[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.615 views

Onderwerpen

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:49
Ankona schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:02:
[...]

Dat is ook de rebound zoals ik die voel. Bevries die politie en leraren salarissen maar eens voor 5 jaar, daarna praten we bij goed gedrag wel weer verder.
Je begrijpt dat de salarissen qua inflatie al 10 jaar achter blijft? De inflatie is al jaren hoger dan de verhoging van de salarissen van politieagenten. Dus wat jij nu voorstelt, gebeurd al.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelron..... oh nee :D

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
demo31051987 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:57:
[...]

Denk je dat ze dit voor hun plezier doen?
Daar lijkt het wel sterk op ja. Of iets van "Die andere manier kan ook maar geeft minder druk richting Tweede Kamer, dus laten we maar iets kiezen waar de meeste weerstand op komt".

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
demo31051987 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:03:
[...]

Je begrijpt dat de salarissen qua inflatie al 10 jaar achter blijft? De inflatie is al jaren hoger dan de verhoging van de salarissen van politieagenten. Dus wat jij nu voorstelt, gebeurd al.
Salarissen hebben in veel meer sectoren stil gestaan. Bij de overheid hadden de werknemers altijd nog hun ancieteiten.

Laat ze dan gewoon een eerlijk verhaal ophangen naar de kiezers zodat die in het stemhokje niet voor zorg, onderwijs of minder belastingdruk kiezen maar stemmen voor meer belastinggeld naar de politie. We leven in een democratie en de kiezers hebben in meerderheid beslist dat er voor de politie niet meer geld is.

alles kan off-topic

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:30
Of laten we eens beginnen met de clubs en het in gareel houden van supporters :)
Er komt een moment dat ze zeggen, weet je wat regel maar lekker zelf je beveiliging bij wedstrijden. Scheelt een hoop gemeenschapsgeld, kunnen ze daarvan het personeel meer betalen ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Verwijderd

Ben benieuwd hoeveel mensen er nog zijn in dit topic die beweren dat Frenkie de Jong geen wereldtopper gaat worden:p.

De eerste helft moet toch gewoon een manier zijn om Frankrijk niet veel wijzer te maken? Die opstelling en de tactiek sloegen toch nergens op. Geen enkele voetballer op het middenveld. Tete als aanvallende back (ik vind hem een goede speler, maar niet in dit systeem) en Babel als linkshalf?

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Martinusz schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:13:
Of laten we eens beginnen met de clubs en het in gareel houden van supporters :)
Er komt een moment dat ze zeggen, weet je wat regel maar lekker zelf je beveiliging bij wedstrijden. Scheelt een hoop gemeenschapsgeld, kunnen ze daarvan het personeel meer betalen ;)
Punt is alleen dat binnen het stadion er al veel eigen beveilging rondloopt en buiten het stadion die beveiligers geen bevoegdheden hebben om iets meer te doen dan een vriendelijk vrijblijvend verzoek je netjes te gedragen.

alles kan off-topic

• Typhone
  • Laatst online: 12:49

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:13:
Ben benieuwd hoeveel mensen er nog zijn in dit topic die beweren dat Frenkie de Jong geen wereldtopper gaat worden:p.

De eerste helft moet toch gewoon een manier zijn om Frankrijk niet veel wijzer te maken? Die opstelling en de tactiek sloegen toch nergens op. Geen enkele voetballer op het middenveld. Tete als aanvallende back (ik vind hem een goede speler, maar niet in dit systeem) en Babel als linkshalf?
Google even mijn posts terug over 50 miljoen en dan krijg je genoeg namen op je lijst :*)

• Extigo
toolkist schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:05:
[...]

Daar lijkt het wel sterk op ja. Of iets van "Die andere manier kan ook maar geeft minder druk richting Tweede Kamer, dus laten we maar iets kiezen waar de meeste weerstand op komt".
Dat is toch ook de hele bedoeling. Druk zetten op de tweede kamer. Tuurlijk kiezen ze dan voor de manier die de meeste druk zet. En nee, ze hadden liever dat de overkoepelende organisatie van de politie gewoon zorgt voor betere salarissen. Ik heb zelf 3 jaar voor de politie gewerkt als ICT'er en ook ik ben weggegaan deels in verband met het salaris. Het bedrijfsleven betaalt gewoon veel beter.

En wat voor last heb jij ervan? Dat je clubje niet kan spelen? Nou als dat het ergste is. En daarnaast is dat, zoals Martinusz al zegt, de schuld van een deel van de supporters zelf. Die zijn te achterlijk om normaal te doen en kunnen hun handen niet thuis houden. Dan maar een weekend geen voetbal.

Verwijderd

Typhone schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:16:
[...]

Google even mijn posts terug over 50 miljoen en dan krijg je genoeg namen op je lijst :*)
:9

Snap niet dat je niet onder de indruk kunt zijn van deze speler.
Ik zie geen enkel zwak punt. Alleen soms te vaak dribbelen op een onnodige plek.
Ik schaal hem hoger in dan Sneijder, Eriksen en andere topmiddenvelders die we in de eredivisie hebben gehad.
Hij moet alleen nog meer in de aanvallende rol gaan spelen, want hij heeft bij jong laten zien dat hij best kan scoren.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:50

