Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:08:
[...]

Maar 76 is toch juist een online only titel? Dat staat althans letterlijk op de Wiki en de Bethesda site. Dus dat = PS Plus verplicht.

[...]
je kan het ook interpreteren als 'continue verplicht online' zijn zonder psn plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:13

TFHfony

Professional Weirdo

Sagat schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:11:
[...]

offtopic:
Kan je in bovenstaande scenario nog van 'per ongeluk' spreken? Maar goed, misschien meer iets voor general chat.

In mijn amiga tijd relatief veel geflipperd. Pinball dreams/fantasies en illusions (geen idee meer in welke volgorde ze uitkwamen, maar de 3e niet heel veel meer gespeeld omdat ik er redelijk veel met die andere 2 gespeeld had en omdat ik toen meer afleiding kreeg van mijn snes en wellicht al saturn en/of pc. )

Ook een simpeler, plat 2d en single screen flipper spel gespeeld (edit: zou zo maar is 'pinball wizzard' kunnen zijn), waarbij het ook hielp dat mijn vader en een oud tante het nog wel leuk vonden om af en toe te flipperen waar ze verder weinig interesse hadden in videogames.

Qua echte kasten weet ik dat mijn pa op zijn werk een kast had (iets met een piraat ofzo, jolly roger wellicht) maar die was altijd stuk. Uiteindelijk verhuisd naar het huis van zijn collega en daar toch nog wel is gespeeld. Ook was er een terminator 2 kast bij mijn.......tennis club i guess, die toch ook wel is wat ingegooid, maar nooit echt goed er in geworden.

Daarna is het zowel me digitaal als echt flipperen erg rustig geworden, ook niet heel veel interesse in het genre.....via een humble bundle nog wel is overwogen om een hele zwik tafels te kopen maar.....heb al een te brede smaak en bijbehorend backlog in games.

Vind het wel tof dat dit toch doorgaat en wellicht een hele nieuwe generatie (of iig een klein gedeelte daarvan) met flipperen in aanraking brengt :)

En deze tafels zijn natuurlijk qua realisme niet te vergelijken met die oude amiga games. Wat dat betreft zou ik het eigenlijk toch wel weer is een kans mogen geven, ik geloof dat ik nog een tafel op steam heb ook, of op de switch was ook een keer eea gratis :)
Mocht je de Amiga versie willen spelen, dan is emulatie een optie ;) Op Steam kan je Zen Pinball FX "gratis" downloaden met 2 tafels -> Sorcerer's Lair & Fish Tales. Allebei de moeite waard!

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 28-05-2019 14:25 . Reden: Links naar abandonware en/of roms zijn niet toegestaan. ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:11:
[...]

je kan het ook interpreteren als 'continue verplicht online' zijn zonder psn plus.
Nee niet echt, denk ik. Je hebt voor alle online games (behalve F2P) PS Plus nodig, voor zover ik weet. En 76 is geen F2P. :)

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 28-05-2019 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:58
Hamazaki schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:12:
is er psn plus nodig voor need for speed uit 2015? de reacties lopen weer uiteen op google.
Het lijkt erop van niet:
Need for Speed developer Ghost Games confirms that the new title requires a permanent online connection, but if you just want to play through the story campaign, PS Plus or Xbox Live Gold subscriptions aren't mandatory.
https://news.softpedia.co...ld-for-story-491895.shtml

[ Voor 3% gewijzigd door Raem op 28-05-2019 15:06 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

TFHfony schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:11:
[...]

Mocht je de Amiga versie willen spelen, [mbr] dan is emulatie een optie ;) [/mbr]Op Steam kan je Zen Pinball FX "gratis" downloaden met 2 tafels -> Sorcerer's Lair & Fish Tales. Allebei de moeite waard!
Op de ps4 ook

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53
bram1984 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:04:
[...]

Voor de multiplayer ongetwijfeld. Voor de story mode niet, lijkt me. Is er reden te geloven dat het bij deze game anders werkt dan bij andere games? In dat geval zou ik het niet weten dan.
Volgens mij was nfs 2015 net zo gedwongen online als fallout 76... Misschien technisch minder afhankelijk van servers, maar je kunt in ieder geval niet kiezen om offline te spelen (behalve misschien door je kabel er uit te trekken). Dat was net een van de dingen die ik echt ruk vond aan die game.
Maar zo te zien met Googlen (kan het niet zelf testen) zou het zonder ps plus moeten werken: https://news.softpedia.co...ld-for-story-491895.shtml

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
https://www.twitch.tv/playstation

Playstation kanaal springt net aan en streamt: 'Death Stranding'

HYPE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:43:
Playstation kanaal springt net aan en streamt: 'Death Stranding'
Ben nu al 2 minuten aan het kijken, en heb eigenlijk totaal geen idee waar ik naar aan het kijken ben :P. Of moet het nog beginnen en is dit gewoon een teaser momenteel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Twixie schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:56:
[...]

Ben nu al 2 minuten aan het kijken, en heb eigenlijk totaal geen idee waar ik naar aan het kijken ben :P. Of moet het nog beginnen en is dit gewoon een teaser momenteel ?
Teaser, trailer komt morgen. Beetje stream aanzetten voor de hype.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
[...]

