"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
De eerste gele kaart voor Beugelsdijk was rood. Hij schopt Lozano gewoon, maar onder het mom van dat hij wat onhandig en lomp is, is het slechts geel. En de VAR vond het niet 100% rood dus greep niet in.OPSLAGHOND schreef op zondag 16 september 2018 @ 00:06:
Slechte tweede conclusie als je het mij vraagt, het laat zien dat dankzij de var zelfs Nijhuis een wedstrijd niet kan verkloten.
Uit dat moment kon Luuk de Jong ook nog eens vrij naar het doel lopen in een 3 tegen 2 situaties, maar juist Nijhuis, of all people, geeft geen voordeel.
En dan gaf Beugelsdijk ook nog een elleboog. Maar opnieuw onhandig en lomp. Als Sergio Ramos het zou doen zou iedereen twee keer moord en brand schreeuwen.
De VAR is ook niet heilig, want ik weet zeker dat als Nijhuis rood had gegeven in beide situaties dat de VAR het niet terug had gedraaid naar geel.
[ Voor 7% gewijzigd door Fleximex op 16-09-2018 08:47 ]
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Verschil is dat wij niet tevreden zijn met een beker, of 1x per 20 jaar kampioen wordenVerwijderd schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 23:08:
[...]
Met Feyenoord gaat het anders wel aardig de laatste seizoenen anders. Het is Ajax wat zo hongerig is geworden naar sportieve successen dat ze op een niet des Ajax manier geld uit zijn gaan geven afgelopen transferperiode.
Probleem is dat Beugelsdijk de "knuffelfactor" mee heeft sinds z'n "rustaaag". Waar die gast allemaal mee weg komt...Fleximex schreef op zondag 16 september 2018 @ 08:45:
[...]
En dan gaf Beugelsdijk ook nog een elleboog. Maar opnieuw onhandig en lomp. Als Sergio Ramos het zou doen zou iedereen twee keer moord en brand schreeuwen.
De VAR is ook niet heilig, want ik weet zeker dat als Nijhuis rood had gegeven in beide situaties dat de VAR het niet terug had gedraaid naar geel.
Ik ben heel benieuwd hoe dit zich gaat uitpakken in de CL! Al verwacht ik dinsdag weinig tegen Barca
Moeten we het hier nog even over hebben?Baseman77 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:36:
en meteen na het opstaan het geweldige nieuws lezen over de komst van Guti
Wat een weergaloos debuut
Mee eens, al maakt dit die 0-7 extra imponerend.RobbertC schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 20:25:
Het was vooral ADO wat er echt helemaal niks van bakte, PSV vond ik eigenlijk niet zo super goed.
Het zegt verder weinig, maar deze wedstrijd maakt het grootste verschil tussen Van Bommel en Cocu duidelijk. Waar Cocu het team zich liet inhouden na een voorsprong eist Van Bommel dat men door blijft gaan, heel fijn voor het publiek dit laatste.
PS: En dan durft die Meijers na afloop nog helemaal los te gaan over de scheids en het "in de weg staan en vervolgens het makkelijke vallen" van Luuk, die spoort echt niet
En wij zijn trouw.toolkist schreef op zondag 16 september 2018 @ 09:15:
[...]
Verschil is dat wij niet tevreden zijn met een beker, of 1x per 20 jaar kampioen worden
[...]
Feyenoord moet de komende jaren gaan bedenken wat ze willen. Want als ze een serieuze kampioenskandidaat willen worden moet er geld bij! Zo niet dan wordt je heeeeel af en toe toevallig kampioen. Allebei is goed, maar ikzelf hoop dat ze voor kampioenschappen gaan.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Laat ze eerst maar dat nieuwe stadion overlevenOMX2000 schreef op zondag 16 september 2018 @ 09:50:
[...]
En wij zijn trouw.
Feyenoord moet de komende jaren gaan bedenken wat ze willen. Want als ze een serieuze kampioenskandidaat willen worden moet er geld bij! Zo niet dan wordt je heeeeel af en toe toevallig kampioen. Allebei is goed, maar ikzelf hoop dat ze voor kampioenschappen gaan.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Jullie hebben iemand nodig die de club commercieel beter wegzet. Hele grote fanbase, maar toch (relatief) weinig sponsorinkomsten. Daar moet toch veel meer uit te halen zijn. In de Kuip heb je mbt loges niet veel mogelijkheden meer om uit te breiden, maar qua sponsoring en samenwerkingen etc toch zeker wel?OMX2000 schreef op zondag 16 september 2018 @ 09:50:
[...]
En wij zijn trouw.
Tegen een team wat al totaal op z'n gat lag. Dan nog is het erg netjes wat ie liet zien, maar laten we maar eens afwachten wat ie komende dinsdag en zondag laat zienBaseman77 schreef op zondag 16 september 2018 @ 09:17:
Moeten we het hier nog even over hebben?![]()
Wat een weergaloos debuut![]()
Tja, Meijers.. heeft ie denk ik van z'n trainer geleerd.PS: En dan durft die Meijers na afloop nog helemaal los te gaan over de scheids en het "in de weg staan en vervolgens het makkelijke vallen" van Luuk, die spoort echt niet
Zowel Ajax als PSV gaan hier en daar nog wel een paar puntjes laten liggen en dus zal het afhangen van de onderlinge duels. En ik denk dat PSV wederom aan het langste eind gaat trekken.Baseman77 schreef op zondag 16 september 2018 @ 09:17:
PSV en Ajax zijn dit seizoen (vooralsnog?) ver los van de rest van de Eredivisie.
Hopelijk zit ik ernaast
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja ik wilde nog posten maar zat in het stadion.Leon Zwiers schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 20:59:
Wat is het hier rustig? VAR keurt een goal van Ajax af en er word niets gepost?
Wat is die VAR enorm kut uitgevoerd wennen als je in het stadion zit. We stonden al op de banken en er werd alweer afgetrapt toen hij alsnog afgekeurd werd. Was echt zo'n oh ja moment, die is er ook nog. Ook geen idee of het terecht was, dat krijg je niet mee dus beginnen al die apen achter het doel te fluiten.
