[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.612 views

Onderwerpen

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:58
OPSLAGHOND schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:32:
Barcelona zal de eerste wedstrijd en ook thuis toch niet op halve kracht gaan spelen?
Denk dat o.a. Suarez ook wel redelijk gemotiveerd zal zijn en zijn tanden zal laten zien. :*)
Die zullen snel gas geven en er snel 1 of 2 gaan maken en dan wedstrijdje relaxed uittikken

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:35
Harribo schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:53:
[...]

Die zullen snel gas geven en er snel 1 of 2 gaan maken en dan wedstrijdje relaxed uittikken
Misschien maken ze de fout dat ze gewoon op 50% spelen met het idee dat dat wel genoeg is.
En dan steeds de gedachte hebben: Ach het komt wel in de 2e helft.

Verwijderd

toolkist schreef op zondag 16 september 2018 @ 09:15:
[...]

Verschil is dat wij niet tevreden zijn met een beker, of 1x per 20 jaar kampioen worden >:)
Wie is wij? Ajax supporters waarschijnlijk?

Elke speler van elke club wil elke prijs winnen, tot en met de J.C. Cruijff schaal aan toe.

Dat sommige supporters daar anders over denken zegt meer over betreffende supporters dan welke voetballer bij welke club dan ook.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:37:
[...]

Wie is wij? Ajax supporters waarschijnlijk?

Elke speler van elke club wil elke prijs winnen, tot en met de J.C. Cruijff schaal aan toe.

Dat sommige supporters daar anders over denken zegt meer over betreffende supporters dan welke voetballer bij welke club dan ook.
Blij zijn met een prijs is alleen totaal niet gelijk aan een seizoen geslaagd vinden dus tja..

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:22
Gonadan schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:34:
Dolberg speelt toch niet mee met Jong Ajax, hij heeft nu weer knieklachten. Ja die gaat Klaas binnenkort wel naar de bank spelen. :D
Die knul heeft me ook een partij krediet he. Mensen verwachten veel te veel van die knul. Het zal wel een soort FIscher 2.0 worden. Over een paar jaar hoor je daar nooit meer wat van.

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-12-2025
Martinusz schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:46:
Cerny speelt wel :) die jongen heeft wat te verduren gehad zeg. Net als die speler van AZ nu, die brak even zijn enkel :o
En wat een smerige overtreding maakte die zeg, was vuur rood. 8)7
Ik heb alleen niet zoveel vertrouwen in Cerny. Hij is erg snel, maar verder beperkt en blessuregevoelig. Zou liever zien dat ze Johnsen doorschuiven naar 1 ipv Cerny.

PSN: Curvaa_

• assasinbats
  • Laatst online: 20:39
Sierhuis zal in de bekerwedstrijd volgende week woensdag wel weer een kans krijgen. Waarschijnlijk niet de kans waar hij op hoopt, maar ja, het zijn toch Ajax 1 minuten..

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Leon Zwiers schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 00:23:
[...]

Die knul heeft me ook een partij krediet he. Mensen verwachten veel te veel van die knul. Het zal wel een soort FIscher 2.0 worden. Over een paar jaar hoor je daar nooit meer wat van.
Ik vond al dat gehype op basis van die paar wedstrijden sowieso enorm overdreven. Ja, hij kon aardig ballen, maar als je zag wat er geschreven werd na een hattrick tegen een waardeloos NEC. :F

Hadden ze nu die 50 miljoen maar geaccepteerd van Monaco. Je mag nu blij zijn als je er 5 voor krijgt. ;)

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Curva schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 07:46:
Ik heb alleen niet zoveel vertrouwen in Cerny. Hij is erg snel, maar verder beperkt en blessuregevoelig. Zou liever zien dat ze Johnsen doorschuiven naar 1 ipv Cerny.
Hij is pas twintig en ook weer niet zo vaak echt geblesseerd geweest. Het probleem is alleen dat de laatste een flinke knieblessure was dus dat duurt nogal even. Daarnaast is het ook niet zo handig om precies aan het begin van een trainingskamp geblesseerd te raken, dat gooit je glazen aardig in. :P
Daarvoor heeft hij het bij Jong Ajax eigenlijk prima gedaan. Mocht hij nu écht fit worden en wat stappen gemaakt hebben dan zie ik hem wel aan de deur kloppen. Feitelijk kan hij dan hetzelfde brengen als Kluivert dus waarom zou je hem dan geen kans geven.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:56
JST94 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 08:06:
[...]

