Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
whyz schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:59:
PS4 7.0 Beta: nog 18x te gebruiken GDD7-8KNM-4TG2
Let op dat je niet meer in parties kunt met gamers die niet de beta firmware draaien.
Daarom krijg je ook 20 keer toegang, zodat je die kunt verspreiden met party genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotG
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:10
Bedankt voor de code! ben benieuwd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maukie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 20:50
Ga ook even testen dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Geen idee hoeveel deze onder vrienden is gebruikt:
Beta code Q2J4-2BND-CCFT

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:56
dank, ook eenmalig gebruikt :*)

vooral benieuwd naar de nieuwe HDR configuratie methodes ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05:39
Nog een Beta 7.0, 19x te gebruiken :
9XE8-HBNH-3HR2

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
Modbreak:Hoewel het fijn is om keuze te hebben als je beta wil gebruiken denk ik niet dat het wenselijk is om hier byzonder veel codes te zien. Er is volgens mij een Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2
het lijkt me nuttig om voor nu deze te gebruiken, zowel wanneer je een code wil plaatsen en ook om te bekijken op het moment dat je er een zoekt'

10 second ninja DONE

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:44
Heavy Rain uitgespeeld en het goede (denk ik) einde gekregen :)
Toch wel mooi dat ps+, als dat er niet was had ik deze en een aantal andere toffe games nooit gespeeld.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
Weet iemand hier of het mogelijk is om een NL creditcard te koppelen aan een Amerikaans Paypal account? Zou graag EA access kopen op mijn Amerikaanse account waarmee ik ook fifa speel , maar ze staan niet toe dat EA access met prepaird psn cards wordt gekocht. Je moet een creditcard of paypal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:44
Ea access bij playstation is 25 euro per jaar.
Dus stel ik wou fifa 20 kopen.

Dan kan ik ook 2 jaar lang abo zijn en gewoon fifa 20 spelen?

Kan je ook met ea access dingen op je pc installeren? Of moet je dan weer losse abo hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 22:38
Joostje123 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 08:09:
Ea access bij playstation is 25 euro per jaar.
Dus stel ik wou fifa 20 kopen.

Dan kan ik ook 2 jaar lang abo zijn en gewoon fifa 20 spelen?

Kan je ook met ea access dingen op je pc installeren? Of moet je dan weer losse abo hebben?
Nieuwe games kun je met EA access alleen tot 10 uur uitproberen, ze zijn niet meteen beschikbaar in de 'vault'. Meestal verschijnen ze daar na een half jaar tot een jaar in dus FIFA kun je over het algemeen de vorige versie van spelen maar niet de huidige (behalve misschien vlak voor de nieuwe komt, FIFA 19 is bijvoorbeeld net drie dagen geleden beschikbaar geworden).

En nee helaas geeft EA access je niet ook toegang op de pc. Daar heb je Origin access voor nodig en is inderdaad een apart abonnement.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:44
Finraziel schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 08:24:
[...]

Nieuwe games kun je met EA access alleen tot 10 uur uitproberen, ze zijn niet meteen beschikbaar in de 'vault'. Meestal verschijnen ze daar na een half jaar tot een jaar in dus FIFA kun je over het algemeen de vorige versie van spelen maar niet de huidige (behalve misschien vlak voor de nieuwe komt, FIFA 19 is bijvoorbeeld net drie dagen geleden beschikbaar geworden).

En nee helaas geeft EA access je niet ook toegang op de pc. Daar heb je Origin access voor nodig en is inderdaad een apart abonnement.
Oh dat valt dan wel beetje tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Finraziel schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 08:24:
[...]

Oei. Ik had ook gedacht een abbo te nemen zodra ik thuis was van vakantie. Had gedacht dat ze een fifa er al iets eerder in zouden doen. NHL is ook een game wat ik wel eens speel. Maar als die ook maar 2 maanden voor de nieuwe erin komt vind ik het ook wat tegen vallen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 22:38
Joostje123 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 08:33:
[...]

Oh dat valt dan wel beetje tegen.
Ja het is vooral interessant als je toch altijd wat achter loopt met welke games je speelt en er meerdere games in de vault zitten die je wil spelen. Dan is het best een leuke deal, maar dan neem je het waarschijnlijk een jaartje en speelt alles. Abonnement gewoon door laten lopen lijkt me minder interessant, zoveel goeds brengt EA niet uit.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Jay_Snake schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 06:44:
Weet iemand hier of het mogelijk is om een NL creditcard te koppelen aan een Amerikaans Paypal account? Zou graag EA access kopen op mijn Amerikaanse account waarmee ik ook fifa speel , maar ze staan niet toe dat EA access met prepaird psn cards wordt gekocht. Je moet een creditcard of paypal hebben.
Volgens mij niet. Het alternatief is een US PayPal account aanmaken en daar je credit card aan koppelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:05
Gisteren een NG+ in Finan Fantasy XII Zodiac Age begonnen maar dan met de Japanse stemmen. Wordt het best wel een andere game van :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nu mijn nieuwe GM-actie PS4 up & running is, kan ik toch zeggen dat het allesbehalve een gedoe is (en al zeker niet meer werk dan bvb zelf de koeling verbeteren).
* Oude PS4 aanzetten, externe HDD aankoppelen, en backup opstarten: 5' werk (en tot een paar uur wachten)
* Power off, alles loskoppelen, en in de doos steken: 5' werk
* Naar GM rijden om de omruil te doen: 30' werk (waarvan 20' rijden :p)
* Nieuwe PS4 aankoppelen: 5' werk
* Externe HDD aankoppelen en restore starten: 5' werk (en tot een paar uur wachten)
* Op alle accounts terug inloggen op PSN (paswoord ingeven): 5' werk
* Alle controllers terug syncen (i.e. gewoon even bekabeld aansluiten): 5' werk

