1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Nog 3 te gaan, nu nog 1 geverLeon Zwiers schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:27:
Lekker gedaan 4-gever.........
Float like a butterfly, sting like a bee.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tja, Messi schiet ze er vrij vaak in van die plek. Nogal een debiele actie van die Viergever om daar een vrije trap weg te geven.Martinusz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:28:
Wat een bal zeg, en zo makkelijk geschoten.
Precies, dit was gewoon perfectie.Harribo schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:29:
Serieus zo zuiver met een draai... Dat kan je een keeper niet aanrekenen
Nou ja dit is niet perse ongebruikelijk voor Nick toch?Leon Zwiers schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:30:
[...]
Tja, Messi schiet ze er vrij vaak in van die plek. Nogal een debiele actie van die Viergever om daar een vrije trap weg te geven.
Viergever is gewoon niet geschikt voor Ajax of PSV. Daar was Ajax al achter, maar dat PSV m dan koopt is natuurlijk wel een giller. Overmars lacht zich kapot.Tripwire999 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:39:
Mooie goal van Messi hoor, beetje domme overtreding van Viergeven maar ik heb zo'n voorgevoel dat ie daarom niet meer bij Ajax aan spelen toe kwam. Heeft ie wel vaker dat soort overtredingen.
Hij was gratis, hij heeft hoogstens tekengeld gekost.Leon Zwiers schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:41:
[...]
Viergever is gewoon niet geschikt voor Ajax of PSV. Daar was Ajax al achter, maar dat PSV m dan koopt is natuurlijk wel een giller. Overmars lacht zich kapot.
Komt tekort voor dit niveau maar zoals al gezegd is het grote probleem dat hij hun beste CV is.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ach het is inderdaad zeuren om de bekende dingen waar dit PSV in tekort schiet.carpebios schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:43:
Wat een gezeik op psv zeg.
Maar wat moeten we anders doen?
Heb trouwens het gevoel dat de breedte passes bij PSV met gesloten ogen gegeven worden.
Terwijl PSV het niet eens heel slecht doet.carpebios schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:43:
Maar een punt pakken zie ik ze hier helaas nog niet doen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Omdat Barcelona zo slecht is.dvdkiwi schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:46:
[...]
Terwijl PSV het niet eens heel slecht doet.
Maar een punt pakken zie ik ze hier helaas nog niet doen.
Wat de hell is er met ze aan de hand?
★ What does that mean? ★
Nou dat gezeik valt toch nog wel mee? Ik vind PSV het nog niet eens zo onaardig doen, tja voorin moet je net iets sneller zijn op dit niveau maar verdedigend ziet het er prima uit toch?carpebios schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:43:
Ik zie alleen maar gezeik op Viergever en een beetje De Jong. Dat zal in de kleedkamer van PSV niet anders zijn hoor.carpebios schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:43:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waar?carpebios schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:43:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ze geven minder gas en zijn minder scherp omdat PSV een wat mindere tegenstander is.MrMonkE schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:47:
[...]
Omdat Barcelona zo slecht is.
Wat de hell is er met ze aan de hand?
Tenminste dat denk ik dan. Zou ook de vele lege plekken in het stadion kunnen verklaren (buiten dat het ook nog etenstijd is in Spanje).
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 18-09-2018 20:12 ]
En Zoet hoop ik want dat was erg slecht gekeept.Gonadan schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:48:
[...]
Ik zie alleen maar gezeik op Viergever en een beetje De Jong. Dat zal in de kleedkamer van PSV niet anders zijn hoor.
Hij was zo ver bij die bal vandaan dat hij hem niet eens kon zien, zo ver was het.
★ What does that mean? ★
Het is vrij standaard dat de keeper 1 hoek afdekt en de andere hoe door de muur wordt afgedekt. Als je hem zo er over krult dan ben je als keeper vrijwel altijd kansloos, meer in het midden staan maakt de andere hoe weer makkelijker.MrMonkE schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:51:
[...]
En Zoet hoop ik want dat was erg slecht gekeept.
