Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-08 07:58

djfrankel

It's a trap!

Visueel een mooi spektakel, maar gaat dit ook maar enig sinds een uitdaging zijn? Lijkt net alsof je alle tegenstanders met 1 druk op de knop verslaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
WTF! Ik was mega enthousiast toen ik de teaser zag en las wat de game inhield (4 man co-op jagen op de Predator).... maar wtf is dit dan? Lag t al 5 jaar op de plank en nu pas besloten om het uit te brengen? wat een deceptie ;( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
Het ziet er wel heel mooi uit met veel spektakel, maar zo te zien wordt je gameplay de hele tijd stil gezet met onderbrekingen en zijn het veel voor geprogrammeerde combos die je uitvoert en dat vindt ik echt helemaal niks.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:38
djfrankel schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:54:
[...]

Visueel een mooi spektakel, maar gaat dit ook maar enig sinds een uitdaging zijn? Lijkt net alsof je alle tegenstanders met 1 druk op de knop verslaat.
Tja, dit ziet uit als de intro missie, de proloog... Dat zegt dus eigenlijk nog helemaal niks over de game zelf. Die reguliere vijanden zagen er inderdaad uit alsof ze totaal geen bedreiging waren, maar die baas (taskmaster?) leek al wat lastiger. Maar degene die aan het spelen was leek best wel goed te zijn in de attacks dodgen, dat kan het er ook allemaal makkelijker uit laten zien dan het is.
Als de hele game zo scripted wordt dan hoeft het voor mij ook niet, maar dat kan ik op basis van dit filmpje niet zeggen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Anton.net schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:30:
Gaat iemand Erica kopen? (is nu uit, kost 10 euro)
Net gedaan, straks eens aan beginnen. Toendertijd ook veel plezier gehad van Late Shift, dus ik ben eens benieuwd :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Chaoss schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:42:
Het zal wel aan mij liggen maar alles wat ik van death stranding heb gezien was eigenlijk ruk danwel matig. Zo geen game voor mij :P

Ben wel benieuwd of er nog wat nieuwtjes van de Gamescom komen. Hoop iig dat de Cyberpunk gameplay beelden weer vrij gegeven worden.
Ik heb echt het idee dat die hideo (?) iedere keer een spel maakt wat een beetje belachelijker is. Puur om te kijken wanneer de trouwe fanbase gaat afhaken. Soort game equivalent van kikkers met een frontale lobotomy en heul heet water. :P

Maar ja ieder zijn game... :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:41
Lijkt wel Battlefield Bad Company 2 met de Vietnam DLC. Wat trouwens een briljant spel was.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Voorproefje van The Two Colonels-uitbreiding voor Metro Exodus:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:04
Anton.net schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:30:
Gaat iemand Erica kopen? (is nu uit, kost 10 euro)
Sony gaat wel next level met het Quantic Dream genre 7(8)7
Ik ben er net mee begonnen. "Best experience using smartphone". App niet beschikbaar in play store. Oke, top! 8)7

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:49
Raem schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:32:
[...]

Ik ben er net mee begonnen. "Best experience using smartphone". App niet beschikbaar in play store. Oke, top! 8)7
Ik kon de app eerst ook niet vinden, maar is nu wel beschikbaar. Hier is ie in de Play Store
Ik lees dat veel mensen er redelijk positief over zijn, ga het binnenkort eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

low_n_slow schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:21:
[...]

WTF! Ik was mega enthousiast toen ik de teaser zag en las wat de game inhield (4 man co-op jagen op de Predator).... maar wtf is dit dan? Lag t al 5 jaar op de plank en nu pas besloten om het uit te brengen? wat een deceptie ;( ;w
Ze moesten wachten tot mensen de evolve tegenvaller zijn vergeten?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Anton.net schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:00:
[...]

