I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Goede aanval!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gewoon Ajax zijn en je best doen
En niet van dat bange! Daar gaat het Nederlandse voetbal aan kapot
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 02-10-2018 21:23 ]
Mooie assist he?groggy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:22:
Tadic is duidelijk een meerwaarde op ED niveau, maar op internationaal niveau zie je hem te kort komen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:50
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
`Waardeloze voorzet dit inderdaad, zo slecht dat een back hem binnen moet schietengroggy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:22:
Tadic is duidelijk een meerwaarde op ED niveau, maar op internationaal niveau zie je hem te kort komen.
Schöne maakt dus de 1-2, dat is dan logischFleximex schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:23:
Nota bene hij. Prima goal, echt knap gedaan.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:50
[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 02-10-2018 21:25 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
denk dat er genoeg mensen zijn die niet hadden gedacht dat Ajax hier een goal zou maken
ik heb me geld op 4-1 gezet dus verwachte wel een goalDeadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:25:
[...]
denk dat er genoeg mensen zijn die niet hadden gedacht dat Ajax hier een goal zou maken
Voorzet was ook rijkelijk kansloos geweestHarribo schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:26:
Aaarrrrgggg hakje van neres... Waarom waarom
Wat is Schöne traag en wat speelt die momenteel op een gevaarlijke plek. Ik hou m’n hart vast...
[ Voor 23% gewijzigd door Typhone op 02-10-2018 21:27 ]
is al vrij lang zo.Typhone schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:26:
Nee dat had ik zelf ook niet. Maar ik weet niet of dat een criterium is bij gelijke stand in de poule. Bayern oogt niet in goede doen, mag ik dat voorzichtig zeggen?
Niet voor niets dat de 2 beste spelers ook de oudste spelers zijn.
Willen ze weer een favoriet worden voor de CL dan moet er echt door geselecteerd worden.
Ok maar Ajax mag gewoon ballen aannemen in het strafschopgebied... Daar zijn mogelijkheden hoortoolkist schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:26:
[...]
Voorzet was ook rijkelijk kansloos geweest
Net zoals FeyenoordDeadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:27:
[...]
is al vrij lang zo.
Niet voor niets dat de 2 beste spelers ook de oudste spelers zijn.
Willen ze weer een favoriet worden voor de CL dan moet er echt door geselecteerd worden.
Klopt maar er stond niemand.Harribo schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:28:
[...]
Ok maar Ajax mag gewoon ballen aannemen in het strafschopgebied... Daar zijn mogelijkheden hoor
Nou ja ze hadden de eerste 10 minuten er wel zin in. Daarna ebde dat weg. Zolang Ajax geen domme fouten gaat maken moet het kunnen. En Bayern moet het ook niet weer op de heupen krijgen.Typhone schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:26:
Nee dat had ik zelf ook niet. Maar ik weet niet of dat een criterium is bij gelijke stand in de poule. Bayern oogt niet in goede doen, mag ik dat voorzichtig zeggen?
Wanneer Neres de bal heeft staan er telkens vrij vlug 2 of 3 Bayern spelers op hem. Apart, had die behandeling bij Ziyech verwacht.Martinusz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:30:
Zitten hier weleens te zeuren over de backs, maar die Kimmich wordt helemaal zoek gedraaid door Neres.
Blind en Schone te traag maar dat zei ik van te voren al
Hoewel schone aan de bal het nog wel aardig doet
Tis wel een open wedstrijd, niet het eenrichtingsverkeer
Zou mooi zijn als Ajax een punt kan halen.. Spannend
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 02-10-2018 21:32 ]
Dus eigenlijk is Feyenoord het Bayern van Nederland?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die tackle van net was wel erg risicovol...Typhone schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:33:
Donny speelt wel echt ijzersterk.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tja als je hem niet maakt ligt ie in het netje
Dat je de spelers kent helpt denk ik ook wel.SinergyX schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:34:
Zit zo die andere potjes te kijken, raar te denken dat ajax/Bayern toch de leukste pot is om naar te kijken.
Simpele pass over 7m ofzo ook nog hè...Leon Zwiers schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:36:
Damn, mooi voetbal door Ajax, bijna tikkie takkie......
Schone krijgt de bal --> balverlies
Ja en Blind sjokte ook terug als een oude mantoolkist schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:36:
Schone is eigenlijk de enige dissonant tot nu toe.
Zeer irritant die camera zo ingezoomd tijdens de wedstrijd
Mwah, real lijkt niets te doen zonder marcello/Ronaldo, manchester is compleet de weg kwijt (en weer andere opstelling), dus best wel dooie potjes daar.Deadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:36:
[...]
