Dat klinkt niet best. Heb je de kap er al afgehaald om even te kijken?Yonix schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 20:38:
So, this happened ...
[YouTube: PlayStation 4 Pro - Strange noise (Fan?)]
In 'Rest Mode' maakt de console ook een raar tikkend geluid.
Had hem al een aantal weken niet gebruikt, maar wilde graag Days Gone gaan spelen.
Nee, want garantie. Heb wel een busje perslucht gebruikt, maar dat mocht ook niet baten - ik houd mijn spullen sowieso stofvrij.bram1984 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 20:44:
[...]
Dat klinkt niet best. Heb je de kap er al afgehaald om even te kijken?
De kap mag er af. Sony heeft het speciaal zo gemaakt dat je de fan kan schoonmaken zonder garantie te verliezenYonix schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 20:45:
[...]
Nee, want garantie. Heb wel een busje perslucht gebruikt, maar dat mocht ook niet baten - ik houd mijn spullen sowieso stofvrij.
Weer wat geleerd.Anton.net schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 20:59:
[...]
De kap mag er af. Sony heeft het speciaal zo gemaakt dat je de fan kan schoonmaken zonder garantie te verliezen
Maar dit lijkt op een probleem met de ventilator?
Nee, dat kan ik niet. Daarom hoop ik ook heel hard dat het een next gen launch titel gaat zijn ...bram1984 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 20:43:
[...]
En dan is de hamvraag natuurlijk: kan je het geduld opbrengen om de PS5 versie te halen, of ga je de inferieure PS4 versie spelen.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Stofvrij gaat je niet lukken helaas, het ding zuigt zoveel stof op en dat zit nu in je ventilator en voor je heatsink.Yonix schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 20:45:
[...]
Nee, want garantie. Heb wel een busje perslucht gebruikt, maar dat mocht ook niet baten - ik houd mijn spullen sowieso stofvrij.
Volledig losschroeven en alles schoonmaken lijkt mij de enige juiste oplossing. Uiteraard indien je geen garantie meer hebt.
En de kap voor de ventilator (zoals al eerder genoemd) mag er af, en dat kost je geen garantie.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:59
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Dat gevoel heb ik dus ook, en toch heeft CDPR best wel fuckups gemaakt met TW3. Ten eerste de grafische downgrade ten opzichre ven E3 beelden, ik hoop toch echt niet dat ze sit met Cyberpunk weer flikken. En de game had @ launch best issues met de performnce etc gelukkig kwamen er heel snel updates uit.-SaveMe- schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 20:38:
Cyberpunk is ook echt mijn aller grootste wanted game ever. Mijn verwachtingen zijn zo hoog... Kan bijna niet goed gaan...but wait, it's CDPR
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dat losmaken is nog best lastig.Segafreak83 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 21:39:
[...]
Stofvrij gaat je niet lukken helaas, het ding zuigt zoveel stof op en dat zit nu in je ventilator en voor je heatsink.
Volledig losschroeven en alles schoonmaken lijkt mij de enige juiste oplossing. Uiteraard indien je geen garantie meer hebt.
En de kap voor de ventilator (zoals al eerder genoemd) mag er af, en dat kost je geen garantie.
Heb zere vingers en dat ding is nog steeds niet open
Niet? Game zag er natuurlijk verre van uit zoals hieronder en de console versies draaiden ook ruk. Ook die alternatieve control scheme was er toen nog niet, wat de gameplay er niet beter op maakte.-SaveMe- schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 22:46:
@Chaoss Ik heb dat hele downgrade gedoe bij TW3 nooit begrepen. game zag er wat mij betreft vanaf de launch prachtig uit en belangrijker, was gewoon een grote, dikke, diepe, RPG, zoals we die wilden zien na de al erg goede TW2 ....
- Chaoss
Tjah ik ben wel een graphics hoer dus dan is dat toch jammer
Het voelt vooraleen beetje als misleiding als men de game er vantevoren beter uit laat zien dan was t uiteindelijk haalbaar is. Nu zag CP2077 er niet over de top mooi uit dus wat dat beteft ben ik hoopvol.
De RPG ervaring maakte zeker alles goed, met diepgang, veel lore, een levende wereld, een uitgebreid verhaal, volwassen karakters etc. etc.
Ik kan niet wachten om in CP2077 los te gaan met wapens en bionische upgrades in mijn lijf. Ik hooo zo dat ze dezelfde diepgang erin stoppen.
@bram1984 Verre van is ook weer wat overdreven.. Het grootste punt vam kritiek is dat CDPR na de E3 presentatie een aantal bewuste wijzigingen in de kleuren te doen. Bij de E3 demo waren de kleuren vrij fel en in de final build was het bewust grouwer gemaakt om een andere sfeer te creeren.
Neemt niet weg dat ik onder de indruk was van de graphics en de gigantische wereld met enorm veel detail.
De RPG ervaring maakte zeker alles goed, met diepgang, veel lore, een levende wereld, een uitgebreid verhaal, volwassen karakters etc. etc.
Ik kan niet wachten om in CP2077 los te gaan met wapens en bionische upgrades in mijn lijf. Ik hooo zo dat ze dezelfde diepgang erin stoppen.
@bram1984 Verre van is ook weer wat overdreven.. Het grootste punt vam kritiek is dat CDPR na de E3 presentatie een aantal bewuste wijzigingen in de kleuren te doen. Bij de E3 demo waren de kleuren vrij fel en in de final build was het bewust grouwer gemaakt om een andere sfeer te creeren.
Neemt niet weg dat ik onder de indruk was van de graphics en de gigantische wereld met enorm veel detail.
[ Voor 26% gewijzigd door Chaoss op 23-05-2019 23:06 ]
Ik ben ook benieuwd naar Cyberpunk hoor, maar die verafgoding van CDPR vind ik ook wel een beetje absurde vormen aannemen. Ze hebben welgeteld één zo'n indrukwekkende game afgeleverd he? TW2 was veel minder, TW1 was cool maar erg unpolished (goed verhaal en interessante mechanics maar het was duidelijk dat ze nog wat ervaring op moesten doen). Gwent tel ik even niet mee, dat zie ik niet echt als een full AAA release.
Ik hoop echt dat Cyberpunk helemaal geweldig wordt, maar dat ze het één keer zo goed gedaan hebben zie ik niet als garantie dat het de volgende keer weer zo goed of beter lukt.