Ik kon de app eerst ook niet vinden, maar is nu wel beschikbaar. Hier is ie in de Play Store
Ik lees dat veel mensen er redelijk positief over zijn, ga het binnenkort eens proberen.
Dank je! Kon hem met verschillende zoekopdrachten niet vinden en kwam toen bij een artikel terecht dat de app er niet was voor android. Maar hij is er dus wel. :)

Ik heb net m'n eerste playthrough erop zitten. Vond het verhaal redelijk boeiend, maar door de interactiviteit werd ik er toch meer uitgehaald dan dat ik het gevoel had er deel van uit te maken.
Ben wel benieuwd naar andere uitkomsten, dus ga hem van de week nog een keer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07:38
Ai ai. slecht nieuws over spider man 😖 geen idee of dit invloed gaat hebben op de games.
http://bit.ly/31TFTHY

[ Voor 16% gewijzigd door Antigo op 20-08-2019 23:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Finraziel
Antigo schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 23:22:
Ai ai. slecht nieuws over spider man 😖 geen idee of dit invloed gaat hebben op de games.
Tweede reactie op een verder vers account? Sorry ik klik niet op die bitly link :)
Misschien kun je beter de link voluit plaatsen... Er is hier geen karakter limiet en dan kunnen we zien waar we op klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Ambition88 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:43:
[...]

Nee man, ziet er echt niet uit. :P
Volgens mij ben ik de enige die niet klaagt, maar wachten rustig de game af

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Antigo schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 23:22:
Dit gaat over de film en de filmtaks van Sony en Marvel. Heeft dus niks met de game te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
vraagje over hellblade. Je kan het spel op 60Hz zetten, maar er staat nergens bij dat de prestaties dan omlaag kunnen gaan? met dat vermoeden speel ik het op 30Hz.

is het niet vanzelfsprekend dat een spel minder presteert op 60Hz mode? (stutters). ik heb het uitgeprobeerd en ik kreeg af en toe stutters, maar het valt me op dat het spel ook soms op 30Hz stuttert.

[ Voor 22% gewijzigd door Farabi op 21-08-2019 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:59
Finraziel schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:07:
[...]

Tweede reactie op een verder vers account? Sorry ik klik niet op die bitly link :)
Misschien kun je beter de link voluit plaatsen... Er is hier geen karakter limiet en dan kunnen we zien waar we op klikken.
https://www.ign.com/artic...-reach-deal?sf107511944=1
Niets engs hoor popje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:47:
vraagje over hellblade. Je kan het spel op 60Hz zetten, maar er staat nergens bij dat de prestaties dan omlaag kunnen gaan? met dat vermoeden speel ik het op 30Hz.

is het niet vanzelfsprekend dat een spel minder presteert op 60Hz mode? (stutters). ik heb het uitgeprobeerd en ik kreeg af en toe stutters, maar het valt me op dat het spel ook soms op 30Hz stuttert.
?

60 verhoogt juist de prestaties en 30 verhoogt de resolutie.

Had je ook prima kunnen googlen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:01:
[...]

?

60 verhoogt juist de prestaties en 30 verhoogt de resolutie.

Had je ook prima kunnen googlen overigens.
Dat staat niet bij de notitie, als je switched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:03:
[...]

Dat staat niet bij de notitie, als je switched.
Klopt. Dat is waar Google om de hoek komt kijken. Ik heb het destijds ook opgezocht.

Verder vrij logisch dat 60fps een betere performance geeft, lijkt me?

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 21-08-2019 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Maar het is gewoon niet verstandig om verkorte links te openen van onbekenden, mijn post was dan ook voornamelijk om anderen daar ook op te wijzen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 19:36
Voor die rare korte links gebruik ik altijd https://unshorten.me/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Finraziel schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:27:
[...]

Maar het is gewoon niet verstandig om verkorte links te openen van onbekenden, mijn post was dan ook voornamelijk om anderen daar ook op te wijzen.
Als je over zijn link gaat met de muis zie je de echte URL toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Exorcist schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:45:
[...]

Als je over zijn link gaat met de muis zie je de echte URL toch?
Ja want niemand komt hier via z'n smartphone natuurlijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag laatste dag Summer Sale én 25% code (voor de lucky ones). Blijken er vandaag alweer nieuwe games in de sale te gaan waardoor ik warempel nog keuzestress kreeg om mijn PSN krediet op te souperen :).
Nieuw in mijn library nu: Hellblade, Horizon Zero Dawn, Uncharted Collection en Rez Infinite. Niet slecht voor nog geen €40. Nu nog tijd vinden :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
DigitalError schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:57:
[...]

