar kun je mits je PS+ hebt dan ook op andere accounts mee spelen, en op de andere PS kun je dan alleen met je eigen PS+ account de game spelen.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Nu ik na de SSD upgrade alles terug aan het downloaden ben, ben ik nog een vreemde glitch tegengekomen. De library in je PS4 is niet noodzakelijk te betrouwen. Ik heb een Excel met al mijn games, en vorige week was er al een game die ik wou downloaden, maar die ik op de PS4 nergens terugvond. Heb die dan maar via de Web Store gedownload. Dacht overigens dat ik dit hier gepost had, maar vind het niet terug.
Ondertussen zijn we nog wat verder en zijn er nog verschillende games waar er totaal geen spoor van te vinden is op de PS4. Na wat gegoogle blijkt echter dat je dit vrij gemakkelijk kunt herstellen : Instellingen -> Accountbeheer -> Licenties herstellen. En prompt ging de "Gekocht" count in de Bibliotheek van 304 naar 335 !
Ik besef nu net overigens waarom die games wellicht ontbraken. Dit zullen oude PS+ games zijn die ik 'gekocht' heb op het moment dat mijn PS+ nog liep tot een datum ergens in het verleden. Een renewal van je PS+ doet echter geen update van je license totdat je de game opstart. Als je game echter niet geïnstalleerd is, verdwijnt die dus blijkbaar uit de library omdat zogezegd de license expired is.
Of dus tip van de dag: wanneer je je PS+ verlengd hebt, is het nuttig van ook die "Licenties herstellen" te doen.
Ondertussen zijn we nog wat verder en zijn er nog verschillende games waar er totaal geen spoor van te vinden is op de PS4. Na wat gegoogle blijkt echter dat je dit vrij gemakkelijk kunt herstellen : Instellingen -> Accountbeheer -> Licenties herstellen. En prompt ging de "Gekocht" count in de Bibliotheek van 304 naar 335 !
Ik besef nu net overigens waarom die games wellicht ontbraken. Dit zullen oude PS+ games zijn die ik 'gekocht' heb op het moment dat mijn PS+ nog liep tot een datum ergens in het verleden. Een renewal van je PS+ doet echter geen update van je license totdat je de game opstart. Als je game echter niet geïnstalleerd is, verdwijnt die dus blijkbaar uit de library omdat zogezegd de license expired is.
Of dus tip van de dag: wanneer je je PS+ verlengd hebt, is het nuttig van ook die "Licenties herstellen" te doen.
Ik vraag me toch af wat die van Marketing daar bij Sony soms roken. Hun pricing is soms compleet kop noch staart aan te krijgen.
Vandaag ook weer zo'n goed voorbeeld. Vandaag is de laatste dag van de Black Friday sales, maar ook de eerste dag van de Xmas sales...
Gevolg: je kan nog vandaag de GTA5 Premium kopen voor €9.99, of de gewone GTA5 voor €14.99.
Die €9.99 is overigens wel een zeer goede deal, want ik heb GTA5 eigenlijk nog nooit zo goedkoop gezien. Heb eigenlijk nog wel voldoende backlog, dus eigenlijk niet echt nodig. Anderzijds staat GTA5 wel al lang op mijn lijstje, maar kwam die nooit onder de €15. En vandaag blijkt nu nog eens dat Netflix gaat stoppen met betalingen via Google Play te aanvaarden, waardoor de PS Store nog de enige plaats is waar ik mijn belwaarde kwijt kan
. Heb nog tijd tot 1u vannacht om te beslissen
.
Vandaag ook weer zo'n goed voorbeeld. Vandaag is de laatste dag van de Black Friday sales, maar ook de eerste dag van de Xmas sales...
Gevolg: je kan nog vandaag de GTA5 Premium kopen voor €9.99, of de gewone GTA5 voor €14.99.

