Super vet Wipeout!!Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 17:40:
PlayStation Europe
Go anti-grav racing in WipEout Omega Collection or take down your enemy from a distance in Sniper Elite 4, your PS Plus games for August:
https://blog.eu.playstati...s-for-august/#sf216723236
Goeie maand, wat vinden jullie?
Toch wel een vette maand. WipeOut heb ik al (en zoals vaker veeeeel te weinig gespeeld sinds ik hem kocht), en Sniper Elite lijkt me wel iets dat ik al een tijdje wilde proberen. Maar backlog is sowieso al zo groot dat het er ook wel niet gaat van komen.
Samen doet het me weer realizeren dat ik gewoon geen geld meer moet uitgeven aan games
.
Samen doet het me weer realizeren dat ik gewoon geen geld meer moet uitgeven aan games
Iemand ervaring met LEGO games en het triggeren van trophies in co-op ?
Heb LEGO Marvel Superheroes 2 uitgespeeld samen met mijn zoontje. Nu willen we verder gaan voor Platinum. De laatste dagen begint hij de game echter vaker alleen te spelen, vooral als ik gaan werken ben. Mijn vrees is nu dat hij hierbij trophies kan triggeren waarvan het dan voor mij enkel mogelijk gaat zijn om die ook te halen door weer een hele walkthrough te doen. Bvb als hij de laatste Stan Lee redt terwijl hij in zijn eentje speelt, zal hij de trophy hebben, en is het voor mij dan onmogelijk om in die save-game nog die trophy te triggeren.
Klopt dit, of ga je altijd nog wel de kans krijgen als co-opper om een trophy te triggeren ? Iemand daar ervaring mee ?
Heb LEGO Marvel Superheroes 2 uitgespeeld samen met mijn zoontje. Nu willen we verder gaan voor Platinum. De laatste dagen begint hij de game echter vaker alleen te spelen, vooral als ik gaan werken ben. Mijn vrees is nu dat hij hierbij trophies kan triggeren waarvan het dan voor mij enkel mogelijk gaat zijn om die ook te halen door weer een hele walkthrough te doen. Bvb als hij de laatste Stan Lee redt terwijl hij in zijn eentje speelt, zal hij de trophy hebben, en is het voor mij dan onmogelijk om in die save-game nog die trophy te triggeren.
Klopt dit, of ga je altijd nog wel de kans krijgen als co-opper om een trophy te triggeren ? Iemand daar ervaring mee ?
heeft iemand antwoord op het volgende betreffend ea acces op de ps4
Hoe dit werkt met meerdere accounts op je ps4
ik neem dit op mijn hoofdaccount speler1
kan speler 2 account van zoon hier dan ook mee spelen?
is op dezelfde ps4
Wijzig
is op dezelfde ps4
Wijzig
Idem hier...Twixie schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:39:
WipeOut heb ik al (en zoals vaker veeeeel te weinig gespeeld sinds ik hem kocht)
Had HD en Fury al op de PS3, mooi dat ze in deze collectie 2048 er nog bij gedaan hebben.
Ziet er echt prima uit op de PS4
@allen: game is ook in VR te spelen, daarnaast is het een hele fraaie HDR game.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Leuk! WipEout niet meer gespeeld sinds de eerste op de PS1 
En met Sniper Elite 3 goed vermaakt (want ww2) , dus 4 gratis is een mooi meevallertje

En met Sniper Elite 3 goed vermaakt (want ww2) , dus 4 gratis is een mooi meevallertje
Op de vorige pagina is precies dezelfde vraag gesteld en niemand heeft er een duidelijk antwoord op, dus vraag het even aan EA en laat het hier wetenbartburg schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 19:16:
heeft iemand antwoord op het volgende betreffend ea acces op de ps4
is op dezelfde ps4
Wijzig

Aardige PS Plus line-up voor de volgende maand.
Heeft iemand Sniper Elite 4 toevallig al (uit)gespeeld? Kun je de volledige game co-op spelen met een buddy of geldt dat enkel voor aparte missies?
Heeft iemand Sniper Elite 4 toevallig al (uit)gespeeld? Kun je de volledige game co-op spelen met een buddy of geldt dat enkel voor aparte missies?
Ben je jaloers op de trophies van je zoontje?Twixie schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:43:
Verder weet ik het antwoord niet omdat ik die Lego games niet heb.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik heb wel wat Lego titels, maar de dag dat ik me hier druk om ga maken, moet nog komen.Twixie schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:43:
Ik heb geen ervaring met LEGO games op de PS4, maar op de PS3/360 was het toch zo dat bepaalde trophies alleen door de eigenaar van de save gehaald konden worden?Twixie schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:43:
Maar als jouw zoontje jouw save speelt, speelt hij dan niet automatisch als jou zodat jouw account de trophies "verdient"?
Heeft jouw zoontje eigenlijk zelf wel trophies gekregen?