Ja want niemand komt hier via z'n smartphone natuurlijk :+
Ah duh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Twixie schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:07:
Vandaag laatste dag Summer Sale én 25% code (voor de lucky ones). Blijken er vandaag alweer nieuwe games in de sale te gaan waardoor ik warempel nog keuzestress kreeg om mijn PSN krediet op te souperen :).
Nieuw in mijn library nu: Hellblade, Horizon Zero Dawn, Uncharted Collection en Rez Infinite. Niet slecht voor nog geen €40. Nu nog tijd vinden :p.
Er zijn inderdaad weer een hele hoop nieuwe aanbiedingen bijgekomen die tot in september lopen. Ik ga Hollow Knight (8€) kopen en uit de US store Alien Isolation (12$).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 11:11
Cartoon schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:32:
[...]

Er zijn inderdaad weer een hele hoop nieuwe aanbiedingen bijgekomen die tot in september lopen. Ik ga Hollow Knight (8€) kopen en uit de US store Alien Isolation (12$).
Ik heb nog even gekeken maar kan aan mij liggen maar kan nou niet echt zetten dat er pareltjes tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Niet online
schumi2004 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:39:
[...]

Ik heb nog even gekeken maar kan aan mij liggen maar kan nou niet echt zetten dat er pareltjes tussen zitten.
Prijzen zijn in ieder geval voor de games die ik checkte in vorige sales al lager geweest. En of je iets leuks tegenkomt ligt er ook aan welke games je al hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:44
Xcom2 is wel meesterlijk en wellicht zou ik de complete edition willen aanschaffen, maar dat mag niet(in de app), want ik bezit uit de psplus de base game al.
Bestaat hier nog een workaround voor?

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
even een glazenbollen vraag: heeft iemand toevallig geruchten gelezen over een complete edition van spider-man? kunnen we het verwachten?

[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 21-08-2019 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@Hamazaki Gisteren had Amazon UK een Spiderman GOTY toegevoegd. Release date was 4 september 2019.
Ondertussen is de pagina weer offline gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Anton.net schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:40:
@Hamazaki Gisteren had Amazon UK een Spiderman GOTY toegevoegd. Release date was 4 september 2019.
Ondertussen is de pagina weer offline gehaald..
Top, ik weet genoeg :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
psych schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:17:
Xcom2 is wel meesterlijk en wellicht zou ik de complete edition willen aanschaffen, maar dat mag niet(in de app), want ik bezit uit de psplus de base game al.
Ik meen me te herinneren dat iemand via bellen naar sony dan de 'gewone' dan wel gratis plus versie van zijn account kon laten halen en dan wel de goty/complete kon (en mocht) kopen.

Maar disclaimer iets met onbetrwoubaarheid van het menselijk geheugen en het zou ook zo maar ms en gold kunnen zijn ipv sony en plus. Goodluck!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een gouden tip van mij voor spacebuilder games liefhebbers:

https://store.playstation...09873_00-MADWPLANETBASE00

Planetbase voor €4,99.

Net gespeeld en de tutorial doorlopen, werkt prima en is zeer vermakelijk. Hier ga ik mij wel een tijdje mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:47:

Planetbase voor €4,99.

Net gespeeld en de tutorial doorlopen, werkt prima en is zeer vermakelijk. Hier ga ik mij wel een tijdje mee vermaken.
The Gardens Between is nu ook mooi geprijst. mooie indie puzzel game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
schumi2004 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:39:
[...]
Ik kreeg nochtans wel mijn psprices notificaties voor The Witcher 3 aan €8.99 (laagste ooit) en Bioshock Collection aan €12.49 (wel al €8.99 geweest), wat toch al 2 toppers zijn.
psych schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:17:
@Sagat herinnert het zich goed. Is hier niet zo lang geleden eens ter sprake gekomen n.a.v. gelijkaardige problemen met PS Now licenties. Heb zelf ook al zo een probleem voorgehad met Battlefield 4 waar de complete edition goedkoper was dan de DLC maar ik ook enkel de DLC kon kopen, maar was toen ook nog niet bij me opgekomen om Support te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Eerste teaser voor Asterix & Obelix XXL 3: The Crystal Menhir (alpha footage gameplay vanaf 00:42):

Hier kijk ik ook naar uit...

Wie heeft ook deel 1 gespeeld? Ik heb het origineel nog liggen...

En Greedfall wordt echt vet !

En deze gaat op de no play list...

[ Voor 37% gewijzigd door -SaveMe- op 22-08-2019 00:44 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:41
-SaveMe- schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 00:29:
Hier kijk ik ook naar uit...