Ik vond al dat gehype op basis van die paar wedstrijden sowieso enorm overdreven. Ja, hij kon aardig ballen, maar als je zag wat er geschreven werd na een hattrick tegen een waardeloos NEC. :F

Hadden ze nu die 50 miljoen maar geaccepteerd van Monaco. Je mag nu blij zijn als je er 5 voor krijgt. ;)
Die jongen komt er echt wel weer bovenop. Na een prima eerste seizoen bij Ajax, als 18/19 jarig mannetje clubtopscorer geworden, heeft hij net als zovelen bij Ajax een minder tweede seizoen gedraaid, dat geeft niets en meestal komt het in het derde seizoen weer goed. Dat hij nu een paar lullige blessures achter elkaar heeft zegt mij ook nog niets. Kan me voorstellen dat hij nu even extra voorzichtig is, vandaar dat hij gisteren niet speelde, maar om die jongen dan meteen af te schrijven.
Anyway, de toekomst gaat het uitwijzen.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:20
Ik hoop wel dat dat ijskonijn er een beetje afgaat, koelbloedig zijn kan erg goed werken, maar te veel vind ik dan ook weer niet goed eigenlijk. Ik bedoel wanneer je scoort mag je best een klein beetje blij zijn bijvoorbeeld. Ik zie hem de boel ook niet aanjagen zoals een Huntelaar dat kan, ik denk ook dat Huntelaar lang eerste keus blijft op deze manier.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Gonadan

Gonadan

Martinusz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 08:53:
Ik hoop wel dat dat ijskonijn er een beetje afgaat, koelbloedig zijn kan erg goed werken, maar te veel vind ik dan ook weer niet goed eigenlijk. Ik bedoel wanneer je scoort mag je best een klein beetje blij zijn bijvoorbeeld. Ik zie hem de boel ook niet aanjagen zoals een Huntelaar dat kan, ik denk ook dat Huntelaar lang eerste keus blijft op deze manier.
Mwoah, het is meer van buiten dan van binnen volgens mij. Als je goed kijkt zie je een mondhoek omhoog of naar beneden krullen al naar gelang het resultaat. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone
  • Laatst online: 12:13

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:34:
Dolberg speelt toch niet mee met Jong Ajax, hij heeft nu weer knieklachten. Ja die gaat Klaas binnenkort wel naar de bank spelen. :D
Die moeten we lozen! Asap! Knieklachten.... waarvan dan?? Z'n laatste blessure (afgelopen 2 maanden) was een buikwandblessure hè!

[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 18-09-2018 09:27 ]

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:00
Echt weer een lekkere klote tijd, aftrappen om 18:55...

Welke idioot verzint dat? Ik ben dan nog bezig het kleine spul op bed te leggen. Er zit verder ook geen kip in het stadion omdat mensen ook nog moeten werken etc...

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Vlassie1980 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:41:

Welke idioot verzint dat? Ik ben dan nog bezig het kleine spul op bed te leggen. Er zit verder ook geen kip in het stadion omdat mensen ook nog moeten werken etc...
Ja dit is er echt weer eentje onder het mom geld gaat boven supporters hoor. Spanjaarden zoeken het helemaal niet om om 19 uur al in het stadion te zitten op een doordeweekse dag.

Vind het zelf ook verre van praktisch met werk en kinderen..

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Joster schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:47:
[...]

Ja dit is er echt weer eentje onder het mom geld gaat boven supporters hoor. Spanjaarden zoeken het helemaal niet om om 19 uur al in het stadion te zitten op een doordeweekse dag.

Vind het zelf ook verre van praktisch met werk en kinderen..
Die hebben tijd zat want die eten normaliter pas rond 22:00.
Been there, seen that, had hunger!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Wat zijn we toch zeikerds in de Westerse wereld. Of je dumpt je kinderen wat eerder hun nest in of je doet het tussendoor. Het kost mij net een kwartier als ik mijn best doe. Het is bovendien maar een voetbalwedstrijd, reacties lijken alsof het leven ervan afhangt.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023

Die 5 minuten doen het, wie heeft dat nou weer verzonnen.

Gewoon om 19:00 zou zo erg nog niet zijn. Voor sommigen te vroeg, maar als je kinderen hebt die gek van voetbal zijn is het wel lekker dat ze ook eens kunnen kijken zonder discussie over op tijd naar bed gaan.

En.... bij mij gaat elke ochtend om 6:00 uur de wekker. Een wedstrijd kijken die pas om 23:00 afgelopen is vind ik ook niet ideaal.

alles kan off-topic

• Curva
  • Laatst online: 16-12-2025
Gonadan schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 08:31:
[...]