Dat je de spelers kent helpt denk ik ook wel.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
/edit... En gegeven....
[ Voor 31% gewijzigd door Typhone op 02-10-2018 21:40 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Qu3st op 02-10-2018 21:40 ]
Kunt niet verwachten dat Ribery en Robben 90min lang blijven knallen.Martinusz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:40:
Bizar dat Ajax nu toch al een tijdje het spelbeeld bepaald
Denk dat ze er vanuit gaan dat het nog wel goed komt.
Zo hoort het als nummer 1 van de groepMartinusz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:40:
na die kaart mag hij die denk ik beide terug gevenTyphone schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:40:
Makkelie zit ergens buiten het stadion in de videoauto met Paulaner en Wurst
Ik verwacht vanaf minuut 45 tot 65 dat Bayern weer aanzet. Ondanks het spel verwacht ik nog steeds een nederlaag.Deadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:41:
[...]
Kunt niet verwachten dat Ribery en Robben 90min lang blijven knallen.
Denk dat ze er vanuit gaan dat het nog wel goed komt.
Feit is wel dat het leuker is om te zien dan vooraf gedacht
Ze maken ook het spelgeluid.Martinusz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:40:
Maar lijkt wel of Bayern weinig zin heeft.
CONFIRMED!Leon Zwiers schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:40:
Had ie wel wat resoluter mogen geven. Lijkt m wel ingefluisterd.
Ik zie dat hij een oortje in heeft
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Nergens voor nodig, liever dat ie rustig nadenkt en beslist of ie iets geeft dan de gemiddelde NL scheids die er een sport van maakt om em maar zo snel mogelijk te geven. Komt ook een stuk "weloverwogener" over.Leon Zwiers schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:40:
Had ie wel wat resoluter mogen geven. Lijkt m wel ingefluisterd.
Ik durfde er al niet meer over te klagen. Heeeel erg irritant. OeffffffPompi schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:43:
Jammer dat we niet kunnen stemmen om de regisseur in de rust te wisselen, zeer irritant en domme camera selecties
Het groen ziet er wat bruinig uit.
Die staat wel in de boekjes bij Bayern zo. Die missen op dit moment zijn creativiteit.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Enige die nu minder is dat is schone..
Elke keer als hij aan de bal is krijg ik het gevoel gaat dat maar goed.
Dan moet ik ook een nieuwe...Deadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:43:
denk trouwens dat mijn TV kapot is.
Voor een grote zak geld is alles te koop.Hupske schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:44:
Allemachtig. Wat speelt Ziyech goed zeg.
Die staat wel in de boekjes bij Bayern zo. Die missen op dit moment zijn creativiteit.
Puike eerste helft van Ajax, zeer niet verwacht.
zou het een complot zijn om meer TVs te verkopen?
Hmmm illuminati confirmed?Deadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:45:
[...]
zou het een complot zijn om meer TVs te verkopen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Net wat slimmer uitspelen en je stond gewoon 1-2/1-3 voor.
Juist dan moet het voor Ajax net goed vallen en zelf scoren.
En zanderig.... Het is nu al een ijsballet af en toe maar toch had ik gezien dat ze het gras even nat hadden gespoten.Deadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:43:
denk trouwens dat mijn TV kapot is.
En dan nog zie ik AEK geen punt pakken. Of kunnen we nog een 2e rode kaart regelen?Qu3st schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:49:
Rood voor Benfica.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Belangrijke speler?Qu3st schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:49:
Rood voor Benfica.
Yep, via UniBetDeadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:49:
En dan nog zie ik AEK geen punt pakken. Of kunnen we nog een 2e rode kaart regelen?
Knap. De enige die echt gewisseld moet worden is Schone. Die kan je echt niet opstellen tegen een tegenstander van het kaliber Bayern.
Hopen dat ze het volhouden.
Maar... wie erin dan voor Schöne?Leon Zwiers schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:51:
Ajax is ruim 25 minuten de betere geweest, zelfs Mazraoui heeft zich van zijn dramatische start herpakt.
Knap. De enige die echt gewisseld moet worden is Schone. Die kan je echt niet opstellen tegen een tegenstander van het kaliber Bayern.
Hopen dat ze het volhouden.
Ene Dias, ben niet zo'n Benfica volger dus geen idee.
En dan Ziyech op het middenveld om de passes te geven
Mwah ik denk dat Dolberg wat meer dreiging gaat geven.Leon Zwiers schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:54:
Of Huntelaar. Dan kan Tadic naar het middenveld
Dit topic is gesloten.
![]()