alles kan off-topic
Vooral als je zelf nogal een selectieve bril draagt.Ankona schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:29:
[...]
Tja, Ajax.... valt gewoon op. Nooit een onderzoek en vaak onverklaarbaar gespaard.
Had van mij best rood mogen hebben hoor en met mij zijn er volgens mij heel wat Ajacieden die eens een paar wedstrijdjes zonder Schöne zouden willen zien.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoe het die advocaat van jullie ook alweer. Die zo goed was met vormfouten enzo?Ankona schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:31:
[...]
Ja hoor, heeft niets met Feyenoord te maken. Geen idee waar jij die associatie vandaan haalt.
Dit was overigens direct rood..
Die keeper die eigenlijk een schorsing had moeten hebben door die elleboog en die elke pot wel wat rare capriolen uithaald?dvdkiwi schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:33:
Maar goed dat we een van de beste keepers van NL hebben staan dan
Nee Onana is geen slechte keeper, maar zeker niet een van de beste van NL.
Drie keepers die beter zijn?Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:35:
[...]
Die keeper die eigenlijk een schorsing had moeten hebben door die elleboog en die elke pot wel wat rare capriolen uithaald?
EensLeon Zwiers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:35:
[...]
Die keeper die eigenlijk een schorsing had moeten hebben door die elleboog
Oneens, noem eens 3 betere dan.Nee, Onana is geen slechte keeper, maar zeker niet een van de beste van NL.
[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-09-2018 22:37 ]
Jij bent wel heel optimistisch over de kwalitiet van de keepers in de eredivisie.Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:35:
[...]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zal wel uitgelachen worden, maar ik vind Zoet beter dan Onana.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:36:
[...]
Eens
[...]
Oneens, noem eens 3 betere dan.
Bizot van AZ en Unnerstahl van VVV vind ik ook beter. Die staan in de rankings van dit seizoen ook boven Onana ( die 6e staat)
edit: EN nee, Bijlow vind ik helemaal niets. Maar dat geldt atm voor ongeveer de hele Feyenoord selectie en organisatie.
[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 29-09-2018 22:39 ]
Ja maar die zit dan ook al in de voorselectie van Oranje. Vermeer zal ook wel beter zijnHan schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:38:
Straks gaat @Leon Zwiers nog beweren dat Bilow beter is dan Onana
Je weet dat hij voor Ajax is hé?Han schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:38:
Straks gaat @Leon Zwiers nog beweren dat Bilow beter is dan Onana
Omdat hij jullie (sorry!) hen het kampioenschap schonk?Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:39:
[...]Zal wel uitgelachen worden, maar ik vind Zoet beter dan Onana.
Heb je een ranking gevonden in jouw voordeel? Linkje a.u.b.!Bizot van AZ en Unnerstahl van VVV vind ik ook beter. Die staan in de rankings van dit seizoen ook boven Onana ( die 6e staat)
[ Voor 51% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-09-2018 22:41 ]
Je weet dat je als keeper ballen op je af moet krijgen om hoog te eindigen in een ranking?Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:39:
[...]
Zal wel uitgelachen worden, maar ik vind Zoet beter dan Onana.![]()
Bizot van AZ en Unnerstahl van VVV vind ik ook beter. Die staan in de rankings van dit seizoen ook boven Onana ( die 6e staat)
Maar Bizot?
Wat had hij moeten doen dan? Met 10 man verder? de wissels waren op...OPSLAGHOND schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:32:
Van Bommel wisselt de vlak daarvoor gespaarde Lozano, Ten Hag doet niets ...
ik had eigenlijk wel graag een rode voor Schone gezien. Niet dat ik Schone dat gun. Erg sympthatieke gast en speelde de eerste 6 wedstrijden van het seizoen top. Maar gezien de gekke voorliefde van Ten Hag voor én Schone én Eiting samen in de basis had ik liever gezien dat hij noodgedwongen wellicht VdBeek moest opstellen (alhoewel die ook niet heel goed inviel vandaag).
Ajax leek op halve kracht de wedstrijd te willen winnen. Het vele balbezit versterkte dat. Maar op halve kracht gaan juist in de kleine ruimtes de passes net een paar cm teveel naar links en naar rechts. En dát maakt het nou net allemaal makkelijk te verdedigen. Als Fortuna daarnaast aan de andere kansen nog dikke mogelijkheden mag krijgen, mag je eigenlijk je handen dichtknijpen dat je wint.
Niet zo stom beginnen met Eiting en zonder Van Beek, zodat je wissels kunt overhouden.P.O. Box schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:41:
[...]Wat had hij moeten doen dan? Met 10 man verder? de wissels waren op...