Hij is pas twintig en ook weer niet zo vaak echt geblesseerd geweest. Het probleem is alleen dat de laatste een flinke knieblessure was dus dat duurt nogal even. Daarnaast is het ook niet zo handig om precies aan het begin van een trainingskamp geblesseerd te raken, dat gooit je glazen aardig in. :P
Daarvoor heeft hij het bij Jong Ajax eigenlijk prima gedaan. Mocht hij nu écht fit worden en wat stappen gemaakt hebben dan zie ik hem wel aan de deur kloppen. Feitelijk kan hij dan hetzelfde brengen als Kluivert dus waarom zou je hem dan geen kans geven.
Als ie inderdaad het niveau Kluivert is, hoeft ie van mij geen kans te krijgen. Dat is imo ook een zeer beperkte speler en teert vooral op de faam van z'n pa. Wat bij die jongens zo jammer is, is dat ze maar 1 of 2 'trucjes' kennen/doen (idem voor Younes). Bij Kluivert wist je namelijk al dat hij naar binnen wilde en ging schieten. Bij Cerny zag ik ook telkens dezelfde actie, op den duur is dat erg gemakkelijk te verdedigen.

Ik was mij er niet helemaal van bewust dat Cerny pas 20 is, ik dacht eerder 23. Hopelijk kan die mij verassen en heeft hij daadwerkelijk stappen gemaakt.

PSN: Curvaa_

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ankona schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:01:
[...]

Die 5 minuten doen het, wie heeft dat nou weer verzonnen.

Gewoon om 19:00 zou zo erg nog niet zijn. Voor sommigen te vroeg, maar als je kinderen hebt die gek van voetbal zijn is het wel lekker dat ze ook eens kunnen kijken zonder discussie over op tijd naar bed gaan.

En.... bij mij gaat elke ochtend om 6:00 uur de wekker. Een wedstrijd kijken die pas om 23:00 afgelopen is vind ik ook niet ideaal.
Anders kun je qua wedstrijden waarschijnlijk te dicht op elkaar komen als de eerste uitloopt.
Bij de EL was het ook altijd 19:00 en 21:05.

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09-2025
Oh boy, Nicolai Jorgenson is weer geblesseerd geraakt bij een oefenwedstrijd :F

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

perryvdbosch schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:53:
Weg kampioenschap oOo
Ach jah, samen in de lappenmand met Kasper Dolberg.

[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 18-09-2018 12:06 ]

Verwijderd

Curva schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:21:
[...]

Als ie inderdaad het niveau Kluivert is, hoeft ie van mij geen kans te krijgen. Dat is imo ook een zeer beperkte speler en teert vooral op de faam van z'n pa. Wat bij die jongens zo jammer is, is dat ze maar 1 of 2 'trucjes' kennen/doen (idem voor Younes). Bij Kluivert wist je namelijk al dat hij naar binnen wilde en ging schieten. Bij Cerny zag ik ook telkens dezelfde actie, op den duur is dat erg gemakkelijk te verdedigen.

Ik was mij er niet helemaal van bewust dat Cerny pas 20 is, ik dacht eerder 23. Hopelijk kan die mij verassen en heeft hij daadwerkelijk stappen gemaakt.
Ik denk dat je Kluivert dan toch wat tekort doet. Door zijn transfersoap en zijn keuze voor Roma kan hij er niks van.

Hij is zeker geen ervaren speler waar je altijd op kan rekenen, maar zijn enige wapen is overdreven. Overigens kun je dat van Robben dan ook zeggen.
Zijn dribbel is gewoon erg goed en zijn traptechniek is ook bovengemiddeld. Heeft zeker de mogelijkheden om het uiteindelijk te redden bij een club als Roma.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:06
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:20:
[...]

Ik denk dat je Kluivert dan toch wat tekort doet. Door zijn transfersoap en zijn keuze voor Roma kan hij er niks van.

Hij is zeker geen ervaren speler waar je altijd op kan rekenen, maar zijn enige wapen is overdreven. Overigens kun je dat van Robben dan ook zeggen.
Zijn dribbel is gewoon erg goed en zijn traptechniek is ook bovengemiddeld. Heeft zeker de mogelijkheden om het uiteindelijk te redden bij een club als Roma.
Nouja, Kluivert heeft niet echt zoveel laten zien bij Ajax alleen als 't af en toe een keertje meezat. Echt weinig over te zeggen en om een vergelijking te maken met Robben gaat ook wel wat ver. Een vergelijking met Bergwijn lijkt me meer op z'n plaats, die heeft een beetje hetzelfde probleem. Af en toe is het leuk en aardig, maar meestal zie je 'm niet. Is nog maar te zien of dat gaat verbeteren, maar voor NL elftal zou het mooi zijn iig. Heb er zelf iig niet al te veel vertrouwen in, maar 't zou mooi zijn :P