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:05:
Dat is ook imago. De stoere brede Vlaar tegenover dat verlegen koppie van De Vrij. De Vrij werd nota bene tot beste verdediger uitgeroepen meen ik me te herinneren.
De uitstraling zal zeker meegespeeld hebben, maar hij was wel de onverzettelijke beul die het meeste onschadelijk maakte. De verkiezing waar jij op doelt (ik heb zelf maar even de bron gezocht) is er een gebaseerd op passes. De Vrij was de verdediger met de meeste aanvallende passes en de minste foute passes, vrij vertaald.
Waar zijn de recente fouten van De Vrij dan? Punt is dat de serie A toch wat hoger aangeschreven staat dan de eredivisie maar dat schijnt als je bij Ajax speelt ineens niet meer mee te tellen.
De Vrij heeft recent niet gespeeld, dan kan je ook geen fouten maken. Punt is dat Blind ook in Engeland prima speelde en veel ervaring heeft opgedaan en ook in de CL-voorrondes goed werk heeft verricht, maar dat schijnt allemaal ineens niet meer mee te tellen als je bij Ajax speelt.
Ik denk dat De Vrij verdedigend superieur is aan Blind. Linkspoot of niet boeit me minder.
Jou niet, Koeman wel. Jouw visie is geen wet en het is dus prima te beredeneren dat hij voor Blind kiest.
Of ik dat zelf ook zou doen weet ik niet, maar ik ben dan ook geen bondscoach gelukkig.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

demo31051987 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:18:
[...]
En wat voor last heb jij ervan? Dat je clubje niet kan spelen? Nou als dat het ergste is. En daarnaast is dat, zoals Martinusz al zegt, de schuld van een deel van de supporters zelf. Die zijn te achterlijk om normaal te doen en kunnen hun handen niet thuis houden. Dan maar een weekend geen voetbal.
Voor welke club ben jij?
Ik was in elk geval niet van plan om een PSV'er op Feyenoorder dit weekend op zijn of haar muil te rammen omdat ik voor Ajax ben. Met 19 jaar actieve ervaring in het kickboxen zou dat prima kunnen zonder enige angst. Maar jij scheert nu alles en iedereen over één kam (ook een deel van de supporters). Dat probleem zit hem niet in het voetbal maar in het algemeen. Voetbal is het middel, niet de oorzaak.

Sterker nog, ik kijk regelmatig met andere supporters (ex-seizoenkaart PSV én Feyenoord) voetbalwedstrijden. Waar jij op doelt is de algemene verhuftering. Zoals dat filmpje van die zeer correcte lease-heren die in een file allemaal rechtsomkeert maken op de snelweg. Die zijn in mijn ogen net zo erg als hooligans in het stadion. De publieke opinie zal het daar niet mee eens zijn.

Dat mini pini deel van de supporters ligt het ook niet aan. Want als die lui wat flikken dan zegt een club (voetbalvereniging) heel simpel: jaar stadionverbod. In plaats van zo iemand voorgoed uit het stadion te bannen. Daar heb je geen overheid voor nodig.

Waarom alinea 1 standhoudt: het deel van de supporters waar jij hebt over hebt gaat in de volksmond vaak harde kern heten. Ik ben bekend met F-side, VAK410, NorthU en alle splintergroeperingen die ertussen zitten (4TH, AFCA,S-CREW). Daar zitten zeer grote verschillen tussen maar als puntje bij paaltje komt schaart de overheid iedereen onder één kam. Zeer onterecht.

Heeft in de verte wel wat weg van een 'hacker' 5 jaar een computerverbod opleggen omdat hij een wachtwoord geraden heeft (!) zonder dat hij verder enige kennis heeft van computers. In de volksmond ben je hacker genuanceerd ligt het wel heel even anders (social engineering). Politie is prima en goed maar die kunnen beter in Den Haag eens stoppen met beveiligen, Binnenhof dichtgooien en dat soort shit. Alsof wij, het plebs, er ook maar iets aan veranderen kunnen.

My 5 cents. En terug naar het voetbal.

@Gonadan Stop eens met in mijn brein rondlopen. Hahaha, je haalt de woorden uit mijn mond.

• Extigo
Typhone schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:29:
[...]

Voor welke club ben jij?
Ik was in elk geval niet van plan om een PSV'er op Feyenoorder dit weekend op zijn of haar muil te rammen omdat ik voor Ajax ben. Met 19 jaar actieve ervaring in het kickboxen zou dat prima kunnen zonder enige angst. Maar jij scheert nu alles en iedereen over één kam (ook een deel van de supporters). Dat probleem zit hem niet in het voetbal maar in het algemeen. Voetbal is het middel, niet de oorzaak.

Sterker nog, ik kijk regelmatig met andere supporters (ex-seizoenkaart PSV én Feyenoord) voetbalwedstrijden. Waar jij op doelt is de algemene verhuftering. Zoals dat filmpje van die zeer correcte lease-heren die in een file allemaal rechtsomkeert maken op de snelweg. Die zijn in mijn ogen net zo erg als hooligans in het stadion. De publieke opinie zal het daar niet mee eens zijn.

Dat mini pini deel van de supporters ligt het ook niet aan. Want als die lui wat flikken dan zegt een club (voetbalvereniging) heel simpel: jaar stadionverbod. In plaats van zo iemand voorgoed uit het stadion te bannen. Daar heb je geen overheid voor nodig.

Waarom alinea 1 standhoudt: het deel van de supporters waar jij hebt over hebt gaat in de volksmond vaak harde kern heten. Ik ben bekend met F-side, VAK410, NorthU en alle splintergroeperingen die ertussen zitten (4TH, AFCA,S-CREW). Daar zitten zeer grote verschillen tussen maar als puntje bij paaltje komt schaart de overheid iedereen onder één kam. Zeer onterecht.