Kortom, je bent max. een uur bezig met dat zogezegde gedoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:12
@Twixie omdat je de interne schijf uit je oude Pro niet hebt gehouden. Veel mensen hier hebben een speciale schijf in hun ps4. Als je die wilt behouden duurt het proces een stuk langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 14:29:
@Twixie omdat je de interne schijf uit je oude Pro niet hebt gehouden. Veel mensen hier hebben een speciale schijf in hun ps4. Als je die wilt behouden duurt het proces een stuk langer
Ok, fair enough :). Dan zit je inderdaad 2x met een full reinstall, maar dat is ook weer iets dat je opstart, en erna maar laat lopen... Nu ja, voor mij niet gelaten, anderen hebben dan meer kans om er nog een vast te krijgen :). Vorige dergelijke actie was in Dec 2018, als ze in 2020 er weer een doen, ga ik er weer op in O-) .

[ Voor 18% gewijzigd door Twixie op 27-07-2019 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met het inloggen op mijn PSN account. Geen idee waarom maar ik moest plotseling mijn aanmelding bevestigen met een code op mijn mobiele telefoon. Je raadt het al: dit mobiele nummer heb ik dus niet meer ....

Ik begreep dat je via 2 staps verificatie ook een backupcode kunt aanmaken, echter moet je dit doen op een apparaat waar je al bij PSN bent aangemeld, dit is bij mij niet het geval.

Kortom: Op ieder apparaat waar ik me nu wil aanmelden (laptop, telefoon, console) kom ik niet in mijn PSN en is het dus ook niet mogelijk om een backupcode aan te maken.

Ik heb dus met geen mogelijkheid toegang tot mijn PSN ....

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Alvast super bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:39:
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met het inloggen op mijn PSN account. Geen idee waarom maar ik moest plotseling mijn aanmelding bevestigen met een code op mijn mobiele telefoon. Je raadt het al: dit mobiele nummer heb ik dus niet meer ....

Ik begreep dat je via 2 staps verificatie ook een backupcode kunt aanmaken, echter moet je dit doen op een apparaat waar je al bij PSN bent aangemeld, dit is bij mij niet het geval.

Kortom: Op ieder apparaat waar ik me nu wil aanmelden (laptop, telefoon, console) kom ik niet in mijn PSN en is het dus ook niet mogelijk om een backupcode aan te maken.

Ik heb dus met geen mogelijkheid toegang tot mijn PSN ....

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Alvast super bedankt!
Sony Support contacteren. Zij zijn de enigen die je kunnen helpen.

Hier zijn geen trucjes voor, anders kan iedereen die een 2ehands PS koopt, met bijv toevallig nog het email adres, erin komen ;) _O-

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 14:50:
[...]

Ok, fair enough :). Dan zit je inderdaad 2x met een full reinstall, maar dat is ook weer iets dat je opstart, en erna maar laat lopen... Nu ja, voor mij niet gelaten, anderen hebben dan meer kans om er nog een vast te krijgen :). Vorige dergelijke actie was in Dec 2018, als ze in 2020 er weer een doen, ga ik er weer op in O-) .
Je moet het hele OS er opnieuw op initialiseren. Downloaden op USB waar je weer een speciaal mapje op moet maken, schijven in- en uitbouwen. Dat is gewoon een hoop gekut voor alleen garantie (want garantie op een stil model heb je niet). Tel daarbij ook nog even de tijd op die het kost om na te lezen hoe dat alles ook alweer ging en dan tikt het lekker aan.

In 2020 gaat die van mij op Marktplaats en komt er een PS5 onder de TV.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 27-07-2019 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:59:
In 2020 gaat die van mij op Marktplaats en komt er een PS5 onder de TV.
Ditzelfde hoop ik ook te gaan doen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Superkiwi
Als jullie nou gewoon gaan samenwonen.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24
dvdkiwi schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:09:
Krijgen ze dan geen ruzie over wiens PS5 er dan mag worden aangesloten? :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Anton.net schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 14:29:
Als de backup toch een paar uur duurt, waarom niet gewoon een nieuwe reinstall wanneer je de nieuwe hebt? een hdd verwisselen kost ook iets van 10 min max per keer? als je toch niet hoeft te kijken wanneer die download en installeert, moet je alleen iets meer moeite doen om de games te selecteren uit je library die je wilt installeren en daarna afwachten totdat alles is geinstalleerd.

