Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Tel even hoe vaak de verschillende namen voor komen de laatste paar pagina's.Fleximex schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:10:
Uiteraard is het geen optelsom van alle voorgaande momenten...
Niemand zegt dat het niet de ook de schuld is van Promes of Babel. Spijkers op laag water zoeken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tis een beetje van alles wat. Maar met wat Nederland kan opstellen zou 3 achterin niet verkeerd zijn tegen dit soort landen.
PSN: Finally_Chris
Die zit overal ernaast of er niet bij, echt verschrikkelijk om te zien
Rest doet wel aardig naar kunnen
Frenkie de Jong weer goed
Enige die erboven uitsteekt
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 09-09-2018 21:17 ]
Van die pass bolt mijn broek nog steeds.OPSLAGHOND schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:12:
Grappig, want juist in die wedstrijd gaf hij zeker twee heel erg belangrijke/goede assists o.a. die op Van Persie.
Promes is vaak genoeg benoemd. Maar als Babel één fout maakt dan kan dat. Dan is er minder snel de behoefte om dat te benoemen. Het is ook wel handig om de context (Blind speelt bijzonder zwak de afgelopen weken) er bij te halen. Natuurlijk ga je dan hem sneller de schuld geven.Gonadan schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:12:
[...]
Tel even hoe vaak de verschillende namen voor komen de laatste paar pagina's.
Nogmaals: spijkers op laag water.
Dat is gewoon de veiligheid die ze altijd inbouwen. Ik heb het idee dat wij na een helft Peru weer denken te kunnen ballenGonadan schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:06:
[...]
Tja ze weten wat wij rechtsachter kunnen neerzetten, Deschamps had er zelf desnoods nog kunnen lopen.
Ja ik las net ook dat hij alles breed of terug speelt. In vraag mij echt af hoeveel mensen daadwerkelijk wedstrijden kijken voordat ze hier komen blaten.Fleximex schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:15:
(Blind speelt bijzonder zwak de afgelopen weken) .
Ik ben echt niet altijd tevreden over die man maar de hoeveelheid onzin die ik langs zie komen is legendarisch.
Natuurlijk...Nogmaals: spijkers op laag water.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Inderdaad. Ik zag alweer onzin als een stijgende lijn en tevredenheid. Worden weer een hoop zware wedstrijden als toeschouwer.D-e-n schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:15:
Dat is gewoon de veiligheid die ze altijd inbouwen. Ik heb het idee dat wij na een helft Peru weer denken te kunnen ballen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Een land dat onlangs wereldkampioen werd mag natuurlijk niet overklast worden door Nederland (voor de tweede keer op rij), niet dat Nederland de hulp nodig heeft maar waarschijnlijk voor de zekerheid!Harribo schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:20:
Fransen gaan makkelijk liggen en scheids fluit wel weer, tuint er steeds in
[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-09-2018 21:24 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hoho hij gaf net goede voorzetCR1691 schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:21:
Janmaat warmlopen. En beter een aanvallende back op links ook.
Tete hoort sowieso niet te spelen, is vaste bankzitter terwijl er prima alternatief is.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 09-09-2018 21:23 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Laten we ook niet vergeten wie we tegen proberen te houden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Blind speelt dus ook naar kunnen... Tete speelt ook prut, maar ook naar kunnenHarribo schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:14:
Asjeblieft doe Blind eruit!
Die zit overal ernaast of er niet bij, echt verschrikkelijk om te zien
Rest doet wel aardig naar kunnen
Had al 6 - 0 kunnen zijn ondertussen ...Gonadan schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:57:
Met Zoet was het al 3-0 geweest.
* Gonadan rent *
De wedstrijd is zo saai, dat ik maar op dit soort dingen ga laten.
Frenkie de Jong is de beste aan onze kant. Promes, Babel, Tete, Memphis, tja.. Geef gewoon jongeren de kans als Kluivert. Zie graag Janmaat voor Tete, altijd de voorkeur geven aan PL spelers.
Ben je 12 ofzo...
Het zit wel diep die blijdschap dat een keeper met een Ajax verleden keept en niet eentje van PSV.
Kom je daar nu pas achterFleximex schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:31:
@OPSLAGHOND
Ben je 12 ofzo...
Het zit wel diep die blijdschap dat een keeper met een Ajax verleden keept en niet eentje van PSV.
Hij is een beetje simpel.nl
[ Voor 5% gewijzigd door Napo op 09-09-2018 21:33 ]
De blijdschap dat die grabbelaar eruit is overheerst, daar had wat mij betreft zelfs Bijlow die zichzelf nog moeten bewijzen mogen staan.Fleximex schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:31:
@OPSLAGHOND
Ben je 12 ofzo...