Dat denk ik wel ja :P ga er ook geen uren naar zitten kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCARfaceE schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:00:
[...]

Teaser, trailer komt morgen. Beetje stream aanzetten voor de hype.
Als het goed is half 11 morgenochtend (onze tijd).

Edit: Op Era gaat nu het gerucht dat we morgen een soort playable teaser/demo krijgen vanwege een "Tomorrow is in your hands" tweet van Kojima. Vage shit hoor, dit. :)

[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 28-05-2019 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
Herinnert iemand zich nog die Fallout 76 stream een tijdje voor E3?
Toen hebben we ook 24u moeten wachten om uiteindelijk zo'n k*tgame te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
[...]

Ik kijk 10 seconden en weet meteen weer waarom ik het niets vind dat hele Twitch, wat een stelletje kleine kinderen zeg in die Streamchat, wat een stelletje debielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
schumi2004 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:52:
[...]

Ik kijk 10 seconden en weet meteen weer waarom ik het niets vind dat hele Twitch, wat een stelletje kleine kinderen zeg in die Streamchat, wat een stelletje debielen.
Dat heeft niets met twitch te maken want die kleuters kom je op alle platformen tegen op internet :P

Ligt er ook maar net aan wat voor stream je kijkt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:59:
[...]

Dat heeft niets met twitch te maken want die kleuters kom je op alle platformen tegen op internet :P

Ligt er ook maar net aan wat voor stream je kijkt ;)
Vroeger was ik zelf zo'n kleuter met MSN scripts :D

Live streams met veel publiek is gewoon niet te volgen. Zo volg ik wel eens wat space launch streams, niet bij te houden zoveel berichten er binnen komen. Nu zijn dat vaak wel wat zinvollere berichten O-)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2019 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53
schumi2004 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:52:
[...]

Dat is net zoiets als door een riool lopen en zeggen dat je weer weet waarom je je huis nooit uit komt, wat een gore stinkende zooi daarbuiten.
Voor leukere streams moet je meestal juist niet bij die streams met weet ik hoeveel duizenden viewers zijn (in ieder geval als je de chat wil kunnen volgen).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:11:
[...]

Als het goed is half 11 morgenochtend (onze tijd).
Hoe kom je aan deze tijd?
In de Engelse tweet staat 29 mei.
In de Japanse tweet staat 30mei.
Het kan dus ten vroegste gebeuren om 00u00 Japanse tijd. (In Japan is het 7u later dan hier.)

Het zou logisch zijn als het 24u na de start van de stream begint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
PlayStation Plus Double Discounts Sale:

https://blog.eu.playstati...y-on-playstation-store-4/

https://store.playstation...F75508-PSPLUSDOUBLEDISC/1

Momenteel lijken de prijzen nog niet bijgewerkt te zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door RubenSaurus op 29-05-2019 06:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Anton.net ResetEra. Geen idee of het klopt verder. Er gaat in ieder geval iets gebeuren vandaag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Okay dit is wel een dingetje. Blijkbaar gaat vandaag de Death Stranding pre-order online in de Store.

https://www.resetera.com/...-live-on-ps-store.119597/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D7toCBTXoAAROfR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Het lijkt me dat we dan ook een release date krijgen toch? Al zal die vast nog wel een paar maanden naar achter schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klor schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:51:
Het lijkt me dat we dan ook een release date krijgen toch? Al zal die vast nog wel een paar maanden naar achter schuiven.
Dat zou wel logisch zijn ja. Verschillende bronnen hebben al data in november geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
Zitten hier nog must have pareltjes tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:01:
[...]

Zitten hier nog must have pareltjes tussen?
Ben er even snel doorheen gegaan, maar de meeste prijzen lijken idd nog niet te zijn bijgewerkt, verder kwam het op mij over als veel usual suspects. Maar het zijn 'maar' 125ish games deze keer, dus je bent er zelf ook vrij snel doorheen (af en toe is het net werken met die kortingen, als het 100-en games zijn :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:22

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

bram1984 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:46:
Okay dit is wel een dingetje. Blijkbaar gaat vandaag de Death Stranding pre-order online in de Store.

https://www.resetera.com/...-live-on-ps-store.119597/

[Afbeelding]
Beetje apart dat er een preorder inclusief bonus content mogelijk is zonder dat men uit de doeken doet wat de game nu precies inhoudt… :P

Komt er ook een gameplaytrailer uit? Of blijft het bij een teaser?

Anders is dit natuurlijk wel Marketing 101... :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:05
Met die gekke Hideo weet je ook niet wat je moet verwachten.

Maar het zou wat zijn als Death Stranding en TLoU2 gewoon nog in 2019 uitkomen.
Las sowieso ergens dat er geruchten waren dat The Last of Us 2 dit jaar nog zou uitkomen.

Sony niet op de E3 aanwezig. Maar ze knallen gewoon door blijkbaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:15:
[...]

Beetje apart dat er een preorder inclusief bonus content mogelijk is zonder dat men uit de doeken doet wat de game nu precies inhoudt… :P

Komt er ook een gameplaytrailer uit?

Anders is dit natuurlijk wel Marketing 101... :P
De pagina is ook nog niet live, maar er komt vandaag een trailer en ik vermoed nu ook een releasedatum. Kojima weet wel hoe je moet hypen.