Ik hoop echt dat Cyberpunk helemaal geweldig wordt, maar dat ze het één keer zo goed gedaan hebben zie ik niet als garantie dat het de volgende keer weer zo goed of beter lukt.
Gamertag: FinrazielNL
Als Cyberpunk dit jaar nog uitkomt speel ik hem op ps4. Als het volgend jaar pas uitkomt, wacht ik sowieso op de ps5.
Die getoonde gameplay was op een pc zeker? Dus ik houd mijn hart al vast voor de ps4 versie..
Ik vind het eigenlijk nog steeds jammer dat ze voor 1st person hebben gekozen. Bovendien spreekt de sfeer van de laatste trailer me veel minder aan dan die donkere sfeer uit de originele teaser trailer
Die getoonde gameplay was op een pc zeker? Dus ik houd mijn hart al vast voor de ps4 versie..
Ik vind het eigenlijk nog steeds jammer dat ze voor 1st person hebben gekozen. Bovendien spreekt de sfeer van de laatste trailer me veel minder aan dan die donkere sfeer uit de originele teaser trailer
- Chaoss
Veel minder? Tw2 heeft een metscore van 88 ja dat is minder dan de TW3 met een acore van 92, maar een veel mindere game is het zeker niet.
Dus ze hebben 2 bovengemiddeld goede games uitgebracht, die beide toch wel vernieuwende zaken brachten. Dat icm met de manier waarop CDPR werkt, ze zijn eigen uitgever, relatief kleine studio, abitieus etc. Genoeg ingredienten om hyped te zijn.
Als Sony nu eind 2020 de PS5 uitbrengt dan mag CP 2077 wel een release titel zijn, maar dat is te hoopvol denk ik zo
Dus ze hebben 2 bovengemiddeld goede games uitgebracht, die beide toch wel vernieuwende zaken brachten. Dat icm met de manier waarop CDPR werkt, ze zijn eigen uitgever, relatief kleine studio, abitieus etc. Genoeg ingredienten om hyped te zijn.
Als Sony nu eind 2020 de PS5 uitbrengt dan mag CP 2077 wel een release titel zijn, maar dat is te hoopvol denk ik zo
TW2 was ook echt een geweldige RPG! Deel 1 was dat ook al, al was die wat rough around the edges... Maar CDPR heeft vooral een goede track record voor wat betreft hun houding richting ons, gamers. Ze luisteren, geven immens veel support, doen niet aan minimale DLC of korte games, geen micro transacties, etc. Gewoon een dev voor de gamers.
Ik wacht rustig op de PS5 versie als ik 'm haal. Heb er geen haast mee. Die gameplay was op een monster PC inderdaad.Anton.net schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 23:40:
Als Cyberpunk dit jaar nog uitkomt speel ik hem op ps4. Als het volgend jaar pas uitkomt, wacht ik sowieso op de ps5.
First person vind ik wel prima. Als ik die animaties van Geralt weer terugzie en weer terugdenk aan dat blijven haken achter steentjes enzo, dan ben ik blij dat het geen third person is. Dat is toch niet hun sterkste punt.
@Chaoss Niet alleen de kleuren maar de hele belichting zag er anders uit. Ook ziet die trailer er in z'n geheel veel soepeler uit qua movement.
[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 24-05-2019 06:54 ]
Mwa, ok, ging vooral uit van mijn eigen ervaring dat ik deel 2 echt saai en niet doorheen te komen vond, en dat ik online veel las dat je deel 3 dan toch moest spelen want die zou veel beter zijn.Chaoss schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 23:45:
Veel minder? Tw2 heeft een metscore van 88 ja dat is minder dan de TW3 met een acore van 92, maar een veel mindere game is het zeker niet.
Overigens valt wel op dat de user score wel net wat lager is voor deel 2 ten opzichte van de mening van de pro's, iets wat bij 3 niet zo is. Meestal kijk ik toch meer naar de mening van users dan naar die van de pro's.
Maar goed, ik bedoelde ook niet te zeggen dat deel 2 niét goed was, maar het haalde toch niet het goddelijke niveau dat iedereen nu van cdpr verwacht.
Ik vond TW2 niet om doorheen te komen, zeker niet net na release. De belangrijkste reden was dat vechten niet vloeiend loopt. De bewegingen van Geralt zijn niet natuurlijk, soms lijkt ie wat te glijden, annimaties sluiten niet 100% aan... Het mist 'flow'. Ook nadat ik de combat redelijk onder de knie had, bleef het me toch irriteren.
Ook TW3 is niet perfect, vergeleken bij bijvoorbeeld God of War, maar wel goed genoeg. Zeker wanneer je je bedenkt dat TW3 een verhalend spel met combat is en GoW een combat spel met wat verhaal.
Ik had overigens hetzelfde ooit met de Warhammer MMO. Leuke gameplay, keeps veroveren was 'nieuw', public quests waren toen ook nieuw en het is een van de weinige games waar ik PvP echt leuk vond. Maar animaties en bewegingen misten ook die soepelheid die WoW wel had, dus ik was er met 2 maanden helemaal klaar mee. Misschien ben ik er wat gevoeliger voor dan anderen, of gewoon minder tolerant
Ook TW3 is niet perfect, vergeleken bij bijvoorbeeld God of War, maar wel goed genoeg. Zeker wanneer je je bedenkt dat TW3 een verhalend spel met combat is en GoW een combat spel met wat verhaal.
Ik had overigens hetzelfde ooit met de Warhammer MMO. Leuke gameplay, keeps veroveren was 'nieuw', public quests waren toen ook nieuw en het is een van de weinige games waar ik PvP echt leuk vond. Maar animaties en bewegingen misten ook die soepelheid die WoW wel had, dus ik was er met 2 maanden helemaal klaar mee. Misschien ben ik er wat gevoeliger voor dan anderen, of gewoon minder tolerant
[ Voor 9% gewijzigd door Bundin op 24-05-2019 09:05 ]
Mwah GoW is dan wel geen full fledged open world, maar zeer zeker zwaar verhalend. Los daarvan zijn er genoeg games die in beide voorzien dus een verhalend spel hoeft nog geen excuus te zijn om achter te blijven op gameplay.Bundin schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:04:
Ik vond TW2 niet om doorheen te komen, zeker niet net na release. De belangrijkste reden was dat vechten niet vloeiend loopt. De bewegingen van Geralt zijn niet natuurlijk, soms lijkt ie wat te glijden, annimaties sluiten niet 100% aan... Het mist 'flow'. Ook nadat ik de combat redelijk onder de knie had, bleef het me toch irriteren.
