[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.620 views

Onderwerpen

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:25

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Martinusz schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:10:
[...]

och och calimero gedrag weer, toch wel knap om 1 heel zinnetje uit een interview te halen wat als afsluiter waarschijnlijk met een knipoogje wordt gezegd.

[...]
Het feit dat jij je aangevallen voelt en meteen met twee gestrekte benen erin gaat is meer calimero-gedrag.

Hij sluit er toch duidelijk mee af? Is de conclusie van zijn verhaal, zowel bij Lasse als André. Dus wel degelijk noemenswaardig en niet iets wat zomaar met een knipoogje gezegd wordt.

Steam ID = Ackerfiets

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-01 10:24

Qu3st

Leon Zwiers schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:03:
[...]

Arrogantie ten top weer. Riepen ze vorig jaar ook, maar toen veegde PSV de vloer met ze aan.
Was dit jaar nog :p
Maar toen stond er wel een ander team hoor, nu Ziyech wel er zin in heeft samen met Tadic en co wordt het niet zo'n eenzijdige wedstrijd als die dag. Al moet ik wel zeggen dat ik PSV als favoriet zie. Ik heb zin in zondagmiddag!
Zonder die arrogantie hebben jullie niet ajacieden niets meer te zeiken :+

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:20

Koppensneller

winterrrrrr

Family Guy schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:17:
[...]

Het feit dat jij je aangevallen voelt en meteen met twee gestrekte benen erin gaat is meer calimero-gedrag.

Hij sluit er toch duidelijk mee af? Is de conclusie van zijn verhaal, zowel bij Lasse als André. Dus wel degelijk noemenswaardig en niet iets wat zomaar met een knipoogje gezegd wordt.
Bij een krantenartikel zou je die conclusie kunnen trekken, maar hoe kun je nou zeggen dat bij een interview de conclusie onderaan staat? 8)7

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:12

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Family Guy schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:17:

Tekstuele interviews laten bijzonder slecht de toon zien. Als je dan ook nog zeer selectief gaat citeren dan begint het wel op te vallen.
Wees dan een vent en geef toe dat je aan het trollen bent of gewoon puur op zoek naar punten om over te kunnen haten.

Beide opties zijn niet echt constructief op een discussieplatform. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Family Guy

Family Guy

Gonadan schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:28:
[...]

Tekstuele interviews laten bijzonder slecht de toon zien. Als je dan ook nog zeer selectief gaat citeren dan begint het wel op te vallen.
Wees dan een vent en geef toe dat je aan het trollen bent of gewoon puur op zoek naar punten om over te kunnen haten.

Beide opties zijn niet echt constructief op een discussieplatform. :)
Zijn nog wel 1001 andere redenen om dit te kunnen zeggen behalve alleen trollen of haten.

Vind die uitspraken gewoon niet wijs, zeker niet na afgelopen seizoen. Alsof PSV hier nog bang van wordt. Het is eerder extra motivatie en voor Ajax een strop als het niet loopt zoals ze hopen dat het loopt. Krijg je de deksel terug op je eigen neus.

Steam ID = Ackerfiets

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:17

Typhone

Who Dares Wins

Qu3st schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:19:
[...]

Was dit jaar nog :p
Maar toen stond er wel een ander team hoor, nu Ziyech wel er zin in heeft samen met Tadic en co wordt het niet zo'n eenzijdige wedstrijd als die dag. Al moet ik wel zeggen dat ik PSV als favoriet zie. Ik heb zin in zondagmiddag!
Zonder die arrogantie hebben jullie niet ajacieden niets meer te zeiken :+
Datzelfde Ajax veegde op 10 december 2017 datzelfde PSV volledig van de mat. Toen kwam de kale kikker de andere kale kikker aflossen met zijn realistische benadering en modern voetbal en die gaf de énige concurrent die we nog hebben in de Eredivisie de mogelijkheid om kampioen te worden tegen ons. Dat had NEVER mogen gebeuren. Al hadden we de week erop verloren van Sparta met 5-0 en was PSV dan kampioen geworden dan was het nog niet erg geweest.

De Amsterdamse mentaliteit siert ze wel (Onana en Lasse) maar met name die laatst verzaakt veelal nadat hij van tevoren een grote mond heeft gehad. Bij PSV herinner ik me nog de fluistertoon voor de wedstrijd en het kloppen op de borst achteraf. In plaats van gewoon keihard roepen dat ze kampioen gingen worden bestonden er links en rechts nog twijfels.

Enfin ik mag hopen dat Ajax zich beter presenteert dan april jongstleden. Zo niet dan acht ik Ten Hag de grootste faler. Het is al meermaals gebleken dat motivatie de grootste vijand is van Ajax, niet PSV.

@Family Guy
Wat wordt het zondag?

