Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Kidjuh schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:49:
[...]

Madden met Rugby vergelijken :F :F :F .

Madden is vorig jaar meer verkocht dan FIFA... First week sales Madden 800.000 stuks, tegenover UFC 3 die 260.000 keer verkocht werd. Eerst ff iets opzoeken voordat je dingen "zeker weet".
Je vergelijk zelf Fight Night (boksen) met UFC dus misschien moet je je eigen advies eens opvolgen ;)

Leuk feitje zowel boksen als rugby zijn populairder dan American Football en UFC :+
En je uitspraak dat Madden meer verkocht dan FIFA, waar haal je dat in godsnaam vandaan?! FIFA verkoopt dik en dik meer man. Namelijk 4.3 miljoen in de eerste week...

[ Voor 13% gewijzigd door SemperFidelis op 08-08-2019 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als jullie nou allebei even een bron posten vwb de verkoopaantallen (fysiek & digitaal) weten we het écht zeker ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
https://www.statista.com/...ar-console-games-in-2011/

Wikipedia: List of best-selling PlayStation 4 video games

Madden verkoopt natuurlijk amper buiten de US.

[ Voor 54% gewijzigd door SemperFidelis op 08-08-2019 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de Wiki zet ik toch mijn vraagtekens.
7 Augustus voor het laatst bijgewerkt maar zo is RDR2 bijvoorbeeld niet in de lijst te vinden terwijl die verspreid over alle platformen ruim 25 miljoen keer verkocht is. Volgens jouw eerste links zelfs 14 miljoen keer voor de PS4.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 08-08-2019 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
dvdkiwi schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:31:
Bij de Wiki zet ik toch mijn vraagtekens.
7 Augustus voor het laatst bijgewerkt maar zo is RDR2 bijvoorbeeld niet in de lijst te vinden terwijl die verspreid over alle platformen ruim 25 miljoen keer verkocht is. Volgens jouw tweede links zelfs 14 miljoen keer voor de PS4.
Ja die Wiki wordt inderdaad weinig bijgewerkt zie ik.

Maar goed lijkt me alsnog duidelijk dat FIFA wel tikkie meer verkoopt dan Madden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:38:
[...]
Ja die Wiki wordt inderdaad weinig bijgewerkt zie ik.
7 augustus was gisteren he ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
dvdkiwi schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:40:
[...]

7 augustus was gisteren he ;)
Maar RDR2 ontbreekt dus wordt niet goed bijgewerkt.

[ Voor 20% gewijzigd door SemperFidelis op 08-08-2019 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Dat ziet er erg interessant uit moet ik zeggen, hoop dat er tegen die tijd een aantal reviews over te vinden zijn.

Overigens deed de Greedfall trailer mij heel erg aan The Witcher denken.

[ Voor 12% gewijzigd door ReVision. op 08-08-2019 15:02 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
edit. opgelost.

[ Voor 98% gewijzigd door Farabi op 09-08-2019 10:58 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:30
In de laatste mail van Sony zit een kortingscode van 25% op de Summer Sale. Blijkbaar is er iets fout gegaan waardoor je de code niet ziet. Je moet de mail in 'plain tekst' openen. (Ik heb de mail als .eml gedownload in gmail, vervolgens dat bestand via een browser geopend)
Ik heb die mail op 7 augustus gekregen. Hij heet: Zomer Uitverkoop bij PlayStation Store | Nog meer nieuwe deals!
Check Resetera voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Anton.net

Bij mij stond de kortingscode wel in de Email van mijn extra account en ik heb toen voor 14,99 de Crash Bandicoot trilogy gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:58:
In de laatste mail van Sony zit een kortingscode van 25% op de Summer Sale. Blijkbaar is er iets fout gegaan waardoor je de code niet ziet. Je moet de mail in 'plain tekst' openen. (Ik heb de mail als .eml gedownload in gmail, vervolgens dat bestand via een browser geopend)
Ik heb die mail op 7 augustus gekregen. Hij heet: Zomer Uitverkoop bij PlayStation Store | Nog meer nieuwe deals!
Wow, dit moet toch ergens een bug of zo zijn ? In de mail is hoegenaamd niets te zien over een extra korting. En in de plain text staan dan inderdaad ineens teksten die duidelijk voor een verschillend publiek bedoeld zijn : 'bedankt voor je trouw', 'we missen je', en 'voor je eerste aankoop' .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bizar idd, in de browser openen geeft idd ineens een actie code waar de mail totaal niet over rept ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Thnx voor de tip, ik ga het ook even proberen op de pc.