Ach heb je de eeuwig gefrustreerde gamers weer met hun gezeur over downgrades. Lijkt wel een hobby om dingen te vinden waar ze op kunnen zeuren. Ik kan wel 10 dingen opnoemen die belangrijker zijn voor een game dan een stapje terug in graphics.
noem ze eens op? ben wel benieuwd naar je lijstje. Graphics zijn inderdaad niet alles maar het helpt wel een beetjeNieuwevolger schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:01:
Ach heb je de eeuwig gefrustreerde gamers weer met hun gezeur over downgrades. Lijkt wel een hobby om dingen te vinden waar ze op kunnen zeuren. Ik kan wel 10 dingen opnoemen die belangrijker zijn voor een game dan een stapje terug in graphics.
Sorry hoor, maar dan voel je je toch gewoon genaaid of niet dan. Eerst dikke graphics laten zien, en dan de boel uitkleden en de graphics verlagen..Nieuwevolger schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:01:
Of ga jij ook op date met een fotomodel (op de foto) die later in het echt een dikke trol blijkt te zijn, o nee, want je mocht niet zeuren, dus de dikke trol is voor jou.
Level designDigitalError schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:03:
[...]
noem ze eens op? ben wel benieuwd naar je lijstje. Graphics zijn inderdaad niet alles maar het helpt wel een beetje
Combat design
Movement
Quest design
Plot van het hoofdverhaal
Plot van side quests
Character ontwikkeling
Animaties
Combat systemen
Level progressie
@Segafreak83 Wat een vergelijking, zowel altijd komen beelden die echt representatief zijn voor het eind product een jaar van te voren beschikbaar. Lekker dom ben je dan om je blind te gaan staren op conceptuele beelden, terwijl veel betere representatieve beelden beschikbaar zijn.
Het gaat om het idee. En nee zeker niet een jaar van tevoren.. Wie herinnert zich Watchdogs nog, werd de hemel in geprezen tijdens de E3, en toen het spel uit kwam de grond in getrapt. Gelukkig heb ik het spel toen niet gekocht..Nieuwevolger schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:21:
@Segafreak83 Wat een vergelijking, zowel altijd komen beelden die echt representatief zijn voor het eind product een jaar van te voren beschikbaar. Lekker dom ben je dan om je blind te gaan staren op conceptuele beelden, terwijl veel betere representatieve beelden beschikbaar zijn.
Sindsdien geloof ik echt geen enkele trailer meer en kijk ik ze dus ook niet. Ik laat het eindproduct voor zich spreken
Om de analogie voort te zetten: Als de gameplay maar goed is ...Segafreak83 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:13:
[...]
Of ga jij ook op date met een fotomodel (op de foto) die later in het echt een dikke trol blijkt te zijn, o nee, want je mocht niet zeuren, dus de dikke trol is voor jou.
DigitalError schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:03:
[...]
noem ze eens op? ben wel benieuwd naar je lijstje. Graphics zijn inderdaad niet alles maar het helpt wel een beetje
Als het nou echt een downgrade was... Maar dit is pure sfeermakende postprocessing geweest die het uiteindelijk niet tot de game heeft gehaald.Segafreak83 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:13:
[...]
Sorry hoor, maar dan voel je je toch gewoon genaaid of niet dan. Eerst dikke graphics laten zien, en dan de boel uitkleden en de graphics verlagen..
Een effect wat prima te reproduceren is met een SweetFX plugin. En het mooie is dat het nauwelijks rekenkracht kost.
[ Voor 30% gewijzigd door Blaat op 24-05-2019 15:30 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik blijf het bijzonder vinden dat er nog steeds gamers zijn die release trailers van games niet standaard met een korreltje zout nemen. Zeker als het too good to be true is, ala Watch Dogs.Segafreak83 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:13:
[...]
Sorry hoor, maar dan voel je je toch gewoon genaaid of niet dan. Eerst dikke graphics laten zien, en dan de boel uitkleden en de graphics verlagen..
Of ben je iemand die, naar analogie van jouw voorbeeld, op basis van een mailtje van een onbekende in gebrekkig Engels met daarin een profiel foto van een vrouw die wel erg veel lijkt op bijvoorbeeld Charlize Theron, graag met diegene op een date gaat? Als je in bent voor die date, dan kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent in downgrades
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik wou net zeggen, als je naar de Anthem reveal keek, dan had je meteen vraag tekens moeten zetten waarom de graphics er 10x beter uitzagen dan al het andere wat beschikbaar was (zoals de god of war trailer).
nieuws: Assassins Creed-bedenker toont nieuwe beelden Ancestors: The Humankin...
Dit klinkt wel leuk en vernieuwend
- Chaoss
Ohja je mag niet kritisch zijn dat is ook zo 
Prima dat hier mensen zijn die het geen probleem vinden als ze worden genaaid maar imho mag je daar best kritisch over zijn.
Als een release trailer oid er stukken beter uitziet dan het eindproduct dan is dat gewoon misleiding. En nee graphics zijn zeker niet het belangrijkste maar dat is niet het punt. Als er van te voren qua gameplay van alles belooft wordt en in de final game is er ineens van alles geschrapt dat kun je ook verwachten dat er kritiek komt.
Prima dat hier mensen zijn die het geen probleem vinden als ze worden genaaid maar imho mag je daar best kritisch over zijn.
Als een release trailer oid er stukken beter uitziet dan het eindproduct dan is dat gewoon misleiding. En nee graphics zijn zeker niet het belangrijkste maar dat is niet het punt. Als er van te voren qua gameplay van alles belooft wordt en in de final game is er ineens van alles geschrapt dat kun je ook verwachten dat er kritiek komt.
Zeker vernieuwend, dapper dat die man iets ongewoons probeerd, maar ik haak op voorhand al afTom schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 16:16:
nieuws: Assassins Creed-bedenker toont nieuwe beelden Ancestors: The Humankin...