• Gonadan

Gonadan

Curva schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:21:

Met Kluivert was niet veel mis. Jong, potentie en af en toe leuke acties. Uiteraard had hij nog een lange weg te gaan, maar dat is te verwachten op die leeftijd.
Je zult mensen echter wel kansen moeten geven wil je kunnen verwachten dat ze daadwerkelijk verder ontwikkelen. Dus al Cerny straks het niveau Kluivert kan halen en dan verder groeien dan vind ik dat hartstikke prima. Blijft hij echter op dat niveau hangen dan is het uiteraard een ander verhaal.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
perryvdbosch schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:53:
Deense genen zijn niet goed geloof ik, of zijn ze in een blessure staking voor de Deense Bond :P

• Harribo
Typhone schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:05:
[...]

Weg kampioenschap oOo
Ach jah, samen in de lappenmand met Kasper Dolberg.
Zitten stiekem samen in de bananenbar

Dus om 19:00 al? Thanks voor de tip

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 18-09-2018 14:14 ]

• Martinusz
Harribo schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:12:
[...]

Zitten stiekem samen in de bananenbar

Dus om 19:00 al? Thanks voor de tip
18:55!!! :o

• Harribo
Oh ja anders mis ik het eerste doelpunt van Barcelona.

Lees mooie teksten op vi:
"psv wil verrassen"
Hendrix:"het zal niet makkelijk worden voor Barcelona"
🙂

• Deadsy
Harribo schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:19:
[...]

"psv wil verrassen"
🙂
O Hendrix zegt het. Dan weet je dat het goed komt

Verwijderd

Snowdog schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:35:
[...]

Nouja, Kluivert heeft niet echt zoveel laten zien bij Ajax alleen als 't af en toe een keertje meezat. Echt weinig over te zeggen en om een vergelijking te maken met Robben gaat ook wel wat ver. Een vergelijking met Bergwijn lijkt me meer op z'n plaats, die heeft een beetje hetzelfde probleem. Af en toe is het leuk en aardig, maar meestal zie je 'm niet. Is nog maar te zien of dat gaat verbeteren, maar voor NL elftal zou het mooi zijn iig. Heb er zelf iig niet al te veel vertrouwen in, maar 't zou mooi zijn :P
Waarom wordt er meteen gedaan of je iemand letterlijk vergelijkt als je gewoon een voorbeeld aanhaalt?
Ik geef alleen aan dat slechts 1 wapen hebben prima is omdat er zelfs topspelers zijn die dat hebben.
Beter 1 ding heel goed kunnen dan 10 dingen redelijk

• toolkist
  • Niet online
[...]

"psv wil verrassen"
🙂
Klinkt als Groenendijk voor de wedstrijd tegen PSV :X
JST94 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 08:06:
[...]
Dat zijn de Feyenoord prijzen, bij ons gaat ie nu nog voor minimaal het dubbele weg ;)

Prima juist. Stadion zit toch wel vol en de tv kijkers kunnen zo mooi 2 hele wedstrijden zien ipv een schakelprogramma. Als je kleine zo jong is dat ie om 18.55 naar bed gaat, kan 10 minuutjes vroeger ook wel zonder problemen.

• ST10©DE
  • Laatst online: 20:18

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:27:
[...]

Klinkt als Groenendijk voor de wedstrijd tegen PSV :X
Klinkt als ajacieden vorig jaar, vijf wedstrijden voor eind. :X

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07:32

Qu3st

toolkist schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:27:

Prima juist. Stadion zit toch wel vol en de tv kijkers kunnen zo mooi 2 hele wedstrijden zien ipv een schakelprogramma. Als je kleine zo jong is dat ie om 18.55 naar bed gaat, kan 10 minuutjes vroeger ook wel zonder problemen.
En je kunt ook ff op pauze zetten als je daar nog mee bezig bent, kun je in de rust zo weer doorspoelen en kijk je weer live mee.

• Snowdog
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:04:
[...]

Waarom wordt er meteen gedaan of je iemand letterlijk vergelijkt als je gewoon een voorbeeld aanhaalt?
Ik geef alleen aan dat slechts 1 wapen hebben prima is omdat er zelfs topspelers zijn die dat hebben.
Beter 1 ding heel goed kunnen dan 10 dingen redelijk
Ok, sorry, zie nu pas waar je op reageerde in 1e instantie. Ik zou het niet eens een wapen van Kluivert willen noemen eigenlijk. Maarja, we zien wel wat ervan gaat komen. Ik verwacht er iig niet teveel van, zal over een x aantal jaar wel ergens in het (de?) Championship spelen ofzo.