Terwijl ik dit type, bedenk ik me ineens dat download soms wel erg traag gaat met max 10 megabytes/s, gecapped door sony server... dan duurt een reinstall misschien wel te lang, maar dan nog, tijdens het gamen download die je andere games en zou je in principe geen last van moeten hebben (tenzij je om de half uur een andere game speelt uiteraard)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:09:
Ik ben al voorzien. Niks voor jou?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat gaat teveel frictie opleveren; ik wil de PS5 naast de tv, niet eronder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
@dvdkiwi Jij bent toch ook zo iemand die een witte ps4 heeft he? Dat wordt oorlog idd... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 16:08
ik zie nu meerdere aanbieders die de ps4 pro met extra controller aanbieden voor 349 echter bij bol.com staat 1 jaar garantie? klantenservice kan niet uitleggen waarom coolblue wel 2 jaar geeft

game-mania uitverkocht
media-markt geen info
ned-game geen info

welk bedrijf geeft nu 2 jaar en geeft de beste service bij problematiek van de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
marz01 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 21:17:
ik zie nu meerdere aanbieders die de ps4 pro met extra controller aanbieden voor 349 echter bij bol.com staat 1 jaar garantie? klantenservice kan niet uitleggen waarom coolblue wel 2 jaar geeft

game-mania uitverkocht
media-markt geen info
ned-game geen info

welk bedrijf geeft nu 2 jaar en geeft de beste service bij problematiek van de console?
CoolBlue :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:05
Ik lees voor het eerst sinds tijden weer eens dit topic en er is meteen een huishoudelijke ruzie :+

Ik heb mijn PS4 trouwens op zijn zij en achter de tv staan. Dat gaat met de PS5 ook gebeuren verwacht ik. :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
cooblue zit nog op 399 euro incl 1 controller dus kom ik 100 euro duurder uit? zie pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
marz01 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 21:21:
[...]

cooblue zit nog op 399 euro incl 1 controller dus kom ik 100 euro duurder uit? zie pricewatch
tja je zei niet dat het voor die 349 moest zijn. als je het graag wilt en snel dat zul je gewoon de duurdere moeten nemen, of met bol mee gaan. sowieso heb je toch 2 jaar garantie via EU wetgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
DigitalError schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 21:23:
[...]

tja je zei niet dat het voor die 349 moest zijn. als je het graag wilt en snel dat zul je gewoon de duurdere moeten nemen, of met bol mee gaan. sowieso heb je toch 2 jaar garantie via EU wetgeving?
Nou het lijkt dat nu meer bedrijven de prijs om laag gooien of een bepaald actie-model hebben ingekocht, coolblue zit nog niet op dat prijsniveau.

bij bol.com staat duidelijk 1 jaar garantie? onduidelijk waar ik nu recht op heb en wat de andere bedrijven voor garantie bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@marz01 Meer naar onder op de pagina staat ook dat je 2 jaar krijgt.
Je hebt altijd 2 jaar op nieuwe producten. Punt. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 13:08
Vandaag ook m’n pro opgehaald bij GM. Daar werd ook 1 jaar aangegeven. Mn 2e controller heb ik direct aan GM verkocht. Kwam dus uiteindelijk op een bijbetaling van 19 euro. Want ze gaven er 30 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De klassieke DOOMs zijn nu verkrijgbaar. Nostalgie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 22:27:
Fantastisch toen ze uitkwamen, maar nu is er echt niks meer aan .... too outdated!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Twixie schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:43:
Nu mijn nieuwe GM-actie PS4 up & running is, kan ik toch zeggen dat het allesbehalve een gedoe is (en al zeker niet meer werk dan bvb zelf de koeling verbeteren).
* Oude PS4 aanzetten, externe HDD aankoppelen, en backup opstarten: 5' werk (en tot een paar uur wachten)
* Power off, alles loskoppelen, en in de doos steken: 5' werk
* Naar GM rijden om de omruil te doen: 30' werk (waarvan 20' rijden :p)
* Nieuwe PS4 aankoppelen: 5' werk
* Externe HDD aankoppelen en restore starten: 5' werk (en tot een paar uur wachten)
* Op alle accounts terug inloggen op PSN (paswoord ingeven): 5' werk
* Alle controllers terug syncen (i.e. gewoon even bekabeld aansluiten): 5' werk

Kortom, je bent max. een uur bezig met dat zogezegde gedoe...
Vond het halverwege je lijstje al teveel gedoe. :+

Naar gamemania rijden... Je bedoelt echt fysiek een winkel bezoeken? Ieuw!! :P

[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 27-07-2019 22:56 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marz01 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 21:21:
[...]
Op dat vlak is Coolblue echt zo een achterlijke winkel. Zelfs Carrefour België biedt de Pro aan met €50 korting en gratis extra controller. Is dus duidelijke Sony actie en is me dan ook een raadsel waarom daar bij Coolblue niets van te vinden is. Gebeurt ook regelmatig dat je daar geen actie-prijzen ziet die er overal elders wel zijn.

Verder lijkt me dat bol.com gewoon de wettelijke 2 jaar garantie moet leveren net als elke andere winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
dutchgio schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 08:55:
[...]

