Acties:
  • 0 Henk 'm!
YakuzA schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:00:
[...]

God of war is uit 2005 en gears of war uit 2006. Helaasch ongelijk :+

First release: God of War; March 22, 2005
First release: Gears of War; November 7, 2006
Ik zat me dit ook af te vragen, vooral om dat GoW een late ps2 release was, en Gow juist een debuut game voor de x360 (een gen later).

O-) ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
MRE-Inc schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:55:
[...]
En nee, Microsoft heeft Sony niet zo hard nodig in de strijd tegen Google/Amazon. Je weet dat Microsoft Sony 3x kan opkopen ?
Heerlijk, die Microsoft mindset. Kopen, kopen, kopen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Raem schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:06:
[...]

Heerlijk, die Microsoft mindset. Kopen, kopen, kopen.
Wat een rare reactie. Zo werken de meeste grote bedrijven. Inhuis ontwikkeling + overnames van interessante bedrijven.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het gevoel dat 'bij de buren' men (in ieder geval hier op het forum) over het algemeen best enthousiast is over gamepass.
Hier hoor ik veel minder over ps now, ik ben dus benieuwd hoe het met jullie zit?

Ik gebruik het zelf overigens niet, wil het wel die gratis week proberen, maar (juist door gamepass) ben er nog niet aan toegekomen. Ben ook nieuwsgierig hoe het streamen nou in de praktijk werkt, maar zal in principe games die ik leuk vind alitjd bij voorkeur dan dowloaden (waar mogelijk uiteraard)

Poll: Gebruik je ps now?
Ja
Nee
gebruikt maar nu niet meer
geen interesse/overig
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401804&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
YakuzA schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:00:
[...]

God of war is uit 2005 en gears of war uit 2006. Helaasch ongelijk :+

First release: God of War; March 22, 2005
First release: Gears of War; November 7, 2006
Begint alle twee met een G dus wat mij betreft hebben jullie beide gewonnen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Sagat schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:26:
Ik heb het gevoel dat 'bij de buren' men (in ieder geval hier op het forum) over het algemeen best enthousiast is over gamepass.
Hier hoor ik veel minder over ps now, ik ben dus benieuwd hoe het met jullie zit?

Ik gebruik het zelf overigens niet, wil het wel die gratis week proberen, maar (juist door gamepass) ben er nog niet aan toegekomen. Ben ook nieuwsgierig hoe het streamen nou in de praktijk werkt, maar zal in principe games die ik leuk vind alitjd bij voorkeur dan dowloaden (waar mogelijk uiteraard)

Poll: Gebruik je ps now?
Ja
Nee
gebruikt maar nu niet meer
geen interesse/overig
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Sony's focus met PS Now is voor mij niet interessant. Leuk al die backwards compatible games, maar ik heb wel al gespeeld wat ik wilde spelen en zie niet een reden om ze nog eens te bezoeken. Als ze recente games erin gingen zetten, wordt het nog interessant. Qua streaming heb ik er waarschijnlijk weinig problemen mee (altijd een ping van onder de 10 naar de meeste online services), maar qua content gewoon niet zo interessant. En ook al zou het bedrag omhoog gaan voor recente games, dan denk ik dat het nog niet aangeschaft gaat worden omdat ik simpelweg te weinig games ervan ga spelen. Ik vind het aantal exclusives die mij aanspreken (belangrijke onderscheiding volgens mij) te klein om zoiets jaarlijks te gaan financieren.

Ik koop overigens al veel games voor de Xbox en mede daardoor loop ik ook te ver voor qua games die ze erop zetten (dan heb ik ze namelijk al gespeeld). Bovendien is het bij launch altijd onduidelijk of een game in Game Pass komt of niet. En daarbij zijn de meeste mensen toch alleen online bij de eerste paar maanden dat zo'n game uit komt, waarmee een hoop van de lol verloren gaat (als je dus geen coop of multiplayer kunt doen).

Ik vind het mooi dat de service er is maar zie het vooral voor nieuwe gamers als interessante optie. Heb je zoals ik en ik denk velen met mij al een redelijke library opgebouwd, dan is het minder interessant. Bovendien ligt de focus bij Sony en bv ook Nintendo vooral bij het releasen van oudere games en niet recente games. Ik zou een abonnement met ps+ en alle recente games die uitkomen best gebruik willen maken (zelfs als het 30pm is), maar in huidige vorm biedt het me te weinig

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 17-05-2019 09:19 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:31
PS Now heeft voor mij geen toegevoegde waarde. Ik meen dat het voornamelijk PS3 games zijn en veel daarvan hebben ook een remasterd versie gehad op de PS4. Wat dat betreft vind ik de manier waarom bij MS sommige 360 games worden verbeterd voor de Xbox One wel tof. Dan zien de games er ook beter uit.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:55
Sagat schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 07:07:
[...]

Ik zat me dit ook af te vragen, vooral om dat GoW een late ps2 release was, en Gow juist een debuut game voor de x360 (een gen later).

O-) ;)
Ja stiekem was ik gewoon vergeten dat God of War ook al een erg oude serie is O-) (en ik zat destijds helemáál niet in het Sony ecosysteem...)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Nee, ik doe overkomen alsof Microsoft een complete, schaalbare, robuste en (zo goed als) wereldwijde cloud infra heeft. Iets wat Sony klaarblijkelijk niet heeft en waar je dus prima je gehele gameing infra op kan laten draaien. En nee, Microsoft heeft Sony niet zo hard nodig in de strijd tegen Google/Amazon. Je weet dat Microsoft Sony 3x kan opkopen ? Amazon doet vrijwel niks op gameing gebied en Google moet zich eerst nog maar eens bewijzen.
Klopt wat je zegt, alleen dat stukje over dat Microsoft Sony niet nodig zou hebben omdat ze Sony "3x" kunnen kopen is niet relevant. Microsoft heeft Sony wel degelijk nodig wat betreft gaming. Microsoft bestaat uit meerdere losse divisies zoals je zelf weet en in dit geval is Xbox velen malen kleiner dan PlayStation.

Amazon doet wel degelijk wat met gaming met hun studio's, Twitch, Lumberyard engine. Dat Amazon nog niks qua game streaming heeft aangekondigd zegt natuurlijk niet zoveel.
Klopt en wat een succes id dat zeg..... En nee dat draait niet op een aantal pctjes, maar ook niet op een robuste infra zoals Azure. Wellicht ben je de PS3 tijden al vergeten, maar de berichten in de PS3 topics stonden destijds vol met berichten van: Help ik kan niet meer online..... Had SOny weer eens zijn wekelijkse onderhoud..... Bij Microsoft heb ik daar in de 360 tijd nooit last van gehad. Uiteraard is dat vele malen beter geworden na de release van de PS4 maar om nou te zeggen dat PSN een rete stabiel netwerk is....
Je haalt hier volgens mij totaal verschillende dingen door elkaar, PSN en PSNow. PSN problemen waren toen en je zegt zelf dat het al veel beter werkt en dat klopt. Ik zie nagenoeg geen enkel verschil in service qua performance of ik nou via PSN speel of Live.
Je snapt het hele punt niet. Microsoft heeft zelf al een hele infra liggen, Sony niet, daarom kloppen ze nu bij Microsoft aan. En natuurijk staan de Azure en Xbox divisie los van elkaar, maar dat betekent niet dat ze er geen gebruik van maken. Voor Microsoft is het nu gewoon blades naar hun datacenters verschepen, erin hangen, configureren, testen en gaan. Sony moet eerst nog eens datacenters gaan bouwen.
Sony en velen andere bedrijven hebben sowieso geen eigen datacenters over de hele wereld en dat is namelijk ook niet nodig. Netflix is bv ook totaal afhankelijk van AWS en heeft ook geen eigen datracenters. Bedrijven als Sony of Netflix hangen hun eigen hardware in deze datacenters. Ze gebruiken alleen de ruimte en infrastructuur, maar de hardware zelf is echt afkomstig van Sony of Netflix zelf. Ook Xbox divisie is klant van Azure afdeling en moet hier ook wat voor betalen om ruimte te kunnen gebruiken. Dat zal intern iets anders en goedkoper zijn, maar ook zij moeten investeren in custom hardware. Het is dus niet zo van "Microsoft kan gewoon inbouwen en klaar".
Je had het net over PSNow, dat is ook streaming.
Klopt
Als het zo slecht zou lopen, dan zou Sony er wel een keer de stekker eruit trekken, niet ?