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Gevalletje makkelijk scoren deze quote? Uit hetzelfde artikel:
"We moeten gewoon ervoor zorgen dat we onze zaakjes goed voor elkaar hebben. Dat kan ik nu wel stoer zeggen, maar ik weet ook heus wel dat zij alsnog een mindere dag moeten hebben, als wij goed staan."

En dit is de bewuste zin:
"Barça, Tottenham en Inter zullen tegen ons favoriet zijn. Zij moeten winnen van ons. Geloof me, dat wordt echt niet makkelijk."

Over stemmingmakerij gesproken...

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Komen er nog wat verwachtingen van de heren PSV'ers of is het achteraf weer de grote 'zie je wel want' 'ik dacht het wel zus' en blabla show?

Ik ben wel eens benieuwd hoe die er tegen aankijken. Na het eerste jaar Real Madrid weet ik nog dat het bibberen was in de Ajax gelederen.

• Alsatian
  • Niet online
Ik ben supporter van PSV en verwacht gewoon een nederlaag vandaag. Schade beperkt houden en met een goed gevoel en een leerzame ervaring terug naar Eindhoven.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Barcelona is niet in grootse doen vooralsnog dus dat scheelt. Maar in de CL zijn die meestal wel wat beter. Jammer dat PSV vandaag Tottenham niet thuis had getroffen. Dat had ik zeer interessant gevonden.

• Martinusz
Typhone schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:14:
Komen er nog wat verwachtingen van de heren PSV'ers of is het achteraf weer de grote 'zie je wel want' 'ik dacht het wel zus' en blabla show?

Ik ben wel eens benieuwd hoe die er tegen aankijken. Na het eerste jaar Real Madrid weet ik nog dat het bibberen was in de Ajax gelederen.
Gisteren al gevraagd, wel alles lezen he :P

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:20:
[...]

Gisteren al gevraagd, wel alles lezen he :P
Ik werd gemute na wat kritiek. :*)

• Alsatian
  • Niet online
Ach, wat is niet in grootse doen. Laatste 6 wedstrijden gewoon gewonnen. Zullen er alles aan willen doen dit jaar de Champions League te winnen. Ik maak me geen illusies..

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ja pick one: PSG, Man City, Juve, Real Madrid, Barca. Wie gaat er winnen?

• Alsatian
  • Niet online
Ik doe eens gek. Liverpool.

• Snowdog
Lijkt me logisch dat PSV gewoon een dikke nederlaag gaat incasseren vanavond. Laat me graag verrassen, maar tegen een club als Barca gaat dat denk ik echt niet lukken vrees ik.

Ik denk (had het al eerder gezegd) dat als PSV deze hele CL 1 puntje pakt dat ze het al best aardig hebben gedaan.

• Martinusz
Dik verliezen hoeft toch niet? Het is niet zo dat Barca in de competitie ook alles met 8-0 wint van alles onder plek 6. PSV en Ajax zouden in Spanje prima in de middenmoot kunnen mee doen.
De promovendus gaf ook aardig tegengas tegen Barca...alleen bij een 2-2 vonden ze het wel genoeg en toen werd het dus wel 8-2 :+

• Snowdog
Martinusz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:38:
Dik verliezen hoeft toch niet? Het is niet zo dat Barca in de competitie ook alles met 8-0 wint van alles onder plek 6. PSV en Ajax zouden in Spanje prima in de middenmoot kunnen mee doen.
De promovendus gaf ook aardig tegengas tegen Barca...alleen bij een 2-2 vonden ze het wel genoeg en toen werd het dus wel 8-2 :+
Haha, nouja ik denk dat Nederlandse clubs doorgaans wat anders spelen dan de wat mindere ploegen daar. En aangezien v Bommel al had aangegeven hetzelfde spel te willen spelen, vrees ik het ergste :P

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Inderdaad, Barcelona is nog absoluut niet de vliegende vlinder die ze ooit zijn. PSV daarentegen draait als een tierelier.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Snowdog schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:41:
[...]

Haha, nouja ik denk dat Nederlandse clubs doorgaans wat anders spelen dan de wat mindere ploegen daar. En aangezien v Bommel al had aangegeven hetzelfde spel te willen spelen, vrees ik het ergste :P
Dat is ook gewoon een beetje bluffen denk ik. Van Bommel zal ze echt wel compacter, minder naïef en loerend op een scherpe counter het veld in sturen ;)

Ik denk overigens dat Barcelona een reguliere overwinning gaat boeken, 2 of 3 tegen 0 en daarna geloven ze het wel.