• Gonadan

Gonadan

Family Guy schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:30:
Zijn nog wel 1001 andere redenen om dit te kunnen zeggen behalve alleen trollen of haten.
Daar zou je heel misschien mee weg kunnen komen als die eerste post daadwerkelijk iets van discussiewaarde bracht. ;)
Vind die uitspraken gewoon niet wijs, zeker niet na afgelopen seizoen. Alsof PSV hier nog bang van wordt. Het is eerder extra motivatie en voor Ajax een strop als het niet loopt zoals ze hopen dat het loopt. Krijg je de deksel terug op je eigen neus.
Iedereen die Schöne kent weet hoe hij dit soort dingen zegt. Maar inderdaad, gezien het verdraaien door media en andere supporters kan je dit mogelijk als niet wijs beschouwen.
Aan de andere kant is het ook wel mooi om gewoon je ambitie uit te spreken. Natuurlijk, wordt PSV daar niet bang van maar wie denkt dat dat überhaupt het doel is? Het zit juist heel raar zijn als hij vooraf al zegt te verwachten zonder punten weer naar huis te gaan.
Kortom, niet zo aanstellen allemaal. Er zit een topper aan te komen en daar hoort ook een beetje ambitie en prikkelen bij, dat hoort ook bij de sfeer.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:57
lol, dat is nog eens selectief quoten inderdaad ;)

Ik zou als neutrale supporter trouwens een muntje opgooien wie er wint; Ik denk dat Ajax met wat meer zelfvertrouwen er naar toe zal gaan, maar PSV heeft wel 't thuisvoordeel; En ik vind 't erg lastig inschatten wie nu de betere ploeg is, omdat ze niet dezelfde stijl hanteren.

• toolkist
  • Niet online
Tadic: "Je kunt zeggen dat het een perfect moment is om PSV te treffen. Wij hebben gewonnen en zij verliezen met 4-0 van FC Barcelona, maar zo zie ik dat niet", aldus Tadic. "Er is nooit een perfect moment, want het is een wedstrijd op zich. PSV-Ajax wordt fiftyfifty."

Of kwam het goed uit om die even te vergeten? ;)

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:33
Tja die Schone die roept al 2 jaar onzin. "Feyenoord wordt geen kampioen, PSV gaat niet van ons winnen, PSV wordt geen kampioen, Wij staan volgende week bovenaan" Allemaal niet uitgekomen natuurlijk van 1 van de matigste Ajax spelers. Komt niet heel lekker over op de andere clubs en supporters nee.

• Family Guy

Family Guy

toolkist schreef op donderdag 20 september 2018 @ 12:25:
[...]

Tadic: "Je kunt zeggen dat het een perfect moment is om PSV te treffen. Wij hebben gewonnen en zij verliezen met 4-0 van FC Barcelona, maar zo zie ik dat niet", aldus Tadic. "Er is nooit een perfect moment, want het is een wedstrijd op zich. PSV-Ajax wordt fiftyfifty."

Of kwam het goed uit om die even te vergeten? ;)
Dit is gewoon een wijze reactie waar weinig op aan te merken is. Waarom zou daarover gediscussieerd moeten worden?

Ik durf er aankomende zondag niks van te zeggen. De slag op het middenveld... nja bekend verhaal.

Het gaat m.i. afhangen van het sterkste 'team'.

Steam ID = Ackerfiets

• toolkist
  • Niet online
Family Guy schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:03:
[...]

Dit is gewoon een wijze reactie waar weinig op aan te merken is. Waarom zou daarover gediscussieerd moeten worden?

Ik durf er aankomende zondag niks van te zeggen. De slag op het middenveld... nja bekend verhaal.

Klopt, maar het laat wel een ander beeld zien wat dus blijkbaar ook "leeft" binnen de Ajax selectie. Nu kwam je post nogal over alsof we even denken van PSV te winnen. Net wat de media doet, de meest uitgesproken dingen extra belichten en geen of weinig aandacht voor de normale zaken ;)
Ik hoop in ieder geval dat De Ligt zondag weer mee doet, je zou maar met Frenkie en Daley de kopduels met Luuk de Jong aan moeten gaan :X
Qua resultaat? Ik zou m'n geld zetten op een gelijkspel.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Leon Zwiers schreef op donderdag 20 september 2018 @ 12:45:
Tja die Schone die roept al 2 jaar onzin. "Feyenoord wordt geen kampioen, PSV gaat niet van ons winnen, PSV wordt geen kampioen, Wij staan volgende week bovenaan" Allemaal niet uitgekomen natuurlijk van 1 van de matigste Ajax spelers. Komt niet heel lekker over op de andere clubs en supporters nee.
Goede spelers zeggen zulke dingen ook niet, want die hebben dat niet nodig. Behalve Ibrahimovic maar die maakt het vervolgens ook waar.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:31:
[...]

Datzelfde Ajax veegde op 10 december 2017 datzelfde PSV volledig van de mat.
Ik kan mij de wedstrijd nog levendig herinneren. Vanwege de sneeuw en daarmee de totale meltdown van het OV en overige verkeer in Amsterdam en het feit dat het grootse PSV als bange herten 90 minuten lang in de koplamp aan het kijken waren. Goed dat konden zich veroorloven maar gezien de uitkomst hadden ze ook gewoon kunnen voetballen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Family Guy schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:03:
[...]

Ik denk dat degene die de meeste doelpunten maakt wint. Of dat nu de sterkste is of niet.

• Family Guy

Family Guy

Typhone schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:46:
[...]

Ik denk dat degene die de meeste doelpunten maakt wint. Of dat nu de sterkste is of niet.
En als er geen doelpunten gemaakt worden heb je geen winnaar. Chapeau _/-\o_

Steam ID = Ackerfiets

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:45:
Volgens mij zag je em anders naar de goal kijken en niet naar wie er voor stond, voor ie die bal gaf.
https://www.nu.nl/voetbal...as-eigenlijk-voorzet.html

;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Wat gaat PSV - Ajax worden zondag?

