Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:31

Lapras

Ice beam

Meister Sachs schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:42:
[...]

De encounter die ik zelf erg lastig vond, was het moment waarop je Ellie voor het eerst leert hoe zij met een geweer moet omgaan. Zodra de desbetreffende cutscene over is, ben je in een wat groter gebied waar je alle vijanden moet verslaan voordat je verder kan. Dit eerste gedeelte kun je volledig stealth doen (op Grounded kostte mij dat wel meerdere retries :P). Hierna spawnt een tweede groep vijanden. Het vervelende is dat die tweede groep op de één of andere manier globaal je locatie weet, de vijanden in deze groep lopen altijd in de juiste richting. Dat maakte dat tweede gedeelte zo frustrerend.
Financial District bezorgde mij de meeste problemen. De hoeveelheid vijanden en de reinforcements zorgden voor veel te veel retries. De overige onderdelen waren pittig, maar zelden erg frustrerend. Inderdaad moet je op grounded zoveel mogelijk je wapens balanceren en je health negeren; je bent immers toch in één klap dood.

Het uitspelen van TLOU op Grounded was één van de meest bevredigende ervaringen wat betreft hoge difficulty settings wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:51
Meister Sachs schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:42:
[...]

De encounter die ik zelf erg lastig vond, was het moment waarop je Ellie voor het eerst leert hoe zij met een geweer moet omgaan. Zodra de desbetreffende cutscene over is, ben je in een wat groter gebied waar je alle vijanden moet verslaan voordat je verder kan. Dit eerste gedeelte kun je volledig stealth doen (op Grounded kostte mij dat wel meerdere retries :P). Hierna spawnt een tweede groep vijanden. Het vervelende is dat die tweede groep op de één of andere manier globaal je locatie weet, de vijanden in deze groep lopen altijd in de juiste richting. Dat maakte dat tweede gedeelte zo frustrerend.
Oh ja, Pittsburgh. Die tweede groep daar is inderdaad lastiger. Kan ook bugged zijn en helemaal niet bewegen van waar ze spawnen. Dat is mij meermaals in de vele playthroughs overkomen bij verschillende encouters - in de PS4 Remastered versie althans, in het origineel nooit.
Later wanneer je de brug wil oversteken met Henry en Sam weten ze ook altijd globaal waar je zit, stealth daar is ook bijna niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:51
Het laatste stuk in het ziekenhuis vond ik ook spannend. Het is heel goed te doen in stealth, maar ik zat wel met zweethanden dat stuk te spelen. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
Raem schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:10:
Het laatste stuk in het ziekenhuis vond ik ook spannend. Het is heel goed te doen in stealth, maar ik zat wel met zweethanden dat stuk te spelen. :P
Zijn inderdaad spannende momenten, dat maakt het ook wel weer gaaf. En, op Hard en hogere difficulties heb je volgens mij ook niet Listen Mode. Dat vond ik zo gamey, haalde mij toch wel behoorlijk uit de sfeer van de game.

@Lapras ;@Kwistnix Zijn zeker meer lastige momenten. Ik wil het spel desondanks toch nog graag voor de release van TLoU 2 doorspelen.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Meister Sachs schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:21:
[...]

Zijn inderdaad spannende momenten, dat maakt het ook wel weer gaaf. En, op Hard en hogere difficulties heb je volgens mij ook niet Listen Mode. Dat vond ik zo gamey, haalde mij toch wel behoorlijk uit de sfeer van de game.

@Lapras ;@Kwistnix Zijn zeker meer lastige momenten. Ik wil het spel desondanks toch nog graag voor de release van TLoU 2 doorspelen.
Op hard kan je nog wel van listen mode gebruik maken, maar je kan listen mode, prompts en hints sowieso altijd zelf uitzetten, voor elk moeilijkheidsniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:17
Chaoss schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 00:49:
Zondag TLOU en dlc voor een 2de keer uitgespeeld, was erg leuk om nog eens te spelen. Nu bezig met AC Odyssey, opgepikt voor 15 euro, ben al de hele avond op dat begin eilandje aan het romdhossen, zal wel weer een huge map zijn :P
Met Odyssee ben je wel even bezig. Ik tik nu de 120 uur aan en net de eerste DLC afgerond.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:23

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:38:
PlayStation Europe 💀

It's been 22 years. Times change.

Raise hell when classic shooter DOOM 64 comes to PS4 next year. Get it free with your preorder of DOOM Eternal:

[YouTube: DOOM 64 – Official Announce Trailer]

Toch nog een beetje het 'Nintendo 64' gevoel op de PS4.
Maar dan zonder al die fog en wazigheid zo te zien,potentieel interessant :Y

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
steefje schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:34:
[...]

Met Odyssee ben je wel even bezig. Ik tik nu de 120 uur aan en net de eerste DLC afgerond.
120 uur super leuk of een groot gedeelte bezigheidstherapie?

Hoorde namelijk dat ze het grinden behoorlijk hebben aangepast in een patch om je unlocks te laten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 12:38:
[...]