[edit]Oei ... Calimero's
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-09-2018 21:33 ]
Verwijderd
Het middenveld van Oranje weet met al die loopacties echt totaal geen raad.
Janmaat is ook niet jong. En zijn Promes en Depay oud?HollowGamer schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:30:
Promes, Babel, Tete, Memphis, tja.. Geef gewoon jongeren de kans als Kluivert. Zie graag Janmaat voor Tete, altijd de voorkeur geven aan PL spelers.
Je moet gewoon wat verdedigender spelen en een paar spelers wisselen.
Edit
Den geniet van de Zoet-Cilissen fittie
[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 09-09-2018 21:36 ]
Verwijderd
Edit: Cilissen speelt ook wel goed trouwens.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2018 21:36 ]
Echt stop te flamen gast. Ik zie hier een paar posts over hoe Zoet zogenaamd al 3, 6 goals tegen zou hebben gehad. En dan reageert er iemand en dan moet je meteen weer calimero typen. Doe eens normaal.OPSLAGHOND schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:33:
[...]
De blijdschap dat die grabbelaar eruit is overheerst, daar had wat mij betreft zelfs Bijlow die zichzelf nog moeten bewijzen mogen staan.
[edit]Oei ... Calimero's
Verder waar is grabbelaar op gebaseerd? Ik kan van Cillessen ook wat momenten noemen. Al zijn die niet van de laatste 2 jaar. Omdat hij niet speelt.
Het is zo makkelijk te triggeren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit inderdaad... je ziet ook vaak De Jong een bal inspelen, zelf de ruimte inlopen en dan de bal niet terugkrijgen omdat de medespelers het niet snappen. Dat is juist wat hem bij Ajax zo sterk maakt en dat is ook juist het verrassende waarmee je kansen creëert. Promes en Memphis proberen zelf dwars door die beren van verdedigers te pingelen.Verwijderd schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:35:
Het is duidelijk nog geen team aan Nederlandse kant. Te weinig druk gezet, daar waar nodig. De Jong wil naar voren, maar dan zie je de anderen weer naar achteren lopen.
Verder: die Virgil van Dijk.... wat voegt die nou daadwerkelijk toe? Ik vind hem weer vrij onzichtbaar spelen, wat best knap is in een wedstrijd waar je heel veel moet verdedigen. En in balbezit durft hij niet vooruit te spelen, tenzij hij echt 10000% zeker is dat hij aankomt. Ik zie liever De Vrij ipv Virgil / Blind.
Het mooie is dat het uiteindelijk lood om oud ijzer is. Beide keepers zijn goed genoeg voor de top van de eredivisie en potentieel subtop van een grotere competitie met allebei hun sterkere en zwakkere punten. Geen van beide keepers is goed genoeg voor de top (of de ambitie moet bankzitter willen zijn)
Sommige mensen snappen sarcasme ook niet helemaal volgens mij.
Gelukkig zie ik nog wel lichtpuntjes, de Jong is echt goed bezig. Dat gaat wel een topper worden.
Maarja, die hebben we niet. Wel iemand die met mooie hoedjes en klokjes rond loopt te paraderen, waar je dus geen ruk aan hebt op het veld. Een Wesley Snijder zou ook kunnen werken. Hij is een wedstrijd te vroeg met pensioen gestuurd, als ik het oranje van nu zo'n beetje bekijk.
Verder moet het tempo echt met een factor 3 omhoog. Tikkies breed en terug doe je alleen maar om de aanval op gevechtssterkte te krijgen. Ook gun je die Fransen geen seconde als nodig, balbezit.
Het zit allemaal verstopt in dit elftal, maar er klopt nog geen hout van.
Van Dijk speelt eigenlijk vrij redelijk, hij speelt niet veel vooruit maar dat is ook niet zijn stijl. Verdedigend staat ie wel steeds goed in tegenstelling tot Tete/Blind.[b]P.O. Box schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:43
Verder: die Virgil van Dijk.... wat voegt die nou daadwerkelijk toe? Ik vind hem weer vrij onzichtbaar spelen, wat best knap is in een wedstrijd waar je heel veel moet verdedigen. En in balbezit durft hij niet vooruit te spelen, tenzij hij echt 10000% zeker is dat hij aankomt. Ik zie liever De Vrij ipv Virgil / Blind.
