Het boeit ze serieus niks... het is de poulefase. Straks een avondje vrij.Vos schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:31:
Rood pakken met 3-0 haha.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Absoluut mee eens. Frustrerend gevoel altijd dat je denkt mee te komen, totdat je met het neus op de feiten wordt gedrukt.Han schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:31:
[...]
Probleem is dan wel dat ze dan een tandje bij schakelen. Dat Barcelona zo matig speelt is omdat ze niet het gevoel hebben tegen een dodelijke aanvalslinie te spelen. Was dat wel het geval dan zou het tikkie-takkie zijn. Nu lopen ze gedoseerd over het veld, wetende dat ze er wel twee of drie maken en dus gewoon als winnaar van het veld lopen.
Hoe vaak heeft Ajax wel niet zo’n wedstrijd gespeeld in het verleden? Dat er werd gezegd dat er meer in zat tegen een City, Barca of Real? En dan had je de wedstrijd dat ze wel zin in hadden en je kansloos met 3/4-0 er af ging, dat gaat PSV nu ook maar op een andere manier.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Spelen de hele tijd op 50%, de directe tegenstander denk dat dat t dan is. En dan versnellen ze plots en raken ze hun man kwijt.PolarBear schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:33:
Mja tandje bijschakelen maar zowel Messi als Dembele speelde zichzelf wel makkelijk vrij.
Is gewoon een compleet andere wereld.Deadsy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:34:
[...]
Spelen de hele tijd op 50%, de directe tegenstander denk dat dat t dan is. En dan versnellen ze plots en raken ze hun man kwijt.
Kun je toch niet vergelijken, dan spelen ze vanaf minuut 1 ook totaal anders, dan kan Messi niet zo vaak sjokken etc.Fleximex schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:35:
Even serieus trouwens. Als dit Barca tegen Liverpool speelt gaan ze hard af. Die moeten er ook nog effe in komen zeg.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Even serieus... denk jij dat de spelers op deze manier voor de dag komen tegen een ploeg als Liverpool? Dan zit het stadion gewoon vol en gaat Barcelona echt z’n best doen.Fleximex schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:35:
Even serieus trouwens. Als dit Barca tegen Liverpool speelt gaan ze hard af. Die moeten er ook nog effe in komen zeg.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die gefrustreerde acties van Suarez en Umtiti zeggen wmb al genoeg.
Volgens mij is het halve stadion leeg.Fleximex schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:35:
Dit zou altijd winst worden voor Barcelona. De vraag was alleen hoeveel doelpunten.
edit: en dat is 4.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Je ziet zelf toch ook wel dat ze in een laag tempo spelen?Michielgb schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:40:
Wat is het hier toch met iedereen die roept dat barca maar op halve kracht speelt en er geen zin in heeft? Is dat een soort anti psv sentiment of zo?
Vriend, ze geven 5 minuten gas en PSV krijgt er 3 om z’n oren. Ben blij dat ze de andere 80 minuten niks doen.Michielgb schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:40:
Wat is het hier toch met iedereen die roept dat barca maar op halve kracht speelt en er geen zin in heeft? Is dat een soort anti psv sentiment of zo?
Er zitten 73.000 mensen vandaag in het stadion.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:40:
[...]
Volgens mij is het halve stadion leeg.
Dit zou altijd winst worden voor Barcelona. De vraag was alleen hoeveel doelpunten.
edit: en dat is 4.
Ehm omdat Barcalona speelt zoals PSV in de eredivisie tegen een laag vlieger? Even aanzetten en het is inmiddels 4-0. Leuk dat je 30 minuten je tegenstander het scoren wist te beletten maar inmiddels redden ze het tegen 10 man niet.Michielgb schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:40:
Er passen er 90.000 intiswat schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:41:
[...]
Er zitten 73.000 mensen vandaag in het stadion.
Suarez is snel aangebrand en Umtiti is de slimste niet.Michielgb schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:40:
Heb je Barca ooit voluit zien spelen? Dat is echt wel anders dan dit.
Die tribunes geven een ander beeld hoor.tiswat schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:41:
[...]
Er zitten 73.000 mensen vandaag in het stadion.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In de eerste wedstrijd doen ze echt wel hun best. Vaak is het later in de groepsfase dat ze spelers gaan sparen. Zelfde met Man City vorig jaar.Michielgb schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:40:
Camp Nou is een voetbalstadion in Barcelona. Het is het thuisstadion van FC Barcelona en het Catalaans voetbalelftal. Camp Nou werd geopend in 1957 met een capaciteit van 93.053 plaatsen. De capaciteit is sindsdien verhoogd naar 99.050 plaatsen. Wikipedia
Adres: C. d'Aristides Maillol, 12, 08028 Barcelona, Spanje
Capaciteit: 99.354
Over een paar jaar ziet het er zo uit en gaan er 105.000 in.
