Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tadic heeft een aardige voorzet in huis en daar kan huntelaar wel wat mee.
Echt wel: YouTube: Samenvatting sc Heerenveen - ADO Den Haag (29-09-2018)Fleximex schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:08:
Mooie goal hoor. Strakke bal en perfect ingekopt. Die zie je niet in de Eredivisie
Knap van Ajax 1-1 uit bij Bayern. Wel wakker blijven die 2e helft, loopt toch een stoot ervaring in dat veld en het blijven Duitsers..
[ Voor 8% gewijzigd door m0nk op 02-10-2018 21:56 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
En dan hopen op een goal van Ajax en dan zal Bayern op z’n duits in blessuretijd de gelijkmaker/winst scoren.
Kristensen op rechtsback en Mazraoui naar t middenveld. Aanval zou ik voorlopig nog lekker laten staan zofevo-1190 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:55:
Lastig idd schone voor huntelaar denk ik .. Dolberg is echt niet wedstrijd fit voor Bayern. Dan ziyech terug zetten en tadic rechts.
Huntelaar heeft niet de snelheid die je qua opbouw nu nodig hebtfevo-1190 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:55:
Lastig idd schone voor huntelaar denk ik .. Dolberg is echt niet wedstrijd fit voor Bayern. Dan ziyech terug zetten en tadic rechts.
Noemen wij thuis op z'n PSV's tegenwoordigfevo-1190 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:57:
duits in blessuretijd de gelijkmaker/winst scoren.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Huntelaar kost je voetballend vermogen en koppend legt hij het af tegen deze verdedigers. Dan zou ik eerder voor Dolberg kiezen, alleen al voor het loopvermogen.fevo-1190 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:55:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wie wel? Wie dan voor schone?Sjurm schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:59:
Aanval zo laten, Huntelaar ga je echt niks aan hebben
Koning Toto, zet een eentje hier en een tweetje daar, met Schonenberg hoorcomfort, the campions!Martinusz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:58:
Zijn de 15 minuten reclame al voorbij...
Pffff, ken dat riedeltje uit mijn hoofd
* PolarBear heeft 2 euro op een gelijkspel
ik heb nu echt nog grote twijfels bij Dolberg.. maargoed is sowieso lastig .Han schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:58:
[...]
Huntelaar kost je voetballend vermogen en koppend legt hij het af tegen deze verdedigers. Dan zou ik eerder voor Dolberg kiezen, alleen al voor het loopvermogen.
Eiting sowieso niet die verlies nog meer ballen.
Missen echt frenkie momenteel.
Nee dus. Die Eiting is nog slechter dan schone. Tadic middenveld en 1 van de 2 echte spitsen erin.Han schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:55:
[...]
Ik ben bang dat @Leon Zwiers Carl ‘balverlies’ Elting gaat zeggen. Als je vind dat Schöne een risico is dan is Elting dat helemaal. Sowieso heeft hij nog nooit op dit niveau geacteerd. Dit is wat anders dan Fortuna uit.
Mijn god wat een kans voor Tadic
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik begin wel weer vertrouwen in Dolberg te krijgen hoor. Weet nog niet of dat genoeg is om hem nu met deze stand in een Chapions League wedstrijd in te brengen maar toch.Qu3st schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:03:
Als daar Dollie nou had gestaan.... Dusan slecht schot zeg
Gravenberch zal er zo wel inkomen
Ow, alweer bijna!
[ Voor 26% gewijzigd door Vlassie1980 op 02-10-2018 22:05 ]
Heeft al in de jeugd wedstrijd gespeeld tegen BayernPolarBear schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:04:
[...]
Ik begin wel weer vertrouwen in Dolberg te krijgen hoor. Weet nog niet of dat genoeg is om hem nu met deze stand in een Chapions League wedstrijd in te brengen maar toch.
Gravenberch zal er zo wel inkomen
Jongens ben ik echt wakker? Ik geloof niet dat Bayern zo slecht is....
Lopen al een paar jaar achter qua doorselecteren.Qu3st schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:05:
Man man man.... Dit had 1-2 moeten zijn.
Jongens ben ik echt wakker? Ik geloof niet dat Bayern zo slecht is....
Scheelt hoeft ie niet warm te lopenDeadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:04:
[...]
Heeft al in de jeugd wedstrijd gespeeld tegen Bayern
Overigens, die Wober speelt best een ok wedstrijd tot nu toe.
