• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

G.Scholtens schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:20:
Zit net even op mijn facebook te kijken, maar zie daar van alles games die ik onlangs gespeeld heb wel een bericht dat ik spel gespeeld heb of trofee behaald heb. Hoe zet ik die onzin uit, echt iets van de laatste tijd. Daarvoor nooit last van gehad
In de settings op je playststion het delen uitzetten. Je hebt waarschijnlijk ooit je fb eraan gekoppelt. Waarom je dat zou doen... Maar nu ben ik sowieso niet echt een multiplayer persoon en ben ik waarschijnlijk ouderwets daarin.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Al eens bij je settings gekeken? ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:49
G.Scholtens schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:20:
Zit net even op mijn facebook te kijken, maar zie daar van alles games die ik onlangs gespeeld heb wel een bericht dat ik spel gespeeld heb of trofee behaald heb. Hoe zet ik die onzin uit, echt iets van de laatste tijd. Daarvoor nooit last van gehad
Disconnect social media acounts op je console en ontneem Playstation rechten bij deze accounts via hun settings.
Hamazaki schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:23:
Tijd om metal gear solid the phantom pain uit te proberen :+
Bizarre glitch. Ben vandaag ook zo een tegengekomen. Mijn vrouw vroeg of er nog Devil May Cry games waren op PS4 (heeft ze destijds op PS2 gespeeld). Dus ik check eens en zag DMC5 te koop voor exact €100. Was op de console zelf, via de website zien de prijzen er ok uit.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Gummiebeer schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:05:
[...]

Is er 1 die ik al een tijd in de gaten hou. Weet alleen niet zeker of ik voor de Pro of pc ga halen.. Bij pc heb ik een stuurtje, op de Pro niet :'(
Ik denk niet dat je hier een stuurtje echt voor nodig hebt. Handling is nog redelijk arcade en het gaat vooral om de schade, niet de wegligging. Je rijdt tenslotte ook met barrels

Martinspire - PC, PS5, XSX

Nodig zal het zeker niet zijn maar als je er toch één hebt, waarom niet gewoon gebruiken?
Met cockpit view ziet het er toch best grappig uit:
YouTube: Wreckfest Next Car Game + LOGITECH G27 STEERING WHEEL (Picture In Pi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Na jaren trouwe dienst heeft mijn Standaard meegeleverde microfoon headset(je) het begeven.

Iemand hier een goeie tip als vervanger? Ik zoek een enkele oorschelp (liefst on-ear) met alleen een microfoon. Geen volledige headset dus eigenlijk. Mag bedraad zijn maar draadloos zou een dikke plus zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MKMosselman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 15:36
Stef120 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:06:
[...]

Huuh wat???
Burnout Destruction Derby mix?
Holy Fu!!

Daar zie ik wel wat in.
Mis de glorieuze tijden van Burnout 3 Takedown.
Om nog maar te zwijgen over Destruction Derby.

Goed nieuws!

edit

Even wat beelden bekeken,
Meerdere race varianten met gelukkig een deathmatch race.
Veel schade profiel.
Graphics laten wat de wensen over.
Hoge fun factor doordat het allemaal niet zo heel realistisch is.
Ziet er lekker ouderwets arcade uit
Tis van de makers van (legendarische) Flatout 1 en Flatout 2. Is dus wel degelijk lang over en goed aan de game gewerkt.
Er zijn nog geen beelden van PS4 of XBOX helaas maar voor redelijke prijsje zie ik heel veel fun in deze game. Op de PC is het als startup project begonnen 4 jaar geleden en echt een fijne game geworden met goede besturing. Ik zelf kijk uit naar met 20 man tegelijk online racen. Realistisch zal wel niet maar gewoon goed fun hebben is ook wat waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Misschien een domme vraag maar ik heb voor mijn zoontje een account aangemaakt zodat hij een spel wat ik gekocht heb voor hem onder zijn eigen naam spelen kan.
Als ik echter naar zijn account ga op de PS4 staan er overal slotjes bij. Was het niet zo dat elke andere gebruiker deze spellen ook konden spelen als de hoofd gebruiker maar op systeem aanwezig is, mijn primaire account dus?
Ik moet er wel bij zeggen dat ik voor mijn zoon geen PSN account gemaakt heb alleen een lokale gebruiker (geen familie account), zou daar het probleem in zitten misschien?

/edit:
Ik heb geen PSN account gemaakt omdat hij dan meteen een nickname kiezen moet en om hem deze nu te laten kiezen en er verder voor altijd aan vast zitten lijkt me niet handig, okay hij mag hem aanpassen maar dat is ook maar eenmalig begreep ik voordat er kosten aan verbonden zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door schumi2004 op 16-08-2019 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Donstil schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 01:50:
Na jaren trouwe dienst heeft mijn Standaard meegeleverde microfoon headset(je) het begeven.

