lekker wachten tot volgende week vrijdag (black friday)Signex schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 17:22:
Hallo,
Weet iemand een goede controller op amazon voor max 42 euro?
Ik heb er net 2 retour moeten sturen, terwijl de 2de veel positieve beoordelingen had, was die nog slechter dan de eerste.
Dat mensen die goed vonden is echt belachelijk, de thumbsticks reageerden echt slecht. Alsof je een game stream aan het spelen bent op een slecht verbinding.
Wachten is geen probleem, retour kan week of 2 duren.DigitalError schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 17:35:
[...]
lekker wachten tot volgende week vrijdag (black friday)
Mijn originele heeft een defect opgelopen dat de rechte thumbstick soms naar boven drijft wat irritant is codmw 2019.
Denkt u dat de originele zo goedkoop zal worden dan?
[ Voor 7% gewijzigd door Signex op 19-11-2019 17:43 ]
volgens mij zitten de DS4 met blackfriday meestal rond de 35,-Signex schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 17:41:
[...]
Wachten is geen probleem, retour kan week of 2 duren.
Mijn originele heeft een defect opgelopen dat de rechte thumbstick soms naar boven drijft wat irritant is codmw 2019.
Denkt u dat de originele zo goedkoop zal worden dan?
Het is echt de stock 5400 rpm schijf die de bottleneck is. Ik heb daar totaal geen last meer van..jef schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:12:
De laatste tijd zijn mijn menu's heel traag en schokkerig als ik tijdens bijv RDR2 op de PS-toets druk om even naar de trofeeën of iets dergelijks te gaan kijken. Is een PS4 Pro dus ik verwacht toch wel dat navigeren in de OS vlotjes werkt... Hebben jullie dat ook? Of is er iets mis?
Wat je kunt doen is even wat onderhoud vanuit het service menu. Maar verwacht geen schokkende resultaten. Daarvoor zul je echt even in het buideltje moeten tasten voor een ssd.
[ Voor 15% gewijzigd door Kenny_026 op 19-11-2019 17:54 ]
Death Stranding mag van mij alles winnen waar ze voor genomineerd zijn.
Ben ook tevreden dat A Plague Tale een nominatie heeft gekregen.
Wie GOTY wint: moeilijk te zeggen imo, heb momenteel een voorgevoel voor RE2
Niet verkeerd!DigitalError schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 17:48:
[...]
volgens mij zitten de DS4 met blackfriday meestal rond de 35,-
De razer raiju voor 37 euro klinkt ook niet verkeerd, maar de beoordelingen zijn niet bepaald goed.
https://www.amazon.de/gp/...mbc?ie=UTF8&condition=all
[ Voor 13% gewijzigd door Signex op 19-11-2019 19:12 ]
Is toch een 140 euro controller nieuw? Meeste gebruikte spullen wat ik bij amazon gekocht had waren nog als nieuw.Slaapje schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:32:
@Signex Hoezo klinkt dat niet verkeerd? De recensies zijn slecht en je betaalt 37 euro voor een gebruikte controller...
Laatst een headset en muis die zagen er ongebruikt uit.
Kan altijd weer retour als die niet na wens is, maar ik ga uit van de prijs en het is razer dat de controller niet zo slecht is als ze zeggen.
Edit: Ah lees het al, heeft ook een soort input delay wat ik ondervonden heb met me nieuwe.
Dan wacht ik en koop ik de originele wel.
[ Voor 11% gewijzigd door Signex op 19-11-2019 19:44 ]
tnx voor je uitgebreide reactie. Ik als goede vader van zoon van 10jr oud gaat idd zijn account weggeven aan zoon 😁 Dan begin ik met nieuw account wel opnieuw met apex. Ik kan psn naam gewoon wijzigen naar zijn eigen te kiezen naam. Mailadres even kijken of ik deze laat staan, kan ik namelijk wel dingen checken als dit nodig moet zijn.
Twixie schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:54:
[...]
Zoals hierboven al gezegd is het probleem sowieso al dat je nu blijkbaar maar 1 account gebruikte voor zowel jouw game als dat van je zoon. Het is m.i. onmogelijk om jullie Apex en Fortnite progress te gaan opsplitsen naar 2 accounts. Van Fortnite weet ik in elk geval zeker dat dat gekoppeld wordt aan een Epic Games account waar de eigenlijke progress staat en dat het onmogelijk is een Epic account te gaan linken naar een ander PSN account. Misschien dat het bij Apex wel kan, maar het zou me verbazen.
Als je, als goede vader, ervoor kiest om de progress van je zoon te behouden, zit je nog met het probleem dat wellicht de gegevens van het PSN account die van jou zijn. Dat hoeft geen ramp te zijn, en qua geboortedatum is het zelfs beter van die van een meerderjarige te hebben (zie hieronder). Wel zou ik dan daar een ander e-mail adres nemen.
Vraag is ook of je ouderlijk toezicht voor je zoon wil gebruiken, zeker als de console dan op zijn eigen kamer staat, buiten jouw zicht/controle. Sowieso heb je eigenlijk niet gezegd hoe oud hij is. Maar het is belangrijk van te weten dat een PSN account een bepaalde minimum leeftijd vereist om online te kunnen gamen (totaal los van de instellingen voor ouderlijk toezicht). Mijn zoontje speelde online games (Minecraft, Plants vs Zombies...) dan maar op mijn account maar dat was niet vol te houden, dus heb ik uiteindelijk een nieuwe PSN account voor hem aangemaakt met een fake geboortedatum (10j aftrekken van het geboortejaar - het is essentiaal dat je die fake datum onthoudt voor het geval dat je later support nodig hebt op die account).
Verder is het zoals hierboven staat ivm primaire console voor je account (en dus niet primaire account voor je console). Dit artikel en infographic geven een mooi overzicht van hoe je accounts combineert op 2 consoles en wat de voordelen/gevolgen zijn : https://www.gripitaustral...on-primary-account-method
Deze situatie heb ik ook: dochter van 12 jaar (toen 10/11 jaar) begonnen met Fortnite op mijn account op mijn PS4Pro, nu op eigen PS4 en verder spelen op mijn account - want ze heeft echt heel veel verzameld in de loop van de tijd. Dus afspreken dat je niet tegelijk online bent (lukt makkelijk gezien zij veel tijd heeft en ik nietErrr-Tieee schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:27:
tnx voor je uitgebreide reactie. Ik als goede vader van zoon van 10jr oud gaat idd zijn account weggeven aan zoon 😁 Dan begin ik met nieuw account wel opnieuw met apex. Ik kan psn naam gewoon wijzigen naar zijn eigen te kiezen naam. Mailadres even kijken of ik deze laat staan, kan ik namelijk wel dingen checken als dit nodig moet zijn.