Volgens mij niet. Het alternatief is een US PayPal account aanmaken en daar je credit card aan koppelen.
Ik vraag ook juist of dat mogelijk is ;) Het lukt me niet om een US PayPal te maken met mijn NLse creditcard er aan gekoppeld. Krijg het account wel voor elkaar, maar bij toevoegen op PSN wordt steeds gezegd dat het email/achtwoord verkeerd is en dat is natuurlijk niet zo, want op pc kom ik er wel in. Iets staat er dus niet goed dat PSN het niet accepteert. Dus als iemand een guide ofzo hebt hoe je een US PayPal kan maken gekoppeld aan een creditcard en werken heeft op de US PS Store, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:24

BlackEyedAngel

Just a decent guy

bram1984 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 22:27:
De reden voor m'n 65 inch met hdr 8)
-SaveMe- schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 22:46:
[...]

Fantastisch toen ze uitkwamen, maar nu is er echt niks meer aan .... too outdated!
Heiligschennis }:| Ga jij eens snel je mond met zeep uitspoelen :( :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 22:46:
[...]

Ik vermaak me er prima mee. Al die geluidjes ook. Fantastisch. Lekker al die secrets weer zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bram1984

De Doom spellen lijken mij ook leuk, maar ik ben bang dat ze snel gaan vervelen. Doom 3 ziet er ook nog eens leuk uit. Is er geen bundel in de PS Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de doom games vroeger, toen ze uit waren uit echt plat gespeeld. Singleplayer en multiplayer. Vele lan parties mee gedaan. Maar voor nu zijn ze toch te simpel, te onnauwkeurig, te plat, te nep 3d, etc. Blijven klassiekers, dat wel! De muziek ik epic! Destijds een hele dure Gravis Ultrasound 1MB geluidskaart voor gekocht waardoor de midi muziek als een echt orkest klonk. Echt super vet!

Quake, dat is nog weer een ander verhaal, dat is wat mij betreft de game die de basis heeft gelegd voor alle hedendaagse shooters. Die is nog steeds rete goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:05
Nederland kent geen wettelijke garantietermijn van twee jaar. Naar Nederlands recht heb je recht op een conform product. Die termijn kan langer zijn dan twee jaar. Overigens kan daarnaast fabrieksgarantie gelden (van Sony), maar in principe is je aanspreekpunt bij problemen de winkel waar je het product hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
-SaveMe- schreef op zondag 28 juli 2019 @ 12:28:

Quake, dat is nog weer een ander verhaal, dat is wat mij betreft de game die de basis heeft gelegd voor alle hedendaagse shooters. Die is nog steeds rete goed!
Ik zat in het Unreal kamp :P

Maar die classic Doom spellen... Ik heb jaren geleden ook een de classics gekocht op de Xbox360. Hoe hard ik het ook probeerde, ik kon er gewoon niet meer inkomen. Als twaalf jarige was het echt een geweldig spel. Als 32 jarige... not so much.

@bram1984 is het nog steeds zo dat ze Doom 1 en 2 gewoon letterlijk 1:1 hebben gecopy/paste en verder niks? ook geen widescreen support? En hoe zit dat met dat verplichte Bethesda account dat ik her en der lees?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ha dankjewel! dan wacht ik nog even, kan ik ook mooi eerst wat reviews kijken enzo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Vrijdag Volgens mij wel. Stuurt verder wel lekker. Ik vind deze versies eerlijk gezegd ook leuker en beter dan DOOM 2016.

Je ik moest mijn e-mailadres invullen. Verder niks spannends.

[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 28-07-2019 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Vrijdag

Er zitten kleine borders om het scherm heen van Doom. Ik heb net voor het eerst een episode uitgespeeld. :o Vroeger in de jaren 90 had ik het spel ook, maar toen heb ik niet veel gespeeld. Ik heb nu Doom 1,2 en 3 voor de fun of it voor een kleine 20 Euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zondag 28 juli 2019 @ 14:21:
[...]

Ik zat in het Unreal kamp :P
De eerste unreal Tournament heb ik ook kapot gespeeld! Super vette shooter. Maar Quake was echt de eerste echte 3d shooter, al waren er andere type games (rpgs) die dit al eerder hadden ...

En ik was echt baas in Quake 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tricto
Gister m'n nieuwe Pro maar eens aangesloten. "helaas" op het moment niet zoveel tijd om te gamen aangezien ik een kleine heb van een kleine 6 weken oud. Gisteren had ik echt een klein momentje om de Pro te testen. Ik was vooral benieuwd naar het geluid van de Pro. Ik was al aan het kijken waar ik liquid metal wilde gaan bestellen om mijn huidige Pro stiller te maken. Echter met de deal van GM werd het mij wel erg makkelijk gemaakt.

Mijn huidige Pro maakte naast de fan ook een enorm geluid bij het laten draaien van de disc (lees opstarten console). Bij het aanzetten van de nieuwe moest ik dan ook even kijken of ie wel echt aan stond (tv stond nog niet op de juiste input). Maar dit geluid bleek nu weg te zijn. Dan maar even AC odysse opstarten.

