Je kunt het kennelijk niet counteren....
Mooie actie, mooie kopbal maar zo wordt het wel een ontzettend lelijk doelpunt.
XXXVI
Niet vechten met jezelf hé?
Doe dat lekker thuis!
[edit]Je quote jezelf maar reageert op een ander, lekker duidelijk.
[ Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-09-2018 18:27 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Door een Ajacied gered worden. Ze zakken diep bij FeyenoordOPSLAGHOND schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:52:
Goede keeper die Van Leer ...
Gio is niet de beste trainer, maar ik vind het te simpel om hem te verwijten dat Larson niet goed genoeg is.
He he, nu is het wel gespeeld. Hattrickje v Persie.
[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 02-09-2018 18:14 ]
Geen hattrick.Leon Zwiers schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:14:
He he, nu is het wel gespeeld. Hattrickje v Persie.
Nee, het is juist te simpel om nog maar weer een speler op de schroothoop te gooien. Feyenoord is verdomme Man City niet. Er wordt gewoon niet nagedacht over wat men koopt.Lekkerboeie86 schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:11:
Gio is niet de beste trainer, maar ik vind het te simpel om hem te verwijten dat Larson niet goed genoeg is.
Omdat er al meerdere keren hier genoemd is dat ie gewoon niet presteert omdat ie moeite heeft met hogere niveau/druk/niet goed genoeg is maar dat je niks anders accepteert dan dat het de schuld van Gio is. Dat ie Larsson verkeerd gebruikt, terwijl ie gewoon op linksbuiten staat waar ie bij Heerenveen nagenoeg ook altijd speelde bijvoorbeeld.D-e-n schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:08:
[...]
Omdat?
Edit:
Ik bedoelde met "omdat" te reageren op @toolkist. Het lijkt me hier een discussie forum dus het lijkt dat iemand altijd kan reageren op de inhoud.
Dat is Gio zijn werk niet. Spelers beter maken en ze de kans geven om in de Kuip te schitteren. Labyad en Ramselaar is ook flink voor betaald en maken het ook niet waar. Zoals ik al zei, die stap maken is niet altijd van zelf sprekend.D-e-n schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:15:
[...]
Nee, het is juist te simpel om nog maar weer een speler op de schroothoop te gooien. Feyenoord is verdomme Man City niet. Er wordt gewoon niet nagedacht over wat men koopt.
Creatieve middenvelder in t veld en ineens gaat het lopen......Zou Gio t ook doorhebben nu?
Lol en nog 4-2 ook..... sukkels
Ohhh, de retoriek.Leon Zwiers schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:23:
Zou Gio t ook doorhebben nu?
Maar zo simpel is het voetbal niet meer tegenwoordig. Wanneer komt die linksbuiten in balbezit? Heeft hij ruimte voor zich? Wordt hij geacht diep te gaan of is ruimte voor dribbels? Het probleem vam Feyenoord is juist dat er niet verder wordt nagedacht dan ééndimensionale begrippen als "middenvelder" en "linksbuiten".toolkist schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:19:
[...]
terwijl ie gewoon op linksbuiten staat waar ie bij Heerenveen nagenoeg ook altijd speelde bijvoorbeeld.
Waarom is dat niet de taak van de trainer? Juist als er geen geld is is dat een belangrijke taak van een trainer. Het is roeien met de riemen die je hebt en dus af en toe een andere slag proberen.Lekkerboeie86 schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:21:
[...]
Dat is Gio zijn werk niet. Spelers beter maken en ze de kans geven om in de Kuip te schitteren. Labyad en Ramselaar is ook flink voor betaald en maken het ook niet waar. Zoals ik al zei, die stap maken is niet altijd van zelf sprekend.
Labyad heeft gewoon een grote aankoop voor zich.
[ Voor 53% gewijzigd door D-e-n op 02-09-2018 18:31 ]
Ik weet niet hoe je aan deze wijsheid komt, maar je doet deze mooie club echt flink te kort. Elke club binnen het betaalde voetbal komt wel verder dan 11 posities invullen.D-e-n schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:25:
[...]