Die €9.99 is overigens wel een zeer goede deal, want ik heb GTA5 eigenlijk nog nooit zo goedkoop gezien. Heb eigenlijk nog wel voldoende backlog, dus eigenlijk niet echt nodig. Anderzijds staat GTA5 wel al lang op mijn lijstje, maar kwam die nooit onder de €15. En vandaag blijkt nu nog eens dat Netflix gaat stoppen met betalingen via Google Play te aanvaarden, waardoor de PS Store nog de enige plaats is waar ik mijn belwaarde kwijt kan
[ Voor 39% gewijzigd door Twixie op 02-12-2019 16:04 ]
25th anniversary of Playstation
Er waren geruchten dat er morgen wat announcements zijn, ben benieuwd
Er waren geruchten dat er morgen wat announcements zijn, ben benieuwd
Ik heb zelf ook vorige week een SSD in de PS4 Pro gezet. Net ook even licenties hersteld maar ik miste niks.Twixie schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:31:
Nu ik na de SSD upgrade alles terug aan het downloaden ben, ben ik nog een vreemde glitch tegengekomen. De library in je PS4 is niet noodzakelijk te betrouwen. Ik heb een Excel met al mijn games, en vorige week was er al een game die ik wou downloaden, maar die ik op de PS4 nergens terugvond. Heb die dan maar via de Web Store gedownload. Dacht overigens dat ik dit hier gepost had, maar vind het niet terug.
De PS+ games verdwijnen in ieder geval niet standaard als je PS+ verloopt, want ik heb geen PS+ momenteel en zie ze toch allemaal nog in mijn library. Vind het zelfs wat irritant eigenlijk, ik was al aan het zoeken of je ze niet kunt verbergen maar blijkbaar kan dat alleen een voor een. Bij mij is het namelijk een zee van PS+ games waar ik geen toegang toe heb met maar een paar digitaal gekochte games er tussen.
Interessant. Misschien dat die bij mij ontbraken omdat ik een volledige reinstall from scratch gedaan heb (moet zo als je de interne HDD wil vervangen). Sowieso heb je in je library verschillende secties. Onder de sectie "Deze PS4" vind je alleen de geïnstalleerde games. En daaronder heb je "Gekocht" en "PlayStation Plus" maar vermoedelijk staan daar dus ook al je PS+ games, zelfs al hebben die geen geldige licentie meer ?Finraziel schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:42:
[...]
Ik heb zelf ook vorige week een SSD in de PS4 Pro gezet. Net ook even licenties hersteld maar ik miste niks.
De PS+ games verdwijnen in ieder geval niet standaard als je PS+ verloopt, want ik heb geen PS+ momenteel en zie ze toch allemaal nog in mijn library. Vind het zelfs wat irritant eigenlijk, ik was al aan het zoeken of je ze niet kunt verbergen maar blijkbaar kan dat alleen een voor een. Bij mij is het namelijk een zee van PS+ games waar ik geen toegang toe heb met maar een paar digitaal gekochte games er tussen.
Nu ja, hoe meer je erin duikt, hoe duidelijker het wordt wat een onlogisch boeltje het allemaal is. Gisteren bvb uit nieuwsgierigheid gekeken hoeveel plaats in "Systeemopslag" (dus de interne HDD/SSD) games innemen die geïnstalleerd staan op de "Uitgebreide opslag" (dus een externe HDD). Dat is ook een onlogisch boeltje. Games die tientallen GB groot zijn die maar een paar MB innemen intern (bvb SWBF2), maar ook games van nog geen 2GB die intern meer dan 1GB in beslag nemen (bvb Guns Up!).
Ook met DLC zie je soms gekke dingen. Zo staat "Battlefield Hardline Robbery" zowel onder BF4 als onder BFHL. Geen idee of het dan ook 2x geinstalleerd staat. Idem voor "HITMAN 2 - Hawke's Bay" die zowel onder HITMAN als HITMAN 2 staat.
[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 03-12-2019 09:00 ]
Grappig, bij Sony begint 3 december een stuk later dan bij mij. Heb net een PS+ abonnement en ben wel benieuwd naar de titels van december. Outlast 2 vind ik te eng en Nioh te moeilijk
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Bij Sony begint het altijd zo rond het middaguurpage404 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:22:
Grappig, bij Sony begint 3 december een stuk later dan bij mij. Heb net een PS+ abonnement en ben wel benieuwd naar de titels van december. Outlast 2 vind ik te eng en Nioh te moeilijk
PSN: TDBtje
Gewoon "claimen" omdat het kan.page404 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:22:
Zo net detroit become human uitgespeeld. Athans eerste playthrough. Echt een mega dikke game. Zit zo goed inmekaar en de emoties erbij! Was echt heel mooi.
Nu keer alle scenario's unlocken en uitspelen.