WOW.... wat een verschil, echt een verschil tussen dag en nacht wat ik in diverse reviews had gelezen. Bij het spelen van de game met de tv op een laag volume hoorde ik echt niets meer van de console. Dit waar ik bij mijn oude console zat te wachten op een countdown. De startmotoren waren overduidelijk al ontstoken.

Ja ik ben weer helemaal blij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tricto schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:40:
Gister m'n nieuwe Pro maar eens aangesloten. "helaas" op het moment niet zoveel tijd om te gamen aangezien ik een kleine heb van een kleine 6 weken oud. Gisteren had ik echt een klein momentje om de Pro te testen. Ik was vooral benieuwd naar het geluid van de Pro. Ik was al aan het kijken waar ik liquid metal wilde gaan bestellen om mijn huidige Pro stiller te maken. Echter met de deal van GM werd het mij wel erg makkelijk gemaakt.

Mijn huidige Pro maakte naast de fan ook een enorm geluid bij het laten draaien van de disc (lees opstarten console). Bij het aanzetten van de nieuwe moest ik dan ook even kijken of ie wel echt aan stond (tv stond nog niet op de juiste input). Maar dit geluid bleek nu weg te zijn. Dan maar even AC odysse opstarten.

WOW.... wat een verschil, echt een verschil tussen dag en nacht wat ik in diverse reviews had gelezen. Bij het spelen van de game met de tv op een laag volume hoorde ik echt niets meer van de console. Dit waar ik bij mijn oude console zat te wachten op een countdown. De startmotoren waren overduidelijk al ontstoken.

Ja ik ben weer helemaal blij.
Het ding is natuurlijk ook nog helemaal vers en stofvrij. Ik hoop vooral voor je dat hij stil blijft. Mijn Pro was ook "ooit" stil toen deze net nieuw was. Ik kan me overigens ook niet herinneren dat AC: Odyssey een hele luidruchtige game is. De first party titels (en ook No Man's Sky) zijn de echte goede testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
bram1984 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:26:
[...]

Het ding is natuurlijk ook nog helemaal vers en stofvrij. Ik hoop vooral voor je dat hij stil blijft. Mijn Pro was ook "ooit" stil toen deze net nieuw was. Ik kan me overigens ook niet herinneren dat AC: Odyssey een hele luidruchtige game is. De first party titels (en ook No Man's Sky) zijn de echte goede testen.
Dat is natuurlijk waar, mijn vergelijking met AC had ik dan ook gemaakt omdat dat de laatste game was die ik heb gespeeld op mijn oude pro. Deze maakte ik trouwens regelmatig open om 'm stofvrij te maken. Ben benieuwd of het volume weer terug naar het oude niveau gaat of dat dit zo blijft. Het is nu in ieder geval echt een verademing. Zo stil is ook mijn oude pro niet geweest toen ie net uit de doos kwam.

Even heel iets anders,

Iemand enig idee of EA acces voor iedereen op de playstation te gebruiken is? Zoals de games van PS+ nu ook door iedereen te spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tricto schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:51:
[...]

Dat is natuurlijk waar, mijn vergelijking met AC had ik dan ook gemaakt omdat dat de laatste game was die ik heb gespeeld op mijn oude pro. Deze maakte ik trouwens regelmatig open om 'm stofvrij te maken. Ben benieuwd of het volume weer terug naar het oude niveau gaat of dat dit zo blijft. Het is nu in ieder geval echt een verademing. Zo stil is ook mijn oude pro niet geweest toen ie net uit de doos kwam.

Even heel iets anders,

Iemand enig idee of EA acces voor iedereen op de playstation te gebruiken is? Zoals de games van PS+ nu ook door iedereen te spelen zijn.
Ik hoop het in ieder geval. Ook met het oog op de PS5. Dan hebben ze in ieder geval laten zien te weten waar het aan ligt.

Even op de EA site kijken?

https://www.ea.com/nl-nl/ea-access

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
bram1984 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:25:
[...]

Ik hoop het in ieder geval. Ook met het oog op de PS5. Dan hebben ze in ieder geval laten zien te weten waar het aan ligt.

Even op de EA site kijken?

https://www.ea.com/nl-nl/ea-access
Ja zeker, erg nieuwsgierig of ze daar de koeling beter/anders aan gaan pakken.

De website had ik uiteraard al bekeken. in de faq komt het niet terug. Zo maar is in de voorwaarden kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tricto schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:51:
[...]

Ja zeker, erg nieuwsgierig of ze daar de koeling beter/anders aan gaan pakken.

De website had ik uiteraard al bekeken. in de faq komt het niet terug. Zo maar is in de voorwaarden kijken.
Dan begrijp ik je vraag misschien niet? Ja je kunt EA Access op de PS4 nemen. Je ziet ook welke titels je kunt spelen binnen het abonnement.

Edit: Of bedoel je of meerdere accounts gebruik kunnen maken van het abonnement? Indien je console als primair staat ingesteld, zou iedereen van je games gebruik moeten kunnen maken, lijkt me.

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 29-07-2019 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
bram1984 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:58:
[...]

Dan begrijp ik je vraag misschien niet? Ja je kunt EA Access op de PS4 nemen. Je ziet ook welke titels je kunt spelen binnen het abonnement.