Maar volgens mij zag ik begin deze week nog dat God of War in de summersale zat voor, ik meen, 19,95 maar die zie ik niet meer?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alles aan staan maar geen mail gezien :/
Terwijl ik toch heel soms mails van Playstation ontvang. Nu hoef ik dan wel niets te halen in de sale maar toch apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:19:
Terwijl ik toch heel soms mails van Playstation ontvang.
'Heel soms' klinkt als 'niet echt veel' ? Dan zal je toch ergens op iets niet gesubscribed zijn. Als ik eens check in mijn Trash, dan blijkt dat ik toch meerdere mails per week van PlayStation ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Ik heb de mail wel ontvangen, maar helaas geen code in de plain text te vinden. ('None Available' staat er.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 09:18:
Maar volgens mij zag ik begin deze week nog dat God of War in de summersale zat voor, ik meen, 19,95 maar die zie ik niet meer?
GoW was tot 7 augustus aan €29.99 (en nog paar euro lager voor PS+ leden). Dit is wel de Digital Deluxe Edition. Een gewone editie vind ik echter niet terug, terwijl ik toch dacht dat er ooit ook een 'gewone' versie was.
Op psprices.com vind ik ook alleen de Digital Deluxe editie en 29.99 was de laagste prijs ooit, terwijl ik toch ook dacht dat die nog goedkoper geweest is.
PS: op de US Store blijkt dus wel een gewone en Digital Deluxe editie te staan, dus het zou zo maar eens kunnen zijn dat ze in Europa de gewone editie niet meer aanbieden.
EDIT: maar blijkbaar was dat dus al een hele tijd geleden gebeurd, dus die €19.99 die je denkt gezien te hebben kan toch niet echt kloppen : https://gamefaqs.gamespot...91627-god-of-war/76531677 .

[ Voor 23% gewijzigd door Twixie op 10-08-2019 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
@Twixie heb ik die incl PS+ korting gezien denk ik.

Dan maar iets anders met de 25% kortingscode uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb de mail ook in plaint text gezet maar ik krijg echt geen 25% kortingscode te zien. Ik ga er dus van uit dat niet iedereen die gekregen heeft.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:55

Gallus

Cheesy

Ik twijfel welke game ik 'moet' gaan spelen. Ik ben een casual gamer met te weinig tijd. Toch mag ik graag op z'n tijd een (actie-)RPG spelen waar je lekker in op kan gaan, maar waarbij je ook af en toe een uurtje kan spelen.

Ik zoek iets dat lijkt de volgende games die ik gespeeld heb:
- Diablo III
- Horizion Zero Dawn
- Red Dead Redemption II

Ik denk bijvoorbeeld aan the Witcher 3, maar vraag me af of die niet te veel tijd gaat kosten. Assassin's Creed Odyssee is misschien ook een optie, hoewel me dat meer historisch dan fantasy lijkt.

Heeft er iemand een goed advies/alternatief? :-)

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gallus schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 14:40:
Ik twijfel welke game ik 'moet' gaan spelen. Ik ben een casual gamer met te weinig tijd. Toch mag ik graag op z'n tijd een (actie-)RPG spelen waar je lekker in op kan gaan, maar waarbij je ook af en toe een uurtje kan spelen.

- Diablo III

Heel simpel! Path of Exile! Een diablo like game, free to play (!) met meer diepgang en sfeer dan zowel D2 als D3. Erg goed spel. En nog eens erg veel content ook! Ik speel het nu naats mijn 'normale' verhalende game.
Verslavend!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
Ik heb A Plague Tale uitgespeeld. Zeer goede 'AA' game. Tot nu toe zeker mijn GOTY

@Gallus Nog wat random games: Fallout 4, Spiderman, Days Gone, GTA V

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 19:32

Lapras

Ice beam

- Diablo III
- Horizion Zero Dawn
- Red Dead Redemption II

Ik denk bijvoorbeeld aan the Witcher 3, maar vraag me af of die niet te veel tijd gaat kosten. Assassin's Creed Odyssee is misschien ook een optie, hoewel me dat meer historisch dan fantasy lijkt.

Dragon Age Inquisition. Ikzelf vind Monster Hunter World momenteel erg vermakelijk. The Witcher 3 is top 10 allertijden wat mij betreft en moet je echt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik zie de tekst wel verschijnen maar nergens in plain text de persoonlijke code ondanks de zinnen en verwijzingen naar de actievoorwaarden...
We missen je bij PS Store, (PSN ID), dus hierbij een extra warm welkom. Met de persoonlijke tegoedboncode hieronder krijg je 25% extra korting op Zomer Uitverkoop-items bij PS Store.
Tweakmans schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 11:03:
Ik heb de mail wel ontvangen, maar helaas geen code in de plain text te vinden. ('None Available' staat er.)
Na nogmaals scannen kwam ik ook none available tegen helaas. Heb nog psn tegoed en met 25% korting games halen is nog beter.

[ Voor 15% gewijzigd door Joosie200 op 10-08-2019 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 22:38

- Diablo III
- Horizion Zero Dawn
- Red Dead Redemption II

AC:Odyssey (hoewel ik die niet gespeeld heb, ben zelf bezig met Origins) is dan misschien een beetje gebaseerd op werkelijke historie, maar het is alsnog dikke fanta hoor :)
Te veel tijd vind ik een beetje een vreemde aangezien datzelfde denk ik toch zou gelden voor HZD en RDRII? Niet bepaald games die je in een weekendje uitspeelt :)
Ook is D3 een compleet andere game dan die andere twee... Iets als die, inderdaad PoE wat al genoemd is, gratis dus je kunt hem altijd eens proberen. Anders, een 3rd person actie game die misschien ietsje minder tijd op zou slokken... de Tomb Raider serie? Of in dat straatje natuurlijk de Uncharted serie (hoewel ik persoonlijk de Nathan Drake Collection echt enorm vond tegenvallen en daarom de nieuwere games ook nog niet gespeeld heb). Het zijn wel minder RPG-ige games, maar ja alles wat wel meer lijkt op HZD en RDRII gaat ook veel tijd opslokken. Maar als je dat soort games wel cool vindt, is dat dan echt erg? Gewoon lekker wanneer je tijd hebt op je eigen tempo doorheen spelen en van genieten :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

Thanks, heb Subnautica en Hellblade maar opgepikt, stonden beide al een tijdje op mijn wishlist. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:58
SD5k schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 18:32:
[...]