En ik heb nergens gezegd dat ik streaming only ga of dat streaming het hele offline gamen gaat vervangen. Ik heb nog gewoon hardware in huis staan, maar ik zie wel wat in het concept ProjectXCloud waarmee je op elke handheld device (lees Android/iOS/iPad/Laptop) kan gamen via de cloud. Of je het nu wil of niet, de cloud is de toekomst. Iedereen wil tegenwoordig overal zijn data benaderen, of dat nou foto's of documenten zijn.... Ook de traditionele gameing markt maakt zo zn verschuiving mee. Van offline, naar offline/online en van offline/online naar online streaming op elk device. Microsoft heeft daar een prima infra voor of je het nou leuk vind of niet, op sommige dingen is Microsoft gewoon wel beter dan Sony.

Maar goed, het blijft nu nog speculeren waarvoor beiden de samenwerking zijn aangegaan.....
Ik weet niet naar wie je quote, maar het concept dat je overal alles kan spelen is natuurlijk al oud. Dat concept was en is er al jaren toen andere streamingdiensten bestonden. We leven nu in een totaal andere tijd dan toen, waar internet snelheden veel hoger zijn dan vroeger en de technologie verbeterd is. Beide bedrijven kunnen van elkaar leren sinds Sony al redelijk wat kennis heeft opgebouwd met PSNow afgelopen jaren. Persoonlijk boeit het me iets minder omdat ik dagelijks niet in het openbaar vervoer zit, waardoor ik het zelf niet eens zo vaak zal gebruiken.

Streamen vanaf mijn PS Pro naar PC of buiten de deur of op kantoor bv doe ik al jaren bv of naar IOS. Wat betreft streaming naar meerdere devices loopt Sony op het moment wel voor. Ik denk dat deze samenwerking wel goed zal zijn voor beide bedrijven. Dit bericht suggereert namelijk niet echt dat Sony is gaan aankloppen bij Microsoft om hulp. Het is vooral Azure dat vooral wilt uitbreiden en Microsoft al langer zoekt naar samenwerkingen met zelfs de concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geen PS Now en ik weet niet of ik het zou nemen als het zoals GP zou werken. Ik vind het maar niks dat games er maar tijdelijk op staan, eigenlijk. Ik wil ze liever gewoon kunnen starten zolang mijn abo loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:36:
Ik heb geen PS Now en ik weet niet of ik het zou nemen als het zoals GP zou werken. Ik vind het maar niks dat games er maar tijdelijk op staan, eigenlijk. Ik wil ze liever gewoon kunnen starten zolang mijn abo loopt.
Mja is ook wel wat van te zeggen, maar ze staan er over het algemeen nog vrij lang op. Lang genoeg om het even uit te stellen. En zolang je weet dat ze eraf gaan, is het ook een stuk aantrekkelijker om ze ook wat eerder te spelen, dan maar op de backlog te zetten en vervolgens nooit aan te raken.

Ik vind alleen het aanbod nog steeds niet zo heel denderend en daarom heb ik hem laatst ook niet meer verlengd. Dan liever een extra game per jaar die ik wel wil spelen.

Adventure game voor de zomer:

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 17-05-2019 12:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Beetje off-topic, maar ook een beetje niet, volgens mij vinden mensen hier dit wel cool

Erg vet vind ik zelf! :9

[ Voor 43% gewijzigd door -SaveMe- op 17-05-2019 13:41 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Waarom PSNow en Gamepass vergelijken? De eerste is een streaming service met wat PS4 downloads, en de ander is gewoon een verkapte Microsoft Store met een andere skin en een subscription model erboven op. Klinkt negatief hoe ik het zeg, maar Gamepass is technisch niks bijzonders vergeleken met PSNow of XCloud.

Ik heb zelf gamepass en het enige verschil tuissen de Microsoft Store of PS Store is dat je betaald om alles te kunnen downloaden in plaats dat je per product moet betalen. Met de volgende generatie zien we wel hoe PSNow gevaluteerd is. Een gamepass competitor is niet zo lastig te creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Iemand ervaring met de officiële playstation headsets?

Merk dat ik echt 100x meer in games opga als ik een koptelefoon op heb.
Echter is mijn huidige wat oud.. dus wil graag een geweldige draadloze.

Je hebt de gold en de platinum (duur!).. ik gebruik regelmatig de PSVR..
Heb ik dan 3d-sound? (beiden zeggen 7.1 te zijn).

Zijn er betere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Predje schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:39:

Ik heb de GOLD, ben er erg content mee en idd veeeel meer beleving, ookal heb ik een degelijke 5.1 opstelling. Fijnste vind ik nog de knoppen om game en chat geluid te regelen. Onlangs heb ik nog voor 10 euro de earpads vervangen (leren laagje gaat vervellen na 3-4 jaar).
Heb ook PSVR (v2) en de GOLD kan daar niet lekker bij op, maar ik vind de 3d sound via de oordopjes toch beter, daar de GOLD volgens mij niet de 3D sound ondersteund van de PSVR. Platinum is vast beter, maar rechtvaardigt volgens mij niet het prijsverschil.

TLDR: ga voor goud ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Recon24 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:21:
Waarom PSNow en Gamepass vergelijken? De eerste is een streaming service met wat PS4 downloads, en de ander is gewoon een verkapte Microsoft Store met een andere skin en een subscription model erboven op. Klinkt negatief hoe ik het zeg, maar Gamepass is technisch niks bijzonders vergeleken met PSNow of XCloud.

Ik heb zelf gamepass en het enige verschil tuissen de Microsoft Store of PS Store is dat je betaald om alles te kunnen downloaden in plaats dat je per product moet betalen. Met de volgende generatie zien we wel hoe PSNow gevaluteerd is. Een gamepass competitor is niet zo lastig te creëren.
Beide diensten zijn, 'voor een vast bedrag per maand. onbeperkt 'all you can eat' abonnementen. Hoe ze dat precies invullen boeit me niet, mits het even goed werkt, op voorhand heb ik absoluut meer voorkeur voor de ms manier, maar ik zie absoluut in dat steamen ook goed kan werken, en zelfs met een guest wifi netwerk op het werk, werkte het best goed, vandaar dat ik het absoluut nogmaals wil proberen.

Maar verder eens met @bram1984 het zou erg fijn zijn om de games die in je bundel zitten op moment van aangaan abonnement er in blijven zitten, maar goed, dat is een van de nadelen van dit model.
Martinspire schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:18:
[...]

Sony's focus met PS Now is voor mij niet interessant. Leuk al die backwards compatible games, maar ik heb wel al gespeeld wat ik wilde spelen en zie niet een reden om ze nog eens te bezoeken. Als ze recente games erin gingen zetten, wordt het nog interessant. Qua streaming heb ik er waarschijnlijk weinig problemen mee (altijd een ping van onder de 10 naar de meeste online services), maar qua content gewoon niet zo interessant. En ook al zou het bedrag omhoog gaan voor recente games, dan denk ik dat het nog niet aangeschaft gaat worden omdat ik simpelweg te weinig games ervan ga spelen. Ik vind het aantal exclusives die mij aanspreken (belangrijke onderscheiding volgens mij) te klein om zoiets jaarlijks te gaan financieren.

Ik koop overigens al veel games voor de Xbox en mede daardoor loop ik ook te ver voor qua games die ze erop zetten (dan heb ik ze namelijk al gespeeld). Bovendien is het bij launch altijd onduidelijk of een game in Game Pass komt of niet. En daarbij zijn de meeste mensen toch alleen online bij de eerste paar maanden dat zo'n game uit komt, waarmee een hoop van de lol verloren gaat (als je dus geen coop of multiplayer kunt doen).

