Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Vindt je? Heb hem geinstalleerd 30min gespeeld en weer verwijderd. Ik vond het allemaal zo sloom en stroef gaan, ik ben ook totaal niet van het constant sneaken in games.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28
DigitalError schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:49:
Death is not the end
There is no traditional ‘game over’ state in Death Stranding. Lose your life during combat and you’ll find yourself in an upside-down realm, searching for a way back to the living.
Sekiro wil z'n idee terug :P

Weet echt niet wat ik nou van DS moet vinden, word van de trailer ook niet echt heel veel wijzer. Het enige wat me opviel is hoe ontzettend mooi het eruit ziet maar verder is het één groot vraagteken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
dvdkiwi schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:29:
[...]

Weet echt niet wat ik nou van DS moet vinden, word van de trailer ook niet echt heel veel wijzer. Het enige wat me opviel is hoe ontzettend mooi het eruit ziet maar verder is het één groot vraagteken.
Kijk anders gewoon een paar reviews, Dark Souls is namelijk al een tijdje uit dus er is zat over te vinden op Youtube :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gummiebeer schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:11:
Eindelijk kan ik gaan genieten met de Pro!
De 42" Panasonic ST30 is met pensioen gegaan en is er een Sony KD-55XF8577 voor in de plaats gekomen. oOo
Gisteren even RDR2 aangeslingerd en wat een verschil zo in 4K en HDR! <3
Ooh keurig. Ik ben van een 65St50 naar een 85xf85 gegaan twee weken terug. Vond de overgang gekalibreerde plasma naar LCD wat moeizaam maar nu ik hem goed heb ingesteld is het erg fraai. Laat die Ps5 maar komen, zodat we native 4K krijgen enz :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28
DigitalError schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:30:
[...]

Kijk anders gewoon een paar reviews, Dark Souls is namelijk al een tijdje uit dus er is zat over te vinden op Youtube :+
Zie dat je met een zwaard rondloopt? Hou niet van geweld, ik blijf wel bij Farming Simulator ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:20:
[...]

Dit tot scheel contrast met mgs 5, de game die het beste combat systeem heeft van welke game dan ook.
Schril* contrast

Maar Kingdom Hearts had toch al de beste combat? :+

Persoon werd ik niet heel warm van Ground Zeroes. Heb wel MGS5 op mijn HDD staan (PS Plus), maar nog nooit opgestart. De combat kan ik me in ieder geval niks meer van herinneren.
dvdkiwi schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:29:
[...]

Het blijft ook een groot vraagteken totdat we een goede gameplay demo zien, denk ik. Wie weet wordt het helemaal niks. Zou zomaar kunnen, maar tot dan zit mijn glas lekker halfvol. ;)
Donstil schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:32:
[...]

Ooh keurig. Ik ben van een 65St50 naar een 85xf85 gegaan twee weken terug. Vond de overgang gekalibreerde plasma naar LCD wat moeizaam maar nu ik hem goed heb ingesteld is het erg fraai. Laat die Ps5 maar komen, zodat we native 4K krijgen enz :)
Verwacht daar vooral niet teveel van, tenzij je heel dichtbij gaat zitten (maar dan nog). Het zijn uiteindelijk "maar" extra pixels. Goede HDR zal meer opvallen (hoewel ik bang ben dat de zwartwaardes van deze TV daar niet echt optimaal voor zijn om het echt goed te zien, maar dat terzijde), net als ray tracing, een hogere framerate, meer geheugen/snellere opslag voor het laden van textures. Een 1080p game met dit alles zal er een stuk mooier uitzien dan een native 4K game zonder dit alles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:22

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik denk dat DS een prima game gaat worden om een video playthrough van te kijken. Ik gok op ontzettend veel cutscenes en een vreemd maar vet verhaal dat je ook niet altijd hoeft te begrijpen (wat ik af en toe helemaal niet erg vind). Zo staan Metal Gear Solid 1 en 3 nog steeds erg hoog in mijn all time list. :) De 1e keer dat ik MGS1 speelde kan ik me nog herinneren als de dag van gisteren, maar is toch al echt wel weer 20 jaar geleden. Deel 5 heb ik nooit gespeeld omdat ik Ground Zeroes weer niets vond…