Thanks, heb Subnautica en Hellblade maar opgepikt, stonden beide al een tijdje op mijn wishlist. :)
Betreft Subnautica een zeer goed keuze!
Kan het niet vaak genoeg zeggen maar wat een top game is het toch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

- Diablo III
- Horizion Zero Dawn
- Red Dead Redemption II

Als je van (Norsk) mythologie houdt, God of War 3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
God of War 3 is Griekse mythologie, God of War (2018) is Noorse ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 21:02:
God of War 3 is Griekse mythologie, God of War (2018) is Noorse ;)
Oh lol ik bedoelde God of War 4 natuurlijk :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik zou toch voor TW3 gaan als je rpg liefhebber bent. HZD kun je bijna geen rpg noemen en RDR al helemaal niet. TW3 kan wel veel tijd in gaan zitten als je alle sidequests mee neemt, ik ben ook een casual gamer en heb destijds een half jaar lang alleen maar TW3 gespeeld.

Ik heb net Detroid become human uitgespeeld, leuk spel verassende en goede verhaallijn maar voor mij toch te weinig gameplay.

Zojuist Uncharted te lost legacy opgepikt in de sale voor 13,50 daar ga ik nu aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:52:
Zojuist Uncharted te lost legacy opgepikt in de sale voor 13,50 daar ga ik nu aan beginnen.
Die moet ik ook nog spelen maar ben ik helemaal uit het oog verloren :D Ik zet hem op het lijstje, bedankt voor de reminder.
Komt er de komende tijd niet van; RDR2 viel vandaag op de mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:55

Gallus

Cheesy

Bedankt voor alle tips! Ik heb toch maar TW3 gekocht. Voor 14,99 zijn dat ook de kosten niet. Ben benieuwd... Waarschijnlijk ben ik daar ook minimaal een half jaar zoet mee. :P

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

F*ck, door die 25% extra korting heb ik net 5 games gekocht en eigenlijk wilde ik er 7 kopen... Laten we erop houden dat het goed is dat de store een maximum bedrag heeft wat je kan kopen!
Ik bedenk me nu pas dat ik waarschijnlijk 7 had kunnen kopen na het invoeren van de kortingscode...

Nouja, ik ben voorlopig weer zoet met ac7(je krijgt nog een oudere versie erbij als je deze koopt, zoniet dan heb je de deluxe versie nodig (voor de verandering is de deluxe nu goedkoper dan de game+dlc)), overcooked 2, beat saber, boxvr en one piece. geen reden meer om naar buiten te gaan, alleen of met meerdere mensen. Zo makkelijk om dat te typen, nu nog voor elkaar krijgen om daadwerkelijk de games te spelen, ben recent begonnen aan borderlands 2 vr, en heb nog alle kingdomhearts games te spelen. En dan mis ik nog zo goed als alle masterpieces van dit jaar... Hopelijk ben ik sneller door de games dan Gallus, anders ben ik nog aan het gamen als de ps8 uit is. (heb ook tw3 nog liggen en nathan drake collection en god of war3 remastered en volgens mij nog 8 games...)

Ik lijk wel een vrouw die een kleding uitverkoop ziet, kopen kopen en wanneer het wordt gedragen :+ O-) ... Maar die hebben iig meer gelegenheden om het te dragen dan ik kan spelen :'(

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
Sinds paar dagen nu ook 4K televisie aangeschaft. En ziet er echt super scherp uit. Ben nu bezig met Star Wars Battlefront 2 en de Graphics zijn echt mooi in combinatie met de PlayStation pro. Iemand nog tips voor games met mooie graphics. Hoorde al Horizon geloof ik. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Dxue schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 00:31:
Nouja, ik ben voorlopig weer zoet met ac7(je krijgt nog een oudere versie erbij als je deze koopt, zoniet dan heb je de deluxe versie nodig (voor de verandering is de deluxe nu goedkoper dan de game+dlc))
Ik zie het niet in de store (zowel bij de normale als de deluxe versie), welke oudere versie zou je erbij moeten krijgen volgens jou?

[ Voor 5% gewijzigd door ralph075 op 11-08-2019 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
ralph075 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 11:35:
[...]

Ik zie het niet in de store (zowel bij de normale als de deluxe versie), welke oudere versie zou je erbij moeten krijgen volgens jou?
AC 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

ralph075 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 11:35:
[...]

Je krijgt 'ace combat squadron leader' erbij. Wat volgens internet Ace Combat 5: The Unsung War zou zijn. Ik lees dat je dat zou krijgen bij een pre order, maar blijkbaar krijg je die nog steeds? Het staat nergens dat je hem krijgt, maar hij verscheen in mijn download lijst

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Ow het gaat hier over Ace Combat en niet over Assassins Creed. lekker bezig weer jongens met al die afkortingen! volgens mij staat daar iets over in dat roze balkje hieronder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Vraag over need for speed payback:

-Na elke race krijg ik 3 kaarten voor het kiezen. Zodra ik deze ‘equip’, wordt mijn auto dan direct ge-upgrade? Of moet ik eerst naar een garage?