Hoorde namelijk dat ze het grinden behoorlijk hebben aangepast in een patch om je unlocks te laten kopen.
geez, gezien ze regelmatig met korting voorbij komen wel is gedacht om toch weer is een AC te kopen (lijkt me ook goede game voor 4k oled tv straks) maar als ik deze dingen lees krijg ik er weer minder zin in........maar goed money rules, het is niet anders, maar als dit idd klopt boycot ik wel met mijn wallet.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
Kwistnix schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:27:
[...]

Op hard kan je nog wel van listen mode gebruik maken, maar je kan listen mode, prompts en hints sowieso altijd zelf uitzetten, voor elk moeilijkheidsniveau.
Oh, dat wist ik niet. Goed om te horen.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:17
[...]

Ik moet zeggen dat ik er nu wel klaar mee ben. Op zich niet vreemd naar 120 uur. Ik ben in de regel niet echt gecharmeerd van het copy-paste werk van Ubisoft. Ik vond de vorige AC geen hol aan. Deze pakte me wel en heb ik dus met plezier uitgespeeld. Ook qua grinden heb ik geen last gehad. In het begin zijn er wel wat gebieden waar je als rookie niet heen moet gaan, maar dat was nooit de main missie.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Looks like we might hear some unexpected news about a Sony first party title soon.
https://twitter.com/ZhugeEX/status/1186957983286255616

Zou Ghost of Tsushima dan toch niet meer op de PS4 uitkomen, maar een PS5 launch titel worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Raem schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:25:
[...]

Zou Ghost of Tsushima dan toch niet meer op de PS4 uitkomen, maar een PS5 launch titel worden?
Horizon 2 confirmed + release date :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:19
[...]

Zou wel een fail zijn na het nogmaals bevestigen van de PS4-versie eerder deze maand. Het maakt me ook weinig uit, want de PS5 haal ik toch sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
DigitalError schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:29:
[...]

Horizon 2 confirmed + release date :+
Maar dat ligt wel in lijn der verwachting toch dat die gaat komen? Zou niet 'unexpected' zijn. Tenzij het nog een PS4 titel wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:34

Winkiller

De Mopperpot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:42
Vorig jaar bij mediamarkt een Slim voor 230 euro met Spiderman en 2 controllers.

Vraag me trouwens af of die Slim deze keer voor 150 Euro gaat niet een 500GB versie is inplaats van 1TB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
[...]

Pff, waar heb je die onzin gelezen? Nee microtransacties heb je totaal niet nodig maar zijn ook totaal niet anders dan in de vorige 4 games (wat mooiere skins en wapens die je anders niet kunt krijgen maar je krijgt ze aan je huidige level dus geven totaal geen voordeel). En ja 120 uur ben je elke keer met dingen bezig. Geen grind, geen verplichte stuff. Reizen gaat met paard erg snel en fast-travel unlock je ook overal. De map is alleen zo fucking huge en er zijn zo fucking veel missies met ook allemaal cutscenes, voices en animaties. Bizar.

Echt de moeite wel waard. Laat je niet afleiden door wat idioten die elke microtransactie slecht vinden en doen alsof er niks van waarde meer in de game zit...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 20:38
Meister Sachs schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:21:
[...]

Toch ben ik wel blij met de relatief eenvoudige moeilijkheidsgraad en listen mode in TLoU

Vader van 2 jonge kinderen en op het moment (te) weinig actieve speeltijd. ;)
Het is niet zo dat ik door de game heen kom op m'n dooie akkertje maar wel prettig dat het iets meer speelbaar is.
En zo lekker genieten kan van het meeslepende verhaal en karakters.

Wellicht als de jongens wat ouder zijn pak ik de re re remaster wel mee op de ps5 en zal ik de hoogste moeilijkheidsgraad proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
[...]

Alle beelden die je tot nu toe hebt gezien zijn zo next gen dat die game op current gen zo'n gigantische downgrade gaat krijgen dat het vies zal tegenvallen. Misschien zijn ze daar zelf nu ook achter :+
Stef120 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 17:14:
[...]
Toch ben ik wel blij met de relatief eenvoudige moeilijkheidsgraad en listen mode in TLoU
Idem, heb hem de vorige keer op medium gespeeld en nu op easy, moest toen iets vaker een stukje overnieuw doen. Maar het grootste verschil is dat je op een hogere moeilijkheidsgraad gedwongen wordt om meer stealth te spelen omdat je (veel) minder ammo krijgt. Maar stealth is niet echt mijn speelstijl, ik begin er vaak wel mee als ik in een gebied vijanden kom maar halverwege ga ik toch Guns blazing verder :P

[ Voor 39% gewijzigd door Chaoss op 23-10-2019 18:29 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
steefje schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:34:
[...]

Weet niet of ik dat ga redden :P de vorige vond ik qua setting heel erg vet maar ook toen heb ik het vrij snel opgegeven om alle vraagtekens en sidequests af te gaan.

Op het begin eilandje heb ik wel alles gedaan maar dat heeft me al 4 uren gekost.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:15
ZHugeEX op Twitter:
Looks like we might hear some unexpected news about a Sony first party title soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
Kwistnix schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:04:
[...]