Geef de game een dikke 9! Echt hooked van begin tot eind.
Nu keer alle scenario's unlocken en uitspelen.
Geef de game een dikke 9! Echt hooked van begin tot eind.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Daar ga ik een deze dagen ook eens aan beginnen.
Heb Death Stranding uitgespeeld (wat een game
) en verder geen backlog oid dus mooi de tijd om Detroit eens te gaan spelen.
Heb Death Stranding uitgespeeld (wat een game
Met BF pricewatch: Seagate Firecuda Compute, 2TB besteld voor 58,- volgende dag was hij al binnen,
en zie nu net dat hij alweer in prijs omhoog is gegaan, dus het is een uitstekende aankoop geweest!
Had ook nog mooi God of War en Horizon Zero Dawn voor 8,- per stuk aangeschaft via cdkeys
Heb een PS4 Slim en het upgraden stelde niks voor, binnen 5 minuten zat de nieuwe SSHD er in.
Het backup-en en terugzetten daarentegen duurde met c.a. 450 GB ruim 5 uur in totaal i.c.m.een externe SSD. Gelukkig daar niet op zitten wachten en in de tussentijd gewoon andere dingen gedaan.
Van de 2TB, had ik uiteindelijk 1,77 tot mijn beschikking, vervolgens flink wat games gedownload van het PS Plus abbonement, waar ik simpelweg niet de ruimte voor had, nu nog ruim 800GB over, dus ik verwacht dat ik het hiermee wel ga redden tot de PS5 uitkomt
en zie nu net dat hij alweer in prijs omhoog is gegaan, dus het is een uitstekende aankoop geweest!
Had ook nog mooi God of War en Horizon Zero Dawn voor 8,- per stuk aangeschaft via cdkeys
Heb een PS4 Slim en het upgraden stelde niks voor, binnen 5 minuten zat de nieuwe SSHD er in.
Het backup-en en terugzetten daarentegen duurde met c.a. 450 GB ruim 5 uur in totaal i.c.m.een externe SSD. Gelukkig daar niet op zitten wachten en in de tussentijd gewoon andere dingen gedaan.
Van de 2TB, had ik uiteindelijk 1,77 tot mijn beschikking, vervolgens flink wat games gedownload van het PS Plus abbonement, waar ik simpelweg niet de ruimte voor had, nu nog ruim 800GB over, dus ik verwacht dat ik het hiermee wel ga redden tot de PS5 uitkomt
[ Voor 6% gewijzigd door Greatsword op 03-12-2019 19:38 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Goed mijn tweede PS4 Pro van Amazon.de ziet er precies uit als die van bol.com.
Naja moet zelf maar aan de slag dan met WD40/Plastidip o.i.d. ik ga deze niet terugsturen.
Inclusief duitse versie van COD, weet niet zeker of je die wel in het engels kan spelen ?
Naja moet zelf maar aan de slag dan met WD40/Plastidip o.i.d. ik ga deze niet terugsturen.
Inclusief duitse versie van COD, weet niet zeker of je die wel in het engels kan spelen ?

Vanaf vandaag is Arise: A Simple Story te koop (al is dat laatste woord precies verkeerd gespeld op het YouTube-kanaal van PlayStation). Ziet er best wel interessant uit.
ik heb de limited edition ps4 pro van death stranding op de kop kunnen tikken voor 292 bij YGZ
super prijsje...gelijk days gone en spiderman erbij besteld en gaan met die banaan.
super prijsje...gelijk days gone en spiderman erbij besteld en gaan met die banaan.
Bij PlayStation zijn ze blijkbaar al in een vrijgevige kerstbui... Kreeg net een e-mail in de digitale bus met een korting voor 10%. Toch leuk, aangezien ik zelf die vorige 'geheime' korting niet ontving die bij sommigen verborgen zat in de opmaak van de e-mail.

Hoe was Death Stranding? Is het echt zo langdradig als ze zeggen? Lijkt me een zeer aparte game iig...dvdkiwi schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 16:27:
Daar ga ik een deze dagen ook eens aan beginnen.
Heb Death Stranding uitgespeeld (wat een game) en verder geen backlog oid dus mooi de tijd om Detroit eens te gaan spelen.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ontzettend goed. Een van de meest bijzondere games die ik ooit gespeeld heb denk ik. Al vanaf de intro merk je dat je iets bijzonders aan het spelen bent.Scrisissszzz schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:01:
[...]
