[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.612 views

Onderwerpen

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
JST94 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:56:
Het moment voor supporters om aan te tonen dat het zonder politie kan. Maar hey, de mafklappers zullen het weer verpesten.
De burgemeesters zullen het geen kans geven.

alles kan off-topic

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:15

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wanneer wordt dat bekend? Want nu wacht iedereen op elkaar zo te zien en ik wil eigenlijk wel snel weten waar ik aan toe ben. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-01 12:13

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:59:
Wanneer wordt dat bekend? Want nu wacht iedereen op elkaar zo te zien en ik wil eigenlijk wel snel weten waar ik aan toe ben. :P
Hoe dicht woon je bij Amsterdam? :)

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:51
Typhone schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:47:
Oh shit, Ajax-Groningen staat op de schopstoel. Heerlijk weer al die stakingen. En dat midweeks inhalen gaat nog leuk worden.
Zou mij niet slecht uitkomen aangezien ik dan toch niet kan.. ;)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Die kunnen we toch gewoon op papier af doen met 3-0. :+

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:54
dutchgio schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:04:
Die kunnen we toch gewoon op papier af doen met 3-0. :+
Deal, want ik verwacht als de wedstrijd wel gespeeld wordt het 6-0 wordt tegen dit Groningen ;)

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:01:
[...]

Dat is het voordeel van jong oranje. Daar mogen "onze" spelers dat soort fouten maken, zodat ze dat in de Kuip niet doen.
Denk dat hij er zelf anders wel hartgrondig van zal balen anders.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:15

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Alkmaar

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:35
Typhone schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:47:
Oh shit, Ajax-Groningen staat op de schopstoel. Heerlijk weer al die stakingen. En dat midweeks inhalen gaat nog leuk worden.
Is er de mogelijkheid om een beveiligings bedrijf in te schakelen?
Wat het is dan of zelf even betalen of straks wanneer je een druk schema hebt even een wedstrijd tegen Groningen spelen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deadsy schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:31:
[...]

Is er de mogelijkheid om een beveiligings bedrijf in te schakelen?
Wat het is dan of zelf even betalen of straks wanneer je een druk schema hebt even een wedstrijd tegen Groningen spelen.
In principe zou dat niet nodig moeten zijn. Het is FC Groningen wat langs komt. Zitten daar sinds ze niet meer in die wijk van 'probleemwijken' zitten nog enigzins tokkies? Alleen wat opgeschoten studenten zo uit mijn hoofd. Lekker laten komen en broodjes geven en wat te drinken. En gewoon voetballen.

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 12-09-2018 15:36 ]

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09-2025
Typhone schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:34:
[...]

Lekker laten komen en broodjes geven en wat te drinken. En gewoon voetballen.
Kon het maar zo :-(

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:34:
[...]

In principe zou dat niet nodig moeten zijn. Het is FC Groningen wat langs komt. Zitten daar sinds ze niet meer in die wijk van 'probleemwijken' zitten nog enigzins tokkies? Alleen wat opgeschoten studenten zo uit mijn hoofd. Lekker laten komen en broodjes geven en wat te drinken. En gewoon voetballen.
Dit seizoen zit er vrijwel niemand op de tribunes bij Groningen.

• Deadsy
https://www.vi.nl/nieuws/...-theater-dit-moet-stoppen

Bijna alsof je een satire artikel zit te lezen

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Gonadan schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:41:
[...]

Gvd en ik ga zaterdag heen. :(
Gecondoleerd alvast RIP

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:33
Tja, heeft 'ie het zelf naar gemaakt toch.. Moet 'ie zich misschien maar eens vermannen. Zou hem ook nog eens een betere voetballer maken.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Had zo een de Speld artikel kunnen zijn.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Jammer dat Neymar nog zo jong is. Zou het niet erg vinden wanneer daar niet meer zoveel van te horen is.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:33
Typhone schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:53:
Jammer dat Neymar nog zo jong is. Zou het niet erg vinden wanneer daar niet meer zoveel van te horen is.
Inderdaad ja, dat zo'n mafkees ook nog een voorbeeld is voor heel veel jongeren :F

• toolkist
  • Niet online
Of zou hij doorhebben dat zijn eigen theater moet stoppen? :N

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:40:
[...]