Heb minder met PSV dan met Ajax (al blijft mijn club natuurlijk echt altijd wel Feyenoord natuurlijk) maar vrees dat PSV wel eens aan het langste eind zal kunnen gaan trekken omdat 1) zij wat recht zullen willen gaan zetten na die wedstrijd tegen Barcelona en 2) Ajax te veel kan blijven hangen in de euforie na die wedstrijd tegen AEK.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:55

Baseman77

We move

Ik geef PSV de meeste kans op winst, helemaal als Huntelaar en met name De Ligt niet meedoen.
Lozano en Bergwijn die De Jong/Wöber en Blind opzoeken, dat kan leuk worden. Aan de andere kant zal PSV moeten oppassen voor Ziyech (al speelt hij meestal ongelukkig tegen PSV) en Tadic, die kunnen altijd gevaarlijk worden.

PSV en Ajax steken er dit seizoen met kop en schouders bovenuit, dus ik verwacht vuurwerk!
Ajax zal ook niet mogen verliezen, een gat van 5 punten is een serieus probleem. Bij een gelijkspel blijft PSV een gaatje hebben en bij een verlies van PSV is de achterstand maar 1 punt. De druk ligt dus bij Ajax, al lijken ze daar dit seizoen veel beter mee om te kunnen gaan dan de voorgaande seizoenen.
Leon Zwiers schreef op donderdag 20 september 2018 @ 12:45:
Vooral dit dus (y)
Schöne heeft er al jaren een handje van om allerlei grootse uitspraken te doen die vervolgens totaal niet uitkomen, leer daarvan en hou je mond een keer dicht zou je zeggen.
Onano begint dit ook meer te doen. Tadic zijn uitspraken zijn prima, die snapt het.

Een bepaalde mate van arrogantie is prima en hoort ook bij Ajax, maar na 4 jaar zonder kampioenschap zou een portie nederigheid geen overbodige luxe zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Baseman77 op 20-09-2018 14:33 ]

• Gonadan

Gonadan

Ach, en reken je met acht jaar dan heeft Ajax net zoveel kampioenschappen als de rest bij elkaar. :Y)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 08:47
Een leuke wedstrijd O-)

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:12:
Wat gaat PSV - Ajax worden zondag?

Heb minder met PSV dan met Ajax (al blijft mijn club natuurlijk echt altijd wel Feyenoord natuurlijk) maar vrees dat PSV wel eens aan het langste eind zal kunnen gaan trekken omdat 1) zij wat recht zullen willen gaan zetten na die wedstrijd tegen Barcelona en 2) Ajax te veel kan blijven hangen in de euforie na die wedstrijd tegen AEK.
Moeilijk (of eigenlijk niet) te voorspellen. Beide teams zijn top in de ED en hebben zo hun kwaliteiten en zwaktes.
Als het middenveld van Ajax goed gaat lopen heeft iedere tegenstander een probleem, inclusief PSV. Maar binnen Nederland acht ik PSV als geen ander in staat juist dat middenveld te ontregelen en met hun counter kwaliteiten de toch wat zwakkere defensie van Ajax te bestoken.

Hoewel er rationeel geen zinnig woord over te zeggen is, verwacht ik toch dat PSV de grootste kans maakt te winnen.

alles kan off-topic

• Gonadan

Gonadan

Naar aanleiding van al het rumoer hierboven maar eens het interview opgezocht waar het over gaat.
Je kunt het met beeld en geluid volgen op: https://www.vi.nl/video/j...e-week-staan-wij-bovenaan

Van mij mag je daar van alles uit halen, maar genuanceerd en realistisch is hij zonder twijfel. Maar goed, het is natuurlijk veel leuker om heel geïrriteerd te raken omdat hij uiteindelijk een voorspelling moet doen en dan suggereert dat Ajax wint. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:44
Letterlijke tekst:
Interviewer: "Kleine voorspelling, waar staan jullie volgende week?"
Schöne: "dan staan we bovenaan"

Nou phoephoe wat een arrogante uitspraak _O-
En zo zie je maar weer hoe de geschreven media is, die laten lekker die vraag er tussenuit. :')

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 15:09
Martinusz schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:06:
Letterlijke tekst:

En zo zie je maar weer hoe de geschreven media is, die laten lekker die vraag er tussenuit. :')
Ze staan alvast 1e in hun CL groep

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Letterlijke tekst:

Sowieso moet je uitspraken van menig voetballer met een korrel (of 7000) zout nemen. Al met al doet hij een prima uitspraak, het zou raarder zijn als hij zou zeggen dat ze voor gelijkspel of een kleine verliespartij gaan. Beide clubs (PSV & Ajax) zijn clubs die voor het kampioenschap gaan. Als dan het gat tussen de twee clubs minder dan 3 punten is en - ongeacht of je 2 punten meer of minder hebt - moet je uitspraak ook zijn dat je de na die wedstrijd bovenaan staat.

Het is sowieso altijd hengelen naar sappige uitspraken, niets nieuws onder de zon.

[ Voor 4% gewijzigd door Napo op 20-09-2018 15:10 ]

• Family Guy

Family Guy

*knip* Zo is het wel weer genoeg geweest met dat trollen.

[ Voor 74% gewijzigd door naitsoezn op 20-09-2018 16:47 ]

Steam ID = Ackerfiets

• Ankona
Letterlijke tekst:
Domme vraag, logisch antwoord. Wat maakt dat een discussie waard?

alles kan off-topic

Verwijderd

Misschien zullen de temperamentvolle spelers daar wel hun bijdrage toe gaan leveren?

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:59
KingKoning schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:03:
[...]

Ziyech was goed. Werkte hard, ook bij balbezit tegenstander. Veel vallen veroverd.