[ Voor 13% gewijzigd door Vlassie1980 op 18-09-2018 20:44 ]
Oftewel, 3 kwart van het stadion is gevuld. En niet de helft.
Inter laat het ook liggen dus hopelijk weet PSV tegen hun het verschil te maken.
Zij laten het niet liggen hoor. Maken er net 2-1 van, en die vond ik toch ook wel aardig voetballen. PSV gaat daar niet zoveel halen ben ik bang.Deadsy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:43:
Inter laat het ook liggen dus hopelijk weet PSV tegen hun het verschil te maken.
Crap, had als laatste gezien dat het 0-1 was.Qu3st schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:45:
[...]
Zij laten het niet liggen hoor. Maken er net 2-1 van, en die vond ik toch ook wel aardig voetballen. PSV gaat daar niet zoveel halen ben ik bang.
Dan moet het maar tegen Tottenham
[ Voor 39% gewijzigd door Vos op 18-09-2018 20:47 ]
Daar gaat m'n pool.Vos schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:47:
Inter 2-1 voor, verrassend.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voordeel: weinig reclame tijdens de film want hij moet op tijd klaar zijn
Ziggo Sport gaat schakelen tussen de verschillende wedstrijden. Jammer, waarom niet gewoon de leukste pot (Liverpool-PSG) uitzenden?
Of liggen de rechten van de andere live wedstrijden wéér ergens anders?
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 18-09-2018 20:49 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dus.Gonadan schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:48:
Wat een ongelofelijke prutsers daar bij PSV. Die moet erin.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je moet even een bladzijde verder in je TV gids, dan zie je de andere wedstrijden die Ziggo uitzend.dvdkiwi schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:48:
Veronica zendt zometeen geen 21.00 wedstrijd uit. In plaats daarvan zenden ze een film uit (prima film, dat wel) gevolgd door de CL samenvattingen.
Ziggo Sport gaat schakelen tussen de verschillende wedstrijden. Jammer, waarom niet gewoon de leukste pot (Liverpool-PSG) uitzenden?
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Verwijderd
Hier hetzelfde, lig al in bedMartinusz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:49:
Lol heb het gevoel dat het 23 uur isis het pas 20:49
Omdat? Twee schoten op doel is niet echt overtuigend.Martinusz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:48:
Ah zonde, een doelpunt had wel verdiend geweest.
Redelijk standgehouden in het begin, maar uiteindelijk was het verschil te groot.
Nou jah zo is het wel. Zo deed PSV het de vorige keer. Alleen voor PSV geldt nu dan eerder thuis tegen Inter winnen en Tottenham winnen en je hebt een goede kans op EL.
Ajax kan thuis zeker alles winnen. Bayern thuis is de laatste wedstrijd en hopelijk is Bayern dan al door.
Prima gespeeld PSV , maar had het gevoel dat barca op 50% speelde wat een trage baltempo.
Buiten de kansen waar de doelpunten uitvielen was het tempo echt heel laag.
Maar zodra de tempo even omhoog ging zag je de defence en vooral hendrix meteen buigen voor Barca.
Jammer inter thuis dan maar punten pakken?
Vond Angliño erg sterk spelen, beste van PSV vandaag
[ Voor 3% gewijzigd door naitsoezn op 19-09-2018 08:26 . Reden: Laat dat 010/020 gewoon achterwege ]
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Achteraf had je liever eerst spurs of inter thuis gehad. Die zijn nog niet bepaald in vorm. Maarjah, dat telt niet. Ik vond psv vrij aardig vandaag, iets geflatteerd.Fleximex schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:51:
[...]
Nou jah zo is het wel. Zo deed PSV het de vorige keer. Alleen voor PSV geldt nu dan eerder thuis tegen Inter winnen en Tottenham winnen en je hebt een goede kans op EL.
Ajax kan thuis zeker alles winnen. Bayern thuis is de laatste wedstrijd en hopelijk is Bayern dan al eerste.
Wut.dvdkiwi schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:48:
Veronica zendt zometeen geen 21.00 wedstrijd uit. In plaats daarvan zenden ze een film uit (prima film, dat wel) gevolgd door de CL samenvattingen.
Het idee was toch 2 wedstrijden uit kunnen zenden achter elkaar, meer tv rechten.