Het was vast een nuttig ingrijpen maar het zit nog niet in m'n systeem om de euforie uit te stellen tot minimaal vijf minuten na een doelpunt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Had jij anders verwacht dan?Leon Zwiers schreef op zondag 16 september 2018 @ 12:22:
Feyenoord begint weer eens kut... Daar is de 1-0 van AZ alweer
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En al het tweede talent van AZ. Die Stengs was echt veelbelovend en die is ook nog steeds out?Han schreef op zondag 16 september 2018 @ 12:57:
Pfffff... die beelden van die speler van AZ, Boadu. Dat ziet er niet best uit, die enkel wappert gewoon los onder zijn been, vreselijk. Denk dat alle enkelbanden zo ongeveer door zijn
@Lekkerboeie86
Qua assists doet Larsson het dit seizoen nog niet zo slecht geloof ik.
[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 16-09-2018 12:59 ]
Feyenoord gaat dit winnen. Van Den Brom kan geen team neerzetten dat punten over de streep trekt.
Feyenoord dit winnen? Mwah ik weet het zo net nog niet. Feyenoord was na een 20 minuten wel beter, maar het hele doelpunten maken is wel problematischFleximex schreef op zondag 16 september 2018 @ 13:02:
Retteketet AZ. Die staan weer te slapen. AZ voetbalt zoals vaker in fases wel leuk, maar er zit zoals gewoonlijk 0 zekerheid in dat team.
Feyenoord gaat dit winnen. Van Den Brom kan geen team neerzetten dat punten over de streep trekt.
Je speelt tegen AZ. Al ben je 85 minuten de mindere, dan scoor je vanzelf, in die 5 minuten dat je beter bent, meer dan AZLeon Zwiers schreef op zondag 16 september 2018 @ 13:10:
[...]
Feyenoord dit winnen? Mwah ik weet het zo net nog niet. Feyenoord was na een 20 minuten wel beter, maar het hele doelpunten maken is wel problematisch
Ik heb wel die indruk dat die spits tactisch gemist gaat worden, plus dat ik de indruk heb dat afgezien van de scherpte die weer ontbrak aan de aftrap Feyenoord in principe iets sterker is. Kortom, AZ zal wel winnen.Leon Zwiers schreef op zondag 16 september 2018 @ 13:10:
[...]
Feyenoord dit winnen? Mwah ik weet het zo net nog niet. Feyenoord was na een 20 minuten wel beter, maar het hele doelpunten maken is wel problematisch
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zo'n opmerking kan ook echt maar van 1 speler komen'Michael Bradley denkt dat hij een voetbalfilosoof is, maar ik heb meer doelpunten achter mijn naam dan hij wedstrijden heeft gespeeld, dus hij moet mijn regels volgen'
Het sluit mooi op elkaar aan. Dus nog even doorbijten. Maar zonder dollen is het wel een spannend potje. Dat vergoedt veel.Typhone schreef op zondag 16 september 2018 @ 13:38:
Even aangezet, ik zie Berghuis kansloos dribbelen, AZ een aanval verkeerd opzetten en 2 ballen over de lijn vliegen. Nope tijd voor Formule 1!
Geen idee wat voor niveau hij momenteel nog heeft, maar was destijds bij PSV best een aardige speler.'Limburgse transferstunt in de maak: Fortuna in gesprek met Dzsudzsák'
Fortuna Sittard is in gesprek met de transfervrije Balázs Dzsudzsák. 'Betrouwbare bronnen' laten dat dit weekend doorschemeren aan het regionale 1Limburg. De 31-jarige Dzsudzsák zit sinds deze zomer zonder club.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Welke hype? AZ moet flink veranderen willen ze echt een kans hebben om de top3 aan te vallen, te beginnen met instelling "moeten winnen ipv leuk voetballen" en een andere coach.Leon Zwiers schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:05:
Maar de AZ hype is ook weer voorbij. Die kunnen er tegen linkerrijtje ploegen echt niets van. Dat je van dit zwakke Feyenoord niet wint.....
Jij mag vaker dit soort uitspraken doen!Fleximex schreef op zondag 16 september 2018 @ 13:02:
Feyenoord gaat dit winnen.
Twee concurrenten die punten laten liggen; prima uitslag
Concurrentdvdkiwi schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:07:
[...]
Jij mag vaker dit soort uitspraken doen!
Twee concurrenten die punten laten liggen; prima uitslag
Jorgensen is toch op de terugweg? Hopelijk voor Feyenoord kan hij voor verandering zorgen, anders kan het nog wel eens een heel moeilijk/zwaar seizoen worden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het seizoen is voor Feyenoord al lang voorbij. 3e plek is het hoogst haalbare. Hopen maar dat ze dit aangrijpen om eens fors in te grijpen. Trainer eruit, v Geel eruit. Topsportklimaat neerzetten en flink de bezem door de selectie.OPSLAGHOND schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:29:
[...]
Jorgensen is toch op de terugweg? Hopelijk voor Feyenoord kan hij voor verandering zorgen, anders kan het nog wel eens een heel moeilijk/zwaar seizoen worden.
Ik bedoel, wie speelde er goed de laatste paar keer? Ayoub. Wie brengt Gio niet in? Ayoub.....
[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 16-09-2018 14:53 ]
Zeg maar voorspelbaar. En hij is zo voorspelbaar dat ze nergens weddenschappen durven aan te nemen op zijn wissels.OPSLAGHOND schreef op zondag 16 september 2018 @ 16:12:
Gio is wel heel erg consequent, wel jammer dat dat niet positief is.
Zoals ik al langer zeg, Gio en v Geel out.
Feyenoord had na het kampioenschap 2 opties. Een stap vooruit of een stap zijwaarts maar in plaats daarvan zetten ze een stap achteruit, dat hoeft niet perse slecht te zijn maar ze zetten echt een flinke stap achteruit.
Ja ze hebben niet de mogelijkheden van PSV en Ajax maar de schuld dat zo zoveel minder geworden zijn is gewoon grotendeels de schuld van Gio en v Geel.