Heeft in de verte wel wat weg van een 'hacker' 5 jaar een computerverbod opleggen omdat hij een wachtwoord geraden heeft (!) zonder dat hij verder enige kennis heeft van computers. In de volksmond ben je hacker genuanceerd ligt het wel heel even anders (social engineering). Politie is prima en goed maar die kunnen beter in Den Haag eens stoppen met beveiligen, Binnenhof dichtgooien en dat soort shit. Alsof wij, het plebs, er ook maar iets aan veranderen kunnen.

My 5 cents. En terug naar het voetbal.

@Gonadan Stop eens met in mijn brein rondlopen. Hahaha, je haalt de woorden uit mijn mond.
Ik ben al jaren Feyenoord-fan. Ik zie het geweld al jaren toenemen bij het stadion. Waarom denk je dat er nog steeds geen uit-supporters mogen zijn bij Feyenoord-Ajax of andersom? Ik merk het ook als ik in het stadion zit. Kinderen van 13 a 14 jaar die samen met hun vader lekker naar het uitvak lopen te schreeuwen en middelvingers opsteken. Idioten zijn het. En nee, ik scheer niet alle supporters over een kam (daarom zei ik ook een deel van) maar helaas moeten de goede nou eenmaal onder de kwade lijden.

En het kan zo makkelijker. Ik was 2 jaar geleden in Amerika bij een wedstrijd van de San Francisco Giants tegen de Pittsburg Pirates. Hele stadion zat vol. Natuurlijk was er politie aanwezig, maar alleen vanwege de controle op je tassen e.d. Supporters van de Pirates en van de Giants door elkaar heen, dronken samen een biertje en ondanks dat de Pirates hebben verloren, ging het feestje nog lang door.

Waarom kunnen we dat niet met het voetbal?

[ Voor 7% gewijzigd door Extigo op 07-09-2018 14:41 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:09
Ben bij dat de Sneijder discussies tot het verleden horen en we weer over andere dingen kunnen discussiëren.

Politie heeft gewoon het recht om te staken aangezien beloftes gebroken worden richting hun en ze al te lang aan het lijntje gehouden worden.

Erg genoeg dat ze nodig zijn bij het voetbal.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

demo31051987 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:35:
[...]

Waarom kunnen we dat niet met het voetbal?
Helemaal mee eens verder hè. Maar hier is het niveau nog beschaafd als de grotere clubs tegen elkaar spelen. Moet je eens kijken op die oude netwerk.to dingen (als ze ooit nog in de lucht komen) wat daar allemaal gezegd wordt. Wij speelden met 1:1 tegen de Graafschap ooit (onbenullig wedstrijdje) en twee goede PSV vrienden van mij kregen nog wat lekkers voorgeschoteld van de big green egg ook (!).

Waarom is dat? Omdat we normaal zijn. Ik heb ook jaren in Vak410 gestaan en de prioriteiten in het leven komen anders te liggen. Ja Feyenoorders waren kakkerlakken en PSV'ers waren boeren met een prefix ervoor. Who cares? Beetje stangen moet toch kunnen. Geweld is een ander verhaal. Ajax en Feyenoord hebben geen supporters meer vanwege een geweldsincident maar vanwege Hamas Hamas met een NOS-camera erbij die destijds een documentaire maakte.

Helaas gaan we daar nooit uitkomen meer in het groot. Er zit hier al een ander soort volk op het forum dan wat er gemiddeld in Nederland rondloopt en ik geloof niet dat we ooit nog bepaalde wedstrijden met uitsupporters krijgen. Alhoewel er bij ADO-Ajax weer uitpubliek komt schijnbaar! Jammer maar allang bij neergelegd :).

FYI ik heb in Amerika gewoond en ik zou willen dat het voetbal hier net zo is als daar de NHL/NFL/MLB. Maar dat is een illusie! Clubs zijn daar franchises volgens mij en hier is voetbal één stad/gebied/regio.

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 07-09-2018 14:54 ]

Verwijderd

Typhone schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:51:
[...]

Helemaal mee eens verder hè. Maar hier is het niveau nog beschaafd als de grotere clubs tegen elkaar spelen. Moet je eens kijken op die oude netwerk.to dingen (als ze ooit nog in de lucht komen) wat daar allemaal gezegd wordt. Wij speelden met 1:1 tegen de Graafschap ooit (onbenullig wedstrijdje) en twee goede PSV vrienden van mij kregen nog wat lekkers voorgeschoteld van de big green egg ook (!).

Waarom is dat? Omdat we normaal zijn. Ik heb ook jaren in Vak410 gestaan en de prioriteiten in het leven komen anders te liggen. Ja Feyenoorders waren kakkerlakken en PSV'ers waren boeren met een prefix ervoor. Who cares? Beetje stangen moet toch kunnen. Geweld is een ander verhaal. Ajax en Feyenoord hebben geen supporters meer vanwege een geweldsincident maar vanwege Hamas Hamas met een NOS-camera erbij die destijds een documentaire maakte.

Helaas gaan we daar nooit uitkomen meer in het groot. Er zit hier al een ander soort volk op het forum dan wat er gemiddeld in Nederland rondloopt en ik geloof niet dat we ooit nog bepaalde wedstrijden met uitsupporters krijgen. Alhoewel er bij ADO-Ajax weer uitpubliek komt schijnbaar! Jammer maar allang bij neergelegd :).

FYI ik heb in Amerika gewoond en ik zou willen dat het voetbal hier net zo is als daar de NHL/NFL/MLB. Maar dat is een illusie! Clubs zijn daar franchises volgens mij en hier is voetbal één stad/gebied/regio.
Sport in Amerika is leuk, maar gewoon anders.