[ Voor 69% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2019 01:30 ]
Misleiding is misschien 1, maar als gamer kun je nooit geass-raped (wat een woord...) worden als je het niet zelf toelaat. Gewoon niet pre orderen en wachten op de (user) reviewsChaoss schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 23:18:
Ohja je mag niet kritisch zijn dat is ook zo
[...]
Zeker vernieuwend, dapper dat die man iets ongewoons probeerd, maar ik haak op voorhand al af
[ Voor 0% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2019 01:31 ]
- Chaoss
Dat sowieso, pre orderen doe ik uit principe epe al niet imdat het geen nut heeft en alleen maar dit soort praktijken aanmoedigt.
Het enige wat ik ooit gepreordered heb is de PS4 zelf
Game op releasedag in huis/direct speelbaar zonder dat je er moeite voor hoeft te doen, vind ik soms wel vrij nuttig. Alle pre order bonussen zijn daarbij mooi meegenomen.Chaoss schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 01:29:
Dat sowieso, pre orderen doe ik uit principe epe al niet imdat het geen nut heeft en alleen maar dit soort praktijken aanmoedigt.
- Chaoss
Tja er zit een mediamarkt op weg van mijn werk naar huis waar ik op 100 meter afstand voorbij rijd/fiets.
Heel handig, maar als je dan toch al weet dat je de game op dag 1 wilt. Dan heb je ook de pre order bonus en in mijn persoonlijke geval van een schoonmoeder die de game al voor je heeft geïnstalleerd.Chaoss schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 07:26:
Tja er zit een mediamarkt op weg van mijn werk naar huis waar ik op 100 meter afstand voorbij rijd/fiets.
Vooral bij RDR2 was dat wel nuttig. Duurde geloof ik anderhalf uur ofzo.
- Chaoss
Pre order bonus zat ook bij de versie in de winkel en dat is best wel vaak zo als je de game op releasedag koopt.
In geval van RDR2 stond ik om 12 uur snachts in de mediamarkt, maar dat was dan ook weer een uitzondering. Ik koop ook maar zelden een game op releasedag, wacht vaak reviews af en haal hem ergens in de eerste week of ik haal de game veel later.
In geval van RDR2 stond ik om 12 uur snachts in de mediamarkt, maar dat was dan ook weer een uitzondering. Ik koop ook maar zelden een game op releasedag, wacht vaak reviews af en haal hem ergens in de eerste week of ik haal de game veel later.
Soms wel inderdaad, maar bij Days Gone (ook bij MM gehaald) dan weer niet.Chaoss schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 07:44:
Pre order bonus zat ook bij de versie in de winkel en dat is best wel vaak zo als je de game op releasedag koopt.
Zo stevig in mijn schoenen sta ik dan weer niet. Soms wacht je jaren ergens op, dan wil je hebben op releasedag ook.
Mijn PS4 blijft hangen op zwart beeld? Hij word wel herkend door mijn tv. Iemand enig idee waf er aan de hand is en wat ik er tegen kan doen? Reset heb ik al een paar keer geprobeerd zonder succes ..
Andere TV, andere HDMI kabel, andere HDMI poort, andere console proberen. Genoeg te verzinnen.heppe01 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 11:45:
Mijn PS4 blijft hangen op zwart beeld? Hij word wel herkend door mijn tv. Iemand enig idee waf er aan de hand is en wat ik er tegen kan doen? Reset heb ik al een paar keer geprobeerd zonder succes ..
Lang leve digitale sales. Altijd op release dag in huis!
Maar dan nog, als je niet teleurgesteld wilt worden, koop de game gewoon een paar dagen later, want daar ging de discussie over
https://twitter.com/New_WabiSabi/status/1132337830078713857 Gelekte game van Ubisoft
YouTube: Trailer
YouTube: Trailer
[ Voor 31% gewijzigd door Nieuwevolger op 25-05-2019 19:59 ]
video is al offline gehaald door ubisoft claim
schijnbaar gaat het ROLLER CHAMPIONS heten:
https://twitter.com/New_WabiSabi/status/1132116656639995904
[ Voor 14% gewijzigd door RubenSaurus op 25-05-2019 20:41 ]
Hier staat ook een videoMartinspire schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 21:13:
Voor wie hem gezien hebben, was het wat?
Moeilijk om er een oordeel over te vellen. Je ziet niet veel, maar wat ze tonen ziet er alleszins niet heel bijzonder uit.
Zo'n game staat of valt met de gameplay imo. Afwachten dus..
Ik zit al een poosje te wachten op The Last of Us 2 en ook op Cyberpunk 2077.
Nu kijk ik op Bol.com en daar staat een release date van 31-12-2019 voor beide games.
Het zal mij niets verbazen als dan ook de PS 5 word aangekondigd.
Dan maar eerst andere games doen
Nu kijk ik op Bol.com en daar staat een release date van 31-12-2019 voor beide games.

Die datums zijn meer indicatoren van: "Echt geen flauw idee wanneer we deze game uit gaan brengen."toro schreef op zondag 26 mei 2019 @ 10:41:
PSN: Kidjuh
Op oudjaarsdag gebeurt helemaal niks hoor... dat is inderdaad gewoon een placeholder.toro schreef op zondag 26 mei 2019 @ 10:41:
Ik zeg toch nergens dat ik geloof dat het spel er uiteindelijk ook zo uit gaat zien.Nieuwevolger schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:21:
Bij Anthem was iedereen hyped, behalve ik dan, want ik wist dat die game vet tegen ging vallen. En dat gebeurde dus ook..
Maar blijkbaar mag je dus geen (terechte) kritiek hebben..
Er mag een hoop, maar dit soort taalgebruik is niet nodig...Segafreak83 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 11:55:
Maar blijkbaar mag je dus geen (terechte) kritiek hebben..
Jij mag alles wat je wil (tot een mod er iets van zegt, zij zijn de enigen hier die kunnen zeggen wat niet mag), en een ander mag daar van zeggen wat hij wil. Nergens voor nodig om die laffe dooddoener "blijkbaar mag ik dat niet zeggen" weer tevoorschijn te trekken.
En voor de duidelijkheid, ook dit (mijn post) betekent niet dat jij niet mocht zeggen dat je het blijkbaar niet mocht zeggen, het is alleen ik die uit dat ik er kotsneigingen van krijg.
