Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 10:42

Zuurstok

Passionately curious

Update!
Kom zojuist thuis. De stand is.. *tromgeroffel*

14/14

Wat moet ik nou met jullie.. :+

[ Voor 17% gewijzigd door Zuurstok op 02-05-2019 18:48 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Zuurstok schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 18:46:
[...]

Update!

14/14

Allebei halen natuurlijk! Beide toppers die je gespeeld moet hebben als het genre je maar enigszins ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
[...]

Update!

14/14

Inmiddels was het 15/14, dus ik heb de stand maar weer gelijk getrokken voor je. (hoewel enig advies mijnerzijds niks zegt, want beide zijn mijn games niet :+)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Mr_Tomatohead schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 19:00:
[...]

Allebei halen natuurlijk! Beide toppers die je gespeeld moet hebben als het genre je maar enigszins ligt.
Dat was m'n vriendin haar oplossing ook. :+

Het is NieR geworden. :) Persona doen we de volgende ronde wel.

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:29
[...]

Update!

14/14

Ik zat met eenzelfde dilemma, uiteindelijk voor Nier Automata gekozen omdat Persona 5 naar het schijnt behoorlijk wat meer uren opslokt (en ik ook weinig game tijd over houdt) ;)

[ Voor 0% gewijzigd door jimz93 op 02-05-2019 20:27 . Reden: Uren dus, niet muren... ]

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:06
jimz93 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 19:50:
[...]

Ik zat met eenzelfde dilemma, uiteindelijk voor Nier Automata gekozen omdat Persona 5 naar het schijnt behoorlijk wat meer muren opslokt (en ik ook weinig game tijd over houdt) ;)
Bovendien toch vervelend als er ineens wat muren uit je huis verdwijnen terwijl je lekker zit te gamen... :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Deze game ziet er toch wel erg mooi en interessant uit. Gastoptreden mijn lijst!

Erg sfeervol en creepy...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Fraai wat voor creaties er soms komen uit de autocorrectie op telefoons, als je een letter of spatie mist met typen :+

Maar hij gaat dus op zeker op jouw lijst? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door ralph075 op 03-05-2019 00:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:59
jimz93 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 19:50:
[...]

Ik zat met eenzelfde dilemma, uiteindelijk voor Nier Automata gekozen omdat Persona 5 naar het schijnt behoorlijk wat meer uren opslokt (en ik ook weinig game tijd over houdt) ;)
Ook Nier in deze sale gekocht, wat een game! Bij het begin vroeg ik me echt af of ik een miskoop had gedaan, maar het bevalt me steeds meer.

Ben benieuwd wat er allemaal nog aankomt, maar tot nu toe is het zeer vermakelijk.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 00:23:
Deze game ziet er toch wel erg mooi en interessant uit. Gastoptreden mijn lijst!

[YouTube: A Plague Tale: Innocence - Gameplay Overview Trailer]

Straalt wel kwaliteit uit ja. Ik ken de hele studio ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Slaapje schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 00:45:
[...]

Ook Nier in deze sale gekocht, wat een game! Bij het begin vroeg ik me echt af of ik een miskoop had gedaan, maar het bevalt me steeds meer.

Ben benieuwd wat er allemaal nog aankomt, maar tot nu toe is het zeer vermakelijk.
De muziek... god jantje. De muziek!
Heb niet eerder een game gespeeld waarin ik, bij het betreden van de eerste "town", gewoon 10 minuten bij een jukebox alleen maar naar de muziek zit te luisteren. :o

Combo's zien en voelen ook erg goed. Doet me meer aan DmC denken dan ik aanvankelijk had gedacht. _/-\o_
Thanks voor de aanbeveling jongens. Worden mooie uurtjes denk ik zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:14
Zuurstok schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:10:
[...]

De muziek... god jantje. De muziek!
Heb niet eerder een game gespeeld waarin ik, bij het betreden van de eerste "town", gewoon 10 minuten bij een jukebox alleen maar naar de muziek zit te luisteren. :o
Wacht maar tot je bij de Opera Boss Fight komt. O+

[ Voor 19% gewijzigd door Raem op 03-05-2019 10:17 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 09:59
-SaveMe- schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 00:23:

[YouTube: A Plague Tale: Innocence - Gameplay Overview Trailer]

Ziet er interessant uit. :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rage 2 is gold! 1080p60 op de Pro en X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:49

reaL_G

G

Zuurstok schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 10:42:
[...]

Mooie sale. :)
Ik heb recentelijk een ps4 aangeschaft dus heb nog aardig wat "classics" in te halen. Zit nu te twijfelen om komende weken tijd te besteden aan NieR of Persona.

Als ik thuis kom check ik de poll en koop ik waarschijnlijk de game die de meeste stemmen heeft. (tenzij ik toch over ~8 uur echt specifiek zin heb in 1 van de 2 games, natuurlijk.)
Persona 5 is de betere game, echter zou ik even wachten met deze, binnenkort komt er een nieuwe versie uit.
Waarbij 2 nwe karakters in het verhaal zijn, welke een redelijke uitbreiding zijn.

Dus nier kopen. P5 daarna.

Vergeet shadow of the Colossus niet te spelen.
Oude game, maar blijft uniek.

Uiteraard P5 gestemd

GiTS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:48
Hier nog meer uncut gameplay van A Plague Tale:

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Vrijdag Lijkt me wel een erg toffe game. Komt voor mij een beetje uit het niets ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
-SaveMe- schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 17:04:
@Vrijdag Lijkt me wel een erg toffe game. Komt voor mij een beetje uit het niets ...
Is naar mijn mening al een tijd geleden onder de radar aangekondigd. Maar inderdaad, zeer toffe sfeer wat ze in de trailers neer zetten. Wist ook niet dat ie over een aantal weken al uitkomt - daar ik het waarschijnlijk toch nog wel aardig in prijs laat zakken eer ik het koop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:03
Zuurstok schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 10:42:
[...]

Mooie sale. :)
Ik heb recentelijk een ps4 aangeschaft dus heb nog aardig wat "classics" in te halen. Zit nu te twijfelen om komende weken tijd te besteden aan NieR of Persona.

Ik begrijp dat het 2 compleet verschillende games zijn en dus niet te vergelijken valt met elkaar. Maar m'n tijd kan ik maar 1x besteden. :+ Ik zal zo'n uurtje per dag (misschien 2) tijd hebben om te spelen. Misschien een uurtje over 2 dagen.

