[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.616 views

Onderwerpen

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:52

Vos

AFCA

De Ligt waarschijnlijk niet in de basis ivm lichte knieblessure :(

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
he poep, De Ligt is licht (no pun intended) geblesseerd en speelt niet vanavond :(

edit: je was me voor :)

[ Voor 14% gewijzigd door P.O. Box op 19-09-2018 12:24 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:49
Vos schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:24:
Sowieso niet in de basis.

Zal wel uit voorzorg zijn voor zondag :*)

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Vos schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:24:
Zoals ik lees is hij er zelfs helemaal niet bij -> https://www.telegraaf.nl/...oor-ajax-de-ligt-haakt-af

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:40

Qu3st

Zit Schuurs bij de CL selectie?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Waarschijnlijk niet, maar dat moet je ook nog niet willen.
die is er nog niet klaar voor.

De Telegraag meld Frenkie achterin en Eiting als vervanger op het middenveld. Weer geen Donny dus.

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:29

RBH

Ja. :)

Balen van De Ligt, Frenkie naar de verdediging denk ik?

• Qu3st

Qu3st

RBH schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:33:
[...]

Per graag :P
Nee denk dat inderdaad Frenkie naar achteren gaat.
@dutchgio ik hoop toch echt dat ie niet met Eiting komt, stel Donny op, die geeft alles!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:54
Gisteren verwacht dat het 4-1 zou worden, had alleen de afgekeurde goal van PSV nog niet meegerekend ;)
Voor vanavond gooi ik een 3-1 op het papiertje.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:45

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nu De Ligt niet mee doet wellicht de tegendoelpunten nog eens herzien. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
Neeeeeee, klote AD. Elke opstelling die ze voorspellen is verkeerd en nu hadden ze Ajax op ongewijzigd staan :(

Nu is op eens De Ligt geblesseerd waardoor het AD het alsnog verkeerd heeft :+

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-01 15:54
Qu3st schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:36:
[...]

Per graag :P
Nee denk dat inderdaad Frenkie naar achteren gaat.
@dutchgio ik hoop toch echt dat ie niet met Eiting komt, stel Donny op, die geeft alles!
Blind en Frenkie De Jong als centraal duo? Gewaagd.

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-01 12:21
Ik vind het ook maar gewaagd.. Zijn toch veel mensen die het opperen als idee en dat het best kan, want zo hebben we vaker gespeeld. Klopt zeker, maar niet met Blind en Frenkie.. Dan was het De Ligt en Frenkie.. Scheelt een hoop.

Sowieso hoop ik indien Frenkie CB gaat spelen, wel Eiting er voor en niet vd Beek. Toch meer verdedigende kwaliteiten.

Ik ben bang dat mensen over het verlies te Ligt denken :+

• Gonadan

Gonadan

Je kunt ook nog kiezen voor Wöber centraal en Frenkie er gewoon voor.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-01 16:31

Baseman77

We move

Deadsy schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:16:
Klopt, maar Schwaab heeft het in de Eredivisie al moeilijk dus dat hij in dit soort wedstrijden zware fouten gaat maken is te verwachten. Kan me voorstellen dat PSV in de winter of uiterlijk de zomer gaat kijken voor een nieuwe CV. Wanneer Viergever je beste CV is dan weet je dat het niet goed zit.
Als je onzin blijft herhalen is het nog steeds onzin hoor.
Degenen die wel opletten bij wedstrijden van PSV weten dat Schwaab de beste CV is van PSV, dat hij het al moeilijk zou hebben in de Eredivisie is vrij lachwekkend. En dat maakt Viergever dus de 2e beste CV van PSV. Wat prima is voor een transfervrije ervaren Nederlander.