Of zou hij doorhebben dat zijn eigen theater moet stoppen? :N
Misschien zit hij ons allemaal voor de gek te houden en doet hij al die onzin Expres. En over 10 jaar komt er opeens een internationale versie van bananasplit

Denk dat er nul zelf reflectie aanwezig is bij hem.
En de kliek rondom hem zal dit alleen maar versterken

Verwijderd

Robben viel voor minder tegen Mexico in Brazilië.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:47:
[...]

Robben viel voor minder tegen Mexico in Brazilië.
Und? Die zit vervolgens niet continu te janken dat ie zo oneerlijk behandeld wordt.

Verwijderd

toolkist schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:23:
[...]

Und? Die zit vervolgens niet continu te janken dat ie zo oneerlijk behandeld wordt.
Zeker waar. Neymar moet natuurlijk ook niet zo piepen.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:31

Baseman77

We move

Typhone schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:53:
Want?
Ondanks zijn aanstellerige gedrag is en blijft Neymar een van de beste voetballers van dit moment, een briljante aanvaller die alleen overtroffen wordt door Ronaldo en Messi. Waarbij Ronaldo net zo aanstellerig is.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Baseman77 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:14:
[...]

Want?
Ondanks zijn aanstellerige gedrag is en blijft Neymar een van de beste voetballers van dit moment, een briljante aanvaller die alleen overtroffen wordt door Ronaldo en Messi. Waarbij Ronaldo net zo aanstellerig is.
Neymar een briljante voetballer? Verre van dat. Valt vrijwel uitsluitend op met gedrag buiten het veld of negatief gedrag op het veld. De Messi en Ronaldo discussie zou ik niet willen starten.

• Baseman77

Baseman77

We move

Typhone schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:48:
Neymar een briljante voetballer? Verre van dat. Valt vrijwel uitsluitend op met gedrag buiten het veld of negatief gedrag op het veld.
Euhm, maar verder ben je niet biased ten opzichte van hem?
Hij was na Messi de belangrijkste aanvaller bij Barca, hij is de belangrijkste speler van Brazilië en hij loopt qua doelpunten (zo goed als) 1 op 1 bij PSG. Verder kan'ie er inderdaad weinig van ;w

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-01 20:17
Baseman77 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:14:
[...]

Want?
Absoluut niet. Hij is een van de meest gehypte, maar maakt de verwachtingen vooralsnog slechts sporadisch waar.

Bij barca in bepaalde wedstrijden wat laten zien, maar niet over langere periode continu beslissend zoals een messi en Ronaldo.
Nu doet hij het bij PSG maar Franse competitie is wat niveaus lager en in de CL redden ze het ook nooit tot nu toe.

Op het hoogste podium het WK had hij het moeten laten zien, maar zakte hij door het ijs door z'n maniertjes.

Leuke voetballer, in potentie misschien rijtje messi, Ronaldo, maar dan moet hij z'n instelling en mentaliteit verbeteren anders red hij het niet en blijft het "ik tegen de wereld".

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Baseman77 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:04:
[...]

Euhm, maar verder ben je niet biased ten opzichte van hem?
Hij was na Messi de belangrijkste aanvaller bij Barca, hij is de belangrijkste speler van Brazilië en hij loopt qua doelpunten (zo goed als) 1 op 1 bij PSG. Verder kan'ie er inderdaad weinig van ;w
Ik vind het niet zo knap qua doelpunten 1 op 1 te lopen. De belangrijkste speler van Brazilië is niks meer of minder dan het media circus eromheen. Ik heb hem het afgelopen WK meer zien 'Kerlonnen' dan voetballen.
Als je dan toch over aanvallers praat kijk eens naar Benzema en Bale bij Real Madrid. Daar is de absolute sterkhouder weg en daar staan er twee op zonder dat ze bij elke tik liggen te rollen alsof ze veranderd worden in een donut.

Neymar is zeer goed begrijp me niet verkeerd maar die is qua gedrag verre verwijderd van Ronaldo en Messi. Ik vind alles wat hij doet bedoeld zijn voor Neymar BV niet voor Brazilië NV om het zo maar eens te verduidelijken. Dat is bij die andere toch niet het geval.