Liever Eiting rood dan, zie liever Schöne spelen tegen Bayern dan Eiting.ik had eigenlijk wel graag een rode voor Schone gezien. Niet dat ik Schone dat gun. Erg sympthatieke gast en speelde de eerste 6 wedstrijden van het seizoen top. Maar gezien de gekke voorliefde van Ten Hag voor én Schone én Eiting samen in de basis had ik liever gezien dat hij noodgedwongen wellicht VdBeek moest opstellen (alhoewel die ook niet heel goed inviel vandaag).
Oh wacht dit is de Eredivisie, zat in Duitse modus na Ajax en PSV op zaterdag ...
[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-09-2018 22:46 ]
Moet ik je wat pingels en strafschoppen noemen van Michael ‘el Schwalbe’ Mols?Ankona schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:31:
[...]
Ja hoor, heeft niets met Feyenoord te maken. Geen idee waar jij die associatie vandaan haalt.
Eens (mits vetgedrukte)OPSLAGHOND schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:44:
[...]
Niet zo stom beginnen met Eiting en zonder Van Beek, zodat je wissels kunt overhouden.
[...]
Liever Eiting rood dan, zie liever Schöne spelen tegen AZ dan Eiting.
(ook wel wat jij zegt hoor, maar daar heeft de rode kaart geen invloed op...
Slomo-Ninja-edit!P.O. Box schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:46:
[...]
Eens (mits vetgedrukte)
(ook wel wat jij zegt hoor, maar daar heeft de rode kaart geen invloed op...
(Alle 3 topploegen hebben een thuiswedstrijd)
Zo ik heb het spannendst gezien van de avond zo terug te lezen. Blij dat ik maar niet voetbal heb gekeken, ik zou me kapot hebben geërgerd zo te lezen. Dinsdag met goede moed, want Ajax heeft wel 3 punten gepakt, Bayern niet
2e ronde van de beker ziet er als volgt uit:
- Kozakken Boys - Almere City
- FC Heracles Almelo - Vitesse
- Willem II - Spakenburg
- NEC - Fortuna Sittard
- FC Utrecht - ASWH
- Ajax - Go Ahead Eagles
- Noordwijk - FC Twente
- FC Emmen - Odin'59
- Feyenoord - ADO Den Haag
- sc Cambuur - KHFC
- De Graafschap - PEC Zwolle
- AFC - TOP Oss
- URK - Roda JC
- AZ - VVV Venlo
- Groene Ster - Heerenveen
- PSV - RKC Waalwijk
[ Voor 149% gewijzigd door Qu3st op 29-09-2018 23:43 ]
Gaat helemaal goed komen! Maar doe ook even voorspellen op voetbalpouleLeon Zwiers schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:46:
Zo, iedereen hier klaar om mijn cluppie weer af te zien gaan? Heb er 0,0 vertrouwen in.
Naah ik hou het voetbal onder de Nederlandse top niet zo in de gaten.. Tegen wie moeten ze?Leon Zwiers schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:46:
Zo, iedereen hier klaar om mijn cluppie weer af te zien gaan? Heb er 0,0 vertrouwen in.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zeg nou eens eerlijk, verwacht je dat dan?Leon Zwiers schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:24:
Vermeer op goal en geen Larsson. Zou Gio eindelijk van het 4-3-3 afstappen?
Edit: Die Toornstra........ Haal m er toch uit man, je mag best na 30 minuten al wisselen.
Ah 0-1...
[ Voor 78% gewijzigd door LZ86 op 30-09-2018 17:18 ]
Verwijderd
Anyway, verdiende 0-1 voor Vitesse.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
• Erik ten Hag
• Giovanni van Bronckhorst
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ditdr.lowtune schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:24:
Ik hoop Gio, maar Ajax kennende zal Ten Hag wel eerder gaan.
Ik hoop Erik, Feyenoord kennende zal Gio wel blijven.dr.lowtune schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:24:
Ik hoop Gio, maar Ajax kennende zal Ten Hag wel eerder gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 30-09-2018 17:27 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het hele middenveld is aan wisselen toe. Of eigenlijk het hele elftal.ph4ge schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:25:
Zou Gio vandaag wel wisselen? Of gewoon weer lekker toekijken terwijl het niet loopt?
Berghuis is hopeloos uit vorm, is zielig om naar te moeten kijken, Vilhena idem, Toornstra idem. We hebben geen goede vleugels, geen goede verdediging en gezien de vorm van de aanvallers ook al geen scorend vermogen. Met dit team en deze trainer mag je blij zijn als je in het linkerrijtje blijft.
Straks komt natuurlijk Jorgensen voor Vente, in minuut 60+. heel misschien nog Larsson voor Toornstra, maar verder zal t wel weer zo blijven staan. Wanneer zien ze in t Maas (of inmiddels wel dwaas) gebouw eens in dat ze moeten ingrijpen??
