Ik denk dat het een ongelukje wasJorgen schreef op maandag 8 juli 2019 @ 00:23:
Hee? Dit topic was vanmiddag toch dicht? Zag ook geen deel 11 of een topicserieknopje.
Ik gebruik deze 2 smileys best vaakJorgen schreef op maandag 8 juli 2019 @ 00:23:
Hee? Dit topic was vanmiddag toch dicht? Zag ook geen deel 11 of een topicserieknopje.

mea culpa, mijn welgemeende excuses aan een ieder die hier last van heeft gehad.
Ga er vanuit dat als ik en ook de andere mods een topic sluiten er dan heel duidelijk ook een reden genoemd word, en in het geval van het ps4 topic zal dan normaliter ook het volgende deel genoemd worden.
Het waren een paar fantastische maanden....

10 second ninja DONE
@Sagat Hahahaha, dat kan toch gebeuren? We zijn allemaal mensen
Geen probleem hoor. Ik was gewoon totaal verbaasd.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Heb idd net nog aangevinkt dat ik geen robot benJorgen schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:22:
@Sagat Hahahaha, dat kan toch gebeuren? We zijn allemaal mensen![]()
Geen probleem hoor. Ik was gewoon totaal verbaasd.
10 second ninja DONE
haha. En, was de captcha het met je eens?Sagat schreef op maandag 8 juli 2019 @ 16:18:
[...]
Heb idd net nog aangevinkt dat ik geen robot benwel erg stil hier btw...
En stil inderdaad. Iedereen is bang dat je de boel op slot gooit 😂
Your Friendly Neighborhood Moderator
Volgens mij is Sagat meer een Xbox man 
gauw die PS topic op slot
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:13
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Xbox mannen bestaan niet, xbox kiddies wel..Buzzie schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:25:
Volgens mij is Sagat meer een Xbox man
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Echte gamers spelen op alles.
Maar op dit moment even meer ps4. Hor chase is leuk. Wel frusti, maar leuk.
60 races gedaan nu...van ff-in 109!
10 second ninja DONE
Ik ben er eergisteren ook mee begonnen. Ik dacht dat het helemaal niets zou zijn (net zoals BramSagat schreef op maandag 8 juli 2019 @ 23:04:
Good on ya mate!The Inquisitor schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 07:44:
[...]
Ik ben er eergisteren ook mee begonnen. Ik dacht dat het helemaal niets zou zijn (net zoals Bram), maar het speelt wel geinig weg eigenlijk. Je moet het alleen niet te lang spelen anders ontploffen je oogballen (je ziet bochten bijna niet aankomen en ineens curved je hele weg).
En tuurlijk, het is echt niet de beste race game ever ofzo. Maar het is gewoon een erg leuke arcade racer.
Ik heb er 2 problemen mee, en dat is de moeilijkheids graad, soms is het te makkelijk soms is het te moeilijk, maar over het algemeen is het prima. En variatie. Dat is sowieso al met racing games, maar je hebt hier eigenlijk alleen maar het racen, fuel management en proberen muntjes te verzamelen.
Anyways ben nu dus bezig met de laatste endurance race, waar je 109 races moet rijden en voor de trophy dan aan het einde bovenaan moet staan. En met 60 is dat gelukt, maar ik merk wel dat het pittig word. Kan me maar zo voorstellen dat ik of word ingehaald door de ai, of dat ik een race uitval door fuel op, of lager dan 5e eindig en dan is het einde verhaal. Dan mag je opnieuw beginnen. Moet dus kijken of ik dat ga halen, maar op het moment vind ik het nog leuk.
Het ogen probleem komt mij dan weer niet bekend voor, maar misschien heb ik een soort oog eelt gekregen omdat ik het al best een tijdje speel nu
(ik had dat vroeger wel altijd met guitar hero, als ik dat gespeeld had moesten mijn ogen echt even bijkomen en had ik gewoon een soort vervorming in mijn gezichtveld....maar trekt vrij snel weg gelukkig!)
10 second ninja DONE
Ik doe in Horizon Chase op dit moment de World Tour en rij vooral veel in de Mercedes. Die heeft een goede handeling, topsnelheid, acceleratie en grote tank.
Waar ik wel last van heb,m is dat ik in élke race altijd één keer een mictostutter heb. Het is ook maar echt één keer en gebeurt meestal in ronde 1 of 2. Qua bochten is het vooral naar de horizon kijken en waar je heen wil. En op tijd insturen en soms gas los. Dat gaat bij mij nog wel eens fout
Waar ik wel last van heb,m is dat ik in élke race altijd één keer een mictostutter heb. Het is ook maar echt één keer en gebeurt meestal in ronde 1 of 2. Qua bochten is het vooral naar de horizon kijken en waar je heen wil. En op tijd insturen en soms gas los. Dat gaat bij mij nog wel eens fout
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het is in ieder geval een lekker spelletje om een kwariertje op te zetten, dus wat dat betreft is het ideaal voor mij. Nog even net voor het koken een paar rondjesSagat schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 08:47:
[...]
Anyways ben nu dus bezig met de laatste endurance race, waar je 109 races moet rijden en voor de trophy dan aan het einde bovenaan moet staan. En met 60 is dat gelukt, maar ik merk wel dat het pittig word. Kan me maar zo voorstellen dat ik of word ingehaald door de ai, of dat ik een race uitval door fuel op, of lager dan 5e eindig en dan is het einde verhaal. Dan mag je opnieuw beginnen. Moet dus kijken of ik dat ga halen, maar op het moment vind ik het nog leuk.
Het ogen probleem komt mij dan weer niet bekend voor, maar misschien heb ik een soort oog eelt gekregen omdat ik het al best een tijdje speel nu
(ik had dat vroeger wel altijd met guitar hero, als ik dat gespeeld had moesten mijn ogen echt even bijkomen en had ik gewoon een soort vervorming in mijn gezichtveld....maar trekt vrij snel weg gelukkig!)