• Baseman77

Baseman77

We move

KingKoning schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:07:
Bij barca in bepaalde wedstrijden wat laten zien, maar niet over langere periode continu beslissend zoals een messi en Ronaldo.
Hij speelde eerst samen met Messi, bij PSG is hij wel degelijk de beslissende speler.
Maar in 4 seizoenen bij Barca gemiddeld per seizoen 17 goals en 10 assists is niet beslissend zijn over langere periode? En vorig seizoen bij PSG in 20 wedstrijden maar liefst 19 goals en 13 assists achter zijn naam zetten is ook niet beslissend zijn?
Nu doet hij het bij PSG maar Franse competitie is wat niveaus lager en in de CL redden ze het ook nooit tot nu toe.
Messi wint nooit iets met Argentinië en heeft al 3 jaar de CL niet meer gewonnen, alsof hij ineens het voetballen verleerd is. Oftewel, 1 speler kan wel het verschil maken maar kan nooit een heel team door een heel toernooi heen slepen. Voetbal is en blijft een teamsport.
Op het hoogste podium het WK had hij het moeten laten zien, maar zakte hij door het ijs door z'n maniertjes.
Nu geef je de kern van het probleem aan, door zijn irritante gedrag vergeten blijkbaar sommigen hoe belachelijk goed hij kan voetballen.
Typhone schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:07:
Ik vind alles wat hij doet bedoeld zijn voor Neymar BV niet voor Brazilië NV om het zo maar eens te verduidelijken. Dat is bij die andere toch niet het geval.
Bij Ronaldo is dit wel degelijk ook het geval en Ronaldo wordt door velen beschimpt vanwege zijn egoïstische en egocentrische gedrag. Alleen waar Ronaldo en Neymar zich vinden in de importantie van hun uiterlijk, lopen ze qua gedrag in het veld uiteen. Ronaldo is irritant door zijn 'greyback' gedrag, het hoogste mannetje moeten zijn op de apenrots en alle aandacht op te eisen. Neymar heeft daar veel minder last van, alleen valt hij op door zijn enorm irritante en aanstellerige gedrag bij overtredingen op hem. Tijdens het afgelopen WK met name met zijn doorrollen na elke (klein) tikje _O-

Neymar heeft wel degelijk een punt als hij aangeeft dat er ontzettend veel overtredingen op hem worden gemaakt, maar zijn gedrag daarbij helpt hem totaal niet.
Ik wilde ook vooral duidelijk maken dat hij naast dit lachwekkende gedrag een echte wereldtopper is, er zijn maar zeer weinig aanvallers die beter zijn dan hij. Ik ben het overigens wel helemaal met je eens dat hij qua gedrag zeker nog geen wereldtop is.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 5
Zaterdag
15.09. 18:30 ADO Den Haag v PSV
15.09. 18:30 De Graafschap v VVV-Venlo
15.09. 20:45 Ajax v FC Groningen
15.09. 20:45 Willem II v Excelsior

Zondag
16.09. 12:15 AZ v Feyenoord
16.09. 14:30 scHeerenveen v Heracles
16.09. 14:30 NAC v Fortuna Sittard
16.09. 14:30 FC Utrecht v FC Emmen
16.09. 16:45 PEC Zwolle v Vitesse

[ Voor 5% gewijzigd door Hackus op 14-09-2018 18:04 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Deadsy
Beslissend zijn bij PSG in de Franse competitie. Wow.

Het is en blijft de Franse competitie waar hij beslissend is, niet echt een van de top competities.

Verwijderd

Hij staat niet op het niveau van Messi en Ronaldo, maar hij is wel duidelijk de nr 3.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:20
Hij is inderdaad zeker een nummer 3 achter Messi en Ronaldo.
Hij komt by far nog niet in de buurt van die 2, deze staan echt ver boven de rest.
Kijk even naar constante prestatie van bijv. Messi, van afgelopen 10! jaar:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Wed. Doelp. Ass.
40  16  13
51  38  17
53  47  11
55  53  24
60  73  29
50  60  16
46  41  14
57  58  27
49  41  24
52  54  16
54  45  18

Totaal wedstrijden: 567
Totaal doelpunten: 526 8)7 8)7 8)7 8)7
Totaal assists: 209 8)7

Betrokken dus bij 735!! doelpunten in 567 wedstrijden, buitenaards is dat.