Maar zo simpel is het voetbal niet meer tegenwoordig. Wanneer komt die linksbuiten in balbezit? Heeft hij ruimte voor zich? Wordt hij geacht diep te gaan of is ruimte voor dribbels? Het probleem vam Feyenoord is juist dat er niet verder wordt nagedacht dan ééndimensionale begrippen als "middenvelder" en "linksbuiten".
Tottenham wordt weggespeeld door Watford as we speak. Moet te doen zijn voor PSV.
Die is tegenwoordig druk bezig met Lieke Martens. Groot gelijk geef ik hemOPSLAGHOND schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:52:
Goede keeper die Van Leer ...
Interlandbreak nu en toch geen europees meer.Deadsy schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:33:
waarom laat men v persie zo lang spelen
Maar goed, wederom echt een kutpot van Feyenoord. Goals maken gaat opzich wel. maar die verdediging
De enkeling die hem ongelijk geeft is gewoon jaloers.chengbondkwok schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:32:
[...]
Die is tegenwoordig druk bezig met Lieke Martens. Groot gelijk geef ik hem
dan nog, met het oog op blessuresLeon Zwiers schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:35:
[...]
Interlandbreak nu en toch geen europees meer.
Maar goed, wederom echt een kutpot van Feyenoord. Goals maken gaat opzich wel. maar die verdediging
Zo lekker is zij nou ook weer niet, de meeste sportvrouwen zijn lelijk. Het zijn voornamelijk plorken.OPSLAGHOND schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:35:
[...]
De enkeling die hem ongelijk geeft is gewoon jaloers.
Ik zeg ook niet dat ze "zo lekker" is, maar ze ligt wel boven het gemiddelde en zeker wat betreft sportvrouwen.Vincent Dave schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:39:
[...]
Zo lekker is zij nou ook weer niet, de meeste sportvrouwen zijn lelijk. Het zijn voornamelijk plorken.
Dat is wat ik zie in het aankoopbeleid van van Geel bij bijvoorbeeld die hele stoet verdedigende middenvelders. Dat is wat ik zie aan de opstellingen en wissels van de trainer: poppetjes voor poppetjes.Lekkerboeie86 schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:30:
[...]
Ik weet niet hoe je aan deze wijsheid komt, maar je doet deze mooie club echt flink te kort. Elke club binnen het betaalde voetbal komt wel verder dan 11 posities invullen.
Dat zegt niks. Ajax speelde ook maar zwakjes en al die Rotterdammers denken dat ze weer kunnen voetballen. Het kan verkeren.Typhone schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:32:
Tottenham wordt weggespeeld door Watford as we speak. Moet te doen zijn voor PSV.
Fc Osijek nog in het geheugen? Nu denk ik wel dat een PSV of Ajax een Tottenham naar de slachtbank kan leiden. Het is immers maar een matig team.
Sta je daar straks met je miljardenelftal.
Whut?mavaros schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:51:
[...]
Dat zegt niks. Ajax speelde ook maar zwakjes en al die Rotterdammers denken dat ze weer kunnen voetballen. Het kan verkeren.
Fc Osijek nog in het geheugen? Nu denk ik wel dat een PSV of Ajax een Tottenham naar de slachtbank kan leiden. Het is immers maar een matig team.
Sta je daar straks met je miljardenelftal.
In tegenstelling tot de afgelopen weken speelde Ajax een meer dan prima wedstrijd en zijn "al die Rotterdammers" ook niet al te enthousiast volgens mij.mavaros schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:51:
[...]
Ajax speelde ook maar zwakjes en al die Rotterdammers denken dat ze weer kunnen voetballen. Het kan verkeren.
Is al hele vooruitgang toch? De eerste wedstrijden van het seizoen scoorden ze ook niet. Nu scoren ze in ieder geval meer dan ze er tegen krijgen.Leon Zwiers schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:35:
[...]
Interlandbreak nu en toch geen europees meer.
Ze hebben alleen wel al net zovel goals tegen als de hekkensluiter Fortuna Sittard.PWM schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:57:
[...]