[YouTube: Vampire The Masquerade Bloodlines 2: 28 Minute Gameplay Demo - Gamescom 2019]

Wie heeft ook deel 1 gespeeld? Ik heb het origineel nog liggen...
Ik, wel nadat er een zooi patches overheen waren gegaan, anders was het niet te doen. De RPG mechanics waren trouwens erg goed uitgevoerd en omdat je verschillende clans met elk hun karakteristieken had, was het ook elke keer anders.

De eerste heb ik ook nog gespeeld trouwens, Vampire The Masquerade: Redemption

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Vrijdag schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 00:42:
[...]

Ik, wel nadat er een zooi patches overheen waren gegaan, anders was het niet te doen. De RPG mechanics waren trouwens erg goed uitgevoerd en omdat je verschillende clans met elk hun karakteristieken had, was het ook elke keer anders.

De eerste heb ik ook nog gespeeld trouwens, Vampire The Masquerade: Redemption
Die heb ik ook nog gespeeld, erg goed voor die tijd...

@-SaveMe- Hier ook. Remnant is echt totaal niet voor mij.

Greedfall ziet er wel goed en soepeltjes uit. Die heeft mijn interesse. :)

[ Voor 39% gewijzigd door bram1984 op 22-08-2019 09:15 ]

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 13:08
Gister nog even snel m'n 25% kortingscode gebruikt.

Jurassic World Evolution gekocht. Niet de beste reviews. Maar sinds de launch toch aardig wat updates gehad. En voor € 13,50 wilde ik het wel eens proberen.

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:33
bram1984 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:13:
@-SaveMe- Hier ook. Remnant is echt totaal niet voor mij.

Greedfall ziet er wel goed en soepeltjes uit. Die heeft mijn interesse. :)
Waarom is Remnant niks voor jou denk je, ook @-SaveMe- ?
Ben gewoon benieuwd hoor, ik twijfel zelf nog. Krijgt redelijk tot goede cijfers en doet erg Soulslike aan..
Spud82 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:46:
[...]

Waarom is Remnant niks voor jou denk je, ook @-SaveMe- ?
Ben gewoon benieuwd hoor, ik twijfel zelf nog. Krijgt redelijk tot goede cijfers en doet erg Soulslike aan..
Setting spreekt me niet aan. Vijanden zien er niet boeiend uit. Hoge difficulty spikes. Sommige bazen schijnen schier onmogelijk te zijn als je solo speelt. Eigenlijk niks spreekt me aan aan die game. Dan ben ik meer nieuwsgierig naar Control.
@Spud82 Wat @bram1984 ook al zegt. En random generated levels. Dus niet van dat prachtige level design als in Souls or BB. feitelijk is niet meer dan een van Boss naar Boss run. Niks voor mij dus ....

Greedfall wil ik eigenlijk op release spelen, maar heb al afspraak staan om Borderlands 3 geheel in coop te gaan spelen en daarna ook nog GR Breakpoint ... En het is geen game om erbij te spelen, dus ik zal ff geduld moeten hebben. Als ik zin heb maak ik er nog wel een topic voor aan denk ik ...

[ Voor 42% gewijzigd door -SaveMe- op 22-08-2019 12:47 ]

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:58
bram1984 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:20:
[...]

Setting spreekt me niet aan. Vijanden zien er niet boeiend uit. Hoge difficulty spikes. Sommige bazen schijnen schier onmogelijk te zijn als je solo speelt. Eigenlijk niks spreekt me aan aan die game. Dan ben ik meer nieuwsgierig naar Control.
Denk dat die reviewers niet heel goed waren, bosses zijn solo juist 5 keer zo makkelijk als in co-op, genoeg bosses gehad waar ik een uur mee bezig was met een squad van 3 om ze vervolgens solo in mn first try om te leggen.

Alleen vind ik solo niet zo veel aan, met vrienden is sowieso leuker en ik dacht dat jij een beetje uitdaging juist wel kon waarderen. ;-)

Het enige ''minpuntje'' die ik heb is in mijn optiek het gebrek aan content, ik heb welliswaar al 40+ uur in de game zitten, maar het meeste (op 2/3 bosses en een paar secrets na) heb ik toch wel al gezien.. ook al vermaak ik mij nog steeds met het rerollen van de wereld.

Greedfall is voor mij nog een twijfelgeval, hou hem wel in de gaten. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Ambition88 op 22-08-2019 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
-SaveMe- schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:44:
@Spud82 Wat @bram1984 ook al zegt. En random generated levels. Dus niet van dat prachtige level design als in Souls or BB. feitelijk is niet meer dan een van Boss naar Boss run. Niks voor mij dus ....