Maar goed....terug naar de eredivisie met onze eigen toppers :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Baseman77

Baseman77

We move

Deadsy schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:30:
Beslissend zijn bij PSG in de Franse competitie. Wow.
Het is en blijft de Franse competitie waar hij beslissend is, niet echt een van de top competities.
Das waar, die Mbappé kan er eigenlijk ook vrij weinig van...
Martinusz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:43:
Kijk even naar constante prestatie van bijv. Messi, van afgelopen 10! jaar:
De cijfers van zowel Messi als Ronaldo zijn echt abnormaal goed, daar staat geen maat op _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Baseman77 op 14-09-2018 11:52 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hackus schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:51:
Eredivisie speelronde 5

Alle wedstrijden gaan door!

• Baseman77

Baseman77

We move

Er is inderdaad een akkoord en alle acties zijn van de baan d:)b

• DypFrys
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-01-2025
Mooi zo. Via m'n werk kaartjes gewonnen voor zondag Heerenveen - Heracles, hoef ik m'n zoon + vriendje ook niet teleur te stellen.

• Deadsy
Baseman77 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:51:
[...]

Dat zeg ik niet.
Maar presteren in de Franse competitie weegt toch een stuk minder zwaar dan presteren in Engeland of Spanje.

Neymar heeft het vooral tegen dat zoveel van zijn nieuws berichten draaien om negatieve dingen.

• toolkist
  • Niet online
Baseman77 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:36:
Nu geef je de kern van het probleem aan, door zijn irritante gedrag vergeten blijkbaar sommigen hoe belachelijk goed hij kan voetballen.
QFT. Die gast kan zo enorm goed voetballen, maar mist de instelling van CR7 en Messi.

Verwijderd

Hackus schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:51:
Eredivisie speelronde 5

Die wedstrijden om 12:15 en 16:15 vind ik persoonlijk maar helemaal niets. Jammer dat mijn club dan ook speelt.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-01 07:14
Baseman77 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:51:
[...]

Hij is bloedsnel, maar het is absoluut niet de volgende Messi of Ronaldo en dat zal ie nooit worden ook. Die gaan we voorlopig ook niet zien ben ik bang. Persoonlijk vind ik het dan ook totaal geen bijzondere voetballer, maar dat is persoonlijk. Messi en Ronaldo staan op zichzelf en komen bij mij in het rijtje der groten zoals Pelle, Cruijff, Maradonna, Van Basten etc.

Maar het zijn niet alleen cijfertjes die tellen, vind ik. Het is een combinatie van het talent, de kwaliteiten, de persoon zelf, het karakter, de uitstraling en iets onverklaarbaars zoals alle groten dat hebben. Het is iets ontastbaars wat iemand doet met mensen wat jou raakt wat iemand groot maakt. Bijna goddelijk. Het is iets raars, ik kan het ook niet uitleggen. Dit zijn zeer uitzonderlijke mensen en die worden maar zelden geboren en daar heb je er altijd maar een paar van. Maar de volgende voetbal grootheid heb ik persoonlijk in ieder geval nog niet gezien.

Oh ja, Dordt - Twente vanavond. Het schijnt los te gaan hier in de stad dus ik blijf mooi thuis. :+

[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 14-09-2018 17:09 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:33:
[...]

Die wedstrijden om 12:15 en 16:15 vind ik persoonlijk maar helemaal niets. Jammer dat mijn club dan ook speelt.
Snap het ook niet, maar gelukkig spelen wij morgenavond en kan ik mooi F1 kijken morgenmiddag.

Over Mbape, Ik vind het een talent die nu over het paard getild wordt. Hij maakt mooie acties, maar is ook vaak net zo dom bezig. Ik hoop dat hij niet meer streken overneemt., maat gewoon zijn kwaliteit toont.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Fleximex
Ik ben NEC - Jong PSV aan het kijken. Vermakelijke wedstrijd. En Ramselaar laat zich van zijn beste kant zien. Prachtige goal net.

4-4 lol. Toch zo even 8 doelpunten meegepikt in een Keukenkampioen Divisie wedstrijd ;)

Dag later:
En daar is Chucky weer. Zo attent op die terugspeelballetjes altijd.