Ik vind het mooi dat de service er is maar zie het vooral voor nieuwe gamers als interessante optie. Heb je zoals ik en ik denk velen met mij al een redelijke library opgebouwd, dan is het minder interessant. Bovendien ligt de focus bij Sony en bv ook Nintendo vooral bij het releasen van oudere games en niet recente games. Ik zou een abonnement met ps+ en alle recente games die uitkomen best gebruik willen maken (zelfs als het 30pm is), maar in huidige vorm biedt het me te weinig
Nee als je veel spul nieuw koopt en/of met name multiplayer focussed bent is dit zeker minder interessant, juist voor een casual gamer zou het imho fijn zijn. maandje gamepass/now desnoods daarna maandje ea access en dan heb je als het goed is aardig wat games kunnen proberen. Dan kan je daarna bepalen of er iets bij zit wat je dan wil gaan uitspelen, en voor korte games is het natuurlijk ook geweldig. Of je kan bepalen dat het interessant is om nogmaals een maandje te doen.

Dit gaat mijn manier worden, gecombineerd met trails en kortingen etc.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Ik heb met de PSVR ook 3d-sound mogen proberen, maar het blijft een stereo signaal wat alleen geluid van achter lichtelijk vervormt zodat het lijkt alsof het van achter komt, maar ik moet zeggen dat ik toch behoorlijk moeite had om onderscheid te kunnen maken tussen geluid dat van voor en geluid dat van achter komt. Terwijl ik wanneer ik game met mijn uitstekende 5.1 setup (automatisch afgesteld mbv een microfoontje) super duidelijk hoor waar geluid vandaan komt. Tevens heeft mijn headset van Sony (Wireless Stereo Headset 2.0) een virtual 7.1 effect, maar het feit dat er virtual voor staat geeft al aan dat ook dit niet gaat helpen met bepalen of geluid van voor of achter komt. Maw ik denk niet dat er headsets/oordopjes bestaan die echt goed surround sound kunnen simuleren, als je het mij vraagt heb je dan echt minstens een 5.1 setup nodig die goed gepositioneerd en ingesteld is. Geluid van achter kun je herkennen omdat je oren de trillingen het eerst voelen aan de achterkant en omdat geluid van achter iets anders klinkt omdat het geluid op een andere manier je oor binnen komt (geluid moet eerst om je oor heen voordat het naar binnen komt).
5.1 / 7.1 headsets zijn dus naar mijn idee niets behalve misleidend.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maakt niet uit, want AWESOME! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 02:50
Jim Sterling is bijzonder positief over Plague Tale:
YouTube: A Plague Tale: Innocence - Heartwarming And Horrifying (Jimpressions)
Ik ga 'm ook wel proberen, wanneer ik klaar ben met Days Gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Kalder schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 18:24:
[...]

Ik heb met de PSVR ook 3d-sound mogen proberen, maar het blijft een stereo signaal wat alleen geluid van achter lichtelijk vervormt zodat het lijkt alsof het van achter komt, maar ik moet zeggen dat ik toch behoorlijk moeite had om onderscheid te kunnen maken tussen geluid dat van voor en geluid dat van achter komt. Terwijl ik wanneer ik game met mijn uitstekende 5.1 setup (automatisch afgesteld mbv een microfoontje) super duidelijk hoor waar geluid vandaan komt. Tevens heeft mijn headset van Sony (Wireless Stereo Headset 2.0) een virtual 7.1 effect, maar het feit dat er virtual voor staat geeft al aan dat ook dit niet gaat helpen met bepalen of geluid van voor of achter komt. Maw ik denk niet dat er headsets/oordopjes bestaan die echt goed surround sound kunnen simuleren, als je het mij vraagt heb je dan echt minstens een 5.1 setup nodig die goed gepositioneerd en ingesteld is. Geluid van achter kun je herkennen omdat je oren de trillingen het eerst voelen aan de achterkant en omdat geluid van achter iets anders klinkt omdat het geluid op een andere manier je oor binnen komt (geluid moet eerst om je oor heen voordat het naar binnen komt).
5.1 / 7.1 headsets zijn dus naar mijn idee niets behalve misleidend.
Ik heb niet veel ervaring met positional audio in headsets, maar met mijn Bluetooth headset kan ik wel omgevingsgeluiden horen als ik dat aanzet. Die worden dan door de microfoons opgevangen en weer afgespeeld. Wat me opviel is dat richting daarbij naar mijn idee volledig behouden blijft, ik hoor buiten perfect waar een auto of scooter is. Als dat niet mogelijk zou zijn met een reguliere headset dan zou ik verwachten het dan ook niet te horen. Ik vermoed dan ook dat het probleem meer is dat de algoritmes nog steeds niet perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:05

Weet niet wat je budget is.

Als je budget €100 is, en je zoekt een wireless headset. Dan is die Sony Gold 1 van de beste opties.
Als bekabeling geen probleem is. Dan kun je eventueel ook de Hyperx Cloud 2 overwegen.

Naar mijn mening de beste headset in zijn prijsklasse. Heb beide headphones gehad.

Minpunten van die Sony Headset zijn toch wel de mic en batterij duur. Als je de mic niet veel gaat gebruiken. En het niet erg vind dat je headset al leeg is na 6-8 uur. Dan is het top headset.

Bol.com verkoopt trouwens een Turtle Beach headset voor €10.
https://www.bol.com/nl/p/...t-paars/9200000031357568/

Schijnt ook gebruikt te kunnen worden met je PS4/X1. Maar lees wel positieve dingen over deze headset. Dus als je vrijwel geen geld wil uitgeven. Maar wel semi goed geluid wil. Is dit wellicht ook een optie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de Platinum. Fantastisch ding. 3D audio is echt heel vet. Days Gone voelt bijna als een andere game als ik wissel van mijn 5.1 naar mijn headset.

@Kalder Zou niet zo moeten zijn hoor. 3D audio met de PSVR is audio geheel rondom je. Dus boven en onder, links en rechts, voor en achter. Game moet het wel ondersteunen (Batman bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Thx voor de tips! Inmiddels de platinum van Sony besteld (komt vanmiddag! :) )
Vooral omdat deze wireless werkt met de PS4.

Uit onderzoek blijkt de ALLE headseats van alle merken met kabel aangesloten moeten worden op de PSVR omdat de 3d-sound in de box van de PSVR wordt berekend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
MRE-Inc schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 22:08:
[...]

Gamestreaming is natuurlijk een opkomend iets en zowel Microsoft als Google hebben daar een prima cloud platform voor. Sony echter niet en die zullen denk ik de boot niet willen missen als het om "Gaming Everywhere" gaat. Die zullen dus wel mee moeten gaan. De Sony exclusives zijn leuk, maar over en jaar wil iedereen gewoon kunnen gamen op zijn console via de cloud. Telefoon op zak, controller in de tas, telefoonhouder erbij en gaan.....
Wacht even! Je weet toch hopelijk wel van het bestaan van PlayStation Now heh? De game streaming service van Sony? Je kan daar nu al gamen via de cloud, sterker, werkt zelfs op je telefoon en als je telefoon bluetooth ondersteund kan je daar fijn gebruik van maken.

Denk meer dat Sony het niet zo ziet zitten om nog meer servers her en der neer te zetten en liever een ander bedrijf inhuurt om dat voor hun te doen zodat zij zich kunnen richten op hun core business. De keuzes zijn dan Google, AWS en Azure en van die 3 zou ik AWS niet voor streamen willen als ik zie hoe veel problemen zij soms hebben met sommige routes (ik speel veel Boundless, die gebruikt AWS, veel server issues zijn vaak te herleiden tot al dan niet tijdelijke problemen in de routing bij AWS). En tja, als je dan MS iets kan bieden waardoor je een lagere prijs kan afdwingen dan waarom niet?

Verder denk ik dat dit weinig effect zal hebben over hoe PS Now werkt, ze gebruiken alleen andere servers in de toekomst en kunnen dan denk eenvoudiger meerdere streams tegelijk aan...

[...]
Je weet dat Microsoft Sony 3x kan opkopen ? Amazon doet vrijwel niks op gameing gebied en Google moet zich eerst nog maar eens bewijzen.
Wow, so much wrong here! AWS wordt wel degelijk gebruikt voor games, ze hebben zelfs hun eigen game platform.... Daarnaast kan MS Sony niet 3x kopen, daar vergissen een hoop mensen zich in, magoe das niet echt belangrijk!
Klopt en wat een succes id dat zeg..... En nee dat draait niet op een aantal pctjes, maar ook niet op een robuste infra zoals Azure. Wellicht ben je de PS3 tijden al vergeten, maar de berichten in de PS3 topics stonden destijds vol met berichten van: Help ik kan niet meer online..... Had SOny weer eens zijn wekelijkse onderhoud..... Bij Microsoft heb ik daar in de 360 tijd nooit last van gehad. Uiteraard is dat vele malen beter geworden na de release van de PS4 maar om nou te zeggen dat PSN een rete stabiel netwerk is....
Oh? Je weet de cijfers dus van PS Now? Daarnaast zit je nu de PSN servers te vergelijken met die van PS Now, zijn toch echt niet dezelfde hoor...