Greedfall wil ik eigenlijk op release spelen, maar heb al afspraak staan om Borderlands 3 geheel in coop te gaan spelen en daarna ook nog GR Breakpoint ... En het is geen game om erbij te spelen, dus ik zal ff geduld moeten hebben. Als ik zin heb maak ik er nog wel een topic voor aan denk ik ...
Lekkere first world problem :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 12:29

Aight!

'A toy robot...'

Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:47:

Planetbase voor €4,99.

Beetje surviving mars achtig toch? Ben echt helemaal verslaafd aan die game :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eerste reviews van de Zelda-like Decay of Logos stromen binnen:

http://www.pushsquare.com/reviews/ps4/decay_of_logos
indulge your curiosity by exploring hidden pathways and seeking out the land's dark secrets. While the combat can be quite tough, it feels much more accessible than games like the Souls series - it won’t take too long before you’re ducking and dodging like a pro.
Als ik de review lees moet het Souls fans zeker ook aanspreken !
Nog meer first world problems :)

En wat early hours gameplay ...

[ Voor 66% gewijzigd door -SaveMe- op 22-08-2019 17:42 ]

Verwijderd

Aight! schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:47:
[...]

Beetje surviving mars achtig toch? Ben echt helemaal verslaafd aan die game :D
Klopt, hetzelfde als Surviving Mars, maar dan voor 4,99.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:49
-SaveMe- schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 17:37:

[...]

Als ik de review lees moet het Souls fans zeker ook aanspreken !
Nog meer first world problems :)

En wat early hours gameplay ...

[YouTube: Decay of Logos - Gameplay ( PS4/ PC / Xbox One / Nintendo Switch )]
Ziet er heel gaaf uit ik hoor wel dat die nog lang niet helemaal pollished is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Call of Duty®: Modern Warfare® - 2v2 Alpha preload voor PS4:

https://store.playstation...17218_00-CODMWALPHA000001

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 20:38
[quote]-SaveMe- schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 17:37:

[...]

Na het lezen van de review is het Zelda gehalte wel verdwenen.
Eigenlijk alleen de graphics.
De gameplay en story telling is duidelijk Souls achtig.

Prepare to die...many many times.

Ben benieuwd.
Dark Souls vroeg mij persoonlijk toch teveel geduld en frustratie en hoop dat dit ietsje meer vergevingsgezind is O-)

[ Voor 0% gewijzigd door Stef120 op 22-08-2019 19:14 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ga Decoy of logos zeker spelen. game biedt veel exploration and mystic. Hoop alleen dat de bosses niet too much zijn ...

[YouTube: Decay of Logos Review]

Game zal nog wel wat patches nodig hebben ...

[ Voor 33% gewijzigd door -SaveMe- op 22-08-2019 19:36 ]

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:22
-SaveMe- schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 19:31:
Ik ga Decoy of logos zeker spelen. game biedt veel exploration and mystic. Hoop alleen dat de bosses niet too much zijn ...

Wel heel erg slecht zeg dat filmpje!!
-SaveMe- schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 19:31:

Het ziet er wel redelijk clunky uit, moet ik zeggen. Straks maar even met geluid kijken. Hopelijk kwam die slowdown op het begin door mijn verbinding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
bram1984 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 20:25:
[...]

Het ziet er wel redelijk clunky uit, moet ik zeggen. Straks maar even met geluid kijken. Hopelijk kwam die slowdown op het begin door mijn verbinding.
Niks met je verbinding te maken helaas. Of we zitten op de zelfde verbinding.

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Mijn dochter heeft ps4 pro uit Japan. Er moet andere kabel dus. Op originele kabel vond ik 7A/125V vermelding. Op Amazon vond ik een kabel met 6A/250V vermelding. Is die goed genoeg? Heeft iemand ervaring met op deze manier een kabel te vervangen?

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04:31

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Olga2000 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 20:56:
Mijn dochter heeft ps4 pro uit Japan. Er moet andere kabel dus. Op originele kabel vond ik 7A/125V vermelding. Op Amazon vond ik een kabel met 6A/250V vermelding. Is die goed genoeg? Heeft iemand ervaring met op deze manier een kabel te vervangen?
Volgens mij heeft dat niks met de kabel te maken, maar met de interne voeding.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 19:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Stepdown converter kopen? :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Je kunt ook een reisstekker gebruiken om de kabel hier aan te sluiten.
Niet nodig. De PS4 heeft een ingebouwde converter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
k1978 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 19:59:
[...]