Welke game vinden jullie dat ik moet aanschaffen? :)

Poll: Aan welke game moet Zuurstok tijd besteden de komende weken?
NieR: Automata
Persona 5
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Als ik thuis kom check ik de poll en koop ik waarschijnlijk de game die de meeste stemmen heeft. (tenzij ik toch over ~8 uur echt specifiek zin heb in 1 van de 2 games, natuurlijk.)
Beide topgames.

Maar Persona 5 moet je alleen maar spelen als je er echt tijd voor hebt. Persona 5 is een game waarin je veel moet lezen. En die je meer dan 100 uur gaat kosten om uit te spelen. Ik ben wegens tijd gebrek al 2x gestopt met de game.

Daarnaast moet je natuurlijk ook van Turn based RPGs houden.

Plus punten van Nier zijn met name het verhaal en de muziek. Minpunten: Voor mijn gevoel oogt het een beetje eentonig. En wordt het een beetje te veel gehyped vanuit de fanbase. Alsof het dé game van deze gen is.

Kortom: Als je genoeg tijd hebt, en van RPGs/Japanse anims houdt. Zou ik Persona 5 kiezen. Anders Nier Automata.

Beide games zijn toppers. Dus je maakt sowieso geen verkeerde keuze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02
Sefaex schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 17:08:
[...]
Plus punten van Nier zijn is met name het verhaal en de muziek 2B.
Zo, nu klopt het weer ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
-SaveMe- schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 17:04:
Ik volg het al een tijdje en het ziet er wel erg gaaf uit. De hele setting alleen al is best origineel. Heb er een beetje een "Two Brothers/Last of Us" gevoel bij :)

@Roybs Retail prijs valt nog best mee: https://www.budgetgaming....ague+tale:+innocence.html

[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 04-05-2019 17:54 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:11

BlackEyedAngel

Just a decent guy

reaL_G schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 13:46:
[...]

Persona 5 is de betere game, echter zou ik even wachten met deze, binnenkort komt er een nieuwe versie uit.
Binnenkort zoals in 31 oktober in Japan, en ergens 2020 in het westen :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
Vrijdag schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 17:53:
[...]

Ik volg het al een tijdje en het ziet er wel erg gaaf uit. De hele setting alleen al is best origineel. Heb er een beetje een "Two Brothers/Last of Us" gevoel bij :)

@Roybs Retail prijs valt nog best mee: https://www.budgetgaming....ague+tale:+innocence.html
Vindt 38 dan nog wel aardig wat. Koop mijn games nauwelijks bij release, meestal zo'n 6 maanden na release wanneer ze al gauw minder dan de helft zijn (waaronder 2dehands op v&a). Kom gewoon door de backlog niet er aan toe om games op release date te halen en daarbij vind ik de prijzen af en toe gewoon te gortig om er voor neer te leggen.

Ik vermoed bij deze dat die na 6 maanden voor een 15 à 20 euro in een mooie sale op te pikken zal zijn in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roybs schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 19:54:
[...]

Vindt 38 dan nog wel aardig wat. Koop mijn games nauwelijks bij release, meestal zo'n 6 maanden na release wanneer ze al gauw minder dan de helft zijn (waaronder 2dehands op v&a). Kom gewoon door de backlog niet er aan toe om games op release date te halen en daarbij vind ik de prijzen af en toe gewoon te gortig om er voor neer te leggen.

Ik vermoed bij deze dat die na 6 maanden voor een 15 à 20 euro in een mooie sale op te pikken zal zijn in de store.
Same here, imho ook echte plus (of gwg) game, od zelfs ps now/gamepass.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

BlackEyedAngel schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 19:15:
[...]

Binnenkort zoals in 31 oktober in Japan, en ergens 2020 in het westen :P
Maar ja dat is normale gang van zaken bij een beetje Jrpg
Als ie überhaupt komt.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:05

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

reaL_G schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 20:32:
[...]

Maar ja dat is normale gang van zaken bij een beetje Jrpg
Als ie überhaupt komt.
Er is nu met de huidige sale in elk geval veel Japans werk in de aanbieding in de Store.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Jorgen schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 20:34:
[...]

Er is nu met de huidige sale in elk geval veel Japans werk in de aanbieding in de Store.
Vind de sale tegenvallen.
Had vorig jaar de ultimate edition voor 20€. Geen geld.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand Earth Defense Force 5 gekocht? Ik heb 4.1 met gigantisch veel plezier op PC gespeeld, maar niemand in mijn friend list speelt dit fantastische spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:24

TFHfony

Professional Weirdo

Na vorige maand een 4K OLED te hebben gekocht, toch maar besloten de slim aan dochterlief te doneren en een PS4 Pro neer te zetten. Gran Turismo ziet er schitterend uit... Maar dat kan niet gezegd worden van de PS4 Pro zelf. Wat een lelijke doos. By far de lelijkste PS4 versie.
Eind deze maand komt er een nieuw TV meubel: Misschien maar eens kijken om hem achter een deurtje te zetten.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:35

OMX2000

By any means necessary...

Allebei mijn dualshock controller bewegen soms spontaan. De ene omhoog de ander een afwijking naar rechts.

Laatst wilde ik een controller binnen garantie laten omruilen bij Game Mania. Maar die verkoper kwam met een verhaal dat ik dan mijn controller een maand kwijt was en dat ie terug naar Sony moest. De controller deed het trouwens daar wel goed. Thuis controllers ook gereset maar nog steeds niet genezen van afwijking.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17-09 11:42
Ik snap de hele hype van Nier niet zo. Tijd geleden gekocht, eerste paar uur gespeeld tot ik bij 2 eindbazen aankwam, 2 typische japanse gasten. 2 keer dood gegaan en toen gekapt. Ik snap de game gewoon niet en wat het wil doen. Wat is het? Waarom zou ik dit willen spelen? Ook vooral die bruin/groene kleur van alles. Nope...niet mijn game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02
Xecuter NL schreef op zondag 5 mei 2019 @ 21:16:
Ik snap de hele hype van Nier niet zo.
Geeft niks hoor; niet elke game is voor iedereen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nou, het is zover hoor... na heel wat gehannes ben ik nu eindelijk begonnen aan mijn allereerste PS4 game: Horizon: Zero Dawn. Hoor ik er nu eindelijk ook bij? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op zondag 5 mei 2019 @ 21:26:
Nou, het is zover hoor... na heel wat gehannes ben ik nu eindelijk begonnen aan mijn allereerste PS4 game: Horizon: Zero Dawn. Hoor ik er nu eindelijk ook bij? :9
Neen. Eerst nog The last of us :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op zondag 5 mei 2019 @ 21:31:
[...]