[ Voor 8% gewijzigd door BM op 27-05-2019 08:29 ]
Wow, gevoelige snaar geraaktFinraziel schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:50:
[...]
Er mag een hoop, maar dit soort taalgebruik is niet nodig...
Jij mag alles wat je wil (tot een mod er iets van zegt, zij zijn de enigen hier die kunnen zeggen wat niet mag), en een ander mag daar van zeggen wat hij wil. Nergens voor nodig om die laffe dooddoener "blijkbaar mag ik dat niet zeggen" weer tevoorschijn te trekken.
En voor de duidelijkheid, ook dit (mijn post) betekent niet dat jij niet mocht zeggen dat je het blijkbaar niet mocht zeggen, het is alleen ik die uit dat ik er kotsneigingen van krijg.
[ Voor 8% gewijzigd door BM op 27-05-2019 08:29 ]
Ik las gister ook dat ZHUGE een nieuwe trailer van een Sony game aan het teasen was voor volgende week op ResetERA.
Ik las vanochtend dat Duncan Laurence gaat invallen op PinkPop dit jaar
Death Stranding naar verluidt.Nieuwevolger schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:25:
Ik las gister ook dat ZHUGE een nieuwe trailer van een Sony game aan het teasen was voor volgende week op ResetERA.
De voortekenen waren er allemaal dat Anthem een drama zou worden door EA.Segafreak83 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 11:55:
[...]
Bij Anthem was iedereen hyped, behalve ik dan, want ik wist dat die game vet tegen ging vallen. En dat gebeurde dus ook..
Vanaf dat Mass Effect tankte mede doordat er al mensen al afgetrokken werden om aan anthem te klussen en de ontslagen bij Bioware stonden alle seinen al op rood.
[ Voor 13% gewijzigd door YakuzA op 26-05-2019 13:47 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Afgetrokken worden is in ieder geval beter dan crunchen.YakuzA schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:46:
[...]
De voortekenen waren er allemaal dat Anthem een drama zou worden door EA.
Vanaf dat Mass Effect tankte mede doordat er al mensen al afgetrokken werden om aan anthem te klussen en de ontslagen bij Bioware stonden alle seinen al op rood.
Kojima heeft een teaser trailer geplaatst op Twitter
Sinds enkele dagen PS4 in mijn bezit dit alleen voor de Exclusieve games die ik graag wilde doen.
Voor €130 de oude versie bemachtigd en voor paar tientjes Horizon Zero Down,Uncharted 4, The last of Us gekocht.
Beneden mainconsole Xbox One X staan en boven de Phat PS4 ( maakt die herrie zeg).
Begonnen met Horizon Zero Dawn wat een geweldig spel is dit 😍. De rest van de games nog niet aangeraakt.
Ik denk dat God of War ook niet mag ontbreken in deze lijst.
Iemand nog meer must exclusieve games voor de PS4 ? Ik heb nog tijd zat tot September want dan komt Borderlands 3 uit.
Voor €130 de oude versie bemachtigd en voor paar tientjes Horizon Zero Down,Uncharted 4, The last of Us gekocht.
Beneden mainconsole Xbox One X staan en boven de Phat PS4 ( maakt die herrie zeg).
Begonnen met Horizon Zero Dawn wat een geweldig spel is dit 😍. De rest van de games nog niet aangeraakt.
Ik denk dat God of War ook niet mag ontbreken in deze lijst.
Iemand nog meer must exclusieve games voor de PS4 ? Ik heb nog tijd zat tot September want dan komt Borderlands 3 uit.
@CallmeGod Je moet natuurlijk een beetje kijken naar wat je genre is, maar andere top exclusives zijn: Spider Man, Ratchet & Clank, Detroit Become Human en Bloodborne
God of War is idd zeer goed. Naast uncharted 4 kan je ook The Nathan Drake collection (uncharted 1-3) en Lost legacy oppikken.
God of War is idd zeer goed. Naast uncharted 4 kan je ook The Nathan Drake collection (uncharted 1-3) en Lost legacy oppikken.
Vergeet de beste racer op consoles niet ! Gt sport !
Is vaak voor 20 euro ofzo te koop.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik had GT Sport alleen maar gekocht omdat die samen met een controller als bundel maar 70eu kostte.v8power67 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:17:
Vergeet de beste racer op consoles niet ! Gt sport !
(gt sport nog nooit opgestart :x )
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Morgen de release van Williams Pack 4 in Pinball FX3
[YouTube: Pinball FX3 - Williams Pinball Vol. 4: Coming Soon Trailer]
Met de nieuwe realistischere flipper physics
We hebben ook een Pinball Video Games topic
Pinball Video Games (FX3/TPA/SPA)
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Nieuwevolger schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:25:
https://www.resetera.com/...shown-on-may-29th.119234/Anton.net schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:44:
Kojima heeft een teaser trailer geplaatst op Twitter

Ik kijk er naar uit
Ben benieuwd wanneer deze game gaat uitkomen
Ben benieuwd wanneer deze game gaat uitkomen
Ben vooral benieuwd naar wat de game nu precies is
Ik hoop dat dit een gameplay demo is en niet weer een of andere vage trailer. Ik wel geïntrigeerd, maar het kan ook zomaar iets worden dat ik helemaal niks vind.
Ik hoop dat het een vage trailer is, gewoon om iedereen te zieken 
Zal wel eens tijd worden dat er wat gameplay beelden gaan komen.
Zal wel eens tijd worden dat er wat gameplay beelden gaan komen.
YakuzA schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:48:
[...]
Ik had GT Sport alleen maar gekocht omdat die samen met een controller als bundel maar 70eu kostte.
(gt sport nog nooit opgestart :x )

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik hoop dat het een ongelovelijke K game is. Heb al veel te veel te spelen
En er is ook een gerucht dat we een trailer + releasedatum van The Last of Us 2 gaan krijgen deze week.
https://www.resetera.com/...week-release-date.119249/
[ Voor 33% gewijzigd door bram1984 op 27-05-2019 15:12 ]
Ook dit zou fantastisch zijn, maar het is momenteel een redelijk vaag gerucht. We will see!bram1984 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 15:12:
En er is ook een gerucht dat we een trailer + releasedatum van The Last of Us 2 gaan krijgen deze week.