• Snowdog
Joster schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:45:
[...]

Dat is ook gewoon een beetje bluffen denk ik. Van Bommel zal ze echt wel compacter, minder naïef en loerend op een scherpe counter het veld in sturen ;)

Ik denk overigens dat Barcelona een reguliere overwinning gaat boeken, 2 of 3 tegen 0 en daarna geloven ze het wel.
Ja dat denk ik ook wel idd, maarja ze hebben nu echt ff Cocu stijl nodig als ze een resultaatje willen boeken. Maja, vrees zelfs dan idd ook dat het gewoon een nederlaag gaat worden. Hoe dik die zal worden hangt vooral van Barca af waarschijnlijk. Maar heb weinig vertrouwen in onze defensie. Hoop iig dat de aanvallende spelers wat leuks kunnen laten zien en dat het niet 100% Barca gaat worden dat aan de bal is en kansen creeert.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-01 07:34
[...]

"psv wil verrassen"
🙂
Mooi want heb een toto op PSV gezet. Een euro, dat wel!

• Deadsy
Poulsen keert per direct terug bij Ajax als Stagiair.

ZOu hij tegen PSV gaan spelen?

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09-2025
Deadsy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 17:09:
Poulsen keert per direct terug bij Ajax als Stagiair.
Dat was echt een engnek van het niveau Toivonen, misschien zelfs erger :+

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:46
FC BARCELONA: Ter Stegen,Roberto,Piqué, Umtiti,Alba,Rakitic,Busquets,Coutinho, Messi,L.Suárez,Dembélé

PSV: Zoet,Dumfries,Schwaab,Viergever, Angelino,Rosario,Pereiro,Hendrix, Bergwijn,De Jong,Lozano

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Deadsy
perryvdbosch schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 17:11:
[...]

Dat was echt een engnek van het niveau Toivonen, misschien zelfs erger :+
Was wel leuk toen hij bij PSV Toivonen aanpakte

@Gynnad
Laten we eerlijk zijn. Speelt er bij de 11 van Barca nu 1 speler die dit PSV beter zou maken?

[ Voor 17% gewijzigd door Deadsy op 18-09-2018 18:12 ]

• Snowdog
Deadsy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:10:
[...]

Was wel leuk toen hij bij PSV Toivonen aanpakte

@Gynnad
Laten we eerlijk zijn. Speelt er bij de 11 van Barca nu 1 speler die dit PSV beter zou maken?
Nounou, de haat tegen Toivonen werd ook grotendeels door de media aangewakkerd, zoals de meeste dingen dezer dagen. Beetje jammer, zo overdreven was het allemaal ook weer niet.

• Deadsy
Snowdog schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:22:
[...]

Nounou, de haat tegen Toivonen werd ook grotendeels door de media aangewakkerd, zoals de meeste dingen dezer dagen. Beetje jammer, zo overdreven was het allemaal ook weer niet.
Yup de media, samen met de smerige schwalbes van Toivonen, de ellebogen en het smerige natrappen etc.

YouTube: Ola Toivonen "smeerkees" top 10

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 18-09-2018 18:26 ]

• Gonadan

Gonadan

Snowdog schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:41:
Dat heeft hij niet gezegd. ;)
Hij wil het systeem niet ineens helemaal omgooien dus de grote lijnen blijven hetzelfde. Hij had het wel over bepaalde 'accenten' die anders zouden worden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Snowdog
Deadsy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:25:
[...]

Yup de media, samen met de smerige schwalbes van Toivonen, de ellebogen en het smerige natrappen etc.

YouTube: Ola Toivonen "smeerkees" top 10
Nouja, kaarten aannaaien probeert iedereen wel, hij was er blijkbaar wat beter in. Da's het grootste deel van de top 10. Ellebogen zien we ook wekelijks wel, dus ook daar kijk ik niet van op. Die paar andere dingen, als dat het beste is wat je in een paar jaar eredivisie kunt vinden, dan heeft 'ie wat mij betreft een slechtere reputatie dan dat 'ie daadwerkelijk zon evil guy is (en daarmee wil ik niet zeggen dat hij een gemiddelde speler zou zijn of iets dergelijks, maar zijn reputatie is gewoon niet volledig terecht imo). Maja zal vast ook wat met de roze bril te maken hebben :P

• Martinusz
Als hij met VAR had gespeeld had hij vaak geschorst geweest vermoed ik :)

• Snowdog
Martinusz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:43:
Als hij met VAR had gespeeld had hij vaak geschorst geweest vermoed ik :)
Dat vermoed ik idd ook. Ondanks dat andere spelers die eenzelfde overtreding zouden maken niet direct rood zouden krijgen. Kan je natuurlijk zeggen, is ook wel toevallig dan die Toivonen daar altijd bij betrokken raakt en dat klopt ook wel. Maar uiteindelijk moeten er gewoon op gelijke overtredingen gelijke straffen staan.