Edit: en zojuist ook door Kojima Productions op Twitter bevestigd dat DS een "set releasedate" heeft,

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 29-05-2019 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:19:
[...]

De pagina is ook nog niet live, maar er komt vandaag een trailer en ik vermoed nu ook een releasedatum. Kojima weet wel hoe je moet hypen.

Edit: en zojuist ook door Kojima Productions op Twitter bevestigd dat DS een "set releasedate" heeft,
Ik weet alleen niet of dit de manier is om een game te hypen. :) Enige bijzondere op dit moment aan DS is natuurlijk het labeltje Kojima. Die heeft een bepaalde aura om zich heen en ik denk dat die meer verdient met zijn merchandise dan met zijn games :).

Als het een willekeurig andere developer was geweest met dezelfde informatiestroom als nu het geval is, dan was er denk ik amper tot geen hype :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-05-2019 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:27:
[...]

Ik weet alleen niet of dit de manier is om een game te hypen. :) Enige bijzondere op dit moment aan DS is natuurlijk het labeltje Kojima. Die heeft een bepaalde aura om zich heen en ik denk dat die meer verdient met zijn merchandise dan met zijn games :).

Als het een willekeurig andere developer was geweest met dezelfde informatiestroom als nu het geval is, dan was er denk ik amper tot geen hype :)
Ik vind het wel wat hebben en her en der (Reddit, Twitch, ResetEra) op internet lijkt het goed effect te hebben. Wanneer was de laatste keer dat je een game kon pre-orderen en je eigenlijk nog geen idee had waar de game nou precies over ging en wat bedoeling erin was. Kan zomaar zijn dat ik de game totaal niks vind, maar intrigerend is het wel allemaal. Ik ben wel nieuwsgierig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 21-09 02:50
Ik vind persoonlijk die hele Kojima nogal overgewaardeerd. Ik vond MGS V - wellicht niet de beste maatstaf van zijn werk - bijzonder middelmatig. Ik heb mij nog wel proberen te verdiepen in de geschiedenis en het verhaal van MGS, maar het is echt niet mijn ding. Het is mij allemaal veel te bizar en kinderachtig. Death Stranding spreekt mij ook helemaal niet aan, afgaand op wat ik er nu van gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwistnix schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:53:
Ik vind persoonlijk die hele Kojima nogal overgewaardeerd. Ik vond MGS V - wellicht niet de beste maatstaf van zijn werk - bijzonder middelmatig. Ik heb mij nog wel proberen te verdiepen in de geschiedenis en het verhaal van MGS, maar het is echt niet mijn ding. Het is mij allemaal veel te bizar en kinderachtig. Death Stranding spreekt mij ook helemaal niet aan, afgaand op wat ik er nu van gezien heb.
Ik heb alleen Ground Zeroes gespeeld en dat vond ik ook niet heel spannend. P.T. vond ik daarentegen briljant en het feit dat Kojima nu van Sony helemaal onafhankelijk los mag gaan en ook gasten als Mads Mikkelsen, Norman Reedus en Guillermo del Toro meedoen, vind ik zeer boeiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:50:
[...]

Ik vind het wel wat hebben en her en der (Reddit, Twitch, ResetEra) op internet lijkt het goed effect te hebben. Wanneer was de laatste keer dat je een game kon pre-orderen en je eigenlijk nog geen idee had waar de game nou precies over ging en wat bedoeling erin was. Kan zomaar zijn dat ik de game totaal niks vind, maar intrigerend is het wel allemaal. Ik ben wel nieuwsgierig.
Dat iets op sites als Reddit effect lijkt te hebben is niet zo heel bijzonder. Die zijn snel gehyped te krijgen maar ze zijn nog sneller negatief te krijgen. Kijk maar naar Anthem en hun releasetrailer. Had ook effect, positief. Kijk het effect na release. Ietsjes minder positief. :P

Ik vind het gewoon apart dat je iets kan pre-orderen terwijl ze amper informatie geven, enkel dat de game customization bevat, gelet op de bonus content :). Maar wie weet geeft de trailer dadelijk een zeer goed beeld van wat de game nu precies is. Dan heb ik verder niets gezegd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:12:
[...]

Dat iets op sites als Reddit effect lijkt te hebben is niet zo heel bijzonder. Die zijn snel gehyped te krijgen maar ze zijn nog sneller negatief te krijgen. Kijk maar naar Anthem en hun releasetrailer. Had ook effect, positief. Kijk het effect na release. Ietsjes minder positief. :P

Ik vind het gewoon apart dat je iets kan pre-orderen terwijl ze amper informatie geven, enkel dat de game customization bevat, gelet op de bonus content :). Maar wie weet geeft de trailer dadelijk een zeer goed beeld van wat de game nu precies is. Dan heb ik verder niets gezegd. :+
Ik begrijp dat de pagina bij jou al online is dus? Bij mij en in alle andere landen (voor zover ik lees) namelijk nog niet. Hij is heel kort online gekomen en daar is een screenshot van genomen. Het lijkt me dat er een uitgebreide gameplay trailer komt en dat de pagina daarna online komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:20:
[...]