Wel heel erg slecht zeg dat filmpje!!
Ik was er ook van geschrokken. Daarom minimaal een aantal patches afwachten. Maar ik kom er voorlopig toch niet aan toe ...

EDIT
En IGN heeft de review offline gehaald ?! :/ benieuwd wat de reden is ...

[ Voor 12% gewijzigd door -SaveMe- op 22-08-2019 21:54 ]

• Finraziel
Wat de kabel van een apparaat betreft is het alleen van belang dat er geen hogere stroom of voltage op komt dan toegestaan. Die kabel uit Japan mag maximaal 125 volt met 7 ampère hebben. Die van Amazon 250 volt op 6 ampère. Wij hebben 230 volt op ons stroomnet staan en de PS4 komt bij lange na niet aan de 6 ampère (niet eens aan 1 meen ik). Eigenlijk hoef je pas op dat soort dingen te letten bij echte stroomvreters. Die kabel van Amazon kan op ons stroomnet 1380 Watt aan, een PS4 zal op max meen ik misschien richting de 200 kunnen gaan afhankelijk van welk model het precies is. Opletten moet je bijvoorbeeld bij dingen als een airfryer of waterkoker, die trekken zoveel stroom dat je ze niet zomaar op elk verlengsnoer aan mag sluiten.

In het algemeen wil je bij een apparaat uit een ander deel van de wereld opletten wat er op het apparaat zelf staat waar je de kabel insteekt. Daar staat als het goed is welk voltage het apparaat accepteert. Uitgaande van wat hiervoor gezegd is accepteert de PS4 echter gewoon alles, dus dat is ook geen probleem.

Lange manier dus om te zeggen, elke kabel die past gaat prima zijn :)

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Finraziel schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:03:
[...]

Wat de kabel van een apparaat betreft is het alleen van belang dat er geen hogere stroom of voltage op komt dan toegestaan. Die kabel uit Japan mag maximaal 125 volt met 7 ampère hebben. Die van Amazon 250 volt op 6 ampère. Wij hebben 230 volt op ons stroomnet staan en de PS4 komt bij lange na niet aan de 6 ampère (niet eens aan 1 meen ik). Eigenlijk hoef je pas op dat soort dingen te letten bij echte stroomvreters. Die kabel van Amazon kan op ons stroomnet 1380 Watt aan, een PS4 zal op max meen ik misschien richting de 200 kunnen gaan afhankelijk van welk model het precies is. Opletten moet je bijvoorbeeld bij dingen als een airfryer of waterkoker, die trekken zoveel stroom dat je ze niet zomaar op elk verlengsnoer aan mag sluiten.

In het algemeen wil je bij een apparaat uit een ander deel van de wereld opletten wat er op het apparaat zelf staat waar je de kabel insteekt. Daar staat als het goed is welk voltage het apparaat accepteert. Uitgaande van wat hiervoor gezegd is accepteert de PS4 echter gewoon alles, dus dat is ook geen probleem.

Lange manier dus om te zeggen, elke kabel die past gaat prima zijn :)
Dank je. Ik kwam echter bij Allekabels.nl een aantal stromkabels voor ps4 tegen waarbij stond ‘niet voor ps4 pro’. Bij een aantal andere kabels weer niet. Maar ik zag in de specs geen verschillen. Er zijn dus twee verschillende soorten kabels voor ps4: eentje die alleen voor gewone versie en andere voor pro. Ik begrijp alleen niet waar ligt die verschil aan. Zo ging ik naar Volts en Ampers kijken...

• Raem
Olga2000 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:09:
[...]

Dank je. Ik kwam echter bij Allekabels.nl een aantal stromkabels voor ps4 tegen waarbij stond ‘niet voor ps4 pro’. Bij een aantal andere kabels weer niet. Maar ik zag in de specs geen verschillen. Er zijn dus twee verschillende soorten kabels voor ps4: eentje die alleen voor gewone versie en andere voor pro. Ik begrijp alleen niet waar ligt die verschil aan. Zo ging ik naar Volts en Ampers kijken...
PS4 pro heeft een andere aansluiting. Die is dikker, de normale PS4 heeft een plattere stekker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
Raem schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:18:
[...]