[...]
Maar omzetten van PSN account kan dus niet (ook al heb je het ook gelinked aan Nintendo Switch account en dus zo een "backup") - jammer dat dit niet werkt. Ik begrijp dan ook niet hoe ze op Marktplaats Fortnite accounts kunnen aanbieden - tenzij je dan ook een ander PSN-account er bij krijgt.. maar wie wil dit nu?
Zijn er mensen hier die een ps4 (pro) icm een 1440p monitor gebruiken? Ik heb namelijk de monitor al en wil hier graag een PS op aansluiten. Dat 1440p niet native ondersteund wordt wist ik al, maar nu lees ik op diverse www-pagina`s dat het resultaat van up/downscaling erg wisselend kan zijn.
Wat zijn jullie ervaringen?
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Volgens mij kan een PS4 pro alleen op 4K of 1080p weergeven, als hij niet 4K weer kan geven geeft hij 1080p weer. Gebruik dan de super sampling mode die je in kan stellen bij beeld en geluid. Die kun je volgens mij niet instellen als je tv in staat is 4K te accepteren (althans dat is zo bij mijn 4K sony tv), maar als je op een 1080p monitor speelt (de ps4 pro zal die 1440p monitor als 1080p interpreteren) kun je dat wel instellen en dat zou moeten helpen bij scaling issues.SirLenncelot schreef op woensdag 20 november 2019 @ 07:05:
Zijn er mensen hier die een ps4 (pro) icm een 1440p monitor gebruiken? Ik heb namelijk de monitor al en wil hier graag een PS op aansluiten. Dat 1440p niet native ondersteund wordt wist ik al, maar nu lees ik op diverse www-pagina`s dat het resultaat van up/downscaling erg wisselend kan zijn.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ik heb een pro aan een 1440p monitor hangen en dat werkt prima. Zijn mij geen rare dingen opgevallenSirLenncelot schreef op woensdag 20 november 2019 @ 07:05:
Ik heb verschillende consoles, waaronder de Pro en daarvoor een gewone PS4, wel vaker gebruikt op mijn QHD monitor. De consoles hangen daarbij aan een AV receiver en van daaruit de tweede uitgang naar de monitor.SirLenncelot schreef op woensdag 20 november 2019 @ 07:05:
Over het algemeen speelde dat prima. Het viel me op dat als een game zelf de 1080p al niet haalde dat het dan wel eens lelijk kon worden (opvallende rare aliasing artifacten). Dan heb je namelijk scaling op scaling (eerst de console zelf die naar 1080p scalet en dan je monitor naar QHD). Maar het lijkt me dat dat bij een Pro niet snel aan de orde zou moeten zijn, behalve misschien bij wat oude games die geen gebruik maken van de Pro hardware.
Die dubbele scaling was voornamelijk een issue met de Wii U (Zelda BotW vooral) en al in veel mindere mate bij de PS4/Xbox voordat ik beiden verving door een Pro/X. Op de Pro/X kan ik me niet herinneren dat mij ooit iets van slechte beeldkwaliteit opviel.
Gamertag: FinrazielNL
Heb mijn PS4 Pro voorheen op een 1080p monitor gebruikt en nu al enkele jaren op een 1440p, af en toe switch ik nog wel eens naar mijn tweede 1080p monitor. Ik vind het wel een duidelijk verschil, eigenlijk bij alle games wel die ik tot nu toe gespeeld heb. Tekst (in UI en game) is ook gewoon een stuk scherper. Het wordt dus niet native ondersteund, maar naar mijn ervaring is er wel degelijk verschil. Wellicht dat supersampling daar iets in doet.SirLenncelot schreef op woensdag 20 november 2019 @ 07:05:
Nice, 2 december komt mn Scuf Vantage 2 controller binnen. Kan ik ook goed gaan sliden, dropshotten en springen en schieten en aimen tegelijk in Cod: MW
Heb je die laten importeren? Mooi ding, maar ik vind de prijs echt belachelijk voor al die third party controllers. Dat zijn ze gewoon echt niet waard. Ik wil niet weten hoeveel marge ze erop maken.kbloem schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:44:
Nice, 2 december komt mn Scuf Vantage 2 controller binnen. Kan ik ook goed gaan sliden, dropshotten en springen en schieten en aimen tegelijk in Cod: MW
Ik gebruik zelf de FPS Strikepack en die is met € 60,- eigenlijk al zwaar overpriced als je ziet dat het niet meer is dan een klein stukje plastic. Die is bedraad, maar dat heb ik er wel over over voor deze prijs.
Ik heb twee Razer Raiju's binnen een maand terug gestuurd met hetzelfde defect: het binnenwerk van het schuifje waarmee je de hairtriggers instelt afgebroken. Na de tweede keer was ik er klaar mee en heb ik mijn geld terug gevraagd...Signex schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:11:
[...]
Niet verkeerd!
De razer raiju voor 37 euro klinkt ook niet verkeerd, maar de beoordelingen zijn niet bepaald goed.
https://www.amazon.de/gp/...mbc?ie=UTF8&condition=all
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Jup, via Amazon. Het is ook een boel geld maar ik ben een mongol als het om gamen gaat. Ik probeer het ook iedere keer goed te praten voor mezelf omdat het gamen toch wat goedkoper voor me geworden is sinds ik afscheid genomen heb van het PC bureaustoel masterrace.bram1984 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:03:
[...]
Heb je die laten importeren? Mooi ding, maar ik vind de prijs echt belachelijk voor al die third party controllers. Dat zijn ze gewoon echt niet waard. Ik wil niet weten hoeveel marge ze erop maken.
Ik gebruik zelf de FPS Strikepack en die is met € 60,- eigenlijk al zwaar overpriced als je ziet dat het niet meer is dan een klein stukje plastic. Die is bedraad, maar dat heb ik er wel over over voor deze prijs.