Het is nou ook niet dat er geen goede wedstrijden te kiezen zijn...
PSV weet ook weer waar het staat.
Was een 5-3-2 toch niet logischer geweest?
Zo komt een minpuntje van de trainer Van Bommel toch boven drijven.
Dat gebeurt ook, maar dan achter de decoder bij Ziggo Sport. PSV en Ajax en zijn de enige die verplicht op open net moeten.dutchgio schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:53:
[...]
Wut.
Het idee was toch 2 wedstrijden uit kunnen zenden achter elkaar, meer tv rechten.
Die back die Messi zo mooi liet lopen bij de 3-0 bedoel je? Vond em nou niet echt sterk overkomen.OB1 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:52:
Hoe erg ik die toeristenclub ook haat, is de klasse van hun ongelofelijk. 4-0 is wel een zware domper, vol gas tegen 020 zondag
Liet wel paar keer z’n man lopen.OB1 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:52:
Hoe erg ik die toeristenclub ook haat, is de klasse van hun ongelofelijk. 4-0 is wel een zware domper, vol gas tegen 020 zondag
Zodra Barca even gas gaf was het meteen raak 2e helft.
Gelukkig voor PSV deden ze dat niet vaak, maar toch raar dat zo’n team niet heel de wedstrijd gas geef.
Zo traag en saai op te zien grote delen van de wedstrijd.
En zondag acht ik de kans groot dat PSV wint in eigenhuis tegen de amsterdammers.
Hoezo is dat raar? Minimale inspanning (op enkele momenten na), maximaal resultaat.fevo-1190 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:55:
[...]
Liet wel paar keer z’n man lopen.
Zodra Barca even gas gaf was het meteen raak 2e helft.
Gelukkig voor PSV deden ze dat niet vaak, maar toch raar dat zo’n team niet heel de wedstrijd gas geef.
Zo traag en saai op te zien grote delen van de wedstrijd.
En zondag acht ik de kans groot dat PSV wint in eigenhuis tegen de amsterdammers.
Ja maar met iets meer inspanning kan je een groter resultaat halen.toolkist schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:57:
[...]
Hoezo is dat raar? Minimale inspanning (op enkele momenten na), maximaal resultaat.
Dan maar het schakelprogramma kijken en hopen dat er bij de andere wedstrijden niks gebeurtSempy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:55:
[...]
Dat gebeurt ook, maar dan achter de decoder bij Ziggo Sport. PSV en Ajax en zijn de enige die verplicht op open net moeten.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar wat bereiken ze daar dan mee?fevo-1190 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:58:
[...]
Ja maar met iets meer inspanning kan je een groter resultaat halen.
Lozano alleen voor zichzelf bezig en naait zo het team.
De Jong laat zien waarom hij in Nederland speelt, vind het raar dat hij als diepste man speelde.
Een groter resultaat.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik verplaats het even in mezelf en als ik speel wil ik alleen maar meer.
Kijk 1-0 is prima ook 3 punten, maar als je voel dit kan 6/7-0 worden dan ga ik daar voor.
Zoals PSV tegen ado deed.
Tja maar jij speelt hoeveel wedstrijden in een seizoen? Bij Barca spelen ze zoveel wedstrijden dat even rustig aan doen ook wel fijn is. Al had ik het niet verwacht, had verwacht dat ze gelijk erop zouden klappen.fevo-1190 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:07:
[...]
Ik verplaats het even in mezelf en als ik speel wil ik alleen maar meer.
Kijk 1-0 is prima ook 3 punten, maar als je voel dit kan 6/7-0 worden dan ga ik daar voor.
Zoals PSV tegen ado deed.
Ben ik toch even blij met Ziggo Sport Totaal.Martinusz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:09:
Pff dat schakelen is drie keer niks, kijk de samenvattingen wel later.
[ Voor 25% gewijzigd door Qu3st op 18-09-2018 21:12 ]
Kan me niet voorstellen dat Talpa/Veronica hier blij mee is.
Zou kunnen hoor dat het daardoor komt, maar ben blij dat het hier bij gebleven is voor onze psv fans onder ons.Qu3st schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:10:
[...]
Tja maar jij speelt hoeveel wedstrijden in een seizoen? Bij Barca spelen ze zoveel wedstrijden dat even rustig aan doen ook wel fijn is. Al had ik het niet verwacht, had verwacht dat ze gelijk erop zouden klappen.
Nu zeggen bij nabeschouwing hoe slecht isimat inviel, maar bij de 3-0 moet schwaab gewoon meestappen en dus geen fout van isimat.