Hoe was Death Stranding? Is het echt zo langdradig als ze zeggen? Lijkt me een zeer aparte game iig...
Langdradig? Absoluut niet. Story duurt zo'n 30 a 40 uur en zit goed in elkaar. De (vooral aan het begin en het einde vrij lange) cutscenes vertellen het verhaal op en manier die blijft boeien.
Als je langdradig qua gameplay bedoelt, ook dat niet. Ja, de hoofdpersoon is pakketbezorger dus pakketjes rondbrengen is het voornaamste wat je doet in de game. Maar ook dat blijft op een of andere manier leuk, ook omdat je steeds meer zaken vrijspeelt waardoor het bezorgen weer net even wat makkelijker of sneller gaat.
Je laatste zin klopt als een bus, het is een zéér aparte game. Maar dan wel één die eigenlijk ieder zichzelf respecterend gamer gespeeld moet hebben. En dat komt van iemand die TLOU nog steeds moet spelen
Klinkt goed. Morgenavond maar eens opstarten!dvdkiwi schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:23:
[...]
Ontzettend goed. Een van de meest bijzondere games die ik ooit gespeeld heb denk ik. Al vanaf de intro merk je dat je iets bijzonders aan het spelen bent.
Langdradig? Absoluut niet. Story duurt zo'n 30 a 40 uur en zit goed in elkaar. De (vooral aan het begin en het einde vrij lange) cutscenes vertellen het verhaal op en manier die blijft boeien.
Als je langdradig qua gameplay bedoelt, ook dat niet. Ja, de hoofdpersoon is pakketbezorger dus pakketjes rondbrengen is het voornaamste wat je doet in de game. Maar ook dat blijft op een of andere manier leuk, ook omdat je steeds meer zaken vrijspeelt waardoor het bezorgen weer net even wat makkelijker of sneller gaat.
Je laatste zin klopt als een bus, het is een zéér aparte game. Maar dan wel één die eigenlijk ieder zichzelf respecterend gamer gespeeld moet hebben. En dat komt van iemand die TLOU nog steeds moet spelen
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Deze review(-ish) beschrijft mijn mening over Death Stranding aardig goed, ik vond de game oprecht een gedrocht om te spelen:Scrisissszzz schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:01:
[...]
Hoe was Death Stranding? Is het echt zo langdradig als ze zeggen? Lijkt me een zeer aparte game iig...
Heb letterlijk nog nooit een game verkocht (in 20+ jaar games spelen en verzamelen) maar dit wordt mogelijk de eerste.
Ik ben erg blij met mijn nieuwe pro. Bij de games die ik tot nu toe opgestart heb, blijft hij echt muisstil! Wat een genot. Hopelijk blijft dat zo ...
Heb geen game ala GoW meer liggen om te kijken wat hij dan doet ...
En ik heb de Christmas Theme maar ff aangezet:

Heb geen game ala GoW meer liggen om te kijken wat hij dan doet ...

[ Voor 25% gewijzigd door -SaveMe- op 03-12-2019 22:52 ]
^^ En dat bewijst maar weer hoe sterk de meningen uiteenlopen
Een game die als subtitle makkelijk 'Love it or hate it' op de boxart had kunnen plakken.
Heb Death Stranding vorige week uitgespeeld (ongeveer 50 uur play time) en het is sowieso m'n favo game dit jaar maar gaat ook hoog eindigen in mijn top 10 deze console generatie. Vond hem geweldig (maar zeker niet perfect). De gameplay loop vond ik buiten dat het uniek en heel anders dan anders is ook heel verslavend omdat je mogelijkheden slim worden uitgebreid naarmate je verder komt en het slimme online component steeds meer invloed krijgt.
De cutscenes van Kojima passen sowieso al in mijn straatje. Die in MGS IV en V vond ik super en hier krijg je er veel van, waarvan een aantal zeer sterke met geweldige cinematografie. Neem daarbij de intrigerende sci-fi setting en lore en de geniale soundtrack van Ludvig Forsell en je kunt me opvegen.