[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 30-09-2018 17:29 ]
Is het niet de taak van de trainer om spelers in vorm te brengen en anders spelers opstellen die wel in vorm zijn? Ayoub bijv. lijkt prima in vorm op de momenten dat hij mag spelen.Leon Zwiers schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:27:
[...]
Het hele middenveld is aan wisselen toe. Of eigenlijk het hele elftal.
Berghuis is hopeloos uit vorm, is zielig om naar te moeten kijken, Vilhena idem, Toornstra idem. We hebben geen goede vleugels, geen goede verdediging en gezien de vorm van de aanvallers ook al geen scorend vermogen. Met dit team en deze trainer mag je blij zijn als je in het linkerrijtje blijft.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ayoub tegen die amateurs zien spelen? Was verre van in vorm.ph4ge schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:28:
[...]
Is het niet de taak van de trainer om spelers in vorm te brengen en anders spelers opstellen die wel in vorm zijn? Ayoub bijv. lijkt prima in vorm op de momenten dat hij mag spelen.
Waarom die Clasie er nog instaat snapt ook niemand meer. Huurspeler die nog niet eens goed speelt. Wat moet je er nog mee behalve banken...
[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 30-09-2018 17:30 ]
Verwijderd
alles kan off-topic
Heb ik eerlijk gezegd niet gezien, maar ik hecht er geen waarde aan goed of slecht. In officiële wedstrijden viel Ayoub wel goed in.Leon Zwiers schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:29:
[...]
Ayoub tegen die amateurs zien spelen? Was verre van in vorm.
Waarom die Clasie er nog instaat snapt ook niemand meer. Huurspeler die nog niet eens goed speelt. Wat moet je er nog mee behalve banken...
Een bekerpot is een officiële wedstrijd. Hij stond er vanaf het begin in en viel behoorlijk tegen. Net zoals die Sinisterra en el Hankouriph4ge schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:50:
[...]
Heb ik eerlijk gezegd niet gezien, maar ik hecht er geen waarde aan goed of slecht. In officiële wedstrijden viel Ayoub wel goed in.
Edit: 2-1 Fuck Yeah! Terecht afgekeurd.
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 30-09-2018 17:59 ]
alles kan off-topic
Ze spelen ineens Vitesse helemaal zoek.
En tegen 10 man. Dit moeten ze nu wel binnenhalen.
[ Voor 20% gewijzigd door LZ86 op 30-09-2018 18:06 ]
Maar Gio wordt hier waarschijnlijk weer eens gered door tactische onkunde van de tegenstanderski.
Tegen PSV en Ajax wordt het gewoon een afstraffer voor ons.
Edit: Geniale redding Vermeer. Dramatische verdediging.
[ Voor 10% gewijzigd door LZ86 op 30-09-2018 18:11 ]
Echt slechte beslissing van de wedstrijdleiding.. Vermeer gaf aan dat het ernstigs was.. Dan moet toch iemand dat zien..
[ Voor 79% gewijzigd door m0nk op 30-09-2018 18:17 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
En dan sta je nog steeds 1-1........
[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 30-09-2018 18:24 ]
Dik verdiend vriendjaapstobbe schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:31:
Komt Feyenoord weer goed weg
Goed gedaan Gio, op naar de volgende wedstrijd!!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Als je rood geeft omdat de een de ander op de hak trapt (per ongeluk waarschijnlijk) is dit ook rood.OMX2000 schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:35:
Het was zeker een overtreding, maar rood?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Maar die Gozubuyuk is me toch een schandalige scheids........
Hij zal toevallig 3 wedstrijden missen...dr.lowtune schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:34:
Serieus? Direct rood?
Da’s waar. Geen affiche voor hoogstaand arbitrage...St@m schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:37:
[...]
Als je rood geeft omdat de een de ander op de hak trapt (per ongeluk waarschijnlijk) is dit ook rood.
3-0 achter, kan de laatste pot zomaar zijn.OPSLAGHOND schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:46:
Cocu gaat ook weer lekker zeg, het is serieus een strijd aan het worden tussen Gio, Ten Hag en Cocu ...
Tja, was eigenlijk te weinig voor geel. Maar met de slechtste scheids van Nederland kun je alles verwachten.dr.lowtune schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:34:
Serieus? Direct rood?
Beetje ongelukkig inkomen, niet meer. (Die tweede rood voor Vitesse lijkt ook een goedmakertje, zag er ook weinig gemeen uit)
alles kan off-topic
Dik? Ik lees wat verslagen en zie wat statistieken, maar dik verdiend maak ik er niet uit op. Maar drie punten zijn drie punten.
Afgezien van de hetze in bepaalde media zie ik Ten Hag niet direct op de wipstoel zitten hoor.OPSLAGHOND schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:46:
Cocu gaat ook weer lekker zeg, het is serieus een strijd aan het worden tussen Gio, Ten Hag en Cocu ...