Hoppa 0-2 in de extra tijd van de eerste helft

Ado maakt de reputatie ordinaire schop ploeg wel weer waar :r
Geheel onnodig als je ze vorige wedstrijd zag. Beugelsdijk had al 2x rood moeten hebben. Zelfs met VAR is dat blijkbaar nog te missen.

[ Voor 70% gewijzigd door Fleximex op 15-09-2018 19:49 ]

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Dat spelers als Meijers nog zulke acties besluiten te maken met de weet dat er zo veel camera's rond het veld staan. Blijft bizar omdat - zeker nu met de VAR - de kans groter en groter is dat het bestraft wordt.

Een speler aan de nek(?) omlaag trekken is bijzonder onhandig en bijzonder onnodig

[ Voor 16% gewijzigd door Napo op 15-09-2018 19:45 ]

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:06
Napo schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 19:44:
Dat spelers als Meijers nog zulke acties besluiten te maken met de weet dat er zo veel camera's rond het veld staan. Blijft bizar omdat - zeker nu met de VAR - de kans groter en groter is dat het bestraft wordt.

Een speler aan de nek(?) omlaag trekken is bijzonder onhandig en bijzonder onnodig
Ik dacht precies hetzelfde. Wat een ehh... niet slimme actie.

• Fleximex
Die El Khayati past echt totaal niet bij dit Ado. Veelste goed. Zonder hem zou er bijna geen voetbal in dat team zitten.

Hij kan beter bij een ploeg uit het rechter rijtje van Spanje spelen. Daar zou hij goed passen.

[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 15-09-2018 19:55 ]

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:31
Guti!! :D Lekker debuut!

[ Voor 4% gewijzigd door RobbertC op 15-09-2018 20:07 ]

• Snowdog
lol mooi debuut idd

• Fleximex
Guti naar Lozano en een goal. Dit is toch niet normaal bwahaaha *O*

Dat zullen wel weer veel Mexicaanse comments op de sociale kanalen van PSV zijn lol.

• Fleximex
Omg omg omg. Holy shit. Hij was dus niet voor niks gehyped. Wat een goal _/-\o_

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:39
Fleximex schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 19:55:
Die El Khayati past echt totaal niet bij dit Ado. Veelste goed. Zonder hem zou er bijna geen voetbal in dat team zitten.

Hij kan beter bij een ploeg uit het rechter rijtje van Spanje spelen. Daar zou hij goed passen.
Die wordt echt totaal overlopen in een competitie waar het tempo een stuk hoger ligt.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Sjit, dit belooft weinig goeds voor volgende week. :9~

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:31
Het was vooral ADO wat er echt helemaal niks van bakte, PSV vond ik eigenlijk niet zo super goed. Als je al een kansje gaat krijgen in Barcelona zal je toch scherper moeten zijn. De fouten die ADO maakt vandaag gaat Barca vast niet doen ;) En volgende week tegen Ajax mag er ook een (flink) schepje bovenop tegenover vandaag. Maar goed, 0-7, lekker debuut van Guti en meer dan heelhuids een uitwedstrijd voor een belangrijke week doorgekomen :)

• Snowdog
Nouja, ADO was inderdaad niet best, maar PSV was best aardig imo en ook weer niet zoveel weggegeven. ADO heeft de hele wedstrijd 1 kansje gehad ofzo? Maar goed, het zal inderdaad beter moeten, maar dat weten ze zelf ook wel. Denk dat je dat bij elke eredivisie wedstrijd wel kan zeggen though. Het is niet alsof Ajax met het niveau dat ze doorgaans halen in de eredivisie ook maar een potje in de CL zouden winnen :P

• Fleximex
Die Alfons Groenendijk is ook wel pijnlijk met z'n uitspraken dat ze PSV wel even pijn zouden doen en er op de zaterdagavond klaar voor zouden zijn. Not.

• Martinusz
Nou ga ik er standaard al niet vanuit dat ADO zijn best doet tegen PSV, maar 0-7 thuis :o gaat weer lekker met doelsaldo van PSV.

• Fleximex
Mag iedereen er even op attenderen dat 3 van de 7 goals in de extra tijd vielen O-)

Geluk...