Ik vind het vijandige in Europa toch wel wat hebben hoor. Het uitlfuiten van tegenstanders etc.
In de VS is het meer een familieuitje: niks mis mee, maar dat heeft ook zijn voor en nadelen. Zo merk ik vaak weinig echt fanatisme als er verloren/gewonnen wordt. iedereen vind het beiden prima net als het kijken van een bioscoopfilm. Door al het entertainment vermaakt iedereen toch wel.

• Extigo
Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 15:05:
[...]

Sport in Amerika is leuk, maar gewoon anders.

Ik vind het vijandige in Europa toch wel wat hebben hoor. Het uitlfuiten van tegenstanders etc.
In de VS is het meer een familieuitje: niks mis mee, maar dat heeft ook zijn voor en nadelen. Zo merk ik vaak weinig echt fanatisme als er verloren/gewonnen wordt. iedereen vind het beiden prima net als het kijken van een bioscoopfilm. Door al het entertainment vermaakt iedereen toch wel.
Als het bij uitfluiten zou blijven dan is het prima, maar het gaat verder. Gooien van vanalles, schreeuwen naar elkaar en het feit dat uitsupporters een complete aparte ingang hebben, zegt voor mij genoeg.

Verwijderd

demo31051987 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 15:07:
[...]

Als het bij uitfluiten zou blijven dan is het prima, maar het gaat verder. Gooien van vanalles, schreeuwen naar elkaar en het feit dat uitsupporters een complete aparte ingang hebben, zegt voor mij genoeg.
Klopt. Echter zolang het geweld weg is zou het gewoon prima zijn.
Mafklappers moeten ook hun uitlaatklep hebben :+ .

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-01 16:31

Baseman77

We move

Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:21:
Ik schaal hem hoger in dan Sneijder, Eriksen en andere topmiddenvelders die we in de eredivisie hebben gehad.
Om dit even in perspectief te zetten; F. de Jong is 21 en bezig aan zijn 1e seizoen als basisspeler op het middenveld:

Sneijder als 21 jarige: Bezig met zijn 3e seizoen als bassisspeler, werd 1 x landskampioen met Ajax. Debuteerde op zijn 19e in Oranje.
Eriksen als 21 jarige: Bezig met zijn 3e seizoen als bassisspeler, werd na dat seizoen verkocht aan de Spurs en werd 3 x op rij landskampioen met Ajax. Debuteerde op zijn 18e in het nationale team van Denemarken.

Niemand ontkent dat F. de Jong een zeer talentvolle speler is, maar nu al zeggen dat hij een wereldtopper gaat worden en dat hij geen zwakheden kent is wel erg voorbarig. Ja hij speelde vorig seizoen een half seizoen als inschuivende CV, maar hij speelt dit (net begonnen) seizoen pas voor het eerst in de basis als middenvelder.

Het is goed mogelijk dat hij na dit seizoen als landskampioen naar Barca gaat en daar de wereld gaat veroveren, zoals het ook mogelijk is dat hij in het rijtje Bazoer, Riedewald, Vd Wiel, Van Rhijn, Fischer, Tete, Andersen, Kishna, El Ghazi en al die andere aankomende wereldtoppers terecht komt.
Gonadan schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:26:
Punt is dat Blind ook in Engeland prima speelde
Daar zijn de meningen nogal over verdeeld.
Hij zat vorig seizoen bij ManU in ieder geval vooral op de tribune, dat gebeurt bij prima spelende voetballers niet.

• Gonadan

Gonadan

Baseman77 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 15:18:
Om dit even in perspectief te zetten; F. de Jong is 21 en bezig aan zijn 1e seizoen als basisspeler op het middenveld:
Bij alle spelers zeggen we steeds dat ze eerst maar eens langer dan één seizoen continu goed moeten presteren voordat we ze echt goed willen noemen. Waarom wordt dat bij De Jong dan ineens niet meer gedaan? Alleen omdat hij mooie dingen laat zien? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

[...]

Sneijder als 21 jarige: Bezig met zijn 3e seizoen als bassisspeler, werd 1 x landskampioen met Ajax. Debuteerde op zijn 19e in Oranje.
Eriksen als 21 jarige: Bezig met zijn 3e seizoen als bassisspeler, werd na dat seizoen verkocht aan de Spurs en werd 3 x op rij landskampioen met Ajax. Debuteerde op zijn 18e in het nationale team van Denemarken.

Niemand ontkent dat F. de Jong een zeer talentvolle speler is, maar nu al zeggen dat hij een wereldtopper gaat worden en dat hij geen zwakheden kent is wel erg voorbarig. Ja hij speelde vorig seizoen een half seizoen als inschuivende CV, maar hij speelt dit (net begonnen) seizoen pas voor het eerst in de basis als middenvelder.

Het is goed mogelijk dat hij na dit seizoen als landskampioen naar Barca gaat en daar de wereld gaat veroveren, zoals het ook mogelijk is dat hij in het rijtje Bazoer, Riedewald, Vd Wiel, Van Rhijn, Fischer, Tete, Andersen, Kishna, El Ghazi en al die andere aankomende wereldtoppers terecht komt.

[...]

Daar zijn de meningen nogal over verdeeld.
Hij zat vorig seizoen bij ManU in ieder geval vooral op de tribune, dat gebeurt bij prima spelende voetballers niet.
Leeftijd is geen argument.
Modric en Iniesta's carrieres kwamen ook laat op gang.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

Wat dat betreft vind ik het wel leuk om de carrières van Kluivert en Van Nistelrooij naast elkaar te leggen.