Echter die "achterlijke passes" mag hij van mij altijd, de hele wedstrijd door blijven doen. Juist die steekballen zijn zijn grote kwaliteit. Dat gaat wel is fout en dan is er balverlies, maar dat risico hoort bij het spel van zowel ajax als ziyech. Hij zet er met regelmaat iemand mee 1 op 1 met de keeper.
Hij verrichte inderdaad bijzonder veel werk. Ik vond hem zelfs enorm goed, ook met zijn acties.
Naja, ik ben het er zeker niet mee eens dat hij moet blijven strooien met zijn ballen. Die ballen moeten ook aankomen natuurlijk. Dat er eens eentje de mist in gaat, tja, dat hoort er gewoon bij.

Overigens moet ik daarbij wel zeggen dat ik me dan niet met die domme Ziyech hype bezig houd. Je zag altijd wel aan hem dat hij potentie heeft en dat kwam er gister avond naar mijn mening goed uit (y)
Dan moet ik Bergwijn ook nog even complimenteren. Die jongen heeft zich naar mijn mening goed verkocht daar in Camp Nou.

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 20-09-2018 16:12 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:35:
Ach, en reken je met acht jaar dan heeft Ajax net zoveel kampioenschappen als de rest bij elkaar. :Y)
Trek hem eens wat langer door! >:)

• Gonadan

Gonadan

@Martinusz laat lekker. Hoe ging dat spreekwoord over in discussies mee trekken naar hun eigen niveau ook alweer? :P
Ankona schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:46:
Domme vraag, logisch antwoord. Wat maakt dat een discussie waard?
Elk ander antwoord was verkeerd geweest en geen antwoord of geen voorspelling had men ook weer kinderachtig gevonden. Dat we überhaupt nog meningen vormen over uitspraken is al bijzonder. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
Ik ga er van uit dat Marseille zonder publiek moet spelen?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deadsy schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:26:
Ik ga er van uit dat Marseille zonder publiek moet spelen?
ja, het is erg leeg daar. wie doet de presentatie nu bij RTL7 ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Deadsy
Hackus schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:29:
[...]

ja, het is erg leeg daar. wie doet de presentatie nu bij RTL7 ?
https://www.ad.nl/show/no...e-avonden-rtl-7~a725ae48/

Geen idee wie dit zijn.

Maare, wanneer spelen de Nederlandse clubs? Vanavond?

edit:
Is al 1094745x gezegd ofzo maar waarom moet dit op deze manier? Laat gewoon gratis schoolkinderen uit de regio naar binnen.
De club loopt de inkomsten van de kaart verkoop mis en klaar. Maar dit lijkt gewoon op een oefenduel.

[ Voor 24% gewijzigd door Deadsy op 20-09-2018 19:35 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deadsy schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:33:
[...]

https://www.ad.nl/show/no...e-avonden-rtl-7~a725ae48/

Geen idee wie dit zijn.

edit:
Is al 1094745x gezegd ofzo maar waarom moet dit op deze manier? Laat gewoon gratis schoolkinderen uit de regio naar binnen.
De club loopt de inkomsten van de kaart verkoop mis en klaar. Maar dit lijkt gewoon op een oefenduel.
spelen er nog NLse clubs in EL ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Deadsy
Hackus schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:35:
[...]

spelen er nog NLse clubs in EL ?
Dat was de vrij trieste grap :+

Vind het nog steeds beschamend. RTL zal zeker blij zijn dat ze de EL rechten hebben.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deadsy schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:37:
[...]

Dat was de vrij trieste grap :+

Vind het nog steeds beschamend. RTL zal zeker blij zijn dat ze de EL rechten hebben.
Dartszender van NL, meer voor echte mannen :)

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Deadsy schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:33:
Obvious troll is pretty obvious :')
Seriously? Het is vast al 1094746x gezegd ofzo, maar je denkt dat het handig is om 'sommige' groepen uit te nodigen om naar het stadion te komen en dan 'bepaalde' groepen / individuen te weigeren? Da's heus geen recept voor rellen :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Deadsy
Dit Frankfurt stelt ook niet zo veel voor.

Vind het een leuke club enzo maar komen echt tekort.

@naitsoezn
Omdat dit echt niet om aan te zien is.

En daarnaast gebeurt het toch vaker of niet dat men een specifieke groep selecteert voor iets extras?
Bv mensen in een rolstoel die vooraan of op een hoger eiland mogen bij een concert, of dicht bij het veld mogen zitten bij een wedstrijd.

Daarnaast als je de aanhang van Marseille gratis naar binnen laat, dan zullen veel mensen zeuren. Als je zegt dat kinderen gratis naar binnen mogen dan zal niemand zeuren behalve dan zeurpieten.

[ Voor 71% gewijzigd door Deadsy op 20-09-2018 19:43 ]

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Het is alsof je naar Nederlands voetbal in een leeg stadion zit te kijken :+

• Deadsy
dr.lowtune schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:40:
Het is alsof je naar Nederlands voetbal in een leeg stadion zit te kijken :+
Lijkt bijna op Vitesse, zoveel lege plekken.

• Qu3st

Qu3st

Lol lijkt wel of Jetro Willems zo min mogelijk wil spelen :+

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Poll: Wie wint PSV vs Ajax?
PSV
Ajax
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400994&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Deadsy
wat een amateurs in Marseille

Echt om te janken zo slecht verdedigd. Iedereen staat gewoon vrij en er word geen druk gezet

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deadsy schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:42:
wat een amateurs in Marseille

Echt om te janken zo slecht verdedigd. Iedereen staat gewoon vrij en er word geen druk gezet
ja, was magere wedstrijd.