Absoluut niet voor iedereen maar misschien daarom juist wel extra voor mij, ofzo
Ik kan deze korte review (eigenlijk meer een impressie) zeer waarderen omdat het ook de quirks en mindere punten naar voren brengt in het begin maar naarmate het spel vorderde de waardering er ineens kwam. Haar omschrijving van de game vond ik eigenlijk wel sterk en heel treffend: ""Kojima doesn't want you to suffer, he wants you to reduce the suffering of others" . Kan wellicht net het zetje geven voor diegenen die twijfelen om Death Stranding in huis te halen:
Heb Death Stranding vorige week uitgespeeld (ongeveer 50 uur play time) en het is sowieso m'n favo game dit jaar maar gaat ook hoog eindigen in mijn top 10 deze console generatie. Vond hem geweldig (maar zeker niet perfect). De gameplay loop vond ik buiten dat het uniek en heel anders dan anders is ook heel verslavend omdat je mogelijkheden slim worden uitgebreid naarmate je verder komt en het slimme online component steeds meer invloed krijgt.
De cutscenes van Kojima passen sowieso al in mijn straatje. Die in MGS IV en V vond ik super en hier krijg je er veel van, waarvan een aantal zeer sterke met geweldige cinematografie. Neem daarbij de intrigerende sci-fi setting en lore en de geniale soundtrack van Ludvig Forsell en je kunt me opvegen.
Absoluut niet voor iedereen maar misschien daarom juist wel extra voor mij, ofzo
Ik kan deze korte review (eigenlijk meer een impressie) zeer waarderen omdat het ook de quirks en mindere punten naar voren brengt in het begin maar naarmate het spel vorderde de waardering er ineens kwam. Haar omschrijving van de game vond ik eigenlijk wel sterk en heel treffend: ""Kojima doesn't want you to suffer, he wants you to reduce the suffering of others" . Kan wellicht net het zetje geven voor diegenen die twijfelen om Death Stranding in huis te halen:
Thnx voor de reacties mtb Death Stranding!
Ik ga de gelinkte reviews nog even bekijken. Ik vond de eerste paar MGS games erg goed maar daarna vond ik t niks meer. Kojima is vaak hate it or love it.
Ben vanavond begonnen aan Detroit Become Human, die had ik nog liggen
Ik ga de gelinkte reviews nog even bekijken. Ik vond de eerste paar MGS games erg goed maar daarna vond ik t niks meer. Kojima is vaak hate it or love it.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Hoewel de gameplay van Detroit flinterdun is met nul replay value (voor mij) heb ik me daar sowieso beduidend beter mee vermaakt dan met Death Stranding.Scrisissszzz schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:58:
Thnx voor de reacties mtb Death Stranding!
Have fun
hah staat die gewoon in de store, of heb je die ergens bij gekregen?-SaveMe- schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:50:
[Afbeelding]
Erg mooie montage naar aanleiding van de 25th anniversary. Brings back memories, vooral als je er al sinds de PS1 bij bent (ouwe loel!
)
Valt me hier toch wel op dat de stap van PS3 naar PS4 best aanzienlijk is als je kijkt naar de scherpte van de graphics, toename in details en vooral niveau van de animaties. Ik verwacht telkens dat de stap per console generatie minder wordt maar ik zou er voor tekenen als we dezelfde mate van progressie gaan zien met de PS5.
Valt me hier toch wel op dat de stap van PS3 naar PS4 best aanzienlijk is als je kijkt naar de scherpte van de graphics, toename in details en vooral niveau van de animaties. Ik verwacht telkens dat de stap per console generatie minder wordt maar ik zou er voor tekenen als we dezelfde mate van progressie gaan zien met de PS5.
Een code om die feestelijke theme uit de Store te plukken stond in een e-mail van PlayStation die je vandaag mogelijk hebt gekregen. (Zie voorbeeld op reddit)poor Leno schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 23:11:
hah staat die gewoon in de store, of heb je die ergens bij gekregen?
[ Voor 17% gewijzigd door Tweakmans op 03-12-2019 23:46 ]
Ik kreeg enkel de mail met de code voor het thema.Tweakmans schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 21:41:
Toch leuk, aangezien ik zelf die vorige 'geheime' korting niet ontving die bij sommigen verborgen zat in de opmaak van de e-mail.
