Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ach hij spaart Ziyech nu...Typhone schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:39:
Scheids is een absolute hond. Klaar.
WTF Nico
Float like a butterfly, sting like a bee.
Tagliafico is van de winter weg zo
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
3-0
whoppaa, tegen zulke shirttrekkers en slechte scheids
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Prachtige voorzet inderdaad.Deadsy schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:42:
hoe durf je het om vanaf daar te schieten
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Voorzet? Hij kijkt naar het doel is gewoon bewust met wat mazzel!
Spijker op z’n kop
Mooie overwinning, totaal verdient dit.
Volgens mij zag je em anders naar de goal kijken en niet naar wie er voor stond, voor ie die bal gaf.
Prima wedstrijd.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
heb nog genoeg sjaals liggenGonadan schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:32:
[...]
Ik moest die van mij uit de wasmand vissen.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Knvb beker
Andere tijden andere tegenstanders :-)
Ok hij lijkt al een paar stappen eerder gekeken te hebben wie er voor stond.toolkist schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:45:
[...]
Volgens mij zag je em anders naar de goal kijken en niet naar wie er voor stond, voor ie die bal gaf.
Dan vliegen ze er meteen uit.Harribo schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:48:
Volgende week woensdag : Te Werve - Ajax
Knvb beker
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zal lekker ruiken..HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:47:
[...]
heb nog genoeg sjaals liggeneentje nog vor 25 gulden gekocht
en nooit gewassen
![]()
Jong Ajax sturen....kut beker.Harribo schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:48:
Volgende week woensdag : Te Werve - Ajax
Knvb beker
Zie het gebeuren dat Feyenoord hem weer gaat winnen
Ik hoop het, dan mag Gio nog veel langer blijven.Deadsy schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:55:
Zie het gebeuren dat Feyenoord hem weer gaat winnen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gonadan schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:10:
Zou toch briljant zijn als je linksback er twee had gemaakt.
[ Voor 3% gewijzigd door Exocet op 19-09-2018 21:03 ]
Niet helemaal wat je bedoelde denk ikGonadan schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:44:
Nu De Ligt niet mee doet wellicht de tegendoelpunten nog eens herzien.
Tagliamessi gaf al aan dat het toch als voorzet bedoeld was.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hebben ze hem niet uitgelegd dat alle ploegen behalve Real genaaid worden door de arbitrage.Fleximex schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:34:
Wat een idiote rode kaart voor Ronaldo. Man man man. Dat de Eredivisie wel VAR heeft en de CL niet lol...
Loopt Depay zonder scheenbeschermers?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Denk dat jouw zitje comfortabeler is.Koppensneller schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:30:
Mooi dat Kluivert hetzelfde doet als ik nu, vanaf de bank Champions League kijken.
Pep zit op de tribune en laat het aan Arteta over, zou hij toch naar beneden komen?
Edit: ah, Pep is geschorst, dat mag dus niet
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 19-09-2018 21:48 ]
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Wat een idioot.vuurtjih schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:48:
Jezus die aanloop van Pogba
Was ook geen penalty. Wederom beslissingen vanavond die aantonen dat VAR noodzakelijk is.
Mini beschermers. Zouden ze moeten verbieden. Maarjah stoer he.gambieter schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:40:
City verdiend achter. Ik heb de eerste helft van Ajax gemist door een niet-gepland dutje, en City loopt rond net als ik net na dat dutje: slaapdronken
Loopt Depay zonder scheenbeschermers?
Nutteloze troep, zie je jammer genoeg steeds vaker tegenwoordig.Vos schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:50:
[...]
Mini beschermers. Zouden ze moeten verbieden. Maarjah stoer he.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Ach, de dubbele beenbreuk ws ookDeadsy schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:51:
[...]
Nutteloze troep, zie je jammer genoeg steeds vaker tegenwoordig.
Waarom is PSV favoriet?jaapstobbe schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:45:
Ben nu toch benieuwd naar PSV - Ajax waarbij PSV toch wel favoriet is.