Die endurance klinkt dan wel weer erg pittig, dus waarschijnlijk heb ik het tegen die tijd allang gehad haha. Maar goed, we zullen zien. Wordt nog vervolgd... Ik heb een cilinderafwijking dus wellicht komt daar het ogen probleem door, ik draag ook geen bril

Bij het spelen van deze game merk ik wel weer het gebrek aan vrienden in mijn PSN lijst: ik sta altijd alleen in het high score lijstje
Na 2,5 jaar weer eens de PS4 afgestoft en aangesloten.
Fifa 19 gekocht voor 10 euro (had nog geld op mijn account staan)
en binnenkort Dragon Quest Builders 2 aanschaffen.
Laatste game dat ik heb gespeeld op de PS4 was GTA5.
De reden waarom ik de PS4 niet aangesloten had was omdat ik een PC gamer ben.
Als ik op een console wilde spelen, dan pak ik eerder de XboxOne voor Forza Horizon.
In de woonkamer had ik dan ook alleen de Xbox aangesloten staan (oja en de Nintendo Wii U)
Nu heb ik mijn gameroom een nieuwe TV neergezet en gelijk de PS4 uit de stofnest gehaald.
Kan ik lekker boven op de PS4 spelen en Nintendo Switch.
Ik blijf een PC gamer en erger mij nog steeds aan de lage frames (framedrops), maar af en toe op de bank hangen en gamen kan leuk zijn.
Als ik op een console wilde spelen, dan pak ik eerder de XboxOne voor Forza Horizon.
In de woonkamer had ik dan ook alleen de Xbox aangesloten staan (oja en de Nintendo Wii U)
Nu heb ik mijn gameroom een nieuwe TV neergezet en gelijk de PS4 uit de stofnest gehaald.
Ik blijf een PC gamer en erger mij nog steeds aan de lage frames (framedrops), maar af en toe op de bank hangen en gamen kan leuk zijn.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Op zich wel een tof verhaal.Pykow schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:46:
Na 2,5 jaar weer eens de PS4 afgestoft en aangesloten.
Voor de liefhebbers die deze toppers nog niet gespeeld hebben: er komt een fysieke Arkham bundel aan.
https://www.psx-sense.nl/...evestigd-door-rocksteady/
yup, alleen toch maar mooi dat iemand vaker zijn ps4 gaat gebruiken?bram1984 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:57:
[...]
Op zich wel een tof verhaal.
Voor de liefhebbers die deze toppers nog niet gespeeld hebben: er komt een fysieke Arkham bundel aan.
https://www.psx-sense.nl/...evestigd-door-rocksteady/
En leuk die batman collection! wat ik dan weer jammer vind is dat het alleen de rocksteady games zijn, probeer dan iets te regelen met die andere publisher/developer zodat origins er ook bij zit en het echt een complete collection is.
Ik heb deze games zelf ook op mijn radar staan, ze zitten ook in gamepass, althans de rocksteady batman games. Maar zou het wel leuk vinden om deze games fysiek te hebben. Toevallig laatst wel origins fysiek gekregen voor x360 nog dus wat dat betreft zou ik hiermee al 'compleet' zijn
10 second ninja DONE
@Sagat Viel me ook op ja. Stiekem vond ik Origins toch best wel heel vet.
In afwachting van Dragon Quest Builders II (vrijdag), maar ff path of Exile opgestart. Had ik al eens gedaan, maar erg kort.
Voor fans van Diablo genre toch wel een erg lekkere titel, met een ruim voldoende andere aanpak om het vers te maken. En nog free to play ook. Deze houdt ik er in als titel ernaast, af en toe ff lekker hack'n slashen en looten
Aanrader!
Voor fans van Diablo genre toch wel een erg lekkere titel, met een ruim voldoende andere aanpak om het vers te maken. En nog free to play ook. Deze houdt ik er in als titel ernaast, af en toe ff lekker hack'n slashen en looten
GamiQ, de game notes app met game maps!
Totdat je de skilltree eens gaat bestuderen. Bij de harige ballen van Odin! Zo. Enorm. Uitgebreid!-SaveMe- schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:48:
af en toe ff lekker hack'n slashen en lootenAanrader!
En al die gems die je weer met elkaar kan koppelen in de verschillende slots...
Ik heb het ook een tijdje op de pc gespeeld en speel het zo nu en dan wel eens op de PS4 en hoewel het niet de meest toegankelijke hack 'n loot is, speelt het wel erg lekker en zit het allemaal goed in elkaar. Speelt ook prima op de console trouwens.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Daar stel je even een vraag die hele volksstammen op internet in oorlog krijgtbram1984 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 06:43:
Beter dan Diablo?
Het is anders. Mensen die vonden dat Diablo 3 meer op 2 had moeten kijken vinden PoE meestal beter. Ik heb het idee dat het wat minder makkelijk casual te spelen is omdat de mechanics veel ingewikkelder zijn, meer gericht op de diehard dan iemand die af en toe even tussendoor speelt. Je kunt bv die ingewikkelde skilltree nogal makkelijk verneuken en dan mag je gewoon opnieuw beginnen om het te fixen.
Gamertag: FinrazielNL
Hangt ervan af. Ik vond D3 op een gegeven moment enorm repetitief en erg beperkt qua skills en items. PoE is veel uitgebreider en qua setting wat donkerder. Daarnaast zijn de mechanics minder toegeeflijk zoals @Finraziel zegt en het is wel handig om eerst wat onderzoek te doen naar een build. Hoewel je natuurlijk ook gewoon kan beginnen en eventueel nog een paar andere karakters aanmaken.bram1984 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 06:43:
Beter dan Diablo?