De selectie is niet beter of gelijkwaardig maar flink minder.
Omdat men niet door selecteert en de trainer een tactisch onbenul is.
Wel 3x zoveel tegendoelpunten als AjaxLeon Zwiers schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 20:52:
PSV maakt wel indruk tnt. doelsaldo ook van 21-3. Ik vind ze meer indruk maken dan Ajax atm. Ben erg benieuwd naar volgende week
Wat voor een tegenstand heeft PSV nou gehad? Ajax heeft drie VCL's overleeft en iets betere ED-tegenstanders gehad.Leon Zwiers schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 20:52:
PSV maakt wel indruk tnt. doelsaldo ook van 21-3. Ik vind ze meer indruk maken dan Ajax atm. Ben erg benieuwd naar volgende week
Anyway, Feyenoord is inderdaad achteruit gegaan want AZ winnen ze normaliter met twee vingers in de neus.
Juist ja, VVV en Emmen zijn betere tegenstanders...... natuurlijkVincent Dave schreef op zondag 16 september 2018 @ 17:08:
[...]
Wat voor een tegenstand heeft PSV nou gehad? Ajax heeft drie VCL's overleeft en iets betere ED-tegenstanders gehad.
Anyway, Feyenoord is inderdaad achteruit gegaan want AZ winnen ze normaliter met twee vingers in de neus.
De VCL is natuurlijk top voor NL, maar tegen matige ploegen he, Sturm Graz, Luik en Kiev. PSV tegen BATE, ook niet de meest sprankelende tegenstander. Doet ook niet veel voor elkaar onder.
Alleen wint PSV wel telkens met grote cijfers, kreeg Ajax het voor elkaar om te verliezen van Heracles en bijna te verliezen van VVV. Nee, PSV overtuigt veel meer atm. Daarom ben ik erg benieuwd naar volgende week.
Heracles was een gelijkspel btw, maar dat weet jij ook. En ik zei 'iets' betere tegenstanders, VVV is beter dan PEC en ADO bijvoorbeeld en Vitesse is geen misselijke tegenstander. Ik zeg het derhalve als neutrale toeschouwer bovendien zegt doelsaldo mij helemaal niets want dat is per wedstrijd verschillend. Dat valt onder de definitie 'scorebordjournalistiek'.Leon Zwiers schreef op zondag 16 september 2018 @ 17:16:
[...]
Juist ja, VVV en Emmen zijn betere tegenstanders...... natuurlijkDenk dat de tegenstanders die beide ploegen hebben gehad heel vergelijkbaar zijn.
De VCL is natuurlijk top voor NL, maar tegen matige ploegen he, Sturm Graz, Luik en Kiev. PSV tegen BATE, ook niet de meest sprankelende tegenstander. Doet ook niet veel voor elkaar onder.
Alleen wint PSV wel telkens met grote cijfers, kreeg Ajax het voor elkaar om te verliezen van Heracles en bijna te verliezen van VVV. Nee, PSV overtuigt veel meer atm. Daarom ben ik erg benieuwd naar volgende week.
Volgens mij vergeet je ook nog dat PSV weinig overtuigend was tegen Zwolle en Fortuna. Vervolgend laten zowel Willem II en Den Haag zich naar de slachtbank leiden en dan is het ineens indrukwekkend?Leon Zwiers schreef op zondag 16 september 2018 @ 17:16:
[...]
Juist ja, VVV en Emmen zijn betere tegenstanders...... natuurlijkDenk dat de tegenstanders die beide ploegen hebben gehad heel vergelijkbaar zijn.
Volgende week wordt interessant, op basis van huidige cijfers de beste aanval tegen de beste verdediging, de op 1 na beste aanval tegen de op 1 na beste verdediging
Het is een wedstrijd op zich...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bijna verliezen van VVV? Bijna gelijkspelen bedoel je. Datzelfde PSV wat ontsnapte bij PEC en Fortuna en “gewoon” 4 punten minder had moeten hebben.Leon Zwiers schreef op zondag 16 september 2018 @ 17:16:
[...]
Datzelfde PSV wat uit pure armoede in elke zin hoop haalt uit Gutierrez en Lozano tegen freakin’ ADO wat hopeloos uit vorm is (marchandeert is beter) en idem FC Utrecht wat vandaag ook met 1:2 onderuit gaat tegen FC Emmen. Die grote cijfers zijn 4 semi eigen goals van ADO Den Haag en 3 mooie goals van eigen maak.
Dan gaat Eindhoven ook nog eens olie op het vuur gooien door te zeggen dat Ajax van alles koopt en dus moet na 4-jaar droogstand. Wat ze daar even vergeten is dat ze het zelf niet kunnen. Als er een jaar geen CL bij zit dan kan Ajax vrolijk ronddartelen en hebben ze in Eindhoven een serieus probleem. Er staat buiten de aankopen Tadic en Blind iets meer geld op het veld in Amsterdam dan in Eindhoven.
Het is bijna net zo lachwekkend als jullie ‘Jens’ die Feyenoord even goed vindt als 2 jaar geleden en nog in het kampioenschap gelooft. Terwijl Ajax al 9 punten los staat op Feyenoord (!) (voor het gemak heb ik de punten tegen Feyenoord alvast meegerekend).
Dat soort berichten maakt m’n weekend wel! 😎
LOLTyphone schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:41:
[...]
(voor het gemak heb ik de punten tegen Feyenoord alvast meegerekend).
