Ene Samir Nasri is dat ook nog steeds. Naast een heel aantal andere: https://www.transfermarkt.nl/statistik/vertragslosespielerNapo schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:37:
Adam Maher nog steeds zonder club? Ik had voor hem nog wel de verwachting dat hij na PSV wel ergens terecht kon komen - iig eredivisie niveau. Maar nu clubloos en dat als 25 jarige speler die een redelijk goede toekomst in het vooruitzicht had na AZ
Bij Nasri heeft dat alleen een reden:Verwijderd schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:08:
[...]
Ene Samir Nasri is dat ook nog steeds. Naast een heel aantal andere: https://www.transfermarkt.nl/statistik/vertragslosespieler
https://www.ad.nl/buitenl...beroep-verhoogd~a911bad5/
Verwijderd
Dat was inderdaad niet handig van hem. Weet niet of het vaker voor komt in de voetballerij. Hoort daar eigelijk zo goed als niets over.dutchgio schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:44:
[...]
Bij Nasri heeft dat alleen een reden:
Vind het toch apart dat niet alvast een club hem binnen hengelt. Ja ok hij mag niet spelen of trainen, maar hij mag toch wel ergens onder contract staan?dutchgio schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:44:
[...]
Bij Nasri heeft dat alleen een reden:
Ze gaan nu Futsal spelers opstellen: Nations League: Denmark set to field 'futsal' players against Wales due to dispute. De spelers hadden aangeboden om die twee wedstrijden onder de oude deal te spelen, maar de bo(no)bo's willen dat ook niet. De bondscoach is er nu ook niet bij betrokken.PWM schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:48:
Nouja, Jorgenson hoeft voorlopig in ieder geval niet aan te treden door Denemarken
https://www.vi.nl/nieuws/...-zien-dit-als-een-staking
Lachwekkend.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nieuw contract voor Neres
Overmars is goed bezig
Stond na 6 minuten al 2-0 voor Noorwegen. Gelukkig 2-1 de rust in. Komt goedchim0 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 17:56:
Niemand over de vrouwen leeuwinnen of valt dat niet onder voetbal?
Of niet natuurlijk
[ Voor 10% gewijzigd door Yemoke op 04-09-2018 18:43 ]
Verwijderd
Kwam op internet bedragen tegen van spelers die in Italië voetballen: de Vrij €3,8 miljoen netto per jaar, Karsdorp en Kluivert €1,8 miljoen netto.
Wat een bedragen man. Eerstgenoemde aldus ruim €300.000,- per maand, laatstgenoemden ruim €150.000,- per maand.
Kan me met dergelijke bedragen wel voorstellen dat menige speler wel oren heeft naar een transfer naar een competitie in een zogenaamd groot voetballand.
Wat een bedragen man. Eerstgenoemde aldus ruim €300.000,- per maand, laatstgenoemden ruim €150.000,- per maand.
Kan me met dergelijke bedragen wel voorstellen dat menige speler wel oren heeft naar een transfer naar een competitie in een zogenaamd groot voetballand.
Dat was nieuw voor je?Verwijderd schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 19:17:
Kwam op internet bedragen tegen van spelers die in Italië voetballen: de Vrij €3,8 miljoen netto per jaar, Karsdorp en Kluivert €1,8 miljoen netto.
Zoek voor de gein eens op wat van Dijk verdient bij Liverpool.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Dit. Ik kom er bij het afsluiten op werk achter dat het al 2-0 staat. Wilde het eigenlijk wel zien.P.O. Box schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 19:00:
het was ook wel op een publiekstrekkende tijd zeg....
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Over VVSB hoor je ook niemand terwijl die een veel hoger niveau spelen.chim0 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 17:56:
Niemand over de vrouwen leeuwinnen of valt dat niet onder voetbal?
alles kan off-topic
Schijnbaar moest het op hetzelfde tijdstip gespeeld worden als een paar wedstrijden in andere poules (omdat ze nog ergens om gingen). Zie daar de logica niet zo van in aangezien ze totaal geen invloed op elkaar hebben ....Gonadan schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 19:48:
[...]
Dit. Ik kom er bij het afsluiten op werk achter dat het al 2-0 staat. Wilde het eigenlijk wel zien.
Zag nog een bord hangen met 'Noorwegen - Cyprus Nations League' om 2045u dus dacht dat ie misschien straks werd gespeeld maar dat is ook pas donderdag
De 2-0 tegen ging wel een rare (kunstgras) stuit aan vooraf en de 1-0 was natuurlijk gewoon een dikke fout van Martens. Zag wel (begin) vorige week dat ze al bijelkaar waren en had eigenlijk nog wel een oefeninterland verwacht afgelopen vrijdag ofzo maar was blijkbaar niet nodig gevonden
Zie dat maar 4 van de 6 nummers twee mogen spelen dus dan zal doelsaldo nog wel invloed gehad kunnen hebben (theoretisch). Één wedstrijd werd in Kazahkstan gespeeld en daar was het al 2100u. , is zo'n beetje de reden dat er zo vroeg hier is gespeeld.Play-offs: Belgium Denmark, Netherlands, Switzerland (1 place, 2 rounds, draw Friday)
[ Voor 34% gewijzigd door apis29 op 04-09-2018 20:27 ]
Bijna net zo lachwekkend is dat de BBC nog aan hun lezers/ Britten moet uitleggen wat 'futsal' isgambieter schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:42:
[...]