...dwing je grotendeels zelf af

• Mugwump
Fleximex schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 20:29:
Die Alfons Groenendijk is ook wel pijnlijk met z'n uitspraken dat ze PSV wel even pijn zouden doen en er op de zaterdagavond klaar voor zouden zijn. Not.
Ik begrijp nu wel wat hij bedoelde met "VAR-gevoelig ploegje". :P
Veel dommer en opzichtiger kun je een overtreding in het strafschopgebied niet maken.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:22
Lekker dan. Fox ligt er weer eens uit.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat is ADO zwak, ongelooflijk. Laat onverlet dat 7 ballen in het netje leggen gewoon uitstekend is.

Volgende week de eerste wedstrijd tussen de 2 kampioenskandidaten. Erg benieuwd.

• LZ86
PSV maakt wel indruk tnt. doelsaldo ook van 21-3. Ik vind ze meer indruk maken dan Ajax atm. Ben erg benieuwd naar volgende week

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:53
Pfft psv weer met 2 goals de blessuretijd :+

• LZ86
Wat is het hier rustig? VAR keurt een goal van Ajax af en er word niets gepost? ;)

• Terranova
Leon Zwiers schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 20:59:
Wat is het hier rustig? VAR keurt een goal van Ajax af en er word niets gepost? ;)
Dat komt omdat Higler fluit, er is al berusting dat het niets gaan worden met zijn beslissingen

Niet dat het geen buitenspel was

[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 15-09-2018 21:02 ]

• MrMonkE
  • Laatst online: 23-12-2025

MrMonkE

★ EXTRA ★

Misschien omdat het terecht was? (Ik heb het gemist :) )

★ What does that mean? ★

• Terranova
Terranova schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:00:
[...]

Dat komt omdat Higler fluit, er is al berusting dat het niets gaan worden met zijn beslissingen

Niet dat het geen buitenspel was
Ik moet vaker klagen over die incapabele scheids :+

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het wereldrecord "omhoog vallen" is vandaag ook weer gezet. Man man.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ADO mag zo blijven spelen. Gauw naar de Keukendivisie!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:49

m0nk

16-09-2003 15.15

Wat een haat.. Nergens voor nodig..

En gelukkig was het tegen PSV, zie die liever weer kampioen worden dan Ajax..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:32
Oké bijdehandje, het was een terechte beslissing van de VAR.
Het is trouwens "wordt", niet "word" :+

Verder een matig potje.
We hoeven ook niet echt meer omdat Groningen daar geen aanleiding toe geeft.

En nog iets: kunstgras moet weg.
m0nk schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:21:

Wat een haat, nergens voor nodig ;)

Prettige wedstrijd verder! :)

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 15-09-2018 21:24 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Martinusz
m0nk schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:21:

:')

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Higler idioot. Hoe is dat geen geel mafkees?

• Terranova
Higler is weer lekker bezig...bijna elke Ajax overtreding is geel en groningen mag blijven schoppen. Wat een walgelijk slechte scheids is het toch.

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

-dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door m0nk op 15-09-2018 21:27 ]

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Typisch, nu opeens wel reacties. ADO wordt degradatie verwenst, dat is allemaal prima. Draai ik het om en dan wordt iedereen wakker.. :z

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

m0nk schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:26:
Typische nu opeens wel reacties. ADO wordt degradatie verwenst, dat is allemaal prima.
Dat is al 10 jaar niks nieuws onder de zon toch?

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
m0nk schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:27:
[...]

Typisch, nu opeens wel reacties. ADO wordt degradatie verwenst, dat is allemaal prima. Draai ik het om en dan wordt iedereen wakker.. :z
Sssht, daar mag je niets van zeggen anders worden er dadelijk weer tig posts weggehaald :+

• Martinusz
[...]

Je beticht mensen van iets en dan ga je zelf het ook doen, vandaar de :')

Sta er boven en negeer het ;)

• Superkiwi
Beetje lastig als je onderaan staat _O- _O-

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Matige eerste helft van Ajax. Zo veel overwicht, te veel combinaties, te vaak kiezen voor de moeilijkste optie en gewoon niet het overwicht omzetten in goals.

Tegen dit Groningen had het al lang 3 á 4-0 moeten staan.

Overigens te triest voor woorden dat Groningen geen enkele gele kaart heeft gehad. Die duw in de rug bij de zijlijn was het dieptepunt daarin, ongelofelijk.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Slechte flanken vandaag bij Ajax en ze zitten al in gallery play modus...