-sommige icoontjes blijven nog steeds hangen in de map nadat ik de race heb voltooid, wat is de reden hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

DigitalError schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 13:13:
Ow het gaat hier over Ace Combat en niet over Assassins Creed. lekker bezig weer jongens met al die afkortingen! volgens mij staat daar iets over in dat roze balkje hieronder...
Ah sorry, ik wist niet dat dat de assassins reeks ook met cijfertjes werkte. Maar inderdaad, blijft dan nog steeds verwarrend, komt omdat ikzelf al een tijdje op die game aan het azen ben, dat ik niet aan de assasins game denk O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Op 8 oktokber 2019 verschijnt Trine 4:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Hamazaki schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 18:10:
Vraag over need for speed payback:

-Na elke race krijg ik 3 kaarten voor het kiezen. Zodra ik deze ‘equip’, wordt mijn auto dan direct ge-upgrade? Of moet ik eerst naar een garage?

-sommige icoontjes blijven nog steeds hangen in de map nadat ik de race heb voltooid, wat is de reden hiervan?
1. Auto wordt meteen geüpgraded.
2. Je kan de race opnieuw doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:18
Die game Greedfall is echt compleet langs me heen gegaan. Is al weleens besproken in dit topic zie ik. Na het zien van een paar filmpjes toch wel erg nieuwsgierig. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Bij mij hetzelfde, tot ik de trailer hier opeens voorbij zag komen vorige week.
Ik ben er ook zeer nieuwsgierig naar, al deed het me wel erg denken aan The Witcher 3.

Hopen dat er volgende maand een paar reviews van uitkomen.

hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!
elaho schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 08:23:
Sinds paar dagen nu ook 4K televisie aangeschaft. En ziet er echt super scherp uit. Ben nu bezig met Star Wars Battlefront 2 en de Graphics zijn echt mooi in combinatie met de PlayStation pro. Iemand nog tips voor games met mooie graphics. Hoorde al Horizon geloof ik. 😊
Detroit, Uncharted 4, God of War, Days Gone, Horizon, AC Origins/Odyssey shinen vooral als het neerkomt op HDR (dus hopelijk heb je wel een TV met "echte" HDR, anders is je enige voordeel wat extra pixels).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bram was me voor (of eerder, ik wou eigenlijk al vroeger reageren maar was het dan vergeten :)).
Op normale kijk-afstand ga je volgens mij zeer moeilijk het verschil zien tussen FullHD en 4K. Wat veel spectaculairder is, is HDR, dus hopelijk heb je ook een HDR TV. Dan heb je wel games die echt van het scherm spatten wegens HDR support. SWBF2 is er trouwens een van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Weet wel dat HDR met name zichtbaar is bij beelden met veel contrast tussen donker en licht. In normale situaties zal je niet direct een duidelijk verschil zien. In begin dacht ik bij HZD (en andere games) dat HDR beeld niet zo heel bijzonder was. Dit was in de game overdag waarbij ik wat rondliep in de wereld.

Maar toen het 's nachts werd in de game en de maan tevoorschijn kwam, holy shit! Dat was zo machtig mooi. Hetzelfde in de proloog van HZD, wanneer je in het donker in die ondergrondse tombe/grotten loopt en de verlichting van de computers de omgeving verlicht. Dan zie je echt direct het voordeel van HDR _/-\o_

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:23
Nog meer mensen hyped voor Remnant From the Ashes? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:59
Ambition88 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:57:
Nog meer mensen hyped voor Remnant From the Ashes? :)
Een coop darksouls-achtige game met guns las ik ergens. Hmm, ik moet het nog even zien, maar houd het in de gaten. 8) .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Spud82 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:27:
[...]

Een coop darksouls-achtige game met guns las ik ergens. Hmm, ik moet het nog even zien, maar houd het in de gaten. 8) .
You got me at "darksoulsachtige"..

Lijkt me zeker wel wat!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Stef120 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 18:36:
[...]

Betreft Subnautica een zeer goed keuze!
Kan het niet vaak genoeg zeggen maar wat een top game is het toch!
Zeg dat wel! Heb er nu 8 uur in zitten in 2 dagen, dat is echt bovengemiddeld voor mij. Ben nu materialen aan het zoeken voor de Seaglide Seamoth.
Enige minpunt vind ik het eten en water verzamelen, maar dat hoort nu eenmaal bij een survival game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Na A Plague Tale ben ik onmiddelijk aan Hellblade begonnen. Deze stond al heel lang op mijn 'to do' lijstje en ik las vaak dat Hellblade met Plague Tale wordt vergeleken. Het zijn echter 2 totaal verschillende games imo. Plague Tale is veel meer een 'volwaardige' game, terwijl Hellblade eerder een 'ervaring' is. Enige gelijkenis is dat het beiden AA games zijn.
Ik vind Hellblade zeker de moeite om te spelen, maar kan wel begrijpen dat sommige mensen het niets vinden. Het heeft een hoog 'artistiek' gehalte, je moet er van houden. :P
Kwalitatief gezien is het wel super: graphics zitten in de top 3 van wat ik al heb gezien op ps4 (pro). Normaal kies ik altijd voor de framerate mode, maar bij Hellblade heb ik voor de graphics mode gekozen omdat het er ZO goed uitziet.
Ook grappig om de gelijkenissen met GoW te zien, wat betreft de Noorse setting

Heb ook heel even die Sniper Elite 4 geprobeerd. Lijkt een beetje op Hitman, maar dan slechter. Misschien speel ik het nog eens als ik wat tijd heb, idk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Gallus schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:25:
Bedankt voor alle tips! Ik heb toch maar TW3 gekocht. Voor 14,99 zijn dat ook de kosten niet. Ben benieuwd... Waarschijnlijk ben ik daar ook minimaal een half jaar zoet mee. :P
Enorm veel mensen vinden het een leuke game. Ben hem ook vaak begonnen maar vind er echt geen doorkomen aan. Het verhaal neemt zich te serieus, de gameplay is houterig en de quests zijn in mijn ogen heel saai.