Is al hele vooruitgang toch? De eerste wedstrijden van het seizoen scoorden ze ook niet. Nu scoren ze in ieder geval meer dan ze er tegen krijgen.
Ajax had met 18-0 moeten winnen. Dat deden ze niet, dus het was eigenlijk een waardeloze wedstrijd.
Nu blaas ik alles wat op, maar Ajax speelde gewoon zwakjes.
Als je zoveel kansen hebt gaan ze er ook niet altijd in.mavaros schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:18:
[...]
Ajax had met 18-0 moeten winnen. Dat deden ze niet, dus het was eigenlijk een waardeloze wedstrijd.
Er had inderdaad meer gescoord moeten worden, maar 0 - 4 is toch wel erg goed zeker tegen een club waartegen je het normaal heel erg lastig heb.
Ajax speelde 20 minuten goed voetbal, had in die 20 minuten ook al de wedstrijd beslist. Daarna gaat het gas eraf maar om het dan zwak te gaan noemen? Tegen VVV en Heracles was het zwak!mavaros schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:18:
[...]
Verder ben ik het helemaal eens met Opslaghond.
[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 02-09-2018 19:43 ]
Europese wedstrijd in de benen en een lang seizoen in het vooruitzicht, dan ga je niet 60 minuten volle bak terwijl je ruim voor staatmavaros schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:18:
[...]
Dat is niet mijn insteek. Je komt met het mes tussen je tanden het veld op. Dan maak je gehakt van de tegenstander en wordt je op het schild gehezen uit trotsheid. Asterix en Obelix doen ook aan dat principe.OPSLAGHOND schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:21:
[...]
Als je zoveel kansen hebt gaan ze er ook niet altijd in.
Er had inderdaad meer gescoord moeten worden, maar 0 - 4 is toch wel erg goed zeker tegen een club waartegen je het normaal heel erg lastig heb.
Ik zie al jaren verdwaasde PSV supporters terugkeren van de wedstrijd. Dan wapper ik ook nog altijd met mijn Ajaxvlag om een bietje te stoken. Dat is altijd feest.
Als jaren lang, won men hier wel de wedstrijd, maar 30000 mensen hadden een rottige middag.Saai en doods was het in nette bewoordingen. Daar betaal ik niet een hoop geld voor.
PSV is wat mij betreft een kampioenskandidaat, en daar moeten wij Ajacieden het maar mee doen. De rest kan niet voetballen, behalve misschien AZ'67. Maar ja, je weet het niet, je weet het niet.
Is ook iets wat handig is om te leren.418O2 schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:48:
[...]
Europese wedstrijd in de benen en een lang seizoen in het vooruitzicht, dan ga je niet 60 minuten volle bak terwijl je ruim voor staat
Kiezen wanneer je tempo erin wilt gooien en wanneer je de rem erop gooit.
Als dat zwak is mogen ze van mij altijd zwak spelen. Ben benieuwd met hoeveel Real Madrid eraan gaat in de CL Finale 18/19.mavaros schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:18:
[...]
Die laatste reactie snap ik niet: wat heeft u gerookt?
[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 02-09-2018 19:57 ]
Die van Duinen bij PEC spoort ook niet hoop dat hij paar wedstrijdjes mag zitten via televisiebeelden omdat niemand het gezien heeft (knietje tegen hoofd van iemand die voorover stond uit te hijgen na een tackle)
Ziet de VAR zoiets niet?
Ziet de VAR zoiets niet?
Goed, Gio ziet ook eindelijk dat Larsson ongeveer afgeschreven kan worden. Bijna weer Jorgensen terug, dat zal al enorm schelen. Maar ook vandaag weer overduidelijk dat de verdediging gewoon echt niet meer kan. CLubs als VV hebben minder goals tegen gehad.
Was de GHB in de aanbieding ofzo?
Real komt niet in de finale. Het wordt gewoon Ajax-PSV.Typhone schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:55:
[...]
Als dat zwak is mogen ze van mij altijd zwak spelen. Ben benieuwd met hoeveel Real Madrid eraan gaat in de CL Finale 18/19.
Die laatste reactie snap ik niet: wat heeft u gerookt?