Neen. Eerst nog The last of us :P
Ik lees daar idd goede dingen over, maar ik ben niet zo van de zombies. RDR2 en GoW liggen al wel op de plank.

... nou ja, misschien toch maar eens proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
OMX2000 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 21:03:
Allebei mijn dualshock controller bewegen soms spontaan. De ene omhoog de ander een afwijking naar rechts.

Laatst wilde ik een controller binnen garantie laten omruilen bij Game Mania. Maar die verkoper kwam met een verhaal dat ik dan mijn controller een maand kwijt was en dat ie terug naar Sony moest. De controller deed het trouwens daar wel goed. Thuis controllers ook gereset maar nog steeds niet genezen van afwijking.
Ik heb een van mijn controllers laatst rechtstreeks naar Sony gestuurd, had binnen een week een nieuwe terug.
Overigens was de mijne wel wat duidelijker kapot dan die van jou als ik het zo hoor, geen idee hoe ze er dan mee omgaan (rechterstick hoefde je maar lichtjes aan te raken en dan rapporteerde hij ineens dat hij naar boven ging terwijl dat niet zo was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:24
dvdkiwi schreef op zondag 5 mei 2019 @ 21:25:
[...]

Geeft niks hoor; niet elke game is voor iedereen ;)
idd, weeb games zijn voor weebs :>

Sorry kon het niet laten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
TFHfony schreef op zondag 5 mei 2019 @ 20:45:
Na vorige maand een 4K OLED te hebben gekocht, toch maar besloten de slim aan dochterlief te doneren en een PS4 Pro neer te zetten. Gran Turismo ziet er schitterend uit... Maar dat kan niet gezegd worden van de PS4 Pro zelf. Wat een lelijke doos. By far de lelijkste PS4 versie.
Eind deze maand komt er een nieuw TV meubel: Misschien maar eens kijken om hem achter een deurtje te zetten.
Dat zou ik niet doen ivm de warmte, tenzij je de achterkant van de kast open hebt.

Mijn Pro heb ik omgedraaid in mijn meubel, dus blaast de warmte rechtstreeks de kamer in, is meteen een stuk stiller ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op zondag 5 mei 2019 @ 21:34:
[...]

Ik lees daar idd goede dingen over, maar ik ben niet zo van de zombies. RDR2 en GoW liggen al wel op de plank.

Ik snap wat je bedoelt, ik heb precies hetzelfde.

Ik word zelf altijd misselijk van bv CoD zombie mode etc. Krijg daar echt een claustrofobisch gevoel van.

Maar The last of us was daarentegen echt heel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Segafreak83 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 22:05:
[...]

Dat zou ik niet doen ivm de warmte, tenzij je de achterkant van de kast open hebt.

Mijn Pro heb ik omgedraaid in mijn meubel, dus blaast de warmte rechtstreeks de kamer in, is meteen een stuk stiller ;).
De kast heeft ventilatie openingen aan de achterkant op de plek waar ik de versterker ga plaatsen en er is nog ruimte, dus ik denk dat ik de PS4 daar weg ga zetten. In het ergste geval zet ik het deurtje open tijdens het spelen.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
TFHfony schreef op zondag 5 mei 2019 @ 22:25:
[...]

De kast heeft ventilatie openingen aan de achterkant op de plek waar ik de versterker ga plaatsen en er is nog ruimte, dus ik denk dat ik de PS4 daar weg ga zetten. In het ergste geval zet ik het deurtje open tijdens het spelen.
Versterker en PS4 op / bij elkaar?! Of begrijp ik je nu verkeerd?

Vrees dat een deurtje dan niet gaat helpen. Hoop het wel voor je natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Segafreak83 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 22:37:
[...]

Versterker en PS4 op / bij elkaar?! Of begrijp ik je nu verkeerd?

Vrees dat een deurtje dan niet gaat helpen. Hoop het wel voor je natuurlijk :).
Naast elkaar. Op elkaar lijkt mij op zijn zachtst gezegd niet heel verstandig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

[...]

Het zijn geen zombies!!! Het is een schimmel die zich gedraagt als een zombie :P
Hoe zeer je ook een hekel hebt aan zombies (je bent niet de enige), The Last of Us is echt een aanrader, het verhaal komt niet in de buurt van de gemiddelde zombie game, zo meeslepend, zo'n mooi verhaal, de band die je opbouwt, het is echt een masterpiece!

[ Voor 26% gewijzigd door Kalder op 06-05-2019 06:23 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:50
Heb ooit the Last of Us geprobeerd (voor 3 a 4 uur geloof ik) en nooit meer aangeraakt. Terwijl een spel met een goed verhaal mij enorm aanspreekt. Geen idee waarom het niet klikte met die game..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:44

The Inquisitor

Greetings weaklings

Piet_Piraat7 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 07:57:
Heb ooit the Last of Us geprobeerd (voor 3 a 4 uur geloof ik) en nooit meer aangeraakt. Terwijl een spel met een goed verhaal mij enorm aanspreekt. Geen idee waarom het niet klikte met die game..
Idem. Het leek me erg gaaf, maar heb het (net zoals jou) toch opgegeven.

Datzelfde heb ik ook met The Witcher 3 trouwens de setting spreekt me aan, de quests zijn leuk, en het is een enorm geprezen game, maar ik kom er niet lekker in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:36
Piet_Piraat7 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 07:57:
Ik kom er ook niet doorheen. Ik denk dat het aan de gameplay ligt. Het rondsneaken en achter obstakels verschuilen ging me snel vervelen. En de watersecties. Het verhaal is super iig. En dat terwijl ik The Evil Within wel tof vond en daar schuil je ook veel. Er is gewoon geen klik met de game denk ik.