Ik blijf er wel bij dat TLOU II in oktober/november 2019 komt
Hopelijk een gameplay trailer van DS die toont waar de game over gaat, en een vette Joel trailer van TLOU

Jason Schreier van Kotaku heeft de tweet gedeeld, dus het zou wel eens zo zou kunnen zijn.Anton.net schreef op maandag 27 mei 2019 @ 15:32:
[...]
Ook dit zou fantastisch zijn, maar het is momenteel een redelijk vaag gerucht. We will see!
Ik blijf er wel bij dat TLOU II in oktober/november 2019 komt
Hopelijk een gameplay trailer van DS die toont waar de game over gaat, en een vette Joel trailer van TLOU
Cool! Die roadshow kast heb ik zo belachelijk veel gespeeld vroeger.Robolokotobo schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:06:
Morgen de release van Williams Pack 4 in Pinball FX3
[YouTube: Williams Pinball Vol. 4 – New Flipper Movement Physics]
Maaardiiiii graaaaassssssss
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
@rajackar Haha, tof man. Ik heb hem volgens mij nooit gespeeld. Maar ben benieuwd. Ik kijk trouwens vooral uit naar White Water
Ik heb geen backlog meer 
Zojuist Spider Man uitgespeeld. Paar weken terug Shadow of the Tomb Raider ook uitgespeeld.
Enige wat ik nog heb liggen is Far Cry 5 (ergens in derde area afgehaakt terwijl ik al even met tegenzin zat te spelen) en AC:Origins (enthousiast mee begonnen en heeft veel verbeteringen, maar niet meeslepend en al die kutmissies voelen als werken). Denk niet dat ik die nog ga uitspelen.
Eens kijken wat ik nu ga doen
Nieuwe Ghost Recon Breakpoint ga ik wel halen maar komt pas in oktober. Cyberpunk 2077 lijkt ook veelbelovend.
A Plague Tale: Innocence lijkt mij ook wel een tof verhaal, die heeft hier geen eigen topic?
Days Gone is ook een kanshebber. Word er niet superenthousiast over (zombie's ook niet helemaal mijn ding) maar open wereld en leuk verhaaltje kan wel vermakelijk zijn.
Of Beyond Two Souls? Ooit Heavy Rain geprobeerd maar de trage gameplay en dat domme knoppenrammen vond ik toen gaar, maar misschien niet lang genoeg een kans gegeven en zat ik nog niet in het verhaal.
Zojuist Spider Man uitgespeeld. Paar weken terug Shadow of the Tomb Raider ook uitgespeeld.
Enige wat ik nog heb liggen is Far Cry 5 (ergens in derde area afgehaakt terwijl ik al even met tegenzin zat te spelen) en AC:Origins (enthousiast mee begonnen en heeft veel verbeteringen, maar niet meeslepend en al die kutmissies voelen als werken). Denk niet dat ik die nog ga uitspelen.
Nieuwe Ghost Recon Breakpoint ga ik wel halen maar komt pas in oktober. Cyberpunk 2077 lijkt ook veelbelovend.
A Plague Tale: Innocence lijkt mij ook wel een tof verhaal, die heeft hier geen eigen topic?
Days Gone is ook een kanshebber. Word er niet superenthousiast over (zombie's ook niet helemaal mijn ding) maar open wereld en leuk verhaaltje kan wel vermakelijk zijn.
Of Beyond Two Souls? Ooit Heavy Rain geprobeerd maar de trage gameplay en dat domme knoppenrammen vond ik toen gaar, maar misschien niet lang genoeg een kans gegeven en zat ik nog niet in het verhaal.
Verwijderd
Al aan Horizon Zero Dawn gedacht?Tom schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:08:
Ik heb geen backlog meer
Al vaak aan gedacht, nooit gekocht. Maar ik ben niet zo van het vechten tegen 'grote dingen'. In Spider Man vond ik dat ook het minst leuke om te doen. Dat je 'dingen' moet ontwijken (springend, vliegend, whatever) en in een zwak moment van je vijand moet je zelf schieten/slaan/iets om dat ding te beschadigen, en dat in repeat tot het dood is. Volgens mij is HZD veel daarvan?
Liefst iets meer gewoon normale vijanden die niet veel sterker zijn dan jou. GTA, RDR, Uncharted, AC, Tomb Raider, etc. zijn games die ik tof vind, en 'grote legers' (zoals eerdere Uncharted's) vond ik ook niet leuk.
Tja, ergens denk ik dat ik het niet moet spelen. Het kan nooit tippen aan een echte flipperkast natuurlijk ;-)Robolokotobo schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:47:
@rajackar Haha, tof man. Ik heb hem volgens mij nooit gespeeld. Maar ben benieuwd. Ik kijk trouwens vooral uit naar White Water
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Maar je hebt ook nog nooit zoveel tafels tot je beschikking gehad. En dat in je eigen huisrajackar schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:38:
[...]
Tja, ergens denk ik dat ik het niet moet spelen. Het kan nooit tippen aan een echte flipperkast natuurlijk ;-)
Dat is juist het vette aan HZD, die grote dingen. Ze zijn briljant ontworpen en je hebt echt het idee dat je vakkundig een machine met heel veel onderdelen sloopt.Tom schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:18:
[...]
Al vaak aan gedacht, nooit gekocht. Maar ik ben niet zo van het vechten tegen 'grote dingen'. In Spider Man vond ik dat ook het minst leuke om te doen. Dat je 'dingen' moet ontwijken (springend, vliegend, whatever) en in een zwak moment van je vijand moet je zelf schieten/slaan/iets om dat ding te beschadigen, en dat in repeat tot het dood is. Volgens mij is HZD veel daarvan?
Liefst iets meer gewoon normale vijanden die niet veel sterker zijn dan jou. GTA, RDR, Uncharted, AC, Tomb Raider, etc. zijn games die ik tof vind, en 'grote legers' (zoals eerdere Uncharted's) vond ik ook niet leuk.
Ben sinds een paar dagen in het bezit van een PS4...