Iemand hier een goeie tip als vervanger? Ik zoek een enkele oorschelp (liefst on-ear) met alleen een microfoon. Geen volledige headset dus eigenlijk. Mag bedraad zijn maar draadloos zou een dikke plus zijn.
Vriendje van me is erg content over deze:

https://www.turtlebeach.c...ts/recon-chat-headset-ps4

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh dat is precies wat ik zoek. Ik ga er naar kijken, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor het eerst dat ik dit zie. Wat is hier precies het voordeel van (behalve prijs en het kunnen horen van je omgeving) ten opzichte van een normale headset? Zo kun je toch net zo goed een goede surround headset pakken, aangezien je hele rechteroor bedekt is (voor alleen chat?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:08
bram1984 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:13:
[...]

Voor het eerst dat ik dit zie. Wat is hier precies het voordeel van (behalve prijs en het kunnen horen van je omgeving) ten opzichte van een normale headset? Zo kun je toch net zo goed een goede surround headset pakken, aangezien je hele rechteroor bedekt is (voor alleen chat?)?
Het is een aanname, maar misschien wil hij alleen het chat geluid horen over zijn headset en de rest via zijn speakers. Maar als ik het voorbeeld zie, kan je beter standaard oordopjes gebruiken.
Op de Xbox had ik vroeger een simpel dingetje die je als ware om je oren heen vouwde, werkte prima voor chat.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
dvdkiwi schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:37:
Nodig zal het zeker niet zijn maar als je er toch één hebt, waarom niet gewoon gebruiken?
Met cockpit view ziet het er toch best grappig uit:
YouTube: Wreckfest Next Car Game + LOGITECH G27 STEERING WHEEL (Picture In Pi...
Mja al prefereer ik voor deze game een camera van bovenaf omdat je nogal vaak de lucht in gaat, schade in de weg kan zitten of door de beuken het onoverzichtelijk kan worden. Verder wat ik al zei qua handling en auto's. Met toetsenbord is deze bv ook al prima te spelen.

Het wordt in ieder geval wel een leuke titel. Zit ook geen andere launches in de weg (Control komt ook nog uit, maar ik verwacht daar geen gekte door). Wil hem vooral voor de multiplayer gaan spelen. AI is wel aardig, maar nog best braaf in het volgen van de baan (zeker bij die kruisende circuits in 8-vorm e.d.). Omdat de races kort zijn (of meestal kort zijn ingesteld) is het ook niet zo'n probleem als je een keer total loss bent.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ik vind het jammer dat je niet gewoon een bluetooth setje kunt pairen met je console en deze hiervoor kunt gebruiken.
Op mijn PS3 pakte ik gewoon de BT headset van mijn mobiel en gebruikte die voor chat sessies werkte prima, de PS4 zegt echter dat het geen geschikt device is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
steefje schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:20:
[...]

Het is een aanname, maar misschien wil hij alleen het chat geluid horen over zijn headset en de rest via zijn speakers. Maar als ik het voorbeeld zie, kan je beter standaard oordopjes gebruiken.
Op de Xbox had ik vroeger een simpel dingetje die je als ware om je oren heen vouwde, werkte prima voor chat.
Precies mij punt. Als je alleen chat wilt horen dan wil je toch niet zo'n enorme oorschelp, lijkt mij. Ik denk zelf dan meer aan zoiets:

Afbeeldingslocatie: https://www.ps3gameskopen.nl/images/thumbnails/489/489/detailed/6/Headset.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:57
Vraagje, wat is een goede tv voor op te gamen? (PS4) voor in de slaapkamer/gameroom?
Kamer is 3 meter breed.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

bram1984 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:27:
[...]

Precies mij punt. Als je alleen chat wilt horen dan wil je toch niet zo'n enorme oorschelp, lijkt mij. Ik denk zelf dan meer aan zoiets:

[Afbeelding]
Mjah, het moet je ook maar net passen he. Tussen een oorschelp, in-ears en alles wat ertussenin valt zit best een verschil.

Ik heb dat standaard oordopje van de ps4 eens geprobeerd maar die viel zo weer op de bank/grond. Het liefste game ik zelf met het geluid over mijn 5.1 installatie, maar als ik in een party zit heb ik dan toch een headset nodig. Ik heb daarvoor dan wel een prima HyperX liggen, maar ik snap wel dat je soms toch gewoon graag 1 oor vrij hebt omdat je toch liever de 5.1 set gebruikt....

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:04
schumi2004 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:03:
Misschien een domme vraag maar ik heb voor mijn zoontje een account aangemaakt zodat hij een spel wat ik gekocht heb voor hem onder zijn eigen naam spelen kan.
Als ik echter naar zijn account ga op de PS4 staan er overal slotjes bij. Was het niet zo dat elke andere gebruiker deze spellen ook konden spelen als de hoofd gebruiker maar op systeem aanwezig is, mijn primaire account dus?
Ik moet er wel bij zeggen dat ik voor mijn zoon geen PSN account gemaakt heb alleen een lokale gebruiker (geen familie account), zou daar het probleem in zitten misschien?