Kluivert en Van Nistelrooij zijn op dezelfde dag geboren. Toen Kluivert de winnende maakte in de CL-finale speelde Van Nistelrooij nog in de 1e divisie bij Den Bosch. Toen Van Nistelrooij naar Heerenveen ging, ging Kluivert naar AC Milan. Een jaar later ging Van Nistelrooij eindelijk naar de top van de eredivisie, terwijl Kluivert naar zijn 3e topclub toe ging (Barcelona).

Toen jaren daarna de carrière van Kluivert als een nachtkaars uitdoofde werd Van Nistelrooij nog topscorer en landskampioen bij Real Madrid.

En misschien (pure speculatie :P) is het wel goed voor zo'n speler om iets later echt door te breken ivm volwassenheid.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 15:29:
[...]

Leeftijd is geen argument.
Modric en Iniesta's carrieres kwamen ook laat op gang.
Tuurlijk is dat wel een argument.
Iniesta debuteerde op zn 19e in het 1e van Barca. Zou ik nou niet bepaald laat noemen. Dat je bij een absolute topploeg op je 20-21e een basisplaats verovert is wel net ff wat knapper dan dat bij een Europese middenmoter als Ajax doen.
Los daarvan mag Frenkie nog niet eens de schoenen poetsen van Modric of Iniesta.

Verwijderd

toolkist schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 15:40:
[...]
Tuurlijk is dat wel een argument.
Iniesta debuteerde op zn 19e in het 1e van Barca. Zou ik nou niet bepaald laat noemen. Dat je bij een absolute topploeg op je 20-21e een basisplaats verovert is wel net ff wat knapper dan dat bij een Europese middenmoter als Ajax doen.
Los daarvan mag Frenkie nog niet eens de schoenen poetsen van Modric of Iniesta.
als van Gaal er niet was geweest dan was Iniesta misschien nooit doorgebroken of pas op zijn 24ste. Modric kwam pas op oudere leeftijd dan de Jong in de Premier League terecht.

Qua prestaties nog niet. Qua talent gaat hij zeker van dat niveau worden indien hij geen blessures oploopt.

• Deadsy
Hiddink gaat weer eens cashen. Deze keer in China.

https://www.vi.nl/nieuws/...t-nieuw-avontuur-in-china

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Schotland-België is 0-4 met nog 20 minuten te gaan. Weinig opwindende oefenpartij. Op 16 oktober is het België-Nederland vriendschappelijk trouwens.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:09
Knap irritant dat wij en met Duitsland en met Frankrijk in de nations league zitten.
Oneerlijk

Leuke ervaring voor de youngsters, verder hebben wij er niets te zoeken.

• toolkist
  • Niet online
Wat is daar oneerlijk aan?
Alleen Belgie heeft een relatief makkelijke poule. Maar zo heb je bv ook een poule met Engeland, Spanje en Kroatie.

Dit zijn toch veel lekkere wedstrijden dan tegen Wit Rusland, om maar eens een voorbeeld te geven?

• Deadsy
Harribo schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:38:
Knap irritant dat wij en met Duitsland en met Frankrijk in de nations league zitten.
Oneerlijk

Leuke ervaring voor de youngsters, verder hebben wij er niets te zoeken.
Geen zorgen. Misschien degraderen we. Dan zitten we de volgende keer in een groep met zwakkere landen.

@toolkist
Probleem is vooral dat het niet in plaats van een ander kwalificatie dingetje is maar er bovenop komt.
Dus minder oefenpotjes, dus minder momenten om eens iets uit te proberen jonge spelers een kans te geven etc.

[ Voor 22% gewijzigd door Deadsy op 08-09-2018 15:33 ]

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 15:10:
[...]

Geen zorgen. Misschien degraderen we. Dan zitten we de volgende keer in een groep met zwakkere landen.

@toolkist
Probleem is vooral dat het niet in plaats van een ander kwalificatie dingetje is maar er bovenop komt.
Dus minder oefenpotjes, dus minder momenten om eens iets uit te proberen jonge spelers een kans te geven etc.
Hoezo is dat een probleem? Hoe hoger je ingedeeld bent hoe groter de kans dat je in ieder geval nog voor de lucky loser plek (via play off) naar het EK kunt gaan. En speler uitproberen tegen Malta enzo heeft ook niet zoveel zin, je wil juist zien hoe ze zich houden tegen goede tegenstanders.

• Deadsy
toolkist schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 16:18:
[...]

Hoezo is dat een probleem? Hoe hoger je ingedeeld bent hoe groter de kans dat je in ieder geval nog voor de lucky loser plek (via play off) naar het EK kunt gaan. En speler uitproberen tegen Malta enzo heeft ook niet zoveel zin, je wil juist zien hoe ze zich houden tegen goede tegenstanders.
Tegen een Malta of Wit Rusland kun je wel kijken of een speler de rol goed kan invullen etc.
Als je alleen maar tegen sterke landen speelt ben je minder vlug geneigd een speler een kans te geven.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 13:56:
Alleen Belgie heeft een relatief makkelijke poule.
Meteen ook de enige reden dat België het de laatste jaren redelijk doet: ze hebben ongelooflijk veel mazzel met elke loting, voorronde etc. etc.
En dat al jarenlang.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Gonadan

Gonadan

Nou is dat niet wellicht misschien een heel klein beetje met de handrem door de bocht? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
In rust staat Twente met 1-2 achter.
Drommel is toch belangrijker dan we dachten?

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:30
toolkist schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 16:18:
[...]