Denk je dat ik met m'n eerste opmerking op een inhoudelijke discussie uit was? Het maakt mij echt geen zak uit welke van de twee er staat maar ik vermaak mij kostelijk met de argumenten die men daarover weet te verzinnen.Napo schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:44:
Het mooie is dat het uiteindelijk lood om oud ijzer is. Beide keepers zijn goed genoeg voor de top van de eredivisie en potentieel subtop van een grotere competitie met allebei hun sterkere en zwakkere punten. Geen van beide keepers is goed genoeg voor de top (of de ambitie moet bankzitter willen zijn)
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als een specifiek persoon constant in zijn 'sarcastische modus' zit snap ik best dat sommige de 'sarcastische modus' niet meer als 'sarcastische modus' herkennen maar dat het ordinair flamen is.Qu3st schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:44:
[...]
Tuurlijk niet, uiteindelijk voegen te veel mensen hier vrij weinig toe met simpele onelinersGonadan schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:47:
[...]
Denk je dat ik met m'n eerste opmerking op een inhoudelijke discussie uit was? Het maakt mij echt geen zak uit welke van de twee er staat maar ik vermaak mij kostelijk met de argumenten die men daarover weet te verzinnen.
[ Voor 37% gewijzigd door Napo op 09-09-2018 21:49 ]
Iedereen snapt hier het sarcasme. Niemand neemt de posts letterlijk.Qu3st schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:44:
[...]
Maar het zijn gewoon onnodige posts, puur bedoelt om te treiteren. Het is ook geen leuke grap. Het is eerder een soort leedvermaak, alleen besteedt aan Ajax supporters. Het Nederlands elftal speelt. Maak die grappen lekker op Ajax Showtime ofzo.
Het is ook overdone. Als nou één iemand die grap maakt (niemand reageerde er toen ook nog op). Maar om nou bij elk schot op doel meteen te zeggen: Met Zoet was het al 4-0 geweest. Zo kinderachtig.
Er zit verder ook nog een andere lading aan de posts: Cillessen is beter dan Zoet. En dat is zoals @Napo hierboven ook aangeeft, niet mijn mening.
[ Voor 13% gewijzigd door Fleximex op 09-09-2018 21:50 ]
Wijnaldum speelt nog redelijk. Verder is het maar armzalig.
Waarom is die Tete er uberhaupt bij?
[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 09-09-2018 21:52 ]
En dan jezelf afvragen of ik 12 ben?Fleximex schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:35:
[...]
Echt stop te flamen gast. Ik zie hier een paar posts over hoe Zoet zogenaamd al 3, 6 goals tegen zou hebben gehad. En dan reageert er iemand en dan moet je meteen weer calimero typen.
Het was in mijn ogen niet meer dan een leuke post van Gonadan waarin hij terugkwam op een eerdere discussie.
Een beetje zelfspot mag ook wel een keer, maar altijd alles zo serieus nemen ...
Zoals al eerder gezegd: PSV-ers hier hebben heel erg lange tenen, langer dan alle Ajacieden en Feyenoorders in ieder geval.
Desondanks toch een basisplaats met niet de minste trainer die het voor het zeggen heeft.Verder waar is grabbelaar op gebaseerd? Ik kan van Cillessen ook wat momenten noemen. Al zijn die niet van de laatste 2 jaar. Omdat hij niet speelt.
Zou jouw voetbalkennis/inzicht dan wellicht iets overschat worden door ... jezelf?
Iets té makkelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-09-2018 21:59 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:18
Eredivisie niveau met bijbehorend tempo tegen de Europese top. Tja paar jaartjes wachten dan komen wij ook wel weer terug
Mja, de inhoudelijke discussies zijn ook wel een beetje op. Standaard herhaling van zetten.Napo schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:48:
Tuurlijk niet, uiteindelijk voegen te veel mensen hier vrij weinig toe met simpele oneliners
Wordt tijd dat er weer spannender dingen gebeuren dan dit soort veredelde oefenpotjes.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zou hier niet op in moeten gaan maar oke. Hoeveel PSV'ers zie je consequent (ex)spelers van ajax afbranden vs Ajacieden consequent (ex)spelers van PSV afbranden?OPSLAGHOND schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:57:
[...]
En dan jezelf afvragen of ik 12 ben?![]()
Het was in mijn ogen niet meer dan een leuke post van Gonadan waarin hij terugkwam op een eerdere discussie.
Een beetje zelfspot mag ook wel een keer, maar altijd alles zo serieus nemen ...![]()
Zoals al eerder gezegd: PSV-ers hier hebben heel erg lange tenen, langer dan alle Ajacieden en Feyenoorders in ieder geval.