Ik begrijp dat de pagina bij jou al online is dus? Bij mij en in alle andere landen (voor zover ik lees) namelijk nog niet. Hij is heel kort online gekomen en daar is een screenshot van genomen. Het lijkt me dat er een uitgebreide gameplay trailer komt en dat de pagina daarna online komt.
Dus omdat ik reageer op een screenshot van de PS store die je nota bene zelf plaatst en die blijkbaar wat te voorbarig was omdat die alweer offline was gehaald, kom je nu met een reactie dat ik eigenlijk voor mijn beurt praat? :+

Ik zal wel even wachten tot de gameplaytrailer uitkomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:26:
[...]

Dus omdat ik reageer op een screenshot van de PS store die je nota bene zelf plaatst en die blijkbaar wat te voorbarig was omdat die alweer offline is gehaald, kom je nu met een reactie dat ik eigenlijk voor mijn beurt praat? :+

Ik zal wel even wachten tot de gameplaytrailer uitkomt. ;)
Om 09:19 zeg ik dat de pagina nog niet live is en in mijn oorspronkelijke post zeg ik letterlijk 'Blijkbaar gaat vandaag de Death Stranding pre-order online in de Store.'.

Dus waar jij ziet staan dat je nu al kunt pre-orderen, is mij niet geheel duidelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik ga akkoord als je zegt dat Kojima momenteel zwaar overhyped. Ik heb ook vrij weinig met zijn games, dus ik moet nog zien of ik Death Stranding wel leuk ga vinden. Interesse heb ik zeker wel!

Ik kan me trouwens niet herinneren dat Sony een game in de store stopt zonder dat er een release date is.
(Een half jaar geleden waren er al geruchten die op juni-juli 2019 wezen, maar dan lijkt me onhaalbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:28:
[...]

Om 09:19 zeg ik dat de pagina nog niet live is en in mijn oorspronkelijke post zeg ik letterlijk 'Blijkbaar gaat vandaag de Death Stranding pre-order online in de Store.'.

Dus waar jij ziet staan dat je nu al kunt pre-orderen, is mij niet geheel duidelijk. :)
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden. Dus als ik een screenshot zie van de PS store met daarin een grote knop: preorder now, dan denk ik bij mezelf. Goh, je kunt pre-orderen. Maar dat was dus eigenlijk gewoon FAKE news ;)

Half 11 zou de trailer toch komen als ik het goed heb? Althans als ik je post van 28 mei om 21:11 deze keer goed heb geïnterpreteerd. ;) Ben benieuwd.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-05-2019 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het al helemaal niet meer zo spannend dat Death Stranding. Ik ben nog steeds op zoek naar een militaire simulatie game zoals ArmA 3. Maar die is er nog niet op de PS4. Verder kijk ik nog uit naar racespellen zoals Project Cars, natuurlijk de jaarlijkse voetbal games en een leuke snelle shooter zoals Call of Duty. Ik ben al in de herfst met gamen en voor mij is het allemaal niet zo spannend meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:32:
[...]

Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden. Dus als ik een screenshot zie van de PS store met daarin een grote knop: preorder now, dan denk ik bij mezelf. Goh, je kunt pre-orderen. Maar dat was dus eigenlijk gewoon FAKE news ;)

Half 11 zou de trailer toch komen als ik het goed heb? Althans als ik je post van 28 mei om 21:11 deze keer goed heb geïnterpreteerd. ;) Ben benieuwd.
Dus volgende keer ook even de rest lezen. :)

Maar niet fake nee, die pagina schijnt wel echt even online gestaan te hebben in de store. Ziet er ook niet fake uit, maar wie weet is iemand heel goed in Photoshop.

Ja, dat had ik in eerste instantie begrepen, maar volgens mij is het nog vrij onduidelijk en komt het wanneer het komt. Er gaat in ieder geval vandaag iets gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Ik denk dat we om 17:00 uur wat kunnen verwachten. In de tweet van Kojima staat 30 mei voor Japan en 29 mei voor EU/US. Met het tijdverschil van 7 uur met Europa zou er tussen 0:00 en 6:59 Japanse tijd iets moeten komen. Dan lijkt direct om 0:00 mij het meest logisch.

[ Voor 9% gewijzigd door Raem op 29-05-2019 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:38:
Ik vind het al helemaal niet meer zo spannend dat Death Stranding. Ik ben nog steeds op zoek naar een militaire simulatie game zoals ArmA 3. Maar die is er nog niet op de PS4. Verder kijk ik nog uit naar racespellen zoals Project Cars, natuurlijk de jaarlijkse voetbal games en een leuke snelle shooter zoals Call of Duty. Ik ben al in de herfst met gamen en voor mij is het allemaal niet zo spannend meer.
Ik vind de hype om games nog steeds leuk maar ga er zelf ook niet meer in mee. Lekker achterover leunen en kijken wat het wordt. Ik vond de trailer met dat onzichtbare beest (dat was toch DS?) wel erg vet en met heul veel sfeer. Dus ik snap heel goed dat 'men' daar wel enthousiast van word.