Maar de gameplay van DS zag er niet zo heel denderend uit. Die scene waarin je achterna gezeten wordt in dat open veld door 4 man... Hadden ze er beter uit mogen laten. Verder wel voornamelijk stealth dat ze hebben laten zien en daar ben ik weer wat minder van de laatste jaren. Maarja het is natuurlijk ook Kojima. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:47:
Verwacht daar vooral niet teveel van, tenzij je heel dichtbij gaat zitten (maar dan nog). Het zijn uiteindelijk "maar" extra pixels. Goede HDR zal meer opvallen (hoewel ik bang ben dat de zwartwaardes van deze TV daar niet echt optimaal voor zijn om het echt goed te zien, maar dat terzijde), net als ray tracing, een hogere framerate, meer geheugen/snellere opslag voor het laden van textures. Een 1080p game met dit alles zal er een stuk mooier uitzien dan een native 4K game zonder dit alles.
Ik zit er op de THX standaard vanaf, 4K is prima te zien. Ik verwacht daar dus zeker wel wat van.

Zwart waarde zijn overigens prima voor dit formaat, vanwege direct lit ipv edge lit. Geen oled natuurlijk maar meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
MGS V draait op 60fps, dat alleen al zorgde er voor dat die game heel lekker speelde.

Van de gameplay van DS ben ik ook nog niet helemaal overtuigd. Het ziet er een beetje stroef uit.
(Die ladder en dat touw zien er dan wel leuk uit)
Ik ben vooral onder de indruk van de sfeer enzo. DS voelt fris aan, eens een andere en nieuwe game.
Hopelijk zit er wel een zekere structuur en logica in alle gekke shit die we gezien hebben. Anders gaat het voor mij al snel overdreven en nep aanvoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:04:
[...]

Ik zit er op de THX standaard vanaf, 4K is prima te zien. Ik verwacht daar dus zeker wel wat van.

Zwart waarde zijn overigens prima voor dit formaat, vanwege direct lit ipv edge lit. Geen oled natuurlijk maar meer dan prima.
Ontken ik ook zeker niet, maar ik sla persoonlijk nu niet meteen stijl achterover van een 4K game. Dat doe ik eerder bij een game met goede HDR en dan mag het wat mij betreft ook 1440p zijn. Dat was op mijn Sony 9005 al prima, maar nu op mijn OLED (Sony ging stuk en Sony daarna ook, dus kon voor een kleine bijbetaling een OLED krijgen) helemaal indrukwekkend. Dat van die zwartwaardes heb ik van RTINGS. Hoop op rondgehangen toen ik op zoek was. Ik denk dat je dat juist op dit formaat sneller ziet.

Het zijn uiteindelijk "maar" wat extra pixels. Als ik zelf aspect zou mogen kiezen wat minder zou mogen zijn, zodat de rest beter wordt, dan zou ik denk ik als eerste voor resolutie kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:17:
[...]

Ontken ik ook zeker niet, maar ik sla persoonlijk nu niet meteen stijl achterover van een 4K game. Dat doe ik eerder bij een game met goede HDR en dan mag het wat mij betreft ook 1440p zijn. Dat was op mijn Sony 9005 al prima, maar nu op mijn OLED (Sony ging stuk en Sony daarna ook, dus kon voor een kleine bijbetaling een OLED krijgen) helemaal indrukwekkend. Dat van die zwartwaardes heb ik van RTINGS. Hoop op rondgehangen toen ik op zoek was. Ik denk dat je dat juist op dit formaat sneller ziet.

Het zijn uiteindelijk "maar" wat extra pixels. Als ik zelf aspect zou mogen kiezen wat minder zou mogen zijn, zodat de rest beter wordt, dan zou ik denk ik als eerste voor resolutie kiezen.
Oke nou dat is je goed recht. Ik zie graag een hogere resolutie. Liever zowel resolutie als de rest natuurlijk maar dat zal met het prijspunt van de consoles lastig worden ben ik bang.