Je kunt natuurlijk ook een hooguit matige CV halen als duurste aankoop ooit en als topverdiener, het is maar wat je prefereert.
Haal De Ligt weg bij Ajax en ze hebben meteen een probleem, hij is veruit de beste CV in de Eredivisie. Dan speel je met Wöber (7.5 miljoen gekost) en Blind (17,5 miljoen gekost), alsof dat duo beter is dan Schwaab (transfervrij) en Viergever (transfervrij). Al kan F. de Jong ook als CV spelen, wat verdedigend een risico is maar aan de bal een voordeel.

Ik ben het wel met je eens dat een top CV naast Schwaab niet zou misstaan, maar PSV had andere prioriteiten en ik geef ze groot gelijk. PSV heeft nu eenmaal niet zoveel geld als Ajax.
fevo-1190 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:13:
Nu zeggen bij nabeschouwing hoe slecht isimat inviel, maar bij de 3-0 moet schwaab gewoon meestappen en dus geen fout van isimat.
De 3-0 en 4-0 waren wel degelijk voornamelijk fouten van Isi, hij stapt beide keren volledig onnodig in en geeft daarmee Messi een vrije doortocht. En die weet daar wel raad mee.
Joster schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:11:
Vond de actie van Viergever verder niet heel debiel. Dembele was de bal al kwijt dus ik vond het twijfelachtig om daar een vrije trap voor te geven. Grootste fout werd 30 / 40 meter eerder gemaakt; het niet begaan van een professionele overtreding.
Mee eens!
Rosario had inderdaad daarvoor een overtreding moeten maken op Dembele. Wat hij achteraf ook toegaf, dure maar belangrijke les.
Zeg niet dat de bal van Messi houdbaar was, maar gezien de positionering van Zoet, de relatief lage balsnelheid en het weinig atletische duiken van Zoet vond ik dat ie zeker wel een stuk dichterbij had moeten zitten.
Zoet stond prima opgesteld en die bal was onhoudbaar. Juist door die relatief lage balsnelheid ging de bal over de muur en in de kruising, alsof een keeper die tegen kan houden. De keeper moet altijd zijn eigen hoek afdekken, wat inhoudt dat de vrije trap nemer veel meer moeite moet doen om te scoren. Maar ja, Messi...
PSV hield tot minuut 74 gewoon prima stand (ook al speelde Barcelona niet vol gas uiteraard) waarbij men in staat was het veld compact te houden en weinig grote kansen weg te geven. PSV heeft Barcelona onder de 2xG gehouden en dat is gewoon prima. Grootste reden imo dat het nog een afstraffing werd is dat Isimat inviel. Die stormde 2x blind naar voren waar 2 goals uit vielen.
Helemaal mee eens d:)b

Verwijderd

LoeWn schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:21:
Ik vind het ook maar gewaagd.. Zijn toch veel mensen die het opperen als idee en dat het best kan, want zo hebben we vaker gespeeld. Klopt zeker, maar niet met Blind en Frenkie.. Dan was het De Ligt en Frenkie.. Scheelt een hoop.

Sowieso hoop ik indien Frenkie CB gaat spelen, wel Eiting er voor en niet vd Beek. Toch meer verdedigende kwaliteiten.

Ik ben bang dat mensen over het verlies te Ligt denken :+
Dit inderdaad. De jong heeft best wel fysiek, maar is geen verdediger. Is ook niet slim naar een Wober of zelfs Schuurs. Wanneer krijgen die dan wel een kans?

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:25
Schuurs kun je niet ineens in deze CL wedstrijd droppen als ie daarvoor nog geen minuut in het elftal heeft gespeeld, dan kun je inderdaad beter een Frenkie achteruit zetten, of Wober CV, maar dan heb je 2 linkspoten CV dat is ook niet ideaal.

Wel een domper van de Ligt, maar hey dit is grote mannen voetbal, ook een de Ligt moet opgevangen kunnen worden. Die Grieken missen ook 2 spelers wegens een schorsing geloof ik.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Verwijderd

Martinusz schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:23:
Schuurs kun je niet ineens in deze CL wedstrijd droppen als ie daarvoor nog geen minuut in het elftal heeft gespeeld, dan kun je inderdaad beter een Frenkie achteruit zetten, of Wober CV, maar dan heb je 2 linkspoten CV dat is ook niet ideaal.