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kom maar op met het programma dan!Hackus schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:02:
Op naar de CL matches
Champions League Speelronde 1
18.09. 18:55 Barcelona v PSV
18.09. 18:55 Inter v Tottenham
18.09. 21:00 Club Brugge v Dortmund
18.09. 21:00 Crvena zvezda v Napoli
18.09. 21:00 Galatasaray v Lok. Moskou
18.09. 21:00 Liverpool v PSG
18.09. 21:00 Monaco v Atlético Madrid
18.09. 21:00 Schalke 04 v Porto
19.09. 18:55 Ajax v AEK Athene
19.09. 18:55 Shakhtar v Hoffenheim
19.09. 21:00 Benfica v Bayern München
19.09. 21:00 Manchester City v Olympique Lyon
19.09. 21:00 Plzen v CSKA Moskou
19.09. 21:00 Real Madrid v AS Roma
19.09. 21:00 Valencia v Juventus
19.09. 21:00 Young Boys v Manchester United
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Voor mij ideaal, kan dinsdag mooi Liverpool erbij kijken en woensdag Bayern M na AjaxOPSLAGHOND schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:36:
Niet heel erg prettige tijden voor mij mbt Ajax en PSV, dan maar eten voor de buis.
Typhone schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:41:
[...]
Bijna verliezen van VVV? Bijna gelijkspelen bedoel je. Datzelfde PSV wat ontsnapte bij PEC en Fortuna en “gewoon” 4 punten minder had moeten hebben.
Not true.Datzelfde PSV wat uit pure armoede in elke zin hoop haalt uit Gutierrez en Lozano tegen freakin’ ADO wat hopeloos uit vorm is (marchandeert is beter) en idem FC Utrecht wat vandaag ook met 1:2 onderuit gaat tegen FC Emmen. Die grote cijfers zijn 4 semi eigen goals van ADO Den Haag en 3 mooie goals van eigen maak.
Dan gaat Eindhoven ook nog eens olie op het vuur gooien door te zeggen dat Ajax van alles koopt en dus moet na 4-jaar droogstand. Wat ze daar even vergeten is dat ze het zelf niet kunnen. Als er een jaar geen CL bij zit dan kan Ajax vrolijk ronddartelen en hebben ze in Eindhoven een serieus probleem. Er staat buiten de aankopen Tadic en Blind iets meer geld op het veld in Amsterdam dan in Eindhoven.
Het is bijna net zo lachwekkend als jullie ‘Jens’ die Feyenoord even goed vindt als 2 jaar geleden en nog in het kampioenschap gelooft. Terwijl Ajax al 9 punten los staat op Feyenoord (!) (voor het gemak heb ik de punten tegen Feyenoord alvast meegerekend).
Idd ja!Dat soort berichten maakt m’n weekend wel! 😎
Very true. Uitgaven die ze gedaan hebben waren puur na CL-plaatsing. Als je gaat kijken om wat voor bedragen dat ging (laag) dan zou ik daar niet zo zeker van zijn waarbij Ajax een veelvoud daarvan uitgaf met meer risico.
Het is jammer dat Ajax en PSV elkaar komende week treffen. Dat zegt over de onderlingen verhoudingen niet zoveel maar ik gok dat beide teams er flink opgaan in de CL komende week. Ik vond het al meevallen dat zowel Ajax als PSV met gas erop bleef spelen afgelopen weekend. Maar een tijdje terug had ik dat al voorspeld. Zodra de CL zeker is dan is Ajax stabieler rondom die wedstrijden. En dat bleek.
Thank you as always. Dinsdag voor het eerst sinds tijden weer eens een hele wedstrijd uitzitten, prima tijd kan ik gewoon op tijd naar het bedje.Hackus schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:22:
[...]
Je schrijf zelf dat PSV zonder CL plaatsing een serieus probleem heeft, daar versta ik iets anders onder dan grote bedragen aan spelers uitgeven. Een serieus probleem vind ik het wanneer je gedwongen wordt je beste spelers voor een lagere prijs dan marktconform te verkopen. Dat was bij PSV zeker niet aan de hand geweest. Dat Ajax meer geld heeft moge duidelijk zijn, maar sinds Tiny en Toon aan de leiding zijn (geweest) bij PSV calculeert men géén CL in om de begroting rond te krijgen. En de enige uitgave na CL plaatsing waren Guti en Behich. Angelino, Dumfries, Romero (deze zomer pas transfersom betaald) en Thomas waren al aangekocht.Typhone schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:14:
[...]
Very true. Uitgaven die ze gedaan hebben waren puur na CL-plaatsing. Als je gaat kijken om wat voor bedragen dat ging (laag) dan zou ik daar niet zo zeker van zijn waarbij Ajax een veelvoud daarvan uitgaf met meer risico.
Het is jammer dat Ajax en PSV elkaar komende week treffen. Dat zegt over de onderlingen verhoudingen niet zoveel maar ik gok dat beide teams er flink opgaan in de CL komende week. Ik vond het al meevallen dat zowel Ajax als PSV met gas erop bleef spelen afgelopen weekend. Maar een tijdje terug had ik dat al voorspeld. Zodra de CL zeker is dan is Ajax stabieler rondom die wedstrijden. En dat bleek.
Overigens, ook zonder CL plaatsing had PSV Guti kunnen halen, want het kwam door Pachuca die ineens veel van de transfersom af deed. Was PSV geplaatst en had Pachuca vast gehouden aan de oorspronkelijke vraagprijs dan had PSV hem alsnog niet gehaald.
[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 17-09-2018 09:28 ]
Tsja, Zlatan verliest de wedstrijd wel van Bradley...dat maakt het dan weer minder handigtoolkist schreef op zondag 16 september 2018 @ 13:33:
Zo'n opmerking kan ook echt maar van 1 speler komen
Hoezo had PSV “gewoon 4 punten minder moeten hebben”?Typhone schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:41:
Datzelfde PSV wat ontsnapte bij PEC en Fortuna en “gewoon” 4 punten minder had moeten hebben.
De blessuretijd telt niet meer mee ineens? Of telt een overwinning alleen als je makkelijk wint en het ruim voor het einde van de wedstrijd hebt beslist?
Wauw, frustratie much?Datzelfde PSV wat uit pure armoede in elke zin hoop haalt uit Gutierrez en Lozano tegen freakin’ ADO wat hopeloos uit vorm is (marchandeert is beter) en idem FC Utrecht wat vandaag ook met 1:2 onderuit gaat tegen FC Emmen. Die grote cijfers zijn 4 semi eigen goals van ADO Den Haag en 3 mooie goals van eigen maak.