[Afbeelding: PS korting]
In die mail zitten bij mij wel weer 2 kortingscodes verborgen, eentje voor 10% en eentje voor 20%
[ Voor 11% gewijzigd door Anton.net op 03-12-2019 23:58 ]
Ik loop hier dus echt van de ene library glitch in de andere...
Gisteren wil ik "Lara Croft and the Temple of Osiris" downloaden via de PS4. Komt hij zeggen dat er ook DLC items zijn en vraagt of ik die mee wil downloaden. De DLC zijn.... "Life Is Strange" episodes 2-5.
WTF ?!? Dan toch maar toegevoegd, alsook Life Is Strange zelf (waar hij dan niet kwam vragen voor de DLC - wellicht omdat ze al toegevoegd waren). Vanmorgen check ik: beide games zijn geïnstalleerd maar de Life Is Strange DLC zit nog in de queue in status "Bezig met wachten op installeren". Bezig met wachten, seriously?
Hoedanook heb ik dat in het verleden nog gezien en weet ik dat er dan niets meer gebeurt, dus toch maar geannuleerd dan.
Het is ook perfect reproduceerbaar. Want heb de games dan terug verwijderd en erna krijg ik terug net hetzelfde. Je zou dan verwachten dat dit een server side Store issue is, maar blijkbaar niet. Ik heb via de web store en de PSDLE plugin een CSV export gedaan van mijn hele library / downloadlijst, en daar ziet alles er ok uit. Dus het moet in mijn PS4 toch ergens iets zijn waardoor hij denkt dat die DLC bij Lara Croft hoort.
Wetende dat ik eigenlijk de gehele PS4 van scratch herinstalleerd heb, is dat toch wel bizar. Ik zal bij een volgende reboot nog maar eens een Rebuild Database doen en zien wat dat geeft.
Gisteren wil ik "Lara Croft and the Temple of Osiris" downloaden via de PS4. Komt hij zeggen dat er ook DLC items zijn en vraagt of ik die mee wil downloaden. De DLC zijn.... "Life Is Strange" episodes 2-5.
WTF ?!? Dan toch maar toegevoegd, alsook Life Is Strange zelf (waar hij dan niet kwam vragen voor de DLC - wellicht omdat ze al toegevoegd waren). Vanmorgen check ik: beide games zijn geïnstalleerd maar de Life Is Strange DLC zit nog in de queue in status "Bezig met wachten op installeren". Bezig met wachten, seriously?
Het is ook perfect reproduceerbaar. Want heb de games dan terug verwijderd en erna krijg ik terug net hetzelfde. Je zou dan verwachten dat dit een server side Store issue is, maar blijkbaar niet. Ik heb via de web store en de PSDLE plugin een CSV export gedaan van mijn hele library / downloadlijst, en daar ziet alles er ok uit. Dus het moet in mijn PS4 toch ergens iets zijn waardoor hij denkt dat die DLC bij Lara Croft hoort.
Wetende dat ik eigenlijk de gehele PS4 van scratch herinstalleerd heb, is dat toch wel bizar. Ik zal bij een volgende reboot nog maar eens een Rebuild Database doen en zien wat dat geeft.
Ik krijg verder nooit mails van sony met kortingen ofzo, waar stel je dat in?
Ik krijg altijd alle mails, maar deze heb ik nog niet gezien in de mailbox
Idem hier. Vanmorgen kreeg ik wel een "Hoi ViperHD, we hebben je gemist bij PS Store". Maar is enkel wat reclame voor wat games in de Store. Ook grappig dat ze doen alsof ze me niet meer zien, terwijl ik gisteren nog op de Store de PS+ games gekocht heb en sowieso regelmatig de Sales check.DigitalError schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:41:
Ik heb ook geen mail ontvangen over dit thema.DigitalError schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:41:
Laatste mail is van 30 nov met 25% korting op Call of Duty.
Ik ben nog eens teruggegaan naar Hitman 1 en 2. Dat blijft een topgame vind ik.
Heb nu bijna alle maps op mastery lvl20.
Die nieuwe maps in de expansion pass zijn ook weer cool. (New York bank en Haven Island).
Vooral Haven Island is leuk.
Vorige maand heeft IOI aangekondigd dat ze bezig zijn met Hitman 3 bezig zijn. Die ga ik sowieso spelen. Waarschijnlijk zal het wel 2021 worden, dus dat wordt een game voor de ps5
Heb nu bijna alle maps op mastery lvl20.