Edit: Of bedoel je of meerdere accounts gebruik kunnen maken van het abonnement? Indien je console als primair staat ingesteld, zou iedereen van je games gebruik moeten kunnen maken, lijkt me.
Ik bedoelde inderdaad dat laatste. M’n vriendin speelt ook regelmatig. Ik zou het wel interessant vinden als we beide de spellen zouden kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tricto schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:29:
[...]

Ik bedoelde inderdaad dat laatste. M’n vriendin speelt ook regelmatig. Ik zou het wel interessant vinden als we beide de spellen zouden kunnen spelen.
Lijkt me dat dit gewoon moet werken. Anders tik je 'm toch voor een maandje af om het te proberen? Het is geen wereldbedrag. Je kan zo te lezen gewoon weer opzeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Hahaha _O-
Heavy Rain met Nederlandse stemmen is tenenkrommend en tegelijk ontzettend grappig.
Of het bekende acteurs zijn weet ik niet maar ik dacht die gast van de Jumbo reclame en de krullenbol van All Stars te horen.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 29-07-2019 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Tricto schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:29:
[...]

Lijkt mij dat zodra je games op de PS4 staan het net zo werkt als met alle andere games. Zie niet in waarom dat anders zou zijn want je neemt namelijk alleen een Abo af zodat je de licentie krijgt om die games te kunnen downloaden in principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Vraagje, weet iemand of er PS4 games zijn die Dolby Atmos ondersteunen?
En zijn er Dolby Atmos systemen die een 4K @60hz HDR passtrough hebben?

Wil langzaam aan beginnen met sparen om mijn geluidsetje te gaan upgraden in voorbereiding op de PS5. Maar vind het lastig om informatie te vinden welke Atmos geluidsetjes ook geschikt zijn om te gamen in 4K @60hz met HDR.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ThaBEN schreef op maandag 29 juli 2019 @ 12:36:
Vraagje, weet iemand of er PS4 games zijn die Dolby Atmos ondersteunen?
2 minuten googlen en je vindt dat PS4 geen Atmos ondersteunt in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Twixie schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:17:
[...]

Dankje, de 31 minuten wachten op een antwoord op Tweakers waren het ook wel waard. (Just kidding >:), je hebt gelijk. Had ik makkelijk zelf kunnen opzoeken.)

[ Voor 5% gewijzigd door ThaBEN op 29-07-2019 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:17:
[...]

3.970.000 resultaten in 0,37 seconden bij mij. :P

@ThaBEN Ik mag aannemen dat de PS5 het wel gaat ondersteunen, dus erin investeren kan nooit kwaad.

Ik denk dat ik tegen die tijd naar een Atmos headset ga kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
bram1984 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:22:
[...]

3.970.000 resultaten in 0,37 seconden bij mij. :P

@ThaBEN Ik mag aannemen dat de PS5 het wel gaat ondersteunen, dus erin investeren kan nooit kwaad.

Ik denk dat ik tegen die tijd naar een Atmos headset ga kijken.
Ja dat was eigenlijk ook mijn originele gedachten. Maar dacht dat het weinig zin zou hebben om die vraag te stellen m.b.t. PS5 gezien de specs nog niet bevestigd zijn, vandaar dat ik PS4 noemde.

Maar ben inderdaad van plan om wat geld opzij te leggen zodat ik t.z.t. een PS5 en (indien ondersteund) een Atmos setje/headset.

Heb ondertussen ook al een aantal 4k discs (Matrix Collection / Alita: Battle Angel) maar nog geen 4k UHD speler :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Omdat ik geen toegang meer heb tot mijn PSN moet ik contact opnemen met de Sony helpdesk van PS4,iemand enig idee welk telefoonnummer dat is? Krijg het niet gevonden ....

Alvast bedankt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2019 @ 17:09:
Hallo!

Omdat ik geen toegang meer heb tot mijn PSN moet ik contact opnemen met de Sony helpdesk van PS4,iemand enig idee welk telefoonnummer dat is? Krijg het niet gevonden ....

Alvast bedankt!
heb het letterlijk binnen een minuut gevonden op de sony support pagina 8)7
020 709 5025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle vier de episodes van Doom uitgespeeld en genoten. Voor het eerst dat ik Doom heb uitgespeeld. Het duurde niet al te lang en het was redelijk simpel. Doom is dus een echte aanrader voor die 4,99 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:22:
Ik heb alle vier de episodes van Doom uitgespeeld en genoten. Voor het eerst dat ik Doom heb uitgespeeld. Het duurde niet al te lang en het was redelijk simpel. Doom is dus een echte aanrader voor die 4,99 Euro.
Wel op Ultra-Violence of Nightmare! neem ik aan, Dennis? ;)

Ik ben op Ultra-Violence bezig en heb de eerste episode klaar met 100% secrets.

Gisteren ook Inside weer eens gedownload. Ik was even vergeten wat voor een sfeervol meesterwerk dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bram1984

Op Too Young to Die voor een snelle walkthrough.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
bram1984 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:49:
[...]

Wel op Ultra-Violence of Nightmare! neem ik aan, Dennis? ;)

Ik ben op Ultra-Violence bezig en heb de eerste episode klaar met 100% secrets.