/edit:
Ik heb geen PSN account gemaakt omdat hij dan meteen een nickname kiezen moet en om hem deze nu te laten kiezen en er verder voor altijd aan vast zitten lijkt me niet handig, okay hij mag hem aanpassen maar dat is ook maar eenmalig begreep ik voordat er kosten aan verbonden zijn.
Je moet onder jouw account wel de PS4 als primair instellen.
(Instellingen) > [Accountbeheer] > [Activeren als je primaire PS4] > [Activeren]

Of je zoontje perse een PSN-account nodig heeft weet ik niet.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
MKMosselman schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:16:
[...]

Tis van de makers van (legendarische) Flatout 1 en Flatout 2. Is dus wel degelijk lang over en goed aan de game gewerkt.
Er zijn nog geen beelden van PS4 of XBOX helaas maar voor redelijke prijsje zie ik heel veel fun in deze game. Op de PC is het als startup project begonnen 4 jaar geleden en echt een fijne game geworden met goede besturing. Ik zelf kijk uit naar met 20 man tegelijk online racen. Realistisch zal wel niet maar gewoon goed fun hebben is ook wat waard!
Hopelijk ook een zelfde soort brute soundtrack, die was altijd tof in de Flatout games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
steefje schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:20:
[...]

Dit idd, lekkere speakers staan enz.
Die headset van de Xbox360 en later de One vond ik een fijn ding. Zoiets had ik graag ook bij de PlayStation gezien.
schumi2004 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:27:
Ik vind het jammer dat je niet gewoon een bluetooth setje kunt pairen met je console en deze hiervoor kunt gebruiken.
Op mijn PS3 pakte ik gewoon de BT headset van mijn mobiel en gebruikte die voor chat sessies werkte prima, de PS4 zegt echter dat het geen geschikt device is.
Ja dat is haat ja. Liefst had ik gewoon een dopje van mijn Airpods in bijvoorbeeld.

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 16-08-2019 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Raem schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:46:
[...]

Je moet onder jouw account wel de PS4 als primair instellen.
(Instellingen) > [Accountbeheer] > [Activeren als je primaire PS4] > [Activeren]

Of je zoontje perse een PSN-account nodig heeft weet ik niet.
Hij is primair ingesteld maar ik zal later vandaag eens met Family accounts gaan werken kijken of dat verschil maakt.
Kol Nedra schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:34:
Vraagje, wat is een goede tv voor op te gamen? (PS4) voor in de slaapkamer/gameroom?
Kamer is 3 meter breed.
Beamer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Kol Nedra schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:34:
Kamer is 3 meter breed.
2,5 meter, heb je nog ruimte om je kabels netjes weg te werken enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DigitalError schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:29:
[...]

2,5 meter, heb je nog ruimte om je kabels netjes weg te werken enzo :P
Precies. Mijn 85” past daar precies goed tussen.
Ik zeg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 20:07
Iemand nog wat rare probleempjes met youtube app gehad? Ben net video aan het kijken en middenin switch hij opeens naar hele Avatar movie waar je normaal moet voor betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:19

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Vandaag de eerste 2 uurtjes in Borderlands the handsome collection gestoken (zat recent bij PS+) Erg vermakelijk en het ziet er met de HD texture pack goed genoeg uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 17-08-2019 16:31 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
oeh, ik verheug me nu al :>

Afbeeldingslocatie: https://files.skoften.net/images/16968/_800x449_crop_center-center_82_line/skft-a0d1ab60b3905eef055113a197c09f53.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Wat een vet spel die hellblade. Tot mijn schaamte ben ik deze titel toevallig hier in deze topic tegengekomen. (1 uur erop zitten tot nu toe)

[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 17-08-2019 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier wat nostalgie voor een druilerige zondag :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
Je weet dat er een retro topic is?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dat dit een Playstation topic is :P

*edit
wait, wut? "Sega's 3 biggest mistakes" gaat ook over PS?

[ Voor 42% gewijzigd door Superkiwi op 18-08-2019 09:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sagat schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 09:08:
[...]

Je weet dat er een retro topic is?
dvdkiwi schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 09:12:
En dat dit een Playstation topic is :P
Ja, maar aangezien het ook over de PS gaat, en we allemaal gamers zijn hier (en velen niet in t retro topic komen), leek me wat info wel leuk :>
dvdkiwi schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 09:12:
*edit
wait, wut? "Sega's 3 biggest mistakes" gaat ook over PS?
Kijk t nou maar gewoon voordat je begint te roeptoeteren ;)

[ Voor 40% gewijzigd door poor Leno op 18-08-2019 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:27
Is dat nu dat legendarische, haast mythische "old boys network"?