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2018 21:57 ]
Ach die billenmaatjes van Blatter kennen die Florentino Perez nog wel. Daar zitten vanavond een paar ultraluxe hoeren in het hotel van die scheidsrechters en zo zal Ronaldo CL wise wel ingedamd worden. Op dat niveau gebeuren veel smerigere dingen dan wat supporters die elkaar voor poep en pis uitmaken. Als je de verkeerde bobo’s pissig maakt ben je gezien.Fleximex schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:38:
Wat heeft die gast naast het het doel dan gezien? Voor zo'n rode kaart moet je 100% zeker zijn toch
Guti speelt. Bergwijn. Malen.
Allemaal stuk voor stuk absolute toppers. Daarbij is PSV kampioen, staan ze eerste en hebben ze feilloos 5 wedstrijden op rij gewonnen met ultra overtuigend spel. Ajax kwam goed weg tegen VVV herinner ik me nog en verdiende ook al een nederlaag tegen Heracles. Ajax non est favoritum.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het enigste wat ik kan bedenken is dat hij het krijgt voor het aan het haar trekken van die speler als die weer overeind zit. Anders had ik ook niks kunnen zien op die beelden.SinergyX schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:02:
Zie net in de rust extra beelden op Ziggo over Ronaldo, serieus wtf krijg je daar rood voor?
Dit is een grap, toch?Typhone schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:59:
[...]
Allemaal stuk voor stuk absolute toppers. Daarbij is PSV kampioen, staan ze eerste en hebben ze feilloos 5 wedstrijden op rij gewonnen met ultra overtuigend spel. Ajax kwam goed weg tegen VVV herinner ik me nog en verdiende ook al een nederlaag tegen Heracles. Ajax non est favoritum.
PSV kwam goed weg tegen Zwolle. Ajax heeft 3x minder tegendoelpunten in de competitie dan PSV. Ajax wint ultra overtuigend de potjes die er echt toedoen (Sturm Graz, Luik, Kiev, AEK) en is af en toe inderdaad laks tegen laagvliegers. Ziyech speelt, Tadic speelt, De Ligt speelt, Huntelaar speelt (topscoorder Eredivisie). Ik zie geen favoriet hoor, ik geef Ajax de winst omdat ik supporter ben maar ik zie objectief geen favoriet.Typhone schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:59:
[...]
Jorizzz schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:06:
Dit is een grap, toch?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oogde zelfs meer als soort van foei-aai, echt bizar. Even buiten dat het CR is, dit hoort gewoon VAR te zijn, niet normaal.Pompi schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:03:
[...]
Het enigste wat ik kan bedenken is dat hij het krijgt voor het aan het haar trekken van die speler als die weer overeind zit. Anders had ik ook niks kunnen zien op die beelden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die VAR kan er dan waarschijnlijk ook weinig van maken, maar hij hoort sowieso niet aan een andere speler te zitten behalve om hem overeind te helpen. Hoe dan ook is het zwaar bestraft.SinergyX schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:08:
[...]
Oogde zelfs meer als soort van foei-aai, echt bizar. Even buiten dat het CR is, dit hoort gewoon VAR te zijn, niet normaal.
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 19-09-2018 22:13 ]
Haha, kon me al niet anders voorstellen. Mijn sarcasme/cynisme radar is van slag door het iets te fanatiek juichen voor Ajax
Ach kom, VAR in de CL? Waarom, het is niet alsof er echt een belang is bij deze wedstrijden.SinergyX schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:08:
[...]
Oogde zelfs meer als soort van foei-aai, echt bizar. Even buiten dat het CR is, dit hoort gewoon VAR te zijn, niet normaal.
De winnaar die krijgt 5 euro ofzo
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De CL heeft pas vanaf de kwartfinales ofzo VAR, aangezien de UEFA vindt dat ze nog niet genoeg scheidsrechters heeft die er voldoende ervaring mee hebben. Daar valt wel wat voor te zeggen.Fleximex schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:34:
Wat een idiote rode kaart voor Ronaldo. Man man man. Dat de Eredivisie wel VAR heeft en de CL niet lol...