(bij RTL7 zitten Jan Boskamp en Mario Been bij Bart Nolles en Zijlemans)
commentaar van onze 'krullenbol' Koert Westerman was net zo slecht als de wedstrijd :D

• Mosin
  • Laatst online: 21:59
Lekkere aanval van Arsenal. De spelers waar ik niets mee heb doen het goed deze week :P

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-01 22:38
Hackus schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:01:
[...]

ja, was magere wedstrijd.

(bij RTL7 zitten Jan Boskamp en Mario Been bij Bart Nolles en Zijlemans)
commentaar van onze 'krullenbol' Koert Westerman was net zo slecht als de wedstrijd :D
Alleen Jan Boskamp is een reden om te kijken. Voorderest is er niks aan om hiernaar te kijken. Rtl7 gaat het zwaar krijgen heb ik het idee.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:37

wontcachme

You catch me? No you wont

En we zwaaien met zijn alle naar Cocu ;w ;w

Zaterdagochtend vlucht vanuit Turkije naar Schiphol?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hij kan nog op tijd zijn voor PSV - Ajax.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:23
3-2 :(

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Qu3st

Qu3st

De Ligt heeft zijn binnenband verrekt, wordt nog een race tegen de klok om PSV uit te halen. Dat is een echte aderlating, tegen AEK is hij nog prima vervangen, maar tegen PSV is dit wel echt zwaar klote.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:16

St@m

@ Your Service

Kan mijn inziens beide kanten op. Ik vind Ajax heel sterk, maar PSV ook. Beide hebben in de competitie nog niet echt goede tegenstanders gehad. Ajax had het moeilijk tegen Heracles en VVV, PSV tegen Zwolle en Fortuna. Beide zijn wat mij betreft goed voor de dag gekomen in de CL. PSV verliest dan wel met 4-0, maar soit, het is Barcelona.

Ik denk dat PSV het thuisvoordeel moet aangrijpen om de drie punten te behalen, maar aan de andere kant kan Ajax PSV ook zomaar overklassen. Sowieso vind ik het nog veel te vroeg om al eventuele conclusies aan welke uitslag dan ook te gaan hangen.

Dus ik ga voor 3-3 :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

St@m schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:35:
Kan mijn inziens beide kanten op. Ik vind Ajax heel sterk, maar PSV ook. Beide hebben in de competitie nog niet echt goede tegenstanders gehad. Ajax had het moeilijk tegen Heracles en VVV, PSV tegen Zwolle en Fortuna. Beide zijn wat mij betreft goed voor de dag gekomen in de CL. PSV verliest dan wel met 4-0, maar soit, het is Barcelona.

Ik denk dat PSV het thuisvoordeel moet aangrijpen om de drie punten te behalen, maar aan de andere kant kan Ajax PSV ook zomaar overklassen. Sowieso vind ik het nog veel te vroeg om al eventuele conclusies aan welke uitslag dan ook te gaan hangen.

Dus ik ga voor 3-3 :P
Ik zou 1:1 logischer vinden dan 3-3 ;).

• Qu3st

Qu3st

Typhone schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:40:
[...]

3-3 is wel leuker voor de toeschouwers :p

• St@m

St@m

@ Your Service

Typhone schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:40:
[...]

Maar 3-3 is leuker :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik hoop vooral dat Erik geen rare fratsen gaat uithalen met de opstelling. Zo geprezen als dat ie wordt zo weinig effect heeft het tot nu toe gehad met zijn initiële aanpassingen. Afgelopen woensdag na het omzetten van Neres en Tadic kreeg Ajax zijn gezicht weer terug. Zo'n fout kan je je tegen PSV uit niet veroorloven want de vraag is of je dat nog recht gaat breiden. Als ik de uitspraken van april teruglees en vergelijk met het resultaat dan put ik daar weinig hoop uit maar PSV raakt ook nog wel eens van de leg wanneer ze tegen Ajax moeten.

[@St@m Als het scoreverloop als volgt is wel:

23' 1-0
38' 2-0
45+1 2-1
72' 3-1
87' 3-2
90+4 3-3

>:)

[ Voor 9% gewijzigd door naitsoezn op 27-09-2018 21:44 . Reden: Nacorrectie van bewuste naamsverbastering ]

Verwijderd

wontcachme schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:21:
En we zwaaien met zijn alle naar Cocu ;w ;w

Zaterdagochtend vlucht vanuit Turkije naar Schiphol?
Kadioglu heeft ook een lekkere keuze gemaakt :P

• DoeEensGek
Verdorrie we moeten Cocu juist dankbaar zijn!:
Nederland bezet na de eerste Europese speelronde nog steeds de belangrijke elfde plaats op de coëfficiëntenlijst van de UEFA. Naaste belager Oostenrijk is wel dichterbij gekomen, terwijl Turkije verder uit het zicht is geraakt.
https://www.nu.nl/voetbal...fficientenlijst-uefa.html

Die doet tenminste nog zijn best om Turkije niet verder bij ons vandaan te laten komen.

[ Voor 9% gewijzigd door DoeEensGek op 21-09-2018 09:03 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

DoeEensGek schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:01:
Verdorrie we moeten Cocu juist dankbaar zijn!:

[...]

https://www.nu.nl/voetbal...fficientenlijst-uefa.html

Die doet tenminste nog zijn best om Turkije niet verder bij ons vandaan te laten komen.
Dat vind ik een aparte conclusie. Veel erger is dat Oostenrijk in de 'punten' League zit en daar makkelijk puntjes kan halen. Die gaan ons voorbij. Weg plaats. Bedankt Vitesse, AZ en Feyenoord!