Hij was zo ver bij die bal vandaan dat hij hem niet eens kon zien, zo ver was het.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar een de Jong, top voor de eredivisie maar voor de CL komt hij flink te kort, gewoon te traag in zijn handelingssnelheid
Snap dan niet dat hij ook niet vaak de diepste man is.
[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 18-09-2018 20:00 ]
Van waar dat ie moest komen wel ja.Gonadan schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:56:
Zelfs al zou Zoet het legendarisch gedaan hebben, deze bal was nagenoeg onhoudbaar.
De enige manier om hem te kunnen hebben was enorm verkeerd opgesteld staan. Dan was hij simpelweg niet in die hoek gekomen.toolkist schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:00:
Van waar dat ie moest komen wel ja.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Had Luuk in die hoek moeten zettenGonadan schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:02:
[...]
De enige manier om hem te kunnen hebben was enorm verkeerd opgesteld staan. Dan was hij simpelweg niet in die hoek gekomen.
Niet alleen jij waarschijnlijk.Deadsy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:09:
Had eigenlijk wat meer verwacht van Lozano in deze wedstrijd.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is het probleem ook... die paar kansen die hij krijgt resulteerden in wilde schoten op doel. Hij wil zich te graag bewijzen op dit podium.Deadsy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:09:
Had eigenlijk wat meer verwacht van Lozano in deze wedstrijd.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dan krijgen we IsimatLeon Zwiers schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:13:
Als v Bommel die viergever er niet uithaalt staat PSV zo met 10 man.
Guti er in en het komt goedHan schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:13:
[...]
Dat is het probleem ook... die paar kansen die hij krijgt resulteerden in wilde schoten op doel. Hij wil zich te graag bewijzen op dit podium.
Zou denk ik al helpen als je hem als diepste speler gebruikt en niet de Jong.Han schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:13:
[...]
Dat is het probleem ook... die paar kansen die hij krijgt resulteerden in wilde schoten op doel. Hij wil zich te graag bewijzen op dit podium.
Waarom filmen al die mensen de strafschop? Bang dat de cameras van de TV ploeg het niet filmen?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dan zou Barca na 40min al met 7 man op het veld staan.wontcachme schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:15:
Het was toch een regel dat alleen de aanvoerder mag praten met de scheidsrechter? Kunnen zie dat ook een keer gaan handhaven? Zowel Barca en Real vliegen bij onderhand elke fluit op de scheids af om te bedelen voor een kaart.
Ze moeten de regel gewoon zo maken dat wanneer je zeur op de scheids bij een overtreding dat de andere ploeg dan de keuze krijgt om de bal of 5 meter naar voren te leggen of 5 meter in de breedte te verlegen.
[ Voor 20% gewijzigd door Deadsy op 18-09-2018 20:17 ]
Elke wedstrijd met een Spaanse club zou binnen 15 min. gestaakt worden.Deadsy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:16:
[...]
Dan zou Barca na 40min al met 7 man op het veld staan.
Levert best wat leuke kansjes op!
Maak die 1-1 maar.
De vraag is: wil Barcelona meer of vinden ze het wel best zo?Martinusz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:18:
PSV houdt toch vrij eenvoudig stand vind ik
En daar is 'ieLeon Zwiers schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:16:
[...]
True, dan kan je nog beter met 10 man staan inderdaad
Spelen verre van op 100%.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:18:
[...]
De vraag is: wil Barcelona meer of vinden ze het wel best zo?
Maar PSV doet het lang niet slecht, vooral de backs vind ik lekker spelen.
Aanvallend schieten ze te kort en dat had ik bij sommige spelers niet verwacht.
Barca wilt echt niet graag op 1-0 blijven staan hoor, PSV houdt gewoon goed tegen en komt er gevaarlijk uit.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:18:
[...]
Precies dit, Barca speelt echt op halve kracht. Jammer, want het is echt een saaie pot zo. Barca hoeft niet meer, PSV kan niet echt.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:18:
[...]