Of het beter is moet je zelf beoordelen, ik vind van wel
En het is gratis, dus het kost je hooguit wat tijd
Ik ben zelf alles behalve diehard (behalve een diehard casual
[ Voor 29% gewijzigd door Vrijdag op 10-07-2019 08:45 ]
Ik ben gewoon begonnen en wijs passives toe waar het mij goed lijkt. Zelfd met de gems. Wel een leuk systeem btw. Wel ff wennen dat er geen gold is. Ik zie wel waar het schip strand. Geen behoefte om er die hard helemaal in te verdiepen en build te gaan lopen zoeken. Heb een ranger gemaakt en tot nu toe speelt het makkelijk en lekker weg 
@Vrijdag Die skilltree is inderdaad insane, net als al die gem combos. Hoe ze dat ooit hebben kunnen fine tunen, beta testen en balanceren ....
@Vrijdag Die skilltree is inderdaad insane, net als al die gem combos. Hoe ze dat ooit hebben kunnen fine tunen, beta testen en balanceren ....
[ Voor 17% gewijzigd door -SaveMe- op 10-07-2019 14:50 ]
waar heb je fifa 19 voor 10 euro gehaald?Pykow schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:46:
Oeh die Greedfall ziet eruit als een soort weird nieuwe Assasins Creed
Ziet er wel vet uit,eentje om in gaten te hoiden Greedfall.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Watch!
Buy! Go play!
Buy! Go play!

Bekeken, en ga ik vandaag kopen. Al stond dat eigenlijk gepland, deel 1 was ondanks de minpunten een formidabel leuke game. Deze is nog beter!-SaveMe- schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 00:48:
Watch!
[YouTube: Dragon Quest Builders 2 Review]
Buy! Go play!
-SaveMe- schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 00:48:
Watch!
Buy! Go play!

Ik heb deel 1 enorm veel gespeeld en ik vond de opzet erg leuk. Waar ik echter echt een hekel aan had is als je een ‘level verder’ ging en je alles weer compleet vanaf het begin moest leren en maken. Ik lees dat dat nu weer zo is, klopt dat?-SaveMe- schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 00:48:
Watch!
Buy! Go play!
Something under the bed is drooling
Zo ver ben ik nog niet. Maar het klopt niet helemaal volgens mij. Ten eerste heb je een eiland wat altijd blijft en je neemt al je spullen en recepten mee naar en nieuw eiland.Mauz1978 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 16:48:
[...]
Ik heb deel 1 enorm veel gespeeld en ik vond de opzet erg leuk. Waar ik echter echt een hekel aan had is als je een ‘level verder’ ging en je alles weer compleet vanaf het begin moest leren en maken. Ik lees dat dat nu weer zo is, klopt dat?
Welkome toevoeging is dat de citizins (npc's) mee helpen met boeren, bouwen en vechten. Ik vind hem echt weer heel tof....
PS'ers,
Voor een zeer softe gamer hier;
- Is het de moeite waard om mijn PS3 tussen nu en een maandje ergens in te wisselen voor een PS4?
Of is het niet zoveel extra en kan ik beter wat nieuwe games kopen voor mij PS3? Zelf speel ik vooral af en toe Fifa met vrienden (offline; als ze bij mij thuis zijn) en GTA V. Via via hoorde ik over Red Dead Redemption wat wel een toffe game voor mij zou kunnen zijn.
Maar om nou speciaal daarvoor een nieuwe spelcomputer aan te schaffen...? Daarnaast hoorde ik ook dat over ongeveer een jaartje een nieuwe Playstation ongeveer uit zou kunnen komen; daarop wachten is financieel gezien misschien handiger?
Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen om mij een bepaalde richting in te duwen? :-)
In de topic waarscuwing staat specifiek ' geen aankoopadviesvragen over ps4 of pro' maar ik vind dat jouw vraag ook een beetje een open deur.
Ja een ps4 is het waard, en op basis van zowel dit als de ps1/2 en 3 zal de ps5 ook goed worden, maar wellicht ook niet, dat weten wij natuurlijk ook niet.
Mijn persoonlijke advies hierin is, probeer via een leuke deal of een 2e hands een goedkope ps4 op de kop te tikken en ga over een paar jaar dan weer voor een goedkope ps5. Maar voor meer info, lees op je gemakje gewoon het topic door. En hou voor verdere ps5 info het geruchten topic in de gaten.
- Is het de moeite waard om mijn PS3 tussen nu en een maandje ergens in te wisselen voor een PS4?
Of is het niet zoveel extra en kan ik beter wat nieuwe games kopen voor mij PS3? Zelf speel ik vooral af en toe Fifa met vrienden (offline; als ze bij mij thuis zijn) en GTA V. Via via hoorde ik over Red Dead Redemption wat wel een toffe game voor mij zou kunnen zijn.
Maar om nou speciaal daarvoor een nieuwe spelcomputer aan te schaffen...? Daarnaast hoorde ik ook dat over ongeveer een jaartje een nieuwe Playstation ongeveer uit zou kunnen komen; daarop wachten is financieel gezien misschien handiger?
Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen om mij een bepaalde richting in te duwen? :-)
In de topic waarscuwing staat specifiek ' geen aankoopadviesvragen over ps4 of pro' maar ik vind dat jouw vraag ook een beetje een open deur.
Ja een ps4 is het waard, en op basis van zowel dit als de ps1/2 en 3 zal de ps5 ook goed worden, maar wellicht ook niet, dat weten wij natuurlijk ook niet.
Mijn persoonlijke advies hierin is, probeer via een leuke deal of een 2e hands een goedkope ps4 op de kop te tikken en ga over een paar jaar dan weer voor een goedkope ps5. Maar voor meer info, lees op je gemakje gewoon het topic door. En hou voor verdere ps5 info het geruchten topic in de gaten.
[ Voor 31% gewijzigd door Sagat op 15-07-2019 12:23 ]
Certified refurbisched playstation 4 is vandaag €139,- vanwege Amazon prime day.Saninl schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:50:
PS'ers,
Doe daat RDR2 bij en je hebt een top tijd voor weinig.