2 Players (With PSN Accounts) Only 1st Player Earning
Onlangs een PS4 pro omgeruild bij GameMania voor een ps4 pro fortnite bundel. Zodra ik een spel opstart begint de ps4 geluid te maken (lijkt van de hdd te komen. Eenmaal een spel opgestart (Fortnite en Black ops 4) begint de ps4 geluid te maken en eenmaal ingame heb ik last van frame drops. Denk dat ik een maandag ochtend product heb te pakken
Mja, ben wel deels een trophy hunter hoor, dus zou wel balen moesten we op een punt komen dat een trophy bij mij niet triggert en ik op die manier een Platinum zou missenbram1984 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 22:58:
[...]
Ik heb wel wat Lego titels, maar de dag dat ik me hier druk om ga maken, moet nog komen.
Op de PS3 is het inderdaad anders. Daar kun je sowieso niet met 2 spelers inloggen. Dus in co-op is het altijd maar 1 speler die de trophies verdient.MartijnS72 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:07:
[...]
Ik heb geen ervaring met LEGO games op de PS4, maar op de PS3/360 was het toch zo dat bepaalde trophies alleen door de eigenaar van de save gehaald konden worden?
Heeft jouw zoontje eigenlijk zelf wel trophies gekregen?
Tot nu toe kregen we altijd allebei tegelijk de trophies op de PS4. Nu ja, heb hem kunnen overtuigen van dat spel enkel samen met mij te spelen en hij begreep het wel
EDIT: die link die je geeft ziet er wel onheilspellend uit, want dat zijn dus trophies helemaal op het einde die niet popten op het co-op account en dat is een post van vorige maand, dus ik vrees het ergste
[ Voor 9% gewijzigd door Twixie op 01-08-2019 00:29 ]
DOOM analyse. Deel 3 draait native 4K en 60fps op Pro en X.
Weet iemand al hoe ea access werkt met sub accounts? Ik wil ea access nemen op mijn hoofd account die als primairy staat op mijn ps4. Kunnen mijn kids dan ook gebruik maken van de gratis spellen van ea access?
Verwijderd
@KookSpook
Er zijn de laatste dagen al drie mensen geweest die hetzelfde vroegen met nog geen duidelijk antwoord.
Er zijn de laatste dagen al drie mensen geweest die hetzelfde vroegen met nog geen duidelijk antwoord.
Dat is zeer vervelend.. Maar ook bij de vorige inruilacties waren problemen bij mensen (nou ja, met de nieuwe opgehaalde PS4 (Pro))Ilias1991 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:37:
Onlangs een PS4 pro omgeruild bij GameMania voor een ps4 pro fortnite bundel. Zodra ik een spel opstart begint de ps4 geluid te maken (lijkt van de hdd te komen. Eenmaal een spel opgestart (Fortnite en Black ops 4) begint de ps4 geluid te maken en eenmaal ingame heb ik last van frame drops. Denk dat ik een maandag ochtend product heb te pakken
Dit is de reden dat ik niet mijn console heb ingeruild. Teveel gedoe en kans dat de boel niet lekker is terwijl mijn PS4 Pro het prima doet.
Mooie maand voor de PS Plus. Sniper Elite heb ik nog niet maar ben toch geinteresseerd geraakt na 't zien van een paar filmpjes.
WipEout had ik al. Erg leuk spel. Eerste spel wat ik voor m'n VR bril gestart had. Heb 1 race voltooid en daarna de rest van de avond met een misselijke maag op de bank gezeten. Zonder VR bril heb ik meer plezier aan het spel gehad maar helaas niet al te veel races mee gedaan vanwege het spelen van andere games...
WipEout had ik al. Erg leuk spel. Eerste spel wat ik voor m'n VR bril gestart had. Heb 1 race voltooid en daarna de rest van de avond met een misselijke maag op de bank gezeten. Zonder VR bril heb ik meer plezier aan het spel gehad maar helaas niet al te veel races mee gedaan vanwege het spelen van andere games...
PSN ID: MrMichel_75
Sniper Elite is een enorme guilty pleasure voor me, al sinds de PS2. Een enorme aanrader als je hersenloos en bot vermaak zoekt, met nog wat humor op de koop toe. Persoonlijk vind ik V2 en 3 leuker dan 4, maar dat is persoonlijk. Als het je bevalt zou je 's kunnen kijken naar de onlangs verschenen V2 remastered op de PS4MisterMichel schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:53:
Mooie maand voor de PS Plus. Sniper Elite heb ik nog niet maar ben toch geinteresseerd geraakt na 't zien van een paar filmpjes.
WipeOut in VR..ik kan het ook geen 4 minuten spelen zonder misselijk te worden. Ook alleen maar gekocht om het hoesje en niet zozeer het spel
Merk wel dat ik echt 0,0 heb aan die Plus games, maar dat is ergens logisch; alles wat ik leuk vind dat heb ik al of wil ik op disc hebben. Online speel ik vrijwel nooit, dan houden we de online opslag over als argument. Ben wel benieuwd hoe ze het met de PS5 gaan aanpakken, of dan nog games voor de PS4 erbij zitten net zoals destijds voor de PS3 en Vita, waarvan het nog steeds jammer is dat dit geschrapt is.