Overigens is de 85XF85 een vreemde eend in de bijt als het aankomt op de XF85 serie. Totaal anders dan de kleinere modellen. Dus dan moet je specifiek die gecontroleerd hebben. Zwart waarde van oled zijn uiteraard beter maar een oled in 85” is helaas niet te betalen en kleiner wilde ik niet meer, immersiveness is voor mij veel belangrijker dan bijvoorbeeld die zwart waarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:47:
Ik denk dat DS een prima game gaat worden om een video playthrough van te kijken. Ik gok op ontzettend veel cutscenes en een vreemd maar vet verhaal dat je ook niet altijd hoeft te begrijpen (wat ik af en toe helemaal niet erg vind). Zo staan Metal Gear Solid 1 en 3 nog steeds erg hoog in mijn all time list. :) De 1e keer dat ik MGS1 speelde kan ik me nog herinneren als de dag van gisteren, maar is toch al echt wel weer 20 jaar geleden. Deel 5 heb ik nooit gespeeld omdat ik Ground Zeroes weer niets vond…

Maar de gameplay van DS zag er niet zo heel denderend uit. Die scene waarin je achterna gezeten wordt in dat open veld door 4 man... Hadden ze er beter uit mogen laten. Verder wel voornamelijk stealth dat ze hebben laten zien en daar ben ik weer wat minder van de laatste jaren. Maarja het is natuurlijk ook Kojima. :P
Persoonlijk vind ik het jammer dat Kojima altijd science-fiction gebruikt in zijn games. Verziekt voor mij altijd de sfeer in dergelijke games en één van de redenen dat ik ben afgehaakt in MGS5. Zit niet zo te wachten op robots en al die onzin..maar als je games koopt van Kojima dan is het vaak wachten op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Word er zo fkk chagrijnig van dat ik meer dan 75GB vrij heb en om een 10GB update te downloaden dat ik dan "Not enough space" heb.. en niets werkt qua data rebuilding enzo :( :( :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
poor Leno schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:01:
Word er zo fkk chagrijnig van dat ik meer dan 75GB vrij heb en om een 10GB update te downloaden dat ik dan "Not enough space" heb.. en niets werkt qua data rebuilding enzo :( :( :(
dat kun je ook niet fixen, dat is puur dat copying game gebeuren wat echt als een soort van soa voor je ps4 is vind ik persoonlijk. echt de meeste domme 'feature' als je beschikt over goed internet.

voor die copy heeft ie namelijk 2x de schijfruimte nodig van de grootte van de game, dus als je game 50gb is heb je al 100gb nodig.

[ Voor 12% gewijzigd door RubenSaurus op 30-05-2019 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Systeem Software 6.70 is er nu:

Nog stabieler en geen extra functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:26

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:38:
Systeem Software 6.70 is er nu:

Nog stabieler en geen extra functies.
"This system software update improves system performance"

'tis echt een running gag van Sony :P

[ Voor 12% gewijzigd door BlackEyedAngel op 30-05-2019 13:20 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:29
YouTube: Ghostbusters: The Video Game Remastered - Reveal Trailer | PS4
Deze is aanrader voor fans van eerste 2 films met orginele acteurs nu als remaster _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
Mensen hier die path of exile spelen op de ps4? Vanochtend gedownload maar hij weigert op te starten krijg error ce-32809-2. Staat ook een slotje bij het icoontje, iemand enig idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 15:32:
Mensen hier die path of exile spelen op de ps4? Vanochtend gedownload maar hij weigert op te starten krijg error ce-32809-2. Staat ook een slotje bij het icoontje, iemand enig idee wat het kan zijn?
Foutcode al gegoogled? Licenties al hersteld? Al verwijderd en opnieuw gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
bram1984 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 15:35:
[...]

Foutcode al gegoogled? Licenties al hersteld? Al verwijderd en opnieuw gedownload?
Google geeft geen hits, weet niet hoe je licenties hersteld of wat het uberhaubt is, opnieuw downloaden zou ik kunnen proberen. Wel gecontroleerd op updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Malt007 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 15:36:
[...]

Google geeft geen hits, weet niet hoe je licenties hersteld of wat het uberhaubt is, opnieuw downloaden zou ik kunnen proberen. Wel gecontroleerd op updates.
Menu > Options > Account > Restore Licences

vaak is ie dan even de link kwijt tussen je account en de game ofzo en zou het daarna weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 15:36:
[...]

Weet je wel zeker dat de code goed is overgenomen?