Ze gaan nu Futsal spelers opstellen: Nations League: Denmark set to field 'futsal' players against Wales due to dispute. De spelers hadden aangeboden om die twee wedstrijden onder de oude deal te spelen, maar de bo(no)bo's willen dat ook niet. De bondscoach is er nu ook niet bij betrokken.
Lachwekkend.
In ander nieuws: de inworpcoach van Liverpool -> https://www.bbc.com/sport/football/45405476
[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 04-09-2018 20:50 ]
KNVB verbiedt doelman Drommel in actie te komen voor Twente.
Die regel kende ik nog niet. Voetballers zijn verplicht om een uitnodiging voor een interland te accepteren. Indien ze weigeren mogen ze in die periode niet voor hun club uitkomen.
Die regel kende ik nog niet. Voetballers zijn verplicht om een uitnodiging voor een interland te accepteren. Indien ze weigeren mogen ze in die periode niet voor hun club uitkomen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Vreemd hoor... dus moet die speler maar op de bank gaan zitten terwijl zijn werkgever gewoon competitie speelt? Wie is nou de ‘eigenaar’ van de speler? Sterker nog, de speler zelf mag geeneens beslissen wat hij zelf wil.alexbl69 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 22:58:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Volgens mij is deze regel enkel bedoelt om te voorkomen dat clubs spelers onder druk zetten om te bedanken voor het nationale team als dat hen als werkgever beter uitkomt. In dit geval ligt dat er behoorlijk dik bovenop. Een speler die om persoonlijke redenen weigert (conflict bondscoach oid) mag volgens mij niet geschorst wordenalexbl69 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 22:58:
Het is een FIFA regel trouwens...
Maar volgens de regels van de internationale voetbalbond FIFA moet een speler aan een oproep van zijn land gehoor geven.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ach ze moeten nu niet opeens hierover zeuren.Han schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 23:02:
[...]
Vreemd hoor... dus moet die speler maar op de bank gaan zitten terwijl zijn werkgever gewoon competitie speelt? Wie is nou de ‘eigenaar’ van de speler? Sterker nog, de speler zelf mag geeneens beslissen wat hij zelf wil.
Is tenslotte al jaren zo dat het programma van de 2e divisie gewoon doorloopt tijdens de interland periodes.
Twente doet alsof het ze voor het eerst hiervan horen en dat alleen hun getroffen worden.
En die regel is er al zeer lang. Je kunt zelfs een schorsing krijgen bij weigering.
Dat hadden ze bij Twente ook moeten weten, tenzij Drommel zo dom was om de beslissing op eigen houtje te nemen.
Drommels, drommels en nog eens drommels!
Ik vind het maar een kinderachtige wraakactie, kom nou, het gaat hier om een jeugdteam en ook nog om een keeper, niet eens een goede keeper maar dat terzijde, als het nou om een bepalende speler gaat dan oke maar om drommel?! Kunnen ze niet gewoon iemand anders op de bank zetten, laat die arme jongen gewoon zijn wedstrijden in de keukenkampioen divisie spelen.
Ik vind het maar een kinderachtige wraakactie, kom nou, het gaat hier om een jeugdteam en ook nog om een keeper, niet eens een goede keeper maar dat terzijde, als het nou om een bepalende speler gaat dan oke maar om drommel?! Kunnen ze niet gewoon iemand anders op de bank zetten, laat die arme jongen gewoon zijn wedstrijden in de keukenkampioen divisie spelen.
Sparta weet er alles van, half team kwijtDeadsy schreef op woensdag 5 september 2018 @ 01:59:
[...]
Ach ze moeten nu niet opeens hierover zeuren.
Is tenslotte al jaren zo dat het programma van de 2e divisie gewoon doorloopt tijdens de interland periodes.
Twente doet alsof het ze voor het eerst hiervan horen en dat alleen hun getroffen worden.
En die regel is er al zeer lang. Je kunt zelfs een schorsing krijgen bij weigering.
Dat hadden ze bij Twente ook moeten weten, tenzij Drommel zo dom was om de beslissing op eigen houtje te nemen.
Over dat eerste (het programma loopt door tijdens interland periodes) is pas begin dit jaar door de toenmalige Eerste-Divisie clubs besloten, dat was daarvoor niet het geval. Twente en Sparta zaten daar toen uiteraard nog niet bij, en hebben hun stem dus niet uit kunnen brengen.Deadsy schreef op woensdag 5 september 2018 @ 01:59:
[...]
Zal uiteraard meespelen dat Drommel enkel als 3e keeper (en dus selectievulling) is opgeroepen. Het was mijns inziens chiquer geweest als de bondscoach voor deze non-positie een keeper van een eredivisieclub had opgeroepen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Opzich een logische regel. Alleen zouden clubs dan ook de vrijheid moeten hebben een wedstrijd niet te spelen omdat spelers door de bond (in dit geval zelfs de eigen bond) geclaimd zijn.alexbl69 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 22:58:
alles kan off-topic
Drommel was 3de keeper geworden bij Jong Oranje. Natuurlijk kiest hij voor zijn eigen team.
Hij had alleen moeten doen wat anderen ook doen. Claimen dat je geblesseerd bent.
Hij had alleen moeten doen wat anderen ook doen. Claimen dat je geblesseerd bent.