Schwaab blijf gewoon te lang hangen!
Klopt, maar Schwaab heeft het in de Eredivisie al moeilijk dus dat hij in dit soort wedstrijden zware fouten gaat maken is te verwachten.fevo-1190 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:13:
[...]
Zou kunnen hoor dat het daardoor komt, maar ben blij dat het hier bij gebleven is voor onze psv fans onder ons.
Nu zeggen bij nabeschouwing hoe slecht isimat inviel, maar bij de 3-0 moet schwaab gewoon meestappen en dus geen fout van isimat.
Schwaab blijf gewoon te lang hangen!
Kan me voorstellen dat PSV in de winter of uiterlijk de zomer gaat kijken voor een nieuwe CV. Wanneer Viergever je beste CV is dan weet je dat het niet goed zit.
Isimat vind ik overigens een prima speler alleen dat valt op een verkeerd moment in.
Persoonlijk zie ik liever isimat dan Schwaab .
Dat hadden ze eigenlijk deze zomer al moeten doen. De verdediging van PSV is matig, en zodra er 1 van de basisspelers uitvalt hebben ze geen back-upDeadsy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:16:
[...]
Klopt, maar Schwaab heeft het in de Eredivisie al moeilijk dus dat hij in dit soort wedstrijden zware fouten gaat maken is te verwachten.
Kan me voorstellen dat PSV in de winter of uiterlijk de zomer gaat kijken voor een nieuwe CV. Wanneer Viergever je beste CV is dan weet je dat het niet goed zit.
Prioriteit waren toen om 2 backs te halen. Denk zelf dat toen het geld wel op was voor versterkingen.Leon Zwiers schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:26:
[...]
Dat hadden ze eigenlijk deze zomer al moeten doen. De verdediging van PSV is matig, en zodra er 1 van de basisspelers uitvalt hebben ze geen back-up
Dat ze daarom Guti pas konden halen toen plaatsing voor de CL zeker was.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waarom? Het is nou niet alsof er veel op t spel staat bij dat toernooitje.Gonadan schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:31:
Tijd voor de VAR in de CL, man man man.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Meer kijkers en voor de toeschouwers.Deadsy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:46:
Waarom word het bulk van de wedstrijden trouwens om 9u gespeeld? Zou een 50/50 verdeling niet logischer zijn?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zou je niet meer toeschouwers hebben als er wat meer wedstrijden om 18:55 beginnen? Dan kunnen meer mensen 2 wedstrijden zien.
Hooguit op TV, maar zelfs dat valt mee denk ik. Je had nu al een club uit Spanje, Italië en Engeland. Dus de verstokte voetbalfans hebben de TV dan toch wel aan.Deadsy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:53:
Zou je niet meer toeschouwers hebben als er wat meer wedstrijden om 18:55 beginnen? Dan kunnen meer mensen 2 wedstrijden zien.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
yep, zeker in de 5 meterGonadan schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:28:
Dat kan je wel vinden, maar de regel is de bal. Ik zie met regelmaat belachelijke acties die goedgekeurd worden omdat eerst de bal geraakt wordt. Keeper zal dan wel extra beschermd worden vermoed ik.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gevaarlijk spel is elke poging om de bal te spelen waarbij het risico bestaat dat een speler geblesseerd raakt. Dus dat je de bal probeert te spelen is niet relevant als dat in de ogen van de scheidsrechter op een manier gebeurt die gevaarlijk kan zijn voor een medespeler of zelfs jezelf. Kan me voorstellen dat zo inglijden als vanavond hier ondervalt.Gonadan schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:28:
Dat kan je wel vinden, maar de regel is de bal. Ik zie met regelmaat belachelijke acties die goedgekeurd worden omdat eerst de bal geraakt wordt. Keeper zal dan wel extra beschermd worden vermoed ik.
2-2
[ Voor 5% gewijzigd door Sempy op 18-09-2018 22:42 ]
Verwijderd
...en nu pas gaat hij eruit. Te laat!!
Tja, wat ik eerder al schreef. Heb heel veel gezien wat hier onder kan vallen maar gewoon lekker door mocht. Kan niet anders concluderen dan dat het verschil nu gewoon is dat het een keeper betreft (plus in z'n 5 meter wat @Bossie zegt).Sempy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:42:
Gevaarlijk spel is elke poging om de bal te spelen waarbij het risico bestaat dat een speler geblesseerd raakt. Dus dat je de bal probeert te spelen is niet relevant als dat in de ogen van de scheidsrechter op een manier gebeurt die gevaarlijk kan zijn voor een medespeler of zelfs jezelf. Kan me voorstellen dat zo inglijden als vanavond hier ondervalt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Messi legde de bal wel drie meter naar achteren wat het nemen van die vrije trap een stuk makkelijker maakte voor hem. Ik vind dat de scheids dat had moeten zien.Leon Zwiers schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:30:
[...]