Licenties herstellen is ook iets wat je kan Googlen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Al mijn games zijn gelocked na het herstellen van de licenties. Haha wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 22:31
Haha, praaaaank!!! :*)
Malt007 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 16:08:
Al mijn games zijn gelocked na het herstellen van de licenties. Haha wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Maar wat nu? Heb de playstation al opnieuw opgestart, nog een x de licenties hersteld, netwerk gecontroleerd, gegoogled op de code.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Malt007 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 16:12:
Maar wat nu? Heb de playstation al opnieuw opgestart, nog een x de licenties hersteld, netwerk gecontroleerd, gegoogled op de code.
Even je console als primair instellen (of van primair afhalen en dan weer opnieuw primair maken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Malt007 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 16:12:
Er zal iets account-side niet goed zitten, die licentie checkt namelijk alleen maar of die games echt van jou zijn (en als hij dat niet weet geeft ie een slotje). PS4 op Primair ingesteld? doe je aan game sharing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malt007
bram1984 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 16:14:
[...]

Even je console als primair instellen (of van primair afhalen en dan weer opnieuw primair maken).
Thx, dit werkte. Path of Exile werkt ook nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modern Warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ziet er best goed uit, maar wat is dit?
Is dit weer een soort remake/reboot van de eerste MW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:09:
Soft reboot geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Anton.net

Is nog niet veel over bekend. De moderne tijd en dan een nieuw oorlogsverhaal denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:11:
@Anton.net

Is nog niet veel over bekend. De moderne tijd en dan een nieuw oorlogsverhaal denk ik.
En geen season pass en crossplay tussen pc, xbox, playstation.

https://twitter.com/charlieINTEL/status/1134144138084007937

[ Voor 10% gewijzigd door RubenSaurus op 30-05-2019 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DigitalError

Ik had het meer over de singleplayer. Crossplay is volgens jou bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:13:
@DigitalError

Ik had het meer over de singleplayer. Crossplay is volgens jou bevestigd?
volgens die link wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Lol.
Iedereen heeft pas de remaster gespeeld. Waarom maken ze dan dit? 8)7
Ik begrijp niet echt wat hier de bedoeling van is

Ziet er verder wel prima uit. Ik heb meer interesse dan andere CoD's de voorbije jaren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Multiplayer zal wel 'the same old shit' zijn.

Ik haal de game wel denk ik, lekker goedkoop ook, maar ik ga het casual spelen. Singleplayer uitspelen natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Lekker goedkoop? wat wordt de prijs dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03
Even crosspost uit COD4 topic

Holy.. Looking good. New engine, crossplay tussen PC en consoles en geen season pass.

ResetEra: https://www.resetera.com/...ain-price-returns.119888/

Digital Foundry: https://www.eurogamer.net...most-advanced-visuals-yet
From a technological perspective, the trailer demonstrates a radical revamp of COD's rendering technology and the trailer revealed today is running in real-time on PlayStation 4 Pro. No CG fakery, no 'in-engine' footage - what you see is what you get, and it's a new milestone for the franchise.
Oké, dan kan ik niet wachten op Xbox One X footage als de PS4 Pro deze pracht eruit weet te persen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:18:
Lekker goedkoop? wat wordt de prijs dan?
Call of Duty: Modern Warfare won't have a season pass.

Ik schat in 69,99 Euro digitaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:38:
[...]

Call of Duty: Modern Warfare won't have a season pass.

Ik schat in 69,99 Euro digitaal dus.
ja dat gok ik ook, niets goedkoops aan dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Waarom zou het goedkoop moeten zijn?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Rivanov schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:46:
Waarom zou het goedkoop moeten zijn?
Hoeft ook niet, maar @Verwijderd zei eerder: lekker goedkoop en ik vroeg me toen af wat er goedkoop aan was want ik gokte al dat de game gewoon full retailprijs zou gaan.

Even buiten beschouwing gelaten dat als de game 2 tientjes was ik hem ook niet gekocht had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vind de ResetEra threads altijd handig als verzameling van alle info. :)

https://www.resetera.com/...ain-price-returns.119888/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Rivanov schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:49:
Vind de ResetEra threads altijd handig als verzameling van alle info. :)

https://www.resetera.com/...ain-price-returns.119888/
Maar die link had je al gepost hierboven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:27
Anton.net schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:09:
Volgens mij nog voor de eerste MW aangezien Price wat jonger hier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ari Gold schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 21:23:
[...]

Volgens mij nog voor de eerste MW aangezien Price wat jonger hier is.
Aldus ArsTechnica
Despite reusing the old series name without a number attached, this game is neither a remake nor a remaster. CoD:MW hits reset on the series' timeline. Infinity Ward has rewound a few of its familiar characters and concepts, then placed them in an entirely new, "current-day" storyline. The development team is doing this in part to usher in a first for the series: an entire half of the campaign played from the perspective of an Arab soldier.
https://arstechnica.com/g...w-campaign-new-brutality/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:25:

Holy.. Looking good. New engine, crossplay tussen PC en consoles en geen season pass.