[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 15-07-2019 12:22 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Voor alleen RDR2 en FIFA zou ik zeker geen nieuwe console kopen. Er zijn echter veel meer en in mijn ogen betere games te krijgen. De PS5 laat nog ca. anderhalf jaar op zich wachten en speelt ook PS4 titels af.Saninl schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:50:
PS'ers,
Dus als je geduld hebt en je wilt de kosten drukken: lekker wachten.
En dat is betrouwbaar? Zou het inderdaad een leuke prijs vinden; maar ik vraag me in eerste instantie al af hoe betrouwbaar het is omdat het een refurbisched apparaat betreft? Zeker omdat het uit het buitenland komt (met garantie ed)Donstil schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:20:
[...]
Certified refurbisched playstation 4 is vandaag €139,- vanwege Amazon prime day.
Amazon afhandeling is top dus dat lijkt mij niet echt een probleem.Saninl schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:23:
[...]
En dat is betrouwbaar? Zou het inderdaad een leuke prijs vinden; maar ik vraag me in eerste instantie al af hoe betrouwbaar het is omdat het een refurbisched apparaat betreft? Zeker omdat het uit het buitenland komt (met garantie ed)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Saninl schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:23:
[...]
En dat is betrouwbaar? Zou het inderdaad een leuke prijs vinden; maar ik vraag me in eerste instantie al af hoe betrouwbaar het is omdat het een refurbisched apparaat betreft? Zeker omdat het uit het buitenland komt (met garantie ed)
Als iets refurbished is, is het doorgaans juist betrouwbaar. Het apparaat is getest en je krijgt garantie. En Amazon is ook wel een redelijk bekende webshop (understatement ja).
Kom, dat is natuurlijk lang niet altijd het geval. Refurbished wordt heel vaak in de markt, vooral door kleinere webshops die beschadigde crap als 'bijna nieuw' verkopen.bram1984 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:49:
[...]
![]()
Als iets refurbished is, is het doorgaans juist betrouwbaar. Het apparaat is getest en je krijgt garantie.
Desondanks, met Amazon val je je inderdaad geen buil, uitstekende customer service.
Refurbished hoort altijd gecontroleerd en indien nodig gerepareerd te zijn en gewoon goed te werken. Cosmetisch mag er schade zijn en dat wordt doorgaans ook duidelijk aangegeven indien het geval.Brammos85 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:57:
[...]
Kom, dat is natuurlijk lang niet altijd het geval. Refurbished wordt heel vaak in de markt, vooral door kleinere webshops die beschadigde crap als 'bijna nieuw' verkopen.
Desondanks, met Amazon val je je inderdaad geen buil, uitstekende customer service.
Dank voor alle snelle reacties!
Refurbished vind ik zelf inderdaad soms wel eens lastige term omdat ook allerlei 'vage' shops dat aan een artikel hangen. Dat jullie goede service matchen met Amazon stelt mij zeer gerust :-). Dat is fijn om te horen!
Refurbished vind ik zelf inderdaad soms wel eens lastige term omdat ook allerlei 'vage' shops dat aan een artikel hangen. Dat jullie goede service matchen met Amazon stelt mij zeer gerust :-). Dat is fijn om te horen!
@Saninl Ik zou overigens voor dat tientje meer de 1TB versie pakken, mocht je voor deze actie gaan.
Heeft iemand hier Subnautica gespeeld? Het lijkt me een soort van No Man's Sky maar dan onderwater.
Voor 20 euro niet een hele dure game, daar hoeven we het niet voor te laten. Ben vooral benieuwd naar ervaringen hier op de PS4.
Voor 20 euro niet een hele dure game, daar hoeven we het niet voor te laten. Ben vooral benieuwd naar ervaringen hier op de PS4.
[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 15-07-2019 13:32 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Is leuk spel. Heb het niet afgemaakt omdat ik het na een tijdje te veel van hetzelfde vond (resources zoeken). De exploratie en wereld is echter wel heel vet.dvdkiwi schreef op maandag 15 juli 2019 @ 13:24:
Heeft iemand hier Subnautica gespeeld? Het lijkt me een soort van No Man's Sky maar dan onderwater.
Voor 20 euro niet een hele dure game, dus vooral benieuwd naar ervaringen hier.
Omdat de wereld niet randomly gemaakt is, heeft het een stuk meer detail en imho betere ervaring dan wat je in NMS krijgt.
Als je van dit soort spellen houd dan is dit echt een must have.
Haha 'via via'? Zelfs mijn oude moedertje was op dag 1 al volledig op de hoogte door de wereldwijde hypeSaninl schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:50:
Via via hoorde ik over Red Dead Redemption

Maar goed, ja dat is een hele vette game waar je weken mee zoet kan zijn, zo niet langer.
Verder heeft de PS een boel gave games die nu goedkoop zijn op te pikken via de PS Store of Marktplaats oid.
Op de PS5 wachten als geen die-hard gamer zijnde is niet handig.. die gaat 399,- kosten en met een beetje pech 499,- (of zelfs 599,-

Ze gaan de PS4 lang supporten na de 5, is het plan. Dus ik verwacht niet dat ie zo goedkoop gaat worden in het begin..
Of bedoel je dat iedereen zn 4 dumpt om de 5 te kopen? (Ik wel iig! Althans als er een witte komt
Heb me heel erg vermaakt met deze game.dvdkiwi schreef op maandag 15 juli 2019 @ 13:24:
Ja, je moet wel even op zoek naar resources maar je kan uiteindelijk een (mits je de blueprint vind
Daarbij vond ik het verhaal erg goed en knap in de game verwerkt.
Zeker de moeite om nog eens op te pakken en verder te spelen hoor.
Haha jij was toch ook degene die zo lang op een witte Pro aan het wachten was?poor Leno schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:59:
[...]
Haha 'via via'? Zelfs mijn oude moedertje was op dag 1 al volledig op de hoogte door de wereldwijde hype![]()
Maar goed, ja dat is een hele vette game waar je weken mee zoet kan zijn, zo niet langer.