En op de wedstrijddag wonderbaarlijk snel herstellen?
alles kan off-topic
Hahaha die gekke Denen. Gaan spelen met een elftal zaalvoetballers en wat complete amateurs vanwege de spelersstaking.
In een ander perspectief. Na het door de vingers zien van wat fouten van FC Twente door de KNVB gaat de KNVB zich nu eens aan de gestelde regels houdenalexbl69 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 22:58:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nog veel erger dat er geen voetbal is in het weekend. Nederlands elftal boeit me totaal geen biet.Hackus schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:35:
Saai, geen CL gister en vandaag..
@alexbl69 Vage regel is dat van de KNVB
Ook nog jaTyphone schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:36:
[...]
Nog veel erger dat er geen voetbal is in het weekend. Nederlands elftal boeit me totaal geen biet.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
He gelukkig maardutchgio schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:37:
De Keuken Kampioen Divisie gaat wel door, zonder internationals.
:-P
25-1 zijn de odds vanavond, misschien eens een tientje inzetten
EDIT:
36-1 inmiddels en 17-1 voor een gelijkspel.
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 05-09-2018 09:54 ]
Je weet het nooit met die Denen.... Ik kan me nog een EK herinneren waarvoor ze zich niet gekwalificeerd hadden......PWM schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:44:
[afbeelding]
![]()
25-1 zijn de odds vanavond, misschien eens een tientje inzetten
EDIT:
36-1 inmiddels en 17-1 voor een gelijkspel.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Het is een FIFA regel. Maar de strafmaat en het wel of niet handhaven is aan de bonden (voor zover ik begreep).
En een slechte regel. Tenminste, het is dan eerst aan de bond om geen wedstrijden te plannen rond die interlands of om clubs de vrijheid te geven wedstrijden te laten verplaatsen. Zeker als het om het eigen nationale elftal gaat. (als je willens en wetens veel Afrikanen in je selectie neemt dan weet je dat je ze tijdens de Africa Cup kwijt bent. Iets ander verhaal dan wanneer je een gewone kaaskop aan je eigen bond af moet staan en daardoor een wedstrijd van diezelfde bond moet missen)
alles kan off-topic
Stel je eens voor dat ze hierdoor bij Twente een goede keeper opstellen! Dan is het leed niet te overzien.Deadsy schreef op woensdag 5 september 2018 @ 01:59:
[...]
Het is toch ook wel gewoon een beetje asociaal dat je de 1ste keeper van een team wat competitie moet spelen, oproept om als 3de keeper op de tribune plaats te laten nemen
Dan neem je toch gewoon even een keeper uit de eredivisie om die stoel warm te houden?
Jeroen Zoet ofzo, die zit daar wel redelijk op zijn plek
Jeroen Zoet ofzo, die zit daar wel redelijk op zijn plek
[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 05-09-2018 11:06 ]
Natuurlijk niet. International ben je niet alleen als het je even uit komt of als je belangrijk genoeg gemaakt wordt. Dit zegt genoeg over de mentaliteit, niet meer selecteren.PWM schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:02:
Drommel was 3de keeper geworden bij Jong Oranje. Natuurlijk kiest hij voor zijn eigen team.
Geheel los daarvan is het natuurlijk van de zotte dat de competities waar de spelers voor Jong Oranje spelen gewoon door gaan tijdens interlands. Daardoor dwing je spelers te kiezen tussen club en land en krijg je rare situaties. Daar mogen ze wat mij betreft wel wat aan doen.
Ik kan mij dan ook niet aan de indruk onttrekken dat de club hier ook enige invloed op heeft gehad: "Oh derde keeper? Dus je speelt niet eens? Kom dan maar gewoon terug.".Napo schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:22:
In een ander perspectief. Na het door de vingers zien van wat fouten van FC Twente door de KNVB gaat de KNVB zich nu eens aan de gestelde regels houden
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er is nog nooit een 3de keeper van Jong Oranje, 1ste keeper bij Oranje geworden. Je kan het ook kansberekening noemenGonadan schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:08:
[...]
Natuurlijk niet. International ben je niet alleen als het je even uit komt of als je belangrijk genoeg gemaakt wordt. Dit zegt genoeg over de mentaliteit, niet meer selecteren.
Dan had hij moeten bedanken op het moment van uitnodigen. Het zal niet helpen dat hij de maandag wel komt en dan alsnog besluit te vertrekken.PWM schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:12:
[...]
Er is nog nooit een 3de keeper van Jong Oranje, 1ste keeper bij Oranje geworden. Je kan het ook kansberekening noemen
Dit is een beetje gegokt en verloren.
Zo'n speler kan natuurlijk ook aangeven toch liever voor Marokko uit te willen komen. Hij zou niet de enige zijn.
alles kan off-topic
De statistieken heb ik even niet bij de hand, maar ik zou niet weten waarom dat niet kan. Tenzij ze bij Jong Oranje alleen maar keepers selecteren die niet goed genoeg maar wel oud genoeg zijn voor Oranje.PWM schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:12:
Er is nog nooit een 3de keeper van Jong Oranje, 1ste keeper bij Oranje geworden. Je kan het ook kansberekening noemen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan hebben hun een geldige reden om te klagen en om hun wedstrijd te verplaatsen naar een andere datum.Martinusz schreef op woensdag 5 september 2018 @ 07:46:
[...]