:P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 09:12:
Kijk t nou maar gewoon voordat je begint te roeptoeteren ;)
De titel en screenshot wekken echt allerminst mijn interesse, ik sla over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 09:33:
[...]

De titel en screenshot wekken echt allerminst mijn interesse, ik sla over.
Ok brombeertje, dan mis je dus hoe en waarom de Playstation tot stand is gekomen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ai.... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astr0blaster
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 18-09 22:42
Na jaren niet meer online te hebben gegamed, kriebelt het toch weer om PSN te halen voor Overwatch (die ik in het begin plat heb gespeeld) en CoD in oktober. Ik zie dat PSN echter wel flink prijzig is geworden. Een maand kost nu 9 euro. Ik weet wel dat er destijds vaak aanbiedingen waren voor PSN+. Ik ben helemaal uit de loop... weet iemand toevallig of deze beschikbaar zijn of dat er een site is die dat bijhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:54
Gamescom komt er aan. Het is alleszins bevestigd dat Death Stranding getoond gaat worden.
Ben benieuwd

[ Voor 9% gewijzigd door Anton.net op 18-08-2019 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Astr0blaster schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 13:43:
Na jaren niet meer online te hebben gegamed, kriebelt het toch weer om PSN te halen voor Overwatch (die ik in het begin plat heb gespeeld) en CoD in oktober. Ik zie dat PSN echter wel flink prijzig is geworden. Een maand kost nu 9 euro. Ik weet wel dat er destijds vaak aanbiedingen waren voor PSN+. Ik ben helemaal uit de loop... weet iemand toevallig of deze beschikbaar zijn of dat er een site is die dat bijhoudt?
Een jaar kon je vinden voor 45. Weet niet of die aanbiedingen er momenteel zijn.
Met een maand abbo ben je alleen dief van je eigen portemonnee.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:20:
Wat een vet spel die hellblade. Tot mijn schaamte ben ik deze titel toevallig hier in deze topic tegengekomen. (1 uur erop zitten tot nu toe)
De rest van de game blijft zo, dus bereid je maar vast voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 16:18:
[...]

De rest van de game blijft zo, dus bereid je maar vast voor.
Geen probleem, dit zijn sfeer-spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 16:28:
[...]

Geen probleem, dit zijn sfeer-spellen.
Klopt. Daarom heb ik de laatste paar uur op YouTube gecheckt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 17:50:
[...]

Als je het niet op kunt brengen om de game tot het einde uit te spelen, dan zegt dat toch wel wt over de gameplay... Just saying ... :o

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Astr0blaster schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 13:43:
Ik zie dat PSN echter wel flink prijzig is geworden. Een maand kost nu 9 euro.
Naar mijn weten is ps+ van €50 naar €60 gegaan, dat is €5 per maand Hoe kom je bij €9 per maand; zijn er daadwerkelijk shops waarbij je €108 voor een jaar betaalt? :D

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 18-08-2019 18:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
dvdkiwi schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 18:53:
[...]

Naar mijn weten is ps+ van €50 naar €60 gegaan, dat is €5 per maand Hoe kom je bij €9 per maand; zijn er daadwerkelijk shops waarbij je €108 voor een jaar betaalt? :D
Een los maandje kost inderdaad €8,99. Naast een jaar abonnement kun je ook nog kiezen voor een maand of een 3-maanden abonnement.
Economisch gezien is een jaar abonnement het meest voordelige - als je er gebruik van maakt. Ben je echter van plan niet meer dan 1 maand online te zijn, dan is een maand abonnementje gewoon voordeliger.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah op die fiets. Wist niet dat een losse maand zo duur was.
Gezien de poster het voor CoD en Overwatch wil nemen is een jaarabo voor hem waarschijnlink de beste optie.

Lees je mee @Astr0blaster ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 18-08-2019 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 18:23:
[...]

Als je het niet op kunt brengen om de game tot het einde uit te spelen, dan zegt dat toch wel wt over de gameplay... Just saying ... :o
Yep. Mijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net Sniper Elite 4 campaign voltooid. Leuk, aardig, maar wel heel erg veel van het zelfde. De collectibles zijn wel echt bonkers in deze game, maar goed. Wel leuk om ergens naast een luide generator te gaan zitten en dan zoveel mogelijk en zo ver mogelijk alles af te knallen, zonder dat ze een clue hebben :)
Leuk intermezzo, nu wel klaar mee ...

Ben begonnen met Mutant Year Zero, tactical turn based combat. Met de 25% kortings code in de psn store gekocht. Sweet :) Game is pretty hard, maar ik speel gewoon op normal. Ziet er erg mooi uit, vind mij Pro ook, het blazen bereikt nieuwe record hoogtes. Voor Xcom liefhebbers ergens wel een must play. Vind hem tot nu toe erg vet. Stealth en exploren worden erg beloond. Je wil ook zoveel mogelijk stealth gaan, want all out combat is erg moeilijk ...