[ Voor 28% gewijzigd door Aenea op 18-05-2019 17:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
bram1984 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 20:39:
[...]

Ik heb de Platinum. Fantastisch ding. 3D audio is echt heel vet. Days Gone voelt bijna als een andere game als ik wissel van mijn 5.1 naar mijn headset.

@Kalder Zou niet zo moeten zijn hoor. 3D audio met de PSVR is audio geheel rondom je. Dus boven en onder, links en rechts, voor en achter. Game moet het wel ondersteunen (Batman bijvoorbeeld).
Na een dag gamen met de platinum headset ben ik echt super verrast!
Absurd eigenlijk hoeveel verschil dit maakt in een game!
Ik wist het wel (heb al een headsetje van 15 euro..), maar deze headset is gewoon als een bril op de juiste sterkte. Ook getest met muziek... mijn god.. heb gewoon nieuwe liedjes in m'n playlist staan! (herken ze bijna niet). Ik kan hem niet vergelijken met andere top-of-the-bill headsets.
Maar ik "dacht" dat mijn oortje "goed" geluid hadden.. nu blijkt dat de bass/midden/hoog.. allemaal 1 laag waren. Klonk wel lekker, maar als 1 "wazige" brij.
Nu hoor ik opeens kristalhelder alle tonen individueel, de lage tonen blijken voor meer te zijn dan 1 lage zoom en bij hoog blijken er veel meer subtiele elementen in liedjes te zitten.
Alsof ik na jaren ineens helder zie met een goede bril! :)

Kan me niet voorstellen dat ik nog echt in een game kom met "flat" soundbarretje..
Beetje als een PSVR game op de TV spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Predje schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:05:
[...]

Ik wist het wel (heb al een headsetje van 15 euro..), maar deze headset is gewoon als een bril op de juiste sterkte. Ook getest met muziek... mijn god.. heb gewoon nieuwe liedjes in m'n playlist staan! (herken ze bijna niet). Ik kan hem niet vergelijken met andere top-of-the-bill headsets.
Maar ik "dacht" dat mijn oortje "goed" geluid hadden.. nu blijkt dat de bass/midden/hoog.. allemaal 1 laag waren. Klonk wel lekker, maar als 1 "wazige" brij.
Nu hoor ik opeens kristalhelder alle tonen individueel, de lage tonen blijken voor meer te zijn dan 1 lage zoom en bij hoog blijken er veel meer subtiele elementen in liedjes te zitten.

Kan me niet voorstellen dat ik nog echt in een game kom met "flat" soundbarretje..
Dat was precies mijn ervaring toen ik de Sony WH-1000XM3 geprobeerd had, mijn bestaande headset produceerde voor mijn oren ineens alleen nog 'geluidsoep'... Nu ben ik wel benieuwd naar die platinum headset :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 21-09 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Aenea schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 17:32:
[...]

Wacht even! Je weet toch hopelijk wel van het bestaan van PlayStation Now heh? De game streaming service van Sony? Je kan daar nu al gamen via de cloud, sterker, werkt zelfs op je telefoon en als je telefoon bluetooth ondersteund kan je daar fijn gebruik van maken.
Ja hoor: volgens Sony: Een directe, steeds groter wordende verzameling van honderden PlayStation-games – klaar om naar je PS4 te downloaden of te streamen op PS4 of pc.

Waar lees jij telefoon ? Ik nergens. Dat jij en anderen het op een of andere manier werkend hebben gekregen op een telefoon, is leuk, maar wordt officieel niet ondersteund. Dus dan kan je leuk gaan lopen doen dat Sony al een streaming dienst heeft, maar op elk mobiele device wordt het gewoon niet officieel niet ondersteund.
Denk meer dat Sony het niet zo ziet zitten om nog meer servers her en der neer te zetten en liever een ander bedrijf inhuurt om dat voor hun te doen zodat zij zich kunnen richten op hun core business. De keuzes zijn dan Google, AWS en Azure en van die 3 zou ik AWS niet voor streamen willen als ik zie hoe veel problemen zij soms hebben met sommige routes (ik speel veel Boundless, die gebruikt AWS, veel server issues zijn vaak te herleiden tot al dan niet tijdelijke problemen in de routing bij AWS). En tja, als je dan MS iets kan bieden waardoor je een lagere prijs kan afdwingen dan waarom niet?
Klopt, ze hebben het geprobeerd, maar met beperkt success: https://www.bloomberg.com...-its-own-playstation-team

Ik zelf zou dan ook niet door blijven gaan en als ik de financiele mogelijkheden zou hebben (en Sony heeft dat vast) dan zou ik het ook uit besteden aan een partij die het wel goed onder de knie heeft.
Verder denk ik dat dit weinig effect zal hebben over hoe PS Now werkt, ze gebruiken alleen andere servers in de toekomst en kunnen dan denk eenvoudiger meerdere streams tegelijk aan...
En dat is nou het hele punt van mijn inbreng, Sony wordt door het niet hebben van een robuuste cloud omgeving in eigen beheer, gedwongen om samen te gaan werken met andere partijen, in dit geval dus Microsoft. Bij nieuwe releases en druk op het serverpark, kan er nu sneller opgeschaald worden, waardoor eind gebruikers een betere ervaring krijgen. Als iedereen straks game X wil downloaden die het hele jaar al gehyped is, dan wil je niet dat je servers de load niet aankunnen.
Wow, so much wrong here! AWS wordt wel degelijk gebruikt voor games, ze hebben zelfs hun eigen game platform.... Daarnaast kan MS Sony niet 3x kopen, daar vergissen een hoop mensen zich in, magoe das niet echt belangrijk!
Ja leuk dat ze het hebben, maar al je aan gamen denkt, komt Amazon niet als eerste bij je op. Dan denk je eerst aan PC/Playstation en dan Xbox. Denk dat de er toch een heleboel niet eens weten dat Twitch van Amazon is.
Oh? Je weet de cijfers dus van PS Now? Daarnaast zit je nu de PSN servers te vergelijken met die van PS Now, zijn toch echt niet dezelfde hoor...
Dat ligt rond de 700k als je de artikelen op internet mag geloven. Ik laat in het midden of dat het werkelijke aantal is.

Verder heb ik nergens PSN en PSNow 1:1 vergeleken. Dat maken jullie ervan. Ik heb beide aangehaald: PSN omdat het gewoon brak was ten tijden van het PS3 tijdperk. Wekelijks onderhoud waardoor je niet online kon. PSNow omdat het een game streaming service is waarvan niet bekend is waar het op draait en je dus niet kun veroorloven als Sony zijnde om net als PSN het zo brak aan te bieden. En ja, ik schrijf wel brak, maar het ligt genuanceerder.

Ik schreef namelijk:
Hiermee probeer ik duidelijk te maken dat de diensten die Sony levert op game gebied, niet stabiel draaiden, voornamelijk PSN met al haar onderhoud. PS Now zou daar niet in mee moeten gaan, wekelijks onderhoud waardoor gebruikers die niet online waren vóór het onderhoud, niet meer online kunnen. Daarom is het juist goed dat Sony gaat samen werken met een cloud provider om hun diensten gewoon robuust en stabiel aan te bieden.

Misschien zegt een plaatje meer dan 1000 woorden (geen idee waar het vandaan komt):

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6xhBTxWsAICdwR.jpg:large

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Finraziel schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:40:
[...]