Sparta weet er alles van, half team kwijt
Één of twee spelers missen zou geen probleem mogen zijn maar als je de helft van je basis mist zou de KNVB wel iets mogen doen
Kan me er wel iets bij indenken dat de kansen voor een derde keeper bij jong vrij klein zijn. Bij jong spelen ze met een beperkte spreiding van leeftijden en de derde heeft twee leeftijdsgenoten boven zich en krijgt voor het grote oranje ook nog concurrentie van de generaties voor en na hem.
alles kan off-topic
Niet helemaal mee eens. Die ene speler die ze af moeten staan is dan ook bijna per definitie niet de minste. En waar leg je dan de grens, bij 2 spelers afstaan? Bij 3?Deadsy schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:05:
[...]
Dan hebben hun een geldige reden om te klagen en om hun wedstrijd te verplaatsen naar een andere datum.
Één of twee spelers missen zou geen probleem mogen zijn maar als je de helft van je basis mist zou de KNVB wel iets mogen doen
Gewoon altijd verplaatsen als er spelers afgestaan moeten worden. Geen discussie.
alles kan off-topic
Normaal gezien een stomme regel inderdaad. Maar nu gaat het om Twente....
Fuck Twente, beste regel ooit!!!1!1!
Fuck Twente, beste regel ooit!!!1!1!
Drommel niet de minste? Is nu niet echt een top doelman.Ankona schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:08:
[...]
Niet helemaal mee eens. Die ene speler die ze af moeten staan is dan ook bijna per definitie niet de minste. En waar leg je dan de grens, bij 2 spelers afstaan? Bij 3?
Gewoon altijd verplaatsen als er spelers afgestaan moeten worden. Geen discussie.
De regel maken dat de wedstrijd verplaatst moet worden wanneer er 1 speler ontbreekt is onzin. Mis je de reserve doelman en dan zou de wedstrijd al verplaatst mogen worden.
Gewoon op 4 of 5 spelers zetten.
Het komt mij eerder over als een persoonlijke overweging van Drommel. Hij was steeds tweede keeper bij Jong Oranje en twijfelde al heel sterk tussen "zeker" keepen bij Twente of reserve bij Jong Oranje. Dat is in het voordeel van Oranje uitgevallen. Dan kan ik het me goed voorstellen dat je je genaaid voelt als dan bij aankomst blijkt dat je inmiddels derde keus bent, en dan dus afzwaait.Gonadan schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:08:
[...]
Ik kan mij dan ook niet aan de indruk onttrekken dat de club hier ook enige invloed op heeft gehad: "Oh derde keeper? Dus je speelt niet eens? Kom dan maar gewoon terug."
Als Twente er een rol in had gehad, dan hadden ze dat wel direct afgedwongen (en dan had hij toch ook niet mogen spelen). Maar waarom zouden ze, ze hebben Brondeel weer fit. Dat is geen hoogvlieger, maar ja, dat is Drommel ook niet. Onder de streep wordt Twente niet zwakker van dit akkefietje (wel van het gemis van een Welshe international). Sparta (en NEC) hebben er imho meer last van.
Regeren is vooruitschuiven
Voor zijn club is hij de eerste doelman dus zeker niet de minste.Deadsy schreef op woensdag 5 september 2018 @ 13:17:
[...]
Drommel niet de minste? Is nu niet echt een top doelman.
alles kan off-topic
De terechte straf zou in mijn ogen een schorsing voor het nationale team zijn, maar ja dat is natuurlijk niet in het belang van de KNVB zelf. Probleem is vooral dat ze nu een speler 'pakken' op lager niveau, terwijl ze een Depay bijvoorbeeld zouden laten wegkomen met zo iets door een blessure of iets dergelijks eromheen te verzinnen. Beetje als de coach die heel strenge regels hanteert, tot z'n onmisbare topscorer daaraan tornt.
Tja dat klinkt een beetje als een speler die al in de basis heeft gestaan en nu op de bank moet dat hij dan maar meteen helemaal niet meer komt. Niet echt wat ik verwacht van een sportman.T-MOB schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:06:
Het komt mij eerder over als een persoonlijke overweging van Drommel. Hij was steeds tweede keeper bij Jong Oranje en twijfelde al heel sterk tussen "zeker" keepen bij Twente of reserve bij Jong Oranje. Dat is in het voordeel van Oranje uitgevallen. Dan kan ik het me goed voorstellen dat je je genaaid voelt als dan bij aankomst blijkt dat je inmiddels derde keus bent, en dan dus afzwaait.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Komop, het is maar jong oranje. Hij is ook voor zijn club een sportman die wil spelen.Gonadan schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:37:
[...]
Tja dat klinkt een beetje als een speler die al in de basis heeft gestaan en nu op de bank moet dat hij dan maar meteen helemaal niet meer komt. Niet echt wat ik verwacht van een sportman.
alles kan off-topic
Waarom klaagt Twente dan zo hard dat de wedstrijd tijdens de interland break waarbij ze 2 spelers missen zo oneerlijk is?T-MOB schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:06:
[...]