Ik heb in elk geval wat te doen totdat Borderlands 3 op de mat valt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
poor Leno schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 09:12:
[...]
(en velen niet in t retro topic komen)
Misschien heeft dat een reden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Hmm kom ik er na 2 dagen Borderlands HC spelen achter dat je de Borderlands Ultra HD package apart moet downloaden :+

Nu aan te downloaden, ben benieuwd naar het verschil, wel gek dat deze update niet automatisch aangeboden wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:44

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
-SaveMe- schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 22:09:
Net Sniper Elite 4 campaign voltooid. Leuk, aardig, maar wel heel erg veel van het zelfde. De collectibles zijn wel echt bonkers in deze game, maar goed. Wel leuk om ergens naast een luide generator te gaan zitten en dan zoveel mogelijk en zo ver mogelijk alles af te knallen, zonder dat ze een clue hebben :)
Leuk intermezzo, nu wel klaar mee ...

Ben begonnen met Mutant Year Zero, tactical turn based combat. Met de 25% kortings code in de psn store gekocht. Sweet :) Game is pretty hard, maar ik speel gewoon op normal. Ziet er erg mooi uit, vind mij Pro ook, het blazen bereikt nieuwe record hoogtes. Voor Xcom liefhebbers ergens wel een must play. Vind hem tot nu toe erg vet. Stealth en exploren worden erg beloond. Je wil ook zoveel mogelijk stealth gaan, want all out combat is erg moeilijk ...

Ik heb in elk geval wat te doen totdat Borderlands 3 op de mat valt!
Wilde die ook al lang, maar vind m nog aardig prijzig op de console. Ze geven m op PC tot de 25e gratis weg bij de epic gamestore en heb m daar maar gehaald. Ben gek op tactical turn based games, maar 40 euro voor een onbekende IP vind ik iets teveel. Gratis daarentegen...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 11-09 15:07
-SaveMe- schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 22:09:
Die ben ik ook aan 't spelen nu. Ik speel 'm nu op Hard. Ben al behoorlijk ver. Het kan behoorlijk uitdagend zijn. Ik wil 'm zeker nog eens gaan proberen op Very Hard. Ben benieuwd hoe 't dan gaat :)
Het verhaal vind ik erg leuk en ook de graphics zien er prima uit.
M'n Pro had alleen bij de eerste sessie last van veel blazen. Daarna geen last meer van herrie gehad. Gelukkig maar want de gesprekjes die de personages onderling hebben kunnen best grappig zijn.
Oh, en vooral die beschrijvingen van de artifacts lezen die je onderweg vindt. Sommige zijn hilarisch.
Leuk ook dat je groepje maar uit maximaal 3 karakters mag bestaan. Dus je moet kiezen met welke je de diverse gevechten aangaat. Ik wissel dus ook bijna bij ieder gevecht. Als er robots bij zitten pak ik weer een ander personage dan wanneer er alleen maar 'ghouls' te pakken zijjn, of wanneer je geen high cover kunt vinden weer andere personages. Leuk om zo taktisch te denken hoe je een gevecht aangaat.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

-SaveMe- schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 18:23:
[...]

De gameplay is wat repetitief ja, maar wat ik eigenlijk nog vervelender vind aan Hellblade is dat het bij mij bewegingsziekte oproept. Ik moet rustig spelen anders word ik misselijk.

En sommige stukken kan je niet rustig spelen, want dan ga je deaud. :P

Verder is de game maar een uur of 7. Dan vergeef ik ze de repetitieve mechanics wel. Hetgeen wat ze doen, voelt tenminste wel soepel en intuïtief. Het parry systeem is bijvoorbeeld zeer bevredigend als je dat fatsoenlijk voor elkaar krijgt.

En dan hebben we het nog niet eens gehad over het.. vrij unieke thema van deze game. Ik vind dat bijzonder sterk gedaan hoor, ik wil hem dan ook zeker uitspelen. Maar met al die negativiteit speel ik na Hellblade ook altijd een stukje Kingdom Hearts, om weer even wat feelgoods op te doen. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Blaat op 19-08-2019 09:06 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@Mauz1978 Die game is momenteel gratis bij PS+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hij heeft het over Mutant Year Zero, niet Sniper Elite 4 :) Ik heb MYZ voor 26,- kunnen kopen met korting in de store. Prima prijs en dubbel en dwars waard. Wat een vette game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wekelijks een gratis game (soms zelfs 2) bij Epic is nogal iets anders dan onze PS+ games. Ok, het zijn allemaal Indies, maar meestal met behoorlijk hoge Metacritic scores. Ook regelmatig games die al in PS+ zaten, maar voor PS+ moet je wel abonnement betalen. Volgende week is Fez bvb aan de beurt.