Soms moet je groot dromen om nog hoop te houden. Nu is het weer tijd om dit te doen.
Tottenham heeft veel poen. Dat hebben de Nederlandse teams niet, behalve Ajax, maar daar wil Messi niet spelen, dus overbodige balast, al die knaken. Vindt jij Tottenham nu zoveel beter dan een PSV? Ik niet, in ieder geval.
Daarom dus mijn laatste opmerking. Met veel poen, creeer je nog geen geoliede machine. Iets wat PSV wel in zich heeft. Daar maak ik me als Ajaxfan wel serieus zorgen over.
Inderdaad, veel poen maar als je dan ziet hoeveel Eriksen betaald krijgt dan moet Ajax hem meteen oppikken wanneer zijn contract afloopt.mavaros schreef op zondag 2 september 2018 @ 20:30:
[...]
Real komt niet in de finale. Het wordt gewoon Ajax-PSV.
Soms moet je groot dromen om nog hoop te houden. Nu is het weer tijd om dit te doen.![]()
Tottenham heeft veel poen. Dat hebben de Nederlandse teams niet, behalve Ajax, maar daar wil Messi niet spelen, dus overbodige balast, al die knaken. Vindt jij Tottenham nu zoveel beter dan een PSV? Ik niet, in ieder geval.
Daarom dus mijn laatste opmerking. Met veel poen, creeer je nog geen geoliede machine. Iets wat PSV wel in zich heeft. Daar maak ik me als Ajaxfan wel serieus zorgen over.
Belangrijke speler maar qua salaris zit hij qua top PL vrij laag.
Denk dat dit Tottenham nog eens zal opbreken dat ze lang wachten met salaris verhogingen.
Misschien dat hij nog iets krijgt wat niet op papier staat?Deadsy schreef op zondag 2 september 2018 @ 20:46:
[...]
Inderdaad, veel poen maar als je dan ziet hoeveel Eriksen betaald krijgt dan moet Ajax hem meteen oppikken wanneer zijn contract afloopt.
Belangrijke speler maar qua salaris zit hij qua top PL vrij laag.
Denk dat dit Tottenham nog eens zal opbreken dat ze lang wachten met salaris verhogingen.
Een wedstrijd goed doodspelen is ook een kunstDeadsy schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:50:
[...]
Is ook iets wat handig is om te leren.
Kiezen wanneer je tempo erin wilt gooien en wanneer je de rem erop gooit.
Wordt gewoon de komende maanden de standaard wissel. Tegenstanders hebben het eerder door dan Gio zelf.Leon Zwiers schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:23:
Creatieve middenvelder in t veld en ineens gaat het lopen......Zou Gio t ook doorhebben nu?
Een creatieve middenvelder consequent op linksbuiten laten verpieteren en nu een douw geven door hem in de rust al te wisselen. Dat is meer zijn kwaliteit. Een mooi koppel op links verpesten door Boetius weg te jagen waardoor Malacia ook niet meer echt uit de verf komt. Er zijn m.i. nog te veel verborgen agenda's, het klopt gewoon niet.
alles kan off-topic
"Boetius weg te jagen".
Dude, echt? Boetius weigerde om te trainen en naait zijn team met een ontzettend stomme rode kaart. Gio verpest helemaal niks. Boetius verpest het voor zichzelf omdat hij na zijn buitenlands avontuur nog steeds niet volwassen is geworden.
Dude, echt? Boetius weigerde om te trainen en naait zijn team met een ontzettend stomme rode kaart. Gio verpest helemaal niks. Boetius verpest het voor zichzelf omdat hij na zijn buitenlands avontuur nog steeds niet volwassen is geworden.
Zat jij erbij in de kleedkamer?JST94 schreef op zondag 2 september 2018 @ 21:16:
"Boetius weg te jagen".
Die ene domme kaart en een keertje iets met een training. Zullen we een lijstje met domme acties van Berghuis erbij pakken?
Boetius stond onder druk omdat hij niet de waardering kreeg die verwacht werd. En bij een domme kaart (voor een actie die veel vaker voorkomt maar zelden tot een kaart leidt....) wordt hij compleet de grond in geboord. Men zocht gewoon een aanleiding.