[ Voor 10% gewijzigd door maukoo op 06-05-2019 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:50
The Inquisitor schreef op maandag 6 mei 2019 @ 08:56:
[...]
Datzelfde heb ik ook met The Witcher 3 trouwens de setting spreekt me aan, de quests zijn leuk, en het is een enorm geprezen game, maar ik kom er niet lekker in
Grappig :p die vond ik dan weer he-le-maal geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:14
The Last of Us zat ik al meteen vanaf het eerste moment helemaal in. In de eerste chapter gebeurt al zoveel, geweldige game. O+
Ik had hem destijds alleen op Normal uitgespeeld. Laatst heb ik hem weer opgepakt en heb hem op Grounded uitgespeeld. Doordat je de Listen Mode niet kan gebruiken ben je echt aangewezen op geluiden, stemmen etc. Maakt het spelen een stuk intenser.

Het stuk met David bij de lift heb ik op Grounded uren over gedaan. Je merkt dan wel dat de AI op sommige punten echt te kort schiet. Bijvoorbeeld gewoon stil blijven staan terwijl ik aangevallen wordt, of in de weg lopen als ik cover zoek. Ik hoop dat dit in deel 2 een stuk beter is.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
maukoo schreef op maandag 6 mei 2019 @ 09:15:
[...]

Ik kom er ook niet doorheen. Ik denk dat het aan de gameplay ligt. Het rondsneaken en achter obstakels verschuilen ging me snel vervelen. En de watersecties. Het verhaal is super iig. En dat terwijl ik The Evil Within wel tof vond en daar schuil je ook veel. Er is gewoon geen klik met de game denk ik.
Ik heb hetzelfde met TLOU. Omdat iedereen de game zo hoog aanschrijft heb ik hem alszijnde PS4 Classic Collection gekocht. Het verhaal is echt heel netjes neergezet. Zombies zijn dan tegenwoordig een beetje boring maar de dynamiek tussen de hoofdpersoon en de rest van de personages is echt top. De muziek speelt voor mij ook een heel belangrijke rol. Echter vond ik het sneaken echt tergend snel saai worden :S

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het ook te maken heeft met tijd. LoU en Witcher zijn heel tijd intensieve games. Het is niet een game die je steeds een half uurtje speelt. Het zijn spellen waar lanfecsoeelsiessieslangespeelsessies (autocorrectie xD) het een stuk leuker maken.

Ik ben nu samen met mijn vriendin Horizon Zero Dawn aan het spelen. Heel vet. Later maar even EDF 5 spelen, ik moet toch 4.1 op pc nog even uitspelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2019 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:05:
Ik denk dat het ook te maken heeft met tijd. LoU en Witcher zijn heel tijd intensieve games. Het is niet een game die je steeds een half uurtje speelt. Het zijn spellen waar lanfecsoeelsiessies lange speelsessies het een stuk leuker maken.

Ik ben nu samen met mijn vriendin Horizon aan het spelen. Heel vet. Later maar even EDF 5 spelen, ik moet toch 4.1 op pc nog even uitspelen.
Ftfy
Of je moest echt lanfecsoeelsiessies bedoelen en dan wil ik graag weten wat dat zijn :+

Speel je nu Horizon Zero Dawn (of Forza Horizon)? In HZD kwam ik er juist niet in. Wellicht ook omdat ik vreselijk veel moeite heb met het verslaan van al die mechanische monsters en ik slecht ben met het kiezen en uitbouwen van skilltrees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets met een korrel zout wellicht, maar er is een vermoeden (op basis van een Kojima tweet) dat we overmorgen Death Stranding nieuws gaan krijgen. Of anders dat de releasedate 5 augustus is. :+

https://www.resetera.com/...game-thread.60900/page-45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:24
bram1984 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:42:
Iets met een korrel zout wellicht, maar er is een vermoeden (op basis van een Kojima tweet) dat we overmorgen Death Stranding nieuws gaan krijgen. Of anders dat de releasedate 5 augustus is. :+

https://www.resetera.com/...game-thread.60900/page-45
Kojima had een tijdje geleden al verteld dat er in mei een trailer zou komen. Laatst tweette hij ook een foto van zijn monitor waar hij bezig was met een trailer. Maargoed, met die man weet je nooit...

Het gaat ook de ronde dat TLOU II binnenkort een trailer krijgt.
Lijkt me ook wel logisch. Sony gaat aandacht willen pakken net voor E3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:49:
[...]

Kojima had een tijdje geleden al verteld dat er in mei een trailer zou komen. Laatst tweette hij ook een foto van zijn monitor waar hij bezig was met een trailer. Maargoed, met die man weet je nooit...

Het gaat ook de ronde dat TLOU II binnenkort een trailer krijgt.
Lijkt me ook wel logisch. Sony gaat aandacht willen pakken net voor E3.
Wat mij betreft laten ze niks meer van TLoU2 zien. Ik geloof het allemaal wel. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:13:
[...]

Ftfy
Of je moest echt lanfecsoeelsiessies bedoelen en dan wil ik graag weten wat dat zijn :+

Speel je nu Horizon Zero Dawn (of Forza Horizon)? In HZD kwam ik er juist niet in. Wellicht ook omdat ik vreselijk veel moeite heb met het verslaan van al die mechanische monsters en ik slecht ben met het kiezen en uitbouwen van skilltrees.o
Ik tikte het op mijn mobiel! Oeps foutje....

Zero Dawn dus. Het is ook van Nederlands bodem dus ik vind het ook leuk om de developers te steunen. De graphics vind ik ongeëvenaard. Qua vechten is het vooral stealth en taktiek dat zorgt dat het spel niet heel moeilijk is op het begin. Wellicht dat het wat moeilijker wordt later, maar het is vooral slim met de traps omgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Toevallig de endcredits van TLoU gister over het scherm zien rollen! Man wat een meeslepend verhaal is dit! Zelden zo iets sterks mee gemaakt:) Bonding tussen de 2 hoofd personages is echt subliem neergezet!

Volgende game waar ik mee aan de slag wilde gaan is GoW maar kwam er achter dat ik Left Behind van TLoU ook heb, dus die gaan we eerst doen. Ergens gelezen dat die ook zeker de moeite is!

Laat Part 2 maar komen! Heel benieuwd, snap het gitaar begin van de eerste TLoU part 2 nu ook:D

Daarna GoW maar weer eens oppakken, gister de proloog van gespeeld! Maar dat zit (zoals het er nu uit ziet) ook top in mekaar! Combat wel even wennen maar dat had ik ook bij TLoU, even er in komen en door:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Datasheet-
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 05-12-2022
[...]