Heb ondertussen al een 70-tal games voor PC op die manier. O.a. ook via Humble Bundle, Steam, GOG, ... Maar toegegeven: ik heb er al welgeteld 1 van gespeeld (Portal) :D. Maar dat heeft vooral met tijdsgebrek te maken. Ik prefereer het beetje gaming dat ik doe lekker uitgezakt in de zetel op PS4 :P

[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 19-08-2019 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:58
Jammer dat er geen remnant topic is, gruwelijk spel! inmiddels al lvl 200 :P

nog meer mensen die hem spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaat schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:00:
[...]

De gameplay is wat repetitief ja, maar wat ik eigenlijk nog vervelender vind aan Hellblade is dat het bij mij bewegingsziekte oproept. Ik moet rustig spelen anders word ik misselijk.

En sommige stukken kan je niet rustig spelen, want dan ga je deaud. :P

Verder is de game maar een uur of 7. Dan vergeef ik ze de repetitieve mechanics wel. Hetgeen wat ze doen, voelt tenminste wel soepel en intuïtief. Het parry systeem is bijvoorbeeld zeer bevredigend als je dat fatsoenlijk voor elkaar krijgt.

En dan hebben we het nog niet eens gehad over het.. vrij unieke thema van deze game. Ik vind dat bijzonder sterk gedaan hoor, ik wil hem dan ook zeker uitspelen. Maar met al die negativiteit speel ik na Hellblade ook altijd een stukje Kingdom Hearts, om weer even wat feelgoods op te doen. :+
Het parry systeem en eigenlijk de gehele combat is nogal lachwekkend. Die schild ventjes bijvoorbeeld moeten de moeilijkste vijanden voorstellen maar die kun je eenvoudig cheesen door er omheen te rollen en af te wisselen met een klap. Ik moest wel even op mijn hoofd krabben toen ik dat ineens ontdekte. Ook de bazen zijn nu niet bepaald moeilijk ondanks dat de game stiekem Soulsborne mechanics probeert na te bootsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

bram1984 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:07:
[...]

Het parry systeem en eigenlijk de gehele combat is nogal lachwekkend. Die schild ventjes bijvoorbeeld moeten de moeilijkste vijanden voorstellen maar die kun je eenvoudig cheesen door er omheen te rollen en af te wisselen met een klap. Ik moest wel even op mijn hoofd krabben toen ik dat ineens ontdekte. Ook de bazen zijn nu niet bepaald moeilijk ondanks dat de game stiekem Soulsborne mechanics probeert na te bootsen.
Als je een Soulsborne fan bent kan ik me voorstellen dat je het lachwekkend vindt ja. Ik ben echter niet gediend van dergelijk frustrerende en moeilijke games (als ik frustratie wil ga ik wel leren breien) dus ik vind het in Hellblade prima werken.

Los daarvan moet je Hellblade zien als een ervaring, niet als goede combat game imo.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 09:52
Sinds gisteren eindelijk een PS4 naast mijn Xdoos _/-\o_
Super deal gevonden. Amper gebruikte PS4 pro Spiderman edition (oktober 2018) met extra controller, 2TB harddisk en 65 games voor 350 euri.
Gekocht van een 65 jarige meneer die normaal op Xbox gamed maar toch niet met de controller overweg kon, dus alle PS exclusives die ik al lang graag wil zitten erbij. Helemaal blij ei *O*

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Maverick! schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:25:
Super deal gevonden. Amper gebruikte PS4 pro Spiderman edition (oktober 2018) met extra controller, 2TB harddisk en 65 games voor 350 euri.
Gekocht van een 65 jarige meneer die normaal op Xbox gamed maar toch niet met de controller overweg kon, dus alle PS exclusives die ik al lang graag wil zitten erbij. Helemaal blij ei *O*
Hoe komt die man aan 65 games als die niet eens met de controller overweg kon 8)7
en dat in "slechts" een half jaar tijd :X

Overigens wel een hele mooie deal voor jou overigens :)

[ Voor 4% gewijzigd door ReVision. op 19-08-2019 12:34 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
ReVision. schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:33:
[...]

Hoe komt die man aan 65 games als die niet eens met de controller overweg kon 8)7 en dat in een half jaar :X Overigens wel hele mooie deal voor jou overigens :)
Hij noemde zichzelf 'erg impulsief' :X
Daarnaast wilde hij gewoon snel van het ding af en woont zijn huis 3km van het mijne, dus dat was ook lekker makkelijk.
Nu ging hij zich verdiepen in modelvliegtuig vliegen. Had al 3 gevaartes geleverd gekregen (die dingen kosten een fortuin) terwijl hij nog niet 1 keer met zo'n ding gevlogen heeft.
Zo'n soort persoon dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hoe zit dat eigenlijk met het verkopen van een Playstation Inclusief Playstation id met games?