Er is geen reden om aan te nemen dat het anders werkt dan normaal. Dus op de primaire PS4 moet iedereen spul van het account kunnen spelen waarop de console als primair is ingesteld.KookSpook schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:55:
Weet iemand al hoe ea access werkt met sub accounts? Ik wil ea access nemen op mijn hoofd account die als primairy staat op mijn ps4. Kunnen mijn kids dan ook gebruik maken van de gratis spellen van ea access?
Waarom?Exorcist schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:06:
[...]
Persoonlijk vind ik V2 en 3 leuker dan 4,
Ik denk het wel, aangezien de 5 backwards compatible gaat worden (als t goed is).. Dus zou me niets verbazenBen wel benieuwd hoe ze het met de PS5 gaan aanpakken, of dan nog games voor de PS4 erbij zitten net zoals destijds voor de PS3 en Vita, waarvan het nog steeds jammer is dat dit geschrapt is.
De setting, had net iets minder met de setting in Afrika en Italië.
Ik dacht mooi mijn garantie verlengen een ps4 pro ophalen die stiller/stofvrij is. Helaas, baal hier echt van. Ik hoop dat Game Mania deze zonder problemen inruilt voor een ander exemplaar.
Segafreak83 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:31:
[...]
Dat is zeer vervelend.. Maar ook bij de vorige inruilacties waren problemen bij mensen (nou ja, met de nieuwe opgehaalde PS4 (Pro)).
Dit is de reden dat ik niet mijn console heb ingeruild. Teveel gedoe en kans dat de boel niet lekker is terwijl mijn PS4 Pro het prima doet.
Verwijderd
Doom II heb ik inmiddels ook uitgespeeld. Straks aan Doom 3 beginnen, al denk ik dat die langer en moeilijker is dan de eerste twee delen. Doom I en II waren makkelijk knallen en puzzelen. Doom 2016 moet ik ook nog een keer uitspelen en daar hoef ik alleen de allerlaatste eindbaas nog te verslaan Inmiddels Doom 2016 uitgespeeld.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2019 16:00 ]
Zouden het refurbished modellen zijn? Eigenlijk is het ook to good to be true. Je ruilt een (misschien 3 jaar) oude PS4 Pro in en krijgt er 300 euro voor terug, terwijl een nieuwe 349 kost.Ilias1991 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:37:
Het zijn nieuwe modellen, overigens zouden ze het er anders verplicht bij moeten vermelden dat het refurbished zou zijnRaziel schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:47:
[...]
Zouden het refurbished modellen zijn? Eigenlijk is het ook to good to be true. Je ruilt een (misschien 3 jaar) oude PS4 Pro in en krijgt er 300 euro voor terug, terwijl een nieuwe 349 kost.
Hier ook gebruik gemaakt van de inruilactie, hier geen problemen. Ding is muisstil. Misschien kan GM je nog helpen?Ilias1991 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:37:
ik weet uit ervaring dat ze bij de GM niet altijd even zachtzinnig omgaan met de dozen van consoles, om nog maar te zwijgen over de pakketdienst....
het is niet de eerste en de laatste keer dat er consoles achter de toonbank staan met beschadigde ingedeukte console dozen....
om nog maar te zwijgen over het feit dat ze bij de switch joy cons uit een nieuwe doos halen om uit te lenen aan iemand die zijn joy con naar de winkel brengt om dat zijn of haar joy con defect is en dat deze uitgeleende joy con dan later weer in de nieuwe doos word gedaan en weer word verkocht als nieuw....
het is niet de eerste en de laatste keer dat er consoles achter de toonbank staan met beschadigde ingedeukte console dozen....
om nog maar te zwijgen over het feit dat ze bij de switch joy cons uit een nieuwe doos halen om uit te lenen aan iemand die zijn joy con naar de winkel brengt om dat zijn of haar joy con defect is en dat deze uitgeleende joy con dan later weer in de nieuwe doos word gedaan en weer word verkocht als nieuw....
Er is een apart topic voor die inruilactie van GM. Denk dat jullie de discussie beter daar voeren
Een vraag: ik heb vorige maand een ssd in mijn ps4 gedaan. Dat werkt prima. Maar nu, sinds kort, start de ps4 in eerste instantie niet meer altijd goed op. Ik heb nu al een paar keer gehad dat de ps4 op wil starten, het licht gaat branden, maar dan gaat hij weer uit. Hij start uit zichzelf weer opnieuw op, en geeft een foutmelding: de ps4 kan niet worden opgestart. Ik moet dan mijn controller aansluiten via de USB en op de PS-toets drukken. Dat doe ik.
Vervolgens wordt mijn gevraagd om een USB-stick met het besturingssysteem erin te doen. Dat doe ik niet (want die heb ik niet bij de hand), maar ik klik wel op 'doorgaan'. En dan start de PS4 gewoon op, alsof er niets aan de hand is.
Heeft iemand anders dit ook meegemaakt? Zou ik hier iets aan kunnen doen?
Opnieuw installeren zou misschien kunnen, maar dat duurt zo ontzettend lang vanwege al die dingen die hij dan weer opnieuw moet downloaden.. Dus dat doe ik liever alleen als ik weet dat het helpt.