Lozano is een fantastische speler (vorig seizoen al), scoort 2 keer tegen Ado en Guti beleeft een weergaloos debuut, heel vreemd en opvallend inderdaad dat er vervolgens positief over ze gesproken wordt
Maar goed, alle lovende verhalen over met name F. de Jong, Tadic en Ziyech negeren we verder gewoon, die bestaan eigenlijk ook helemaal niet. En als ze stiekem wel bestaan dan moeten die ook heel anders geïnterpreteerd worden. Ajax is gewoon de beste, PSV is zielig. Je weet toch.
Naast dat dit feiten zijn, waar en wanneer zegt Eindhoven dit en wie is/zijn Eindhoven?Dan gaat Eindhoven ook nog eens olie op het vuur gooien door te zeggen dat Ajax van alles koopt en dus moet na 4-jaar droogstand.
Zoals in die 4 jaar onder De Boer waarbij Ajax maar liefst 4x op rij kampioen werd en het Bayern van de Eredivisie ging worden??Wat ze daar even vergeten is dat ze het zelf niet kunnen. Als er een jaar geen CL bij zit dan kan Ajax vrolijk ronddartelen en hebben ze in Eindhoven een serieus probleem.
Waarna PSV vervolgens 2x kampioen werd, Feyenoord en weer PSV (en Ajax dus al 4 jaar op rij niet). Kort geheugen blijkbaar…
Right...van het rijtje Dumfries, Angelino, Thomas, Romero, Viergever, Unnerstall, Behich, Sainsbury en Guti is maar liefst 1 speler aangetrokken tijdens (nog niet eens na) de laatste wedstrijd tegen BATE.Typhone schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:14:
Very true. Uitgaven die ze gedaan hebben waren puur na CL-plaatsing.
Dus je praat (wederom) nogal onzin.
Klopt. PSV was verbaasd, wellicht een afspraak tussen Pachucac en Gutierrez dat, wanneer PSV CL haalt, hij daarheen zou mogen.Joster schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:27:
[...]
Overigens, ook zonder CL plaatsing had PSV Guti kunnen halen, want het kwam door Pachuca die ineens veel van de transfersom af deed. Was PSV geplaatst en had Pachuca vast gehouden aan de oorspronkelijke vraagprijs dan had PSV hem alsnog niet gehaald.
Steam ID = Ackerfiets
*knip* troll.Baseman77 schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:48:
Lozano is een fantastische speler (vorig seizoen al), scoort 2 keer tegen Ado en Guti beleeft een weergaloos debuut, heel vreemd en opvallend inderdaad dat er vervolgens positief over ze gesproken wordt
Ik doe een hele grote mea culpa wanneer Lozano en Gutierrez zichzelf morgen positief laten gelden. Daarmee bedoel ik niet dat PSV Barca wel even van de mat gaat spelen maar ik kan me de appelmand van Ajax nog herinneren jaren geleden tegen Real Madrid.
Overigens...
daar heb ik hier nog weinig over gehoord. Mag het eens gezegd worden dat die VAR fatsoenlijk werk levert? Die keurde terecht een goal bij Ajax af en een goal van Vitesse goed. Dat was 2 jaar geleden gewoon een valse 1-0 en een onterechte 0-1 afgekeurd. Beide doelpunten (eerste treffer) kunnen toch wel een balans in een wedstrijd beïnvloeden. Begrijp ik nu goed dat die niet bij alle wedstrijden actief is?
[ Voor 39% gewijzigd door naitsoezn op 17-09-2018 16:16 ]
PSV werd toch 2x (uit en thuis) weggespeeld tegen Utrecht vorig seizoen in de beginfase, maar PSV scoort dan een paar keer en dan is het verzet gebroken. Dat gelul dat clubs meer hun best doen tegen Ajax dan PSV of Feyenoord. Dan kun je ook zeggen dat NAC en Willem II dat tegen PSV doen. Maar dat is niet zo. Misschien alleen vanuit het publiek en dat dat dan invloed heeft op het veld.Typhone schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:11:
[...]
De kinderhand in Eindhoven is gauw gevuld.
FC Utrecht presteert NOOIT tegen PSV. ADO had een belchinees (gechargeerd gezegd) op de tribune zitten. Wat die aan het doen waren slaat nergens op uiteraard. Maar daar waren gelukkig meerdere analisten het over eens en niet alleen ik. De enige die dat aan 100% eigen kracht toedichten zijn de PSV'ers zelf.
De keren dat ze gas tegen kregen PEC en Fortuna zijn ze ultra goed weggekomen. Weggekomen niettemin maar om daar nou een hosanna en goede visie + beleid aan op te gaan hangen gaat mij wat te ver. De wereld was te klein geweest wanneer dat 2x een gelijkspel zou zijn geweest maar opportunisme viert immer hoogtij in de voetbalwereld nietwaar?
Ik doe een hele grote mea culpa wanneer Lozano en Gutierrez zichzelf morgen positief laten gelden. Daarmee bedoel ik niet dat PSV Barca wel even van de mat gaat spelen maar ik kan me de appelmand van Ajax nog herinneren jaren geleden tegen Real Madrid.
Overigens...
daar heb ik hier nog weinig over gehoord. Mag het eens gezegd worden dat die VAR fatsoenlijk werk levert? Die keurde terecht een goal bij Ajax af en een goal van Vitesse goed. Dat was 2 jaar geleden gewoon een valse 1-0 en een onterechte 0-1 afgekeurd. Beide doelpunten (eerste treffer) kunnen toch wel een balans in een wedstrijd beïnvloeden. Begrijp ik nu goed dat die niet bij alle wedstrijden actief is?
Als je tegen Utrecht of Ado, of NAC of Willem II, als Ajax of PSV zijnde punten verspeeld, heb je het toch echt zelf gedaan. PSV en Ajax hebben tegen deze clubs op elke positie een betere speler.
Een ander voorbeeld is De Graafschap - Ajax waar De Graafschap met een veel passie en strijd speelde. Maar omdat PSV met 1-3 van Zwolle won wordt dan vergeten dat Zwolle ook furieus aan de wedstrijd begon en met 2 huurlingen van Ajax ook gewoon er vol op gingen.