Wel jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:57:
Na A Plague Tale ben ik onmiddelijk aan Hellblade begonnen. Deze stond al heel lang op mijn 'to do' lijstje en ik las vaak dat Hellblade met Plague Tale wordt vergeleken. Het zijn echter 2 totaal verschillende games imo. Plague Tale is veel meer een 'volwaardige' game, terwijl Hellblade eerder een 'ervaring' is. Enige gelijkenis is dat het beiden AA games zijn.
Ik vind Hellblade zeker de moeite om te spelen, maar kan wel begrijpen dat sommige mensen het niets vinden. Het heeft een hoog 'artistiek' gehalte, je moet er van houden. :P
Kwalitatief gezien is het wel super: graphics zitten in de top 3 van wat ik al heb gezien op ps4 (pro). Normaal kies ik altijd voor de framerate mode, maar bij Hellblade heb ik voor de graphics mode gekozen omdat het er ZO goed uitziet.
Ook grappig om de gelijkenissen met GoW te zien, wat betreft de Noorse setting

Heb ook heel even die Sniper Elite 4 geprobeerd. Lijkt een beetje op Hitman, maar dan slechter. Misschien speel ik het nog eens als ik wat tijd heb, idk
Hmmm in heb 'm op een Pro + OLED gespeeld, maar heel bijzonder vond ik de graphics eigenlijk niet, ondanks dat de game zo lineair als een gulp is. Kwam ook door de setting denk ik. Het is vooral heel grauw allemaal. Een Detroit, Uncharted, God of War, Days Gone, AC, en HZD etc maakten op mij veel meer indruk, om er een paar te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
SD5k schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:03:
[...]

Zeg dat wel! Heb er nu 8 uur in zitten in 2 dagen, dat is echt bovengemiddeld voor mij. Ben nu materialen aan het zoeken voor de Seaglide Seamoth.
Enige minpunt vind ik het eten en water verzamelen, maar dat hoort nu eenmaal bij een survival game.
Top om te lezen!!

Kijk goed om je heen, die bleu prints kunnen zomaar een stuk dichterbij liggen dan en denkt ;)

En betreft eten en drinken.
Die Blatterfish zijn soms wat irritant om te farmen en neem Cured Fish mee die zijn oneindig houdbaar.

De rest zoek je zelf maar uit ;)
Don't wanna spoil the fun

PS als je vragen hebt kun je ze altijd op het Subnautica forum stellen.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1644170

[ Voor 9% gewijzigd door Stef120 op 13-08-2019 09:35 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:49
Wauw, bedankt voor de tip.
Misschien toch maar wat mee pikken uit deze zomer sale, die extra 25 maakt het mss dan toch leuk iets mee te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Jammer dat ik die mail niet gekregen heb van Sony. Heb sindskort een Ps4Pro en ben met GTA V aan het spelen, maar wil er nog wel een paar games bij. Crash Bandicoot, RDR2, GT Sport staan op het verlanglijstje en nog een beetje extra korting is altijd meegenomen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dit ook gedaan, maar ik zie niks. Dat bestand is één grote brei en daarbinnen zoeken op "25%", "code" en "korting" levert niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
bram1984 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:04:
[...]

Ik heb dit ook gedaan, maar ik zie niks. Dat bestand is één grote brei en daarbinnen zoeken op "25%", "code" en "korting" levert niks op.
Valt wel mee hoor.
Download mail als eml via Gmail (tenminste dat is het account wat ik heb voor PSN)
Sleep deze gedownloade mail in Google Chrome en het staat praktisch boven aan, 2x 3x onder elkaar.

Om het extra leuk te maken*
Hoi, blablabla. Als blijk van onze waardering bieden we je hierbij 25% extra korting op Zomer Uitverkoop-items bij PS Store. Je kunt deze persoonlijke tegoedboncode gebruiken tot 21/08/2019 (23:59 BST +1). Lees
http://click.playstationm...l74260618912c37b68dced3e9
hier de volledige voorwaarden.
En vervolgens je code van 10 karakters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:28:
[...]

Valt wel mee hoor.
Download mail als eml via Gmail (tenminste dat is het account wat ik heb voor PSN)
Sleep deze gedownloade mail in Google Chrome en het staat praktisch boven aan, 2x 3x onder elkaar.

Om het extra leuk te maken*

[...]

En vervolgens je code van 10 karakters
Nope. Ik zie gewoon weer dezelfde mail dan, maar dan met gebroken plaatjes. In de HTML code is ook het woord "waardering" niet te vinden. Ik denk dat ik deze dan niet gehad heb. Jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn de codes eigenlijk wel gepersonaliseerd ? Misschien heeft iedereen dezelfde code gekregen en houden ze het überhaupt per account bij.
De mijne is 3T****R5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

bram1984 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:43:
[...]