Wel een domper van de Ligt, maar hey dit is grote mannen voetbal, ook een de Ligt moet opgevangen kunnen worden. Die Grieken missen ook 2 spelers wegens een schorsing geloof ik.
Nee, maar Schuurs kan wel een plekje opschuiven in de rangorde. Bij blessure komt hij erin. Nu blijft dat Wober. Welk perspectief geeft dat? 2 linkspoten is ook geen ramp aangezien Frenkie toch veel de bal vraagt en krijgt en de opbouw verzorgt.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 15:09
@Baseman77
Dat jij het onzin vind betekend niet dat het onzin is.

Schwaab stond gisteren regelmatig lucht te dekken en dan heb ik het nog niet over die slechte terugspeelbal waar Zoet zich echt tot het uiterste moest rekken om hem te pakken.

• D-e-n
  • Laatst online: 23:32
RBH schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:33:
[...]

Dan spelen ze zonder echte centrumverdediger. Voeg daarbij dat de rechtsback ook al een aanvaller is en dan noem ik de opstelling er eentje in de categorie overmoedig. Het is ADO niet he.

• Fleximex
Deadsy schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:47:
@Baseman77
Dat jij het onzin vind betekend niet dat het onzin is.

Schwaab stond gisteren regelmatig lucht te dekken en dan heb ik het nog niet over die slechte terugspeelbal waar Zoet zich echt tot het uiterste moest rekken om hem te pakken.
Slechte terugspeelbal? Het moest snel en hij deed dat onder druk. Doet een verdediger van een grote Europese club dat dan kraait er geen haan.

En dat lucht dekken. Barca speelt zonder spits. Mandekking tegen Barca als centrale verdediger is dodelijk. Dat zag je met Isimat die 2x uit stapt en niet zijn zone blijft bewaken. Schwaab heeft het in dat opzicht voortreffelijk gedaan en Barca is er niet vaak doorheen gekomen.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:27

Typhone

Who Dares Wins

Baseman77 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:03:
[...]

Dan speel je met Wöber (7.5 miljoen gekost) en Blind (17,5 miljoen gekost), alsof dat duo beter is dan Schwaab (transfervrij) en Viergever (transfervrij).
Dat is nogal een stelling als je in dezelfde reactie iemand anders van onzin beticht :D
Viergever met z’n ervaring vergelijken met jonge hond Wöber. Viergever is niet voor niets weg. Ik hoop dat Schwaab er bij Tadic of Ziyech net zo opzit als gisteren.

Dan vrees ik weinig zondag a.s.

[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 19-09-2018 16:04 ]

• Deadsy
Fleximex schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:01:
[...]

Slechte terugspeelbal? Het moest snel en hij deed dat onder druk. Doet een verdediger van een grote Europese club dat dan kraait er geen haan.

En dat lucht dekken. Barca speelt zonder spits. Mandekking tegen Barca als centrale verdediger is dodelijk. Dat zag je met Isimat die 2x uit stapt en niet zijn zone blijft bewaken. Schwaab heeft het in dat opzicht voortreffelijk gedaan en Barca is er niet vaak doorheen gekomen.
En ja die terugspeelbal was slecht. Eerst probeerde hij het met de voet, kwam tekort en rende erop op af en kopte hem te hard en te hoog.

Schwaab had bv de Barca spelers kunnen denken die volledig vrij liepen.