Maar als domme kaarten een reden is om spelers uit de selectie te zetten dan zouden er al veel meer weggestuurd zijn. Dat was de reden dus niet. Die gele kaart van Malacia vanmiddag was ook een oliedomme actie. Moet hij nu ook weg?
Maar het probleem is dat, zeker nu Larsson de grond in getrapt wordt, er niets meer is dat op linksbuiten kan spelen. El Hankouri heeft het mogen proberen maar is duidelijk te licht voor dit niveau. (Waar blijft die Colombiaan?)
alles kan off-topic
Moet ik vaker zeggenMartinusz schreef op zondag 2 september 2018 @ 09:54:
Denk dat Ajax weer een zware pot gaat spelen, Vitesse uit is nooit mijn favoriet
Float like a butterfly, sting like a bee.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:04
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ten Hag zit nu bij studio voetbal. Tja het gaat nu lekker. Kijken of er nog wat kritische vragen komen.
Kritische vragen door de NOS, righttweakduke schreef op zondag 2 september 2018 @ 21:57:
Ten Hag zit nu bij studio voetbal. Tja het gaat nu lekker. Kijken of er nog wat kritische vragen komen.
- tweakduke
Tom Egberts kwam er niet altijd lekker uit, vooral toen hij het over de manier van presenteren van ten Hag wou hebben. Van Hooijdonk en Jansma moesten hem echt even helpen daar.
Ten Hag kwam dit keer wel beter over. Hoeveel invloed hij echt had op het aankopen van spelers zullen we nooit weten. Maar hij zal niet klagen dat het investeren dit keer wel gebeurd.
Ajax speelt wel stukken beter nu dan vorig seizoen. Vooral dat ze kunnen wisselen met van de Beek, Neres en Ziyech voorin is positief. Als het seizoen zo doorzet zijn PSV en Ajax eenzaam bovenaan. Feyenoord gaat wel beter, maar die verdediging moet echt beter.
Ten Hag kwam dit keer wel beter over. Hoeveel invloed hij echt had op het aankopen van spelers zullen we nooit weten. Maar hij zal niet klagen dat het investeren dit keer wel gebeurd.
Ajax speelt wel stukken beter nu dan vorig seizoen. Vooral dat ze kunnen wisselen met van de Beek, Neres en Ziyech voorin is positief. Als het seizoen zo doorzet zijn PSV en Ajax eenzaam bovenaan. Feyenoord gaat wel beter, maar die verdediging moet echt beter.
Ach, dat maakt toch helemaal niet uit. Ik heb al 26x mijn glazen bol uit het raam moeten gooien. Ik pis bijna altijd naast de pot. Dat is het leven, nu eenmaal in de voetbalwereld.
Uiteindelijk wordt mijn cluppie wereldkampioen. Dat is al twee keer gelukt, dus waarom geen derde keer.
Het gat is na 4 wedstrijden reeds geslagen. Daar gaat ook echt niks meer aan veranderen vrees behalve de koppositietweakduke schreef op zondag 2 september 2018 @ 23:00:
Ik vind dat PSV zich goed tot zeer goed presenteert getuige wat er allemaal weg is, nieuwe coach en (het moet gezegd worden) ook eens jeugd die bepalend is en zich goed presenteert.
Ajax is in de breedte vind ik sterker maar ik weet niet of de breedte ook zo goed is wanneer Ziyech + Tadic niet spelen of wanneer een Huntelaar er niet in staat. Absolute Koning (bewust zo) vind ik Matthijs de Ligt. Die snapt waar het om gaat, doet en praat normaal en manifesteert zich echt als een leider in het veld. De rest is simpelweg 'de rest'. Donny vd Beek is mentaal ook zwak. De eerste keer dat ie geen basisspeler is meteen teksten als 'misschien toe aan andere stap' in de mond nemen zegt veel over iemands mentaliteit. Als ik dat in perspectief zet herinner ik me hoe hij als een muurbloempje rondrende bij de '3-0 in Eindhoven' en dan zou ik toch echt eens gaan graven. Een grote speler had gisteren de bal breed gelegd en dan was de 5-0 ook een feit geweest. Daar mag iedereen iets van vinden maar Ajax heeft een historie op het gebied van een (negatief) doelsaldo. Dus elk cadeau maken is altijd mooi meegenomen.