Nope. Ik zie gewoon weer dezelfde mail dan, maar dan met gebroken plaatjes. In de HTML code is ook het woord "waardering" niet te vinden. Ik denk dat ik deze dan niet gehad heb. Jammer dan.
Bij mij kwam de code tevoorschijn door het .eml bestand op deze website te converteren:
https://www.zamzar.com/convert/eml-to-txt/
Twixie schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:45:
Zijn de codes eigenlijk wel gepersonaliseerd ? Misschien heeft iedereen dezelfde code gekregen en houden ze het überhaupt per account bij.
De mijne is 3T****R5.
Ja, mijn code is anders.

[ Voor 25% gewijzigd door SD5k op 13-08-2019 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:04
thunder8 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:53:
Jammer dat ik die mail niet gekregen heb van Sony. Heb sindskort een Ps4Pro en ben met GTA V aan het spelen, maar wil er nog wel een paar games bij. Crash Bandicoot, RDR2, GT Sport staan op het verlanglijstje en nog een beetje extra korting is altijd meegenomen.
Ik heb de mail ook niet gekregen ondanks dat ik al een paar jaar lid ben van PS plus 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Stef120 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 08:14:
[...]

Top om te lezen!!

Kijk goed om je heen, die bleu prints kunnen zomaar een stuk dichterbij liggen dan en denkt ;)

En betreft eten en drinken.
Die Blatterfish zijn soms wat irritant om te farmen en neem Cured Fish mee die zijn oneindig houdbaar.

De rest zoek je zelf maar uit ;)
Don't wanna spoil the fun

PS als je vragen hebt kun je ze altijd op het Subnautica forum stellen.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1644170
Gisteravond de Seamoth gebouwd, blue prints had ik al maar ik had nog wat materials nodig.
Daarna de boel gaan verkennen en al snel tot de ontdekking gekomen dat de wereld in Subnautica niet zo lief en leuk is als in het begin leek. Die stalkers kon ik nog wel hebben, maar in de gebieden wat verder weg en wat dieper dan 200m kwam ik het een en ander tegen wat ervoor zorgde dat ik rechtsomkeert maakte en plankgas terug naar m'n pod ging. :'(

Inderdaad, dit is een game die je spoiler vrij moet spelen, het is echt het leukste om alles zelf te ontdekken.

[ Voor 5% gewijzigd door SD5k op 13-08-2019 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
SD5k schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 16:02:
[...]

Gisteravond de Seamoth gebouwd, blue prints had ik al maar ik had nog wat materials nodig.
Daarna de boel gaan verkennen en al snel tot de ontdekking gekomen dat de wereld in Subnautica niet zo lief en leuk is als in het begin leek. Die stalkers kon ik nog wel hebben, maar in de gebieden wat verder weg en wat dieper dan 200m kwam ik het een en ander tegen wat ervoor zorgde dat ik rechtsomkeert maakte en plankgas terug naar m'n pod ging. :'(

Inderdaad, dit is een game die je spoiler vrij moet spelen, het is echt het leukste om alles zelf te ontdekken.
Ik zou ook alvast gaan sparen voor een 2e seamoth :+ (je weet maar nooit)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
Morgen wordt de nieuwe Need For Speed aangekondigd, NFS Heat
Afbeeldingslocatie: https://d2skuhm0vrry40.cloudfront.net/2019/articles/2019-08-14-09-27/nfs_heat.jpg/EG11/thumbnail/598x357/format/jpg/quality/85

Meer info

[ Voor 32% gewijzigd door Anton.net op 14-08-2019 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
Vraagje elke keer als ik nieuw spel in mijn ps4 pro stop dan gaat ie kopiëren van applicatie en duurt het vervolgens lang voordat ik eindelijk kan beginnen met spelen. Hoort dit zo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
@elaho ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
dm-dutchman schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:57:
Ik heb de mail ook niet gekregen ondanks dat ik al een paar jaar lid ben van PS plus 8)7
Ik ook niet maar goed ik ben dan ook pas sinds het begin Ps+ lid :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 16:48
ik heb zitten cheapen en heb 1,5 week geleden een spaanse thrashaccount aangemaakt om gratis coolpaintr vr te downloaden.

Nu heeft coolpaintr VR DLC.

Mijn vraag, als ik op de NL store de DLC koop (trophies), werkt deze deze met de spaanse main game?

Volgens mij wel, beide EU, maar kan dit nergens concreet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Anton.net schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:31:
[Afbeelding]

Meer info
Net de trailer bekeken en wordt stiekem wel enthousiast, maar gaan pre-orderen denk ;)

YouTube: Need for Speed Heat™ Official Reveal Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
schumi2004 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:05:
[...]

Net de trailer bekeken en wordt stiekem wel enthousiast, maar gaan pre-orderen denk ;)

Opvallend dat ze zo nadrukkelijk een Volvo (of Polestar) in beeld brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 20:07
Sfeer lijkt mij meer op een Midnight Club game trailer dan een NFS, maar werd er niet warm van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Anton.net schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:08:
[...]