Vervolgens wordt mijn gevraagd om een USB-stick met het besturingssysteem erin te doen. Dat doe ik niet (want die heb ik niet bij de hand), maar ik klik wel op 'doorgaan'. En dan start de PS4 gewoon op, alsof er niets aan de hand is.
Heeft iemand anders dit ook meegemaakt? Zou ik hier iets aan kunnen doen?
Opnieuw installeren zou misschien kunnen, maar dat duurt zo ontzettend lang vanwege al die dingen die hij dan weer opnieuw moet downloaden.. Dus dat doe ik liever alleen als ik weet dat het helpt.
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Helaas had ik een kapotte ssd dit is door de winkel bevestigd. Had hele andere problemen ook dus kan hierin niet mijn ervaring delen.Verwijderd schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 17:42:
@Jakkus
@v8power67 had ook problemen met een SSD in zijn PS4.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Je kan de volledige game in co-op spelen. Je kan ook de missies handmatig in willekeurige volgorde spelen.Tweakmans schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 20:13:
Aardige PS Plus line-up voor de volgende maand.
Bedankt voor de info! Klinkt wel leuk om Sniper Elite 4 met twee spelers uit te spelen dan.Crash schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 18:59:
Je kan de volledige game in co-op spelen. Je kan ook de missies handmatig in willekeurige volgorde spelen.
Mijn ervaring is dat het een beetje random is eigenlijk. Heb er nu een aantal op zitten (Movie 1, Movie 2, City Undercover en nu Marvel Superheroes 1).Twixie schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:43:
We starten het spel onder mijn account en de meeste trophies komen ook bij mij terecht. Soms komt er ook een trophy alleen bij mn zoontje terecht. En het hangt er net van af welke controller je gebruikt op dat moment.
Maar het verschilt ook per spel.
Movie 2 hebben we helemaal samen gespeeld maar alleen op mijn account Platinum omdat we vanuit die opstarten.
Ik heb erg zin in deze game....
Spirituele opvolger van FNV...
Spirituele opvolger van FNV...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Even vooropgesteld dat ik LEGO games alleen met m'n vrouw speel en niet alleen, maar dus altijd in co-op. Trophies triggeren account-gebonden. Als jij met jouw account aan een set voorwaarden voldoet voor een trophy dan unlocked deze. Als jouw co-op partner met eigen account dat ook doet, unlocked deze ook. M.a.w. als jouw kind een LEGO spel speelt onder zijn of haar eigen account en trophies unlocked, kun jij dit met jouw account ook nog doen. Gevaar schuilt hem meer in het feit dat er levels worden gespeeld met specifieke trophies die wel of niet gehaald worden, maar waar je de volgende keer samen niet meer aan begint omdat deze al uitgespeeld zijn. Dan zul je de levels opnieuw moeten spelen met je eigen account om dit te behalen.Twixie schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:43:
Noot: In sommige spellen haalt alleen het hoofdaccount trophies, ook in co-op. LEGO games unlocken over het algemeen trophies op meerdere aangemelde accounts (als deze dus aan de gestelde voorwaarden voldoen) maar veel EA games bijv. weer niet; trophies worden dan alleen ontgrendeld voor het aangemelde hoofd-account en deze moet het spel dan ook gestart hebben.
Dat zal je gegarandeerd plezier opleverenTweakmans schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:01:
[...]
Bedankt voor de info! Klinkt wel leuk om Sniper Elite 4 met twee spelers uit te spelen dan.
Er zit naast de verhaallijn ook nog een andere co-op modus in het spel waarbij maar één persoon de scherpschutter is en de ander een objective moet vervullen onder dekking van d ander. Ook erg gaaf om te spelen, maar helaas maar 2 levels.
Survival is trouwens ook de moeite waard voor de afwisseling, maar ik weet niet of dat een beetje redelijk te spelen is met z'n tweeën of dat je dan compleet overlopen wordt.
Ik heb zelf een 'oude' PS4, model 2013 met tiptoets. Nu is het mogelijk om deze in te ruilen voor een nieuwer model, de slim neem ik aan. Ik was al van plan om CTR aan te schaffen wat voor mij dus 35 euro kost met inruil. Mijn vraag is of dit zou lonen? Is de slim beter dan het oudere model (BT 4.0, USB 3.1, ...?) Rest van de hardware is gelijk. Voordeel is wel dat het nieuw is.
Crash Team Racing Nitro Fueled kost nu €19,86 bij Amazon.de inclusief verzenden.
Link: https://nl.pepper.com/aan...sh-team-racing-ps4-110909.
Link: https://nl.pepper.com/aan...sh-team-racing-ps4-110909.
[ Voor 39% gewijzigd door Jumpman op 03-08-2019 10:49 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
iemand?joey82 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 14:19:
[...]
hier 4 keer terug geweest naar de winkel ( 2 keer game mania en 2 keer media markt )
alle 4 een tikkend geluid bij het uit doen of het opnieuw opstarten bij bijvoorbeeld updaten en een blazende console....
terwijl de orginele ps4 op zolder die vanaf het begin veel word gebruikt geen tikkend of blazend geluid....
de witte ps4 slim die we in het verleden hebben gehad deed dit ook niet....
ik vraag mij echt af hoe kan dit toch en kan dat tikkende geluid geen kwaad?