Weten jullie misschien nog een leuke titel die ik samen met m'n dochter kan spelen (8.5 jaar oud). Ze speelt graag Minecraft, maar op console vind ik dit met z'n 2en echt r*k. Mag coop, mag ook om-en-om spelen. Games als Unravel en Ori and the blind forest deden het altijd wel goed. Het hoeft niet meisjes achtig te zijn, want spelen ook wel eens potje Fifa (wel met dames elftallen, dat dan wel
). Is bijvoorbeeld rocket league de moeite waard? of moet ik aan een crash bandicoot denken? Beetje NL-ondersteuning, als is het maar met ondertitel, zou wel fijn zijn.
Weten jullie misschien nog een leuke titel die ik samen met m'n dochter kan spelen (8.5 jaar oud). Ze speelt graag Minecraft, maar op console vind ik dit met z'n 2en echt r*k. Mag coop, mag ook om-en-om spelen. Games als Unravel en Ori and the blind forest deden het altijd wel goed. Het hoeft niet meisjes achtig te zijn, want spelen ook wel eens potje Fifa (wel met dames elftallen, dat dan wel
Little Big Planet 3 wellicht?
Ik heb een eerdere versie op de PS3 gehad en vond dat wel geinig, ontspannend en geschikt voor jongere spelers. Zag hem gisteren toevallig bij de MediaMarkt staan en zit eraan te denken om die eens ergens in de aanbieding te halen om samen met de vriendin te spelen
Ik heb een eerdere versie op de PS3 gehad en vond dat wel geinig, ontspannend en geschikt voor jongere spelers. Zag hem gisteren toevallig bij de MediaMarkt staan en zit eraan te denken om die eens ergens in de aanbieding te halen om samen met de vriendin te spelen
Alle Lego games, Paw Patrol, Rayman, Knack en Knack 2 (deel 2 heeft couch co-op), Spyro, Max: The Curse of Brotherhood, Overcooked 1 & 2, Little Nightmares (klein beetje griezelig, maar wel op speelse cartoony wijze), Flame Over, Oddworld, Spy Chameleon, Unmechanical, LBP3.Rhain schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:18:
Weten jullie misschien nog een leuke titel die ik samen met m'n dochter kan spelen (8.5 jaar oud). Ze speelt graag Minecraft, maar op console vind ik dit met z'n 2en echt r*k. Mag coop, mag ook om-en-om spelen. Games als Unravel en Ori and the blind forest deden het altijd wel goed. Het hoeft niet meisjes achtig te zijn, want spelen ook wel eens potje Fifa (wel met dames elftallen, dat dan wel). Is bijvoorbeeld rocket league de moeite waard? of moet ik aan een crash bandicoot denken? Beetje NL-ondersteuning, als is het maar met ondertitel, zou wel fijn zijn.
Rocket League is volgens mij een online game. Maar ook indien offline, lijkt me die niet echt leuk voor een kind van 8. Crash Bandicoot is veel te moeilijk voor een kind. Kan je beter Ratchet pakken.
Om op de post van hierboven even aan te haken: Overcooked 1 is nog een weekje gratis als je PlayStation Plus hebt, dus die is sowieso het proberen waard en Crash is in de aanbieding op het moment
Mijn dochter ( 8 ) is momenteel dol op portal knights, deze speelt ze dan co-op met mijn zoon van 11. wellicht ook voor jullie leuk?Rhain schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:18:
Weten jullie misschien nog een leuke titel die ik samen met m'n dochter kan spelen (8.5 jaar oud). Ze speelt graag Minecraft, maar op console vind ik dit met z'n 2en echt r*k. Mag coop, mag ook om-en-om spelen. Games als Unravel en Ori and the blind forest deden het altijd wel goed. Het hoeft niet meisjes achtig te zijn, want spelen ook wel eens potje Fifa (wel met dames elftallen, dat dan wel). Is bijvoorbeeld rocket league de moeite waard? of moet ik aan een crash bandicoot denken? Beetje NL-ondersteuning, als is het maar met ondertitel, zou wel fijn zijn.
10 second ninja DONE
Thx voor de reacties, zal ze eens checken. Dit little nightmares klinkt me bekent, zou ze geweldig vinden, maar PEGI 16
(niet dat dat altijd een goede graadmeter is).. maar straks worden het nog echte little nightmares

Yooka-Laylee is ook leuk. Heeft couch co-op, al is het voor de tweede speler niet zoveel aan, omdat die alleen met een cursor collectibles kan pakken. Als ze van racen houdt misschien Team Sonic Racing of straks in juni Crash Team Racing.
Oh serieus, haha wist ik niet eens.Rhain schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:19:
Thx voor de reacties, zal ze eens checken. Dit little nightmares klinkt me bekent, zou ze geweldig vinden, maar PEGI 16(niet dat dat altijd een goede graadmeter is).. maar straks worden het nog echte little nightmares

Tja, het gevoel is toch niet hetzelfde. Al helemaal niet bij Roadshow. Die had een rumble ingebouwd in de hele kast. Super vet maar er ging wel vaak een bier flesje door de glasplaat dat op de kop was gezet en er vanaf trilde. Dat probleem heb je op de PS4 dan weer nietRobolokotobo schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 02:30:
[...]
Maar je hebt ook nog nooit zoveel tafels tot je beschikking gehad. En dat in je eigen huisVoor 10 euro heb je 3 kasten waar je oneindig op kan spelen, zonder er ooit ook maar een geld munt in te gooien. Tel daarbij op dat je aan toernooien mee kan doen met honderden spelers. Achievements kan halen. In rank omhoog kan gaan. En diverse modes kan doen die in het echt niet op de kasten zitten
@rajackar Ja dat is wel ellende als die glasplaten stuk gaan. Die barsten in duizend stukjes. Een hele klus om dat allemaal uit de kast te halen. In het jeugdhonk waar ik vroeger altijd kwam hadden we altijd een kast die af en toe gewisseld werd voor een andere. En mijn broer en zijn maten sloegen er altijd keihard op als ze de bal op een beroerde manier verloren. Totdat mijn broer een keer zo kwaad was dat ie de glasplaat per ongeluk stuk sloeg. Haha wat een ellende was dat. Konden we een tijd niet spelen totdat het bedrijf waarvan de kast van was een nieuwe glasplaat gemonteerd had
Ik moest echt even nadenken waar deze post überhaupt over ging, maar dit is dan ook niet het grote flipperkasten topic of wel?Robolokotobo schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:40:
@rajackar Ja dat is wel ellende als die glasplaten stuk gaan. Die barsten in duizend stukjes. Een hele klus om dat allemaal uit de kast te halen. In het jeugdhonk waar ik vroeger altijd kwam hadden we altijd een kast die af en toe gewisseld werd voor een andere. En mijn broer en zijn maten sloegen er altijd keihard op als ze de bal op een beroerde manier verloren. Totdat mijn broer een keer zo kwaad was dat ie de glasplaat per ongeluk stuk sloeg. Haha wat een ellende was dat. Konden we een tijd niet spelen totdat het bedrijf waarvan de kast was een nieuwe glasplaat gemonteerd had
Robolokotobo schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:40:
@rajackar Ja dat is wel ellende als die glasplaten stuk gaan. Die barsten in duizend stukjes. Een hele klus om dat allemaal uit de kast te halen. In het jeugdhonk waar ik vroeger altijd kwam hadden we altijd een kast die af en toe gewisseld werd voor een andere. En mijn broer en zijn maten sloegen er altijd keihard op als ze de bal op een beroerde manier verloren. Totdat mijn broer een keer zo kwaad was dat ie de glasplaat per ongeluk stuk sloeg. Haha wat een ellende was dat. Konden we een tijd niet spelen totdat het bedrijf waarvan de kast was een nieuwe glasplaat gemonteerd had
offtopic:
Kan je in bovenstaande scenario nog van 'per ongeluk' spreken? Maar goed, misschien meer iets voor general chat.
