Ik heb hem op bluray, iedere keer na het opstarten en nadat ik 1 event doe word de moeilijkheidsgraad op expert gezet zonder melding. Heb erg veel grafische glitches. En als ik te snel na het opstarten verder wil gaan met een reeks racen, selecteert hij de verkeerde reeks en kan ik overnieuw beginnen.
Die grafische glitches (zwarte vlekken uit het niets, flikkerende hekken, enzv) kan ik misschien toekennen aan het feit dat m'n PS4 pro al wat ouder is en nog nooit is ontstoft, dus wellicht dat dat daarmee te maken heeft, maar ik merk vooral veel bugs op in de UI, zo word niet altijd weergegeven hoeveel credits ik erbij krijg na een race enzv (en nee dat zijn niet alleen de levels waar je een auto voor krijgt ipv credits)
Oh ja, en om de zoveel races loopt hij vast tijdens het laden en blijven er 2 percentage getallen (random, maar wel altijd opeenvolgende nummers bv 50 en 51% of 75 en 76%) en 2 van die tips die links bovenin staan tijdens het laden, die gaan dan door elkaar heen flikkeren en dan kun je tot sint juttemus wachten maar verder komt ie niet.
En als ik in één van de championships blader en naar rechts blader door de levels, trillen de nummers onder de events.
Ik zal de game eens verwijderen en opnieuw installeren, zien of dat helpt, maar ik betwijfel het eigenlijk.
[
Voor 24% gewijzigd door
Kalder op 11-11-2019 12:47
]