Daar ben ik ook een beetje bang voor.fevo-1190 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:05:
Zie de bui al hangen Ajax laat het liggen en Bayern knal er zo 1 in .. pff billenknijpen!
Ik deel mee in die angst. Zou wel zeeeer des Ajax’ zijn zoiets.
Je hebt er niets aan maar dan nog mogen we best wel trots zijn
Wober is een prima verdedigers .. daarom ook onbegrijpelijk dat die hem niet in de opstelling had tegen psvPolarBear schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:06:
[...]
Scheelt hoeft ie niet warm te lopen(Ik weet het)
Overigens, die Wober speelt best een ok wedstrijd tot nu toe.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee dan ga ik gewoon keihard balen want minimaal een punt heb je hier wel verdiend. En helemaal als ze op een PSV manier zouden winnen.Deadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:07:
[...]
Je hebt er niets aan maar dan nog mogen we best wel trots zijn
Dankzij niemand anders dan Schonefevo-1190 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:10:
Oei de ligt slechte aanname!
Heul niet!Martinusz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:10:
Let op die Robben jast hem erin
Ook tegen Bayern trouwens hoor.Martinusz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:13:
Wat een scheids zeg
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik ook, ja ok, ik had nog op de middenlijn gestaan, happend naar lucht.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:15:
Jammer, die had Donny gemaakt!
Waarschijnlijk hadden ze mij kunnen cremeren na één helft.Deadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:16:
[...]
Ik ook, ja ok, ik had nog op de middenlijn gestaan, happend naar lucht.
Dat zijn ze al, je kunt alleen niet verwachten dat elke kans erin gaatDeadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:17:
stel je eens voor Ajax was wel in goede doen geweest.
Nog beter dan nu?Deadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:17:
stel je eens voor Ajax was wel in goede doen geweest.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, dat Neres ze wel erin schiet, dat ontbreekt er namelijk nog aan.
Komt vast door Erik....Deadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:19:
[...]
Ja, dat Neres ze wel erin schiet, dat ontbreekt er namelijk nog aan.
Tenzij je in Duitsland woont en/of het Nederlands voetbal niet boeit zou je nooit voor Bayern moeten zijn.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:18:
Robben eruit, hoef ik ook niet meer voor dit matige Bayern te zijn.
Ofniet dan! Neres ook wel voor een basis op linksbuiten. Mits ie zo dreigend blijft that is.Qu3st schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:19:
Wöber solliciteert hier wel even naar een basisplek
En Blind naar z’n tweede gele kaartQu3st schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:19:
Wöber solliciteert hier wel even naar een basisplek
Of ik ben gewoon voor Robben omdat hij heel veel betekend heeft voor Oranje.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:19:
[...]
Tenzij je in Duitsland woont en/of het Nederlands voetbal niet boeit zou je nooit voor Bayern moeten zijn.
Ken genoeg Duitsers die niet voor Bayern zijn, maar die zijn dan ook goed opgevoedOPSLAGHOND schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:19:
[...]
Tenzij je in Duitsland woont en/of het Nederlands voetbal niet boeit zou je nooit voor Bayern moeten zijn.
Vooral die misser in de finale ja hoe krijg je hem op de teen van CasillasDaniëlWW2 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:20:
[...]
Of ik ben gewoon voor Robben omdat hij heel veel betekend heeft voor Oranje.
Ik ben juist meestal tegen Robben omdat op het belangrijkste moment (vs Spanje) hij niet goed genoeg bleek te zijn.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:20:
[...]
Of ik ben gewoon voor Robben omdat hij heel veel betekend heeft voor Oranje.
En uiteraard zijn keuze qua voetbalclubs, geen van dat lijstje zou ik missen mochten ze failliet gaan.
[ Voor 14% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-10-2018 22:27 ]
Haha zo’n beetje alle collega’s hebben een verschrikkelijke hekel aan Bayern in Duitsland. En Red Bull Leipzig.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:19:
[...]
Moet je dat nationale trauma nou weer naar boven halen?Martinusz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:21:
[...]
Vooral die misser in de finale ja hoe krijg je hem op de teen van Casillas
Rood voor Benfica. Als Ajax nu wint doen ze goede zaken in de groep, bij gelijkspel ook overigens.Deadsy schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:21:
AEK is wakker
Dit topic is gesloten.
![]()