Dat was precies mijn ervaring toen ik de Sony WH-1000XM3 geprobeerd had, mijn bestaande headset produceerde voor mijn oren ineens alleen nog 'geluidsoep'... Nu ben ik wel benieuwd naar die platinum headset :9
Uitgaande van de prijs moet de Sony WH-1000XM3 toch wel een pak beter zijn hoor!
Mooie van de platinum is dat hij naad- en draadloos werkt met de PS4, puur daarvoor heb ik hem.
De app met audioprofielen is ook wel gaaf, het is dus echt een accessoire voor de PS4.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
Sinds wanneer heeft Microsoft content voor op haar platform? :')
Op dat gebied loopt Sony echt wel een dikke generatie voor hoor

Mij kan heel dat cloud gebeuren zeer weinig schelen. Voor mij draait het allemaal om de games. (Ik denk dat dat voor de meeste PS liefhebbers zo is)
Laten we eerst maar eens afwachten wat Google/Amazon etc op dat gebied kunnen aanbieden. Microsoft is stappen aan het zetten in de goede richting, maar het gaat nog 3-5 jaar duren voor ze daar de vruchten van gaan plukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:05:
[...]

Heb je ook de app gedownload? Daarmee kun je bij bepaalde (voornamelijk first party) games profielen downloaden. Uncharted 4, Horizon en Days Gone ondersteunen bijvoorbeeld allemaal 3D audio. Dan hoor je dus ook shit boven en onder je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
bram1984 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:16:
[...]

Heb je ook de app gedownload? Daarmee kun je bij bepaalde (voornamelijk first party) games profielen downloaden. Uncharted 4, Horizon en Days Gone ondersteunen bijvoorbeeld allemaal 3D audio. Dan hoor je dus ook shit boven en onder je.
Yup! Ben alleen op dit moment bezig met Bloodborne, die heeft dat niet.
Echter is Bloodborne wel extra creepy met headset :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:31:
[...]

Yup! Ben alleen op dit moment bezig met Bloodborne, die heeft dat niet.
Echter is Bloodborne wel extra creepy met headset :P
Tip: als een game geen eigen profiel heeft, gebruik dan standaard die van Uncharted 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
MRE-Inc schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:21:
[...]

Klopt, ze hebben het geprobeerd, maar met beperkt success: https://www.bloomberg.com...-its-own-playstation-team
Negotiations with Microsoft began last year and were handled directly by Sony’s senior management in Tokyo, largely without the involvement of the PlayStation unit, according to people familiar with the matter. Staff at the gaming division were caught off-guard by the news. Managers had to calm workers and assure them that plans for the company’s next-generation console weren’t affected, said the people, asking not to be identified discussing private matters.
Even een stukje uit je link gepakt, wat een bijzonder pijnlijk stukje tekst (mocht dit waar zijn).
Naar idee dat Sony bestuur beslissingen maakt zonder overleg te hebben met Playstation bestuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Woei! Weer een mooie RPG voor dit jaar...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:18
@Origins is at niet overal? Mijn ervaring is dat management over het algemeen besluiten neemt zonder dat diegenen die daardoor geraakt worden er iets van when of over mee mogen praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
MRE-Inc schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:21:
[...]

Waar lees jij telefoon ? Ik nergens. Dat jij en anderen het op een of andere manier werkend hebben gekregen op een telefoon, is leuk, maar wordt officieel niet ondersteund. Dus dan kan je leuk gaan lopen doen dat Sony al een streaming dienst heeft, maar op elk mobiele device wordt het gewoon niet officieel niet ondersteund.
Ahh ja, sorry, my bad, ik haalde Sony's ANDERE streaming dienst even in de war met PS Now, je weet wel RemotePlay.... Oh, en er is er nog 1, SharePlay...

Ja echt, Sony ligt zo achter op streaming technologie!
Hiermee probeer ik duidelijk te maken dat de diensten die Sony levert op game gebied, niet stabiel draaiden, voornamelijk PSN met al haar onderhoud. PS Now zou daar niet in mee moeten gaan, wekelijks onderhoud waardoor gebruikers die niet online waren vóór het onderhoud, niet meer online kunnen. Daarom is het juist goed dat Sony gaat samen werken met een cloud provider om hun diensten gewoon robuust en stabiel aan te bieden.
Alles wat je in je eigen quote schrijft gaat over PSN in het PS3 tijdperk en absoluut niet over PS Now wat toch echt totaal verschillende servers zijn...
Misschien zegt een plaatje meer dan 1000 woorden (geen idee waar het vandaan komt):

[Afbeelding]
En wie heeft dat plaatje gemaakt en op basis van welke informatie? Geinig zo'n plaatje maar verteld mij echt 0,0.

En wat wordt hiet bedoelt met 'the cloud' is altijd zo'n heerlijk vaag marketing begrip terwijl iedereen gewoon een paar servertjes bedoelt die op een remote location staan wat we al 30 jaar zo doen....

Wat doet Xbox bv. zo veel beter qua Cloud dat Sony niet doet? Dat vraag ik mij sterk af moet ik zeggen, kan het niet bedenken hoor!

Magoe, genoeg geneuzel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Arunia schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:44:
@Origins is at niet overal? Mijn ervaring is dat management over het algemeen besluiten neemt zonder dat diegenen die daardoor geraakt worden er iets van when of over mee mogen praten.
Het lijkt mij juist dat het bestuur van Playstation op de hoogte is (als de informatie klopt) nu wat ik zie is dat ze langs elkaar heen hebben lopen werken.
Uiteraard beslist uiteindelijk Sony wat er gebeurt, maar indien dit zonder overleg gedaan wordt met het bestuur van de des betreffende divisie (Playstation) is dat een behoorlijk slechte zaak en zorgt voor onnodige wrijving.

Maar goed het is uiteraard speculatie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Ruim twee jaar geleden begonnen aan The Witcher 3. Toen na drie uur spelen afgezet en weggelegd. Om dan nu eindelijk eens echt het spel weer op te pakken. :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ziet er wel lekker uit. Vooral als ze heel snel door de stad bewegen is zeer veelbelovend.
Origins schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:43:
[...]

Het lijkt mij juist dat het bestuur van Playstation op de hoogte is (als de informatie klopt) nu wat ik zie is dat ze langs elkaar heen hebben lopen werken.
Uiteraard beslist uiteindelijk Sony wat er gebeurt, maar indien dit zonder overleg gedaan wordt met het bestuur van de des betreffende divisie (Playstation) is dat een behoorlijk slechte zaak en zorgt voor onnodige wrijving.

Maar goed het is uiteraard speculatie.
Beetje stemmingmakerij dit. Het MT van mijn bedrijf is as we speak ongetwijfeld ook met zaken bezig waar mijn collega's en ik geen weet van hebben.

[ Voor 45% gewijzigd door bram1984 op 21-05-2019 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:33:
[...]

Dat ziet er wel lekker uit. Vooral als ze heel snel door de stad bewegen is zeer veelbelovend.

[...]

Beetje stemmingmakerij dit. Het MT van mijn bedrijf is as we speak ongetwijfeld ook met zaken bezig waar mijn collega's en ik geen weet van hebben.
Daarom zeg ik ook het blijft speculeren, maar mocht het zo zijn, vind ik dat zeker wel een kwalijke zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
interessante prijsontwikkeling van god of war...spel kost opeens weer €60. hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:46:
[...]

Daarom zeg ik ook het blijft speculeren, maar mocht het zo zijn, vind ik dat zeker wel een kwalijke zaak.
Ik niet. Ik denk dat weinig bedrijven op management niveau hun pipeline met onderliggende afdelingen bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:58:
interessante prijsontwikkeling van god of war...spel kost opeens weer €60. hoe kan dit?
Goede vraag, ik ben gewend dat games na maandje of 4-6 de prijs naar 50% gaat en na jaartje meer richting 25% tot zelfs onder de 10 euro (vanuitgaande van 60 euro startprijs).
Als het opeens gaat stijgen vind ik erg apart (muv acties ala black friday etc. ik weet dat gow best snel 25-30 euro werd, toen heb ik namelijk zelf ook toegeslagen ;) )

In dit specifieke geval kan ik me voorstellen dat het is omdat een goty wellicht nog niet aangekondigd is ofzo?
En als je op budgetgaming of in onze prijsvergelijker hier kijken, is het dan ook echt 60 euro laagste prijs?!

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 21-05-2019 11:01 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:21:
[...]

Ik niet. Ik denk dat weinig bedrijven op management niveau hun pipeline met onderliggende afdelingen bespreken.
Ik heb het over Playstation bestuur , het lijkt mij dat je op zijn minst het bestuur van Playstation (wat de levensader is van je bedrijf) laat weten wat je beslissingen zijn die voor de des betreffende afdeling (in dit geval Playstation gelden).