De volgende keer zal er een ander staan.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Koeman had Drommel op moeten roepen. Benieuwd of die dan wel zou komen.Barres B. schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:02:
We kunnen wel discussiëren over Cillessen en Zoet, maar ondertussen weten we stiekem allemaal wel dat Sergio Padt de beste keeper in de selectie is. Maar die moeten we even sparen omdat FC Grunn hem hard nodig heeft.
Waar is de zelfspot te vinden als bij elk schot op goal Zoet aangehaald moet worden? Ik kan er niet om lachen. Prima. Ik reageerde er nog niet op. Maar als er dan meermaals dezelfde grap gemaakt wordt dan stoort me dan wel een beetje ja. Vooral als de grap een basis heeft (Cillessen beter dan Zoet) waar ik het niet mee eens ben.OPSLAGHOND schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:57:
[...]
Een beetje zelfspot mag ook wel een keer, maar altijd alles zo serieus nemen ...![]()
[...]
Desondanks toch een basisplaats met niet de minste trainer die het voor het zeggen heeft.
Zou jouw voetbalkennis/inzicht dan wellicht iets overschat worden door ... jezelf?
En hoezo hebben PSV'ers langere tenen. We zijn hier volgens mij allemaal individuen op dit forum. Mooi dat jij een patroon denk te hebben ontdekt maar ik zie het niet.
En je onderste statement wordt ook meteen onderuit gehaald doordat Blind, Promes en Tete er in staan.
Je mening kracht bij zetten door voetbal coaches (of analisten for that matter) aan te halen zegt mij niks. Die zitten er ook vaak naast.
Zal wel de dooddoener ‘ervaring’ zijn.Fiber schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:01:
OK, dat Blind niet goed speelt in Oranje zijn we het met z'n allen wel min of meer over eens. Nu niet en eigenlijk vrijwel nooit. Maar waarom stellen alle bondscoaches hem dan toch steeds weer op? Vanwege z'n achternaam? Of zijn er nog andere redenen te bedenken?
Blind doet niks en durft niks. Durft niet eens een voorzetje te geven voor de goal. Lekker veilig terug.
Misschien is dat zijn opdracht.CR1691 schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:06:
[...]
Zal wel de dooddoener ‘ervaring’ zijn.
Blind doet niks en durft niks. Durft niet eens een voorzetje te geven voor de goal. Lekker veilig terug.
★ What does that mean? ★
Dan moet je toch iets beter kijken. Ja hij speelt slecht, maar wat jij zegt zijn gewoon onwaarhedenCR1691 schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:06:
[...]
Hij gaf toch wel net een echte voorzet. Kan ook zijn dat hij informatie heeft over alle coaches dat hij ze chanteertCR1691 schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:06:
[...]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat de f...Fleximex schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:08:
Wijnaldum misschien korte hoek moeten kiezen daar.
Ik wilde net beginnen over De Ligt die toch wel een licht plusje mag hebben voor inzet.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:18
Babel in Oranje!Gonadan schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:08:
Beste spits ooit!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Pas nou op wat je zegt!Gonadan schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:08:
Beste spits ooit!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zeiss Distagon 21 f/2.8
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
In slaap gesukkeld door de super tactiek van Koeman.Fleximex schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:11:
Wat is Frankrijk aan het doen in deze fase?
Probleem is dat Frankrijk het beste is op de counter. Dus als Oranje nu een beetje aanzet zie ik 'm er zo invliegen bij Oranje.Gonadan schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:10:
Het ergste is, straks gaan ze nog denken dat ze echt goed waren.
Plus Depay heeft nog niet gescoord dus die gaat nu alles zelf doen.Fleximex schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:12:
Probleem is dat Frankrijk het beste is op de counter. Dus als Oranje nu een beetje aanzet zie ik 'm er zo invliegen bij Oranje.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Niet iedereen in de groep zal de laatste wedstrijd tegelijk spelen en misschien draait de laatste pot zelfs nergens om.
XXXVI
Verwijderd
Oranje maakt eindelijk ook loopacties zonder bal.Qu3st schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:13:
Gek wat een beetje vertrouwen met je doet. Opeens lijkt het een stuk beter te gaan.
Weten we meteen wie van de selectie naakt fotos van Koeman heeftephymerous schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:15:
Vormer staat klaar? Wie kan in godsnaam zo slecht zijn dat je voor Vormer gewisseld wordt
Dit topic is gesloten.
![]()