Maar wegzetten als een stukje plastic vind ik wel te makkelijk. Op de eerste plek omdat een houten controller voor splinters zal zorgen en een gietijzeren controller waarschijnlijk oncomfortabel zal gamen. Carbon daarintegen....
Maar goed, de functionaliteit van onder andere extra knoppen zijn wel wat waard voor me. We gamen al jaren met dezelfde hoeveelheid en er is bij mij, en ik denk bij meerderen wel een behoefte naar meer. Daarnaast vind ik het spelen met gewicht van de controler, het kunnen verwijderen of versterken van rumble, en het herprogrammeren van knoppen ook wel echt goede features. Daarnaast vind ik het goed dat zulke producenten als Scuf de gevestigde orde van Sony en Microsoft naar nieuwe hoogtes pushen.
Ik bedoel niet de Scuff hè, met dat stukje plastic. Maar mijn eigen Strikepack. Dat is geen controller maar een opzetstukje met paddles. Letterlijk een stukje plastic.kbloem schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:11:
[...]
Jup, via Amazon. Het is ook een boel geld maar ik ben een mongol als het om gamen gaat. Ik probeer het ook iedere keer goed te praten voor mezelf omdat het gamen toch wat goedkoper voor me geworden is sinds ik afscheid genomen heb van het PC bureaustoel masterrace.
Maar wegzetten als een stukje plastic vind ik wel te makkelijk. Op de eerste plek omdat een houten controller voor splinters zal zorgen en een gietijzeren controller waarschijnlijk oncomfortabel zal gamen. Carbon daarintegen....
Maar goed, de functionaliteit van onder andere extra knoppen zijn wel wat waard voor me. We gamen al jaren met dezelfde hoeveelheid en er is bij mij, en ik denk bij meerderen wel een behoefte naar meer. Daarnaast vind ik het spelen met gewicht van de controler, het kunnen verwijderen of versterken van rumble, en het herprogrammeren van knoppen ook wel echt goede features. Daarnaast vind ik het goed dat zulke producenten als Scuf de gevestigde orde van Sony en Microsoft naar nieuwe hoogtes pushen.
Kan je die Scuff paddles tegenwoordig ook gewoon on-the-fly remappen, of moet je weer gaan kutten met een computer of magneten?
Ow hahabram1984 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:27:
[...]
Ik bedoel niet de Scuff hè, met dat stukje plastic. Maar mijn eigen Strikepack. Dat is geen controller maar een opzetstukje met paddles. Letterlijk een stukje plastic.
Kan je die Scuff paddles tegenwoordig ook gewoon on-the-fly remappen, of moet je weer gaan kutten met een computer of magneten?
Nee je kunt nu een schuifje op de controller omzetten en dan de knoppen simultaan indrukken. Volgens mij is dat wat het is maar ik heb alleen nog maar even snel de handleiding gelezen dus pin me er niet op vast.
Cool, ben benieuwd naar je ervaringen.kbloem schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:33:
[...]
Ow haha
Nee je kunt nu een schuifje op de controller omzetten en dan de knoppen simultaan indrukken. Volgens mij is dat wat het is maar ik heb alleen nog maar even snel de handleiding gelezen dus pin me er niet op vast.
Ik heb met verwondering naar zoveel mooi vormgegeven en weergegeven spelwerelden zitten kijken.
Your Friendly Neighborhood Moderator
En volgend jaar kan je weer nieuwe kopen ivm PS5...kbloem schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:44:
Of zou je die dan kunnen blijven gebruiken.. Anders helemaal zonde van geld..
[ Voor 11% gewijzigd door k1978 op 22-11-2019 06:01 ]
Dat idee heb ik ook een beetje.k1978 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 05:58:
[...]
En volgend jaar kan je weer nieuwe kopen ivm PS5...
Ik wil best nu spellen kopen maar als ze straks useless zijn op de PS5 dan pas ik toch, hoe mooi en gaaf ze ook zijn.
Volgens mij is backwards compatibility voor games gewoon toegezegd. Of de PS4 controllers ook blijven werken op de PS5 (en of ze dan ook bruikbaar zijn voor PS5 games of dat je echt functionaliteit mist) dat is nog niet bevestigd. Maar goed, daar is een apart topic voor.schumi2004 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:05:
[...]
Dat idee heb ik ook een beetje.
Ik wil best nu spellen kopen maar als ze straks useless zijn op de PS5 dan pas ik toch, hoe mooi en gaaf ze ook zijn.
Hij had het over een controller voor de PS4, we weten toch al dat de PS5 backwards compatible is met de PS4, dus PS4 spellen gaan gewoon werken op PS5, en het lijkt me ook stug dat de PS5 geen PS4 controllers accepteert. Of er nieuwe PS5 versies komen van PS4 games is nog niet bekend maar het lijkt me dus stug omdat de PS5 wel BC heeft. Bij de PS3 en PS4 moesten er misschien wel wat remasters komen omdat PS4 geen PS3 games afspeelt.schumi2004 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:05:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 22-11-2019 08:25 ]
Ik ga er vanuit dat de DS4 ook op de DS5 werkt.k1978 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 05:58:
[...]
En volgend jaar kan je weer nieuwe kopen ivm PS5...
Dan nog. De PS5 is BC met PS4, dus waarom zou je nu geen games meer kopen?schumi2004 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:42:
Ik dacht echt dat het om games ging, mijn excuses.
Maar we dwalen af
Omdat je wellicht gewoon een nieuwe console wil? Als het een financieel argument is kan ik er verder weinig van zeggen, want iedereen moet doen met zijn euro's wat die wil doenSleeon schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:43:
Daarnaast, waarom zou je de PS5 bij release kopen?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
waarom niet?Sleeon schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:43:
Voor mij is het nog even afhankelijk van welke games uitkomen. Gezien de launch van de huidige generatie wacht ik waarschijnlijk wel een half jaar of meer...Sleeon schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:43:
Waarom niet? Zou ik eerder zeggen. Ik kan mijn complete PS4 library overzetten. De machine is (hopelijk) stiller en veel sneller. Als PS4 games beter performen, is dat ook nog eens mooi meegenomen. Je zou kunnen zeggen dat er geen beter moment is om direct over te stappen.Sleeon schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:43:
Ja op zich mee eens. Maar de eerste hardware versies zijn uiteindelijk meestal niet de beste. Als je het niet erg vind na een half jaar te upgraden naar een stillere/zuinigere hardware revisie dan idd direct bij launch kopen.bram1984 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:03:
[...]