De Slim heeft geen digitale audio aansluiting, dat was voor mij de reden om voor een PRO te kiezen. (Ik heb nog geen versterker met HDMI)Folkert schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 10:28:
Ik heb zelf een 'oude' PS4, model 2013 met tiptoets. Nu is het mogelijk om deze in te ruilen voor een nieuwer model, de slim neem ik aan. Ik was al van plan om CTR aan te schaffen wat voor mij dus 35 euro kost met inruil. Mijn vraag is of dit zou lonen? Is de slim beter dan het oudere model (BT 4.0, USB 3.1, ...?) Rest van de hardware is gelijk. Voordeel is wel dat het nieuw is.
Wat is je vraag eigenlijk? In de ps4 zit een harde schijf. Dat is een bewegend onderdeel, dus ja, dat tikt.
Ik zie je hier regelmatig opduiken met dit soort klachten. Als de ps4 je niet aanstaat, dat kan je beter overschakelen naar PC of Xbox.
het is niet dat de ps4 mij niet aan staat en daar heeft het ook niks mee te maken....Anton.net schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:04:
[...]
Wat is je vraag eigenlijk? In de ps4 zit een harde schijf. Dat is een bewegend onderdeel, dus ja, dat tikt.
Ik zie je hier regelmatig opduiken met dit soort vragen. Als de ps4 je niet aanstaat, dat kan je beter overschakelen naar PC of Xbox.
de 2 andere ps4's hier in huis die doen dat niet dus vandaar dat ik dat een beetje raar vind....
Verwijderd
@joey82
Als je aan het twijfelen bent over een eventueel defect aan je PS4: Garantie claimen, verkopen of laten maken.
Als je aan het twijfelen bent over een eventueel defect aan je PS4: Garantie claimen, verkopen of laten maken.
ik ben dus een aantal keer met die crash racing bundel terug geweest,bij de geruilde ps4 precies het zelfdeVerwijderd schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:36:
@joey82
ik ga er niet vanuit dat bij een aantal geruilde ps4's die het zelfde hebben ze allemaal defect zijn?
Heeft iemand ooit last gehad van dat het WiFi netwerk niet meer herkend wordt in de PS4, terwijl de router prima werkt op andere devices. NW-31291-6 is de error code. Router al opnieuw opgestart en er naar gegoogeld etc. maar niks werkt.... Hopelijk kan iemand van jullie mij helpen.
MacBook Pro M4 iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra Apple Watch Ultra
Waarschijnlijk corrupt netwerk profiel. Even aangeven dat je dat wifi netwerk wil vergeten (wissen dus) en dan opnieuw verbinding maken, wachtwoord ingeven en dan zou het weer moeten werken ...Jenzo schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 13:17:
Heeft iemand ooit last gehad van dat het WiFi netwerk niet meer herkend wordt in de PS4, terwijl de router prima werkt op andere devices. NW-31291-6 is de error code. Router al opnieuw opgestart en er naar gegoogeld etc. maar niks werkt.... Hopelijk kan iemand van jullie mij helpen.
Vandaag een PlayStation pro aangeschaft 1tb Fortnite bundel met Gratis controller voor 349 euro bij bol.com 
Wat ik me afvraag staat de ps4 al ingesteld op weergave 4K of op 1080p?
Hoor je de ps4 een raar bijgeluid maken op het moment dat je in-game bent met Fortnite? Ik heb inmiddels 3 ps4 pro's gehad (fortnite bundel) die allemaal hetzelfde geluidje maken.elaho schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 23:17:
Vandaag een PlayStation pro aangeschaft 1tb Fortnite bundel met Gratis controller voor 349 euro bij bol.com
Geen idee, maar dat kun je vrij gemakkelijk checken in de settings.elaho schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 23:17:
ik heb wel is gelezen dat als een ps4 een bepaald dingetje heeft wat eigenlijk niet hoort en het bij een batch hoor die bijna allemaal het zelfde hebben dat je dan kan ruilen tot je een ons weegt maar dat eigenlijk geen zin heeft....Ilias1991 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 00:19:
[...]
Hoor je de ps4 een raar bijgeluid maken op het moment dat je in-game bent met Fortnite? Ik heb inmiddels 3 ps4 pro's gehad (fortnite bundel) die allemaal hetzelfde geluidje maken.
toch best gek dit dit soort dingen nog gebeurden want het lijkt mij dat er toch een aantal exemplaren worden getest in de fabriek of zeg ik nu dingen die totaal niet waar zijn?
Dat kun je toch gemakkelijk zelf checken van zodra je PS4 aangesloten is ? Zowat elke TV zal tonen welk formaat het binnenkomende signaal is. Voor zover ik het me herinner moest je op de PS4 niets instellen om 4K output te hebben.elaho schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 23:17:
Eindelijk besloten om een PS4 aan te gaan schaffen.
Voorwaarde is het spelen van Fortnite en andere F2P games. We zijn niet van plan om een maandelijkse subscription bij Sony af te sluiten. Misschien ooit een game zoals Minecraft aanschaffen, maar liever niets dat een maandelijkse subscription nodig heeft.