Verder zit ik dan wsl al in de winter qua gamen want heb idee dat jij nog best een hoop speelt gozert! Maar kan me voorstellen dat er even weinig op je ps4 te doen is met wat je noemt, gelukkig had je ook nog een pc en xb1 toch?
Dus kan me niet voorstellen dat je helemaal geen backlog meer hebt.....mocht dat wel zo zijn, respect en meldt je in het retro topic, dan heb je een instant backlog van 10duizenden games en vaak al een quest om de games (en hardware om ze te spelen) te bemachtigen :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sagat

Op een gegeven moment heb je alles wel gezien en is het allemaal meer van hetzelfde aan het worden. Ik game nog elke dag, heb een laptop en Xbox One X, maar game toch het liefst op mijn favoriet de PS4 Pro. Retro gamen is voor mij niet interessant en het blijft bij af en toe Super Mario 3D spellen spelen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:08:
@Sagat

Op een gegeven moment heb je alles wel gezien en is het allemaal meer van hetzelfde aan het worden. Ik game nog elke dag, heb een laptop en Xbox One X, maar game toch het liefst op mijn favoriet de PS4 Pro. Retro gamen is voor mij niet interessant en het blijft bij af en toe Super Mario 3D spellen spelen.
Dat heb je al snel met racespellen, voetbalgames en ieder jaar een Call of Duty. :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:15
@Sagat

Op een gegeven moment heb je alles wel gezien en is het allemaal meer van hetzelfde aan het worden.
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:38:
Ik vind het al helemaal niet meer zo spannend dat Death Stranding. Verder kijk ik nog uit naar natuurlijk de jaarlijkse voetbal games en een leuke snelle shooter zoals Call of Duty.
7(8)7 d:)b

Pinnacle of vernieuwingen inderdaad CoD en FiFa.

Ik ben iig wel benieuwd naar wat hij nu weer developt, maar meegaan met enige hype, nee dat heeft deze gamer afgelopen jaren wel afgeleerd.

Man ik kan me nog Team Fortress 2 aankondiging herinneren, je zou granaten in een tank kunnen gooien etc, sas ik hyped over, leuke militaire shooter, alleen toen is het toch compleet andere kant op gegaan, sindsdien neem ik elke hype/aankondiging met een korreltje zout.

Afbeeldingslocatie: http://www.tfportal.de/gfx/screenshots/tf2_old/35.jpg
vs
Afbeeldingslocatie: https://www.gamekings.tv/wp-content/uploads/nieuws20151218_tf2.png

[ Voor 37% gewijzigd door Albinoraptor op 29-05-2019 11:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
Raem schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:46:
Ik denk dat we om 17:00 uur wat kunnen verwachten. In de tweet van Kojima staat 30 mei voor Japan en 29 mei voor EU/US. Met het tijdverschil van 7 uur met Europa zou er tussen 0:00 en 6:59 Japanse tijd iets moeten komen. Dan lijkt direct om 0:00 mij het meest logisch.
Om mezelf even te quoten. Worden vandaag rond 17:00 - 18:00 uur ook niet de PS Plus games voor volgende maand aangekondigd?
Death Stranding volgende maand als Plus game? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Sagat

Ja, maar ook 25-30 jaar geleden klaagde men al over gebrek aan vernieuwing in games. Met VR voor het eerst echt beschikbaar voor de masses is dat nu wellicht minder aan de orde, en ook iets als days gone had nou....heel misschien in 'verwaterde' vorm nog net gekunt op ps3/x360 maar is toch wel iets best verfrissend.....i guess (disclaimer zelf niet gespeeld :X )
Daarnaast heb je met indie games natuurlijk ook ontzettend veel leuke ideeën en evoluties op games die goed zijn. Probleem daar is natuurlijk wel de parels uit de modder vissen.....
En wellicht trekt je dat minder omdat het (even als met retro gaming) grafisch vaak wat minder is.

Anyways, ik zelf heb ondanks dat ik ook wat 'jaded' ben nog steeds genoeg lol in gaming, en zelfs al kon ik mezelf klonen en mijn kloon naar werk en euh andere verplichtingen O-) sturen en uren per dag aan het gamen slaan, zelfs dan zou ik niet alles kunnen spelen en behalen in games wat ik zou wensen......maar goed dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.

Je kan natuurlijk altijd nog een extra hobby naast het gamen zoeken als je even echt niets kan vinden wat je kan bekoren, of een studie oppikken, of vrijwilligers werk......etc etc. (voor zover je dat al niet doet uiteraard, maar het kwam over alsof je wat verveling ervaart)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Raem schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:28:
[...]

Om mezelf even te quoten. Worden vandaag rond 17:00 - 18:00 uur ook niet de PS Plus games voor volgende maand aangekondigd?
Death Stranding volgende maand als Plus game? :P
Als TLOU2 dan maar de andere game is. Anders is het toch een tegenvallende maand met zo'n Japans niche spelletje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:21
Kwistnix schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:53:
V was een gedrocht, niet vanwege Kojima maar vanwege Konami. En had alsnog ongelooflijk sterke gameplay, als die af was gemaakt was het legendarisch geweest.
Verder smaken verschillen, maar MGS was opzich niet zomaar een klasse apart ;)
Vond het juist niet kinderachtig, bv hoe fictie door de realiteit werd gemixed bv, nergens zoiets zo weer gezien.
Resultaten in het verleden enzo maar ik ben hyped :D

Ik ben ook heel erg benieuwd wat Kojima met ons mooie nederlands stukje techniek heeft gedaan en hoe dat weer effect gaat hebben op een volgende Horizon :D

[ Voor 9% gewijzigd door Mutatie op 29-05-2019 11:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 19:04
Vanaf volgende week zaterdag (8 juni) 12 maanden Playstation Plus voor €41,99 bij de Aldi. Zijn volgens mij gewoon te stapelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bjQc9HNbnTI7UqOq0f41grN0/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ryan_ schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:14:
Vanaf volgende week zaterdag (8 juni) 12 maanden Playstation Plus voor €41,99 bij de Aldi. Zijn volgens mij gewoon te stapelen.