Waarom niet? Zou ik eerder zeggen. Ik kan mijn complete PS4 library overzetten. De machine is (hopelijk) stiller en veel sneller. Als PS4 games beter performen, is dat ook nog eens mooi meegenomen. Je zou kunnen zeggen dat er geen beter moment is om direct over te stappen.
Als je dat niet wil/kan en je kan er niet zo goed tegen dat er een betere versie komt voor hetzelfde geld of een beetje goedkoper zelfs op een later moment, dan kan je het beter niet doen lijkt me.
Als je nog geen PS4 hebt überhaupt gewoon niet over nadenken en pre-orderen.
Ik wacht sowieso enkele weken, geen zin in een of andere giant fuck up die ze even over het hoofd gezien hebben. Ik verwacht het niet, maar ik heb ook niet de behoefte het eerste jongetje in de straat te zijn met een ps5, dus kan best even de kat uit de boom kijken.
Edit bovenstaand kan volledig anders worden als ik voor die tijd al een 4k projector heb.
@Hamazaki gewoon niks zeggen is ook een optie...
[ Voor 5% gewijzigd door Flagg op 22-11-2019 12:02 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
huh? want de PS krijgt al na een half jaar een revisie? tjah zo kan je nog 2,5 jaartjes wachten op de slim versie of misschien wel op de superslim versieFlagg schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:57:
[...]
Ja op zich mee eens. Maar de eerste hardware versies zijn uiteindelijk meestal niet de beste. Als je het niet erg vind na een half jaar te upgraden naar een stillere/zuinigere hardware revisie dan idd direct bij launch kopen.
Als je dat niet wil/kan en je kan er niet zo goed tegen dat er een betere versie komt voor hetzelfde geld of een beetje goedkoper zelfs op een later moment, dan kan je het beter niet doen lijkt me.
Als je nog geen PS4 hebt überhaupt gewoon niet over nadenken en pre-orderen.
Ik wacht sowieso enkele weken, geen zin in een of andere giant fuck up die ze even over het hoofd gezien hebben. Ik verwacht het niet, maar ik heb ook niet de behoefte het eerste jongetje in de straat te zijn met een ps5, dus kan best even de kat uit de boom kijken.
volgens mij zijn de 1e modellen meestal top-onderdelen, daarna wordt er bezuinigd. (hitte daarbij gelaten)
insgelijksFlagg schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:57:
[...]
@Hamazaki gewoon niks zeggen is ook een optie...

[ Voor 11% gewijzigd door Farabi op 22-11-2019 12:07 ]
nou ja, ik kan met het moment nog wel herinneren dat ik mijn PS4 op launch day binnenkreeg, aansloot, aanzette....... en een BLOD kreeg.
was behoorlijk kut toen. en ik was zeker niet de enige.
ik had wel het geluk dat ik als 1 van de eerste contact opnam.
ik kreeg toen nog instructie alleen de PS4 zelf op te sturen. (halve dag later kreeg iedereen instructie hele doos op te sturen).
en ik kreeg een week later dus een complete nieuwe doos.
had dus controller en alle kabels en acc. dubbel.
ik kreeg toen nog instructie alleen de PS4 zelf op te sturen. (halve dag later kreeg iedereen instructie hele doos op te sturen).
dat kan ook bij de nieuwere modellen gebeuren hoor. dat komt niet omdat je het 1e model hadM a r c o schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:19:
nou ja, ik kan met het moment nog wel herinneren dat ik mijn PS4 op launch day binnenkreeg, aansloot, aanzette....... en een BLOD kreeg.
Het wordt wel eens tijd dat de prijzen in de ps store wat uniformer worden wereldwijd.
Nu weer met die black friday sales, Days Gone bijvoorbeeld: in EU=€40 en US=$20.
Games als GoW en HZD complete edition kosten daar $10
Oke, wij kunnen ook in de US store kopen, maar dat is eigenlijk toch niet hoe het hoort.
Komt gewoon klantonvriendelijk over.
Nu weer met die black friday sales, Days Gone bijvoorbeeld: in EU=€40 en US=$20.
Oke, wij kunnen ook in de US store kopen, maar dat is eigenlijk toch niet hoe het hoort.

Voor mij weer eentje om in de gaten te houden:
GamiQ, de game notes app met game maps!
@Flagg Ja je kan altijd wachten. Ook niks mis mee. Als er iets mis is, heb ik garantie. Als er niks mis is, heb ik er langer plezier van.
Zien we dan wel weer. Persoonlijk heb ik nog nooit official supported 3rd party gear niet mee kunnen nemen naar een nieuwe versie van een console. Headset, trustmaster race gear, en nu deze controller vertrouw ik ook wel op. Aangezien je er gewoon firware upgrades voor kunt downloaden...schumi2004 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:05:
[...]
Voor de liefhebbers:
12 maanden PS Plus voor €44,99 in de PS store:
https://store.playstation...90006_01-PSPLUSSUBS12MDIS
PSN: LinQ-NL
Die liefhebbers hebben natuurlijk een price alert ingesteld staan ;-)
Dat komt omdat wij minder pauper zijn.Anton.net schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:37:
Het wordt wel eens tijd dat de prijzen in de ps store wat uniformer worden wereldwijd.
Black Friday stelt hier in mijn ogen sowieso niks voor en het hele evenement is bovendien ook volkomen verkracht. Sommige partijen beginnen zelfs vandaag al met de eerste Black Friday-deals.

[ Voor 16% gewijzigd door NotSoSteady op 22-11-2019 15:20 ]
https://www.spydeals.nl/i...fare-voor-129-euro-174672NotSoSteady schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:18:
[...]
Dat komt omdat wij minder pauper zijn.![]()
Black Friday stelt hier in mijn ogen sowieso niks voor en het hele evenement is bovendien ook volkomen verkracht. Sommige partijen beginnen zelfs vandaag al met de eerste Black Friday-deals.
ps4 slim 500gb + modern warfare, 129 euro..
begint nu al..
EDIT:
Let op! Het gaat hierbij om een drukfout...
We kregen van een gebruiker de informatie, dat ze 2 exemplaren per winkel beschikbaar stellen voor deze prijs. Je dient dan in de winkel op Black Friday je gegevens achter te laten in de winkel, waarna ze een loting doen aan het eind van de dag. Ben jij dan een van de winnaars dan kun je een van de 2 exemplaren per winkel afhalen voor 129 euro.