Maar goed dat is mijn menig :)

[ Voor 5% gewijzigd door Origins op 21-05-2019 11:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Geen popup meer, aaaaaaah natte dromen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
En nog meer van de frontpage:
nieuws: Sony richt studio op voor verfilmen van eigen games

Gaat lekker zo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
-SaveMe- schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:12:
[...]

Geen popup meer, aaaaaaah natte dromen :)
Totdat de nieuwe generatie games nog zwaarder worden waardoor de laadtijden als nog erg lang duren:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
https://www.resetera.com/...h-or-acquisitions.118147/
Additional comments from Jim Ryan:

- Investing in 1st party. 13 studios around the world.
- Plan to expand through organic growth or acquisitions
- Progress in creating titles with post launch revenue streams (E.g. MLB add on content)
Ben zeer benieuwd naar welke studio's ze kijken, ik hoop dat Insomniac er een van Playstation wordt, of de studio van Kojima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:02:
[...]

Ik heb het over Playstation bestuur , het lijkt mij dat je op zijn minst het bestuur van Playstation (wat de levensader is van je bedrijf) laat weten wat je beslissingen zijn die voor de des betreffende afdeling (in dit geval Playstation gelden).

Maar goed dat is mijn menig :)
Maar ook gewoon een afdeling. Ik denk nogmaals dat het allemaal stemmingmakerij (mensen moesten gekalmeerd worden, welja joh) is. Zo werkt het bij de meeste bedrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik game altijd met surround headset, maar sinds kort een nieuw 5.1 setje aangesloten. Dus dacht ik laat ik weer eens game met de boxen. Maar dat is met de Pro echt niet te doen. Die van mij maakt regelmatig zo'n herrie dat heel het geluid overstemd wordt. Dan moet ik het geluid zo hard zetten dat het niet leuk meer is.
Terug naar de headset maar ...

Ik hoop dat Sony met de PS5 de koeling beter onder controle heeft ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:56:
Ik game altijd met surround headset, maar sinds kort een nieuw 5.1 setje aangesloten. Dus dacht ik laat ik weer eens game met de boxen. Maar dat is met de Pro echt niet te doen. Die van mij maakt regelmatig zo'n herrie dat heel het geluid overstemd wordt. Dan moet ik het geluid zo hard zetten dat het niet leuk meer is.

wow, is dat met al je games of met enkele?
Ik ben nog steeds tevreden over mijn protje (hehe in het algemeen ook, maar qua gebrek aan fangeluiden specifiek dan), maar moht game mania binnenkort weer zo'n actie hebte dat je gratis mag upgraden dan overweeg ik toch om in te stappen, mijn pro is inmiddels toch weer 1,5-2 jaar oud ofzo.....in jou situatie lijkt me dat helemaal een no brainer (tenzij je al een recente versie hebt natuurlijk, maar dat kan ik me bijna niet voostellen? Zo ja, dan is het wellicht interresant om te weten hoe de opstelling is van de ps4 en of je bijvoorbeeld een wat ouder huis hebt of huisdieren ofzo?)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
-SaveMe- schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:56:

Ik heb afgelopen december zo'n nieuwe Pro gehaald, en die is echt heel erg stil. Heb jij nu natuurlijk niets aan, maar ik ga er even vanuit dat jij nog een 'OG' Pro hebt.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verkoop cijfers van 9 games, gebaseerd op de verhouding van de diagram die Sony heeft vrijgegeven.

https://twitter.com/oscarlemaire/status/1130754408650870785

God of War 2 : 4,3 millions
God of War 3 : 7,6 millions
God of War (PS4) : 10,9 millions
Uncharted 3 : 9,2 millions
Uncharted 4 : 16,2 millions
TLOU (PS3) : 8,2 millions
TLOU (PS4) : 11,8 millions

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:26:
[...]

Ik ben nog steeds tevreden over mijn protje (hehe in het algemeen ook, maar qua gebrek aan fangeluiden specifiek dan), maar moht game mania binnenkort weer zo'n actie hebte dat je gratis mag upgraden dan overweeg ik toch om in te stappen, mijn pro is inmiddels toch weer 1,5-2 jaar oud ofzo.....in jou situatie lijkt me dat helemaal een no brainer (tenzij je al een recente versie hebt natuurlijk, maar dat kan ik me bijna niet voostellen? Zo ja, dan is het wellicht interresant om te weten hoe de opstelling is van de ps4 en of je bijvoorbeeld een wat ouder huis hebt of huisdieren ofzo?)
Los van het feit dat je nagenoeg kansloos bent om er eentje te bemachtigen als je er niet bovenop zit, heb ik voor die laatste, hooguit, anderhalf jaar weinig zin meer in al dat gedoe.

Ik heb een day 1 Pro en ja, die hoor ik ook wel eens, maar daar zit een custom 2TB schijf in. Dan moet ik die dus back-uppen, eruithalen, oude schijf er weer in doen, hele installatie weer opnieuw doen. Nieuwe Pro weer openmaken om nieuwe schijf erin te doen en dan weer alles opnieuw terugzetten.

@Nieuwevolger Even de graph er ook nog bij.

Uncharted 4 is echt bizar hoeveel die verkocht heeft. En ook TLoU op de PS4 is wel sick.

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/1zwm3o2.png

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 21-05-2019 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Met spiderman en horizon erbij, heeft Sony nu 5 games op de ps4 die meer dan 10 miljoen keer hebben verkocht, terwijl met de ps3 alleen gran turismo 5 (waarschijnlijk) meer dan 10 miljoen keer heeft verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:14:
[...]
Los van het feit dat je nagenoeg kansloos bent om er eentje te bemachtigen als je er niet bovenop zit, heb ik voor die laatste, hooguit, anderhalf jaar weinig zin meer in al dat gedoe.

Ik heb een day 1 Pro en ja, die hoor ik ook wel eens, maar daar zit een custom 2TB schijf in. Dan moet ik die dus back-uppen, eruithalen, oude schijf er weer in doen, hele installatie weer opnieuw doen. Nieuwe Pro weer openmaken om nieuwe schijf erin te doen en dan weer alles opnieuw terugzetten.
Ja eens, deelnemen aan de actie zal niet eenvoudidg zijn want ik zal vast niet de enige zijn met interesse, maar de vorige keer had ik zoiets van, geen zin in de moeite. Nu we weer wat verder zijn misschien wel iig een poging wagen. Kan bij mij ook verschillen per dag hoe mijn zin er in is :P

V.w.b. schijf, ik heb (ook?) een eigen gekochte 2tb erin. Maar ik begreep van de vorige ervaringen dat dit geen probleem was bij het omruilen (dus GM krijgt dan de nieuwe schijf en ik houd mijn custom).

En ja meuk opnieuw dl-en is vervelend, maar ik heb een leuk lijntje en ik zet het gewoon aan en laat het 's nachts wel doorstampen voor mijn meest gebruikte spul en de rest komt dan wel as i need it. Een nadeel wat voor mij iig minder zwaar weegt dan het voordeel.
Een reden om het niet te doen voor mij is dat mijn huidige pro al best stil is, eigenlijk alleen met God of War echt gemerkt dat ik hem hoorde.

Hoofdreden om het wel te doen voor mij, is juist voor jou reden dat je er geen zin in hebt, jij koopt die ps5 en kijkt dan nooit meer om naar de ps4. En toegegeven indien er idd 100% compatibiliteit gaat zijn, voor hardware en software....ja dan is het voor mij wellicht hetzelfde.
Maar gezien dit in het verleden niet vaak zo was vind ik het dan toch wel fijn om dan nog een ps4 te hebben, en dan (tenzij er budget bezuiningen ofzo zijn) is het meest recente model meestal de leukste om te hebben. Ik wil zo veel mogelijk garanderen dat ik mijn ps4 games allemaal kan blijven spelen (waarbij dan zaken als online servers en patches/updates die niet meer beschikbaar zijn... dan zaken zijn die ik voor nu even negeer).

