"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Bla bla bla.. Altijd maar afgeven op psv'ers..OPSLAGHOND schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:04:
Ligt De Jong weer op de grond dan?
Nee, iemand van NAC.
Edit: zoet liet m mooi 'over' vliegen.. haha.
[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 29-09-2018 20:06 ]
Ze blijven proberenVos schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:00:
Kom op NAC, maak die goal!
Ook dat is onsportief gedag, hoort niet op het veld thuis. Hoe slecht je ook speelt ga dan niet zulke dingen doenTomba schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:12:
Jezus Chucky wat een eikel actie... dat was helemaal Niks
Geweldige actie van Bergwijn!
[ Voor 25% gewijzigd door Tomba op 29-09-2018 20:20 ]
AhemDeadsy schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:46:
[...]
Maar het is PSV. Dus de kans op een 2e goal van hun is groter
Kali weer lekker aggresief
[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 29-09-2018 20:27 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Was net niet heel fijn om zo tussen PSV, Chelsea - Liverpool en Juventus - Napoli te moeten switchen steeds.St@m schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:22:
Hop, lekker achterover leunen zo om te kijken of Ajax nog puntverlies gaat oplopen. Zou wel lekker zijn.
Maar ga nu toch liever alleen de Madrileense derby.
Als Ajaxfan wordt het vast weer afzien nu, in ieder geval qua niveau na Chelsea - Liverpool.Fleximex schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:26:
[...]
Was net niet heel fijn om zo tussen PSV, Chelsea - Liverpool en Juventus - Napoli te moeten switchen steeds.
Maar ga nu toch liever alleen de Madrileense derby.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
De arbitrage moet i.m.o. geen oordeel gaan vellen over zoiets vaags als onkunde. Zoals de arbitrage vorige week het bij dat moment met Onana bijvoorbeeld de hardheid van de elleboog ook niet moest beoordelen (en de reactie van het 'slachtoffer' ook buiten beschouwing moet laten).
Maar dat zijn blijkbaar de regels niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 29-09-2018 20:34 ]
Voor die combi en dan ook nog in de extra tijd verdien je gewoon een schorsing of een klap op je kop door de eigen trainer.
Van Bommel lijkt me nou niet bepaald vies van dat soort "slimmigheden" ...Deadsy schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:41:
[...]
Voor die combi en dan ook nog in de extra tijd verdien je gewoon een schorsing of een klap op je kop door de eigen trainer.
Edit: wat heeft die Donny van de Beek gedaan dat ie er nooit meer instaat? Die is toch een stuk beter dan die Eiting.
[ Voor 22% gewijzigd door LZ86 op 29-09-2018 20:45 ]
Zou het niet slim noemen. Nu heb je een doelman met geel, voor iets wat onnodig is.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:44:
[...]
Van Bommel lijkt me nou niet bepaald vies van dat soort "slimmigheden" ...
Dan waren volgens je eigen woorden Fortuna en NAC toch best lastige ploegen?Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:45:
Maar goed, wel duidelijk dat dit PSV echt nog wel ergens punten gaat laten liggen. ZIjn behalve Barca nog geen lastige ploeg tegengekomen. En hebben het toch wel verdomde lastig met een Fortuna en NAC gehad
Daar hoort een PSV het toch helemaal niet lastig mee te hebben?toolkist schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:45:
[...]
Dan waren volgens je eigen woorden Fortuna en NAC toch best lastige ploegen?
Ik zou Van Bommel dan ook nooit slim noemen.Deadsy schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:45:
[...]
Zou het niet slim noemen. Nu heb je een doelman met geel, voor iets wat onnodig is.
Klinkt in geen enkele vorm. Poepliedjetoolkist schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:48:
Jalalalalalala Fortna Sittard? Klink voor geen meter zo
Fortnite Sittard?toolkist schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:48:
Jalalalalalala Fortna Sittard? Klink voor geen meter zo
En Ajax is de enige club die over Poep zingtLeon Zwiers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:49:
[...]
Klinkt in geen enkele vorm. Poepliedje
Als het shit gaat kun je beter actueel zijn ...Napo schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:50:
[...]