Die nieuwe maps in de expansion pass zijn ook weer cool. (New York bank en Haven Island).
Vooral Haven Island is leuk.
Vorige maand heeft IOI aangekondigd dat ze bezig zijn met Hitman 3 bezig zijn. Die ga ik sowieso spelen. Waarschijnlijk zal het wel 2021 worden, dus dat wordt een game voor de ps5
Wat mij nog onduidelijk is mbt death stranding is of de game telkens met meer vragen komt en de andere vragen eigenlijk nooit duidelijk behandeld of dat er echt goede uitleg wordt gegeven waarom de wereld is zoals ie is, waarom de mensen zijn zoals ze zijn en waarom de speler acties doet die hij doet. Ik haat het altijd als je alleen maar vragen blijft opstapelen zonder ergens een keer antwoord op te krijgen. The Division of Horizon Zero Dawn deden dat goed en doen dat op een leuke manier. De Metal Gear games meestal niet en volgens mij ook TLOU of The Order 1886 niet.kazuka schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:53:
^^ En dat bewijst maar weer hoe sterk de meningen uiteenlopenEen game die als subtitle makkelijk 'Love it or hate it' op de boxart had kunnen plakken.
Absoluut niet voor iedereen maar misschien daarom juist wel extra voor mij, ofzo![]()
[YouTube: Death Stranding | Girlfriend Reviews]
Er is één manier om daar achter te komenMartinspire schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:41:
[...]
Wat mij nog onduidelijk is mbt death stranding is of de game telkens met meer vragen komt en de andere vragen eigenlijk nooit duidelijk behandeld of dat er echt goede uitleg wordt gegeven waarom de wereld is zoals ie is, waarom de mensen zijn zoals ze zijn en waarom de speler acties doet die hij doet.
Of wil je antwoord van mensen die hem gespeeld hebben? In dat geval kan ik je zeggen dat ze het verhaal wel duidelijk over weten te brengen. 'Nadeel' bij deze game is alleen dat je, net als bij bv een RDR2, érg lang bezig kunt zijn met sidemissies waardoor je als je weer verder gaat met het verhaal dit wel even kwijt kunt zijn.
Om die reden heb ik na het uitspelen dan ook even een video met uitleg van het verhaal gekeken.
Ik wilde net gaan typen ‘hier alleen een thema
‘ maar ze geven netjes in de mail zelf een 10% code ook. Zal nog is gaan zoeken naar 20% verborgen maar vorige x had ik die niet (of iig niet kunnen vinden)
edit:
dit vanochtend al getikt maar weer verwijderd omdat ik dacht dat het een dubbelpost was (vast nog niet helemaal wakker geweest
)
inmiddels even de html doorgespit, en niets te vinden...ik vermoed ook dat sony dit dus gefaseerd doet, ene keer krijg je geen mail, de andere keer alleen een thema, of dus een thema en 10% en sommige dus zelfs een verborgen 20%. Anyways, 10 is not bad wellicht, inwisselen icm met kerst deals, kan ook niet te lang wachten want de korting is natuurlijk maar beperkt geldig
(tot 19-12)
edit:
dit vanochtend al getikt maar weer verwijderd omdat ik dacht dat het een dubbelpost was (vast nog niet helemaal wakker geweest

inmiddels even de html doorgespit, en niets te vinden...ik vermoed ook dat sony dit dus gefaseerd doet, ene keer krijg je geen mail, de andere keer alleen een thema, of dus een thema en 10% en sommige dus zelfs een verborgen 20%. Anyways, 10 is not bad wellicht, inwisselen icm met kerst deals, kan ook niet te lang wachten want de korting is natuurlijk maar beperkt geldig
(tot 19-12)
Leuk filmpje! ook goede mix van 'grote' games en indie spulkazuka schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 23:29:
Erg mooie montage naar aanleiding van de 25th anniversary. Brings back memories, vooral als je er al sinds de PS1 bij bent (ouwe loel!)
[YouTube: 25 Years Of PlayStation - One Second From The Games That Defined Each Generation]
offtopic:
Ben zelf begonnen met een atari 2600, dus je hoeft je niet heel erg oud te voelen
maar dat is meer iets voor het retro topic!