• DoeEensGek
Typhone schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:30:
[...]

Dat vind ik een aparte conclusie. Veel erger is dat Oostenrijk in de 'punten' League zit en daar makkelijk puntjes kan halen. Die gaan ons voorbij. Weg plaats. Bedankt Vitesse, AZ en Feyenoord!
Hij verliest nog met zijn club ;). Eigenlijk is Turkije inhalen voor ons onhaalbaar als verder rekent. Oostenrijk moeten we inderdaad voor oppassen! Als die ons voorbij gaan wordt het heel lastig. Het is gewoon zonde dat geen enkel andere club fatsoenlijk Europa league kan spelen uit Nederland.

• Martinusz
[...]

En PSV en Ajax vorig jaar ;) ze hebben nu al meer punten gehaald dan vorig jaar in totaal 8)7

Verwijderd

Oostenrijk is gevaarlijk. Echter zal Ajax 'ff afkloppen' In ieder geval EL halen na de winter. Dan moeten ze toch minimaal een ronde door komen.
In de CL krijgen ze flink wat bonuspunten die Oostenrijk niet kan halen. PSV moet er dan natuurlijk niet met 0 punten af gaan.
Met Oostenrijk kunnen we dus nog wel gelijke tred houden als ze niet beiden alles gaan winnen.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 6
21.09. 20:00 Heracles v De Graafschap

22.09. 18:30 Fortuna Sittard v Willem II
22.09. 19:45 Excelsior v scHeerenveen
22.09. 19:45 VVV-Venlo v NAC
22.09. 20:45 Vitesse v ADO Den Haag

23.09. 12:15 Feyenoord v FC Utrecht
23.09. 14:30 FC Emmen v PEC Zwolle
23.09. 14:30 FC Groningen v AZ
23.09. 16:45 PSV v Ajax

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:55
[...]

geen 'punten' league hoor. De basis punten van de CL zijn stuk hoger. Ik geloof 5 punten voor het halen van de groepsfase. Dus alles wat Ajax en Psv in totaal halen in de poule komt + 5. Staat gelijk met een aantal overwinningen. Dus alleen als een team in de CL alles verliest en de EL ploeg alles wint krijg je meer in de EL

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Terranova schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:49:
[...]

geen 'punten' league hoor. De basis punten van de CL zijn stuk hoger. Ik geloof 5 punten voor het halen van de groepsfase. Dus alles wat Ajax en Psv in totaal halen in de poule komt + 5. Staat gelijk met een aantal overwinningen. Dus alleen als een team in de CL alles verliest en de EL ploeg alles wint krijg je meer in de EL
Volgens mij rekenen overwinningen exact gelijk. Daarom liep Oostenrijk (2x win) gisteren zo hard op ons in.
Toch?

• MPM
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Typhone schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:55:
[...]

Volgens mij rekenen overwinningen exact gelijk. Daarom liep Oostenrijk (2x win) gisteren zo hard op ons in.
Toch?
Klopt, alleen hebben PSV en Ajax al 4 punten gekregen voor het uberhaubt behalen van de groepsfase.
Overwinteren in de CL zou ook een extra 4 punten betekenen. Hierdoor is de CL qua punten vaak interessanter dan de EL, indien de poule een beetje te doen is.

• Gonadan

Gonadan

Qu3st schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:28:
De Ligt heeft zijn binnenband verrekt, wordt nog een race tegen de klok om PSV uit te halen. Dat is een echte aderlating, tegen AEK is hij nog prima vervangen, maar tegen PSV is dit wel echt zwaar klote.
Ach, dan kunnen we bij een eventueel verlies heel zielig de boel gaan bagatelliseren omdat Ajax niet op z'n sterkst was. :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

MPM schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:59:
[...]

Klopt, alleen hebben PSV en Ajax al 4 punten gekregen voor het uberhaubt behalen van de groepsfase.
Overwinteren in de CL zou ook een extra 4 punten betekenen. Hierdoor is de CL qua punten vaak interessanter dan de EL, indien de poule een beetje te doen is.
Wat dat aangaat medelijden met PSV. Zuur wel precies in dit belangrijke jaar. Maargoed, wellicht zijn ze thuis heel erg sterk. Ajax treft Bayern bijvoorbeeld thuis in de laatste wedstrijd. Ik denk dat dat gunstig is wanneer die al geplaatst zijn.

Meer info

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 21-09-2018 11:12 ]

• Martinusz
Ben ik de enige die een zaadpot verwacht zondag? :P
Meestal als je vuurwerk verwacht omdat 2 teams best goed spelen, wordt het een tactisch schaakspel of gewoon een hele slechte pot. (ik hoop het niet natuurlijk)
Wel weer op een bagger tijdstip, maarja alles voor de kijkcijfers.

• DoeEensGek
Martinusz schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:06:
Meestal als je vuurwerk verwacht omdat 2 teams best goed spelen, wordt het een tactisch schaakspel of gewoon een hele slechte pot. (ik hoop het niet natuurlijk)
Ziyech en Lozano... Dat kan toch geen zaadpot worden?

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:24
Ik verwacht voor de verandering eigenlijk ook wel eens een leuk potje. Het is lang geleden dat zowel PSV als Ajax vrij aanvallend wilden spelen. Kan eigenlijk niet misgaan zou je zeggen.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Dat Aek stelde eigenlijk niet veel voor.
Benfica, dat is de eerste echte CL test.

• Deadsy
Harribo schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:10:
Spelen over 2 weken tegen Bayern, ik zie dat eigenlijk als de 1e grote test in de CL.
Ik ga er vanuit dat Bayern wint, maar zelfs als je verliest kun je nog vertrouwen kweken.