En Ajax is de enige club die over Poep zingt
Verwijderd
Die man straalt geen Ajax uit. Snapt niet hoe de supporters het Ajax gevoel beleven. Liever een goede wedstrijd met strijd die je verliest dan weer een zaadpot met winst.
Tsjah, uiterest ongelukkig dat je hem zelf tegen je arm aantikt. Als dit een penalty is, dan moet elke bal die tegen de hand aankomt een penalty zijn. In principe geen probleem mee, maar dan moet dat wel op een dusdanige manier worden toegepast.Fleximex schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:32:
Ik vond het overigens wel een penalty ook al is het volgens de regels geen penalty. Je kan het onkunde noemen, maar wat nou als Messi dit hypothetisch had gedaan? Oordeelt de arbitrage het dan niet als onkunde omdat het Messi is? Dan wordt je dus beloont dat je een slechte(re) voetballer bent.
De arbitrage moet i.m.o. geen oordeel gaan vellen over zoiets vaags als onkunde. Zoals de arbitrage vorige week het bij dat moment met Onana bijvoorbeeld de hardheid van de elleboog ook niet moest beoordelen (en de reactie van het 'slachtoffer' ook buiten beschouwing moet laten).
Maar dat zijn blijkbaar de regels niet.
Verder voor Ajax ook weinig te klagen denk ik (leek er even heel klein momentje op), die hebben tegen VVV ook een mogelijke penalty ontlopen (zonder dat er zelfs maar VAR aan te pas kwam). Shit happens sometimes en zowel Ajax als PSV hebben de scheids in dit soort gevallen waarschijnlijk vaker mee dan tegen, vooral tegen kleinere clubs.
Ajax straalt geen Ajax uit dankzij deze man.Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:03:
Ben gewoon Ten Hag moe.
Die man straalt geen Ajax uit. Snapt niet hoe de supporters het Ajax gevoel beleven. Liever een goede wedstrijd met strijd die je verliest dan weer een zaadpot met winst.
Waarom is F de Boer dan zo populair?Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:03:
Snapt niet hoe de supporters het Ajax gevoel beleven. Liever een goede wedstrijd met strijd die je verliest dan weer een zaadpot met winst.
Als je het over zaadpotten met winst hebt...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Seizoenen met zaadpotten zelfs ...dvdkiwi schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:10:
[...]
Waarom is F de Boer dan zo populair?
Verwijderd
Ik zal mijzelf voor de 1000x herhalen. de Boer was de eerste 2 seizoenen gewoon goed bezig met mooi voetbal dat takelde ook gewoon af in de andere 2 seizoenen en daar waren wij als fans ook niet blij mee. Toen kwam Bosz die liet zien hoe mooi Ajax kan voetballen ook al won je niet maar je ging wel met een tevreden gevoel naar huis heen want er was strijd geleverd.dvdkiwi schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:10:
[...]
Waarom is F de Boer dan zo populair?
Dank u!Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:12:
[...]
Ik zal mijzelf voor de 1000x herhalen.
(...)
Terug naar de wedstrijd:
Ajax laat mooie dingen zien, dit zal wel 0-0 blijven
Al veel vaker gezegd, maar Ten Hag is werkelijk subliem in het niet gebruiken van de kwaliteiten van deze selectie. Hoe krijg je het voor elkaar ...toolkist schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:19:
Zomaar een idee. Neres nooit meer op 10 zetten maar gewoon op rechtsbuiten en Ziyech of Tadic op 10. Nu heb je 2 spelers die onder hun kunnen spelen
Dan heb je denk ik een bril nodig.Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:23:
Fortuna lijkt optisch best aan Ajax gewaagd qua niveau. Hoe krijgen ze het voor elkaar met die rete dure selectie zeg, om zo'n abominabel niveau te spelen.
Het is wachten op de 1- 0, ben bang dat hij toch gelijk gaat krijgen.