The Last of Us is veel meer dan Zombies. Probeer hem sowieso een keer uit, je gaat geen spijt krijgen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:12
Ik heb sinds gisteren dan toch ook een PS4 Pro gekocht.. Heb al jaren alleen een Xbox gehad, heb nu naast de One X ook dus de Pro staan.. Puur en alleen (vooropig) voor de exclusives!

Net met Spider-Man begonnen en de Uncharted Collectie heb ik ook in huis.. Wat me in ieder geval positief stemt is het menu van de PS4, hoewel ik eigenlijk een MS fanboy ben vind ik het dashboard van de One niet fantastisch.. De kleine controller is nog wel even wennen, voorlopig ligt de voorkeur daar nog bij de One X controller. (zonder dat ik een discussie wil starten ;-) )Nu maar even tijd nemen om een boel informatie hier door te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:43

Aight!

'A toy robot...'

rscheper schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:54:
Ik heb sinds gisteren dan toch ook een PS4 Pro gekocht.. Heb al jaren alleen een Xbox gehad, heb nu naast de One X ook dus de Pro staan.. Puur en alleen (vooropig) voor de exclusives!

Net met Spider-Man begonnen en de Uncharted Collectie heb ik ook in huis.. Wat me in ieder geval positief stemt is het menu van de PS4, hoewel ik eigenlijk een MS fanboy ben vind ik het dashboard van de One niet fantastisch.. De kleine controller is nog wel even wennen, voorlopig ligt de voorkeur daar nog bij de One X controller. (zonder dat ik een discussie wil starten ;-) )Nu maar even tijd nemen om een boel informatie hier door te lezen!
Je gaat nog veel plezier hebben van je Pro!

Ik heb een PS 4 gekocht voor Horizon Zero Dawn, wat een vet spel was dat zeg. Zat er meteen helemaal in, iets van 80 uur erin gestoken en hem uitgespeeld. En toen kwam Surviving Mars, Uncharted 4, The Last of Us, etc....

Maar nu eerst een zoeken naar God of War, Spiderman en Kingdom Hearts 3 want die wil ik allemaal nog eens spelen. Doe mij maar gewoon lekker single player games :P

En Days Gone lijkt me ook wel, heb een paar youtube filmpjes bekeken en kijk ook af en toe in het topic hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Afgelopen weekend de keuze gemaakt te stoppen met God of War. Ik heb hem uitgespeeld maar nog (lang) niet alle side quests gedaan of alle gebieden bezocht. Normaal probeer ik zoveel mogelijk uit een spel te halen, maar op de een of andere manier had ik het gehad met God of War.
Ik kan ontzettend veel goeie punten noemen:
  • Graphics zijn ontzettend gaaf. Zelden zulke mooie locaties gezien en zo ontzettend mooi weergegeven.
  • Mooi verhaal. Leuke dynamiek tussen de hoofdrolspelers. Ik ga geen namen/personages noemen ivm spoilers.
  • Uitdagende gevechten waarbij je geregeld een andere aanpak nodig hebt.
  • Goede geluidseffecten en muziek
Tja, gewoon heel veel pluspunten. Toch kon ik me er niet toe zetten om hier te gaan voor de platinum. Geen idee waarom eigenlijk. Ik had zelf niet echt het gevoel voortgang te maken met m'n character; bleef op level 6 hangen zonder dat ik 't gevoel had dat level 7 in aantocht was. En dan begreep ik dat je tot level 9 door kunt groeien. Die hogere levels heb je blijkbaar nodig om de moeilijkste tegenstanders aan te kunnen.
Zo heb ik zelf veel meer plezier beleefd aan Horizon: Zero Dawn. En dat terwijl die iets minder goede reviews kreeg dan God of War. Een game leuk (of juist niet) vinden, blijft toch iets persoonlijks.

Ben sinds dit weekend begonnen aan Ni No Kuni 2. Even iets heel anders, een stukje vrolijker, (voorlopig) gemakkelijker en, hoe moet ik 't zeggen, iets 'sprookjes-achtiger'. Dit is voor mij nu toch wel een erg leuk spel waar ik me zelf dan weer afvraag waarom deze minder populair lijkt dan bijvoorbeeld een God of War. (Hier kijk ik bijvoorbeeld naar het aantal mensen dat het spel heeft op psnprofiles. 246.000+ voor God of War tegen 37.000+ voor Ni No Kuni 2.)
Ik ben nu zo'n 7 uur onderweg in Ni No Kuni 2 en ik kan het spel iedereen wel aanraden.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Wat gameplay uit American Fugitive:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kijk eens onder je bed ....

Monsters! :X :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
MisterMichel schreef op maandag 6 mei 2019 @ 20:00:
Ben sinds dit weekend begonnen aan Ni No Kuni 2. Even iets heel anders, een stukje vrolijker, (voorlopig) gemakkelijker en, hoe moet ik 't zeggen, iets 'sprookjes-achtiger'. Dit is voor mij nu toch wel een erg leuk spel waar ik me zelf dan weer afvraag waarom deze minder populair lijkt dan bijvoorbeeld een God of War. (Hier kijk ik bijvoorbeeld naar het aantal mensen dat het spel heeft op psnprofiles. 246.000+ voor God of War tegen 37.000+ voor Ni No Kuni 2.)
Ik ben nu zo'n 7 uur onderweg in Ni No Kuni 2 en ik kan het spel iedereen wel aanraden.
Ik kende de game niet (wel eens hier gehoord, maar de naam zegt eigenlijk ook helemaal niks over wat voor game het nou is). Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen... Trailer gekeken en dan zie je een tekenfilm stijl die je maar net aan moet staan (ik associeer het gelijk met tekenfilms die ook echt voor kinderen zijn). De gameplay ziet er nog wel leuk uit maar ook redelijk jrpg waar in de rest van de wereld zeker fans van zijn, maar niet zo universeel als iets als God of War denk ik (hoewel ik die ook nog niet gespeeld heb). Verder is er vermoed ik *iets* meer geld in de marketing voor GoW gestoken :P
Dus ja... ik kijk er niet zo van op dat die het minder goed doet, ongeacht hoe goed de game verder eigenlijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vast weer een game die een aantal pareltjes uit de Amerikaanse samenleving aanspoort dit soort dingen te gaan doen :N

Ik hoor de aanklachten en protesten al aankomen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik had hetzelfde met God of War. Vond het een fantastische ervaring maar na de mainstory uitgespeeld te hebben voel ik niet de drang om de overige collectables, Valkyries en armor nog te halen.