Het komt mij eerder over als een persoonlijke overweging van Drommel. Hij was steeds tweede keeper bij Jong Oranje en twijfelde al heel sterk tussen "zeker" keepen bij Twente of reserve bij Jong Oranje. Dat is in het voordeel van Oranje uitgevallen. Dan kan ik het me goed voorstellen dat je je genaaid voelt als dan bij aankomst blijkt dat je inmiddels derde keus bent, en dan dus afzwaait.
Als Twente er een rol in had gehad, dan hadden ze dat wel direct afgedwongen (en dan had hij toch ook niet mogen spelen). Maar waarom zouden ze, ze hebben Brondeel weer fit. Dat is geen hoogvlieger, maar ja, dat is Drommel ook niet. Onder de streep wordt Twente niet zwakker van dit akkefietje (wel van het gemis van een Welshe international). Sparta (en NEC) hebben er imho meer last van.
Koeman kiest Cillessen als eerste keeper van Oranje.
* Gonadan gaat vast popcorn maken
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sparta klaagde harder en wouden in eerste instantie geen toestemming geven dat hun spelers vertrokken tot ze hoorden dat ze geschorst zouden worden. Drommel mocht gewoon gaan ook al was de club er niet blij mee.toolkist schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:30:
[...]
Waarom klaagt Twente dan zo hard dat de wedstrijd tijdens de interland break waarbij ze 2 spelers missen zo oneerlijk is?
Hij kiest er uiteindelijk voor om toch terug te gaan op het moment dat hij hoort dat hij geen 2e maar 3e keeper is. En volgens het geruchten circuit zou hij tijdens een 11v11 potje als verdediger moeten hebben spelen.
Overigens kun je nu de donder er op zeggen dat menig speler straks plots het trainingskamp verlaat met pijntjes die toevallig paar dagen later spontaan verdwenen zijn
[ Voor 11% gewijzigd door Player1S op 05-09-2018 15:50 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Niet Padt?Gonadan schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:47:
Overduidelijk een zoethoudertje!Gonadan schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:47:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
En Koeman heeft verstand van voetbal. Eindelijk die knaap niet meer in de goal. Zoals ik eerder al eens zei en toen bruut aangevallen werd hierGonadan schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:47:
voor vorig seizoen bedoel je?alexbl69 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 07:53:
[...]
Over dat eerste (het programma loopt door tijdens interland periodes) is pas begin dit jaar door de toenmalige Eerste-Divisie clubs besloten, dat was daarvoor niet het geval. Twente en Sparta zaten daar toen uiteraard nog niet bij, en hebben hun stem dus niet uit kunnen brengen.
Zal uiteraard meespelen dat Drommel enkel als 3e keeper (en dus selectievulling) is opgeroepen. Het was mijns inziens chiquer geweest als de bondscoach voor deze non-positie een keeper van een eredivisieclub had opgeroepen.
eerste divisie blijft voetballen tijdens interlandperiodes
keyword, blijven
Ook niet raar dat daarvoor gestemd is, grootste gedeelte van de ploegen heeft geen internationals in de selectie en heeft er dus voordeel bij als de concurrenten spelers verliezen aan nationale elftallen..
En voor de Jong Teams (die ook mee mogen stemmen volgens mij) maakt het al helemaal niet uit als ze spelers kwijt raken aan nationale elftallen...
Wel frappant dat er vorig jaar ook spelers "bedankt" hebben en die wel gewoon mochten spelen
alberto en langil verkiezen nec boven nationaal elftal (waarbij gezegd: deze zijn uberhaubt niet op de uitnodiging ingegaan)
[ Voor 12% gewijzigd door Puc van S. op 05-09-2018 17:03 ]
Net als toen ik riep dat ik Cillessen maar een average keeper vond ;-)Typhone schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:52:
[...]
En Koeman heeft verstand van voetbal. Eindelijk die knaap niet meer in de goal. Zoals ik eerder al eens zei en toen bruut aangevallen werd hier.
Offtopic:
Weten de Ajacieden hier wanneer de losse verkoop begint voor de wedstrijd Ajax - Bayern?
Ik begreep dat er nieuws over zou komen op Ajax.nl, maar ik heb nog niks gezien. Misschien weet iemand van jullie hoe en wat?
Weten de Ajacieden hier wanneer de losse verkoop begint voor de wedstrijd Ajax - Bayern?
Ik begreep dat er nieuws over zou komen op Ajax.nl, maar ik heb nog niks gezien. Misschien weet iemand van jullie hoe en wat?
De reacties vielen wel mee toch?rikoos schreef op woensdag 5 september 2018 @ 17:25:
[...]Net als toen ik riep dat ik Cillessen maar een average keeper vond ;-)
Scheelt dat Ajacieden weten dat je niet veel verstand van voetbal hebt als je niet voor of zelfs tegen Ajax bent.
Hier zit mijn inziens wel een groot verschil. De coach kan dan nog een volgende keeper selecteren voordat je het - toch al korte - groepsproces in gaat. Nu gaat de coach met de beoogde eerste 23(?) het proces in en blijken er spelers toch geen zin in te hebben.Puc van S. schreef op woensdag 5 september 2018 @ 16:59:
Wel frappant dat er vorig jaar ook spelers "bedankt" hebben en die wel gewoon mochten spelen
alberto en langil verkiezen nec boven nationaal elftal (waarbij gezegd: deze zijn uberhaubt niet op de uitnodiging ingegaan)
Bedanken voor een nationaal elftal is niet verboden, het zal voornamelijk om de manier waarop gaan.