Hoe hebben ze dat dan in de Eredivisie en Bundesliga gedaan?toolkist schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:16:
[...]
De CL heeft pas vanaf de kwartfinales ofzo VAR, aangezien de UEFA vindt dat ze nog niet genoeg scheidsrechters heeft die er voldoende ervaring mee hebben. Daar valt wel wat voor te zeggen.
Nee maar voor die tijd kan je nog flink verdienen met een beetje fixen.Deadsy schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:14:
Ach kom, VAR in de CL? Waarom, het is niet alsof er echt een belang is bij deze wedstrijden.
De winnaar die krijgt 5 euro ofzo
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Met Aguero nu toch de 1-2 van Bernardo Silva, goed werk van Sane.Typhone schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:18:
Woei Memphis bijna 0-3. City gun ik niks uiteraard.
Hopen dat Bayern gewoon 6 punten pakt tegen Benfica. Dan heb je het in eigen hand,.Martinusz schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:32:
Moet wel 2-0 blijven, dan staan ‘we’ bovenaan
Zelf winnen van Bayern toch? 😬Deadsy schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:34:
[...]
Hopen dat Bayern gewoon 6 punten pakt tegen Benfica. Dan heb je het in eigen hand,.
Over zondag , ik hoop gewoon op een heerlijke wedstrijd die in een overwinning eindigd voor ajax
Ik ben in ieder geval blij met deze start!
PSN: Curvaa_
En ja, die Argentijn is gek in z’n kop. Wat een machine zeg.
Daarentegen onderbrak hij ook een aantal keer een tegenaanval door heel secuur op de bal te tackelen. Daarbij won hij dan vaak niet helemaal, maar remde genoeg af om de rest te kunnen laten bijsluiten en de aanval onschadelijk te maken.Typhone schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:29:
Blind zat er een paar keer flink naast en verloor ook 1-2 of twee een belangrijk duel (tackle). Iets meer scherpte vanaf nu graag!
Wat mij betreft een verademing ten opzichte van de lompe, penalty veroorzakende tackles die onze verdedigers de afgelopen jaren ook met regelmaat hebben laten zien.
Die slippertjes mogen er inderdaad wel uit. Het verbaasd mij steeds weer hoeveel moeite hij heeft om een volley de juiste richting te geven. Daar kan je toch op trainen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ziyech was goed. Werkte hard, ook bij balbezit tegenstander. Veel vallen veroverd.Mosin schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:04:
Lag het aan mij of zat Ziyech eindelijk eens niet met die achterlijke passes van hem te strooien? Zag er toch allemaal wat beter uit..
En ja, die Argentijn is gek in z’n kop. Wat een machine zeg.
Echter die "achterlijke passes" mag hij van mij altijd, de hele wedstrijd door blijven doen. Juist die steekballen zijn zijn grote kwaliteit. Dat gaat wel is fout en dan is er balverlies, maar dat risico hoort bij het spel van zowel ajax als ziyech. Hij zet er met regelmaat iemand mee 1 op 1 met de keeper.
Verwijderd
Sowieso heeft Ajax niet te klagen over de energie die in de wedstrijd wordt gestoken.KingKoning schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:03:
[...]
Ziyech was goed. Werkte hard, ook bij balbezit tegenstander. Veel vallen veroverd.
Echter die "achterlijke passes" mag hij van mij altijd, de hele wedstrijd door blijven doen. Juist die steekballen zijn zijn grote kwaliteit. Dat gaat wel is fout en dan is er balverlies, maar dat risico hoort bij het spel van zowel ajax als ziyech. Hij zet er met regelmaat iemand mee 1 op 1 met de keeper.
Ziyech, Mazraoui en Tagliafico die bleven maar gaan 90 minuten lang. Het knappe is dat ze ook niet spelen als blinde paarden, maar ook kunnen voetballen.