[YouTube: Official Call of Duty®: Modern Warfare® - Reveal Trailer]

[...]

Oké, dan kan ik niet wachten op Xbox One X footage als de PS4 Pro deze pracht eruit weet te persen.
Meer pixels waarschijnlijk. Verder niks schokkends denk ik? Ik ben vooral benieuwd of het op beide consistent op 60fps gaat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
bram1984 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 21:55:
[...]

Meer pixels waarschijnlijk. Verder niks schokkends denk ik? Ik ben vooral benieuwd of het op beide consistent op 60fps gaat draaien.
Volgens DF loopt de huidige versie al op 60fps en dat is nog de "not optimized version".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@DigitalError

Voor mij is MW goedkoper dan de vorige CoD's omdat ik nu geen Season Pass erbij hoef te kopen. Black Ops 4 heeft mij daarom 99,99 Euro gekost en de vorige CoD's ook zoiets. MW gaat mij 69,99 Euro kosten en dan heb ik toch alle toekomstige maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
Rivanov schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:25:

[YouTube: Official Call of Duty®: Modern Warfare® - Reveal Trailer]

[...]

Het eerste wat in mij op komt is dat dit "to good to be true" is.
Als je naar de intro kijkt waar hij dan rokend (roken in oorlogs situatie, okay?) in dat bos staat en dan dat stuk direct na "we're going dark" dan hebben ze of oude beelden gebuikt om het nieuwe te versterken of dat stukje erna is wel zo erg opgepoetst dat het haast niet waar kan zijn.

Als het echt zo is dan ziet het er wel verdomd realistisch uit dat dan weer wel maar aangezien COD niet helemaal mijn ding is wacht ik even op wat de meute ervan vindt als ie gereleased is ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@schumi2004 Wat is er gek aan dat roken dan? Jij denkt dat er niet gerookt wordt door soldaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
bram1984 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:10:
@schumi2004 Wat is er gek aan dat roken dan? Jij denkt dat er niet gerookt wordt door soldaten?
Niet in een dergelijke situatie als het de bedoeling is niet op te vallen maar dat was mijn gedachte kronkel toen ik dat zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
bram1984 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 21:55:
[...]

Het zal vast weer 30fps voor de SP en 60fps voor de MP worden?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:10
Martinspire schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:16:
[...]

Het zal vast weer 30fps voor de SP en 60fps voor de MP worden?
Hoezo weer? Call of Duty is altijd 60 FPS geweest zowel single als multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
schumi2004 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:12:
[...]

Niet in een dergelijke situatie als het de bedoeling is niet op te vallen maar dat was mijn gedachte kronkel toen ik dat zag.
Kan best hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:17
Yonix schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 08:28:
[...]

Hoe zijn de ervaringen hier met Sony's klanten- en reparatieservice?

Ik heb afgelopen maandag namelijk contact opgenomen met Sony i.v.m. bovenstaande probleem. De beste man zou het probleem doorspelen naar Hardware en die zouden mij een e-mail sturen met een verzendlabel voor reparatie. Echter, tot op heden heb ik nog niets van ze vernomen. :S

Daarnaast gaf hij aan dat Sony maar 1 jaar fabrieksgarantie biedt. Ik dacht dat dit wettelijk gezien binnen Europa 2 jaar zou zijn.
Sony is je helemaal niets verplicht zelfs. Je moet bij je verkooppunt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Dit jaar verschijnt een remaster van Ghostbusters: The Video Game op PS4:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nostalgie feels! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de Diablo fans...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Dat ziet er best wel goed uit, maar in de gaten houden.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 02:50
Oude game, maar in deze periode misschien wel welkom: Life is Strange. Het hele seizoen is nu via de season pass te koop voor € 3,49. Als je van story driven adventures houdt dan is dit een absolute aanrader, zeker voor die prijs. Als de Telltale games jou ding zijn (waren ;w ), moet je deze zeker oppakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:32
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jgO1kny.png

Klinkt veelbelovend. :)

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:29

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is Days of Play de moeite waard om op te wachten met de aanschaf van leuke spelletjes? Kom nu ook al geregeld leuke aanbiedingen tegen, maar het is zonde nu te kopen, als veel games daarna nog goedkoper worden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:56
Nu nog een prijsje. Vorige keer voor 20 euro niet gekocht. Dat ga ik deze keer sowieso wel doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
ik gok dat ie gewoon 29,99 wordt aangezien dat hier staat:

https://blog.eu.playstati...-new-limited-edition-ps4/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:17
Nu hij voor onder de 20 te koop was eindelijk nier aangeschaft (yorha versie voor 18,71 bij Amazon, net verlopen volgens mij). Kijk erg uit naar dat spel maar vond de winkelprijs nog altijd te hoog.