Opvallend dat ze zo nadrukkelijk een Volvo (of Polestar) in beeld brengen
Ow dat was me nog niet eens opgevallen, even terug kijken.
Albinoraptor schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:11:
Sfeer lijkt mij meer op een Midnight Club game trailer dan een NFS, maar werd er niet warm van.
Heeft het wel een beetje van weg ja maar kan het hebben ;)

[ Voor 34% gewijzigd door schumi2004 op 14-08-2019 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 20:07
Oh geen slecht woord over Midnight Club, heb 3 voor lange tijd gespeeld, maar goed op gegevens moment kom je op leeftijd dat die setting je niet meer zo aanspreekt. :P Vroeger ook echt enorm genoten van enkle NFS games, laatste is Hot Pursuit uit 2010 die ik nog goed te doen vond, net gekeken welke versie ik ervoor nog leuk vind maar dat was in 2003, dus meer klassieke NFS's :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:08:
[...]Opvallend dat ze zo nadrukkelijk een Volvo (of Polestar) in beeld brengen
De GTR komt toch ook wel veel in beeld. En een hoop andere merken passeren ook de revue. Of misschien bedoel je 'opvallend' omdat Volvo eigenlijk zelden in race games zit ?
Dit doet me wel beseffen wat voor een bullshit dat eeuwig Gran Turismo argument is dat ze geen schade doen omdat de merken dat niet wilden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Albinoraptor schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:18:
Oh geen slecht woord over Midnight Club, heb 3 voor lange tijd gespeeld, maar goed op gegevens moment kom je op leeftijd dat die setting je niet meer zo aanspreekt. :P Vroeger ook echt enorm genoten van enkle NFS games, laatste is Hot Pursuit uit 2010 die ik nog goed te doen vond, net gekeken welke versie ik ervoor nog leuk vind maar dat was in 2003, dus meer klassieke NFS's :P
Ja lekker man, heb laatst eens de good old 360 aangesloten, zat Hot Pursuit nog in.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UmxT4Be.png
Dus ben weer lekker aan t racen. Geinig spel, maar verwacht van heat niet enorm veel. EA is echt diep gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
elaho schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:53:
Vraagje elke keer als ik nieuw spel in mijn ps4 pro stop dan gaat ie kopiëren van applicatie en duurt het vervolgens lang voordat ik eindelijk kan beginnen met spelen. Hoort dit zo?
uit welke console-tijdperk kom jij? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:13
"EA - monetize EVERYTHING!"

Slogan ietwat gewijzigd :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 22:38
[...]

Tja, het is echt nog een trailer die alleen maar de setting laat zien... en dat is weer standaard fast&furious maar dan nog veel meer over the top dat het cringey wordt. Kan wel leuk zijn (ik vond het heerlijk in Most Wanted 2005), maar het zegt me nog te weinig over de game. Ik ben vooral benieuwd hoe de gameplay wordt en dat moeten we nog zien.
Albinoraptor schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:11:
Hangt er vanaf welke NFS games jouw favoriet zijn denk ik... Voor de underground/mostwanted/carbon liefhebbers is dit vrij bekend terein denk ik.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Voor een snel potje Arcade denk ik wel dat het me kan bekoren maar we zullen het gaan zien.

Voor nu hou ik me bezig met twijfelen tussen The Crew 2 of Assetto of gewoon beide.

The Crew 2 heb ik een demo van gespeeld en het trok me niet meteen maar na wat lezen moet ik het mss toch nog eens proberen.
Van Assetto weet ik het nog.

Ben er uit, het wordt geen van beide :P

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 14-08-2019 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Hamazaki schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 17:22:
[...]

uit welke console-tijdperk kom jij? :+
Is het niet nog steeds dat ie bij disk-install ondertussen alles van het net staat te downloaden? Meen dat het aan het begin van deze consoles altijd beter was om internet er effe af te halen en pas dan te laten patchen. Weet niet of dat nog steeds geldt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
dvdkiwi schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:00:
[...]

Die moet ik ook nog spelen maar ben ik helemaal uit het oog verloren :D Ik zet hem op het lijstje, bedankt voor de reminder.
Komt er de komende tijd niet van; RDR2 viel vandaag op de mat.
Zojuist uitgespeeld, leuke reminder hoe vet Uncharted games ook alweer zijn! :9~ was ook langer dan verwacht ik heb er denk ik toch zo'n 8-9 uur over gedaan, niet gek voor een uitbreiding.

Op naar Uncharted 6 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

[...]

De trailer ziet er gaaf uit, dat kunnen ze wel. Het zegt alleen vrij weinig over de game. Denk dat ik ook iets te volwassen ben om zoiets nog te spelen, vanuit nostalgie gaaf maar denk dat ik er verder snel op uitgekeken ben :)

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Tom schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:00:
[...]

De trailer ziet er gaaf uit, dat kunnen ze wel. Het zegt alleen vrij weinig over de game. Denk dat ik ook iets te volwassen ben om zoiets nog te spelen, vanuit nostalgie gaaf maar denk dat ik er verder snel op uitgekeken ben :)
Trailer ziet er wel weer goed uit, maarja is en blijft een trailer. Hier nog steeds bezig met de NFS uit 2015 ofzo.

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:53
De eerste delen van NFS redelijk veel gespeeld, maar zoals met meer games kwamen de nieuwe delen te snel achter elkaar, was er weinig verandering of waren ze domweg slechter als voorgaande delen.

De trailer vond ik wel gaaf en doordat ik dus al jaren geen NFS meer heb gespeeld zou deze er dus zomaar kunnen komen :)
Uiteraard wel afhankelijk van de reviews t.z.t. :)
Bestaat er eigenlijk een soort self-test voor de PS4 ? Ik heb de indruk dat mijn nieuwe GameMania Pro console toch niet 100% in orde is :(. Heb al een paar keer kleine hiccups gezien in games, al weet ik niet meer of die er vroeger ook waren (bvb Horizon Chase Turbo). Maar ik heb nu al bij 2 games voorgehad dat ze bij het laden van een level gewoon compleet bleven hangen, en daarvan ben ik zeker dat dat vroeger nooit gebeurd is bij die games (al heb ik vroeger ook niet die concrete levels gespeeld). Het is niet dat de PS4 freezet, want met de PS-knop kon ik gewoon de game afsluiten en dan terug opstarten...