[ Voor 31% gewijzigd door Bloodclot op 22-11-2019 16:13 ]
Is een drukfout. De PS4 (500GB) gaat 199e kosten en de PS4 Pro 299e. Vanaf maandag beschikbaar.Bloodclot schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:11:
[...]
https://www.spydeals.nl/i...fare-voor-129-euro-174672
ps4 slim 500gb + modern warfare, 129 euro..
begint nu al..
[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 22-11-2019 16:14 ]
Het verschil is ws belastingen, die zijn daar lager.Anton.net schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:37:
Kijk dan nog eens naar de maatschappij daar en hier en tel je zegeningen...
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Volgens mij zijn belastingen in de VS juist veel hoger dan hier, maar wat ik wou toevoegen is dat ze dacht ik in de VS nergens de prijs inclusief BTW vermelden (behalve op je bonnetje), omdat dat verschilt per staat.Flagg schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:47:
[...]
Het verschil is ws belastingen, die zijn daar lager.
Kijk dan nog eens naar de maatschappij daar en hier en tel je zegeningen...
[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 22-11-2019 17:18 ]
En voor diegenen die het onderste uit de kan willen heeft de GM hem nog een Eurotje goedkoper:Odieus schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:14:
Voor de liefhebbers:
https://www.gamemania.nl/...ork-kaart-nederland-promo
Hoe doe je dit dan met een bestaand psn plus subscriptie even cancelen? en dan weer halen?Odieus schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:14:
Voor de liefhebbers:
wat gebeurt er dan met je resterende maanden als ik cancel?
Over het algemeen zijn de belastingen wel lager volgens mij, maar idd prijzen in de us zijn altijd ex BTW omdat per staat verschilt. Dus je kan nooit de us ex vat prijzen met de incl btw prijzen hier vergelijken. Dat je dan daar 40k per jaar mag aftikken voor een beetje opleiding, de zorg je geneest en vervolgens berooit op straat achterlaat, en je voor werkelijk alles zelf opdraait vergeten mensen dan even voor het gemak.Kalder schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 17:17:
[...]
Volgens mij zijn belastingen in de VS juist veel hoger dan hier, maar wat ik wou toevoegen is dat ze dacht ik in de VS nergens de prijs inclusief BTW vermelden (behalve op je bonnetje), omdat dat verschilt per staat.
Heb er altijd een beetje moeite mee dat mensen meteen in de slachtofferrol schieten en dat we hier zo slecht hebben qua prijzen.
niks cancellen, gewoon de code activeren en het wordt bij je huidige termijn opgeteldR.G schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 17:41:
[...]
Hoe doe je dit dan met een bestaand psn plus subscriptie even cancelen? en dan weer halen?
wat gebeurt er dan met je resterende maanden als ik cancel?
Mmmmm mss toch maar weer bij kopen, heb nog tot 2021 maar goedkoper dan dit wordt het nietCaelarius schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 17:22:
[...]
En voor diegenen die het onderste uit de kan willen heeft de GM hem nog een Eurotje goedkoper:
Eens kijken of met BF de Pro nog ergens heel scherp wordt aangeboden ....
Die liefhebbers hebben wellicht nog tot 2021 of 2022 van de enorme deals van de voorbije jarenplofkip schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:16:
Die liefhebbers hebben natuurlijk een price alert ingesteld staan ;-)
Belasting is daar veel lager. De hoogste is Californië met 8,25% state sales tax. Daarbovenop komt dan vaak nog een lokale tax van 0-5%.Kalder schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 17:17:
[...]
Volgens mij zijn belastingen in de VS juist veel hoger dan hier, maar wat ik wou toevoegen is dat ze dacht ik in de VS nergens de prijs inclusief BTW vermelden (behalve op je bonnetje), omdat dat verschilt per staat.
Hoogste gemiddeld van lokaal+state sales tax is Louisiana met gemiddeld 10%.
Toch een stuk lager dan onze 21%
Maar er zijn staten zonder BTW. Bv Oregon en Montana.
Echter halen die staten de belasting weer ergens anders vandaan, bv een hogere loonbelasting.
Het enige waar je geen rekening met sales tax hoeft te houden is brandstof.
Dan PlayStation:
Ik zit eigenlijk te wachten op een scherpe aanbieding voor de pro met rdr2.. hopen dat komende vrijdag iets leuks komt.
[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 22-11-2019 18:42 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Weet iemand of de 'Extra inhoud Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition' de vervanger van de season pass van Shadow of the Tomb Raider?
Dit staat niet heel duidelijk in de SEN Store
Life is Strange 2 Complete Season nu 50% goedkoper
Life is Strange 2 Complete Season nu 50% goedkoper
[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 22-11-2019 20:19 ]
Bol.com ook en mocht je nooit via bol.com besteld hebben dan lrijg je binnen 24 uur een korting van 5 euro. Mooi voor €39 gekocht.Caelarius schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 17:22:
[...]
En voor diegenen die het onderste uit de kan willen heeft de GM hem nog een Eurotje goedkoper:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ja. De Definitive Edition bevat zelfs nog een ietsiepietsie meer (outfitje). Onderstaande is van de Tomb Raider-website geplukt:Ike. schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:16:
Weet iemand of de 'Extra inhoud Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition' de vervanger van de season pass van Shadow of the Tomb Raider?
Q: What is Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition?
A: Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition includes all available content to date. Experience Shadow of the Tomb Raider featuring the final chapter of Lara Croft’s origin story, the Season Pass containing multiple challenge tombs, missions, weapons, and outfits, Croft Edition bonuses, the all-new Definitive Edition “Croft Fitness” outfit, and additional gameplay adjustments.
Misschien ook wel de moeite waard. 'God of War' in de aanbieding tot 03-12-2019 op de PlayStation Store.

Shikata ga nai.
Ik snap wat de Definitive Edition is.Tweakmans schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:41:
[...]
Ja. De Definitive Edition bevat zelfs nog een ietsiepietsie meer (outfitje). Onderstaande is van de Tomb Raider-website geplukt:
[...]
Ik heb de gewone uitgave, de season pass die eerst in de store stond is verdwenen. Mijn vraag was of die andere DLC een vernieuwde season pass is voor iedereen die de standaard release heeft.