Geen 4k nodig, dus de PS-Pro valt af.
Blijft over een PS4-500GB.
Zie nu door de bomen het bos niet meer, en komtverschillende acties/deals/packages tegen. Ik zie verschillende aanbiedingen van 249, met een extra controller en een game. Is dit een goede deal, of komt dit vaker voor?
Bestaat er een overzicht (ik heb gegoogled maar kom nergens ...) met een goed overzicht van deals en bundles?
Voorwaarde is het spelen van Fortnite en andere F2P games. We zijn niet van plan om een maandelijkse subscription bij Sony af te sluiten. Misschien ooit een game zoals Minecraft aanschaffen, maar liever niets dat een maandelijkse subscription nodig heeft.
Zie nu door de bomen het bos niet meer, en komtverschillende acties/deals/packages tegen. Ik zie verschillende aanbiedingen van 249, met een extra controller en een game. Is dit een goede deal, of komt dit vaker voor?
Bestaat er een overzicht (ik heb gegoogled maar kom nergens ...) met een goed overzicht van deals en bundles?
1001 manieren, maar voila hier is er een:Meadowfellow schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:46:
https://www.beslist.nl/pr...lijn_gameconsoles~4905592
Ik kan het mis hebben, maar voor Fortnite heb je toch een PSPlus abonnement nodig in verband met online spelen. Er zijn enkele online games waar je PSPlus niet voor nodig hebt, dus misschien valt Fortnite daar ook onder.Meadowfellow schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:46:
Edit: Even google z'n werk laten doen en je hebt geen PSPlus nodig voor Fortnite. Link naar Fortnite FAQ.
[ Voor 7% gewijzigd door MisterMichel op 05-08-2019 12:59 ]
PSN ID: MrMichel_75
https://www.budgetgaming.nl/consoles/1/console-ps4.htmlMeadowfellow schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:46:
Your Friendly Neighborhood Moderator
Voor mijn Pro had ik ook een slim en inderdaad dit probleem (kwam er pas achter na aankoop helaas).Aight! schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 11:58:
[...]
De Slim heeft geen digitale audio aansluiting, dat was voor mij de reden om voor een PRO te kiezen. (Ik heb nog geen versterker met HDMI)
Ik heb dit toen opgelost met een goedkoop splittertje die het signaal splitst van HDMI naar HDMI out en digitale audio. Voor jou niet meer van toepassing, maar misschien heeft iemand anders er wat aan
ja, ik had juist begrepen dat Fortnite Battle Royal geen PlayStation Plus abonnement nodig had. Zie hier https://www.epicgames.com...q?sessionInvalidated=true onder kopje PLAYSTATIONMisterMichel schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:57:
[...]
Ik kan het mis hebben, maar voor Fortnite heb je toch een PSPlus abonnement nodig in verband met online spelen. Er zijn enkele online games waar je PSPlus niet voor nodig hebt, dus misschien valt Fortnite daar ook onder.
Edit: Even google z'n werk laten doen en je hebt geen PSPlus nodig voor Fortnite. Link naar Fortnite FAQ.
Edit Ja inderdaad. Dat is de reden dat we op de PS4 terecht komen. In eerste instantie gaat het toch bijna alleen om Fortnite. En ik ga er van uit dat thuis een gewone player vs player (split screen) toch geen PS plus nodig heeft?
[ Voor 14% gewijzigd door Meadowfellow op 05-08-2019 13:51 ]
Verwijderd
Berichten over taal zijn naar de prullenbak verhuisd. Aub weer on-topic verder.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2019 17:41 ]
Weet iemand waarom de gratis ps plus games van Augustus nog niet online staan? Zou gister al online moeten staan
Nee, altijd op dinsdag.timetje100 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:57:
Weet iemand waarom de gratis ps plus games van Augustus nog niet online staan? Zou gister al online moeten staan
Zal seffens wel online komen..
Gisteren? Naar mijn weten altijd de eerste dinsdag van de maand 
*Anton was me voor.
*Anton was me voor.
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 06-08-2019 11:08 ]
Herkennen jullie dat? : bij 'Days Gone' staat mijn PS4-pro te blazen....niet normaal
Met name als je in het menu gaat staan dan lijkt ie harder te moeten werken en dat terwijl ie dan -zo denk ik- minder hoeft te doen. Viel me ook op bij de laatste Tomb Raider.
Wordt -waarschijnlijk door die hard draaiende fan- gelukkig niet bloedheet
toch raar
Met name als je in het menu gaat staan dan lijkt ie harder te moeten werken en dat terwijl ie dan -zo denk ik- minder hoeft te doen. Viel me ook op bij de laatste Tomb Raider.
toch raar
Wat ik heb begrepen komt dat omdat in het menu de framerate niet capped is. Bij Horizon was dat bij mij inderdaad ook aan de hand.LaFleche schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:41:
Met name als je in het menu gaat staan dan lijkt ie harder te moeten werken en dat terwijl ie dan -zo denk ik- minder hoeft te doen.
@LaFleche In het menu is de framerate unlocked denk ik, daardoor gaat de ps4 als een gek beginnen werken.