• Fleximex
Deadsy schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:08:
[...]
En dus uitstappen en dezelfde fout maken als Isimat. Die ruimte zal dan meteen door diepgaande Barca spelers benut worden. Als centrale verdedigers, tegen Barca, spelers gaan volgen vallen er juist gaten. Ik vond dat PSV het goed deed door de linie van 4 intact te laten. Bij de 3 en 4-0 zag je juist wat er gebeurt als je dat niet doet.
Typhone schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:03:
[...]
Ik hoop dat Schwaab er bij Tadic of Ziyech net zo opzit als gisteren.

Dan vrees ik weinig zondag a.s.
Dus van zijn plek weg naar de flank? Volgens mij moeten de backs van PSV hun oppakken en een centrale verdediger of een middenvelder dan rugdekking geven.

[ Voor 26% gewijzigd door Fleximex op 19-09-2018 16:15 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@Fleximex Die hebben volgens mij beiden een vrije rol als ik me niet vergis ;).

Hoe dat verder gaat weet ik niet uiteraard. De hoop in april bleek niet zoveel waard hahah.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05:06
Deadsy schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:08:
[...]

En ja die terugspeelbal was slecht. Eerst probeerde hij het met de voet, kwam tekort en rende erop op af en kopte hem te hard en te hoog.

Je kan die pot analyseren wat je wil, maar het krachtsverschil was simpelweg te groot om er iets zinnigs over te zeggen. De score is simpelweg afhankelijk van hoeveel gas de tegenstander wilde gaan geven.

In de eerste helft waren er ook al een paar flitsen van Barcelona waardoor het duidelijk was dat Barca had besloten met minimale inspanning de wedstrijd te beslissen en uit te spelen.

PSV zal nog wel een paar bij voorbaat kansloze potjes gaan spelen, hetzelfde voor Ajax.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
Baseman77 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:03:

[...]

Zoet stond prima opgesteld en die bal was onhoudbaar. Juist door die relatief lage balsnelheid ging de bal over de muur en in de kruising, alsof een keeper die tegen kan houden. De keeper moet altijd zijn eigen hoek afdekken, wat inhoudt dat de vrije trap nemer veel meer moeite moet doen om te scoren. Maar ja, Messi.
Zoet stond daar als een zak aardappels. Bespottelijk hoe veel afstand er nog was tussen zijn uitgestrekte hand en de lat/paal. Natuurlijk krijgt Messi hem in die 2 vierkante meter.

Houdoe

• Gonadan

Gonadan

Bossie schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:20:
Je kan die pot analyseren wat je wil, maar het krachtsverschil was simpelweg te groot om er iets zinnigs over te zeggen. De score is simpelweg afhankelijk van hoeveel gas de tegenstander wilde gaan geven.
Inderdaad. Je kunt er van alles uit proberen te halen maar onder de streep was dit gewoon een ingecalculeerd verlies. Verder geen rare blessures of andere nare dingen dus op naar de volgende pot.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st

Qu3st

Eiting vervangt De Ligt, dus dan zal De Jong doorschuiven naar verdediging.
Verder de zelfde 10 namen. Dolberg weer een keer op de bank!
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/42104909_1898111523569520_1973672910010712064_n.png?_nc_cat=0&oh=e0699a89bd059658debd385e423c691f&oe=5C26BFA1

Ajax O19 heeft AEK even dik ingemaakt met 6-0. Dat mag straks ook wel gebeuren van mij. Waarom doet PSV niet mee met Youth League?

[ Voor 67% gewijzigd door Qu3st op 19-09-2018 17:59 ]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Opstelling Ajax v AEK Athene.
Helaas zonder De Ligt, die kampt met een knieblessure

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/9kqik6.jpg

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:17
Qu3st schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:43:
Eiting vervangt De Ligt, dus dan zal De Jong doorschuiven naar verdediging.
Verder de zelfde 10 namen. Dolberg weer een keer op de bank!
[Afbeelding]

Ajax O19 heeft AEK even dik ingemaakt met 6-0. Dat mag straks ook wel gebeuren van mij. Waarom doet PSV niet mee met Youth League?
Psv doet wel mee met youth league. Gister verloren van barca.

https://www.vi.nl/nieuws/...liezen-van-barca-beloften

• Martinusz
Heeft van de Sar ooit een normaal kapsel gehad?