Gisteren ook Inside weer eens gedownload. Ik was even vergeten wat voor een sfeervol meesterwerk dat is.
Hahaha, die had ik voorzichtig al wel ingevuld het antwoord op de moeilijkheids vraag.
Wel netjes dat jij hem wel op die moeilijkheid speelt, kan me herinneren dat dat toch wel pittig was, al hoewel ik toen speelde met (niet lachen) een joystick (suzo pro 900- achtig clone model) op pc inc laggy strafen :+

Paar jaar terug op xbox360 ooit een demotje van doom of doom2 en hoewel ik voor fps normaliter echt een muis en tobo de fijnste manier vind, speelde dat met controller nog best lekker!

Inside bewaar ik voor als mijn oled er eindelijk is (ik richt me op black friday :+ )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:51:
@bram1984

Op Too Young to Die voor een snelle walkthrough.
Ging je niet kapot van verveling? Volgens mij kom je dan amper vijanden tegen en degene die je tegenkomt vallen bijna al om als je ernaar kijkt. :+

Ik had hem eerst op Hurt me plenty staan, maar dat was én veel te makkelijk en ik zag op YouTube iemand op Ultra-Violence spelen en het viel me op dat hij veel meer vijanden voor zijn kiezen kreeg en veel sneller betere wapens vond. Meteen opnieuw begonnen.

@Sagat Ja bij vlagen is het pittig, maar het is vooral veel leuker omdat je meer en vooral grote groepen vijanden tegenkomt. Niks leukers om met de chaingun 20 demonen in DOOM plat te maaien. Gewoon genoeg saven en het komt wel goed.

Als je een OLED gaat halen, zeker even wachten met Inside inderdaad. Het lijkt bij vlagen of die game HDR heeft, terwijl dat niet het geval is. Speel hem daar nu ook op en het ziet er echt bizar uit.

[ Voor 30% gewijzigd door bram1984 op 30-07-2019 09:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De 100 miljoen is bereikt. Benieuwd hoe ver PS4 komt eind volgend jaar.

https://www.resetera.com/...t-down-to-15m-ps4.131914/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Laatst online: 17-09 14:46
Jumpman schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:51:
[...]

Inmiddels heb ik vier PlayStation 4 Pro's naast elkaar gehad afgelopen maand. Het grootste merkbare verschil zit hem in de Delta (maakt veel herrie) en de Nidec (maakt geen herrie) fan. De Blu-ray drive en de tikkende (Toshiba) HDD valt nog overeen te komen.
hier 4 keer terug geweest naar de winkel ( 2 keer game mania en 2 keer media markt )

alle 4 een tikkend geluid bij het uit doen of het opnieuw opstarten bij bijvoorbeeld updaten en een blazende console....

terwijl de orginele ps4 op zolder die vanaf het begin veel word gebruikt geen tikkend of blazend geluid....

de witte ps4 slim die we in het verleden hebben gehad deed dit ook niet....

ik vraag mij echt af hoe kan dit toch en kan dat tikkende geluid geen kwaad?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net

8 oktober 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Weet iemand mij te vertellen hoe de QTE's in Detroit Become Human zich verhouden tov die in Heavy Rain?
Heavy Rain zojuist op platinum gezet dus ben de laatste tijd echt meesterlijk goed geworden in QTE's (:P) maar iéts minder mag ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 18:19:
Weet iemand mij te vertellen hoe de QTE's in Detroit Become Human zich verhouden tov die in Heavy Rain?
Heavy Rain zojuist op platinum gezet dus ben de laatste tijd echt meesterlijk goed geworden in QTE's (:P) maar iéts minder mag ook wel ;)
Ongeveer hetzelfde maar wel weer wat beter uitgewerkt.
Ik denk dat de keuzes die je maakt in Detroit Become Human (véél) meer effect hebben op het verhaal dan bij Heavy Rain.

Als je Detroit Become Human alleen wilt spelen voor de Platinum trophy dan zijn het wel 25+ hele saaie speeluren.

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 30-07-2019 19:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Thanks @Ike. :)

FYI: ik speel geen games enkel voor de platinum, ik speel enkel games die ik leuk vind en als daarnaast de platinum leuk en haalbaar is > win win ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@dvdkiwi Vergelijkbaar. Bij Detroit kan je echter de moeilijkheidsgraad instellen, wat bij HR volgens mij niet kan. Dan heb je meer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ah oké, dat klintk wel beter :)
bram1984 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 19:23:
(...) moeilijkheidsgraad instellen, wat bij HR volgens mij niet kan. (...)
Bij HR kan dat ook maar dat heeft weinig effect, het enige wat ik merkte is dat de "maak deze beweging heel erg langzaam" QTE's op normale snelheid ingevoerd kunnen worden zonder dat je ze faalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Trailer voor de nieuwe game Songbird Symphony:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit ziet er eigenlijk best wel leuk uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Ja vind het ook interessant, met psvr ondersteuning dus ga 'm daar sowieso wel voor aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cartoon schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 22:06:
Ja vind het ook interessant, met psvr ondersteuning dus ga 'm daar sowieso wel voor aanschaffen.
Allen geen HDR, dat is dan weer doodzonde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP0101-CUSA16507_00-PES2020DEMO00000/1564445509000/image?w=240&h=240&bg_color=000000&opacity=100&_version=00_09_000

eFootball PES 2020-demo:

https://store.playstation...16507_00-PES2020DEMO00000

De voetbal demo in 4k plus HDR voor de mensen die meesterlijk willen voetballen. Bij mij is de demo aan het downloaden en ik ga het straks spelen in dit koelere weer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:32:

4k plus HDR voor de mensen die meesterlijk willen voetballen
Dan moet je buiten eens gaan voetballen, das pas meesterlijk.. Minimaal 16K en Ultrasuper HDR

:>

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 31-07-2019 11:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
poor Leno schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:37:
[...]