Mooie prijs. En vanaf de 24e in de US maar 9,99. Hopelijk wordt die hier ook zo geprijsd want dan haal ik hem meteen.Shinobi-vs-Gast schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:15:
Misschien ook wel de moeite waard. 'God of War' in de aanbieding tot 03-12-2019 op de PlayStation Store.
[Afbeelding]
Biedt de alinea lager op dezelfde site geen antwoord op die vraag?Ike. schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:23:
Ik snap wat de Definitive Edition is.
Ik heb de gewone uitgave, de season pass die eerst in de store stond is verdwenen. Mijn vraag was of die andere DLC een vernieuwde season pass is voor iedereen die de standaard release heeft.
Q: What if I already own the Season Pass?
A: Anyone who already owns Shadow of the Tomb Raider and Shadow of the Tomb Raider - Season Pass will be automatically upgraded to Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition free of charge on November 5th. Users will need to manually download the update on their respective platform store (Xbox Live, PSN, or Steam).
Q: What if I only own Shadow of the Tomb Raider?
A: After November 5th, players will be able upgrade Shadow of the Tomb Raider to Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition by purchasing the Definitive Edition Extra Content bundle which will replace the Season Pass.
Hoppa. Blij met mijn US accountNukaWorldNL schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:25:
[...]
Mooie prijs. En vanaf de 24e in de US maar 9,99. Hopelijk wordt die hier ook zo geprijsd want dan haal ik hem meteen.
Komt misschien in ps plusShinobi-vs-Gast schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:15:
[Afbeelding]
Btw als je ps plus expired kan je dan je verkregen ps plus games blijven spelen?
En vdomme de k3 all one in one gemisr
gisternacht toen ik eerst reviews keek, wanr heb Al op xbox naar dacht op PS4 pro ook leuk toch haha
nee, ps+ games kun je alleen spelen zolang je ps+ hebtR.G schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 12:12:
[...]
Komt misschien in ps plus
Btw als je ps plus expired kan je dan je verkregen ps plus games blijven spelen?
gisternacht toen ik eerst reviews keek, wanr heb Al op xbox naar dacht op PS4 pro ook leuk toch haha
Iemand een idee waarover hij het heeft ?R.G schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 12:12:
[...]
Neuh, dit is vrij normaal, doe maar eens een search op username in dit topic418O2 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 16:33:
[...]
Ik denk dat hij een TIA kreeg terwijl hij dit postte
Ik denk kingdom hearts 3 - all in one, welke tot 22-11 voor 38€ was in de store...
( Hij heeft hem al op de Xboxone, maar wil ook op de ps4?)
Sommigen zullen hier een week geleden gelezen hebben hoe ik eens een test wou doen met een 240GB SSD die ik op overschot had, en dat die test faalde omdat externe opslag minstens 250GB moet zijn. Wel, blijkbaar geldt die beperking niet voor interne storage, dus heb ik eens wat tijd genomen om de interne 1TB disk te vervangen door de 240GB SSD.
Test die ik deed was met Horizon Zero Dawn die toch echt wel lange laadtijden heeft, wat vooral vervelend is met de Fast Travel feature (die helemaal niet zo fast is dus). Ik heb telkens 2 tijden gemeten: 1) tijd van PS4 menu tot menu screen van HZD, 2) tijd van menu screen van HZD tot start van het spel op mijn continue point. Dat laatste zorgt er wel voor dat de testen met HDD intern en SSD intern verschillen omdat die met een verschillend continue point waren. Maar je kan wel vergelijken omdat ik van beide dus wel de externe HDD als vergelijkingspunt heb. Van elke test heb ik overigens 3 runs gedaan en het gemiddelde genomen, maar de tijden verschilden sowieso al heel weinig.
Test 1 : externe HDD vs interne HDD
Test 2 : externe HDD vs interne SSD
Minder opvallend maar toch vermelden waard, is dat zelfs met het spel op de externe HDD de laadtijd tot het menu iets sneller is. Het is het vermelden waard, omdat ik in mijn tests nog iets anders geleerd heb. Blijkbaar staat er voor games die op extern storage staat, ook nog een stuk van het game op de interne storage. Toen ik de SSD installeerde en de backup restorede, had ik geen enkel game op de interne storage. Toch had de SSD minder dan 50% vrije ruimte. Toen ik keek via "Instellingen -> Opslag -> Systeemopslag -> Applicaties” bleek er maar eventjes 88GB in beslag genomen te zijn door "Andere". Er was ook geen manier om die te verplaatsen noch te verwijderen. Via Google vond ik ook meldingen hiervan maar niemand die kon zeggen wat dat was.
Ik kwam er echter zelf snel achter toen ik enkele grote games verwijderde op de externe storage. Prompt kwam er 40GB extra vrij op de SSD !! Dan maar eens de ultieme test gedaan: alle games van mijn externe 4TB disk verwijderd, en ja hoor, ineens was die "Andere" nagenoeg 0. Na terug enkele games te installeren, merkte ik dat die Andere terug begon te stijgen.
De implementatie van Sony is in deze wel tenenkrullend. Er is dus blijkbaar een stuk data dat altijd op de Systeemopslag moet staan. Wanneer je game zelf op de Systeemopslag staat, toont de disk usage voor die game de volledige opslag. Het stuk dat altijd intern moet staan staat dus bij je game, en niet bij "Andere". Verplaats je de game naar Externe Opslag, blijkt de grootte van de game ineens lager te zijn. Maar dat is slechts schijn, want het stuk dat achterbleef op Systeemopslag, wordt niet meegeteld, en wordt bij de Systeemopslag ineens opgeteld bij "Andere" (waar je dus geen inzicht hebt op welke game hoeveel gebruikt). Er is dan echter wel weer een truuk om wel te weten wat er allemaal in Andere zit. Als je de PS4 opstart met de Externe Opslag disconnected, blijkt ineens die Andere wél te tonen hoeveel data elk game heeft in die Andere.