Dat nieuws moet nog komen dat staat er juist.Mosin schreef op woensdag 5 september 2018 @ 17:25:
Offtopic:
Maar zeker tegen Bayern zullen de jaren wel heel erg hard gaan.
Ja, alleen hoop ik dat ze het nieuws een dag of 2 van te voren op de site zetten.dutchgio schreef op woensdag 5 september 2018 @ 18:27:
[...]
Dat nieuws moet nog komen dat staat er juist.
Maar zeker tegen Bayern zullen de jaren wel heel erg hard gaan.
Ik denk niet dat er losse verkoop gaat zijn. Dat zal tzt uitverkocht zijn.
Da's alleen als ze écht niet willen blijven want een wedstrijd spelen bij je club tijdens de interland-periode die je net verlaten hebt valt gewoon onder dezelfde regeling als waaronder die keeper geschorst is.L1nt schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:47:
[...]
Overigens kun je nu de donder er op zeggen dat menig speler straks plots het trainingskamp verlaat met pijntjes die toevallig paar dagen later spontaan verdwenen zijn
Een regeling die trouwens gewoon in het leven geroepen is om de belangen van de bonden te beschermen, want wanneer het niet meer verplicht zou zijn krijg je Amerikaanse toestanden (waar veel nationale elftallen van diverse sporten bestaan uit amateurs ipv uit de beste sporters). Dan is het ook wachten op het moment dat de spelers van Barca, Real, Engelse clubs, etc hun spelers weten te 'overtuigen' om vooral niet voor het nationale elftal te kiezen.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Haha Tagliafico is na 8 interlands al aanvoerder geworden van Argentinië
Hehehe grote woede op het werk onder de PSV'ers (en dat zijn er veeeeel) dat Zoet niet geselecteerd is. Ook wel mooi dat Sneijder zegt in een interview wat ik bij (veel) spelers al vermoedde: geen motivatie om voor het NL-elftal uit te komen. Wel jammer dat ie geen namen noemde want mijn lijstje met mogelijke suspects is groot!
Verwijderd
Zoet is wel geselecteerdTyphone schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:10:
Hehehe grote woede op het werk onder de PSV'ers (en dat zijn er veeeeel) dat Zoet niet geselecteerd is. Ook wel mooi dat Sneijder zegt in een interview wat ik bij (veel) spelers al vermoedde: geen motivatie om voor het NL-elftal uit te komen. Wel jammer dat ie geen namen noemde want mijn lijstje met mogelijke suspects is groot!
Maar dat zijn altijd van die makkelijke teksten als het wat minder gaat.
kijk eens alle wedstrijden terug. Het lag in de kwalificatie echt niet aan de inzet of motivatie.
In Ek kwalificatie was het niveau drama onder meer door veel blessures en onrust door bondscoach wissel). In WK kwalificatie pech Zweden/kwaliteit t.o.v Frankrijk. Depay kun je bijvoorbeeld veel van zeggen, maar niet dat hij niet alles geeft in een wedstrijd.
Hehehe ;-) Oh hij is best een redelijke keeper maar niet het nivo wat sommige hem toedichten, (Ajax) keepers als Stekelenburg en Onana vond/vind ik echt veel beter. Echt zo jammer dat Stekelenburg zo'n mindere tijd kreeg na zijn AS Roma periode en nooit meer zijn eerdere nivo heeft gehaalt, met zijn grote lichaam dwingt hij respect af en dat hebben hebben Cilessen, Padt en Zoet niet. Beetje suffe figuren.OPSLAGHOND schreef op woensdag 5 september 2018 @ 17:35:
[...]
De reacties vielen wel mee toch?
Scheelt dat Ajacieden weten dat je niet veel verstand van voetbal hebt als je niet voor of zelfs tegen Ajax bent.
PS
Okay ik zal niet verder vertellen dat hij zijn opleiding en prof debut in Nijmegen heeft gemaakt (PS Hij is er trots op dat hij dat bij NEC heeft kunnen doen als geboren en getogen Nijmegenaar) om hem voor deze door jou genoemde personen te laten pronken met hem ;-)
PS2
Om duidelijk te zijn waar ik sta, ik vind Zoet ook een Average keeper hoor ;-)
Wellicht overwegen om nieuwe collega's te zoeken, mensen die wel het nieuws kunnen interpreterenTyphone schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:10:
Hehehe grote woede op het werk onder de PSV'ers (en dat zijn er veeeeel) dat Zoet niet geselecteerd is.
Ik moet me al kranig weren hier in Eindhoven. Ik bedoelde overigens dat hij geen basisplaats had (dus niet geselecteerd was fout). Verder zijn die PSV'ers in de regel wel ok hoorNapo schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:12:
[...]
Wellicht overwegen om nieuwe collega's te zoeken, mensen die wel het nieuws kunnen interpreteren
100% mee eens.rikoos schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:43:
[...]
Hehehe ;-) Oh hij is best een redelijke keeper maar niet het nivo wat sommige hem toedichten, (Ajax) keepers als Stekelenburg en Onana vond/vind ik echt veel beter. Echt zo jammer dat Stekelenburg zo'n mindere tijd kreeg na zijn AS Roma periode en nooit meer zijn eerdere nivo heeft gehaalt, met zijn grote lichaam dwingt hij respect af en dat hebben hebben Cilessen, Padt en Zoet niet. Beetje suffe figuren.