Verwijderd
Die man zit met een Feyenoord mindset
Blind en Tadic zijn natuurlijk miskopen van het niveau Sinisterra, maar dan een stuk duurder. Als je die afboekt is de selectie niet meer zo heel duur.Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:23:
Fortuna lijkt optisch best aan Ajax gewaagd qua niveau. Hoe krijgen ze het voor elkaar met die rete dure selectie zeg, om zo'n abominabel niveau te spelen.
alles kan off-topic
Blind akkoord, maar Tadic deed het toch best goed?Ankona schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:25:
[...]
Blind en Tadic zijn natuurlijk miskopen van het niveau Sinisterra, maar dan een stuk duurder. Als je die afboekt is de selectie niet meer zo heel duur.
Blind wel, Tadic heeft zat kwaliteit maar Ten Hag zorgt wel dat er niet uitkomt.Ankona schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:25:
[...]
Blind en Tadic zijn natuurlijk miskopen van het niveau Sinisterra, maar dan een stuk duurder. Als je die afboekt is de selectie niet meer zo heel duur.
Verwijderd
Tadic is wel beter dan Sinisterra, akkoord. Maar behalve goed lopen kan hij onvoldoende met de bal om in de (top van de) ED mee te doen. Die vent komt gewoon heel veel techniek tekort, alle ballen springen van zijn voet.Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:26:
[...]
Blind akkoord, maar Tadic deed het toch best goed?
alles kan off-topic
Verwijderd
Volgens mij baseer jij dat op enkele momenten maar hij doet het goed hoor icm met Ziyech maar door die kale komt dat gewoon lang niet altijd uit de verfAnkona schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:27:
[...]
Tadic is wel beter dan Sinisterra, akkoord. Maar behalve goed lopen kan hij onvoldoende met de bal om in de (top van de) ED mee te doen. Die vent komt gewoon heel veel techniek tekort, alle ballen springen van zijn voet.
Lucky Ajax!Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:30:
Poeh, daar was bijna de 1-0
Die Donny erin, die maakt wel een goal. Snap niet dat ten Hag die Eiting verkiest boven Donny
Er wordt hier af en toe gediscussieerd alsof het een wetenschap is. Voetbal is en blijft een spelletje voor vermaak, dus wat luchtigheid is wat mij betreft vele malen beter dan dat we het ál te serieus nemenNapo schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:26:
[...]
Zeker tijdens wedstrijden is er niet echt een niveau te detecteren en leeft het voornamelijk op one-liners. Buiten de wedstrijden om is er soms wel een niveau waar je soms wel wat mee kan ^_^
Verwijderd
Even anders neerzetten en het moet een eitje zijn en ja Eiting mag er wel uit voor Donny.Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:32:
Huntelaar, Eiting, Tadic en/of Neres eruit zo je zeggen. Die spelen me toch een partij waardeloos.
Die Donny erin, die maakt wel een goal. Snap niet dat ten Hag die Eiting verkiest boven Donny
Je kunt Kenneth Perez dus ook wel Anti-Ajax noemen zeg wat een flapdrol
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2018 21:36 ]
One-liners hebben nul discussiewaarde. Een beetje onderbouwing waarom je iets vindt helpt het vormen van (on)begrip. Dat het niet te serieus moet is zeker waar maar nietszeggende inhoudsloze posts waar je buiten de vraag kan stellen "Wat ben jij aan het kijken?" helpt ook vrij weinig.dvdkiwi schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:32:
[...]
Er wordt hier af en toe gediscussieerd alsof het een wetenschap is. Voetbal is en blijft een spelletje voor vermaak, dus wat luchtigheid is wat mij betreft vele malen beter dan dat we het ál te serieus nemen
Daarnaast zijn er nogal wat mensen met een vrij scherpe clubvoorkeur die ze ook lijken te zien bij andere wat de hele sfeer in het topic nog meer naar beneden haalt. Zeker omdat het maar al te vaak lijkt alsof er op basis van gevoel (reageren op comments ipv beelden uit een wedstrijd) in plaats van feiten wordt gereageerd.
Met one-liners kan je net zo goed op IRC gaan zitten
Ik snap het wel.Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:32:
Huntelaar, Eiting, Tadic en/of Neres eruit zo je zeggen. Die spelen me toch een partij waardeloos.
Volgens Ten Hag is Eiting een passende speler en Donny een schakelende speler.