Verder heeft de PS een boel gave games die nu goedkoop zijn op te pikken via de PS Store of Marktplaats oid.
Op de PS5 wachten als geen die-hard gamer zijnde is niet handig.. die gaat 399,- kosten en met een beetje pech 499,- (of zelfs 599,-) bij launch..
Ze gaan de PS4 lang supporten na de 5, is het plan. Dus ik verwacht niet dat ie zo goedkoop gaat worden in het begin..
Of bedoel je dat iedereen zn 4 dumpt om de 5 te kopen? (Ik wel iig! Althans als er een witte komt)
Past die kleur beter in je setup ofzo?
Hah jabram1984 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 17:04:
[...]
Haha jij was toch ook degene die zo lang op een witte Pro aan het wachten was?
Past die kleur beter in je setup ofzo?
Zowel lang gewacht op de witte OG en de witte Pro

Ik weet niet precies waarom, maar ik vind de witte versies altijd wel wat sexier ofzo. Maar ik heb sindskort een compleet nieuwe setup aan alle kanten, waarbij een zwarte beter zou staan.. dus heeeeel misschien...
@poor Leno heeft gelijk hoor: de witte PS4 is veel mooier dan de zwarte variant. Hier staat ie gebroederlijk naast mijn witte Xbox One. Verder is al mijn apparatuur gewoon zwart en mijn tv kastje alles behalve wit dus waarom ik per se een witte PS4 wilde? Werkelijk geen idee. Eigen PS4 eerst!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Top tip!! Heb er meteen 1 aangeschaft voor de oudste hier, die heeft nu momenten dat ie wel heel lange gamesessies maakt met dat Fortnite, en dan liever op z'n kamer dan in de woonkamerDonstil schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:20:
[...]
Certified refurbisched playstation 4 is vandaag €139,- vanwege Amazon prime day.
[ Voor 4% gewijzigd door Blister__ op 16-07-2019 00:01 ]
Mee eens hehe. Toen ik een pro wilde kopen en die witte zag wist ik meteen dat ik die wilde hebben. Normaliter koop ik eigenlijk alles zwart, en in het tv meubel is alles al zwart (tv, apple tv...) maar wel in een wit meubel. Alleen jammer dat het PSVR kastje weer zwart is... wel weer gaaf: de PSVR headset is ook wit met zwart, de witte controller ook, de PS4 dan wit en de breakout box zwart... ik vind het wel een chique combinatie.dvdkiwi schreef op maandag 15 juli 2019 @ 18:19:
@poor Leno heeft gelijk hoor: de witte PS4 is veel mooier dan de zwarte variant. Hier staat ie gebroederlijk naast mijn witte Xbox One. Verder is al mijn apparatuur gewoon zwart en mijn tv kastje alles behalve wit dus waarom ik per se een witte PS4 wilde? Werkelijk geen idee. Eigen PS4 eerst!
PSVR staat mooier met de witte PS4 Pro
Ik ga gewoon weer voor een pikzwarte volgend jaar. Alles in mijn kast is zwart en het boeit me eigenlijk ook weinig. Als dat ding maar vette games uit poept en wat stiller is (hoewel die van mij inmiddels stil is) out of the box.
Misschien brengen ze wel alleen een 'Playstation Blauwe' variant uitbram1984 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 08:49:
Ik ga gewoon weer voor een pikzwarte volgend jaar. Alles in mijn kast is zwart en het boeit me eigenlijk ook weinig. Als dat ding maar vette games uit poept en wat stiller is (hoewel die van mij inmiddels stil is) out of the box.
Ook prima.DigitalError schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 09:15:
[...]
Misschien brengen ze wel alleen een 'Playstation Blauwe' variant uit
Ze zijn bij Gamer.nl ook lovend - een 8,5 - over DQ2, waardoor ik toch een beetje begin te twijfelen.
Ik heb al een backlog en heb ook nog andere spellen op stapel die ik binnenkort mee wil gaan starten en/of een keer uitspelen en ik heb ook nog Portal Knights die een paar maanden geleden via PSN werd uitgedeeld.
Zijn die spellen (DQ2 vs PK) vergelijkbaar en is het eventuele verschil wel de nieuwprijs waard als het grofweg (voor mij de buitenstaander) dezelfde niche qua gaming bestrijkt?
Heerlijke game, die 20 EUR dik en dik waarddvdkiwi schreef op maandag 15 juli 2019 @ 13:24:
Spelt ps4 pro ultra HD schijfjes met films?
Nope, de eerste hit via google vertelde me dat dat niet zo is.Olga2000 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 12:13:
Spelt ps4 pro ultra HD schijfjes met films?
Ja, maar de meeste ware van minstens jaar geleden. Ik dacht dat laatste model dat wel kon.Bundin schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 12:15:
[...]
Nope, de eerste hit via google vertelde me dat dat niet zo is.
Zou een beetje lullig zijn voor de rest van de PlayStation bezitters als ze er ineens een andere dvd drive in zouden bouwen heOlga2000 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 12:19:
[...]
Ja, maar de meeste ware van minstens jaar geleden. Ik dacht dat laatste model dat wel kon.
Mwah, hardware revisies zijn geen heel vreemd ding om eerlijk te zijn. Met nieuwe revisies krijg je doorgaans ook een stillere en zuinigere versie, een 4K UHD drive zou best kunnen. Zolang er geen games op dat soort discs uitgebracht wordt mis je er weinig aan als je een oudere versie hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door Bundin op 16-07-2019 13:04 ]
Ok. Duidelijk. Dank je wel, jongens. Stom, ik heb dat ding gekocht voornamelijk om films te kijken. Ik twijfelde tussen XBox en PS. Ik dacht dat de beide de schijfjes konden afspelen. Anders had ik Xbox gekocht. Maar mijn dochter zeurde dat zij ps wilde. Dus zij heeft geluk en ik pech :-))
Ach, tegenwoordig kan je bij Amazon 4K speller voor 125 euro kopen. Dat wordt hem dus. Ik had liever minder apparaten in huis.
