Gisteren bewust maar niet gereageerd in het topic. D'r zat te veel bier in dus daar komt nooit wat goeds van.

PSV gewoon verdiend gewonnen, die waren gewoon beter gisteren. Een hoop dingen opgevallen weer, aan beide kanten. Veel details zijn onderhand wel besproken zie ik, die discussies over die randzaken doen soms wel een beetje de overwinning van PSV geen eer aan. Want alle details daar gelaten hebben ze het gewoon beter gedaan.
Meermalen heb ik gelezen over de tactiek, maar dat mag je dan 100% Ten Hag aanrekenen wat mij betreft, niet op het conto van PSV. De tactiek van PSV was al bekend, want Van Bommel geeft keer op keer aan dat hij zich niet gaat aanpassen.
Als ik dan nu lees dat Ten Hag exact dezelfde tactiek zou kiezen als het opnieuw mocht dan zakt m'n broek toch af. Volgens onze Expert Europese Voetbalwetten
TM was dit simpelweg de beste keuze met de opties die hij heeft. Daarmee zegt hij dus dat het allemaal aan de spelers ligt, anders zou je immers de 3-0 als best mogelijk uitslag moeten beschouwen.
Dan heb je ook nog het schokkende verschil in beleving. Van Bommel heeft het een stuk beter gedaan qua opladen van zijn spelers, dat zag je vanaf minuut één. Uiteraard is het na Europees succes altijd slappe hap, maar tegen PSV had ik daarop wel een uitzondering verwacht.
Dan vraag ik mij af wat Ten Hag daarvoor gedaan heeft. Heeft hij dat gewoon niet gedaan of nemen ze hem gewoon niet serieus? Als ik zie wat voor bord hij soms voor z'n kop heeft dan vrees ik onderhand het laatste. Kon dan wel weer eens smullen worden voor de concurrerende fans.