• Qu3st

Qu3st

Verkeerd gekeken.

• Han
  • Niet online

Han

Martinusz schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:18:
Heeft van de Sar ooit een normaal kapsel gehad?
Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/g/KOEAAOSwEYBaZ4vg/s-l300.jpg

Nee :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Martinusz
Moest wel lachen toen hij de nieuwe spelers ging op noemen:
Ja we hebben Tadic en Dusan _O-

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:38
Hackus schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:09:
Opstelling Ajax v AEK Athene.
Helaas zonder De Ligt, die kampt met een knieblessure

[Afbeelding]
Dat is wel een aderlating wat mij betreft! Nu speel je met drie eigenlijke middenvelders in de verdediging. Dan was ik denk ik toch voor Wöber gegaan of desnoods Schuurs. Dan had je achterin toch meer zekerheid...

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Jorizzz schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:34:
[...]

Dat is wel een aderlating wat mij betreft! Nu speel je met drie eigenlijke middenvelders in de verdediging. Dan was ik denk ik toch voor Wöber gegaan of desnoods Schuurs. Dan had je achterin toch meer zekerheid...
Tja, echt balen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Jorizzz schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:34:
[...]

Je speelt tegen AEK, veel zekerheid heb je niet nodig. Uitgaan van eigen sterkte en gewoon 1 goaltje meer maken dan die Grieken.

• Gonadan

Gonadan

Dolberg op de bank, zou @Napo dan toch gelijk gehad hebben? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Als het achterin niet heel zeker staat, dan moeten we er voorin maar de nodige intrappen. Maar of dat lukt?? Heb geen idee hoe hoog ik AEK in moet schatten en dus ook geen idee of we dit "even" moeten winnen of we blij moeten zijn met een gelijkspel

Wie zit er met z'n tengels aan de volumeknop bij Veronica? Hard zacht hard zacht

[ Voor 14% gewijzigd door toolkist op 19-09-2018 18:58 ]

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:54:
Als het achterin niet heel zeker staat, dan moeten we er voorin maar de nodige intrappen. Maar of dat lukt?? Heb geen idee hoe hoog ik AEK in moet schatten en dus ook geen idee of we dit "even" moeten winnen of we blij moeten zijn met een gelijkspel
Zeker niet blij zijn met gelijkspel! Zie ook de odds op de betting sites, Ajax gewoon dik favoriet.

• Han
  • Niet online

Han

Al twee lekkere aanvallen... hopen dat ze de druk er op kunnen blijven zetten :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:43
Ik vind de Jong als cv en de slome Blind ernaast een risico als verdedigend blok.
Gewoon wober erin en de jong naar het middenveld

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 19-09-2018 19:00 ]

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:00:
Ik vind de Jong als cv en de slome Blind ernaast een risico als verdedigend blok.
Gewoon wober erin en de jong naar het middenveld
Geen enkele NL trainer zet twee links- of rechtspoten naast elkaar achterin als ie ook van beiden 1 op kan stellen.

• Vos

Vos

AFCA

Zo, die Griek stond maar klein beetje vrij.

• Deadsy
damn die was mooi van neres

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Matig middenveld vooralsnog. Minder sterk dan normaal.

• Vos

Vos

AFCA

Ajax wel erg slordig hoor! Moet tandje bij.

• Harribo
Oh oh blind weer half half..
Die besteed meer aandacht aan zijn haar goed doen dan het voetbal
Word er wat nerveus van

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 19-09-2018 19:24 ]

• toolkist
  • Niet online
Scherpte ontbreekt. Te vaak dom buitenspel bijvoorbeeld

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49
Ik had wel wat meer van Ajax verwacht hoor.