Speel vooral veel apex legends. Als iemand zin heeft samen te spelen, mijn id is warcow86. Ben er niet heel goed in overigens.. (Heb ook een microfoontje die ik vooral gebruik om te huilen wanneer ik sterf)

[ Voor 5% gewijzigd door warcow op 01-06-2019 23:23 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Vanochtend What Remains of Edith Finch uitgespeeld. Een aangename verrassing als Plus game. Wat een kunstwerkje. Dat huis is zo vet vormgegeven, bijna fotorealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Is die nieuwe COD al te pre-orderen ergens? Kan hem zo rap niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:05
Jorgen schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 15:18:
Is Days of Play de moeite waard om op te wachten met de aanschaf van leuke spelletjes? Kom nu ook al geregeld leuke aanbiedingen tegen, maar het is zonde nu te kopen, als veel games daarna nog goedkoper worden.
Altijd even de moeite waard om te wachten. Maar zou geen Black Friday achtige aanbiedingen verwachten voor de games.

Een jaar PS+ voor €40 en een Dualshock Controller voor €40 vind ik zelf wel een topdeal.
Maar of de games ook zo mooi geprijsd zullen zijn ? Even afwachten.

Hoop zelf Days Gone voor €30-€35 te scoren. Maar als ik de PS Blog moet geloven gaat hij €50 kosten. Maar dat vind ik niet echt een noemenswaardige aanbieding (dat was de launch prijs bij de YGZ) :+ . Maar goed, is ook een vrij recente game.

Misschien dat bol.com, mediamarkt etc etc ook gaan stunten met hun eigen game aanbiedingen.

[ Voor 9% gewijzigd door Sefaex op 02-06-2019 19:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
@Sefaex Heb snel even gekeken of ik iets kon vinden. Mediamarkt (Belgie) heeft vanaf 7 juni een aantal deals voor PS. Ze zijn alleszins scherper dan de prijzen op de ps blog.
GoW: 28
Spiderman: 28
Days Gone: 40
Anthem: 20
Dualshock 4: 38
Gold Headset: 55

Wellicht volgen nog andere winkels als GameMania of Bol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Anton.net schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:43:
@Sefaex Heb snel even gekeken of ik iets kon vinden. Mediamarkt (Belgie) heeft vanaf 6 juni een aantal deals voor PS. Ze zijn alleszins scherper dan de prijzen op de ps blog.
GoW: 28
Spiderman: 28
Days Gone: 40
Anthem: 20
Dualshock 4: 38
Gold Headset: 55

Wellicht volgen nog andere winkels als GameMania of Bol..
GoW is hier al een keer €20 geweest. Voor de rest wel nette prijzen.
En €40 voor Days of Gone is al een stuk beter dan €50.

Hopen dat een Nederlandse retailer of Amazon Days Gone voor €30-€35 gaat verkopen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony verhoogt prijs PlayStation Plus in Europa en Azië:

https://gamer.nl/artikele...n-plus-in-europa-en-azie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 17:26

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Op zich niet heel vreemd. Per maand is/was interessanter dan de 3 maanden versie.
Hopen dat het blijft bij de maandelijkse varianten.