Ik moet het nog zien. PSV en Ajax gaan uitmaken wie kampioen word, dat geloof ik ook wel. Alleen beginnen de kranten nu al weer te praten over scheefgroei, dominantie, etc etc.
Nu zijn PSV en Ajax sterker dan vorig seizoen, maar ik moet het straks nog zien als de CL wedstrijden beginnen. Dat je als PSV en/of Ajax weer vol goede moed op het veld staat, lijkt mee te komen en dan bij de eerste de beste tegenaanval de 0-1 om je oren krijgt. En dan zondag erop uit naar Excelsior op kunstgras.
Als ze dan blijven winnen, kijken we wel weer verder
Nu zijn PSV en Ajax sterker dan vorig seizoen, maar ik moet het straks nog zien als de CL wedstrijden beginnen. Dat je als PSV en/of Ajax weer vol goede moed op het veld staat, lijkt mee te komen en dan bij de eerste de beste tegenaanval de 0-1 om je oren krijgt. En dan zondag erop uit naar Excelsior op kunstgras.
Als ze dan blijven winnen, kijken we wel weer verder
Tja... dat is wellicht het enige voordeel wat Feyenoord dit seizoen heeft; geen Europese wedstrijden. Daardoor kan het wellicht nog aanhaken bij PSV en Ajax. Gisteren werd maar weer eens duidelijk hoe afhankelijk het is van van Persie. Alleen kan deze wekelijks geen 90 minuten spelen tenzij er een flinke rustperiode tussen zit. Wanneer Feyenoord door de weeks ook nog eens op een Europees podium had moeten acteren dan vermoed ik dat je van Persie bijelkaar moeten rapen en moet laten intrekken bij de lokale fysiotherapeut.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
We mogen in ieder geval in de handjes knijpen met 2 dergelijke teams.
Het is toch lang geleden dat we 2 zulke goede ploegen hebben gehad in de Eredivisie zowel qua kwaliteit als kwantiteit.
Het is toch lang geleden dat we 2 zulke goede ploegen hebben gehad in de Eredivisie zowel qua kwaliteit als kwantiteit.
- tweakduke
Wat ik ook mooi vind om te zien is dat het tempo van ajax en psv nu tenminste ook hoger ligt. Ik kan me mateloos ergeren aan dat langzame tempo in de eredivisie algemeen. Hopelijk houdt het europees een beetje stand en mochten ze toch een keer flink verliezen, dat ze dan niet meteen van slag zijn.
Gisteren een stukje van RB Leipzig tegen Dusseldorf gekeken, vergeleken daarmee is heel de Eredivisie nog enorm traag.tweakduke schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:24:
Wat ik ook mooi vind om te zien is dat het tempo van ajax en psv nu tenminste ook hoger ligt. Ik kan me mateloos ergeren aan dat langzame tempo in de eredivisie algemeen. Hopelijk houdt het europees een beetje stand en mochten ze toch een keer flink verliezen, dat ze dan niet meteen van slag zijn.
PSV en Ajax zijn ook een stuk zwakker als hun beste speler niet mee doet. Feyenoord krijgt Jorgenson nog terug, dat zal ook een slok op een borrel schelen mbt doelpunten maken.Han schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:08:
Tja... dat is wellicht het enige voordeel wat Feyenoord dit seizoen heeft; geen Europese wedstrijden. Daardoor kan het wellicht nog aanhaken bij PSV en Ajax. Gisteren werd maar weer eens duidelijk hoe afhankelijk het is van van Persie. Alleen kan deze wekelijks geen 90 minuten spelen tenzij er een flinke rustperiode tussen zit. Wanneer Feyenoord door de weeks ook nog eens op een Europees podium had moeten acteren dan vermoed ik dat je van Persie bijelkaar moeten rapen en moet laten intrekken bij de lokale fysiotherapeut.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Voor Feyenoord hoop ik van wel, al was dat vorig seizoen ook niet altijd de heilige graal.ph4ge schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:56:
PSV en Ajax zijn ook een stuk zwakker als hun beste speler niet mee doet. Feyenoord krijgt Jorgenson nog terug, dat zal ook een slok op een borrel schelen mbt doelpunten maken.