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:22:
[...]

Yep dat was totaal de media en helemaal niet de belachelijke acties van hemzelf _O-
Niet te vergelijken met het bijten van Suarez natuurlijk, maar na Suarez toch wel het ergste varken wat ik op de NL velden gezien heb.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:47:
[...]

Yep dat was totaal de media en helemaal niet de belachelijke acties van hemzelf _O-
Niet te vergelijken met het bijten van Suarez natuurlijk, maar na Suarez toch wel het ergste varken wat ik op de NL velden gezien heb.
Die ultra lompe schopper van De Graafschap? Bot? Berend? Botman? Naam ff kwijt. Die kon er ook wat van. En die bejaarde schopper die later bij Heerenveen speelde. Naam ff kwijt.

• Snowdog
toolkist schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:47:
[...]

Nouja, Toivonen was een bloedirritante kerel, maar echt enorm over de schreef ging hij ook weer niet zo vaak volgens mij. Het probleem is dat hij door een beetje irritant te doen al zoveel aandacht kreeg dat als 'ie daarna voor grotere overtredingen waar andere spelers weinig aandacht om zouden krijgen direct een stuk meer aandacht kreeg. Dat idee heb ik iig en daarom vind ik het niet helemaal fair.

Dus ja, bloedirritante gast, maar dat is niet verboden. Vond het ook eigenlijk best een aardige voetballer, verbaast me eigenlijk wel dat 'ie er niks meer van gebakken heeft na PSV.

• Deadsy
Natuurlijk komt het vaker voor. Maar bij Toivonen kwam het bovengemiddeld vaak voor.
En de overtredingen die hij beging waren vaak smerig en onnodig.

Is soms een wonder dat hij niet diverse spelers van het veld geschopt heeft.

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:58
Waar is Angelinõ gebleven?

Oh haha, ze gebruiken zijn echte naam |:(

[ Voor 47% gewijzigd door vuurtjih op 18-09-2018 18:57 ]

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:57
Snowdog schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:51:
[...]
Dus ja, bloedirritante gast, maar dat is niet verboden. Vond het ook eigenlijk best een aardige voetballer, verbaast me eigenlijk wel dat 'ie er niks meer van gebakken heeft na PSV.
Van Bommel was hetzelfde type toch, misschien kijken we daar iets anders na ;)
Vaak zijn dit soort types erg vervelend, maar zeer prettig om in je team te hebben.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Deadsy
Bossie schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:55:
[...]

Van Bommel was hetzelfde type toch, misschien kijken we daar iets anders na ;)
Vaak zijn dit soort types erg vervelend, maar zeer prettig om in je team te hebben.
Vond hem toch iets minder erg dan Toivonen.

Aanvallend hoeft PSV zich denk ik geen zorgen te maken vanavond.
Het is vooral verdedigend dat ze een probleem hebben

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wat een janksfeer!!! Er zit niemand!

• Deadsy
Typhone schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:58:
Wat een janksfeer!!! Er zit niemand!
Misschien wisten ze niet dat het om 18:55 zou beginnen

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dit staat ver weg van Champions League voetbal. Serene rust van de tribunes. Lijkt wel bekerwedstrijd.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:57
Typhone schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:00:
Dit staat ver weg van Champions League voetbal. Serene rust van de tribunes. Lijkt wel bekerwedstrijd.
Tja, het is waarschijnlijk ook meer speciaal voor de PSV-fan dan voor de gemiddelde Barcelona fan ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Deadsy
Ze zitten tenminste lekker vooruit te voetballen.
Met wat mazzel betaald dit uit en komt PSV verrassend op voorsprong.

Maar waarschijnlijk word het afgestraft.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

PSV bovenliggende partij voorlopig! 😬

• Martinusz
Andere sfeer ja toen wanneer ik daar zat bij barca - AC Milan :o wat een sfeer was het toen.