Wel laat ik het spel geïnstalleerd staan, misschien dat ik nog wel eens een keer verder ga. Of helemaal opnieuw ga beginnen.

Op dit moment speel ik Maffia 3 maar ik begin eigenlijk een beetje genoeg te krijgen van het hele kunstmatig rekken van de speeltijd. Je moet overal maar naar toe rijden en de missies zijn zo_ontzettend_generiek :{ Heb net de eerste drie underbosses samengebracht maar denk dat ik alle zijmissies maar gewoon oversla.

Bij HZD had ik dat gevoel trouwens totaal niet. Naar mijn idee waren alle zijmissies daarin ook gewoon goed verwoven in het hoofdverhaal en gaven ze me veel meer inzicht in waarom de wereld was zoals het was. Natuurlijk waren die quests verre van origineel maar ik was veel te nieuwsgierig naar de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sigh...too many great games, so little time...

Remnant: From the Ashes is an all-new survival action shooter from Gunfire Games, available for PC, PlayStation 4, and Xbox One in 2019.

[ Voor 30% gewijzigd door -SaveMe- op 07-05-2019 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Mijn launch PS4 Pro begint kuren te vertonen, controllers vallen uit, zit echt enorme lag in soms, of hij reageert niet (waarna hij uitvalt). Als ik dichterbij mijn PS4 zit (zit op de bank ongeveer 4 meter er vandaan, dus dat moet makkelijk kunnen) Ik heb meerdere controllers en ze vertonen allemaal hetzelfde gedrag. Ook mijn Platinum headset heeft een range van max 4 meter. Zelfs op de bank valt het signaal weg als ik mijn hoofd draai.

Bijna alles wat draadloos kan in de buurt van de PS4 heeft Wi-Fi uitstaan, ik gebruik verder geen Bluetooth in huis, heb maar aan één kant buren. Zou het hardware failure kunnen zijn? Het lijkt wel of het steeds erger wordt, maar dat kan ook mijn rap dalende irritatietolerantie zijn.

If so, dan maar over op een CUH-7216B, maar PS4s vrij duur op het moment en hoe weet je of je zo'n laatste revisie hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Raziel

Bij de meeste online shops staat het te bestellen type nummer zoals de 7216B bij het artikel en die krijg je dan ook. In de winkel kun je op de doos kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raziel schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 07:49:
Mijn launch PS4 Pro begint kuren te vertonen, controllers vallen uit, zit echt enorme lag in soms, of hij reageert niet (waarna hij uitvalt). Als ik dichterbij mijn PS4 zit (zit op de bank ongeveer 4 meter er vandaan, dus dat moet makkelijk kunnen) Ik heb meerdere controllers en ze vertonen allemaal hetzelfde gedrag. Ook mijn Platinum headset heeft een range van max 4 meter. Zelfs op de bank valt het signaal weg als ik mijn hoofd draai.

Bijna alles wat draadloos kan in de buurt van de PS4 heeft Wi-Fi uitstaan, ik gebruik verder geen Bluetooth in huis, heb maar aan één kant buren. Zou het hardware failure kunnen zijn? Het lijkt wel of het steeds erger wordt, maar dat kan ook mijn rap dalende irritatietolerantie zijn.

If so, dan maar over op een CUH-7216B, maar PS4s vrij duur op het moment en hoe weet je of je zo'n laatste revisie hebt?
Vallen ze bedraad ook uit? Enige wat je kan doen is een PS4 van iemand lenen en die met zijn controllers proberen. Als het issue er dan nog steeds is, zit er iets flink in de weg qua signaal. Dan heeft een nieuwe kopen niet zoveel zin, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:18
MisterMichel schreef op maandag 6 mei 2019 @ 20:00:
Ik had zelf niet echt het gevoel voortgang te maken met m'n character; bleef op level 6 hangen zonder dat ik 't gevoel had dat level 7 in aantocht was. En dan begreep ik dat je tot level 9 door kunt groeien. Die hogere levels heb je blijkbaar nodig om de moeilijkste tegenstanders aan te kunnen.
Zo heb ik zelf veel meer plezier beleefd aan Horizon: Zero Dawn.
Volgens mij kan je level 8 en 9 pas halen met new game+, pin me er niet op vast. Ben er 2 weken geleden mee begonnen en ben er weer van aan het genieten, hoewel ik me wel kan voorstellen dat aantal challenges en collectibles niet echt de moeite waard als je er geen zin meer in hebt.

HZD is inderdaad een geweldige game, voor mij was dat beste game van afgelopen 5-10 jaar die ik heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie niet zoveel aan het filmpje af, eigenlijk. Dit is dus een shooter. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Albinoraptor schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:05:
[...]

Volgens mij kan je level 8 en 9 pas halen met new game+, pin me er niet op vast.
Je kunt level 8 en 9 prima halen in de eerste playthrough. Zonder spoilers voor mensen die de game nog spelen maar je krijgt op een gegeven moment wat farm gebieden waar je spullen kunt verzamelen voor die gear.

Dat gezegd hebbende is het beter om dat level nummertje te negeren en gewoon een set samen te stellen die lekker op je speelstijl past. Ik heb de game op de hoogste moeilijkheidsgraad uitgespeeld en had level 8 en 9 sets gecraft maar bleef toch spelen met een level 6 set waardoor ik aan de maximum van de Cooldown stat zat, puur omdat non-stop skills kunnen gebruiken voor mij beter en leuker werkte dan de hogere damage output die hogere sets geven.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Voxalizer schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:41:
[...]

Je kunt level 8 en 9 prima halen in de eerste playthrough. Zonder spoilers voor mensen die de game nog spelen maar je krijgt op een gegeven moment wat farm gebieden waar je spullen kunt verzamelen voor die gear.
Daar heb ik eerste playthrough lopen farmen en heb dacht ik alle (goede) armour lopen craften, maar heb nooit iets hoger als 7 gezien in mijn herinnering, was wel helemaal in begin toen GoW net 2-3 weken uit was, zijn die hogere levels erbij gekomen erna samen met game+ ofzo?