PS4 pro heeft een andere aansluiting. Die is dikker, de normale PS4 heeft een plattere stekker.
Dat inderdaad, maar zelfs dat dan weer alleen voor oudere revisies...
nieuws: Revisie Sony PS4 Pro heeft andere voedingsconnector en is stiller

Maar zoals ik zei dus, als het past is het goed... Die kabel waar dat bij stond zal dus fysiek niet gepast hebben op de oude revisie PS4 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 21:52:
[...]

Ik was er ook van geschrokken. Daarom minimaal een aantal patches afwachten. Maar ik kom er voorlopig toch niet aan toe ...

EDIT
En IGN heeft de review offline gehaald ?! :/ benieuwd wat de reden is ...
IGN fucked up again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:43
Cod alpha zeker alleen te spelen als je gepreorderd hebt ?
Vind dat altijd van die bout dingen... Betas enz moeten gewoon te spelen zijn voor iedereen. Want fatsoenlijke demos bestaan niet meer( uitzonderingen daargelaten).
Wil best de nieuwe cod proberen maar vergeet het maar dat ik hem ga preorderen voor een demo...

Edit; lees nu toevallig dat free for all is op ps4. Dus neem deel terug van wat ik zeg, al vind ik dit soort praktijken nog steeds bout ;)

[ Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 23-08-2019 11:12 . Reden: Foot in mouth ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Ze hebben kennelijk een oude build gekregen van de devs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

CoD Alpha is te spelen zonder preorder en zonder PS+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 11:11
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:18:
CoD Alpha is te spelen zonder preorder en zonder PS+.
En is het de moeite deze te downloaden of toch niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:34:
[...]

Het is al sinds gisteren avond speelbaar en als je van snelle potjes schieten houdt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:34:
[...]

Het kost niks, dus waarom niet. Reacties zijn positief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat wordt ik toch verwend dit najaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het er echt heel gaar uitzien. Lijkt me totaal niet leuk om te spelen, eerlijk gezegd. Gameplay lijkt een beetje op iets dat 15 jaren geleden uit zou kunnen komen.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 24-08-2019 08:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Van de makers van FNV, een soort van spiritueel vervolg. Need I say more ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:43
-SaveMe- schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:47:
Ja liever wel wat is FNV ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
de grootste nederlandse vakbond :+

maar hij zal wel Fallout: New Vegas bedoelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:47:
Misschien dan toch eens laatste puntje van topic warning lezen.

Voor mij mag het zelfs nog strenger: alleen afkortingen als uit de discussie al duidelijk is over welke titel het gaat. Of kost elke letter geld bij sommige providers ? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sorry voor de afkorting, bad habit, al is New vegas natuurlijk wel een beetje een klassieker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Cod speelt lekker. Maar graphics zijn slecht zeg pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
k1978 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:20:
Cod speelt lekker. Maar graphics zijn slecht zeg pffff
Was alleen de 2v2 mode toch? En zelfs daar brakke graphics? Pff

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Martinspire schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 21:30:
[...]

Ja klopt maar ziet er echt niet uit. Iedergeval niet van deze tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Aantal reacties verwijderd nu maar weer ontopic.

Ik vind Outerworlds er wel vet uitzien, Fallout in space. Ja de animaties zien er wat houterig uit en het zullen niet de beste graphics zijn maar die game draait om gameplay en verhaal.

Ik ga Outerworld niet bij release halen maar ik ga hem later een keer spelen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 23:32:
Aantal reacties verwijderd nu maar weer ontopic.

Ik vind Outerworlds er wel vet uitzien, Fallout in space. Ja de animaties zien er wat houterig uit en het zullen niet de beste graphics zijn maar die game draait om gameplay en verhaal.

Ik ga Outerworld niet bij release halen maar ik ga hem later een keer spelen.
De gameplay is nu juist wat mij afschrikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
bram1984 schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 09:18:
[...]

Tjah tis een shooter looter met ditto gameplay, het doet grotendeels hetzelfde als Fallout en die gameplay is sinds deel 1 ook weinig veranderd. Er zullen best wat vernieuwingen inzitten maar ik heb nog niet genoeg van de game gezien om daar over te oordelen. Wat je in deze gamplay niet zag zijn de rpg elementen.

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 25-08-2019 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Chaoss schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 10:16:
[...]