Mijn God, kan die lul zijn eigen regels thuislaten? Das gewoon geel voor vasthouden :/

[ Voor 52% gewijzigd door ephymerous op 19-09-2018 19:29 ]

XXXVI

• Vos

Vos

AFCA

Als dat al geen kaart is, 15 meter lang vasthouden. Vasthouden zijn irritante overtredingen :p

[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 19-09-2018 19:28 ]

• Han
  • Niet online

Han

Neres op 10, ik ben er niet kapot van

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Han schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:30:
Ik helemaal niet. Linksvoor geen stootkracht.

• Gonadan

Gonadan

Ik snap wel dat je niet negentig minuten kunt blijven stormen, maar na tien minuten stationair laten lopen is wel weer het andere uiterste. :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:31:
[...]

*Rechtsvoor.

De scheids is z'n kaarten vergeten lijkt het.

• Gonadan

Gonadan

Han schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:30:
Tadic vind ik ook niet beter geworden sinds hij stak op links moet blijven. Ik vind hem het gevaarlijkst als hij vrij beweegt bij de zestien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vos

Vos

AFCA

Die Grieken kunnen wel verdedigen vind ik. Staan steeds goed. Of Ajax speelt het slecht uit ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 19-09-2018 19:35 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hands!

• Harribo
Vos schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:34:
Die Grieken kunnen wel verdedigen vind ik. Staan steeds goed. Of Ajax speelt het slecht uit ;)
Het eerste volgens mij
En dan maar loeren op die ene kans

Scheidsrechter moet beter opletten, dat was weer duwen

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 19-09-2018 19:37 ]

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-01 05:49
Mis frenkie op het middenveld!
Centraal achterin staat Ajax echt niet goed nu.
Wat een stugge ploeg zeg en wat zijn ze sterk!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Aristoteles valt in de 16 en meteen fluit ie. De Jong krijgt een zwiep en het is a-ok... rare scheids.

Wel typisch dat de kale kikker nu weer gaat experimenteren... zucht

[ Voor 25% gewijzigd door Typhone op 19-09-2018 19:38 ]

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ze hebben de scheids zeker niet mee

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:37:
Aristoteles valt in de 16 en meteen fluit ie. De Jong krijgt een zwiep en het is a-ok... rare scheids.
Dat was ook helemaal niks. Op 1 kaart voor vasthouden na fluit ie prima.
We zullen zelf toch echt meer moeten brengen wil je dit winnen, het is allemaal wel erg tam en voorspelbaar.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-01 05:49
Wat staat frenkie achterin de klunzen zeg.
Raar kopbal omhoog.. duels verliezen echt gevaarlijk!
Wober erin schone eruit frenkie naar voren!

• Gonadan

Gonadan

Vos schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:34:
Beide. Ze organiseren goed naar als Ajax wat feller en nauwkeuriger is krijg je echt wel goede kansen op een doelpunt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Die Ponce van hun is verweg hun gevaarlijkste man, duwt en trekt zich er doorheen

Aanval moet door het midden, uittikken
Dus gewoon de Jong linie naar voren

[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 19-09-2018 19:42 ]

• Han
  • Niet online

Han

Harribo schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:41:
Die Ponce van hun is verweg hun gevaarlijkste man, duwt en trekt zich er doorheen

Aanval moet door het midden, uittikken
Dus gewoon de Jong linie naar voren
Viel mij ook op... bruikbare speler :)

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:04

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

eig 2 goede kansen vppr AEK en eig niet voor ajax >.> hopen op een betere tweede helft :3

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Martinusz
Tempo wat omhoog, maar is stugge ploeg achterin, was bekend van te voren. Maar met minder dan winst moet je niet tevreden zijn.

• Harribo
Typhone schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:31:
[...]