[Afbeelding]
Dat is zo te zien de Days of Play sale die rond de E3 altijd is. Dus die geldt bij alle winkels en niet alleen bij de Aldi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Nog 4 uur normaal
Ik ben wel hyped nu *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Nog 4 uur? Mijn weekend begint al over 1,5 uur hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Hoe zat dat ook alweer met je plus abbo, als deze deze week verloopt. En ik koop later die aanbieding voor 12 maanden bij de aldi. Heb ik dan gewoon weer toegang tot mijn games?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
hihi top, thnx voor de snelle reactie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vers gerucht: de Death Stranding trailer is 9 minuten lang en releasedatum is 9 november.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:01:
Vers gerucht: de Death Stranding trailer is 9 minuten lang en releasedatum is 9 november.
Net zo lang als die trailer van vorig jaar. Netjes! Neem aan dat je nu ook echte gameplay ziet en niet wederom Norman Reedus die enkel aan de wandel gaat en zijn teennagels eruit trekt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nog meer versche geruchten:

https://www.resetera.com/...possibly-february.119627/

Indien DS dit jaar komt, zie ik TLoU2 inderdaad in Q1/Q2 2020 komen. Vlak daarna PS5 reveal en dan release volgend jaar herfst/winter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
bram1984 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:19:
En nog meer versche geruchten:

https://www.resetera.com/...possibly-february.119627/

Indien DS dit jaar komt, zie ik TLoU2 inderdaad in Q1/Q2 2020 komen. Vlak daarna PS5 reveal en dan release volgend jaar herfst/winter.
Ik zou het liever andersom zien, TLOU2 dit jaar en Death Stranding volgend jaar. Voor Ghost of Tsushima is verder nog geen release bekend toch? Die zal dan ook wel volgend jaar pas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:30:
[...]

Ik zou het liever andersom zien, TLOU2 dit jaar en Death Stranding volgend jaar. Voor Ghost of Tsushima is verder nog geen release bekend toch? Die zal dan ook wel volgend jaar pas komen.
Eens en klopt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:59
bram1984 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:01:
8 lees ik nu als gerucht :P
Volgende de Taiwanese Facebook-pagina van PlayStation komt de de game uit op 8 november voor de PS4.
Dat werd opgemerkt door Nibel op Twitter. De datum is afkomstig van de officiële pagina van PlayStation in Taiwan, maar het bericht is inmiddels verwijderd.

[ Voor 38% gewijzigd door Nick25 op 29-05-2019 14:38 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nick25 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:37:
[...]

8 lees ik nu als gerucht :P

[...]
Ja die bedoel ik denk ik. Op zaterdag komt er niks uit. :p

Edit: Die Twitch stream lijkt ofzo gekoppeld te zijn aan het aantal kijkers. Hoe meer kijkers, hoe meer er verschijnt? Groot deel is nu zichtbaar.

https://www.resetera.com/...g-death-stranding.119490/

[ Voor 40% gewijzigd door bram1984 op 29-05-2019 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Er is nu inderdaad al wat gameplay zichtbaar.
Ik zag bijvoorbeeld dat je met een motor kan rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:12:
Sold! Moet ik hebben! :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:12:
Er is nu inderdaad al wat gameplay zichtbaar.
Leuk weetje: gras reageert als je er doorheen loopt. :P

Dat was in Horizon wel anders. Naast de gezichten eigenlijk de grootste tegenvaller in die game. Behalve de bosjes was helemaal niks van de begroeiing interactief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
bram1984 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:42:
[...]

Edit: Die Twitch stream lijkt ofzo gekoppeld te zijn aan het aantal kijkers. Hoe meer kijkers, hoe meer er verschijnt? Groot deel is nu zichtbaar.

https://www.resetera.com/...g-death-stranding.119490/
Wel weer iets voor die gekke Hideo Kojima :P

Meer dan 50k kijkers nu op twitch damn :D

[ Voor 5% gewijzigd door Nick25 op 29-05-2019 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Nick25'Tomorrow is in your hands'

Misschien volledige trailer als de 100k aan kijkers gehaald wordt? Iedereen kijken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
bram1984 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:47:
@Nick25'Tomorrow is in your hands'

Misschien volledige trailer als de 100k aan kijkers gehaald wordt? Iedereen kijken! ;)
Ik kijk al :P titel song is ook al bekend :)

Het lijkt erop dat Guerrilla toch hier aan mee heeft gewerkt _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Nick25 op 29-05-2019 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