Dan moet je buiten eens gaan voetballen, das pas meesterlijk.. Minimaal 16K en Ultrasuper HDR

Afbeeldingslocatie: https://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/684679/80697071.jpg

:P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
poor Leno schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:37:
[...]

Ik mis opties om het weer aan te passen, veel stadions mag ik niets eens spelen (moet je unlocken ofzo?) en de matchmaking houdt niet over...dus toch liever pes dan echt voetbal ;)

@Verwijderd ik hoor graag wat je er van vind ivm fifa en pes van vorig jaar!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 17:17
No monthly fee?Ik betaal me scheel...Mag ik jouw wereld joinen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ik vind het buiten allemaal maar spannend hoor, ik blijf wel lekker op m'n kamertje zitten gamen :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!
DigitalError schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 12:28:
Ik vind het buiten allemaal maar spannend hoor, ik blijf wel lekker op m'n kamertje zitten gamen :+
Afbeeldingslocatie: https://pics.me.me/i-went-outside-once-the-graphics-were-great-but-the-13054301.png

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Vrijdag
Qweridee schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 12:18:
[...]

No monthly fee?Ik betaal me scheel...Mag ik jouw wereld joinen? :9
Hangt er inderdaad wel een beetje vanaf. Sommige quests en items zitten inderdaad achter een paywall. Denk hierbij aan "House maintenance". Om een beetje prettig te kunnen wonen en andere NPC's in jouw party blij te houden moet je maandelijks wel een X bedrag aftikken. Doe je dat niet, dan wordt je afgesloten van gas/water/licht en is de kans groot dat jouw avatar zélf een NPC wordt. Gevangen in de "dungeon" genaamd "Het Systeem".

Wat ook wel jammer is, is dat er geen fasttravel is. Je bent heel erg veel tijd kwijt om van plek naar plek te gaan. En omdat er heel veel spelers tegelijk aanwezig zijn op de servers (meestal 's ochtends tussen 07:00 en 09:00 en 's middags tussen 16:00-18:00) kan dat resulteren in vreselijke lag. Dat is super balen omdat er kans is dat je dan de maandag ochtend Raid kan missen. Dit resulteert soms wel eens in een fikse tirade van je Guild Leader. Gebeurt dit te vaak, dan is het niet onwaarschijnlijk dat je jouw XP kwijt raakt en van Tier 3 Exalted Manager wordt gedegradeerd tot Level 1 Customer Service neonate.

Houdt er ook rekening mee dat er een perma-death systeem is geïmplementeerd. En als je tijdens het vinden van een waifu de verkeerde antwoorden kiest (meestal gepaard met een quicktime event) de kans groot is dat je A: een decaf soy latte machiatto in in je gezicht krijgt, B: een mep krijgt C: wordt opgepakt vanwege ongevraagde dickpics. In alle gevallen helpt daar een +6 armour skinny jeans niet tegen.

Je kan je karakter ook niet rerollen trouwens, wel kan je hier en daar wat upgraden maar guess what, dáár heb je weer premium DLC voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
_O- maar

ondanks dit het vermakelijk is (wat nogal subjectief is), stel ik voor dat we deze 'simulatie' hier verder te negeren of anders in een eigen topic bespreken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Laatst online: 17-09 14:46
een nieuwe ps4 slim ( crash bandicoot racing bundel ) wat bij het uitzetten en opnieuw opstarten een tikkend geluid maakt kan dat kwaad?

geen zin om weer tig keer te ruilen zonder resultaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Hier mijn launchday 4pro ingeruild voor een nieuwe revisie bij de GM. (7216B model gekregen).

Denk inderdaad dat ik een uurtje all incl bezig mee ben geweest (en een avondje laten downloaden). Oude controller ingeleverd, en dus voor 30 euro een nieuw aanzienlijk stiller systeem met 2 nieuwe joysticks en garantie. Ik snap idd niet 100% hoe GM dit kan doen tenzij het een zeer beperkte stunt was oid.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

Go anti-grav racing in WipEout Omega Collection or take down your enemy from a distance in Sniper Elite 4, your PS Plus games for August:

https://blog.eu.playstati...s-for-august/#sf216723236

Goeie maand, wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik vind wipeout niet denderend (geprobeerd in VR, zat in de bundel), maar racen was nooit mijn ding. Shooters ook niet, dus voor mij is 't geen topmaand :)
Pagina: 1 ... 117 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.