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Helaas niet nee.Mugwump schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:03:
[...]
Afgezien van de hetze in bepaalde media zie ik Ten Hag niet direct op de wipstoel zitten hoor.
RvP krijgt maar 1/2 potjes, was niet heel zwaar.
[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 30-09-2018 19:10 ]
Ik zou eerder zeggen gelukkig. Als er toch iets een garantie is voor matige resultaten is het wel elk half jaar je trainer rouleren. Als het qua resultaten een matig seizoen blijkt kun je hem de laan uit sturen, maar nu alweer wisselen is vragen om een slecht seizoen.
Als er iets een garantie is voor matige resultaten is het een trainer die z'n eigen fouten niet inziet.Mugwump schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:10:
[...]
Ik zou eerder zeggen gelukkig. Als er toch iets een garantie is voor matige resultaten is het wel elk half jaar je trainer rouleren. Als het qua resultaten een matig seizoen blijkt kun je hem de laan uit sturen, maar nu alweer wisselen is vragen om een slecht seizoen.
Het seizoen gaat anders al niet echt lekker voor Feyenoord en Ajax. PSV staat lachend eerste nog zonder puntverlies en een 3 punter tegen de enige directe concurrent. Feyenoord smacht al 2 jaar naar een trainerswissel, en als je heel eerlijk bent na 7 maanden Gio al. ( die 7 verliespartijen op rij weet je nog?)Mugwump schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:10:
[...]
Zag er naar uit. En eigenlijk idioot dan Vermeer moet lopen roepen en zwaaien voor het stilgelegd wordt. Er staan zat scheidsrechters om het veld.
Die rode kaart van RVP is misschien wat zwaar geweest imho hij heeft geen gestrekt been en alle intentie op de bal.
Nu hopen dat hij er bij de klassieker deel 1 bij is.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ach, in het land van 17 miljoen voetbalcoaches doet een trainer het nooit goed.toolkist schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:11:
[...]
Als er iets een garantie is voor matige resultaten is het een trainer die z'n eigen fouten niet inziet.
Elke keer maar weer gelijk je elftal overhoop gooien werkt meestal ook averechts.
Vooralsnog gaat het Europees prima, was de bekerwedstrijd tegen de amateurs een formaliteit (dat is ook wel eens anders geweest) en loop je in de competitie wat achter de feiten aan door verlies in Eindhoven. Het spel is niet altijd even flitsend, maar het resultaat is er gewoon. Nu Dolberg weer fit raakt krijgen we hopelijk ook wat meer dreiging voorin. Frenkie weer op het middenveld levert ook een versterking op twee fronten op.
Altijd maar weer dat gezeik over trainers is zo vreselijk kort door de bocht.
Volgens mij lopen de Ajacieden nog steeds de polonaise.Leon Zwiers schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:14:
[...]
Het seizoen gaat anders al niet echt lekker voor Feyenoord en Ajax. PSV staat lachend eerste nog zonder puntverlies en een 3 punter tegen de enige directe concurrent. Feyenoord smacht al 2 jaar naar een trainerswissel, en als je heel eerlijk bent na 7 maanden Gio al. ( die 7 verliespartijen op rij weet je nog?)
Feyenoord is idd echt drama. Alles hoop is gevestigd op Van Persie. Ppfff. Ik hoop echt dat Van Bronckhorst naar het buitenland gaat komende winterstop of na dit seizoen.
Dan ben je slecht geïnformeerd. En lees je hier ook niet voldoende mee.Russel88 schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:20:
[...]
Volgens mij lopen de Ajacieden nog steeds de polonaise.
Feyenoord is idd echt drama. Alles hoop is gevestigd op Van Persie. Ppfff. Ik hoop echt dat Van Bronckhorst naar het buitenland gaat komende winterstop of na dit seizoen.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 30-09-2018 19:23 ]
Het seizoen is net begonnen en Ajax heeft de zware uitwedstrijd bij PSV gehad. Natuurlijk wil je daar niet zo weggezet worden en nu al vijf punten achter staan, maar Bosz begon bijvoorbeeld matiger. Geen reden om gelijk alweer chaos te gaan zaaien.Leon Zwiers schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:14:
[...]
Het seizoen gaat anders al niet echt lekker voor Feyenoord en Ajax. PSV staat lachend eerste nog zonder puntverlies en een 3 punter tegen de enige directe concurrent. Feyenoord smacht al 2 jaar naar een trainerswissel, en als je heel eerlijk bent na 7 maanden Gio al. ( die 7 verliespartijen op rij weet je nog?)
Nu even de doelpunten kijken dan? Nope.
Kan ik weer de .ru openen.
Dit topic is gesloten.
![]()