Tja, Messi schiet ze er vrij vaak in van die plek. Nogal een debiele actie van die Viergever om daar een vrije trap weg te geven.
Vond de actie van Viergever verder niet heel debiel. Dembele was de bal al kwijt dus ik vond het twijfelachtig om daar een vrije trap voor te geven. Grootste fout werd 30 / 40 meter eerder gemaakt; het niet begaan van een professionele overtreding.
Mwah, voor eredivisie prima en ik vond dat hij zich gisteren ook goed staande hield. Gezien wat er allemaal gebeurde toen hij eraf ging?Leon Zwiers schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:41:
[...]
Viergever is gewoon niet geschikt voor Ajax of PSV. Daar was Ajax al achter, maar dat PSV m dan koopt is natuurlijk wel een giller. Overmars lacht zich kapot.
Zo dat vond ik ook zeg. Zak aardappels dat ie is. Zeg niet dat de bal van Messi houdbaar was, maar gezien de positionering van Zoet, de relatief lage balsnelheid en het weinig atletische duiken van Zoet vond ik dat ie zeker wel een stuk dichterbij had moeten zitten.Gonadan schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:49:
Mag het vast niet zeggen maar het is hilarisch om te zien dat Zoet amper omhoog komt als hij naar de kruising springt.![]()
En een bal op 20 meter laten neerleggen terwijl de "overtreding" op 17 meter begaan werd is ook gewoon een fout van de scheids.Tripwire999 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:51:
hmm volgens Johan was het geen overtreding van Viergever, en inderdaad als je het 3x terugziet dan is Dembele de bal al kwijt... Zoals gewoonlijk word er weer een Nederlandse ploeg genaaid in de CL
dutchgio schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:53:
[...]
PSV weet ook weer waar het staat.
Was een 5-3-2 toch niet logischer geweest?
Zo komt een minpuntje van de trainer Van Bommel toch boven drijven.
Ineens out of the blue gaan spelen in een compleet ander systeem? Waarin afspraken, dekking zones, etc ineens heel anders in elkaar zitten. Minpuntje van Van Bommel
PSV hield tot minuut 74 gewoon prima stand (ook al speelde Barcelona niet vol gas uiteraard) waarbij men in staat was het veld compact te houden en weinig grote kansen weg te geven. PSV heeft Barcelona onder de 2xG gehouden en dat is gewoon prima. Grootste reden imo dat het nog een afstraffing werd is dat Isimat inviel. Die stormde 2x blind naar voren waar 2 goals uit vielen.
Isimat is hopeloos uit vorm en niet in staat om taakbewust te voetballen: https://twitter.com/PieterZwartNL/status/1042123481629028354fevo-1190 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:18:
Nee van reserve van Ajax naar beste CV van PSV.
Isimat vind ik overigens een prima speler alleen dat valt op een verkeerd moment in.
Persoonlijk zie ik liever isimat dan Schwaab .
Fout voor beide doelpunten lag echt niet, en zeker niet alleen, bij Isimat. In beide gevallen laten z'n medespelers Messi gewoon weglopen.Joster schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:11:
Isimat is hopeloos uit vorm en niet in staat om taakbewust te voetballen: https://twitter.com/PieterZwartNL/status/1042123481629028354
Hij bracht wel zoveel onrust en disbalans.toolkist schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:37:
[...]
Fout voor beide doelpunten lag echt niet, en zeker niet alleen, bij Isimat. In beide gevallen laten z'n medespelers Messi gewoon weglopen.
Verwijderd
Heb me in ieder geval niet geïrriteerd en ik vond het in eerste instantie ook gewoon een overtreding.
Uitblinkers bij PSV vond ik Bergwijn en Angelino. Deden eigenlijk altijd wel iets goeds met de bal. Bergwijn speelde eigenlijk nog te bescheiden, want die liep iedereen eruit en had een aantal keer gewoon zelf kunnen gaan. In negatief opzicht viel alleen Hendrickx me op. De overige spelers speelden naar hun mogelijkheden.
Dumfries viel me overigens ook niet tegen. Die speelt met zeer veel energie.
Ik heb trouwens niks van de wedstrijd van PSV kunnen zien, helaas. Was het de moeite waard om te kijken?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dit topic is gesloten.
![]()