• Snowdog
Deadsy schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:17:
[...]

Spelen over 2 weken tegen Bayern, ik zie dat eigenlijk als de 1e grote test in de CL.
Ik ga er vanuit dat Bayern wint, maar zelfs als je verliest kun je nog vertrouwen kweken.
Ik ga er vanuit dat Bayern gewoon hard wint. Zelfs een puntje zou echt enorm knap zijn imo. Gaat een leuke wedstrijd worden, maar verwacht dat daar het krachtsverschil met de echte top toch wel even duidelijk wordt.

• Deadsy
Snowdog schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:39:
[...]

Ik ga er vanuit dat Bayern gewoon hard wint. Zelfs een puntje zou echt enorm knap zijn imo. Gaat een leuke wedstrijd worden, maar verwacht dat daar het krachtsverschil met de echte top toch wel even duidelijk wordt.
Ik zie dit Bayern niet als de echte top.
Dit is niet meer het Bayern van 5 jaar geleden ofzo dat als een van favorieten gezien werd voor de CL winst.

Begrijp me niet verkeerd, ik schat ze een stuk hoger in dan Ajax en ga er vanuit dat ze winnen.

• Snowdog
Deadsy schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:41:
[...]

Ik zie dit Bayern niet als de echte top.
Dit is niet meer het Bayern van 5 jaar geleden ofzo dat als een van favorieten gezien werd voor de CL winst.

Begrijp me niet verkeerd, ik schat ze een stuk hoger in dan Ajax en ga er vanuit dat ze winnen.
Moeilijk, ik zie Bayern nog altijd wel als een ploeg die de top 4 van de CL wel gaat halen. Maarja, van de andere kant hangt dat ook een beetje van de Engelse ploegen af. Als die het weer laten afweten, dan is het sowieso een top 4 contender.

• Ankona
Martinusz schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:06:
Als het niet willen verliezen de overhand krijgt ga je gelijk krijgen. Zo vroeg in het seizoen zou dat goed kunnen. (Aan de andere kant, zou voor PSV eerste puntverlies zijn. Geen idee of ze dat willen)

alles kan off-topic

• Gonadan

Gonadan

DoeEensGek schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:42:
Ziyech en Lozano... Dat kan toch geen zaadpot worden?
Als beiden zich net zo geforceerd willen bewijzen als Lozano tegen Barcelona dan zeker. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Snowdog
Gonadan schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:25:
[...]

Als beiden zich net zo geforceerd willen bewijzen als Lozano tegen Barcelona dan zeker. ;)
Was dat zo erg dan? Viel mij iig niet op.
Vond het een vrij typische Lozano wedstrijd. Vind vooral dat hij op het gebied van individuele actie echt nog stappen moet maken. Hij komt zelfs in de Eredivisie regelmatig z'n man niet voorbij. Verder wel gewoon aardige pot van Lozano in Barca, maar hij heeft nog wel wat stappen te zetten (imo).

• Gonadan

Gonadan

Harribo schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:10:
En wat als ze die ook winnen? Is dan Bayern de eerste echte CL test? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
Gonadan schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:30:
[...]

Ze spelen eerst uit tegen Bayern en dan pas thuis tegen Benfica.
Mochten ze tegen Bayern winnen dan is Benfica de eerste test.

edit:

Hmm, na de wedstrijd Ajax- Benfica speelt Ajax thuis tegen Feyenoord.
De toppers zijn goed gepland

[ Voor 14% gewijzigd door Deadsy op 21-09-2018 15:52 ]

Verwijderd

Snowdog schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:28:
[...]

Was dat zo erg dan? Viel mij iig niet op.
Vond het een vrij typische Lozano wedstrijd. Vind vooral dat hij op het gebied van individuele actie echt nog stappen moet maken. Hij komt zelfs in de Eredivisie regelmatig z'n man niet voorbij. Verder wel gewoon aardige pot van Lozano in Barca, maar hij heeft nog wel wat stappen te zetten (imo).
Vind Lozano ook niet zo'n spectaculaire speler. Heeft wel iets omdat hij makkelijk scoort en snel is. Bergwijn is veel spectaculairder, maar ook wisselvalliger.

• Qu3st

Qu3st

Deadsy schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:51:
[...]

Hmm, na de wedstrijd Ajax- Benfica speelt Ajax thuis tegen Feyenoord.
De toppers zijn goed gepland
Echt een KNJB actie :+

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Naast de Ligt en Huntelaar is ook Neres een twijfelgeval voor aankomende zondag. Gaat lekker zo :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Gonadan schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:30:
[...]

Vind ik niet
Ajax ambieert om weer terug te komen op CL niveau, dat niveau heeft Aek niet, Benfica wel. Vind ik he?

Eigenlijk ambiëren ze het topniveau van de CL maar dat lijkt me eerlijk gezegd te veel verwachtingen.

Iedereen is in hosanna stemming en terecht maar een echte CL niveau tegenstander hebben ze nog niet gehad mi

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:13:
Naast de Ligt en Huntelaar is ook Neres een twijfelgeval voor aankomende zondag. Gaat lekker zo :|
Allemaal tactiek, die spelen alle drie zondag en mogen daarna een weekje rusten

• OPSLAGHOND
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:57:
[...]
Allemaal tactiek, die spelen alle drie zondag en mogen daarna een weekje rusten
En dan zondag een punt of meer pakken en de week erop verliezen ...