Geboren in een Nijmeegs ziekenhuis, maar getogen in Groesbeek (net buiten Nijmegen). Wel trots op zijn afkomst uiteraard.PS
Okay ik zal niet verder vertellen dat hij zijn opleiding en prof debut in Nijmegen heeft gemaakt (PS Hij is er trots op dat hij dat bij NEC heeft kunnen doen als geboren en getogen Nijmegenaar) om hem voor deze door jou genoemde personen te laten pronken met hem ;-)
Gelukkig.PS2
Om duidelijk te zijn waar ik sta, ik vind Zoet ook een Average keeper hoor ;-)
https://www.vi.nl/nieuws/...w-door-corruptieschandaal
Puur roddels die de concurrent de wereld in brengt of zou het kloppen?
Puur roddels die de concurrent de wereld in brengt of zou het kloppen?
KNVB brengt "straf" Drommel terug tot 1 wedstrijd. (alleen zaterdag tegen Top Oss dus)
Dan wordt Twente weer gematstHackus schreef op donderdag 6 september 2018 @ 17:47:
KNVB brengt "straf" Drommel terug tot 1 wedstrijd. (alleen zaterdag tegen Top Oss dus)
XXXVI
Blijft de rest thuis zeker?Terranova schreef op donderdag 6 september 2018 @ 00:02:
Drommels Drommel
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 06-09-2018 19:03 ]
Die man is ook gewoon een baas!Terranova schreef op donderdag 6 september 2018 @ 00:02:
Leuke en verrassende opstelling van Koeman voor oranje.
Hopelijk wordt het een mooie pot. Sneijder verdient wel een mooi afscheid.
Het is echt een afsluiting van een generatie.
Tijd dat een nieuwe generatie nu opstaat.
Hopelijk wordt het een mooie pot. Sneijder verdient wel een mooi afscheid.
Het is echt een afsluiting van een generatie.
Tijd dat een nieuwe generatie nu opstaat.
En ik dacht dat Denemarken amateurs moest oproepen 
Loopt gelukkig goed af.
Loopt gelukkig goed af.
Nu niet meer. Peru zet wat druk en het piept en kraakt al bij oranje.
Ik kan niet kijken maar dit lijkt ook wel een hele rare opstelling zoals het AD die geeft. Een draver als Vormer achter de spits en op de ene zijkant staat iemand die niet kan verdedigen en op de andere iemand die niet kan aanvallen of opbouwen?
En waar is De Vrij? Sinds wanneer zijn verdedigers uit de eredivisie betrouwbaarder dan die uit de top van de serie A?
En waar is De Vrij? Sinds wanneer zijn verdedigers uit de eredivisie betrouwbaarder dan die uit de top van de serie A?
Het is nou niet dat De Vrij zo'n wereldverdediger is die het verschil zal maken. En misschien spaart ie m voor de belangrijkere wedstrijd. Je weet t niet.
Oranje al weer achter zie ik.
Belooft een inmiddels ouderwets avondje te worden
Veel breed en terugtikken... Zodra er meer wordt gevraagd wordt de bal ingeleverd
Beetje raar, deze spelers kunnen toch wel aanvallend een bal rondtikken...?
En als er dan een opening ligt, lijken ze niet te durven
Veel breed en terugtikken... Zodra er meer wordt gevraagd wordt de bal ingeleverd
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 06-09-2018 21:13 ]
Deze opstelling zou het raamwerk zijn voor Frankrijk. Het is puur imago. De Vrij is verdedigend echt wel beter dan Blind. Zo raar dat geen coach hem durft te passeren. Alhoewel die ook gewoon op links kan.JanW schreef op donderdag 6 september 2018 @ 21:09:
Het is nou niet dat De Vrij zo'n wereldverdediger is die het verschil zal maken. En misschien spaart ie m voor de belangrijkere wedstrijd. Je weet t niet.
Ja en iedere tegenstander weet dat we zo willen 'opbouwen'. Dus druk zetten en dan kunnen wij niet in ons spel komen. Tel daar ook slordigheid bij op en je staat 0 - 1 achter.Harribo schreef op donderdag 6 september 2018 @ 21:12:
Oranje al weer achter zie ik.
Hopelijk brengt de 2e helft wat anders dan dit.
We gaan echt nooit meer naar een toernooi ben ik bang.
Ik was behoorlijk enthousiast toen Koeman de bondscoach werd, maar wat mij betreft zetten ze 'm per direct weer op straat. Dit kan toch niet wat hier gebeurt? Oranje heeft behoefte aan het opbouwen van een stabiel team.
Het is maar een oefenwedstrijd, maar wel één net voor een wedstrijd die wel echt ergens over gaat. En dan komt Koemand met een fantasie opstelling die niet ergens op door lijkt te bouwen...
Alle respect voor Sneijder, maar een basisplaats in deze wedstrijd kan gewoon niet. Laatste 15 minuten invallen prima, een mooie afscheidswedstrijd na wedstrijden die om het echie gaan ook prima, maar nu niet. Vormer? Eh...?
En dan die rare beslissing met Bergwijn. Prima als je 'm niet selecteert, maar kom dat niet met zo'n slap verhaal over Jong Oranje, want dan hadden er wel meer spelers met Jong Oranje mee kunnen gaan. Dus het is of een lulverhaal of een bizarre beslissing (eerste elftal gaat altijd voor het jong elftal, hoe dan ook), in beide gevallen fout van Koeman.