Marketing technisch wel erg ongelukkig gekozen, nadat we net terug zijn naar maar twee spellen per maand

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:57
Ik ben voor het eerst bezig met Until Dawn. Al een wat ouder spel maar ik speel niet zo vaak op mijn PS4 en ga langzaamaan door wat games. Grappig spel tot nu toe :) spanning zit er goed in. Vraag mij wel af wat er gebeurt als ik foute keuzes maak en mijn personages allemaal dood gaan, is het spel dan voorbij? Hoef geen heel uitgebreid antwoord hoor om spoilers te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:58
Piet_Piraat7 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:47:
Ik ben voor het eerst bezig met Until Dawn. Al een wat ouder spel maar ik speel niet zo vaak op mijn PS4 en ga langzaamaan door wat games. Grappig spel tot nu toe :) spanning zit er goed in. Vraag mij wel af wat er gebeurt als ik foute keuzes maak en mijn personages allemaal dood gaan, is het spel dan voorbij? Hoef geen heel uitgebreid antwoord hoor om spoilers te voorkomen.
Je haalt altijd het laatste hoofdstuk. Het einde is afhankelijk van wie er nog leeft, maar het is niet zo dat je bijvoorbeeld de helft van de game mist als iedereen dood gaat.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Raem oke thanks :) het leek mij al onwaarschijnlijk, maar je wil niet de verkeerde keuzes maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
had nog heel graag gehoopt op een 4K HDR patch voor uncharted collection + god of war III remastered :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Gelukkig zijn de 3 maanden en 1 jaar varianten nog dezelfde prijs, zo te zien is alleen de maandelijkse variant een euro duurder geworden, wat ze eigenlijk veel eerder hadden moeten doen aangezien het goedkoper was om 3 keer een losse maand PS+ te nemen dan een 3 maanden abo.
Die €7,99 voor 1 maand en 24,99 voor 3 maanden was gewoon onlogisch.
Al met al is de goedkoopste optie gelukkig nog steeds 1 jaar, die koop ik al jaren, en als ik naar mijn instant game collection kijk van m'n PS+ games heb ik daar absoluut geen spijt van. Hoop alleen wel dat ze goeie games blijven aanbieden, en niet alleen maar indie games.

Maar naar mijn idee hadden ze beter de 3 maanden variant goedkoper kunnen maken, als hij €20 koste, zou het nog steeds een stuk duurder zijn dan een jaar abonnement en zouden ze misschien meer mensen kunnen triggeren om PS+ te nemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 03-06-2019 12:37 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kersje1985
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 20-05-2021

Kersje1985

Valar Morghulis

A Plague Tale: Innocence
Gisteren op Platinum gezet.
Dikke aanrader. En dan eerst eventjes de audio in het Frans zetten is nog veel mooier.

[ Voor 8% gewijzigd door Kersje1985 op 03-06-2019 14:38 ]

A Lannister always pays his debts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wat is er dan anders? alleen de prijs van 1 maand?
Piet_Piraat7 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:08:
@Raem oke thanks :) het leek mij al onwaarschijnlijk, maar je wil niet de verkeerde keuzes maken.
Er is geen verkeerde keuze. Het kan ook een goede keuze zijn om mensen dood te laten gaan >:)

[ Voor 33% gewijzigd door YakuzA op 03-06-2019 16:35 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
YakuzA schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:34:
[...]
Er is geen verkeerde keuze. Het kan ook een goede keuze zijn om mensen dood te laten gaan >:)
Dus het is meer gewoon een interactief verhaal? Ook tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie enkel de prijs voor 1 maand die een euro duurder wordt. De prijzen voor 3 en 12 maand zijn als 25 en 60 euro respectievelijk. En die huidige pricing houdt ook weinig steek want je bent vandaag goedkoper af met 3x 1 maand dan met 1x 3 maand, dus wellicht willen ze dat oplossen.
EDIT: oops, er was nog een pagina met posts :).

[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 03-06-2019 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Kersje1985 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:34:
Dikke aanrader. En dan eerst eventjes de audio in het Frans zetten is nog veel mooier.
Is de game ergens mee te vergelijken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Tom schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:38:
[...]

Is de game ergens mee te vergelijken? :)
Game doet mij een beetje denken aan Hellblade.

Hij staat ook op mijn lijstje. Maar wacht eerst op een prijsdaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Plague Tale is prachtig inderdaad :) Franse audio voegt wel toe aan de sfeer, maar de ondertiteling gaat mij te snel om het gesprek dan nog goed te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:06
Bij de Aldi is per zaterdag 8 het jaarabbo voor €41,99

Maximaal 4 kaarten per klant.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 22:31
Vrijdag schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:09:

Topper! Ga ik even achteraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53
Vrijdag schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:09:

Game Mania ditto... En zullen vast meer volgen vanwege days of play.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Finraziel schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:52:
[...]