En met cooldowns zo laag mogelijk heb ik hem eerste keer ook uitgespeeld, ben nu eens aan het spelen dat vitality echt hoog is, zodat je iets meer skills kan gebruiken van skilltree.

[ Voor 13% gewijzigd door Albinoraptor op 07-05-2019 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Albinoraptor schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:45:
[...]

Daar heb ik eerste playthrough lopen farmen en heb dacht ik alle (goede) armour lopen craften, maar heb nooit iets hoger als 7 gezien in mijn herinnering, was wel helemaal in begin toen GoW net 2-3 weken uit was, zijn die hogere levels erbij gekomen erna samen met game+ ofzo?
Nee, ik heb de game nog niet gespeeld sinds NG+ is toegevoegd. Heb je die sets ook geupgrade en uitgerust met de hogere gemstones, daar gaat het level ook van omhoog namelijk. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albinoraptor schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:45:
[...]

En met cooldowns zo laag mogelijk heb ik hem eerste keer ook uitgespeeld, ben nu eens aan het spelen dat vitality echt hoog is, zodat je iets meer skills kan gebruiken van skilltree.
Ik zat volgens mij ook op 8 of 9. Moet je wel die Nilfheim armor voor hebben, volgens mij. En gewoon al je andere gear levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Dan begint mijn geheugen mij in de steek te laten, straks eens kijken of ik nog armour an vorige playthrough heb, meeste verkocht, misschien dat er wel level 8 tussen zit of zoals @Voxalizer zegt, de set die ik heb gebruikt die cooldown enorm verlaagde was level 7 en vandaar de verkeerde herinnering. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:03
_/-\o_

Mis alleen de theme song.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bofkonten! EA Access komt naar PS4.

https://www.polygon.com/2...-games-price-release-date

Is dit een mooie toevoeging voor PS? Of voegt het te weinig toe?

Edit: Ik heb het sinds release op Xbox. Voor mij een prima deal. Ik kan speel fifa en battlefield en heb dus korting op digitale aankoop en op eventuele packs en early access. Plus de vault heeft af en toe wat leuks. Zoals nu Unraveled 1 en 2. Voor 30 piek per jaar wel aardig wat mij betreft.

Edit2: niet zo dubbelposten. (dank @schumi2004 :))

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2019 20:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:38
@exactor it
Je bent er zelf wel heel enthousiast over of niet door hem twee keer te posten :P

/edit:
Ik ben er geen fan van maar toegegeven, 30 per jaar is niet veel.

[ Voor 28% gewijzigd door schumi2004 op 07-05-2019 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01
Of ik ea access interessant vind ?
Nope never ever nooit niet.
Enigste game van EA die ik heeeeeeeeeel misschien zou willen spelen is de nieuwe star wars maar die trailer ervan was ook best bagger..
Ik vind ea echt met afstand het slechtste game uitgever die er bestaat.
Hoop echt dat disney wijs word en snel de star wars licentie weghaald bij EA.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

12 jaar geleden had ik het super interessant gevonden, toen EA op zijn best was met titels als Mirror's Edge, Dead Space, BF Bad Company en Mass Effect. Hun huidige titels vind ik allemaal zo ontzettend ongeïnspireerd, middle of the road en op de massa gericht dat ik er echt niet warm voor kan lopen. Hopelijk herpakken ze zich de volgende generatie maar dan moet er eerst in de top van EA wel het een en ander gaan veranderen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wacht even.. dus die EA access is dus alleen voor wat gratis gamepjes en proefversies?? Het is dus geen vast abo, dat je alle games gewoon kunt spelen?

Mmmkay.. wtf heb je er dan aan? _O-

Afbeeldingslocatie: https://media1.giphy.com/media/ovxc9FB6VCBJC/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:04:
Wacht even.. dus die EA access is dus alleen voor wat gratis gamepjes en proefversies?? Het is dus geen vast abo, dat je alle games gewoon kunt spelen?
Is toch gewoon alle EA games, behalve die die pas uit zijn ? Volgens wat ik op de Homepage reacties las, is het al na een half jaar of zo dat nieuwe games naar de Vault verhuizen.
Ware het niet dat ik al een hoop games heb (SWBF1+2, BF4, BFHL, PvZ1+2, Mirror's Edge, etc...) , was de kans zeer groot dat ik het genomen had. €25 per jaar is toch wel peanuts, zelfs al zijn het maar games van 1 uitgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
poor Leno schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:04:
Uuh jawel, je betaald een klein bedrag per maand en speelt dan (een hoop) EA games.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ook al leuk...

I need a Second live! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:34:

Edit: Ik heb het sinds release op Xbox. Voor mij een prima deal. Ik kan speel fifa en battlefield en heb dus korting op digitale aankoop en op eventuele packs en early access. Plus de vault heeft af en toe wat leuks. Zoals nu Unraveled 1 en 2. Voor 30 piek per jaar wel aardig wat mij betreft.

Het is grappig om 10 uur trial te nemen op een nieuwe titel, en uit te proberen of het wat is (zoals Anthem onlangs) maar uiteindelijk zijn de games meh. en voegt het weinig toe (voor mij dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Voxalizer schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:41:
[...]