Oh ja, Pittsburgh. Die tweede groep daar is inderdaad lastiger. Kan ook bugged zijn en helemaal niet bewegen van waar ze spawnen. Dat is mij meermaals in de vele playthroughs overkomen bij verschillende encouters - in de PS4 Remastered versie althans, in het origineel nooit.
Later wanneer je de brug wil oversteken met Henry en Sam weten ze ook altijd globaal waar je zit, stealth daar is ook bijna niet te doen.
Heb het recentelijk nog op grounded uitgespeeld. Zeer uitdagend en ook op sommige plekken zoals Pittsburgh, Financial district en met name met Ellie en David in de sneeuw.. Vooral waar je eerst in dat hutje zit, en daarna die elektroruimte (?) aan de slurf vanuit dat hoofdgebouw.. Heeft me ook aardig wat retry's gekost. Uiteindelijk vielen de meeste stukken nog mee, met stealth (en een beetje geluk), en wat tactiek (zoals dodgen van onnodige fights met gebruik van smoke grenades).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
ben je ook eindelijk wakker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
Ghost Of Tsushima vind ik niet persé mooier als een Uncharted game, het heeft alleen wel heel veel bewegende items in beeld (blaadjes, gras, wind etc.) en dit kost wel heel veel rekenkracht. Ik ben heel benieuwd wat het nieuws is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
The Last of Us Part 2 vertraagd waarschijnlijk.

https://kotaku.com/source...ayed-to-spring-1839322915

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Redelijk knullig zo kort na het roepen van een release date. Jammer, maar daardoor kan ik wel meteen met FFVII beginnen in maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou wel jammer zijn inderdaad. Helemaal als je een release date trailer uitbrengt. Dan lijk je toch vrij zeker van je zaak. Nou, het is niet anders in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Och als een paar maandjes betekend een beter (polished) spel dan hoor je mij niet klagen.

Als het al waar is natuurlijk.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Jason Schreier schrijft ook nog dit
BTW, Ghost of Tsushima doesn't have a public release date yet, but it'll also be bumped later into 2020 to account for this delay. Don't expect them to suddenly turn it into a PS5 game or anything, but it was originally planned for the first half of the year - not anymore
https://twitter.com/jasonschreier/status/1187378783315210243

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Een delay van 3 maanden blijkbaar. pff

Van Tshushima ging ik er toch al van uit dat dat nog lang ging duren. Rond de release van ps5 ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Een opmerkelijke beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy111179
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:24
Hoi,

kan iemand me helpen met de volgende vraag? Ik zie bij Mediamarkt twee PS4 Slim 500 Gb staan. De een wordt zonder game geleverd en kost €289,- . De ander wordt geleverd met Call of Duty: Modern Warfare (en 1 controller terwijl in de beschrijving van het artikel staat dat er twee controllers worden geleverd) en kost €269,- Hoe kan dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
roy111179 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:36:
Hoi,

kan iemand me helpen met de volgende vraag? Ik zie bij Mediamarkt twee PS4 Slim 500 Gb staan. De een wordt zonder game geleverd en kost €289,- . De ander wordt geleverd met Call of Duty: Modern Warfare (en 1 controller terwijl in de beschrijving van het artikel staat dat er twee controllers worden geleverd) en kost €269,- Hoe kan dit?
Gewoon een verschillende bundel. Het slaat nergens op, maar dat is wel vaker het geval.

Edit: verkeerd gelezen, maar die bundel komt denk ik maar met 1 controller.

[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 24-10-2019 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@roy111179 lijkt me een fout. Die COD bundel komt met 1 controller

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:56
roy111179 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:36:
Hoi,

kan iemand me helpen met de volgende vraag?
Ik denk dat de klantenservice van de Mediamarkt je daar ook wel mee kan helpen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:08
En als je toch aan het oriënteren bent dan kan het iets opleveren om nog tot Black friday te wachten eind november.
Normaalgesproken is er dan ook wel een aanbieding

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Officieel: 29 mei 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
WD Legion en Gods & Monsters krijgen ook een delaytje. (Q3-Q4 2020)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nu nog een delay voor Cyberpunk 2077 (wat me niet eens zou verbazen) en voorjaar 2020 ziet er ineens een heel stuk rustiger uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:23

BlackEyedAngel

Just a decent guy

kazuka schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:44:
Nu nog een delay voor Cyberpunk 2077 (wat me niet eens zou verbazen) en voorjaar 2020 ziet er ineens een heel stuk rustiger uit :P
Moeten ze vooral proberen }:| :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Hebben mensen meer tijd voor hun backlog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een gekut dat Disney+ alleen Dolby Vision doet via Apple TV. Denk ik ga ff lekker en Star Wars film kijken. Geen Dolby Vision, geen surround geluid. Waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
knip

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2019 08:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:49

Mauz1978

Console War Veteran

Denk je dat als je in november wel moet gaan betalen dat het opgelost is of zo? Zinloze opmerking.

Wat ik vervelend vind is dat als ik Nederlandse films kijk (voor de kids) er geen ondertitels via chromecast wordt meegezonden (want kinderen maken herrie en ik wil dan toch de film volgen :)).

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 06:31:
[...]

Denk je dat als je in november wel moet gaan betalen dat het opgelost is of zo? Zinloze opmerking.

Wat ik vervelend vind is dat als ik Nederlandse films kijk (voor de kids) er geen ondertitels via chromecast wordt meegezonden (want kinderen maken herrie en ik wil dan toch de film volgen :)).
Bij D+ bedoel je? En via je PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:49

Mauz1978

Console War Veteran

bram1984 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 06:52:
[...]