Is dat ID persoonlijk? Of krijg je daar dan ook toegang toe enz?
Want anders zou je zeggen, 2 dagen na de koop een wachtwoord reset en weg games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Lijkt mij dat wanneer je een Playstation incl. account en online games koopt, je zorgt dat je ter plekke het email en wachtwoord van het account kan wijzigen?

Al is dat natuurlijk voor de leek die een Playstation op marktplaats koopt en er geen verstand van heeft mogelijk wel een dingetje.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:06:
Jammer dat er geen remnant topic is, gruwelijk spel! inmiddels al lvl 200 :P

nog meer mensen die hem spelen?
Remnant of the Ashes? Die Souls like shooter? Die is toch niet uit? Hoe kun je dan al zo ver zijn.
Ik wacht ff op reviews om te kijken of hij op mijn to play list komt. Maar mijn wachtrij is nu:
Mutant Year Zero (mee bezig), Borderlands 3, GR Breakpoint, Greedfall, Outer Worlds... En dan zitten we al weer dik in 20 als ik daar mee klaar ben ;) :9

EDIT
Woei, een vervolg op een oudje uit 1994 op de proppen:

Klinkt erg ambitieus allemaal ...

[ Voor 13% gewijzigd door -SaveMe- op 19-08-2019 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:04
Mooi deal! Alleen wel ineens een backlog van 65 games erbij. Succes met dat allemaal uit te spelen. :P
Donstil schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:51:
Hoe zit dat eigenlijk met het verkopen van een Playstation Inclusief Playstation id met games?

Want anders zou je zeggen, 2 dagen na de koop een wachtwoord reset en weg games.
Dan zou je ter plekke moeten inloggen met het account en alle gegevens aanpassen. Officieel mag je een PSN account niet kopen/doorverkopen, dus je krijgt geen support van Sony als het mis gaat.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja dat is wat je kan doen maar of dat altijd mogelijk is aan de deur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
-SaveMe- schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:58:
[...]

Remnant of the Ashes? Die Souls like shooter? Die is toch niet uit? Hoe kun je dan al zo ver zijn.
Ik wacht ff op reviews om te kijken of hij op mijn to play list komt. Maar mijn wachtrij is nu:
Mutant Year Zero (mee bezig), Borderlands 3, GR Breakpoint, Greedfall, Outer Worlds... En dan zitten we al weer dik in 20 als ik daar mee klaar ben ;) :9
Jawel, als je een pre order had geplaatst dan kon je vrijdag al van start. Aangezien ik dit spel sowieso zou halen en je niet extra betaalt om eerder te mogen spelen, had ik deze natuurlijk geplaatst. :)

aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Donstil schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:51:

Playstation ID is persoonlijk en gekoppeld aan je email adres.
Dus ter plekke email adres gewijzigd en daarna de Playstation ID (dit mag 1 keer gratis).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maverick! schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:45:
[...]

Playstation ID is persoonlijk en gekoppeld aan je email adres.
Dus ter plekke email adres gewijzigd en daarna de Playstation ID (dit mag 1 keer gratis).
Nice, goed geregeld!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anton.net
Om 20u is straks Gamescom Opening Night Live.
Blijkbaar wordt het wel de moeite. Duurt 2u, 25 games, ongeveer 5 nieuwe (kleine) game announcements.
De focus zou vooral liggen op gameplay trailers van reeds aangekondigde games. Geen CGI crap zoals E3
(Death Stranding, CoD MW, NFS Heat etc..)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:38
Donstil schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:13:
Ja dat is wat je kan doen maar of dat altijd mogelijk is aan de deur.
Ik zou sowieso nooit een console 'aan de deur' kopen, dan zul je hem namelijk ook wel niet werkend kunnen zien... Als je hem werkend kunt zien dan kun je ook wel gelijk het account omzetten. En als dat niet kan dan vertegenwoordigt het dus een waarde van €0, mooi meegenomen als het werkt maar aangezien je het niet kan garanderen zou ik er geen cent extra voor betalen (ook omdat ik me geen andere reden voor kan stellen dat het niet zou kunnen dan dat de verkoper je op wil lichten).

Overigens herken ik dat impulsieve wel hoor... ik heb mezelf de afgelopen tijd flink de rem er opgezet, maar ik heb nog zoveel games die ik ooit gekocht heb maar nooit gespeeld... Als ik wat ruimer in de centen zou zitten dan zou dat waarschijnlijk nog veel erger zijn (en het klinkt alsof die man niet echt krap bij kas zat). Inderdaad wel erg nice als je daar dan een keer van kan profiteren :) (zelf zo geluk gehad met mijn huidige auto die alleen maar weg ging omdat de huidige eigenaar hem eigenlijk aan zijn zoon zou geven en dus al een nieuwe had, maar dat ging niet door en vervolgens gunde hij hem voor een lief prijsje eerder aan mij dan aan de meerdere handelaren die al gebeld hadden en hem zonder te zien wouden kopen).