XXXVI
Misschien krijg je dan nog 1 of 2 ballen om de oren maar dat maakt dan toch niets meer uit
Barca wil wel op 1 - 0 blijven staan hoor. Die 1 - 1 willen ze niet.Martinusz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:19:
[...]
Barca wilt echt niet graag op 1-0 blijven staan hoor, PSV houdt gewoon goed tegen en komt er gevaarlijk uit.
Klopt, maar Barcelona heeft ook (nog) geen haast.Martinusz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:19:
Barca wilt echt niet graag op 1-0 blijven staan hoor, PSV houdt gewoon goed tegen en komt er gevaarlijk uit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Focus tijdens een willekeurige pot van Barça maar eens alleen op Messi en je zult zien dat Messi heel veel wandelt.Han schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:18:
Zie die Messi wandelen dan... die heeft er echt geen zin in vandaag
Kijken, wandelen, kijken, wandelen, kijken, dat is wat ie 90% van de tijd doet.
Zodra Messi de bal krijgt weet ie precies wie waar staat en waar de ruimte ligt. Onder andere dat is wat 'm zo goed maakt.
Ik vind dat heel bijzonder om te zien.
Zo speelt de Jong meestal ook in Nederland, maar hier gaat dat zonder probleem. Dat is ook de reden waarom hij weer hier speelt.Leon Zwiers schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:24:
Het is dat de Jong en Lozano zo matig spelen. (misschien toch die Gutierrez erin?) Anders had de 1-1 echt wel gevallen. Barca doet echt geen stap teveel.
Dus van hem had ik niet veel meer verwacht, maar Lozano valt vies tegen, moet toch nog wat stappen zetten.
Niet te vroeg scoren, anders gaat Barcelona misschien nog even stormen.Leon Zwiers schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:24:
Het is dat de Jong en Lozano zo matig spelen. (misschien toch die Gutierrez erin?) Anders had de 1-1 echt wel gevallen. Barca doet echt geen stap teveel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
I don't want to say I told you so...Jorizzz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:22:
Barcelona gaat er denk ik vanuit dat ze het op individuele klasse simpel uit kunnen spelen en wellicht nog een keer scoren. Daar lijken ze tot nu toe ook gelijk in te hebben.
Nu is het ook wel klaar gok ik.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Zoals dit doelpunt.dvdkiwi schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:22:
[...]
Focus tijdens een willekeurige pot van Barça maar eens alleen op Messi en je zult zien dat Messi heel veel wandelt.
Kijken, wandelen, kijken, wandelen, kijken, dat is wat ie 90% van de tijd doet.
Zodra Messi de bal krijgt weet ie precies wie waar staat en waar de ruimte ligt. Onder andere dat is wat 'm zo goed maakt.
Ik vind dat heel bijzonder om te zien.
Ja maar dat is alleen maar goed voor m'n pool.Deadsy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:29:
Ja maar straks komt de blessure tijd nog
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Probleem is dan wel dat ze dan een tandje bij schakelen. Dat Barcelona zo matig speelt is omdat ze niet het gevoel hebben tegen een dodelijke aanvalslinie te spelen. Was dat wel het geval dan zou het tikkie-takkie zijn. Nu lopen ze gedoseerd over het veld, wetende dat ze er wel twee of drie maken en dus gewoon als winnaar van het veld lopen.Jorizzz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:26:
Eigenlijk is het simpel. Als je als PSV van Barca wil winnen, dan moet je zelf top zijn en Barca moet een off day hebben. Nou lijkt Barca niet echt zijn best te doen, maar PSV is ook niet top. Helaas, want als je ooit punten had kunnen pakken hier, dan was het vandaag wel
Hoe vaak heeft Ajax wel niet zo’n wedstrijd gespeeld in het verleden? Dat er werd gezegd dat er meer in zat tegen een City, Barca of Real? En dan had je de wedstrijd dat ze wel zin in hadden en je kansloos met 3/4-0 er af ging, dat gaat PSV nu ook maar op een andere manier.
Wel olie dom btw
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
![]()