Het is ook maat een bonus qualificatie manier, dit is juist ter vervanging van die vriendschappelijke potjes. Wat mij betreft alleen maar sterke landen spelen, kun je alleen maar meer van opsteken en beter voorbereiden voor op een eind toernooi (als je je daar voor kwalificeert ;) )

Float like a butterfly, sting like a bee.

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:27
Deadsy schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 19:42:
In rust staat Twente met 1-2 achter.
Drommel is toch belangrijker dan we dachten?
Oss thuis is erg lastig natuurlijk _/-\o_

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Deadsy
Niet echt veel Nederlanders in het eerste van Twente. Best raar voor een Keuken kampioen divisie club

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 18:54:
Nou is dat niet wellicht misschien een heel klein beetje met de handrem door de bocht? :D
Nee, één zware tegenstander (Kroatië) in de laatste 3 kwalificaties (#1: WK 2014, #2: EK 2016 en #3 WK 2018) waartegen België moest spelen. Een gelijkspel en een nipte overwinning. De rest was niks noemenswaardig.

1]Kwalificatie 2014: Kroatië, Servië, Schotland, Wales en Macedonië.
2]Kwalificatie 2016: Wales, Bosnië en Herzegovina, Israël, Cyprus en Andorra.
3]Kwalificatie 2018: Cyprus, Bosnië en Herzegovina, Gibraltar en Griekenland.

1]Eindtoernooi 2014: Algerije, Rusland en Zuid Korea. Daarna VS (1/8) en Argentinië (1/4).
2]Eindtoernooi 2016: Italië, Ierland en Zweden. Daarna Hongarije (1/8) en Wales (1/4).
3]Eindtoernooi 2018: Engeland, Tunesië en Panama. Daarna Japan (1/8), Brazilië (1/4) en Frankrijk (1/2).

Noem dat eens ongelukkig dan ... :X
De uitschakeling tegen Wales was het absolute dieptepunt voor een matig team bestaande uit zoveel topspelers.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:06
Deadsy schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:12:
Niet echt veel Nederlanders in het eerste van Twente. Best raar voor een Keuken kampioen divisie club
Las daar vanmiddag toevallig een artikel over en blijkbaar waren de Nederlandse spelers duurder of niet haalbaar, lijkt mij ook apart maar dat schijnt de reden te zijn.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Deadsy
Gynnad schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:54:
[...]

Las daar vanmiddag toevallig een artikel over en blijkbaar waren de Nederlandse spelers duurder of niet haalbaar, lijkt mij ook apart maar dat schijnt de reden te zijn.
Zou graag de loonlijst van Twente eens willen zien dan.
Of zou Ted afspraken met de spelers gemaakt hebben, jullie accepteren X salaris en wanneer we jullie verkopen krijgen jullie Y% van de transfersom.

• D-e-n
  • Laatst online: 14:51
Martinusz schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 19:55:
[...]
Wat mij betreft alleen maar sterke landen spelen,
Dat kost je wel punten voor de FIFA ranglijst. En die bepaalt dan straks weer de loting. Daarom snap ik dat oefenen tegen België ook niet zo. Frankrijk en Duitsland zijn al zwaar genoeg

• toolkist
  • Niet online
vuurtjih schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:08:
[...]

Oss thuis is erg lastig natuurlijk _/-\o_
En dat met een scheids die in de 1e helft echt structureel tegen twente weigerde te fluiten ;)
2e helft helaas niet kunnen zien, toen moest ik weg... Maar maandag gaan er wat collega's een zware tijd tegemoet >:)

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:09
toolkist schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 13:56:
Wat is daar oneerlijk aan?
Alleen Belgie heeft een relatief makkelijke poule. Maar zo heb je bv ook een poule met Engeland, Spanje en Kroatie.

Dit zijn toch veel lekkere wedstrijden dan tegen Wit Rusland, om maar eens een voorbeeld te geven?
Die poule van Engeland had ik leuker gevonden. Ben je tenminste niet kansloos

Frenkie de Jong wordt veel van verwacht, die druk, dat kan misschien alleen maar mis gaan.
Trouwens, als de medespelers onder de maat zijn, presteer je zelf vaak ook minder

Lijkt me wel verstandig om nu eens een mannetje op Griezmann te zetten. Al jemig wat mocht die alles doen zonder druk de vorige pot

[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 09-09-2018 11:56 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Mbappe heeft ook dubbele dekking nodig, dus dan kom je spelers tekort.

Frenkie bracht wel het spel wat een Strootman niet kon brengen. Aanbieden in de ruimte en een pass naar voren.

De vermoedelijke opstelling van vanavond komt al beter over:

Cillessen; Tete, Van Dijk, De Ligt, Blind; Pröpper, Wijnaldum, F. de Jong; Promes, Memphis, Babel.

• D-e-n
dutchgio schreef op zondag 9 september 2018 @ 13:52:
Cillessen; Tete, Van Dijk, De Ligt, Blind; Pröpper, Wijnaldum, F. de Jong; Promes, Memphis, Babel.
Ik las een artikel op VI.nl over de tactiek van Koeman en daar werd al geconstateerd dat Koeman eigenlijk gewoon weer met vier verdedigers speelt. Als de rechtsback doorschuift worden het er dan drie. Terwijl hij voor Peru toch vertelde op dezelfde voet als voor de zomer door te gaan, met twee echte wingbacks dus.

Niks mis met vier verdedigers overigens maar ik mag toch hopen dat dit niet weer gewoon een 433 wordt met twee man aan de zijkanten.

• Gonadan

Gonadan

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:29:
[...]