Dat is geen observatie, zat je de hele wedstrijd op je telefoon dan of zo? Ik heb geen onzichtbare spelers gezien (assasinbats schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:18:
Ik heb Blind eigenlijk de hele wedstrijd niet gezien. Is dat dan een positieve observatie, of juist een negatieve?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja...Lasse Schöne: 'Volgende week staan wij bovenaan'
André Onana: 'Het gaat zondag zwaar worden... voor hen'
Steam ID = Ackerfiets
Zijn we inderdaad eindelijk af van tikkie breed en terug, wordt er gezeurd over achterlijke briljante passes van de speler die het inzicht heeft om die passes te spelenKingKoning schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:03:
[...]
Ziyech was goed. Werkte hard, ook bij balbezit tegenstander. Veel vallen veroverd.
Ik reageer op je foutieve observatie dat Viergever de beste CV is van PSV en dat Schwaab het al moeilijk heeft in de Eredivisie. Ik heb dan ook geen idee wat die ene wedstrijd tegen Barca ermee te maken heeft.Deadsy schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:47:
Schwaab stond gisteren regelmatig lucht te dekken en dan heb ik het nog niet over die slechte terugspeelbal waar Zoet zich echt tot het uiterste moest rekken om hem te pakken.
Komisch en heel apart om meerdere niet PSV'ers hier te zien aangeven dat Viergever de beste CV is van PSV en dat dit al voldoende zegt over de gebrekkige kwaliteit van zowel PSV als Viergever. Daar zit een hele berg wishful thinking bij.
Ik vergelijk de huidige Viergever met de huidige Wöber, waarbij ik Wöber zeker niet beter vind dan Viergever. Dat Wöber jong is doet dan niet terzake, helemaal aangezien de beste CV in de Eredivisie ook de jongste is.Typhone schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:03:
Viergever met z’n ervaring vergelijken met jonge hond Wöber.
Wöber zou beter kunnen worden dan Viergever, wat eigenlijk ook zou moeten gezien zijn flinke aankoopbedrag.
Dan kun je inderdaad beter een dure aankoop niet laten spelen...Viergever is niet voor niets weg.
[ Voor 9% gewijzigd door Baseman77 op 20-09-2018 10:00 ]
Arrogantie ten top weer. Riepen ze vorig jaar ook, maar toen veegde PSV de vloer met ze aan.
[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 20-09-2018 10:03 ]
och och calimero gedrag weer, toch wel knap om 1 heel zinnetje uit een interview te halen wat als afsluiter waarschijnlijk met een knipoogje wordt gezegd.
Na de winst tegen AEK Athene gaf Lasse Schöne tegenover Voetbal International aan uit te kijken naar de wedstrijd tegen PSV aanstaande zondag. "Ik speel het liefst grote wedstrijden, dus PSV is één van mijn favoriete tegenstanders", aldus de middenvelder.
Ajax Netwerk
Schöne kreeg de vraag of beide ploegen gelijkwaardig zijn aan elkaar, ondanks dat ze deze week in de Champions League compleet verschillende resultaten hebben gehaald. "Het is lastig te zeggen, omdat we nog niet tegen elkaar hebben gespeeld. We hebben nu een reeks achter de rug met veel goede wedstrijden en dat kunnen we zeker mee nemen", zo gaf de Deen aan. "Wij zijn nu natuurlijk blij met het goede resultaat en de drie punten, maar wij speelden thuis tegen AEK. Zij uit tegen Barcelona. Dat kun je niet met elkaar vergelijken."
Ajax Netwerk
Volgens de Deen is het belangrijk dat Ajax met drie punten terugkeert naar Amsterdam. "Het is natuurlijk heel vroeg in het seizoen, maar je moet zulke wedstrijden winnen. Dan staan wij bovenaan en dat wil je. Je wil het liefste dat ze achter jou aan gaan, dus die wedstrijd moet gewonnen worden", zei hij daarover. "We hebben ook natuurlijk nog wat recht te zetten van vorig seizoen. Volgende week staan wij bovenaan."
Dit topic is gesloten.
![]()