Ben zelf begonnen met een atari 2600, dus je hoeft je niet heel erg oud te voelen
[ Voor 38% gewijzigd door Sagat op 04-12-2019 12:10 ]
10 second ninja DONE
We hebben thuis 2 ps4 console. Bij aankoop van de laatste console was er een gratis 14 daags abbo van ps+
Ik heb op die console de account van mezelf, 2 kinderen en echtgenoot als primaire account gezet. Op die console heb ik dan ook het ps+ abbo geactiveerd.
Op de andere console staan de accounts niet als primair.
Kan er op deze console ook geprofiteerd worden van het abbo. Op deze console staat op de afbeelding van mijn account ook het "+" teken van het abbo.
Ik heb op die console de account van mezelf, 2 kinderen en echtgenoot als primaire account gezet. Op die console heb ik dan ook het ps+ abbo geactiveerd.
Op de andere console staan de accounts niet als primair.
Kan er op deze console ook geprofiteerd worden van het abbo. Op deze console staat op de afbeelding van mijn account ook het "+" teken van het abbo.
@Martinspire Het zit er zowat tussenin. Death Stranding heeft een duidelijk verhaal dat verteld wordt. Dat verhaal is redelijk gedetailleerd uitgewerkt. Er zitten motieven en verklaringen achter (bijna) alles wat je doet en wat er gebeurt. Als je de game hebt uitgespeeld, heb je in principe een antwoord op al je vragen. De kans is wel groot dat je toch een 'story explained' video gaat moeten bekijken om alles volledig te begrijpen, omdat het op sommige momenten wat ingewikkeld kan worden.
Over TLOU: dat is toch juist HET schoolvoorbeeld van een duidelijk afgebakend verhaal waarbij je een antwoord krijgt op alle vragen, niet?
@Timmy269 PS+ is gekoppeld aan een account, niet aan een console. Per console kan je maar 1 primair account hebben. Je moet op 1 van de consoles jouw ps+ account als primair inschakelen. Alle accounts kunnen dan gebruik maken van ps+ op die console. Op de andere console kan je enkel met het ps+ account gebruik maken van ps+
Over TLOU: dat is toch juist HET schoolvoorbeeld van een duidelijk afgebakend verhaal waarbij je een antwoord krijgt op alle vragen, niet?
@Timmy269 PS+ is gekoppeld aan een account, niet aan een console. Per console kan je maar 1 primair account hebben. Je moet op 1 van de consoles jouw ps+ account als primair inschakelen. Alle accounts kunnen dan gebruik maken van ps+ op die console. Op de andere console kan je enkel met het ps+ account gebruik maken van ps+
[ Voor 20% gewijzigd door Anton.net op 04-12-2019 13:02 ]
Dus als de andere zoon ook online wil gamen op zijn account moet ik in mijn geval zowiezo 2 PS+ abbo kopen.@Timmy269 PS+ is gekoppeld aan een account, niet aan een console. Per console kan je maar 1 primair account hebben. Je moet op 1 van de consoles jouw ps+ account als primair inschakelen. Alle accounts kunnen dan gebruik maken van ps+ op die console. Op de andere console kan je enkel met het ps+ account gebruik maken van ps+
Ik kan het wel oplossen door de ene zoon op de console waar ik als primair sta op zijn eigen account te laten spelen en de andere zoon op de andere console onder mijn account te laten spelen. Zo kunnen ze beiden online gamen met 1 abbo. Correct?
Ik ook niet en daar ben ik best wel blij mee eigenlijk. Voor een schrale 10% korting hoef ik geen jaar lang spam.G.Scholtens schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:08:
Ik krijg verder nooit mails van sony met kortingen ofzo
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Inderdaad. TLoU zit toch wel vrij duidelijk in elkaar qua verhaal. Is niet zo heel ingewikkeld ook.Anton.net schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:20:
@Martinspire Het zit er zowat tussenin. Death Stranding heeft een duidelijk verhaal dat verteld wordt. Dat verhaal is redelijk gedetailleerd uitgewerkt. Er zitten motieven en verklaringen achter (bijna) alles wat je doet en wat er gebeurd. Als je de game hebt uitgespeeld, heb je in principe een antwoord op al je vragen. De kans is echter groot dat je toch een 'story explained' video gaat moeten bekijken om alles volledig te begrijpen, omdat het op sommige momenten wat ingewikkeld kan worden.
Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.