Nee, één zware tegenstander (Kroatië) in de laatste 3 kwalificaties (#1: WK 2014, #2: EK 2016 en #3 WK 2018) waartegen België moest spelen. Een gelijkspel en een nipte overwinning. De rest was niks noemenswaardig.

1]Kwalificatie 2014: Kroatië, Servië, Schotland, Wales en Macedonië.
2]Kwalificatie 2016: Wales, Bosnië en Herzegovina, Israël, Cyprus en Andorra.
3]Kwalificatie 2018: Cyprus, Bosnië en Herzegovina, Gibraltar en Griekenland.

1]Eindtoernooi 2014: Algerije, Rusland en Zuid Korea. Daarna VS (1/8) en Argentinië (1/4).
2]Eindtoernooi 2016: Italië, Ierland en Zweden. Daarna Hongarije (1/8) en Wales (1/4).
3]Eindtoernooi 2018: Engeland, Tunesië en Panama. Daarna Japan (1/8), Brazilië (1/4) en Frankrijk (1/2).

Noem dat eens ongelukkig dan ... :X
De uitschakeling tegen Wales was het absolute dieptepunt voor een matig team bestaande uit zoveel topspelers.
Ik ga zeker niet ontkennen dat ze al jaren strontmazzel hebben wat dat betreft, maar het is mijns inziens niet de enige reden. Ze hebben ook gewoon een aantal goede spelers uit sterke competities lopen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:27

Fiber

Beaches are for storming.

dutchgio schreef op zondag 9 september 2018 @ 13:52:
Mbappe heeft ook dubbele dekking nodig, dus dan kom je spelers tekort.

Frenkie bracht wel het spel wat een Strootman niet kon brengen. Aanbieden in de ruimte en een pass naar voren.

De vermoedelijke opstelling van vanavond komt al beter over:

Best veelbelovende opstelling. Laten we hopen dat dit een nieuwe start van Oranje is...

Hopen dat Blind wat minder foutjes maakt dan afgelopen donderdag.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 9 september 2018 @ 19:58:
[...]
Ik ga zeker niet ontkennen dat ze al jaren strontmazzel hebben wat dat betreft, maar het is mijns inziens niet de enige reden. Ze hebben ook gewoon een aantal goede spelers uit sterke competities lopen.
Ze hebben al jaren heel erg goede spelers, maar het is geen goed team. Dat ze zo ver kwamen ligt dan volgens mij vooral aan de loting, speel je tegen landen die en geen kwaliteit en geen goed team hebben dan kan/zal de individuele klasse doorslaggevend zijn.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:39

Shabbaman

Got love?

Ik zit er klaar voor. Hebben jullie allemaal je vaseline meegenomen?

Ah, die Fransen huilen nu al. Goed begin!

[ Voor 24% gewijzigd door Shabbaman op 09-09-2018 20:43 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Gelijk spelen hier is een overwinning toch? :P

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-01 05:13
Blind is er weer zoals we hem kennen!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Saturnus schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:43:
Nee, die arrogante zelfverzekerde Ajacieden Fransen mogen heel hard op hun bek gaan wat mij betreft.

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

OPSLAGHOND schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:49:
[...]

Nee, die arrogante zelfverzekerde Ajacieden Fransen mogen heel hard op hun bek gaan wat mij betreft.
13 juni 2014.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Dat zou mooi zijn ja! :9

• Gonadan

Gonadan

Met Zoet was het al 3-0 geweest.

* Gonadan rent *

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• n0pe
Saturnus schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:43:
De bal op de andere helft krijgen zou op dit moment al een morele overwinning zijn.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:29
Je moet het als Nederlander van de kleine dingen hebben. Hoe de Jong even wegloopt bij Giroud was mooi :)

XXXVI

• n0pe
Lekkere voorzet van Promes, genieten.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-01 15:54
Gonadan schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:57:

* Gonadan rent *
Is niet eens grappig?

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-01 16:22

* Gonadan rent *
Ik ren met je mee 8)

1-0 tja...

Peru kunnen we nog wel hebben, maar Frankrijk.... Blind persoonlijke fout

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:28

Vos

AFCA

Haha prutsers!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Tot nu toe lopen we op schema voor die uitslag.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Waar loopt blind naar toe (of wie vergeet hij compleet te volgen :|)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:56
Promes hoort niet Oranje, klaar. Leuk dat ie wat kan bij z'n clubs. Maar in Oranje heeft hij amper goed gespeeld

• D-e-n
Toch te aanvallend?

Promes is een aanvaller, die doen dit soort domme dingen

[ Voor 61% gewijzigd door D-e-n op 09-09-2018 21:01 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online

* Gonadan rent *
4 - 0 dan ...

• ephymerous
n0pe schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:00:
Lekkere voorzet van Promes, genieten.
Pfff kansloze knaap die Promes. Ook die aanname van Wijnaldum is treurig.

XXXVI

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Blind, ongelooflijk :p Alsof hij debutant is.

Precies volgens verwachting deze pot.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:15

Hupske

AFCA

Ach Wijnaldum, een goede aanname en je stond weer op 1-1.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Gonadan

Gonadan

Hier ging zoveel mis dat Koeman hier al de hele rust mee kan vullen. :D :F

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tjeezus, dat was slecht. Was dat Promes die terugkopte?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• loekf2
Wat een dramatische corner als je Van Dijk bij de 1e corner probeerde te bereiken

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-01 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat speelt die Blind slecht zeg.

• Gonadan

Gonadan

Frankrijk zeker ja. }:|

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• loekf2
Grudgie schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:01:
Wat speelt die Blind slecht zeg.
4 miljoen bruto ? Denk dat Overmars slecht slaapt.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Het is slecht, maar het is ook wel de wereldkampioen waartegen je speelt he.