'The Last of Us 2 wordt uitgesteld tot 2020'

https://gamer.nl/artikele...ordt-uitgesteld-tot-2020/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-09 08:34
Beter! Kan ik me eindelijk ertoe zetten deel 1 uit te spelen. Ik kan er maar niet inkomen, een beetje rondlopen en irritante clickers vermijden. Terwijl ik normaal wel fan ben van story driven games.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-09 15:45

PS+ games zijn bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Death Stranding komt officieel 8 november 2019!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anton.net

Wat meer uitleg van Kojima

[ Voor 53% gewijzigd door Anton.net op 29-05-2019 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Borderlands is wel tof, Sonic heb ik al te vaak gespeeld :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Wow hele toffe trailer, ik ben zo blij dat Death Stranding voor dit jaar is aangekondigd.
Er was weinig om naar uit te kijken verder in 2019 maar dit heeft me weer helemaal gehyped.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
WTF heb ik net zitten kijken? :P
Mooie soundtrack tot nu toe en toffe beelden, ben ontzettend nieuwsgierig geworden in ieder geval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01
Nog steeds mega vaag enz maar damn ziet er prachtig uit en ben nu eigenlijk wel benieuwd ernaar ! Broertje ook dus dat word denk wel kopen !!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Dat heeft wel een heel hoog WTF gehalte.
De echte gameplay zag er nog wat saai uit maar dat is vast in orde als de game uit komt.
Ik hou wel van aparte dingen dus kom maar op met die game :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:03
Eindelijk kan ik gaan genieten met de Pro!
De 42" Panasonic ST30 is met pensioen gegaan en is er een Sony KD-55XF8577 voor in de plaats gekomen. oOo
Gisteren even RDR2 aangeslingerd en wat een verschil zo in 4K en HDR! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:19

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Die trailer zag er supervet uit, geen idee waar het over gaat :P maar toch erg geïnteresseerd :) Later eens kijken naar de analyses die ongetwijfeld op YT gaan verschijnen :)
Sonic is leuk in Plus, Borderlands heb ik al maar ja, toch een giga backlog dus niet zo erg als het minder is een maandje :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Gummiebeer schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:11:
De 42" Panasonic ST30 is met pensioen gegaan en is er een Sony KD-55XF8577 voor in de plaats gekomen. oOo
Welkom in HDR land. Wat mij betreft belangrijker dan de jump naar 4K. Rdr2 wel even in game mode zetten. Anders zie je er maar weinig van.
Een andere HDR must see is horizon: zero dawn.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan is RDR niet eens heel goed qua HDR. Check AC eens. Of Days Gone. HZD is ook heel goed op dat vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
rajackar schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:13:
[...]

Welkom in HDR land. Wat mij betreft belangrijker dan de jump naar 4K. Rdr2 wel even in game mode zetten. Anders zie je er maar weinig van.
Een andere HDR must see is horizon: zero dawn.
Bedoel je de game mode via de instelling op de tv? Want daar staat die nu op als er gegamed wordt.
Ik ben nog wel de juiste instelling aan het zoeken betreft de HDR ingame. Staat nu op 1300, zo is het in de nacht ingame niet zo extreem licht.
Horizon Zero Dawn staat op het verlanglijstje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Gummiebeer schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:22:
[...]

Bedoel je de game mode via de instelling op de tv? Want daar staat die nu op als er gegamed wordt.
Ik ben nog wel de juiste instelling aan het zoeken betreft de HDR ingame. Staat nu op 1300, zo is het in de nacht ingame niet zo extreem licht.
Horizon Zero Dawn staat op het verlanglijstje!
Nee, ik bedoel de instelling in de game.
Kan cinema of game zijn. Als het op cinema staat zie je eigenlijk niets bijzonders.
Digital foundry had er laatst een goede video over.
bram1984 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:15:
[...]

En dan is RDR niet eens heel goed qua HDR. Check AC eens. Of Days Gone. HZD is ook heel goed op dat vlak.
Er is laatst een patch uitgekomen die het één van de betere HDR implementaties maakt.

[ Voor 21% gewijzigd door rajackar op 29-05-2019 19:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gummiebeer
rajackar schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:25:
[...]

Nee, ik bedoel de instelling in de game.
Kan cinema of game zijn. Als het op cinema staat zie je eigenlijk niets bijzonders.
Digital foundry had er laatst een goede video over.
Okee, daar staat die ook op. Was gisteren even aan het klooien en zag deze instelling ook staan. Verschil is aanzienlijk inderdaad!

Ook erg benieuwd hoe GT Sport eruit ziet in 4K HDR :7
Helaas is het "vrouwenavond", de vrouw wil dr programma's zien.. :X
Moet ik weer genoegen nemen met de HD monitor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 06:33
Gummiebeer schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:28:
[...]

Okee, daar staat die ook op. Was gisteren even aan het klooien en zag deze instelling ook staan. Verschil is aanzienlijk inderdaad!

Ook erg benieuwd hoe GT Sport eruit ziet in 4K HDR :7
Helaas is het "vrouwenavond", de vrouw wil dr programma's zien.. :X
Moet ik weer genoegen nemen met de HD monitor.
Tip ✓ laat je vrouw op de HD monitor haar programma's kijken verschil zien de vrouwen toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@rajackar Patch ken ik, maar las juist ergens dat het niet al teveel voorstelt, maar wel dus? Heb de game al lang en breed verkocht, dus niet met eigen ogen mogen aanschouwen helaas. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gummiebeer
CallmeGod schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:32:
[...]