Wat dat betreft ook gewoon in de gaten houden wanneer ze echt dan stoppen met het maken van pro's ik vermoed dat er net als met de generaties hiervoor nog wel een tijd zal zijn dat de ps4 en 5 naast elkaar in de winkel liggen wat doorgaans gunstig is voor de prijs. Lieft gratis upgraden, maar voor klein prijsje vind ik ook leuk en dan kan ik voor de huidige pro vast nog wel een bestemming vinden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:24:
Met spiderman en horizon erbij, heeft Sony nu 5 games op de ps4 die meer dan 10 miljoen keer hebben verkocht, terwijl met de ps3 alleen gran turismo 5 (waarschijnlijk) meer dan 10 miljoen keer heeft verkocht.
Days Gone gaat dit denk ik niet halen, maar TLOU II en misschien Ghost of Thsushima wel? al met al hele mooie cijfers.

Heeft Playstation sorry Sony mooi voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:33:
[...]

Days Gone gaat dit denk ik niet halen, maar TLOU II en misschien Ghost of Thsushima wel? al met al hele mooie cijfers.

Heeft Playstation sorry Sony mooi voor elkaar.
In Japan heeft Days Gone al de lifetime sales van The Last Guardian en God of War al overtroffen en in de UK stond 'ie 3 weken bovenaan in de charts. Ook op Amazon stond de game maanden lang bovenaan de gaming lijstjes (vanwege pre-orders). De game is hard op weg een soort cult-hit te worden, dus in de buurt van die 10 miljoen zie ik de game zeker wel komen, helemaal als hij straks ook speelbaar is (en waarschijnlijk ook beter zal draaien) op de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:50:
[...]

In Japan heeft Days Gone al de lifetime sales van The Last Guardian en God of War al overtroffen en in de UK stond 'ie 3 weken bovenaan in de charts. Ook op Amazon stond de game maanden lang bovenaan de gaming lijstjes (vanwege pre-orders). De game is hard op weg een soort cult-hit te worden, dus in de buurt van die 10 miljoen zie ik de game zeker wel komen, helemaal als hij straks ook speelbaar is (en waarschijnlijk ook beter zal draaien) op de PS5.
Met Spiderman en God of War waren er al snel berichten op het internet dat het binnen een aantal dagen al een paar miljoen was gepasseerd.
Dit zie ik niet terug bij Days Gone dat terwijl de game al bijna een maand uit is.

Ik verwacht dat de game rond de 5 a 6 miljoen zal eindigen wat uiteraard ook niet slecht is.

[ Voor 7% gewijzigd door Origins op 21-05-2019 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nieuwevolger schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:24:
Wellicht, maar je kunt ook niet meteen 10.000.000 x €70 doen om te weten wat het heeft opgeleverd, gezien er toch wel veel in bundels zijn verkocht en goedkoper in deals zijn gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 15:12:
[...]

Met Spiderman en God of War waren er al snel berichten op het internet dat het binnen een aantal dagen al een paar miljoen was gepasseerd.
Dit zie ik niet terug bij Days Gone dat terwijl de game al bijna een maand uit is.

Ik verwacht dat de game rond de 5 a 6 miljoen zal eindigen wat uiteraard ook niet slecht is.
Ja dan noem je de populairste superheld en de GOTY op, dus dat zijn ook niet de minsten. Maar ik denk dat DG wel goede benen heeft nu de game steeds meer patches ontvangt en de sales sowieso nog enkele jaren doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 15:41:
[...]

Ja dan noem je de populairste superheld en de GOTY op, dus dat zijn ook niet de minsten. Maar ik denk dat DG wel goede benen heeft nu de game steeds meer patches ontvangt en de sales sowieso nog enkele jaren doorlopen.
Ik denk ook dat DG wel een goede basis heeft gelegd voor een deel 2, maar of de game daadwerkelijk nog miljoenen sales extra gaat doen door een paar patches betwijfel ik.
Maar ik laat me graag verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:58:
Omdat de prijs eigenlijk nooit gezakt is. Het waren telkens tijdelijke promo's.
Zie je goed hier : https://psprices.com/regi...ar-digital-deluxe-edition

Hier zie je bvb het verschil met TLOU, die wel al een hele tijd permanent €20 gepriced is : https://psprices.com/regi...the-last-of-us-remastered

[ Voor 18% gewijzigd door Twixie op 21-05-2019 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 16:38:
[...]

Ik denk ook dat DG wel een goede basis heeft gelegd voor een deel 2, maar of de game daadwerkelijk nog miljoenen sales extra gaat doen door een paar patches betwijfel ik.
Maar ik laat me graag verrassen.
Ik ook. Tot nu toe doet de game het heel goed voor een nieuwe exclusieve IP die zo scoort in de reviews. Ik heb het idee dat er ook veel mond op mond reclame is en dat de consensus onder gamers helemaal anders is dan wat de reviews laten zien/. Op Era zie je nagenoeg alleen maar positieve ervaringen over de game zelf (gameplay, verhaal, graphics, geluid etc.), los van de bekende bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Twixie schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 16:41:
[...]

Omdat de prijs eigenlijk nooit gezakt is. Het waren telkens tijdelijke promo's.
Zie je goed hier : https://psprices.com/regi...ar-digital-deluxe-edition

Hier zie je bvb het verschil met TLOU, die wel al een hele tijd permanent €20 gepriced is : https://psprices.com/regi...the-last-of-us-remastered
Heeft er weinig mee te maken. Welk spel komt na een jaar weer op €60? Andere voorbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 16:51:
[...]
Heeft er weinig mee te maken. Welk spel komt na een jaar weer op €60? Andere voorbeelden?
Nogmaals, het spel komt niet 'weer' op €69. Het was gewoon al altijd €69 met heel regelmatig korting in whatever Sales er weer langs kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Hamazaki schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 16:51:
[...]

Deze fysieke verkoop is misschien een betere waardemeter.
Waarschijnlijk weer zo'n gevalletje van vraag en aanbod. Kan zijn dat Sony de laatste tijd wat minder copies heeft geleverd, waardoor de prijs momenteel weer naar 60 euro klimt.
Herinner bijvoorbeeld hoe de PS4 Pro gedurende lange tijd moeilijk te krijgen was (of voor een hoge prijs). Daar weten we de reden ook niet van...

Waarom vraag je het eigenlijk?
Moest je hem fysiek willen aanschaffen, op Amazon bijvoorbeeld staat hij aan een redelijke prijs..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 16:48:
[...]

Ik ook. Tot nu toe doet de game het heel goed voor een nieuwe exclusieve IP die zo scoort in de reviews. Ik heb het idee dat er ook veel mond op mond reclame is en dat de consensus onder gamers helemaal anders is dan wat de reviews laten zien/. Op Era zie je nagenoeg alleen maar positieve ervaringen over de game zelf (gameplay, verhaal, graphics, geluid etc.), los van de bekende bugs.
Eens, ik was meer dan tevreden over de game (ondanks dat het na het uitspelen onspeelbaar werd voor mij), ik hoop echt dat ze het goed doen qua sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
bram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 16:48:
[...]

Vond hem er ook erg leuk uitzien eigenlijk toen ik min of meer per ongeluk in een Twitch-stream er van viel (op de embedded stream op fextralife.com geklikt die ik open had staan voor Bloodborne). Het is dat ik het tegenovergestelde van een tekort aan games heb, maar hij gaat wel op de mentale lijst om later wellicht nog eens mee te pikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Twixie schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 17:00:
[...]

Nogmaals, het spel komt niet 'weer' op €69. Het was gewoon al altijd €69 met heel regelmatig korting in whatever Sales er weer langs kwam.
Ik heb het over de fysieke versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 17:01:
[...]
waardoor de prijs momenteel weer naar 60 euro klimt.
mijn irrelevant betoog

Nevermind, had nog altijd niet door dat het over de prijs van schijfversie ging. 8)7

[ Voor 64% gewijzigd door Twixie op 21-05-2019 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 17:09:
[...]
Ik heb het over de fysieke versie.
Ok, dat was me helemaal niet duidelijk. Ik vroeg me al af waarom je €60 schreef als de prijs €69.99 is 8)7 .
Inderdaad wel merkwaardige evolutie : pricewatch: God of War (2018), PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:32
En dan te bedenken dat 'God of War' ooit voor €19,99,- werd aangeboden. Stom dat ik 'm toen niet heb aangeschaft. Ik zit nu geduldig te wachten totdat hij weer op deze prijs staat. ;w

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/idNIsOV.png

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ik wilde hem toevallig opnieuw spelen, maar laat nog maar even zitten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Compleet gemist toen, voor 2 tientjes wil ik hem ook wel spelen :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciscus7000
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 17:54
Hebben nog meer mensen momenteel problemen met de Netflix app? Alles wat ik wil starten staakt bij 25% laden. Gecontroleerd op updates, PS4 opnieuw opgestart en ook de router. Online gamen lukt zonder problemen.... lijkt dus echt alleen Netflix te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Franciscus7000 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:56:
Hebben nog meer mensen momenteel problemen met de Netflix app? Alles wat ik wil starten staakt bij 25% laden. Gecontroleerd op updates, PS4 opnieuw opgestart en ook de router. Online gamen lukt zonder problemen.... lijkt dus echt alleen Netflix te zijn.
Probeer uitloggen/inloggen, als dat niet werkt op de site ff uitloggen uit alle apparaten en weer inloggen. Wil nog wel eens helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Ik zag toevallig dat er sinds kort een stuk of 25 gratis avatars zijn van RDR2. Er zitten wel een paar leuke exemplaren tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:26:
[...]