[ Voor 35% gewijzigd door Finraziel op 19-08-2019 17:17 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfffttttt, mijn pro begint echt ECHT E C H T veel te hard te blazen... Ben zelf niet meer zo'n held in coolpastas vervangen en zo meer... maar het is echt niet leuk meer, moet zelfs mijn headset harder zetten :X :'(

EDIT

I am ready...

[ Voor 22% gewijzigd door -SaveMe- op 19-08-2019 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 17:50:
[...]

Juist dan moet je het spel zelf beleven vind ik :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
WAUW, das wel een superdeal zeg!

Gefeliciteerd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Playstation heeft Insomniac gekocht

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sony heeft blijkbaar Insomniac gekocht volgens Greg Miller. Dat is wel huge zeg.

https://www.resetera.com/...ht-insomniacgames.135879/

Edit: echt waar dus

https://www.resetera.com/...d-insomniac-games.135881/

[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 19-08-2019 21:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hele goede aankoop, zeg. Ratchet & Clank en Spiderman waren echt top en ik vind dat de studio qua imago ook perfect bij Sony WWS past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Dan kunnen we het wel vergeten dat die spider-man game naar Xbox gaat komen :p had er nog een beetje hoop bij maar die is nu weg haha

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Misschien wel Sunset Overdrive naar PS4, IP is bij Insomniac namelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Er komt een vervolg op Little Nightmares:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Wow dat nieuws van Insomniac is echt huge! Zat er al beetje op te hopen. Wat een heerlijke studio om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MW Gunfight is dit weekend op de PS4 te spelen. Geen pre-order noodzakelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
haha, Kojima geeft totaal niet om het tonen van echte goede gameplay on mensen te overtuigen, dit zijn allemaal troll mechanics en kleine eastereggs.
Pissen in de game, je baby in slaap schudden en Geoff Keighley als personage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 22:18:
haha, Kojima geeft totaal om het tonen van echte goede gameplay on mensen te overtuigen, dit zijn allemaal troll mechanics en kleine eastereggs.
Pissen in de game, je baby in slaap schudden en Geoff Keighley als personage..
Ja ik kan er ook echt totaal niks mee. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:43
Holy crap insomniac games nu sony 1st party!
Dat is wel echt ziek goed nieuws voor de ps5!
Spiderman op ps4 was echt een topper( las net ook dat die 13.2 mil keer verkocht is sinds 28july ook dikke wow!!)
Verheug me op wat deze samenwerking gaat brengen. Sony 1st party is best party( imho) :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Saillant detail: Sony is nu eigenaar van Sunset Overdrive. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Verse beelden uit Predator: Hunting Grounds:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Gaat iemand Erica kopen? (is nu uit, kost 10 euro)
Sony gaat wel next level met het Quantic Dream genre 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Het zal wel aan mij liggen maar alles wat ik van death stranding heb gezien was eigenlijk ruk danwel matig. Zo geen game voor mij :P

Ben wel benieuwd of er nog wat nieuwtjes van de Gamescom komen. Hoop iig dat de Cyberpunk gameplay beelden weer vrij gegeven worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:44

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Fucking creepy muziekje... moest even de lamp aandoen :+

Deel 1 is geweldig. Enige wat ik nog een keer moet doen is de speedrun... no deaths in 1 uur. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:42:
Het zal wel aan mij liggen maar alles wat ik van death stranding heb gezien was eigenlijk ruk danwel matig. Zo geen game voor mij :P

Ben wel benieuwd of er nog wat nieuwtjes van de Gamescom komen. Hoop iig dat de Cyberpunk gameplay beelden weer vrij gegeven worden.
Volgende week pas op PAX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 18-09 16:12
bram1984 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:24:
[...]

Ziet er niet al te best uit dit.
Niet? Ik vind dit er erg gaaf uit ziet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:28:
[...]

Het ziet er op ieder vlak uit als een PS2/PS3 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Tweakmans schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:20:
Verse beelden uit Predator: Hunting Grounds:
Nou ik raak er zeker niet opgewonden van, lijkt grafisch wel een ps3/xbox360 game.
Daarnaast ziet het er nou niet uit als geweldige en vernieuwende gameplay.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 20:38
https://gematsu.com/2019/...d-set-for-august-23-to-25

Call of Duty: Modern Warfare Alpha weekend.
23-8 tm 25-8

Cool kunnen even een weekend gluren in 2vs2 modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
G.Scholtens schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:28:
[...]

Nee man, ziet er echt niet uit. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Uitgebreide gameplay beelden van Marvel's Avengers.

PSN

Pagina: 1 ... 120 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.