Het enige wat ik met je eens ben is dat Ajax dat niet meer heeft dan anderen, het zijn gewoon andere clubs waarmee ze dat hebben.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat hoort er ook wel bij vind ik. Wellicht is het credo 'meer hun best doen' niet helemaal juist want dat doen de supporters regelmatig meer.
Clubs spelen tegen de top anders, niet zozeer bewust met meer inzet. (mogelijk dat een individuele speler extra motivatie uit de omstandigheden haalt)Fleximex schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:59:
[...]
PSV werd toch 2x (uit en thuis) weggespeeld tegen Utrecht vorig seizoen in de beginfase, maar PSV scoort dan een paar keer en dan is het verzet gebroken. Dat gelul dat clubs meer hun best doen tegen Ajax dan PSV of Feyenoord. Dan kun je ook zeggen dat NAC en Willem II dat tegen PSV doen. Maar dat is niet zo. Misschien alleen vanuit het publiek en dat dat dan invloed heeft op het veld.
Als je tegen Utrecht of Ado, of NAC of Willem II, als Ajax of PSV zijnde punten verspeeld, heb je het toch echt zelf gedaan. PSV en Ajax hebben tegen deze clubs op elke positie een betere speler.
Een ander voorbeeld is De Graafschap - Ajax waar De Graafschap met een veel passie en strijd speelde. Maar omdat PSV met 1-3 van Zwolle won wordt dan vergeten dat Zwolle ook furieus aan de wedstrijd begon en met 2 huurlingen van Ajax ook gewoon er vol op gingen.
Tegen toppers is de strategie erop gericht om niet te verliezen. Dus vooral de verdediging dichtzetten en het veld klein houden. Dat is nou net waar onze toppers (met name Ajax en Feyenoord) veel moeite mee hebben, die hebben liever zwakke tegenstanders die als een kip zonder kop het spel proberen te blijven maken. Punt is gewoon dat PSV als enige een modernere stijl van voetbal heeft waardoor ze minder in de problemen komen tegen geparkeerde bussen.
alles kan off-topic
Gelukkig viel dat dus ook niet bij mij alleen op....Baseman77 schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:06:
De wereld is niet zwart-wit. Als PSV meerdere wedstrijden wint in blessuretijd, dan is dat aan de ene kant geluk en aan de andere kant kwaliteit. Dat jij vervolgens alles en iedereen de schuld geeft, PSV geen enkele credit wilt geven en aantoonbare onzin praat mag je alleen jezelf aanrekenen.
PSV doet het gewoon goed, veel beter dan menig had verwacht en nu met Guti verwacht ik (en vele anderen) nog veel meer van PSV. Zelden heeft een speler zoveel indruk achtergelaten bij een debuut in de hoogste divisie. Als hij werkelijk dit nivo heeft ()en kan vasthouden dan heeft PSV echt DE parel van de eredivisie op het veld staan. Dit kan er één worden van het nivo Ronaldo/Romario voor PSV.
Begin seizoen had iedereen (inclusief mijzelf) Ajax als de gedoodverfde nummer 1 staan maar inmiddels is dat PSV geworden voor mij. Ik hoop voor PSV dat de enorm zware CL poule geen verandering brengt hierin anders zie ik echt alleen PSV aan het einde bovenaan.
Hiermee zit je gewoon te trollen toch? Bracht @Baseman77 een beetje objectieve nuance aan in de discussie, flikker jij het zo weer overboord.rikoos schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:11:
Zelden heeft een speler zoveel indruk achtergelaten bij een debuut in de hoogste divisie. Als hij werkelijk dit nivo heeft ()en kan vasthouden dan heeft PSV echt DE parel van de eredivisie op het veld staan. Dit kan er één worden van het nivo Ronaldo/Romario voor PSV.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Eén wedstrijd, één heel erg makkelijke wedstrijd tegen een kansloze tegenstander en dan al de vergelijking met Ronaldo/Romario ... onvoorstelbaar!
Een héél klein beetje nuance schijnbaar, hij is het er schijnbaar wel mee eens.Gonadan schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:42:
[...]Hiermee zit je gewoon te trollen toch? Bracht @Baseman77 een beetje objectieve nuance aan in de discussie, flikker jij het zo weer overboord.
[ Voor 32% gewijzigd door OPSLAGHOND op 17-09-2018 13:58 ]
PSV doet het ook beter dan verwacht en dat Ajax de gedoodverfde kampioen is hoor je niet meer. En terecht wat mij betreft want dat vond ik vanaf minuut een al stompzinnig geleuter.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
19:00 wedstrijden, is dat nu met elke einde?Hackus schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:22:
[...]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat Ajax de gedoodverfde kampioen was kwam volgens mij vooral van andere supporters, niet of nauwelijks van Ajacieden. Die weten ondertussen wel beter mag ik hopen.Gonadan schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:58:
Je hebt het over de Henkies op z'n post neem ik aan? Die beschouw ik als oordeel over de gehele post van @rikoos, niet alleen het stukje wat ik citeerde. De rest ben ik het ook gewoon mee eens.
PSV doet het ook beter dan verwacht en dat Ajax de gedoodverfde kampioen is hoor je niet meer. En terecht wat mij betreft want dat vond ik vanaf minuut een al stompzinnig geleuter.
Met meer dan dat ben ik het niet eens, zeer zeker niet met de laatste zin.PSV doet het gewoon goed, veel beter dan menig had verwacht
Hoop dat ze het fantastisch doen in de CL maar in de Eredivisie mag het ook een keertje tegenzitten zodat de voetjes weer op de grond komen.
[ Voor 18% gewijzigd door OPSLAGHOND op 17-09-2018 14:06 ]
Het kwam van allerlei kanten; (huis)media, zogenaamde experts, supporters van andere clubs maar ook gewoon de minder realistische supporters van Ajax zelf. Dat we hier op het forum nog wel een redelijk aantal realistische voetbalfans hebben betekent helaas niet dat het niet door supporters geroepen is.OPSLAGHOND schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:02:
Dat Ajax de gedoodverfde kampioen was kwam volgens mij vooral van andere supporters, niet of nauwelijks van Ajacieden. Die weten ondertussen wel beter mag ik hopen.