Hoe moeilijk kan het toch zijn om gewoon een normale kerel (of vrouw mijn part) aan te stellen die de 11 beste spelers op het veld zet die de komende jaren nog bij elkaar kunnen blijven en niet continue controversie oproept (buiten normale discussies over speler A of B na). Vergeet de top (Frankrijk etc.), en probeer gewoon een eindtoernooi te halen zonder gedoe. Maar goed, een rijtje bondscoaches later blijkt dat heel moeilijk
Edit: en als ze 'm niet op straat zetten (denk niet dat ze naar mij luisteren
), dan hoop ik dat hij zich nog kan herstellen en ik over 2 jaar toch enthousiast kan juichen voor een EK!
Het is maar een oefenwedstrijd, maar wel één net voor een wedstrijd die wel echt ergens over gaat. En dan komt Koemand met een fantasie opstelling die niet ergens op door lijkt te bouwen...
Alle respect voor Sneijder, maar een basisplaats in deze wedstrijd kan gewoon niet. Laatste 15 minuten invallen prima, een mooie afscheidswedstrijd na wedstrijden die om het echie gaan ook prima, maar nu niet. Vormer? Eh...?
En dan die rare beslissing met Bergwijn. Prima als je 'm niet selecteert, maar kom dat niet met zo'n slap verhaal over Jong Oranje, want dan hadden er wel meer spelers met Jong Oranje mee kunnen gaan. Dus het is of een lulverhaal of een bizarre beslissing (eerste elftal gaat altijd voor het jong elftal, hoe dan ook), in beide gevallen fout van Koeman.
Hoe moeilijk kan het toch zijn om gewoon een normale kerel (of vrouw mijn part) aan te stellen die de 11 beste spelers op het veld zet die de komende jaren nog bij elkaar kunnen blijven en niet continue controversie oproept (buiten normale discussies over speler A of B na). Vergeet de top (Frankrijk etc.), en probeer gewoon een eindtoernooi te halen zonder gedoe. Maar goed, een rijtje bondscoaches later blijkt dat heel moeilijk
Edit: en als ze 'm niet op straat zetten (denk niet dat ze naar mij luisteren
[ Voor 6% gewijzigd door RobbertC op 06-09-2018 21:29 ]
Tja, met deze spelers kom je nooit meer op een toernooi. Dit is echt een mislukte generatie. Vormer, Babel, Blind, Strootman, Wijnaldum, Luuk de Jong, Tete, Depay... ga zo maar door.
Wellicht dat De Ligt of Frenkie de Jong ooit nog een toernooi gaan meemaken, maar de andere spelers zeker niet.
Koeman zou de beste 25 beste Nederlandse spelers moeten selecteren in de leeftijd van 20 tot 25 en daar 8 jaar mee gaan bouwen. Wellicht dat je dan in 2026 het WK haalt, eerder is onmogelijk. Zo, met deze halfbakken club, zeker niet.
Waarom Koeman in godsnaam Luuk de Jong (of Babel) oproept is een raadsel. Die komt voor een toernooi nu al tekort en gaat nooit meer beter worden.
Met weemoed denk ik terug aan al die mooie wedstrijden tussen 1986 en 2014. Zelfs de kwalificatie voor 2002 was mooi, maar helaas onvoldoende.
Wellicht dat De Ligt of Frenkie de Jong ooit nog een toernooi gaan meemaken, maar de andere spelers zeker niet.
Koeman zou de beste 25 beste Nederlandse spelers moeten selecteren in de leeftijd van 20 tot 25 en daar 8 jaar mee gaan bouwen. Wellicht dat je dan in 2026 het WK haalt, eerder is onmogelijk. Zo, met deze halfbakken club, zeker niet.
Waarom Koeman in godsnaam Luuk de Jong (of Babel) oproept is een raadsel. Die komt voor een toernooi nu al tekort en gaat nooit meer beter worden.
Met weemoed denk ik terug aan al die mooie wedstrijden tussen 1986 en 2014. Zelfs de kwalificatie voor 2002 was mooi, maar helaas onvoldoende.
[ Voor 48% gewijzigd door Witte op 06-09-2018 21:40 ]
Houdoe
Hoeveel keer mag er gewisseld worden? Want met 3 wissels gaan we het sowieso niet redden vandaag.
O jawel hoor. Iets betere veldbezetting levert al veel op. Volgens mij kan je er zonder wissels een redelijke 442 opstelling van maken, of wissel er een spits bij en maak er 433 van, dat zou waarschijnlijk al schelen.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 21:31:
Hoeveel keer mag er gewisseld worden? Want met 3 wissels gaan we het sowieso niet redden vandaag.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit vooral. Er worden veel voorzetten gegeven zonder een kopsterke spits. Depay moet je op snelheid spelen, met een steekpass de diepte insturen.ph4ge schreef op donderdag 6 september 2018 @ 21:36:
[...]
O jawel hoor. Iets betere veldbezetting levert al veel op. Volgens mij kan je er zonder wissels een redelijke 442 opstelling van maken, of wissel er een spits bij en maak er 433 van, dat zou waarschijnlijk al schelen.
Dit topic is gesloten.
![]()