Bij D+ bedoel je? En via je PS4?
Heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd. Maar heb het naast D+ bij Pathe Thuis en de NPO start app ook allemaal. Via de ipad prima ondertitels, maar zodra het gecast wordt naar chromecast verdwijnen de ondertitels :/. Ik zal het eens via de PS4 proberen.

*edit* inmiddels de npo start app en pathe thuis app kunnen downloaden op mn tv zelf, en hebben allebei ondertitels, heel chill. D+ heeft helaas geen chromecast/smart tv app.

[ Voor 18% gewijzigd door Mauz1978 op 25-10-2019 07:49 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik daarmee wacht tot de PS5 :7

(Ik ga ervan uit dat ze een GTA5'je gaan doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Oneliners voegen niks toe aan een discussie. Die op de man opmerkingen mag je ook achterwege laten.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2019 08:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 20:07
bram1984 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 20:28:
Outer Wilds komt 15 oktober naar PS4. Iedereen is er lyrisch over.

https://blog.us.playstati...unches-on-ps4-october-15/
Vandaag gekocht en heb eerste 'loop' gedaan, ik ga me hier goed mee vermaken dat had ik snel door. :)

Lekker rustig beetje exploren en ben wel van elk hoekje uitpluizen en gaat genoeg te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okay gisteren met MGS5 begonnen. Mijn eerste MGS5 (los van die stand alone proloog). Ik heb echt geen idee wat dit is. Heeft dit wel zin als je de vorige delen niet gedaan hebt. Is dit wel een game voor mij? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:57
Je zult veel referenties en dergelijke niet snappen omdat je de andere games niet hebt gespeeld. Verder zul je het na verloop van tijd repetitief gaan vinden. Maar gezien je Far Cry 5 tot vond heb je daar misschien minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmooK schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:05:
Je zult veel referenties en dergelijke niet snappen omdat je de andere games niet hebt gespeeld. Verder zul je het na verloop van tijd repetitief gaan vinden. Maar gezien je Far Cry 5 tot vond heb je daar misschien minder last van.
Die bovennatuurlijke elementen blijven zeker ook voorbij komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Jup, gekkigheid zit door alle games verweven. Maar als ik mij het goed herinner wordt het deels technologisch onderbouwd. Maar dit weet ik niet zeker.

Wel een toffe game overigens. Vorige week weer aan begonnen omdat ik hem nooit heb uitgespeeld.

[ Voor 24% gewijzigd door RaijRaij op 26-10-2019 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmooK schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:10:
Jup, gekkigheid zit door alle games verweven. Maar als ik mij het goed herinner wordt het deels technologisch onderbouwd. Maar dit weet ik niet zeker.

Wel een toffe game overigens. Vorige week weer aan begonnen omdat ik hem nooit heb uitgespeeld.
Ja ben nu echt begonnen (Afghanistan). Speelt wel lekker op zich.

Edit: 45 uur voor alleen de mainstory, flinke chunk Misschien eerst maar even Shadow of the Tomb Raider doen dan. Gisteren geleend van iemand en die wil ik al een tijdje spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 26-10-2019 08:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:22:
[...]

Ja ben nu echt begonnen (Afghanistan). Speelt wel lekker op zich.

Edit: 45 uur voor alleen de mainstory, flinke chunk Misschien eerst maar even Shadow of the Tomb Raider doen dan. Gisteren geleend van iemand en die wil ik al een tijdje spelen.
Het was ook de eerste MGS die ik heb gespeeld, en na een paar uur twijfelde ik ook door al die vage dingen, plus gebrek aan kennis. Maar als je eenmaal verder speelt valt het best mee, het meeste vindt plaats bij normale basissen met enkel soldaten. De main story is uiteindelijk prima te begrijpen vond ik, en het speelt echt lekker weg.

45 uur ga je waarschijnlijk niet halen, want na 70% ofzo krijg je ineens dezelfde missies met een twist waarbij je aan jezelf twijfelt of je dit al gedaan hebt. Een Google zoekopdracht gaf voor mij het antwoord dat het inderdaad dezelfde missies waren en dat het iets te maken had met geldgebrek of weet ik het.

Edit; en na een tijdje kun je een leuke companion hebben, en dan kun je echt lekker infiltreren

[ Voor 4% gewijzigd door The Inquisitor op 26-10-2019 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Zit er eigenlijk een passend einde aan het verhaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier bezig aan HZD die ik in augustus goedkoop kon kopen dankzij combinatie van sales en die mail kortingcode.
Damn, ik moet toch eens stoppen met informatie op te zoeken tot nadat een game uitgespeeld is. Ik was benieuwd waar de naam Aloy van kwam en of het te maken had met alloy (Engels voor metaal-legering). Kom ik natuurlijk terecht op een pagina waar ik per ongeluk ook de hoofdvraag van het spel beantwoord zie door 1 enkel woord 8)7 . Eigenlijk is het onmogelijk om op het Internet iets op te zoeken van film, serie of game, zonder een groot risico op spoilers.
Nu, dat gaat mij er niet van weerhouden van het spel verder te doen want is wel genieten van een ideale mix van schoonheid, exploratie en battles. Ik speel het wel op het tempo van mijn leeftijd :D, zit na 20u spelen op 20%. Wel ook al wat side missies gedaan en soms ook eens gewoon een uurtje looten voor upgrades.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
Nu je het zegt, momenteel is er iets gelijkaardigs aan de gang. Als je een item in je winkelmandje laat liggen, krijg je de volgende dag normaal een mail met een kortingscode.
Weet niet of het voor iedereen werkt, voor mij wel in ieder geval. Ik kreeg een code voor 40% korting.
Zag het op pepper

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn, tempting, en ik heb nog zo'n backlog. Heb zelfs Senua's Sacrifice uit de augustus koop nog niet eens opgestart gehad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Anton.net schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:20:
[...]