• toolkist
  • Niet online
Die week rust valt trouwens ook wel mee, volgende week vrijdag uit tegen Fortuna.

• Deadsy
Harribo schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:48:
[...]

Vind ik niet
Ajax ambieert om weer terug te komen op CL niveau, dat niveau heeft Aek niet, Benfica wel. Vind ik he?

Eigenlijk ambiëren ze het topniveau van de CL maar dat lijkt me eerlijk gezegd te veel verwachtingen.

Iedereen is in hosanna stemming en terecht maar een echte CL niveau tegenstander hebben ze nog niet gehad mi
Ach niet iedere club kan de mazzel hebben van PSV en in een groep terecht komen met een CL niveau tegenstander of 2.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:06:
Die week rust valt trouwens ook wel mee, volgende week vrijdag uit tegen Fortuna.
PSV won daar ook maar net. ;)

• Gonadan

Gonadan

Harribo schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:48:
Vind ik niet
Eigenlijk twijfel ik zelfs of Benfica dat nog heeft, maar dit is nu eenmaal een CL poule en hiermee moeten we het doen. :P
Waar baseer je dat op? De ambitie die ik laatst bij Van der Sar las is elk jaar Europees overwinteren, niet aanhaken bij de top van de CL.
Hosanna snap ik dan wel weer heel goed, dat heb ik zelf ook.

We hebben jaren niet echt mee gedaan, als we er in zaten was elke wedstrijd billen knijpen. Ook die tegen de beoogde concurrent voor de derde plaats. Als je dan nu een wedstrijd overtuigend kunt winnen is dat prachtig, weet je hoe lang de geleden is?
Dat het dan één van de mindere van de deelnemers is boeit me echt geen moer. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07-2025
St@m schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:35:
PSV verliest dan wel met 4-0, maar soit, het is Barcelona.
Ja en nee, het is geen schande om van Barcelona te verliezen en PSV (en ook Ajax) zal 99 van de 100 wedstrijden in Barcelona verliezen. Maar Barcelona is niet meer het Barcelona van een paar jaar terug en zelfs dat Barcelona kon gewoon wedstrijden verliezen van (veel) mindere tegenstanders.

De mogelijkheden voor die ene wedstrijd die je niet verliest, had PSV deze week naar mijn idee wel. Barcelona was niet scherp en daar lagen naar mijn idee mogelijkheden voor PSV, ik vond echter dat Van Bommel daar niet goed op inspeelde. Hij (b)leek niet in staat om PSV anders te laten voetballen, PSV liet zich uiteindelijk gedwee naar de pijnbank leiden. Zonde, want ik had wel het gevoel dat PSV voor een stuntje had kunnen zorgen. Van Bommel heeft zich wat mij betreft zich nog zeker niet kunnen onderscheiden van de huidige generatie Nederlandse trainers die allemaal niet in staat zijn om een elftal in een wedstrijd anders te laten voetballen. Geeft me helaas weinig hoop voor de toekomst.

Wat zondag betreft geef ik PSV overigens wel de meeste kansen op een overwinning. Ze hebben het thuisvoordeel en in de competitie vind ik ze als elftal overtuigender. Dat is een verdienste van Van Bommel en in de Nederlandse competitie al jaren de sleutel tot succes. Wanneer PSV verliest, is dat naar ik vermoed ook nog geen probleem, ik zie PSV niet veel punten verspelen tegen de rest van de competitie, waar Ajax dat al heeft gedaan en het ook des Ajax' van de laatste jaren is om dat meer te gaan doen.

Wanneer dat laatste uit de het spel van Ajax komt, kan PSV wel een probleem krijgen, in aanleg vind ik eigenlijk iedere speler van Ajax beter dan zijn evenknie op dezelfde positie bij PSV.

• Gonadan

Gonadan

Oh ja, helemaal vergeten. Moeten we niet nog even rellen hoe Van Bommel beweert dat PSV op weg is naar het niveau van Barcelona? :D oOo

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• tweakduke
  • Laatst online: 22:50

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ook Veronica inside aan het kijken? ;)

Ach als Korotaev champions league wilt spelen met Roda jc mag van Bommel ook wel wat uitkramen :P

Tweakers Discord

• lateef
Gonadan schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:26:
Oh ja, helemaal vergeten. Moeten we niet nog even rellen hoe Van Bommel beweert dat PSV op weg is naar het niveau van Barcelona? :D oOo
:D heeft hij dat echt gezegd? Dat lijkt me toch veel meer een relletje waard dan die uitspraak van Schöne *O*

• Gonadan

Gonadan

lateef schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:04:
:D heeft hij dat echt gezegd? Dat lijkt me toch veel meer een relletje waard dan die uitspraak van Schöne *O*
Yup. En ook dat je geen plan B nodig hebt als je plan A verbetert. Toch leuk dat we nog zo'n coach hebben in de Eredivisie, zou zo bij Ajax kunnen zitten. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• lateef
Gonadan schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:15:
[...]

Yup. En ook dat je geen plan B nodig hebt als je plan A verbetert. Toch leuk dat we nog zo'n coach hebben in de Eredivisie, zou zo bij Ajax kunnen zitten. :D
:D vermakelijk, maar ook zorgelijk. In Nederland kan je met die instelling (en het materiaal en budget van PSV) wel kampioen worden, maar internationaal zal het Nederlandse voetbal met zo’n instelling alleen maar nog verder achterop raken :')

• St@m

St@m

@ Your Service

Gonadan schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:26:
Zijn ze toch ook gewoon :?
Of het ooit gehaald wordt is een 2e :p

Pagina: 1 ... 85 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.