Dat gezegd hebbende is het beter om dat level nummertje te negeren en gewoon een set samen te stellen die lekker op je speelstijl past. Ik heb de game op de hoogste moeilijkheidsgraad uitgespeeld en had level 8 en 9 sets gecraft maar bleef toch spelen met een level 6 set waardoor ik aan de maximum van de Cooldown stat zat, puur omdat non-stop skills kunnen gebruiken voor mij beter en leuker werkte dan de hogere damage output die hogere sets geven.
Ik heb me met die stats misschien ook niet genoeg bezig gehouden om daar een specifieke build voor te maken. Zodra ik een verbetering zag in een wapen waardoor m'n level iets omhoog ging, pakte ik die bijna altijd.
Verder ben ik nog niet in die farm gebieden geweest denk ik. Misschien dat ik 'm nog een keer oppak om daar eens te kijken. Voor nu was ik er wel klaar mee.
Ni No Kuni 2 slurpt genoeg tijd op nu. Lekker ontspannen, geen moeilijke gevechten, af en toe je kingdom uitbreiden door een gebouwtje erbij te plaatsen. Leuk en vrolijk spel - misschien ook wel een beetje kinderachtig als je dat zou vergelijken met een Horizon Zero Dawn, God of War of Spiderman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Heb je ook de dlc's uit de season pass? Zijn die het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Jorgen schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 14:36:
Heb je ook de dlc's uit de season pass? Zijn die het waard?
Nee, ik heb voor Ni No Kuni 2 alleen het standaard spel zonder (betaalde) DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MisterMichel Ik heb me ook prima vermaakt met Ni No Kuni 2, lekker luctig inderdaad, maar lekker eens wat anders en prima happy sfeertje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 06:34:
[...]
Het is grappig om 10 uur trial te nemen op een nieuwe titel, en uit te proberen of het wat is (zoals Anthem onlangs) maar uiteindelijk zijn de games meh. en voegt het weinig toe (voor mij dan)
Ik vind bij origin altijd de grote vraag.....voor wie is het? De echte die had fifa (of wellicht nba/nfl in de states) fan koopt die games op release, die gaat niet wachten.
Al hoewel de trials en early access opties wel weer leuk zijn voor de die hards.
Voor de echter budget gamers, is het misschien nog te duur.

Dus dan blijven over de mensen in het midden.......mijn zoon is inmiddels bijna 11 maar gaat niet een behoorlijke fors stuk van het beperkte zakgeld over maken voor fifa op release, maar hij vind het wel erg leuk. Als je idd na een half jaar de meest recente fifa kan spelen, en verder nog heel wat andere games dan wordt het interessant. En toegegeven er zit een hoop interresant in het ea aanbod wat mij betreft. Maar ja, als je games natuurlijk pas na een half jaar gaat spelen is in sommige gevallen er online natuurlijk een stukkie minder te doen......

Ik heb het zelf minder gebruikt dan ik dan ik had verwacht, maar vond het zeker wel leuk om de catalogus te onsluiten. En in plaats van een jaar abbo kan je het natuurlijk ook een maandje nemen, de kersen er uit picken en dan besluiten na die maand of je nog genoeg te doen hebt om het te verlengen, of als je wellicht maar enkele games speelde dan los die games aan te schaffen.

En kijk voor de gein is bij een cash convertor winkel, het stikt daar van de 2e hands fifa games, dan is het natuurlijk wel lekker dat je weet dat je geen moeite hoeft te doen met verkopen of inruilen. Maar dat je weet dat het goed zit, of stel dan fifa 20 toch tegenvalt dat je ook nog terug kan naar 19 of 18 ofzo.

Wel vond ik op xbox gamepass veel interesanter, wellicht is dat hier op ps idem maar dan met ps plus.
En dat is ook erg smaak afhankelijk, hou niet zo van sport games en niet van fps, en niet van rpg dan vallen al een hoop games af, maar zelfs voor mij was er absoluut nog genoeg over waar ik wel interesse in had.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyberpunk discussie in het desbetreffende topic aub

[ Voor 88% gewijzigd door Chaoss op 08-05-2019 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

-SaveMe- schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:31:
[mbr]Cyberpunk discussie in het desbetreffende topic aub[/mbr]
Gaat het om een specifieke game? Als in "cyberpunk" is een genre toch? Een soort dystopische toekomst?

Edit: inmiddels ontdekt dat het de naam van een game is. (y)

[ Voor 10% gewijzigd door Jorgen op 08-05-2019 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jorgen schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:30:
[...]

Gaat het om een specifieke game? Als in "cyberpunk" is een genre toch? Een soort dystopische toekomst?

Edit: inmiddels ontdekt dat het de naam van een game is. (y)
Ken je serieus Cyberpunk niet? Een van de meest geanticipeerde games allertijden volgens mij. Bijna mythisch zou ik haast willen zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
wat is dat? een Cyberpunk?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

bram1984 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:52:
[...]

Ken je serieus Cyberpunk niet? Een van de meest geanticipeerde games allertijden volgens mij. Bijna mythisch zou ik haast willen zeggen.
Ik zag dat ik enkele dagen geleden de trailer voorbij had zien komen, maar het zegt me nog allemaal niks. :+
Dus nee, ik heb geen idee waar het over gaat, anders dan een soort cyberdystopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

bram1984 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:52:
[...]

het hangt er maar net vanaf waar je interesses liggen en hoe lang je al een ps4 bezit. Ikzelf ken de naam, maar nooit 1 game ervan aangeraakt. en ik heb al een playstation sinds de originele playstation uitkwam. Maarja, ik heb zelf periodes waar ik elke review van een game check en de afgelopen jaren heb ik een paar jaar niks meer bekeken, behalve de 'echte' grote games, waar je niet om heen kon, tenzij je onder een steen woont (in mijn geval zie ik dan alleen de posters op de weg).

Anyway, ik merk zelf gewoon dat ik erg graag een game speel, maar moet gewoon door de sleur heen komen om een game te starten (ja ik weet het, ben erg lui, wil niet altijd een game online kopen, omdat ik evt de game wil doorverkopen, maar ben weer te lui om de discs te wisselen)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:34:

Met de game droogte bij MS deze generatie is men blijkbaar al blij met die EA troep? :P
Nee dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dxue schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:44:
[...]

het hangt er maar net vanaf waar je interesses liggen en hoe lang je al een ps4 bezit. Ikzelf ken de naam, maar nooit 1 game ervan aangeraakt. en ik heb al een playstation sinds de originele playstation uitkwam. Maarja, ik heb zelf periodes waar ik elke review van een game check en de afgelopen jaren heb ik een paar jaar niks meer bekeken, behalve de 'echte' grote games, waar je niet om heen kon, tenzij je onder een steen woont (in mijn geval zie ik dan alleen de posters op de weg).

Anyway, ik merk zelf gewoon dat ik erg graag een game speel, maar moet gewoon door de sleur heen komen om een game te starten (ja ik weet het, ben erg lui, wil niet altijd een game online kopen, omdat ik evt de game wil doorverkopen, maar ben weer te lui om de discs te wisselen)
Cyberpunk is maar één game en is nog lang niet uit en is van de studio die ook TW3 (volgens velen een van de beste games allertijden) gemaakt heeft.

Game is overigens multiplatform.
Pagina: 1 ... 101 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.