Je hebt natuurlijk een passende speler nodig, want schakelen is niet nodig.
Hij spreekt als Cruyff maar dan onverstaanbaar, onlogisch en feitelijk onjuist.
Als zelfs Sjaak Swart warm loopt voor een kickbokswedstrijd tijdens een wedstrijd van Ajax dan zegt dat genoeg.
[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-09-2018 21:41 ]
Hou nou eens op met trollen met die naam.
[ Voor 15% gewijzigd door naitsoezn op 30-09-2018 08:26 ]
Niemand verstaat er iets van dus waarom zou je je er druk om maken?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:36:
Hij spreekt als Cruyff maar dan onverstaanbaar, onlogisch en feitelijk onjuist.
alles kan off-topic
Ja dusLeon Zwiers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:46:
Huntelaar inderdaad ernaast nu. Maarja, of je er nu op vooruit gaat met DOlberg kan je je ook afvragen. Ondertussen staat die Eiting er nog steeds in, enstaat Neres nog steeds aan de verkeerde kant van t veld.
Dolberg of Fortuna. Het is toch wel een keuze momentje om even zo te verzaken met verdedigen.Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:50:
ok ok ok. HEt was met flink wat geluk, maar DOlberg maakt toch het verschil
alles kan off-topic
Benieuwd of Fortuna nu wat meer druk op Ajax gaat proberen te leggen
Donny is een schakelende speler, Neres schijnbaar niet.fevo-1190 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:56:
Neres eruit voor donny? Raar
Vind je? Zeker nu fortuna meer gaat drukken heb je een speler met snelheid nodig lijk me.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:57:
[...]
Donny is een schakelende speler, Neres schijnbaar niet.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Nee, dat zijn de woorden van Ten Hag niet van mij.fevo-1190 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:58:
[...]
Vind je? Zeker nu fortuna meer gaat drukken heb je een speler met snelheid nodig lijk me.
Ik was begonnen met Donny ipv Carel.
Ik ook. Onze betweter wilde z’n gelijk weer halen.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:59:
[...]
Nee, dat zijn de woorden van Ten Hag niet van mij.
Ik was begonnen met Donny ipv Carel.
Ten Hag gered door een speler die geschorst had moeten zijn ...
[ Voor 69% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-09-2018 22:17 ]
Komt Ajax goed weg dankzij Onana.Quad schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:25:
Niet zeiken op Onana, het is een goede keeper.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Bevrijdende 0-2 dit!
Zie net de eigen goal bij Stuttgart ... dat is pas een eigen goal ...
[ Voor 55% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-09-2018 22:23 ]
Verwijderd
Alleen ten Hag ziet dat hij alles goed heeft neergezet en dit tot winst heeft geleidOPSLAGHOND schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:19:
Jammer Ten Hag, missie mislukt!!
Zie net de eigen goal bij Stuttgart ...dat is pas een eigen goal ...
Ach Tegen Bayern kun je wat proberen hé ...Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:22:
[...]
Alleen ten Hag ziet dat hij alles goed heeft neergezet en dit tot winst heeft geleid
Speel je Bayern kapot hehe
[ Voor 28% gewijzigd door Typhone op 29-09-2018 22:25 ]
Na ja, ik had het idee dat wij op het grootste deel van het veld wel de betere ploeg waren, tót de bal in de 16 kwam.Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:19:
Gespeeld. Ajax komt goed weg hier.
Ze wilden vaak te mooi en te simpel door de verdediging heen passen leek het wel.
Maar al met al zijn de drie punten (lichtjes) verdiend imo.
[ Voor 14% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-09-2018 22:31 ]
Tja, Ajax.... valt gewoon op. Nooit een onderzoek en vaak onverklaarbaar gespaard.Leon Zwiers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:28:
ZO, en dat was dus eigenlijk 2e geel he.
alles kan off-topic
nggyu nglyd
Ankona schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:29:
[...]
Tja, Ajax.... valt gewoon op. Nooit een onderzoek en vaak onverklaarbaar gespaard.
En dat durf jij als Feyenoord supporter met droge ogen te zeggen?
Dit topic is gesloten.
![]()