Kan je in bovenstaande scenario nog van 'per ongeluk' spreken? Maar goed, misschien meer iets voor general chat.
In mijn amiga tijd relatief veel geflipperd. Pinball dreams/fantasies en illusions (geen idee meer in welke volgorde ze uitkwamen, maar de 3e niet heel veel meer gespeeld omdat ik er redelijk veel met die andere 2 gespeeld had en omdat ik toen meer afleiding kreeg van mijn snes en wellicht al saturn en/of pc. )
Ook een simpeler, plat 2d en single screen flipper spel gespeeld (edit: zou zo maar is 'pinball wizzard' kunnen zijn), waarbij het ook hielp dat mijn vader en een oud tante het nog wel leuk vonden om af en toe te flipperen waar ze verder weinig interesse hadden in videogames.
Qua echte kasten weet ik dat mijn pa op zijn werk een kast had (iets met een piraat ofzo, jolly roger wellicht) maar die was altijd stuk. Uiteindelijk verhuisd naar het huis van zijn collega en daar toch nog wel is gespeeld. Ook was er een terminator 2 kast bij mijn.......tennis club i guess, die toch ook wel is wat ingegooid, maar nooit echt goed er in geworden.
Daarna is het zowel me digitaal als echt flipperen erg rustig geworden, ook niet heel veel interesse in het genre.....via een humble bundle nog wel is overwogen om een hele zwik tafels te kopen maar.....heb al een te brede smaak en bijbehorend backlog in games.
Vind het wel tof dat dit toch doorgaat en wellicht een hele nieuwe generatie (of iig een klein gedeelte daarvan) met flipperen in aanraking brengt
En deze tafels zijn natuurlijk qua realisme niet te vergelijken met die oude amiga games. Wat dat betreft zou ik het eigenlijk toch wel weer is een kans mogen geven, ik geloof dat ik nog een tafel op steam heb ook, of op de switch was ook een keer eea gratis
10 second ninja DONE
Ik zag al veel goede tips voorbijkomen. Kijk ook eens eens naar De Blob 2, Slyde, Yoku's Island Express, Clicker Heroes, Locoroco.Rhain schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:18:
Your Friendly Neighborhood Moderator
Lego Worlds spelen mijn kids samen (8 en 6)Sagat schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:19:
[...]
Mijn dochter ( 8 ) is momenteel dol op portal knights, deze speelt ze dan co-op met mijn zoon van 11. wellicht ook voor jullie leuk?
@Sagat Fish Tales is gratis in Pinball FX3. Mooie Wiliams kast. Wel heel moeilijk. Inlezen over dit soort kasten is trouwens altijd de moeite waard. Dan weet je hoe ze uitgespeeld moeten worden, en wat je moet doen om veel punten te krijgen. In Zaccaria Pinball zitten ook een aantal gratis kasten. Dit zijn dan weer behoorlijk oude kasten. Zaccaria is ook een stuk makkelijker.
In The Pinbal Arcade en Stern Pinball Arcade is Frankenstein gratis. Echt bestaande kast van Stern, maar niet moeders mooiste. Als je echt leuk wil spelen kan je het beste denk ik toch een bundeltje kopen. Geen mooiere dag dan vandaag daarvoor. Williams Volume 4 is vandaag net uit in FX3. En ze hebben de flipper physics verbetert
In The Pinbal Arcade en Stern Pinball Arcade is Frankenstein gratis. Echt bestaande kast van Stern, maar niet moeders mooiste. Als je echt leuk wil spelen kan je het beste denk ik toch een bundeltje kopen. Geen mooiere dag dan vandaag daarvoor. Williams Volume 4 is vandaag net uit in FX3. En ze hebben de flipper physics verbetert
Voor de multiplayer ongetwijfeld. Voor de story mode niet, lijkt me. Is er reden te geloven dat het bij deze game anders werkt dan bij andere games? In dat geval zou ik het niet weten dan.Hamazaki schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:12:
is er psn plus nodig voor need for speed uit 2015? de reacties lopen weer uiteen op google.
volgens mij niet nodig voor de singleplayer. ik ben een beetje huiverig sinds ik las dat je fallout 76 nog niet eens kan opstarten zonder psn plus.bram1984 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:04:
[...]
Voor de multiplayer ongetwijfeld. Voor de story mode niet, lijkt me. Is er reden te geloven dat het bij deze game anders werkt dan bij andere games? In dat geval zou ik het niet weten dan.
Maar 76 is toch juist een online only titel? Dat staat althans letterlijk op de Wiki en de Bethesda site. Dus dat = PS Plus verplicht.Hamazaki schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:05:
[...]
volgens mij niet nodig voor de singleplayer. ik ben een beetje huiverig sinds ik las dat je fallout 76 nog niet eens kan opstarten zonder psn plus.
Bethesda Game Studios, the award-winning creators of Skyrim and Fallout 4, welcome you to Fallout 76, the online prequel where every surviving human is a real person.
Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.