Nu je het zegt, momenteel is er iets gelijkaardigs aan de gang. Als je een item in je winkelmandje laat liggen, krijg je de volgende dag normaal een mail met een kortingscode.
Weet niet of het voor iedereen werkt, voor mij wel in ieder geval. Ik kreeg een code voor 40% korting.
Zag het op pepper
heb meteen de nieuwe COD erin gegooid, na jaren geen COD gespeeld te hebben beviel de beta me erg goed namelijk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:14
The Inquisitor schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:52:
[...]

45 uur ga je waarschijnlijk niet halen, want na 70% ofzo krijg je ineens dezelfde missies met een twist waarbij je aan jezelf twijfelt of je dit al gedaan hebt. Een Google zoekopdracht gaf voor mij het antwoord dat het inderdaad dezelfde missies waren en dat het iets te maken had met geldgebrek of weet ik het.

Edit; en na een tijdje kun je een leuke companion hebben, en dan kun je echt lekker infiltreren
Ja, de game is niet af gemaakt door een fikse ruzie met Konami en Kojima.. Het is een halve game opgevuld met repeat missies.. maar de gameplay is wel geweldig. Helaas is het de minste van alle Metal Gears. Toch best wat uurtjes mee vermaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

SmooK schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:13:
Zit er eigenlijk een passend einde aan het verhaal?
Het is alweer een tijdje geleden dus ik moet even graven... maar in mijn herinnering krijg je echt nog een cutscene en een soort van afsluiter van het verhaal :?

Ik zie overigens in mijn stats dat ik de game 46 uur gespeeld heb, dus dat is toevallig vrijwel precies het aantal uur dat @bram1984 net schreef :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:29

Aight!

'A toy robot...'

Twixie schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:00:
Hier bezig aan HZD die ik in augustus goedkoop kon kopen dankzij combinatie van sales en die mail kortingcode.
Damn, ik moet toch eens stoppen met informatie op te zoeken tot nadat een game uitgespeeld is. Ik was benieuwd waar de naam Aloy van kwam en of het te maken had met alloy (Engels voor metaal-legering). Kom ik natuurlijk terecht op een pagina waar ik per ongeluk ook de hoofdvraag van het spel beantwoord zie door 1 enkel woord 8)7 . Eigenlijk is het onmogelijk om op het Internet iets op te zoeken van film, serie of game, zonder een groot risico op spoilers.
Nu, dat gaat mij er niet van weerhouden van het spel verder te doen want is wel genieten van een ideale mix van schoonheid, exploratie en battles. Ik speel het wel op het tempo van mijn leeftijd :D, zit na 20u spelen op 20%. Wel ook al wat side missies gedaan en soms ook eens gewoon een uurtje looten voor upgrades.
Hahah dat Ken ik, ik heb tot level 16 of zo in de kleine area gezeten omdat ik niet verder durfde :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
Ik was deze uit het oog verloren en zo ook de release op PS4, maar ik ben hier zeker wel in geïnteresseerd! Dit soort thematische "city builders" spreken mij wel aan. Zo heb ik ook al wat uurtjes in Surviving Mars gestopt. Ik ga deze ook zeker wel proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
Kwistnix schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:15:
[...]

Ik was deze uit het oog verloren en zo ook de release op PS4, maar ik ben hier zeker wel in geïnteresseerd! Dit soort thematische "city builders" spreken mij wel aan. Zo heb ik ook al wat uurtjes in Surviving Mars gestopt. Ik ga deze ook zeker wel proberen!
Toch speel ik dat soort games liever op PC omdat het gewoonweg makkelijker bedient met tobo+muis. En dan heb je vaak ook nog wat handige mods ook. Overigens is Survive the Aftermath nog een game die er komend jaar aan komt die je dan waarschijnlijk ook wel tof zult vinden. Dezelfde makers als Cities Skylines en Surviving Mars.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm toch de neiging om een pricewatch: Sony PlayStation 4 500GB + Call of Duty: Modern Warfare (2019) Zwart aan teschaffen. Of toch wachten voor de PS5 hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:56
Heb je al een PS4 > niet doen.
Heb je nog geen PS4 > doen.