Dat is bij meerdere games zo. Onbegrijpelijk dat devs dit zo doen
Dat is bij meerdere games zo. Onbegrijpelijk dat devs dit zo doen
@LaFleche Hier hetzelfde met Black Ops 4, voor mij de enige game waarbij de PS4Pro in een straaljager veranderd.
seffens is gekomen, in je winkelwagentje zijn ze nu gratis.Anton.net schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:07:
[...]
Nee, altijd op dinsdag.
Herkenbaar. Bij Spider Man, Days Gone, Horizon Zero Dawn heb ik dit "probleem" ook. Vreemde is wel dat die bij mij pas echt begint te blazen als ik in een cutscene en/of menu zit. Tijdens het gamen valt het nog mee.LaFleche schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:41:
Herkennen jullie dat? : bij 'Days Gone' staat mijn PS4-pro te blazen....niet normaal
toch raar
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ik heb/had dat met Railway Empire, gek genoeg. In een aantal menu's begon het ding te blazen als een malle, terwijl het met God of War in 4K wel meevalt. Luie programmeurs gok ik (in het geval van RE).Partypooper schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:07:
[...]
Herkenbaar. Bij Spider Man, Days Gone, Horizon Zero Dawn heb ik dit "probleem" ook. Vreemde is wel dat die bij mij pas echt begint te blazen als ik in een cutscene en/of menu zit. Tijdens het gamen valt het nog mee.
Apex Legends heeft dat ook in het menuPartypooper schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:07:
[...]
Herkenbaar. Bij Spider Man, Days Gone, Horizon Zero Dawn heb ik dit "probleem" ook. Vreemde is wel dat die bij mij pas echt begint te blazen als ik in een cutscene en/of menu zit. Tijdens het gamen valt het nog mee.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Ik zit in de system software 7.0 beta en ik heb net mijn eerste system software update gehad waarbij de PS4 niet hoeft te herstarten. Dat ging dus vlot en vlekkeloos. In de toekomst gaat dat dus vaker gebeuren. Nog sneller de system software updaten dus. Verder is deze beta bij mij nog foutloos.
Als er íéts is wat me geen ene hol boeit, dan is het wel mn PS rebooten na een Sys Software update.. die 30 seconden?Verwijderd schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 18:07:
Ik zit in de system software 7.0 beta en ik heb net mijn eerste system software update gehad waarbij de PS4 niet hoeft te herstarten. Dat ging dus vlot en vlekkeloos. In de toekomst gaat dat dus vaker gebeuren. Nog sneller de system software updaten dus. Verder is deze beta bij mij nog foutloos.

Zoveel dingen die ik liever zou zien, waar ze zich beter mee bezig kunnen houden..
- Geen dubbele ruimte leeg moeten hebben om een spel te installeren
- In een party per persoon geluidsniveau kunnen aanpassen
- Mn dashboard helemaal naar smaak kunnen aanpassen, zoals de icoontjes, lettertypes enzo
- 100-en meer thema's/dynamische achtergronden gewoon standaard, niet maar 4 kleuren
- Vul maar aan..
Inmiddels staan WipeOut: Omega Collection en Sniper Elite 4 online in de Store:Anton.net schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:07:
Nee, altijd op dinsdag.
Inmiddels? Ik heb ze vanmiddag iets na half vier al ‘gekocht’ via de apTweakmans schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:07:
[...]
Inmiddels staan WipeOut: Omega Collection en Sniper Elite 4 online in de Store:
10 second ninja DONE
Al? Ik heb ze rond half 1 al binnengeharkt vanmiddagSagat schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:33:
[...]
Inmiddels? Ik heb ze vanmiddag iets na half vier al ‘gekocht’ via de ap
Haha idd, ik vond mijn tijd ookal laat!DigitalError schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 20:08:
[...]
Al? Ik heb ze rond half 1 al binnengeharkt vanmiddag
10 second ninja DONE
Hmmmm een Zelda like game dropt deze maand uit het niets....
Gister direct na thuiskomt Wipeout even opgestart.
Heb inmiddels het eerste rooster "uitgespeeld" (c klasse).
Tot nu toe vind ik het echt een heerlijke game, paar keer op het punt gestaan de game te kopen maar door mijn flinke backlog niet gedaan. Erg leuk dat we deze nu gratis kunnen downloaden.
Heb inmiddels het eerste rooster "uitgespeeld" (c klasse).
Tot nu toe vind ik het echt een heerlijke game, paar keer op het punt gestaan de game te kopen maar door mijn flinke backlog niet gedaan. Erg leuk dat we deze nu gratis kunnen downloaden.
Tof!-SaveMe- schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 01:33:
Hmmmm een Zelda like game dropt deze maand uit het niets....[YouTube: Decay of Logos - Official Release Date Trailer]
Hier trouwens wat meer info:
Aankondiging:
https://gematsu.com/2018/...4-xbox-one-switch-pc-fall
En info die gister uitkwam:
https://gematsu.com/2019/...st-30-for-xbox-one-and-pc
Ik ben benieuwd, zal de reviews eens in de gaten houden.-SaveMe- schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 01:33:
Hmmmm een Zelda like game dropt deze maand uit het niets....[YouTube: Decay of Logos - Official Release Date Trailer]
PSN ID Binloading_nl
Mooi voorbeeld van iets schaamteloos jatten.-SaveMe- schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 01:33:
Als het spel nou goed is.bram1984 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:19:
[...]