Ik vind Neres sowieso wat overbodig.
Krijgt een bal, gaat er mee lopen of tikt hem af.
Speelt bijna geen man voorbij of heeft sublieme passjes

Niet slecht maar er moeten openingen worden gecreëerd.
Daarom de Jong naar voren, die kan met een sprintje en pass 3 man overslaan

• Han
  • Niet online

Han

BAM!

• Martinusz
Lekker!

• Deadsy
Ik kijk even weg om wat te werken en boem

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
Nico Magniafico!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Je kan ook inderdaad gewoon niet verdedigen

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ja , ja . jaaaaaaa

• Harribo
Jahooo!

• Deadsy
mooie voorzet van neres

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:04

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

mijn vloek op wegvallende streams tijdens doelpunten houd weer stand _O-

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• toolkist
  • Niet online
Lekkere bal Neres!
Napo schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:58:
Zuurpruim ;)

[ Voor 82% gewijzigd door toolkist op 19-09-2018 19:59 ]

• Han
  • Niet online

Han

HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:58:
mijn vloek op wegvallende streams tijdens doelpunten houd weer stand _O-
Hopen op veel verstoringen vanavond :+

• Harribo
Oh neres?
Goede speler is dat toch! 😉

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49
Die stond ook wel erg vrij :)

XXXVI

• Martinusz
Harribo schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:54:
[...]

Ik vind Neres sowieso wat overbodig.
Krijgt een bal, gaat er mee lopen of tikt hem af.
Speelt bijna geen man voorbij of heeft sublieme passjes
Nog meer briljante teksten? _O-

• toolkist
  • Niet online
Z'n hele oeuvre over Veltman? ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

:D

• Harribo
Ik ben maar ff stil denk ik... Ahum...
Dat was dus een sublieme pass

Ben benieuwd wat dat aek nu doet

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 19-09-2018 20:01 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@Harribo nee doorpraten haha :).

• Martinusz
Harribo schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:00:
[...]

Ik ben maar ff stil denk ik... Ahum...

Ben benieuwd wat dat aek nu doet
Nee juist niet! Het hielp blijkbaar :p

• Han
  • Niet online

Han

Huntelaar is overbodig
Tadic is overbodig
Ziyech is overbodig
.
.
.
.
Kijken of het echt helpt :P

• Gonadan

Gonadan

Over storingen gesproken, ik zie met regelmaat wat van die digitale ruis. Is de stream van Veronica gewoon ruk of moet ik mijn coaxkabels weer even in het maanlicht leggen om op te laden?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:01:
[...]

Huntelaar is overbodig
Tadic is overbodig
Ziyech is overbodig
.
.
.
.
KJH wisselen voor Dolberg! O-)

• Vos

Vos

AFCA

Napo schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:58:
Pas eerste foutje achterin ;)

• Harribo
Han schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:01:
[...]

Huntelaar is overbodig
Tadic is overbodig
Ziyech is overbodig
.
.
.
.
Hahaha
Ok allemaal overbodig!

Btw coaxkabel ziggo hier geen probleem

• Han
  • Niet online

Han

Gonadan schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:01:
Is de stream van Veronica gewoon ruk of moet ik mijn coaxkabels weer even in het maanlicht leggen om op te laden?
Heb je die elfjes wel te eten gegeven die dat coax hebben aangelegd bij maanlicht?

• Gonadan

Gonadan

Han schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:03:
Heb je die elfjes wel te eten gegeven die dat coax hebben aangelegd bij maanlicht?
Je mag ze toch niet voeren na middernacht? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vos

Vos

AFCA

Ziyech moet oefenen op zijn aka.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hier zie ik geen ruis maar ik ben niet thuis atm.

• Han
  • Niet online

Han

Gonadan schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:04:
Je mag ze toch niet voeren na middernacht? :?
Jawel... maar een broodje Gyros kun je vergeten, zag net dat het hele uitvak vol zit, dus veel restaurant gesloten vrees ik.

Pagina: 1 ... 82 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.