De islam kan uw vrijheid schaden

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
Bij Ajax is hij wekelijks ook niet bepaald een uitblinker..
Had hem niet eens uitgenodigd op basis van zijn wedstrijden die hij heeft laten zien de afgelopen maanden...

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ziyech begint steeds beter te spelen, Blind "motiveren" is mijn volgende doel. :9

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wokschotel schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:02:
Dan zou instelling en motivatie dus geen probleem moeten zijn en het gemakkelijkste op de top van je kunnen moeten kunnen spelen ;)

• D-e-n
Die hebben gewoon een middenvelder als linksbuiten.

• Hupske

Hupske

AFCA

'
Dan hoef je ze nog niet de doelpunten cadeau te geven.

• Vos

Vos

AFCA

Blind is slecht ja, maar dat geldt voor meerdere.

• ephymerous
loekf2 schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:02:
[...]

4 miljoen bruto ? Denk dat Overmars slecht slaapt.
Dit ligt echt niet aan Blind hoor. Frankrijk is wereldklasse en wij hebben teveel middelmaat in zijn algemeenheid. Het tactisch plan van Koeman heb ik ook nog niet ontdekt.

XXXVI

• Fleximex
In principe is het niet eens slecht. Tot de goal verdedig je gewoon omdat je speelt tegen, wat jij zegt, de wereldkampioen. Alleen Blind en Promes horen gewoon niet in de basis. Promes speelt vooral als verdedigende middenvelder. Waarom staat hij er dan in.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Vos schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:04:
Blind is slecht ja, maar dat geldt voor meerdere.
Spelen allemaal alsof ze Blind zijn? [/dubbel] :+

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12-2025

CR1691

Hero of Time

Onvoorstelbaar dat iemand als Daley Blind nog een oranje shirt mag dragen. Wat een armoe. Als je met 3 achterop wil spelen dan zet je ook de vrij erin. Heb je tenminste rust achterin.

PSN: Finally_Chris

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:03:
Die hebben gewoon een middenvelder als linksbuiten.
Tja ze weten wat wij rechtsachter kunnen neerzetten, Deschamps had er zelf desnoods nog kunnen lopen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• OPSLAGHOND
  • Niet online
CR1691 schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:05:
Onvoorstelbaar dat iemand als Daley Blind nog een oranje shirt mag dragen. Wat een armoe. Als je met 3 achterop wil spelen dan zet je ook de vrij erin. Heb je tenminste rust achterin.
Die zorgde op 13 juni 2014 tegen Spanje (5 - 1) voor een penalty en de 0 - 1.
Misschien heeft Blind het afgekeken?

Verwijderd

Wij verliezen het al op het middenveld en staan daardoor steeds onder druk.

• Fleximex
OPSLAGHOND schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:06:
[...]

Die zorgde op 13 juni 2014 tegen Spanje (5 - 1) voor een dubieuze penalty en de 0 - 1.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie Oranje voor het eerst weer, Babel teruggehaald. Hebben we echt niets beters?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Hupske

Hupske

AFCA

Wat een veldspel van Nederland. Frankrijk komt er niet aan te pas! :+

• CR1691
  • Registratie: September 2012

CR1691

Hero of Time

OPSLAGHOND schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:06:
[...]

Die zorgde op 13 juni 2014 tegen Spanje (5 - 1) voor een penalty en de 0 - 1.
Leuk dat je een wedstrijd van 4 jaar geleden erbij haalt. Speelt al jaren in Italië ontzettend goed.

En als we het toch over 2014 gaan hebben. Blind speelt die ballen al 4 jaar breed en terug op de keeper :+

PSN: Finally_Chris

• Gonadan

Gonadan

Grappig. Babel laat zich als een amateur achterover trekken, Blind maait vervolgens blind en laten we het dan over Promes en de rest maar niet hebben.
Uiteraard is alles dan de schuld van Blind. :D :F

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Slappe hap FC is weer actief.
Zolang Frankrijk niks doet gaat het goed, met moeite. Onder druk ben je meteen de bal kwijt.

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
Goede balvaste spits wel .. :’) meneer tikkie terug.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:58
Ik zit naar FC Lisse te kijken? Mijn god, wat een brandhout staat er op het veld. Traag en zonder inzicht.

Tot nu toe, waardeloos.

• Fleximex
Gonadan schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:09:
Grappig. Babel laat zich als een amateur achterover trekken, Blind maait vervolgens blind en laten we het dan over Promes en de rest maar niet hebben.
Uiteraard is alles dan de schuld van Blind. :D :F
Uiteraard is het geen optelsom van alle voorgaande momenten...

Niemand zegt dat het niet de ook de schuld is van Promes of Babel. Spijkers op laag water zoeken.

• Vos

Vos

AFCA

CR1691 schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:05:
Ze spelen niet met 3 op rij achterin ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
CR1691 schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:08:
[...]
Leuk dat je een wedstrijd van 4 jaar geleden erbij haalt. Speelt al jaren in Italië ontzettend goed.
Italië stelt toch al jaren niets meer voor?
Zal mij niets verbazen als Juventus en/of andere grote clubs weer over enkele jaren veroordeeld gaan worden ivm fraude, corruptie of iets dergelijks.
En als we het toch over 2014 gaan hebben. Blind speelt die ballen al 4 jaar breed en terug op de keeper :+
Grappig, want juist in die wedstrijd gaf hij zeker twee heel erg belangrijke/goede assists o.a. die op Van Persie.

Pagina: 1 ... 73 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.