Btw, jullie mogen lachen. Ik dacht goed alles te hebben uitgezocht. Waarschijnlijk had ik over ultra HD ondersteuning gelezen en haalde dingen door elkaar.
Ach, tegenwoordig kan je bij Amazon 4K speller voor 125 euro kopen. Dat wordt hem dus. Ik had liever minder apparaten in huis.
Btw, jullie mogen lachen. Ik dacht goed alles te hebben uitgezocht. Waarschijnlijk had ik over ultra HD ondersteuning gelezen en haalde dingen door elkaar.
Nieuwe systeemupdate 6.72!
Nog een paar van zulke updates en mijn PS4 haalt uit zichzelf koffie voor me, doet de afwas en brengt mijn zoontje naar school. AwesomenessThis system software update improves system performance.
Het maken van grappen over de system updates is hier ondertussen al zo origineel als de updates zelfVrijdag schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 16:13:
Nieuwe systeemupdate 6.72!
[...]
Nog een paar van zulke updates en mijn PS4 haalt uit zichzelf koffie voor me, doet de afwas en brengt mijn zoontje naar school. Awesomeness
Tradities moet je in ere houdenAnton.net schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 17:19:
[...]
Het maken van grappen over de system updates is hier ondertussen al zo origineel als de updates zelf
Wordt tijd dat ze die tekst van de updates ook eens in een andere kleur dan wit gaan doen ...
ies koeltoer 😌
Nieuwe indie game van Nederlandse makelij komt binnenkort naar de PS4. Had nog niet eerder van deze studio (Keoken Interactive) gehoord eerlijk gezegd.
Voice-over is duidelijk ingesproken door een Nederlander
PS4 Pro is nu 299 bij de Media Markt.
Waarschijnlijk prijsfout geweest. Staat weer op 398.
Waarschijnlijk prijsfout geweest. Staat weer op 398.
[ Voor 60% gewijzigd door Ari Gold op 18-07-2019 12:18 ]
Het gebeurt me niet vaak dat ik een antwoord zoek en het dan niet kan vinden na een aantal zoekpogingen. Dus toch maar een vraag in dit topic.
Kan je met remote play op je PS4 naar je PC nog steeds gebruik maken van je PS4 op een andere account? Ik wil graag met vriendin Path of Exile spelen. Kan ik via Remote Play inloggen op mijn account en zij op de PS4 spelen op haar eigen account? En dan ook samen in een game/instance/party/whatever zitten.
Dat zou een soort local co-op creëren, maar wel op verschillende schermen natuurlijk.
Kan je met remote play op je PS4 naar je PC nog steeds gebruik maken van je PS4 op een andere account? Ik wil graag met vriendin Path of Exile spelen. Kan ik via Remote Play inloggen op mijn account en zij op de PS4 spelen op haar eigen account? En dan ook samen in een game/instance/party/whatever zitten.
Dat zou een soort local co-op creëren, maar wel op verschillende schermen natuurlijk.
Neen, dat gaat niet. Ook redelijk logisch, want dan zouden de resources (CPU, mem, etc) ineens moeten gedeeld worden door 2 sessies.Lapras schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:52:
Je kan ook in Remote Play niet switchen van user want je logt eigenlijk via Remote Play in op een bepaalde user van de PS4.
Yes. Goed. Dank.Twixie schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:57:
[...]
Neen, dat gaat niet. Ook redelijk logisch, want dan zouden de resources (CPU, mem, etc) ineens moeten gedeeld worden door 2 sessies.
Je kan ook in Remote Play niet switchen van user want je logt eigenlijk via Remote Play in op een bepaalde user van de PS4.
Nu voel ik me redelijk stom. Dit had ik zelf kunnen bedenken.
Zo stom is het nu ook weer niet he. Had het me destijds ook afgevraagd, maar als je Remote Play bezig bent, is de console zelf (op TV dus) dus niet beschikbaar, en toen besefte ik ook wel dat het eigenlijk wel logisch is.Lapras schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 14:01:
[...]
Nu voel ik me redelijk stom. Dit had ik zelf kunnen bedenken.
Dat je via Remote Play niet van user kunt switchen, vind ik dan weer minder logisch. Het zou zich eigenlijk gewoon moeten gedragen als een remote scherm, maar dat is het dus niet helemaal. Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat een user aan een controller gelinkt wordt. Op de console kan je dan uitloggen en switchen van user, maar via Remote Play kan je niet uitloggen, want dan ben je je remote sessie kwijt.
o..m..g.. dat accentkazuka schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:55:
Nieuwe indie game van Nederlandse makelij komt binnenkort naar de PS4. Had nog niet eerder van deze studio (Keoken Interactive) gehoord eerlijk gezegd.
[YouTube: Deliver Us The Moon - Apollo 11 | PS4]

Lijkt me ook wel geinig
Key Features
# Moving Story: Experience a story about love, friendship and keeping promises in three acts.
# Rat Mode: Climb, jump, crawl, slither and sneak like a rodent.
# Hybrid Gameplay: Experience the narrowness in walls and under the floor by a switching perspective between 3D platforming, side-scrolling and top-down.
# Full Immersion: Compasses are for humans. Make your own path! No mini-map, no waypoints… just your rodent survival instincts.
# Tough as Nails: No armor, no ordinance drops. Use the world and your wits to overcome overwhelming danger.
# A Rat’s Evolution: Gather gadgets and “add-ons” to survive the way back home…
# Quests and Choices: Try different approaches when solving riddles and quests.
Trailer voor Etherborn, een esthetische puzzle platformer waarbij je de wetten van de zwaartekracht tart:
De firmware van m'n PS4 (12xxB SAC-001) is corrupt geraakt. hierdoor syncen de controllers niet. het lukt niet om via het menu de firmware opnieuw te installeren. Afgelopen weekend heb ik een Teensy board geprepareerd en de PS4 gedemonteerd.