EDIT: Ik dacht misschien een klein issue met de interne disk, maar besef nu dat al mijn games op externe disk staan. Dus misschien moet ik eerst eens testen met de games op de interne disk te zetten. Herinner me dat ik destijds met TrackMania Turbo ook altijd een hiccup had op het einde van de 1ste ronde van een multi-lap level. Toen bleek de oorzaak daarvan het gebruik van een externe disk te zijn, en met game op interne disk werkte het perfect.

EDIT2: de kleine hiccups in HCT lijken 'normaal' te zijn (i.e. met Google vind ik ook nog reports hierover). Ik had overigens ook een level in HCT met een 5-lap race waar de framerate vanaf lap 4 ineens abominabel werd, maar ben vergeten welke race dat was.

[ Voor 36% gewijzigd door Twixie op 15-08-2019 10:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SemperFidelis
B-Real schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:22:
De eerste delen van NFS redelijk veel gespeeld, maar zoals met meer games kwamen de nieuwe delen te snel achter elkaar, was er weinig verandering of waren ze domweg slechter als voorgaande delen.

De trailer vond ik wel gaaf en doordat ik dus al jaren geen NFS meer heb gespeeld zou deze er dus zomaar kunnen komen :)
Uiteraard wel afhankelijk van de reviews t.z.t. :)
Het is november 2014. Het regent buiten, is pas net avond maar het wordt al donker. Je start je Playstation op, en dit nummer start

Man the good old days. Zonde dat Black Box gekillt is, wat een geinige games waren dit.

[ Voor 23% gewijzigd door SemperFidelis op 15-08-2019 11:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
Anton.net schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:31:
[Afbeelding]

Meer info
need for watte?

Horizon chase turbo, voor al uw race plezier, gratis in de plus (uhm vorige maand dan).
O-)
schumi2004 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 19:43:
Voor een snel potje Arcade denk ik wel dat het me kan bekoren maar we zullen het gaan zien.

Voor nu hou ik me bezig met twijfelen tussen The Crew 2 of Assetto of gewoon beide.

The Crew 2 heb ik een demo van gespeeld en het trok me niet meteen maar na wat lezen moet ik het mss toch nog eens proberen.
Van Assetto weet ik het nog.

Ben er uit, het wordt geen van beide :P
Zie hierboven :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Tijd om metal gear solid the phantom pain uit te proberen :+

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/hflbvru.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 15-08-2019 12:24 ]

• Farabi
  • Niet online
edit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MKMosselman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 15:36
Gewoon even nieuwsgierig. 27 augustus komt Wreckfest uit.
Ik zit daar al zo ontzettend lang op te wachten.

Wie gaat die game ook spelen?

Meer info: www.wreckfestgame.com

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
MKMosselman schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:46:

Eindelijk! (Ja, ik kijk er nu ook al een tijd naar uit, maar zal nog wel wachten met aanschaffen, koop zelden op release/full price.)

Edit: zie dat ie maar 3 tientjes is bij YGZ... Twijfel, twijfel...

[ Voor 7% gewijzigd door ralph075 op 15-08-2019 13:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Beetje mix tussen Burnout en Demolition Derby zo te zien? Lijkt me op zich een leuke game. :D

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:02

Is er 1 die ik al een tijd in de gaten hou. Weet alleen niet zeker of ik voor de Pro of pc ga halen.. Bij pc heb ik een stuurtje, op de Pro niet :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef120
thunder8 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:27:
[...]

Beetje mix tussen Burnout en Demolition Derby zo te zien? Lijkt me op zich een leuke game. :D
Huuh wat???
Burnout Destruction Derby mix?
Holy Fu!!

Daar zie ik wel wat in.
Mis de glorieuze tijden van Burnout 3 Takedown.
Om nog maar te zwijgen over Destruction Derby.

Goed nieuws!

edit

Even wat beelden bekeken,
Meerdere race varianten met gelukkig een deathmatch race.
Veel schade profiel.
Graphics laten wat de wensen over.
Hoge fun factor doordat het allemaal niet zo heel realistisch is.
Ziet er lekker ouderwets arcade uit

[ Voor 24% gewijzigd door Stef120 op 15-08-2019 14:15 ]

• schumi2004

Gaaf!
Als ik moet kiezen tussen NFS of Wreckfest dan ga ik zeker voor die laatste.
ralph075 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:11:
[...]

Eindelijk! (Ja, ik kijk er nu ook al een tijd naar uit, maar zal nog wel wachten met aanschaffen, koop zelden op release/full price.)

Edit: zie dat ie maar 3 tientjes is bij YGZ... Twijfel, twijfel...
Heb je alleen geen pre-order bonus.

[ Voor 32% gewijzigd door schumi2004 op 15-08-2019 14:52 ]

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Zit net even op mijn facebook te kijken, maar zie daar van alles games die ik onlangs gespeeld heb wel een bericht dat ik spel gespeeld heb of trofee behaald heb. Hoe zet ik die onzin uit, echt iets van de laatste tijd. Daarvoor nooit last van gehad
Pagina: 1 ... 119 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.