O wacht, het is geen Pro he? Dan zou ik het sowieso niet doen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 26-10-2019 17:02 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zit te twijfelen om met Black Friday een nieuwe Pro aan te schaffen ivm het lawaai van mijn day one editie,
Of ik moet een tweaker regelen om hem schoon te maken en koelpasta te vervangen ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:07:
ik zit te twijfelen om met Black Friday een nieuwe Pro aan te schaffen ivm het lawaai van mijn day one editie,
Of ik moet een tweaker regelen om hem schoon te maken en koelpasta te vervangen ....
Gewoon zelf doen joh. Zelfs ik kan het. En dan voel je je nog trots ook. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@-SaveMe- Vervelende situatie, zo'n jaar voor de ps5.
Met wat geluk kan je je Pro weer gratis inruilen bij GameMania tijdens Black Friday.
Blij dat ik dat heb gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
-SaveMe- schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:07:
Als je een DayOne hebt, waarom niet laatst ingeruild bij Gamemania met hu grapppige aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:20:
[...]

Gewoon zelf doen joh. Zelfs ik kan het. En dan voel je je nog trots ook. :p
Zou ik vroeger gedaan hebben, nu niet meer, ik heb gewoon niet zo'n vaste hand meer. Biedt jij je aan ? :9
Anton.net schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:21:
@-SaveMe- Vervelende situatie, zo'n jaar voor de ps5.
Met wat geluk kan je je Pro weer gratis inruilen bij GameMania tijdens Black Friday.
Blij dat ik dat heb gedaan
Daar hoop ik een beetje op idd ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:47:
[...]

Zou ik vroeger gedaan hebben, nu niet meer, ik heb gewoon niet zo'n vaste hand meer. Biedt jij je aan ? :9

[...]

Daar hoop ik een beetje op idd ...
Ik wil je best helpen. Kost 1 game en geen aansprakelijkheid als er onverhoopt iets mis gaat. :+

Wellicht het beste idee als je zelf de PSU loskoppelt dan. Daarna red ik het wel. ;)

Ik heb de schroevendraaier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:55
Vraagje , ik heb overal gegoogeld maar helaas .

Ik heb een ps4 pro , nu zijn er een aantal settings waar ik over twijfel .
- boostmode ( non pro games toch een boost een perfomance/fps geven dacht ik ?)

En dan nu de twijfel:
Supersampling mode ( hogere res rendering dan scherm en dan downscale? )

Ik game nu op een 27 inch monitor 1080P met wat gaming opties maar veder niet veel bijzonders . Mijn vraag is gaat die supersampling mode niet te koste van fps en evt extra details ??
Als ik op mijn pc game kan ik vaak niet alles op ultra zetten en al helemaal niet met 4K dus kies ik vaak voor FHD maar dan wel met meer details inplaats van 4K alles op low .

Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven ?

Tevens twijfel ik om een 4K monitor aan te schaffen , heb nu een XOne ps4 pro en alienware maar nog nooit iets in 4K gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:42
glydoscoop schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:49:
Vraagje , ik heb overal gegoogeld maar helaas .

Ik heb een ps4 pro , nu zijn er een aantal settings waar ik over twijfel .
- boostmode ( non pro games toch een boost een perfomance/fps geven dacht ik ?)

En dan nu de twijfel:
Supersampling mode ( hogere res rendering dan scherm en dan downscale? )

Ik game nu op een 27 inch monitor 1080P met wat gaming opties maar veder niet veel bijzonders . Mijn vraag is gaat die supersampling mode niet te koste van fps en evt extra details ??
Als ik op mijn pc game kan ik vaak niet alles op ultra zetten en al helemaal niet met 4K dus kies ik vaak voor FHD maar dan wel met meer details inplaats van 4K alles op low .

Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven ?

Tevens twijfel ik om een 4K monitor aan te schaffen , heb nu een XOne ps4 pro en alienware maar nog nooit iets in 4K gedaan
Hangt helemaal van de game af... Boost mode kan sommige games zonder pro patch inderdaad toch een boost geven als de framerate bijvoorbeeld unlocked is of af en toe dipt onder de target fps, of als er een dynamische resolutie in zit.
Ook of supersampling ten koste gaat van andere zaken hangt weer helemaal af van de game. Sommige games hebben opties om te kiezen tussen een hogere resolutie of hogere framerate, maar dan moet je dus in de game ook de juiste setting kiezen.
Overigens draaien niet veel games op de pro op échte 4k. De pro output wel 4k, maar intern worden de games iets lager gerenderd en geupsampled. Vandaar dat de console '4k' kan bieden terwijl je veel sterkere PC dat niet lukt.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:55
Finraziel schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:34:
[...]

Hangt helemaal van de game af... Boost mode kan sommige games zonder pro patch inderdaad toch een boost geven als de framerate bijvoorbeeld unlocked is of af en toe dipt onder de target fps, of als er een dynamische resolutie in zit.
Ook of supersampling ten koste gaat van andere zaken hangt weer helemaal af van de game. Sommige games hebben opties om te kiezen tussen een hogere resolutie of hogere framerate, maar dan moet je dus in de game ook de juiste setting kiezen.
Overigens draaien niet veel games op de pro op échte 4k. De pro output wel 4k, maar intern worden de games iets lager gerenderd en geupsampled. Vandaar dat de console '4k' kan bieden terwijl je veel sterkere PC dat niet lukt.
bedankt voor deze info , ik speel eigenlijk maar 3 games:
F1 2019
COD MW 2019
hier en daar wat batman etc,