Ik volg de tutorial van Andrew Paul. Hij zal de benodigde firmware online zetten zodat ik verder kan.
YouTube: PS4 Controller Sync NOR Flash Corruption Repair 3/3 - Dumping, Fixin...
Ik volg de tutorial van Andrew Paul. Hij zal de benodigde firmware online zetten zodat ik verder kan.
YouTube: PS4 Controller Sync NOR Flash Corruption Repair 3/3 - Dumping, Fixin...
[ Voor 39% gewijzigd door frenque op 22-07-2019 10:48 ]
Ik ben nu ruim een week redelijk compulsief bezig met Surviving Mars 
Het is een "city builder" op Mars en daarmee thematisch erg leuk en verschillend genoeg van andere games in het genre. De besturing moet je wel even in de vingers krijgen, maar werkt dan goed genoeg. Een aanrader voor mensen die van dit soort games houden!
Het is een "city builder" op Mars en daarmee thematisch erg leuk en verschillend genoeg van andere games in het genre. De besturing moet je wel even in de vingers krijgen, maar werkt dan goed genoeg. Een aanrader voor mensen die van dit soort games houden!
[ Voor 2% gewijzigd door Kwistnix op 22-07-2019 12:47 . Reden: Link aangepast, thanks @bram ]
Nu hoop ik niet dat mensen het product kopen waar je naar linkt, want dat is de season pass.Kwistnix schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:15:
Iemand toevallig nog wat tips voor games voor mijn zoon?
Hij is 6 jaar en vind de volgende games erg leuk.
Lego Super Heroes 1
Lego Star Wars
Lego Harry Potter 1 en 2
Op de tablet vind hij de platformer Oddmar erg leuk.
Lego Super Heroes 1
Lego Star Wars
Lego Harry Potter 1 en 2
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
De andere Lego spellen? Batman, The Lego Movie etc.? En anders misschien Knack, Tearaway, Rayman, Little Big Planet?Tijntje schreef op maandag 22 juli 2019 @ 15:31:
Iemand toevallig nog wat tips voor games voor mijn zoon?
Lego Super Heroes 1
Lego Star Wars
Lego Harry Potter 1 en 2
Heb 'm nog op de plank staan. Ben een groot voorstander van (city) builders alleen trek ik juist dat thema niet (alles wat lijkt op SF/buitenaards etc.).Kwistnix schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:15:
Zal 'm toch maar 's proberen, kan geen kwaad
Het leuke is wel dat Surviving Mars, hoewel vanzelfsprekend SF, wel dicht bij mogelijke realiteit blijft, wat bijvoorbeeld bij Civ: Beyond Earth totaal niet zo is.Exorcist schreef op maandag 22 juli 2019 @ 16:45:
[...]
Heb 'm nog op de plank staan. Ben een groot voorstander van (city) builders alleen trek ik juist dat thema niet (alles wat lijkt op SF/buitenaards etc.).
Zal 'm toch maar 's proberen, kan geen kwaad
De Lego's zijn altijd goed maar aangezien hij er daar a 3 van heeft wil ik ook wel eens iets anders geven.Vrijdag schreef op maandag 22 juli 2019 @ 16:09:
[...]
De andere Lego spellen? Batman, The Lego Movie etc.? En anders misschien Knack, Tearaway, Rayman, Little Big Planet?
Rayman Legend leek me inderdaad ook wel wat, Knack II ga ik eens naar kijken.
Iemand een idee hoe moeilijk pricewatch: Crash Team Racing Nitro-Fueled, PS4 is voor een 6 jarige.
In de reviews die ik gelezen heb wordt wel gezegd dat het moeilijker is als Mario cart.
[ Voor 38% gewijzigd door Tijntje op 22-07-2019 17:30 ]
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
De game is inderdaad moeilijker dan Mario Kart, maar je kan Easy difficulty kiezen.Tijntje schreef op maandag 22 juli 2019 @ 17:03:
[...]
Iemand een idee hoe moeilijk pricewatch: Crash Team Racing Nitro-Fueled, PS4 is voor een 6 jarige.
In de reviews die ik gelezen heb wordt wel gezegd dat het moeilijker is als Mario cart.
Ik wil je zeker Spyro reignited trilogy aanraden. (Redelijk simpele platform game)
Ik vraag me af of iemand van 6 er zelfs op Easy lol van beleeft... Ook dan moet je nog steeds wel weten wat je aan het doen bent. Spyro is een goede, heerlijk toegankelijk! Knack ook niks?Anton.net schreef op maandag 22 juli 2019 @ 17:37:
[...]
De game is inderdaad moeilijker dan Mario Kart, maar je kan Easy difficulty kiezen.
Ik wil je zeker Spyro reignited trilogy aanraden. (Redelijk simpele platform game)
Net voor het eerst (vreemd genoeg) iets vernomen van Man of Medan.
Van de makers van Until Dawn wat aan alle kanten te merken is, zie:
YouTube: 9 Minutes of The Dark Pictures: Man of Medan Gameplay - Gamescom 2018
Zal niet voor iedereen nieuw zijn maar vreemd dat het onder mijn radar gebleven is gezien mijn voorkeur voor dergelijke games. Er komen meerdere delen dus ik verwacht een prijskaartje van 30/40 Euro en een speelduur van 6/8 uur maar als ik afga op de trailers meer dan waard om een avondje (of twee) door te brengen met een maat of wat maten of de bank, licht uit en geluid hard
Van de makers van Until Dawn wat aan alle kanten te merken is, zie:
YouTube: 9 Minutes of The Dark Pictures: Man of Medan Gameplay - Gamescom 2018
Zal niet voor iedereen nieuw zijn maar vreemd dat het onder mijn radar gebleven is gezien mijn voorkeur voor dergelijke games. Er komen meerdere delen dus ik verwacht een prijskaartje van 30/40 Euro en een speelduur van 6/8 uur maar als ik afga op de trailers meer dan waard om een avondje (of twee) door te brengen met een maat of wat maten of de bank, licht uit en geluid hard
Kinderen hebben over het algemeen meer affiniteit met Mario en consorten, alleen daarom al zou ik daarvoor kiezen. Daarnaast loopt Mario Kart soepel op 60fps. Crash Bandicoot is capped op 30fps, speelt ook niet lekker en voelt sloom aan (getest op PS4).Anton.net schreef op maandag 22 juli 2019 @ 17:37:
[...]