Mooi voorbeeld van iets schaamteloos jatten.
Verhaal, gameplay en graphics.
Dan is het toch beter goed gejat dan slecht verzonnen?
+ Ik heb geen switch maar ben wel fan van Zelda.
Dus een "spin-off" op een PS4....waarom niet
Inderdaad, het maakt mij wel nieuwsgierig.Stef120 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:31:
[...]
Als het spel nou goed is.
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Zeker, maar dit is haast letterlijk kopiëren. Het verbaast me bijna dat ze hiermee geen gezeik krijgen. Als je niet beter zou weten, zou je denken dat dit BotW is.Stef120 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:31:
[...]
Deze game, Genshin Impact:Stef120 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:31:
[...]
heeft ook wel wat weg van BotW. Hoewel in mindere mate dan Decay of Logos.
[ Voor 6% gewijzigd door Meister Sachs op 07-08-2019 13:07 ]
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Voor de RPG fans: dit ziet er best goed uit:
Ik heb redelijk wat gameplay gezien van BotW (heb zelf geen Switch en ben misschien geen hele grote zelda fan) maar bij het zien van deze trailer dacht ik niet direct aan Zelda? Wat is er, anders dan misschien de grafische stijl, hetzelfde?bram1984 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:59:
[...]
Zeker, maar dit is haast letterlijk kopiëren. Het verbaast me bijna dat ze hiermee geen gezeik krijgen. Als je niet beter zou weten, zou je denken dat dit BotW is.
Als dit spel het maar uit hun hoofd laat om een systeem te implementeren waarbij je wapen om de 30 seconde breekt..
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik denk dat het wel verder gaat dan 'misschien' bij de grafische stijl. Het zal afhangen van het gekozen kleurenpalet in verschillende gebieden, maar wat tot zover te zien was lijkt verdomd veel op delen van BotW. Ook de hoofdpersoon doet wel een beetje aan Link denken, mede dankzij z'n oren natuurlijk.uchiha tijntje schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 07:38:
[...]
Wat is er, anders dan misschien de grafische stijl, hetzelfde?
Overigens vind ik er niks mis mee. Nintendo heeft een stijl neergezet die goed werkt met minder resources en als andere games daar hun voordeel mee kunnen doen: mooi! Er zijn ook zat realistisch(er) uitziende shooters die erg veel op elkaar lijken.
Daarnaast wordt Decay of Logos (rare naam...) gepresenteerd als een souls-achtige game, dus zal de gameplay ongetwijfeld anders zijn. En daar draait het meer om dan om de looks.
Ziet er inderdaad wel interessant uit. Ik ken de ontwikkelaar alleen niet echt (ik weet dat Technomancer vrij matig ontvangen is).Anton.net schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 00:30:
Voor de RPG fans: dit ziet er best goed uit:
[YouTube: GreedFall - Gameplay Overview Trailer | PS4]
Gisteravond begon het al, maar ik ben toch aan het werk de hele dag dus we zien wel hoe het vanavond is.Verwijderd schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 06:53:
Er is onderhoud/storing op PSN en PSN status is helemaal rood.
er worden NHL en Madden sport-games gemaakt, maar geen nieuwe fight night spel?? blijf het vreemd vinden. ik weet zeker dat deze markt groter is dan ijshockey en rugby op de wereld.
[ Voor 26% gewijzigd door Farabi op 08-08-2019 08:52 ]
Verwijderd
Het is bij mij al opgelost een kwartier geleden en volgens veel Reddit gebruikers ook. Dus werkse en vanavond kan je als het goed is meesterlijk spelen.DigitalError schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:46:
[...]
Gisteravond begon het al, maar ik ben toch aan het werk de hele dag dus we zien wel hoe het vanavond is.
Madden met Rugby vergelijkenHamazaki schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:51:
er worden NHL en Madden sport-games gemaakt, maar geen nieuwe fight night spel?? blijf het vreemd vinden. ik weet zeker dat deze markt groter is dan ijshockey en rugby op de wereld.

Madden is vorig jaar meer verkocht dan FIFA... First week sales Madden 800.000 stuks, tegenover UFC 3 die 260.000 keer verkocht werd. Eerst ff iets opzoeken voordat je dingen "zeker weet".
PSN: Kidjuh
Greedfall wordt echt vet denk ik. Jammer dat ik dan al BL3 aan het cooppen ben ... Maar daarna komt Greedfall. En daarna the Outer Worlds. Lekker RPG najaar. Zin an!
Heb het filmpje hierboven gezien en ik denk dat je gelijk hebt, ziet er heel tof uit!-SaveMe- schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:03:
Greedfall wordt echt vet denk ik.
Beetje een kruising tussen Assassin's Creed en The Witcher. Ik blijf 'm in de gaten houden
Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.