Zaterdag in de metro vanaf de Arena heb ik mij weer helemaal kapot geschaamd voor de grote hoeveelheid supporters die gewoon echt niet snappen hoe je je fatsoenlijk gedraagt in het openbaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Of hij is wat overenthousiastGonadan schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:42:
Hiermee zit je gewoon te trollen toch?
Guti had natuurlijk een heerlijke invalbeurt en ik verwacht veel van hem, maar hij is geen Lozano of De Ligt (of F. de Jong, speciaal voor de Ajacieden hier
Idioten heb je overal, dat slaat zowel op het eerste als het tweede gedeelte.Gonadan schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:07:
[...]
Het kwam van allerlei kanten; (huis)media, zogenaamde experts, supporters van andere clubs maar ook gewoon de minder realistische supporters van Ajax zelf. Dat we hier op het forum nog wel een redelijk aantal realistische voetbalfans hebben betekent helaas niet dat het niet door supporters geroepen is.
Zaterdag in de metro vanaf de Arena heb ik mij weer helemaal kapot geschaamd voor de grote hoeveelheid supporters die gewoon echt niet snappen hoe je je fatsoenlijk gedraagt in het openbaar.
Mogelijk is hij dat wel, misschien zelfs beter dan Lozano, De Ligt of zelfs De Jong, maar na een wedstrijd als afgelopen zaterdag kun je daar nog helemaal niets over zeggen toch?Baseman77 schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:08:
[...]
Guti had natuurlijk een heerlijke invalbeurt en ik verwacht veel van hem, maar hij is geen Lozano of De Ligt (of F. de Jong, speciaal voor de Ajacieden hier). Hij is maximaal Europese subtop en geen top, wat voor Eredivisiebegrippen nog steeds een uitstekende speler betekent.
[ Voor 29% gewijzigd door OPSLAGHOND op 17-09-2018 14:10 ]
Toch is het een feit. Hij zegt namelijk niet meer dan dat hij ze bovenaan ziet. Dat zegt niet wat wij niet wat anders mogen zien toch?OPSLAGHOND schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:02:
Met meer dan dat ben ik het niet eens, zeer zeker niet met de laatste zin.
Hoop dat ze het fantastisch doen in de CL maar in de Eredivisie mag het ook een keertje tegenzitten zodat de voetjes weer op de grond komen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mee eens.OPSLAGHOND schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:08:
Mogelijk is hij dat wel, misschien zelfs beter dan Lozano, De Ligt of zelfs De Jong, maar na een wedstrijd als afgelopen zaterdag kun je daar nog helemaal niets over zeggen toch?
Het was voor mij wel een bevestiging, maar zijn structurele niveau moet hij natuurlijk nog aantonen.
Komt omdat ik die roze Ajax-bril mooier vindt dan de roze PSV-bril.Gonadan schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:09:
[...]
Toch is het een feit. Hij zegt namelijk niet meer dan dat hij ze bovenaan ziet. Dat zegt niet wat wij niet wat anders mogen zien toch?
Wat als hij morgen tegen Barca er 2 of 3 inschiet?Baseman77 schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:13:
[...]
Mee eens.
Het was voor mij wel een bevestiging, maar zijn structurele niveau moet hij natuurlijk nog aantonen.
Mag het hopen, maar zie het niet snel gebeuren.
[ Voor 33% gewijzigd door OPSLAGHOND op 17-09-2018 14:17 ]
Eind vh jaar weer stadhuisplein als ik zo afgelopen weekend even bekijk
En met supporters die elkaar de kop inslaan in het uitvak tijdens/na een met 0 - 7 gewonnen wedstrijd ...JdM schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:16:
Ah, de bash op Calimero PSV met hun gelukkige goals in de blessuretijd, door spelers die niet van eigen opleiding afkomen en met supporters die te nuchter zijn om tegen de tegenstander te zingen, waarbij ze vooral ook heel veel geluk en geen mooi voetbal neer kunnen zetten, is weer begonnen
Eind vh jaar weer stadhuisplein als ik zo afgelopen weekend even bekijk
Schade beperken.Martinusz schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:15:
En wat zijn de verwachtingen voor morgen @Baseman77 , @Fleximex ?
Schade beperken of gelijkspel eruit proberen te slepen?
Ondanks dat 'alles mogelijk is' wint een Nederlandse topclub niet meer van een Spaanse topclub, het verschil in budget en dus ook kwaliteit van spelers is immens geworden.
Tegen de Spurs kan het eventueel nog (want Engelse club) en Inter is (nog?) geen Italiaanse top, maar ook tegen die clubs verwacht ik eigenlijk een gelijkspel als maximaal haalbaar.
Maar ik laat me graag positief verrassen
Dat is in dit geval toch eigenlijk hetzelfde? Zo lang mogelijk die nul houden en hopen op die ene succesvolle uitbraak. Met wat mazzel scoort Barcelona dan niet vaker dan PSV.Martinusz schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:15:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Inderdaad, er gewoon voor gaan en hopen op het beste. Verliezen mag altijd tegen zo een tegenstander.St@m schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:48:
Morgen moet je gewoon voor een punt spelen. Punt. Lukt het niet, jammer dan. Maar gaan spelen en hopen dat het niet meer dan 3-0 wordt ofzo.. tja.. dan kun je de wedstrijd ook wel op papier afdoen.
Als je met een ruk instelling begint dan kun je net zo goed geeneens aan de CL beginnen.
Gewoon vrij spelen en yolo. Al verlies je met 6-0 dan kan je ten minste zeggen dat je het geprobeerd hebt. Een verlies is ingecalculeerd en er wordt toch eerst naar onderling resultaat gekeken (verwacht niet dat PSV in punten gelijk gaat eindigen met Barca).Martinusz schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:15:
Ik weet niet wat Van Bommel gaat doen. Met Rosario en Hendrix heb je een blok. Maar maakt dat nog uit tegen Barca? Kan je niet beter Guti opstellen voor Rosario en proberen te voetballen. Een middenveld met Hendrix, Rosario en Guti i.p.v. Pereiro kan ook nog.