Anyway, dat verklaart dus waarom zelfs games die extern staan, voordeel kunnen hebben van een interne SSD. Ik ga nog even denken of ik nu wel of niet een (grotere) SSD ga kopen. Voor een dikke 100 euro heb je Samsung QVO van 1TB. Misschien nog goedkoper met Black Friday. Het opstarten uit Rust gaat alleszins beduidend sneller, en voor games met lange laadtijden is de winst dus duidelijk. Wel heb ik niet de ervaring met snellere menu's zoals sommigen hier in het verleden schreven. Ik heb ook een enorme library (300+) en daardoor scroller lijkt even snel, met game icons die wat trager laden zeker als je snel door de lijst scrollt. Moet er wel bij vertellen dat die 240GB SSD waar ik mee testte een cheapo exemplaar is: 10 (!) euro voor betaald tijdje terug in Carrefour. Merk Intenso. Ongetwijfeld zal een degelijke Samsung sneller zijn.
Test die ik deed was met Horizon Zero Dawn die toch echt wel lange laadtijden heeft, wat vooral vervelend is met de Fast Travel feature (die helemaal niet zo fast is dus). Ik heb telkens 2 tijden gemeten: 1) tijd van PS4 menu tot menu screen van HZD, 2) tijd van menu screen van HZD tot start van het spel op mijn continue point. Dat laatste zorgt er wel voor dat de testen met HDD intern en SSD intern verschillen omdat die met een verschillend continue point waren. Maar je kan wel vergelijken omdat ik van beide dus wel de externe HDD als vergelijkingspunt heb. Van elke test heb ik overigens 3 runs gedaan en het gemiddelde genomen, maar de tijden verschilden sowieso al heel weinig.
Test 1 : externe HDD vs interne HDD
- HDD Extern: tijd tot menu : 33.8"
- HDD intern: tijd tot menu : 33.5"
- HDD Extern: tijd tot continue point: 75.7"
- HDD intern: tijd tot continue point: 65.4"
Test 2 : externe HDD vs interne SSD
- HDD Extern: tijd tot menu : 32.2"
- SSD intern: tijd tot menu : 28.3"
- HDD Extern: tijd tot continue point: 98.1"
- SSD intern: tijd tot continue point: 40.5"
Minder opvallend maar toch vermelden waard, is dat zelfs met het spel op de externe HDD de laadtijd tot het menu iets sneller is. Het is het vermelden waard, omdat ik in mijn tests nog iets anders geleerd heb. Blijkbaar staat er voor games die op extern storage staat, ook nog een stuk van het game op de interne storage. Toen ik de SSD installeerde en de backup restorede, had ik geen enkel game op de interne storage. Toch had de SSD minder dan 50% vrije ruimte. Toen ik keek via "Instellingen -> Opslag -> Systeemopslag -> Applicaties” bleek er maar eventjes 88GB in beslag genomen te zijn door "Andere". Er was ook geen manier om die te verplaatsen noch te verwijderen. Via Google vond ik ook meldingen hiervan maar niemand die kon zeggen wat dat was.
Ik kwam er echter zelf snel achter toen ik enkele grote games verwijderde op de externe storage. Prompt kwam er 40GB extra vrij op de SSD !! Dan maar eens de ultieme test gedaan: alle games van mijn externe 4TB disk verwijderd, en ja hoor, ineens was die "Andere" nagenoeg 0. Na terug enkele games te installeren, merkte ik dat die Andere terug begon te stijgen.
De implementatie van Sony is in deze wel tenenkrullend. Er is dus blijkbaar een stuk data dat altijd op de Systeemopslag moet staan. Wanneer je game zelf op de Systeemopslag staat, toont de disk usage voor die game de volledige opslag. Het stuk dat altijd intern moet staan staat dus bij je game, en niet bij "Andere". Verplaats je de game naar Externe Opslag, blijkt de grootte van de game ineens lager te zijn. Maar dat is slechts schijn, want het stuk dat achterbleef op Systeemopslag, wordt niet meegeteld, en wordt bij de Systeemopslag ineens opgeteld bij "Andere" (waar je dus geen inzicht hebt op welke game hoeveel gebruikt). Er is dan echter wel weer een truuk om wel te weten wat er allemaal in Andere zit. Als je de PS4 opstart met de Externe Opslag disconnected, blijkt ineens die Andere wél te tonen hoeveel data elk game heeft in die Andere.

Anyway, dat verklaart dus waarom zelfs games die extern staan, voordeel kunnen hebben van een interne SSD. Ik ga nog even denken of ik nu wel of niet een (grotere) SSD ga kopen. Voor een dikke 100 euro heb je Samsung QVO van 1TB. Misschien nog goedkoper met Black Friday. Het opstarten uit Rust gaat alleszins beduidend sneller, en voor games met lange laadtijden is de winst dus duidelijk. Wel heb ik niet de ervaring met snellere menu's zoals sommigen hier in het verleden schreven. Ik heb ook een enorme library (300+) en daardoor scroller lijkt even snel, met game icons die wat trager laden zeker als je snel door de lijst scrollt. Moet er wel bij vertellen dat die 240GB SSD waar ik mee testte een cheapo exemplaar is: 10 (!) euro voor betaald tijdje terug in Carrefour. Merk Intenso. Ongetwijfeld zal een degelijke Samsung sneller zijn.
Weet iemand welke playstation versie het is die in de aanbieding is vrijdag bij Albert Hein? De info in de folder en online is minimaal, alleen een afbeelding van de console en een controller. Deze gaat €199 kosten.
De afbeelding is die van de normale (niet-Pro) versie. Kan ook niet anders voor die prijs.pareltje78 schreef op zondag 24 november 2019 @ 18:04:
Weet iemand welke playstation versie het is die in de aanbieding is vrijdag bij Albert Hein? De info in de folder en online is minimaal, alleen een afbeelding van de console en een controller. Deze gaat €199 kosten.
https://nl.pepper.com/aan...riday-albert-heijn-122168
Dank je, dan ga ik die bestellen. Leuke upgrade van mijn bijna tien jaar oude playstation 3
Haha je bent goed en idd jaThatsHollywood schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 23:14:
[...]
Ik denk kingdom hearts 3 - all in one, welke tot 22-11 voor 38€ was in de store...
( Hij heeft hem al op de Xboxone, maar wil ook op de ps4?)
Vast vaker voorbijgekomen, maar erop zoeken in het topic geeft zo’n waslijst aan (niet relevante) resultaten dat ik het aandurf nog eens te vragen:
Ik heb nog zo’n 6 maanden ps plus, als ik nu bijkoop wordt het dan 6+12 maanden of gaan die 12 gewoon nu in?