Game Mania ditto... En zullen vast meer volgen vanwege days of play.
Er staat in de folder inderdaad Days of play, dus goede kans dat meerdere retailers deze prijs hanteren. Kan geen kwaad om in te slaan als je nog moet :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:19:
[...]

Game doet mij een beetje denken aan Hellblade.

Hij staat ook op mijn lijstje. Maar wacht eerst op een prijsdaling.
Nu is Hellblade de meest saaie game die ik in lange tijd gespeeld heb, dus dat belooft veel goeds. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shin_Alu schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:29:
[...]

Hopen dat het blijft bij de maandelijkse varianten.
Ja dat mag ik lijen, het is pas geleden al met 10,- in t jaar omhoog gegaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kersje1985 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:34:
I don't speak Frech, adieu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Verwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:34:
[...]

I don't speak Frech, adieu!
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/56681570/i-love-cursing-in-french-its-like-wiping-my-silk-with-ass.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Een verse portie actie voor PS VR-spelers:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sefaex
bram1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 20:11:
[...]

Nu is Hellblade de meest saaie game die ik in lange tijd gespeeld heb, dus dat belooft veel goeds. :p
Tja, is ook een smaakkwestie. Game krijgt overal lovende reviews. Maar kan ook begrijpen waarom mensen dit misschien een saaie game vinden.

Vond het zelf één van de beste games van 2017 Met een goede headset is hij echt 3 maal beter. Geluid is fenomenaal. Qua game sound een masterpiece. En dan overdrijf ik niet eens.

Toen ik A Plague Tale: Innocence zag, kreeg ik meteen Hellblade vibes

Hoop A Plaque Tale binnenkort voor een prikkie te kunnen kopen. Adviesprijs was bij de launch €40-€50 geloof ik. Dus gaat niet lang duren, voordat hij prijs zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer van die stomme zwevende handjes -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 00:34:
[...]

Tja, is ook een smaakkwestie. Game krijgt overal lovende reviews. Maar kan ook begrijpen waarom mensen dit misschien een saaie game vinden.

Vond het zelf één van de beste games van 2017 Met een goede headset is hij echt 3 maal beter. Geluid is fenomenaal. Qua game sound een masterpiece. En dan overdrijf ik niet eens.

Toen ik A Plague Tale: Innocence zag, kreeg ik meteen Hellblade vibes

Hoop A Plaque Tale binnenkort voor een prikkie te kunnen kopen. Adviesprijs was bij de launch €40-€50 geloof ik. Dus gaat niet lang duren, voordat hij prijs zakt.
Ik vond het eigenlijk niet heel bijzonder. Continue stemmetjes om je heen is een grappig trucje op het begin, maar na een paar uur had ik dat wel gezien. Heb de laatste 2 uur ook op YT gekeken, kon het niet meer opbrengen, gewoon heel saai (puzzels, omgevingen, bazen) om te spelen en de combat was ook redelijk kapot (schild gastjes zouden moeilijk moeten zijn, maar die kun je heel eenvoudig cheesen). Kijk als het verhaal me nu nog geboeid had of de omgevingen adembenemend mooi waren geweest (zie Edith Finch), dan was het een ander verhaal, maar ook dat had ik niet echt.

Maar waar krijg je precies Hellblade vibes van dan? Ik zie echt twee totaal verschillende games (Noorse mythologie met een psychotisch thema vs. een verhaal over een meisje dat haar broertje moet redden in een 12e eeuws Frankrijk zonder combat en voornamelijk stealth gameplay, als ik mij niet vergis).Ik krijg er meer een Brothers vibe van.

@Tweakmans Eerste VR game die op nummer 1 staat in de UK charts. Keurig hoor.

@poor Leno Daar zit een idee achter. Het schijnt vrij moeilijk te zijn om bovenarmen te simuleren en daarbij is het "lege" stukje waar normaal je bovenarm zit, een stuk minder goed zichtbaar dan via de social screen. Dus dat heb je tijdens het spelen niet echt door. Iemand op Reddit geeft ook een goede uitleg:
One reason is your VR character has a predetermined arm span which probably is not the same as yours. This means it may occur that you know your arm is long enough to grab something, but your VR arm is not. So it feels like you can grab it, but your VR arm can't extend that far, so you won't grab it. This helps to break immersion.

With floating hands, they just go "wherever" your hands go, no armspan restricting your movement.
Ze doen het in ieder geval niet om je te pesten. ;)
Pagina: 1 ... 107 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.