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Martinusz schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:37:
[...]

Je beticht mensen van iets en dan ga je zelf het ook doen, vandaar de :')

Sta er boven en negeer het ;)
Doe ik ook, is wel vaker geroepen over mijn club in dit topic, denk reageer een keer hetzelfde alleen dan andersom. Dan is het topic opeens te klein :+

Maare heb geen hekel aan Ajax oid hoor, vind Frenkie de Jong en De Ligt leuke spelers..

Laat het hier maar bij verder voordat het straks uit de hand gaat lopen.. :P

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@m0nk Je mag het balletje rustig kaatsen hoor. Beetje stangen kan geen kwaad en is nog nooit iemand dood aan gegaan.

• Superkiwi
Leuk goaltje.
Werd ook wel eens tijd :P

Verwijderd

[...]

Kop op, kan de besten overkomen dat ze hun dag niet hebben. Nu voel je je natuurlijk niet echt je van het maar een nachtje slaap (of een paar daarvan) en het gaat ongetwijfeld weer beter.

• Mugwump
Groningen lijkt vandaag ook vooral voor een zo minimaal mogelijke nederlaag gekomen te zijn.

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 22:14:
[...]

Kop op, kan de besten overkomen dat ze hun dag niet hebben. Nu voel je je natuurlijk niet echt je van het maar een nachtje slaap (of een paar daarvan) en het gaat ongetwijfeld weer beter.
Ohh dat ben ik ondertussen wel gewend van Den Haag, die hebben dat wel vaker :+ FC Emmen thuis bijvoorbeeld, daar was ik dan wel echt even ziek van... Offday tegen PSV, tja.. Dan gebeurd dit gewoon. En dan opeens zitten er een heleboel goede wedstrijden tussen. Denk dat de meeste dat wel hebben die een club supporten met een beperkt budget..

• Superkiwi
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 22:14:
[...]

Zegt onze Feyenoord ervaringsdeskundige :P

Jullie leggen ze wel echt panklaar vanavond jongens ;)

*edit
Net als Ziyech trouwens; strakke voorzet, prima goal!

[ Voor 68% gewijzigd door Superkiwi op 15-09-2018 22:22 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hoppa! Hakimmmmmmm

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Toppertje!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Een speler waarvoor je naar het stadion gaat. Ben blij dat we nog een seizoen kunnen genieten van Ziyech in de eredivisie :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hij en Frenkie brengen volgend jaar €100 miljoen in het laatje 😎

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Han schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 22:23:
[...]

Een speler waarvoor je naar het stadion gaat. Ben blij dat we nog een seizoen kunnen genieten van Ziyech in de eredivisie :)
Nog een seizoen genieten hopelijk.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:20
100 miljoen voor die 2? Nah, dat krijgen kleine landen nooit, dat betalen de clubs uit de grote landen elkaar wel, maar de eredivisie krijgt dat niet.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
90 miljoen dan ...

• Terranova
Blijft bizar dat Groningen geen geel krijgt...

• Martinusz
Lol die Beugelsdijk heeft nu al 5 gele kaarten op zak, wordt lang seizoen met schorsingen voor hem _O-

Immers ook lekkere pot, geeft 3 goals weg.

[ Voor 18% gewijzigd door Martinusz op 15-09-2018 22:38 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 22:18:
[...]

Zegt onze Feyenoord ervaringsdeskundige :P

Jullie leggen ze wel echt panklaar vanavond jongens ;)

*edit
Net als Ziyech trouwens; strakke voorzet, prima goal!
Met Feyenoord gaat het anders wel aardig de laatste seizoenen anders. Het is Ajax wat zo hongerig is geworden naar sportieve successen dat ze op een niet des Ajax manier geld uit zijn gaan geven afgelopen transferperiode. :P

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:06

Vos

AFCA

Ik heb de samenvatting net gezien van Ado. Wat een amateurs zeg. Dan was er kritiek op het spel van Emmen tegen Ajax. Wtf doet die Immers... En die 2 penals. Ongekend.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-01 22:38
Na vanavond 2 conclusies, wat is die Higler een slechte scheids. Nijhuis is een top scheids zolang er een var bij is. Zonder mist hij weleens wat belangrijke details.
Pagina: 1 ... 77 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.