Ik heb nog zo’n 6 maanden ps plus, als ik nu bijkoop wordt het dan 6+12 maanden of gaan die 12 gewoon nu in?
6+12 heb het 3 dagen geleden nog gepost voor iemand anders
[ Voor 87% gewijzigd door RubenSaurus op 24-11-2019 20:46 ]
Bedankt, dat bedoelde ik dus met die waslijstDigitalError schreef op zondag 24 november 2019 @ 20:46:
6+12 heb het 3 dagen geleden nog gepost voor iemand anders
Hmm bij de MM is de PS4 Pro opeens gezakt naar 299,-
Bestellen of wachten tot Black Friday?
Bestellen of wachten tot Black Friday?
@SirLenncelot Bij Amazon.de heb je vandaag een Pro incl Death Stranding OF Call of Duty MW voor €299.
Lijkt me geen slechte deal.
Edit: ook goede deals op de Slim: 1TB Slim + 2de controller + Death Stranding OF CoD MW voor €249
Hier een link
Edit: ook goede deals op de Slim: 1TB Slim + 2de controller + Death Stranding OF CoD MW voor €249
Hier een link
[ Voor 60% gewijzigd door Anton.net op 25-11-2019 08:55 ]
Dualshock 4 controllers ook weer in de aanbieding. Zowel bij mediamarkt als bol.com 39,99
zeker geen slechte deal...ik heb de limited edition (death stranding) van de playstation 4 pro gescoord bij mediamarkt voor 369Anton.net schreef op maandag 25 november 2019 @ 07:40:
@SirLenncelot Bij Amazon.de heb je vandaag een Pro incl Death Stranding OF Call of Duty MW voor €299.
Thnx @Anton.net Ben voor de Amazon deal gegaan!
Ps plus abonnement van 12 maanden, 44 euro bij bol.com (krijg je direct een code)
Bij Game Mania ook voor 44 euro, afgelopen vrijdag toevallig besteld en ook meteen code ontvangen.Blik1984 schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:19:
Ps plus abonnement van 12 maanden, 44 euro bij bol.com (krijg je direct een code)
Dat is toch weer een eurootje goedkoper dan in de PS StoreBlik1984 schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:19:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ook de CoD ps4 pro bundle bij amazon besteld. Toch nog bijna 30 euro goedkoper dan Bol.com. Alleen nog even psn plus en star wars scoren en ik kan weer vooruit.
vandaag ook maar even op pad voor een nieuwe ps4 (oude kapot).
ga er iig 1 nemen zonder extra games, want daar heb ik er nog wel wat van.
tot nu toe lijk me de media mark 195 of de albert heijn(199 of 179+airmiles) de beste keus voor mij.
ga er iig 1 nemen zonder extra games, want daar heb ik er nog wel wat van.
tot nu toe lijk me de media mark 195 of de albert heijn(199 of 179+airmiles) de beste keus voor mij.
Verwijderd
Is dat wel verstandig wanneer PS5 over 12 maanden ongeveer uitkomt. Ik twijfel hierdoor namelijk omSatch schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:54:
Ook de CoD ps4 pro bundle bij amazon besteld. Toch nog bijna 30 euro goedkoper dan Bol.com. Alleen nog even psn plus en star wars scoren en ik kan weer vooruit.
Ik verkoop m'n gewone PS4 binnenkort om de prijs wat te drukken. En ik heb nu 3 goede games die ik graag wil spelen (CoD, Star Wars en begin volgend jaar The last of us 2). Vooral die laatste game wil ik wel graag optimaal kunnen spelen. Als de PS5 net uit is zal ik deze ook niet meteen kopen ofzo, dus ik kan nog wel even vooruit hiermee denk ik.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:59:
[...]
Is dat wel verstandig wanneer PS5 over 12 maanden ongeveer uitkomt. Ik twijfel hierdoor namelijk om
dank je wel voor de tip, mijn bestelling bij AH geannuleerd en nu deze geplaatst. Deze game, death stranding, lijkt me zo gaaf en die extra controller is mooi meegenomen.Anton.net schreef op maandag 25 november 2019 @ 07:40:
Hier een link
Ik zie daar alleen de Call of Duty variant. Heb je een linkje naar de DS aanbieding? En ik kan niet zien welke hardware versie het is. Ik ben op zoek naar de laatste (stille revisie CUH-72xx geloof ik) ...Anton.net schreef op maandag 25 november 2019 @ 07:40:
Hier een link
[ Voor 16% gewijzigd door -SaveMe- op 25-11-2019 15:05 ]
Als je op de aanbieding klikt met CoD kan je op de nieuwe pagina DS als game kiezen. Dan krijg je de doos wel te zien en ik zie daar wel Jet Black 7216B staan als je goed kijkt.

[ Voor 30% gewijzigd door DoctorV64 op 25-11-2019 14:12 ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Ik heb al een tijd een PS4 (niet slim) staan en die doet t nog prima, maar nu met Black Friday in aantocht toch eens aan t kijken om te upgraden naar een PS4 Pro. Ik heb een 65” OLED 4K TV hangen. Is zo’n upgrade nou de moeite waard?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ja (I have spoken)DennusB schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:11:
Ik heb al een tijd een PS4 (niet slim) staan en die doet t nog prima, maar nu met Black Friday in aantocht toch eens aan t kijken om te upgraden naar een PS4 Pro. Ik heb een 65” OLED 4K TV hangen. Is zo’n upgrade nou de moeite waard?
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Met de PS5 die over een jaar uit komt? nee.DennusB schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:11:
Nu ik alle games terug aan het downloaden ben, valt er mij nog iets op. Er zijn diverse games waarbij de grootte na fresh Install minder is dan wat die was voordat ik de game gedeletet heb. Bij sommige is dat zelfs meerdere GB !Twixie schreef op zondag 24 november 2019 @ 10:39:
alle games van mijn externe 4TB disk verwijderd
Ik heb dus een vermoeden dat een oude install + verschillende latere updates, meer diskspace inneemt dan een nieuwe install from scratch. Zou toch ook niet mogen, vind ik.
Alle investering in een PS4 (Pro) is zonde op dit moment. ik vind zelfs dat ze teveel geld vragen voor een pro, aangezien er een nieuwe komt over 10 maanden. dat ding mag wel onderhand rond de €250 verkocht worden.
[ Voor 61% gewijzigd door Farabi op 25-11-2019 14:31 ]
Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.