de vraag gaat mij voornamelijk om F1 en Cod, mijn voorkeur gaat altijd uit naar details over RES,
ik heb supersampling altijd uit gelaten omdat ik dacht dat dan het een en ander opgeofferd werd ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:20:
[...]
Hier zal het precies noppes zijn. Kreeg net een mail "He, ben je niets vergeten ?" met de melding dat er nog games in mijn shopping cart zitten. Maar geen kortingscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Net klaar met Arkham Knight en ik vond 'm wel oké. Geen topper en niet zo goed als Asylum en City, met Origins ben ik nooit ver gekomen. Ik vond de overdreven focus op de batmobile echt storend op een gegeven moment. Het spel leunt hier te zwaar op, zowel in de main story missies als in andere missies, zoals de Riddler race "puzzels". De combat met de batmobile is de eerste paar keer een leuke afwisseling, maar komt veel te vaak terug en ik vond het op een gegeven moment oprecht vervelend worden.
Het normale combat systeem is in basis niet veel veranderd en werkt nog steeds prima, alleen zijn er onnodig veel (gadget)combo's bijgekomen. Het maakt het alleen veel minder toegankelijk en minder vloeiend; Spiderman deed dit veel beter.
Ik heb nog niet alle secondary missies afgerond en heb daar eigenlijk ook niet zo veel zin meer in. Zeker nadat ik de Riddler/Catwoman missies had gedaan en Riddler vervolgens niet meer tevoorschijn komt totdat ik alle 243 (!) trophies heb gevonden. Aan dat soort onnodige opvulling ga ik echt mijn tijd niet spenderen en in Asylum en City heb ik die dan ook grotendeels overgeslagen. Het is wel voorwaardelijk voor het echte einde, dus dat heb ik dan maar op Youtube bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Vanaf nu een PS4 Slim 500GB eigenaar voor mijn zoontje zijn verjaardag.
Ik had nog een enkele vraag.

Fysieke games gekocht, kunnen die automatsich/handmatig toegevoegd worden in de game portaal?
zodat mocht ik de Fysieke game kopie kwijtraken/weg gooien hij nog virtueel downloadbaar is via de store zonder dat ik hem weer moet hoef aan te schaffen via de online store. (9 jarige met fysieke CDs is een kras magneet)

Ik neem aan dat er ook betere prijzen te vinden zijn voor de fysieke games vs wat er online te koop staat via de PS store.

Volgende vraag: kan ik direct naar youtube streamen of alleen naar twitch?

[ Voor 4% gewijzigd door Wowhead op 28-10-2019 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Wowhead schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:20:
Fysieke games gekocht, kunnen die automatsich/handmatig toegevoegd worden in de game portaal. zodat mocht ik de Fysieke game kopie kwijtraken/weg gooien hij nog virtueel downloadbaar is via de store zonder dat ik hem weer moet hoef aan te schaffen via de online store.
Nee, dat gaat niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wowhead
Duidelijk, dan ga ik zoveel voor online aankopen, ivm mijn zoontje waarschijnlijk niet voorzichtig genoeg nog kan omgaan met fysieke CDs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik dacht dat ik ooit iets had gezien over een soort party game op de PS4 waarbij je je mobiel kon gebruiken om bepaalde opdrachten enzo te doen. Ik heb vrijdag wat lui over de vloer die allemaal geen gamers zijn, maar zoiets lijkt mij dan wel weer leuk.

Ik zie Jackbox wel eens voorbij komen maar dat lijkt vrij taalafhankelijk te zijn. Is er ook zoiets maar dan meer met opdrachten?

[ Voor 20% gewijzigd door MrVegeta op 28-10-2019 10:58 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
MrVegeta schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:51:
Ik dacht dat ik ooit iets had gezien over een soort party game op de PS4 waarbij je je mobiel kon gebruiken om bepaalde opdrachten enzo te doen. Ik heb vrijdag wat lui over de vloer die allemaal geen gamers zijn, maar zoiets lijkt mij dan wel weer leuk.

Ik zie Jackbox wel eens voorbij komen maar dat lijkt vrij taalafhankelijk te zijn. Is er ook zoiets maar dan meer met opdrachten?
YouTube: That's You! | Launch Trailer | PS4

zat volgens mij 3 maanden lang in PS+ dus ik gok dat je hem al ergens hebt ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:31

Lapras

Ice beam

MrVegeta schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:51:

That's You.

Best geinig om te doen. Je bent er niet uren mee bezig, maar de keren dat ik het speelde met verschillende groepen, heb ik me erg vermaakt. Het vergt wel dat deelnemers de bediening op de smartphone enigszins begrijpen. Het viel me op hoe vaak dat toch nog fout ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lapras schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:01:
[...]

That's You.

Best geinig om te doen. Je bent er niet uren mee bezig, maar de keren dat ik het speelde met verschillende groepen, heb ik me erg vermaakt. Het vergt wel dat deelnemers de bediening op de smartphone enigszins begrijpen. Het viel me op hoe vaak dat toch nog fout ging.
@MrVegeta En vergeet Knowledge is Power niet. Soort triviant. Ook heel vermakelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Wowhead schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:25:
[...]