Tip ✓ laat je vrouw op de HD monitor haar programma's kijken verschil zien de vrouwen toch niet.
Daar trapt ze helaas niet meer in :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 03:25
Die Panasonic ST30 is ook wel echt bejaard. :+

[ Voor 198% gewijzigd door NotSoSteady op 29-05-2019 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:35:
@rajackar Patch ken ik, maar las juist ergens dat het niet al teveel voorstelt, maar wel dus? Heb de game al lang en breed verkocht, dus niet met eigen ogen mogen aanschouwen helaas. :(
Bij digital foundry waren ze er best enthousiast over:
YouTube: [4K HDR] Red Dead Redemption 2 HDR Fix Tested! Plus Graphics 'Downgr...
Als je de video in HDR kan bekijken heb je het toch een beetje gezien ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:45:
[...]

YouTube: [4K HDR] Red Dead Redemption 2 HDR Fix Tested! Plus Graphics 'Downgr...
Oh ja zij nemen soms inderdaad op in HDR. Zal hem zo eens op de OLED knallen. Goeie tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 03:25
rajackar schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:45:
[...]

Ach, iedereen heeft een andere mening over HDR. Het ligt er maar net of welke televisie je hebt. Ik zie mensen over HDR spreken met een lcd-televisie van 500 euro, maar dat heeft helemaal niks met HDR te maken. Die Sony van Gummiebeer is bijvoorbeeld ook niet in staat om HDR op een juiste manier weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
NotSoSteady schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:49:
[...]

Ach, iedereen heeft een andere mening over HDR. Het ligt er maar net of welke televisie je hebt. Ik zie mensen over HDR spreken met een lcd-televisie van 500 euro, maar dat heeft helemaal niks met HDR te maken. Die Sony van Gummiebeer is bijvoorbeeld ook niet in staat om HDR op een juiste manier weer te geven.
ja maar het staat op de doos dus is het zo :+

LG C8 Oled owner hier btw :P

[ Voor 4% gewijzigd door RubenSaurus op 29-05-2019 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Kan er nog niet warm van worden... Vermoed dat deze games nog meer Kojima worden dan Metal Gear. Dus enorm veel cutscenes en weinig gameplay, MGS4 had op een gegeven moment een cutscene van 27 minuten en de 4 langste cutscenes van MGS4 bij elkaar waren iets van 75 minuten 8)7

En de gameplay die deze game dan heeft bestaat blijkbaar vooral uit rondlopen, wat melee (wat er erg slecht uit zag), wat motor rijden (wat er ook erg slecht uit zag) en wat schietactie.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
Hier staat een klein beetje meer uitleg over de stand van zaken in de game:

https://www.playstation.com/en-gb/games/death-stranding-ps4/

What is Death Stranding?
From legendary game creator Hideo Kojima (Metal Gear Solid) comes an all-new, genre-defying open world action adventure for PS4, starring Norman Reedus, Mads Mikkelsen, Léa Seydoux and Lindsay Wagner.

In the near future, mysterious explosions have rocked the globe, setting off a series of supernatural events known as the Death Stranding. With otherworldly creatures plaguing the landscape, and mass extinction imminent, it’s up to Sam Porter Bridges to travel across the ravaged wasteland and save humanity from impending annihilation.

Face unique challenges
Arm yourself and take aim at a variety of objectives in your mission to reunite a broken nation, while balancing under the weight of your cargo as you travel. Protect your supplies from wild bandits, and stay safe from the terrifying Beached Things… or face failing those who depend on you.

Explore the world
The Decima Engine renders a hyper-realistic landscape utterly transformed by the Death Stranding. Unpassable obstacles block your path and force you to find different routes, while supernatural elements alter the physical state of your surroundings.

Death is not the end
There is no traditional ‘game over’ state in Death Stranding. Lose your life during combat and you’ll find yourself in an upside-down realm, searching for a way back to the living. Choose your combat methods carefully, as killing your foe is almost never the solution – and every death carries a consequence.

Assist other players
Help other travellers without ever crossing paths via asynchronous online gameplay. Send supplies, share safe houses and walk in the footsteps of fellow couriers to reunite civilisation.

[ Voor 86% gewijzigd door RubenSaurus op 29-05-2019 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:26:
[...]

Kan er nog niet warm van worden... Vermoed dat deze games nog meer Kojima worden dan Metal Gear. Dus enorm veel cutscenes en weinig gameplay, MGS4 had op een gegeven moment een cutscene van 27 minuten en de 4 langste cutscenes van MGS4 bij elkaar waren iets van 75 minuten 8)7

En de gameplay die deze game dan heeft bestaat blijkbaar vooral uit rondlopen, wat melee (wat er erg slecht uit zag), wat motor rijden (wat er ook erg slecht uit zag) en wat schietactie.
Dit tot scheel contrast met mgs 5, de game die het beste combat systeem heeft van welke game dan ook.
Pagina: 1 ... 106 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.