De game is inderdaad moeilijker dan Mario Kart, maar je kan Easy difficulty kiezen.
[ Voor 29% gewijzigd door Dhrax op 23-07-2019 09:43 ]
Weet iemand toevallig waar je tegenwoordig nog een PS4 PRO glacier white vertical stand kunt kopen? De zwarte is (logisch) overal nog te koop, maar afgezien van Amazon zie ik het ding nergens.
Ja, daar heb je een goed punt. Misschien Tabletop Racing World Tour? Dat is ook wel een leuk spel, racen op een bureau of in de badkamerTijntje schreef op maandag 22 juli 2019 @ 17:03:
[...]
De Lego's zijn altijd goed maar aangezien hij er daar a 3 van heeft wil ik ook wel eens iets anders geven.
Rayman Legend leek me inderdaad ook wel wat, Knack II ga ik eens naar kijken.
Off-topic, maar why-oh-why is er nooit een remake van Micro Maniacs gekomen ! Wat was dat een zalige lokale multiplayer game, en ook het concept waarbij voor alle spelers het volledige scherm gebruikt werd ipv split-screen was vrij uniek.
Eens, al kun je in dat opzicht wel Rocket League als vergelijkbare game noemen van deze generatie, qua impact...Twixie schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 16:21:
[...]
Off-topic, maar why-oh-why is er nooit een remake van Micro Maniacs gekomen ! Wat was dat een zalige lokale multiplayer game, en ook het concept waarbij voor alle spelers het volledige scherm gebruikt werd ipv split-screen was vrij uniek.
Vreemde vergelijking want de games hebben nagenoeg niets gemeen. Rocket League is geen race game, Rocket League gebruikt juist wél voertuigen ipv rennende mannekes, Rocket League is juist weer wel split screen.Martinspire schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 16:27:
[...]Eens, al kun je in dat opzicht wel Rocket League als vergelijkbare game noemen van deze generatie, qua impact...
Qua impact kan ik zelfs niet oordelen. Micro Maniacs dateert nog van de begindagen van het Internet dus geen idee hoe groot een fenomeen dat dan was. Weet wel dat het big fun was om met vrienden of collega's te spelen. Moet 20j geleden zijn of zo... wat word ik oud
Ik speelde vroegâh op de pc heel vaak Super Off Road. Waarbij je met z'n vieren(!) op één toetsenbord kon spelen. Je had ook gewoon één scherm en op een gegeven moment zat iedereen elkaar in de wegTwixie schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 16:21:
[...]
Family friendly, splitscreen mogelijkheden, populariteit, game met auto's. Genoeg overeenkomsten. Heeft aardig wat mensen naar PS4 getrokken verder toen hij even gratis was. Genoeg families waar de kids even een paar potjes spelen met vriendjes. Sure het is geen track racer, maar daar zijn er ook nog wel een paar van. Er is overigens nog Micro Machines: World Series geweest, maar dat was meer een arena deathmatch dan racing gameTwixie schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 16:30:
[...]
Vreemde vergelijking want de games hebben nagenoeg niets gemeen. Rocket League is geen race game, Rocket League gebruikt juist wél voertuigen ipv rennende mannekes, Rocket League is juist weer wel split screen.
Qua impact kan ik zelfs niet oordelen. Micro Maniacs dateert nog van de begindagen van het Internet dus geen idee hoe groot een fenomeen dat dan was. Weet wel dat het big fun was om met vrienden of collega's te spelen. Moet 20j geleden zijn of zo... wat word ik oud.
Geen splitscreen en ook geen auto's, want ik had het dus over Micro Maniacs, die een opvolger was van Micro Machines. Zelf heb ik nooit Micro Machines gespeeld, dus weet niet of het non-splitscreen aspect daar ook al in zat: het was een race met een afvallingsmechanisme, namelijk wat on-screen kwam werd bepaald door de leider in de race. Als je te ver achterop raakte vloog je uit de race op het moment dat je off-screen gingMartinspire schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 17:57:
[...]
splitscreen mogelijkheden, game met auto's. ... Er is overigens nog Micro Machines: World Series geweest, maar dat was meer een arena deathmatch dan racing game
Ik vermoed dat Tabletop Racing World Tour waar @Vrijdag het over had, nog het dichtst in de buurt van Micro Machines komt.
Nah, die heeft dat ook niet. Je moet dan kijken naar Mashed, Wrecked: Revenge Revisited en recent nog ObliteracersTwixie schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 18:28:
[...]
Geen splitscreen en ook geen auto's, want ik had het dus over Micro Maniacs, die een opvolger was van Micro Machines. Zelf heb ik nooit Micro Machines gespeeld, dus weet niet of het non-splitscreen aspect daar ook al in zat: het was een race met een afvallingsmechanisme, namelijk wat on-screen kwam werd bepaald door de leider in de race. Als je te ver achterop raakte vloog je uit de race op het moment dat je off-screen ging.
Ik vermoed dat Tabletop Racing World Tour waar @Vrijdag het over had, nog het dichtst in de buurt van Micro Machines komt.
https://store.playstation...05096_00-OBLITERACERS0001
Kun je overigens met 16 man tegelijk doen (via mobiel als gamepad). Op het werk met een beamer projecteren op een groot scherm of muur werkt dan dus ook prima
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 23-07-2019 19:20 ]
Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.