Duidelijk, dan ga ik zoveel voor online aankopen, ivm mijn zoontje waarschijnlijk niet voorzichtig genoeg nog kan omgaan met fysieke CDs :P
Het zijn Blurays en die hebben best wel een harde laklaag.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
MeNTaL_TO schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:45:
[...]

Het zijn Blurays en die hebben best wel een harde laklaag.
Sorry al jaren geen console meer gehad, maar stond mij bij dat de xbox 360 (mijn laaste console) toch niet zo kras bestandig was en ik was er toch nog vrij voorzichtig mee destijds.

Ik ga wel zoveel mogelijk voor digitale downloads. wel jammer dat je fysieke aankopen niet kan toevoegen aan de online store... Maargoed dat is natuurlijk lastig zonder een CD-key zoals dat bij steam gedaan kon worden vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Lapras schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:01:
[...]

That's You.

En de mensen moeten elkaar al enigzins kennen, omdat het persoonlijke vragen zijn. Maar zeker vermakelijk op een avondje met vrienden

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Wowhead schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:25:
[...]

Ook vrij logisch, want het volgende zou gaan gebeuren: men koopt een game, installeert hem 1x waarmee hij aan een account gekoppeld is en vervolgens verkoopt of retourneert men de game.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Dit ziet er wel lekker uit. Kan wel eens mijn winter game gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:34:

[YouTube: Star Wars Jedi: Fallen Order – Launch Trailer]
wordt waarschijnlijk weer een spel die na een uur gaat vervelen zoals bij battlefront 2, maar hem toch ga halen vanwege de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42
bram1984 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:34:

[YouTube: Star Wars Jedi: Fallen Order – Launch Trailer]
Ik weet het niet... Sowieso ea... Plus gameplay van laatst was echt mediocre. Animaties soms gewoon echt slecht. En zag er vooral.heel saai uit. Plus wat me meeste irriteerde, was dat bv in een gevecht met een droid je hem 100x raakt met je lightsabre en pas aan het einde van zijn lifebar gaat ineens de lightsabre overal doorheen... En dan alleen bij robots of dieren want disney laat niet toe dat er onderdelen van mensen afgaan in lightsabre gevechten... Wtf.
Ik wacht sowieso reviews af. Minimale verplichting bij ea games....

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:50
Waarom wordt de combat van deze game vergeleken met voorgaande delen, het is toch allang bekend dat het een ander combat systeem krijgt ala DS?

Nice trailer hoor ben heel benieuwd!

Vind Respawn sowieso een goed team zeker gameplay wise, ik hoop alleen dat de story langer dan 10 uur duurt, is voor mij wel een belangrijk punt.

Heb destijds rage2 gekocht en met bijna alle side content die game in een uur of 14 uitgespeeld, vond ik achteraf wel zonde van mn geld. :P

[ Voor 45% gewijzigd door Ambition88 op 29-10-2019 16:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hamazaki schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:46:
[...]

wordt waarschijnlijk weer een spel die na een uur gaat vervelen zoals bij battlefront 2, maar hem toch ga halen vanwege de graphics.
Je kan natuurlijk ook een klein beetje moeite doen en je inlezen voordat je iets roept. Previews zat. Dit is een verhalende metroidvanian single player game (dus interconnected levels, shortcuts, levelen, skills etc. en ook puzzels, gecombineerd met platforming) met melee combat a la Dark Souls/Bloodborne/Sekiro, maar dan niet zo moeilijk. Als je dat na een uur vervelend vindt, dan is het denk ik meer niet jouw game. Maar het lijkt in niks op BF2, behalve het universum waarin het zich afspeelt.
v8power67 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:53:
[...]

Ik weet het niet... Sowieso ea... Plus gameplay van laatst was echt mediocre. Animaties soms gewoon echt slecht. En zag er vooral.heel saai uit. Plus wat me meeste irriteerde, was dat bv in een gevecht met een droid je hem 100x raakt met je lightsabre en pas aan het einde van zijn lifebar gaat ineens de lightsabre overal doorheen... En dan alleen bij robots of dieren want disney laat niet toe dat er onderdelen van mensen afgaan in lightsabre gevechten... Wtf.
Ik wacht sowieso reviews af. Minimale verplichting bij ea games....
Zie boven. Niks voor jou dan, denk ik. En EA, boeiend. Respawn heeft een van de vetste shooter campaigns van deze generatie gemaakt. Er zitten geen MTX of lootbox shit in. Gewoon een good old singleplayer game waarin je jezelf uren kan verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 11:34
bram1984 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:02:
[...]

@MrVegeta En vergeet Knowledge is Power niet. Soort triviant. Ook heel vermakelijk.
Ik vond knowledge is power ook leuker met het gezin en met vrienden dan that's you. Volgens mij krijg je vier van die spellen in een bundel voor een paar tientjes bij de plaatselijke spellenwinkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:12:
[...]

Je kan natuurlijk ook een klein beetje moeite doen en je inlezen voordat je iets roept.
heb ik nu gedaan, door jouw bericht te lezen. klinkt opeens interessant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
Zijn er mensen die de game We Happy Few gespeeld hebben hier? Ik heb het net klaar, vond 'em ondanks alle verhalen die ik erover gehoord had (sommige terecht als in lange loadingscreens..) best wel tof!
Pagina: 1 ... 130 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.