Met al mijn games. Hij staat niet constant te blazen, soms weer wat rustig en dan stijgt hij weer een tijdje op.
Tis de eerste generatie pro (@Seroczynski ), staat vrij boven op een tv meubel en ik maak hem regelmatig schoon... Maakt allemaal niks uit. Heb er zelfs een USB fan tegenaan laten blazen. Gewoon een erg slechte cooling installatie van de Pro's.

En ik ga nu geen nieuwe meer aanschaffen (zou ook belachelijk zijn dat dat nodig is), ik wacht op de PS5 en doe het hier mee tot die tijd ...

Tis dat de games zo goed zijn, anders zat ik weer in het andere kamp :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-08 07:58

djfrankel

It's a trap!

Wellicht interessant voor de race liefhebbers, Codemasters heeft een nieuwe Grid aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Die van mij is ook net een straaljager, erger is dat hij sinds een paar maanden heel slecht de games vanaf disk leest. Ik moet een game er echt meermaals in proppen en hopen dat hij deze pakt. Nu koop ik het gros digitaal, maar een game als Days Gone laat ik hierom even liggen. Ik wacht tot deze digitaal in de aanbieding is.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Warhammer Chaosbane komt over 2 weken uit en lijkt me ook wel een vette hack'n slash game die de Diablo itch een beetje kan verhelpen... Je hoort en ziet er alleen weinig over ....

EDIT
Hmmmm, wordt toch nog interessant deze ooit eens optie pikken...

[ Voor 31% gewijzigd door -SaveMe- op 23-05-2019 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste gameplaybeelden van Nioh 2:

Dit vanwege een net aangekondigde gesloten alfa van de game die al op vrijdag begint. Deze alfaperiode loopt tot 2 juni. Ontwikkelaar Team Ninja is van plan om maar een selecte groep spelers uit te nodigen.

In de gameplaytrailer die bij deze aankondiging hoort, zijn veel gevechten te zien, die tot dusver veel weg hebben van de gevechten in de eerste game. Nioh 2 werd vorig jaar tijdens Sony's persconferentie op E3 aangekondigd voor PlayStation 4. Een releasedatum voor de game is er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:16
Eerste PS5 release titel bekend!

grapjewiedewapje :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Gelukkig niet zeg :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:16
Ja maar kijk nou, die dynamische belichting, de volumetrische wolken, de zachte schaduwen, raytracing, super anti-aliasing en natuurlijk de 9.2 sound!

Daar ga je een PS5 Super Turbo Pro voor nodig hebben als je het in 8k wil spelen!

Maar serieus, is er echt een markt voor dat soort spellen? Pixel art kan ik nog wel begrijpen, hoewel niet mijn ding. Maar dit... :X Op mijn PS3 heb ik ooit nog Silent Hill 1 in de store gekocht maar echt... Man man man, dat had ik gewoon niet moeten doen. Nostalgie is een sterke factor, maar ook dat kon het niet redden.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:04

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Waarom zoveel praten over een open world zombie game, terwijl iedereen Hollow Knight kan spelen!!!

Zonde van de tijd en energie :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28
Ambition88 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 14:12:
(...) ik kijk wel vaker playthroughs van hem omdat het gewoon een relaxte toffe gast is, het spel is bijzaak.
Helemaal mee eens. Erg relaxte kerel om streams of walkthroughs van te kijken; heb van zowel Bloodborne, Dark Souls III als Sekiro zijn volledige playthroughs gezien en het verveelt echt geen moment :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:32
dvdkiwi schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 16:08:
[...]

Helemaal mee eens. Erg relaxte kerel om streams of walkthroughs van te kijken; heb van zowel Bloodborne, Dark Souls III als Sekiro zijn volledige playthroughs gezien en het verveelt echt geen moment :)
Ja zeker. Ik had ook zijn Dark souls 3 playthrough gekeken dat is voor mij echt een voorbeeld van een spel wat net niet in mijn straatje ligt om zelf te spelen, maar wel leuk om te kijken. :)

Kijk nu zijn A Plague Tale: Innocence playthrough, best interessant spel tot nu toe. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28
Daar kijk ik niets van omdat ik die zelf wil gaan spelen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 16:24:
Daar kijk ik niets van omdat ik die zelf wil gaan spelen ;)
Is toch precies hetzelfde joh, wat maakt het uit. :P

Cyberpunk zal trouwens gespeeld worden door CDPR op de E3. Geen hands-on voor publiek helaas. Benieuwd of er al een releasedatum volgt (ik denk het niet).

https://www.resetera.com/...cdpr-will-play-it.118583/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Days gone blabla verplaatst naar het juiste topic
bram1984 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 16:38:
Cyberpunk zal trouwens gespeeld worden door CDPR op de E3. Geen hands-on voor publiek helaas. Benieuwd of er al een releasedatum volgt (ik denk het niet).

https://www.resetera.com/...cdpr-will-play-it.118583/
Ik ben hyped maar daardoor ben ik ook bang dat het tegen gaat vallen :P

[ Voor 79% gewijzigd door Chaoss op 23-05-2019 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 19:28:
[mbr]Days gone blabla verplaatst naar het juiste topic[/mbr]

[...]

Ik ben hyped maar daardoor ben ik ook bang dat het tegen gaat vallen :P
Ik ben niet hyped maar meer geïntrigeerd door de omvang van het project en dat het blijkbaar echt iets revolutionairs doet (sort of). Ik denk eerlijk gezegd niet dat het een game voor mij gaat zien. Te veel dialoog enzo. Maar ik laat me graag verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
The Witcher 3 was voor mij een van de vetste PS4 titels, dus ja dan is de hype wel groot. TW3 ging ik redelijk blanco in.

De serting van CP2077 lijkt me heel vet en met veel mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 19:40:
The Witcher 3 was voor mij een van de vetste PS4 titels, dus ja dan is de hype wel groot. TW3 ging ik redelijk blanco in.

De serting van CP2077 lijkt me heel vet en met veel mogelijkheden.
Ja voor mij niet dus. :p

Maar ik denk dat het totaal andere games gaan zijn (uiteraard). Perspectief, gameplay en setting zijn allen totaal anders natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Oh zeker, setting kan al veel doen in je ervaring, ik hou van beide settings.

In de basis zijn beide games echte RPG's, maar dan in verschillende settings maar ik denk dat er onderhuids ook genoeg overeenkomsten gaan zijn.

Ik ben iig benieuwd waar ze mee komen en hoever ze zijn gekomen. Release datum zou ook wel fijn zijn maar ik denk niet dat ze daar mee komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 23-05-2019 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyberpunk is ook echt mijn aller grootste wanted game ever. Mijn verwachtingen zijn zo hoog... Kan bijna niet goed gaan...but wait, it's CDPR :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:45
So, this happened ...

[YouTube: PlayStation 4 Pro - Strange noise (Fan?)]

In 'Rest Mode' maakt de console ook een raar tikkend geluid.

Had hem al een aantal weken niet gebruikt, maar wilde graag Days Gone gaan spelen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 20:38:
Cyberpunk is ook echt mijn aller grootste wanted game ever. Mijn verwachtingen zijn zo hoog... Kan bijna niet goed gaan...but wait, it's CDPR :)
En dan is de hamvraag natuurlijk: kan je het geduld opbrengen om de PS5 versie te halen, of ga je de inferieure PS4 versie spelen. :p
Pagina: 1 ... 104 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.