• Deadsy
Martinusz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:03:
Andere sfeer ja toen wanneer ik daar zat bij barca - AC Milan :o wat een sfeer was het toen.
Hoeveel jaar geleden was dat?
Want tegenwoordig zou ik ze niet echt meer bij de top rekenen, hoogstens nog op naam.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nog steeds 0 - 0? Nou succes PSV, ik ga wat anders doen!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Het echte verschil tussen topclubs en wij in Nederland is toch echt het inspelen en de balcontrole. PSV net kans op gevaarlijke uitbraak, bal slecht ingespeeld...
Daarvoor ook al veel te harde bal op Pereiro die niet te controleren valt. Barca speelt 6x achter elkaar iemand vol in de dekking aan en zowel controle als snelheid van passen ruim in orde.

Oefff...Bergwijn. Scoor dan!

[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 18-09-2018 19:09 ]

• Martinusz
Deadsy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:03:
[...]

Hoeveel jaar geleden was dat?
Want tegenwoordig zou ik ze niet echt meer bij de top rekenen, hoogstens nog op naam.
2012 :) met Seedorf bij Milan.
Met eigen ogen gezien hoe goed Messi is, en dat is niet normaal :N

• Deadsy
Typhone schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:08:
Het echte verschil tussen topclubs en wij in Nederland is toch echt het inspelen en de balcontrole. PSV net kans op gevaarlijke uitbraak, bal slecht ingespeeld...
Daarvoor ook al veel te harde bal op Pereiro die niet te controleren valt. Barca speelt 6x achter elkaar iemand vol in de dekking aan en zowel controle als snelheid van passen ruim in orde.

Oefff...Bergwijn. Scoor dan!
Toch ook allemaal wat meer klasse en ervaring.
En het shirt helpt denk ik ook wel een beetje. Je speelt dan toch met meer vertrouwen als je dat shirt aan hebt en je hebt alles spelers om je heen van top niveau.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:10:
[...]

2012 :) met Seedorf bij Milan.
Met eigen ogen gezien hoe goed Messi is, en dat is niet normaal :N
Verloor die dat jaar niet met 2:1 in de ArenA? :*)

• Deadsy
De Jong stomme amateur. Zo een kans gaan ze niet vaak krijgen

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Qua kansen is PSV gewoon sterker as we speak.

• Harribo
Geconcentreerd blijven dat is de kunst
Tot nu toe prima hoewel Messi die kans beter kon benutten

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wie was die vrouw in dat zwarte shirt? 😍

• Deadsy
Typhone schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:13:
Zeg dat nu niet te vaak, anders staat het straks plotseling 4-0

Moet toch welk een klote tocht zijn om bij het stadion te komen dat zoveel mensen geeneens de moeite nemen

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:13:
Zij weten bij Barcelona ook dat een Nederlandse club een hoop kansen nodig heeft. :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
Waar bij Barca alles in een lekkere flow gedaan word denken ze bij PSV teveel na wat ze met de bal gaan doen.
Dat is denk ik al een flink verschil.

O, bal aannemen, o hij moet voor mijn andere voet liggen etc.

• Martinusz
Typhone schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:11:
[...]

Verloor die dat jaar niet met 2:1 in de ArenA? :*)
Phoe....dat weet ik ff niet :p

Sfeer toen:

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

PSV gaat het nog moeilijk krijgen met Ajax. Die zijn in vorm toch echt van heel ander niveau dan dit Barcelona...
...
...
...
🤓

• Harribo
Jammer dat de Jong niet zo goed kan voetballen
Barca wel kansen maar ze doen er vrij weinig mee tot nu toe

• Deadsy
Viergever: Ja maar ik raakte de bal toch?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wat is die Pereiro slecht zeg. Aannames, voortzetting, passing, looplijnen. Net bij die overtreding op Lozano koos ie ook al verkeerde kant. Echt zonde. Ligt soms erg veel ruimte.
Die Angelino speelt wel ok trouwens.

[ Voor 17% gewijzigd door Typhone op 18-09-2018 19:26 ]

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ah Viergever speelt bij PSV tegenwoordig :)

• LZ86
Wat is die Viergever toch een partij armoedig he. Dat PSV die gehaald heeft is nog wel de grootste grap van het jaar.

Veel lege plekken trouwens...

[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 18-09-2018 19:27 ]

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hup messie

Elect a clown, expect a circus.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

En dan zo lullig achterkomen...

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Netjes hoor

• Deadsy
Wat deed Lozano daar? Kijken wie een scheet heeft gelaten?

Ach Viergever was gratis en voor de Eredivisie leuk. Probleem is dat het hun beste centrum verdediger is

• LZ86
Lekker gedaan 4-gever.........
Pagina: 1 ... 79 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.