Tjah tis een shooter looter met ditto gameplay, het doet grotendeels hetzelfde als Fallout en die gameplay is sinds deel 1 ook weinig veranderd. Er zullen best wat vernieuwingen inzitten maar ik heb nog niet genoeg van de game gezien om daar over te oordelen. Wat je in deze gamplay niet zag zijn de rpg elementen.
Sinds deel 1? Bedoel je de eerste van Bethesda, oftewel Fallout 3? Want daarvoor was Fallout toch echt heel wat anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Deel 1 ken ik niet maar deel 3 had veel elementen van deel 2. Dat ze bij deel 3 voor het eerst first person perspectief gebruikten veranderde imho niet zoveel aan sfeer, rpg elementen, looten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 13:33

R.G

Martinspire schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 21:30:
[...]

Graphics zijn niet zocslecht
Alleen irriteer me aan de naam
Want er is Al een call of duty modern warfare welke is Dan welke over 10-15 jaar
Al's je ze op je hd opslaat kunnen ze niet gewoon een original unieke naam verzinnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:44

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

bram1984 schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 09:18:
[...]

Als ik je een filmpje van Skyrim laat zien zeg je ook dat die game uit de jaren 90 komt. :) Dit soort games zijn gewoon niet echt aan je besteedt gok ik :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 09:52
Iemand goede ervaringen met een verticale stand met koeling? Zo ja, welke?
Ik lees reviews op Bol dat de koeling niks doet.
Moet van vrouwlief de Pro in een kastje met deurtje wegwerken omdat ze de Spiderman edition spuuglelijk vindt :+

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Niet online
R.G schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 13:57:
[...]

Graphics zijn niet zocslecht
Alleen irriteer me aan de naam
Want er is Al een call of duty modern warfare welke is Dan welke over 10-15 jaar
Al's je ze op je hd opslaat kunnen ze niet gewoon een original unieke naam verzinnen..
Die vorige heette Call of Duty 4: Modern Warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Maverick! Die verticale stands incl fan doen amper iets. De fans zitten vanonder in de stand, waar geen opening is om een luchtcirculatie te creëren..

Een fan gaat überhaupt niet helpen in een gesloten ruimte. Je gaat een opening moeten maken in de achterkant van je kast ofzo, anders gaat het overhitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 09:52
Anton.net schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 15:08:
@Maverick! Die verticale stands incl fan doen amper iets. De fans zitten vanonder in de stand, waar geen opening is om een luchtcirculatie te creëren..

Een fan gaat überhaupt niet helpen in een gesloten ruimte. Je gaat een opening moeten maken in de achterkant van je kast ofzo, anders gaat het overhitten.
Ok thanks.
Dan toch maar een zonder fans.
Ben nu met t vrouwke overeengekomen dat hij dan maar in een open kastje moet staan met een stap games ernaast zodat hij niet zo opvalt :*)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:25
Maverick! schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 15:22:
[...]

Ok thanks.
Dan toch maar een zonder fans.
Ben nu met t vrouwke overeengekomen dat hij dan maar in een open kastje moet staan met een stap games ernaast zodat hij niet zo opvalt :*)
Misschien dat je een sticker kan proberen:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.myonlinestore.eu/9419b522-6be1-11e9-a722-44a8421b9960/image/cache/full/4c7a5e873849da5f1209c065f1b618e7dde71813.jpg
Dan valt spiderman ook niet zo op? :+

Weer even on topic: Sinds gisteren hoor ik in een keer ook bij de PS familie, wat mij opvalt is dat de Pro nogal wat koeling nodig heeft, zeker vergeleken met de Xbox One X. Is dit een bekend fenomeen?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 13:17
ourplayground schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:43:
[...]

Misschien dat je een sticker kan proberen:
[Afbeelding]
Dan valt spiderman ook niet zo op? :+

Weer even on topic: Sinds gisteren hoor ik in een keer ook bij de PS familie, wat mij opvalt is dat de Pro nogal wat koeling nodig heeft, zeker vergeleken met de Xbox One X. Is dit een bekend fenomeen?
Afhankelijk van de versie die je hebt wel ja. Al heeft de een er meer last van dan de ander. Die van mij is een straaljager terwijl anderen er veel minder last van hebben. Mijn XboxX, maakt daarin tegen weer totaal geen herrie.

PSN ID Binloading_nl

Pagina: 1 ... 121 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.