Ja ik ook maar dan hebben we 2 CL teams in elk geval gehad.Gonadan schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:57:
[...]
Eigenlijk twijfel ik zelfs of Benfica dat nog heeft, maar dit is nu eenmaal een CL poule en hiermee moeten we het doen.
Ik ben gewoon bang dat Ajax het niet redt vanwege teveel overschatting. We zullen het zien.
Tot nu toe zeker goed.
Ja sorry heb geen echte bron. Dacht dat dat hier en daar geroepen werd. Zo gaat dat vaak.[...]
Waar baseer je dat op? De ambitie die ik laatst bij Van der Sar las is elk jaar Europees overwinteren, niet aanhaken bij de top van de CL.
Als vd Sar dat riep, dan vind ik dat een verstandige uitspraak.
Dat het een vd mindere is mij wel. Afgezien van die Ponce was het team vrij matig.[...]
Hosanna snap ik dan wel weer heel goed, dat heb ik zelf ook.
We hebben jaren niet echt mee gedaan, als we er in zaten was elke wedstrijd billen knijpen. Ook die tegen de beoogde concurrent voor de derde plaats. Als je dan nu een wedstrijd overtuigend kunt winnen is dat prachtig, weet je hoe lang de geleden is?
Dat het dan één van de mindere van de deelnemers is boeit me echt geen moer.
Als die Ponce steeds zo handig blijft misschien een speler om in de gaten te houden?
Maar je hebt zeker gelijk, het is al super zoals het nu gaat.
Voor nu moeten we eigenlijk al heel tevreden zijn.
Psv moet gewoon maar zijn best doen. Leerschool.
En snap dat van Bommel wat teleurgesteld is maar om nu te zeggen dat de wedstrijd op details beslist is... Dan waren het zeker steeds details aan de lopende band?
Psv is af en toe gevaarlijk geweest, dat is al heel knap maar iedereen kon zien dat Barcelona gewoon veel beter kon voetballen toch?
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 22-09-2018 12:31 ]