Ik verwacht eigenlijk een simpel verlies, 2-0 ofzo. Je moet hopen dat je niet binnen 20 minuten een goal tegen krijgt. Dan heb je altijd nog een kans. Want een laagvlieger in de Spaanse competitie snoept ook wel eens een punt van Barca af. Dus waarom PSV dan niet.
Boeren drinken daarna altijd gemoedelijk een biertje samen, ies koeltoerOPSLAGHOND schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:18:
[...]
En met supporters die elkaar de kop inslaan in het uitvak tijdens/na een met 0 - 7 gewonnen wedstrijd ...
Verwijderd
Dat. Psv heeft ook wel een lekkere aanval hoor.Martinusz schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:11:
Ik denk dat wat dat betreft PSV juist het type voetbal speelt dat Barca niet zo lekker ligt, snelle omschakeling. Ik verwacht geen wonder, maar zou het niet gek vinden als het lastiger voor Barca wordt dan men nu denkt.
Deze wedstrijd is ook de kans: Barca zal PSV wellicht onderschatten. Indien ze niet winnen zijn ze nog gemotiveerder om alle overige wedstrijden te winnen
Ik hoop vooral dat het lastiger wordt dan Barca nu denkt.Martinusz schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:11:
Ik denk dat wat dat betreft PSV juist het type voetbal speelt dat Barca niet zo lekker ligt, snelle omschakeling. Ik verwacht geen wonder, maar zou het niet gek vinden als het lastiger voor Barca wordt dan men nu denkt.
Een beetje onderschatting vanuit het Spaanse kamp zou niet verkeerd zijn. PSV kan lekker zakelijk spelen en dan zijn er wellicht mogelijkheden.
Het nadeel is wel dat het de eerste wedstrijd is en Barcelona ook wel gebrand zal zijn om een goede start in de poule te maken. Dat ze er gewoon overheen blazen zie ik dan ook niet als onrealistisch scenario.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Uiteindelijk kan je in dit seizoen van PSV en Ajax nog weinig conclusies trekken. Beide clubs hebben relatief gemakkelijke wedstrijden gehad. Waarbij PSV tegen een normaliter moeilijke tegenstander (ADO) het buitengewoon gemakkelijk wedstrijd heeft gehad, mede dankzij ontzettend knullige fouten en het goed afronden van die kansen. Bij PEC komen ze dan weer zeer goed weg door nog in extremis te scoren waarbij de voetnoot wel is dat de wedstrijd tot het laatste fluitsignaal duurt. Waarbij Fortuna de degradatiekandidaat is en PEC Zwolle daar net iets boven zal hangen.
Daarnaast speelt Ajax tegen een Vitesse dat er die dag compleet geen zin in had en met Emmen en Groningen tegen twee degradatiekandidaten.
Al met al zijn de wedstrijden tot nu toe niet echt een graadmeter over waar beide ploegen staan en hoe ze zich bij enige weerstand gaan manifisteren. PSV is nogal afhankelijk van een aantal momentenvoetballers (Bergwijn, Pereiro, Lozano) en als het een wedstrijd er bij 2 van de 3 niet uitkomt is het direct een ontzettend lastige wedstrijd. Daarin is Ajax iets constanter maar ook die hebben geen tot weinig weerstand gekregen. Waar ik voor Ajax wel een risico zie is dat ze zodra ze voor staan ze in een andere modus lijken te gaan voetballen. Er komt wat meer gemakzucht (en wellicht spelplezier) in het spel waardoor ze potentieel de tegenstander terug het zadel in helpen
[ Voor 16% gewijzigd door naitsoezn op 17-09-2018 16:19 . Reden: Reactie op verwijderde quote weggehaald ]
alles kan off-topic
Zo vaak verliest PSV toch niet in de laatste minuten?Ankona schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:41:
Wie weet wordt het een echte PSV wedsrijd. Tot de 70'ste minuut een veld overwicht voor Barca daarna wat meer evenwicht. In de 88e minuut de 1-0 en diep in blessuretijd misschien nog een tweede.
Als je dan flauw wilt doen, zet dan de score goed neer
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Omdat dit Champions League is? En Barcelona er op gebrand zal zijn de eerste thuiswedstrijd er het maximale uit te halen. Ik vrees dat een 4-0/5-0 voor Barca reel is.Fleximex schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:06:
[...]
Want een laagvlieger in de Spaanse competitie snoept ook wel eens een punt van Barca af. Dus waarom PSV dan niet.
Denk dat o.a. Suarez ook wel redelijk gemotiveerd zal zijn en zijn tanden zal laten zien.
Jammer dat Bakkal niet meer bij PSV speelt.OPSLAGHOND schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:32:
Barcelona zal de eerste wedstrijd en ook thuis toch niet op halve kracht gaan spelen?
Denk dat o.a. Suarez ook wel redelijk gemotiveerd zal zijn en zijn tanden zal laten zien.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zou hem in de Eredvisie gewoon eens in de basis zetten.Martinusz schreef op maandag 17 september 2018 @ 19:00:
Gewoon Sierhuis minuten geven als het kan, die jongen is ook een prima spits tot nu toe.
Dat lag niet alleen aan Sierhuis geloof ik
Ik snap het wel hoor. Je komt als speler bij een elftal en dat wil je niet bij de "reserves" spelen. Drommel meldt zich af bij Jong Oranje, Dolberg doet dat bij Jong Ajax. Zou de KNVB hem nu ook moeten schorsen bij het grote Ajax?Gonadan schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:34:
Dolberg speelt toch niet mee met Jong Ajax, hij heeft nu weer knieklachten. Ja die gaat Klaas binnenkort wel naar de bank spelen.
[ Voor 31% gewijzigd door Martinusz op 17-09-2018 20:46 ]
Dit topic is gesloten.
![]()