Het punt is dat het verschil tussen de beste speler en de op één (of twee,drie,vier,vijf) na beste speler bij Feyenoord een heel stuk hoger is dan bij Ajax en PSV.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zie af en toe weleens een Engelse wedstrijd, maar ook daar is het niet altijd even snel hoor, vaak genoeg weggezapt omdat het rete traag en saai was. Wat ik ermee wil zeggen is dat er scheef gekeken wordt, men pakt wellicht 1 van de 18 wedstrijden die flitsend was en gaat het dan vergelijken met een hele divisietoolkist schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:24:
[...]
Gisteren een stukje van RB Leipzig tegen Dusseldorf gekeken, vergeleken daarmee is heel de Eredivisie nog enorm traag.
Misschien was Groningen - PEC ook wel een lekker snelle wedstrijd, alleen dat weet haast geen mens omdat 99% alleen de samenvatting ziet
Nouja, Jorgenson hoeft voorlopig in ieder geval niet aan te treden door Denemarken 
https://www.vi.nl/nieuws/...-zien-dit-als-een-staking
https://www.vi.nl/nieuws/...-zien-dit-als-een-staking
Verwijderd
Benieuwd hoe Feyenoord de volgende 4 wedstrijden door komt: uit tegen AZ, thuis tegen Utrecht, thuis tegen Vitesse en uit tegen Willem II.
Weet Feyenoord die allemaal te winnen moet het wel heel raar lopen wil Feyenoord niet nog een plaatsje zijn gestegen op de ranglijst
Weet Feyenoord die allemaal te winnen moet het wel heel raar lopen wil Feyenoord niet nog een plaatsje zijn gestegen op de ranglijst
Het lijkt mij een goed idee als wat mensen bij de NPO de heer Egberts eens helpen met zijn eigen manier van presenteren. Het is werkelijk waar tenenkrommend wat die man allemaal uitspookt, het maakt Studio Voetbal nagenoeg onkijkbaar voor mij.tweakduke schreef op zondag 2 september 2018 @ 23:00:
Tom Egberts kwam er niet altijd lekker uit, vooral toen hij het over de manier van presenteren van ten Hag wou hebben. Van Hooijdonk en Jansma moesten hem echt even helpen daar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Omdat hij alleen van de teleprompter kan aflezen.Gonadan schreef op maandag 3 september 2018 @ 14:23:
[...]
Het lijkt mij een goed idee als wat mensen bij de NPO de heer Egberts eens helpen met zijn eigen manier van presenteren. Het is werkelijk waar tenenkrommend wat die man allemaal uitspookt, het maakt Studio Voetbal nagenoeg onkijkbaar voor mij.
Een dialoog voeren of een interview waar het vanuit hemzelf moet komen kan hij niet.
Genee gaat vaak iets te ver door maar kan dit wel en heeft ook geen probleem ermee om kritische vragen te stellen
Dit zul je Egbers ook nooit meer kunnen leren.
Onder het motto prestaties uit het verleden bieden hoop voor de toekomst....Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 14:14:
Benieuwd hoe Feyenoord de volgende 4 wedstrijden door komt: uit tegen AZ, thuis tegen Utrecht, thuis tegen Vitesse en uit tegen Willem II.
Weet Feyenoord die allemaal te winnen moet het wel heel raar lopen wil Feyenoord niet nog een plaatsje zijn gestegen op de ranglijst![]()
Az gaat altijd onderuit tegen een goede tegenstander
Vitesse hebben we gisteren gezien, zouden nog door amateurs afgeslacht worden
Willem II, die hebben vorig jaar ook al een paar keer flink klop gekregen van Feyenoord. Makkie dus
Alleen Utrecht wordt spannend. Maar het wordt wel weer eens tijd dat die ook goed klop krijgen.
(Ben ik een beetje optimistisch? prima, maar wel realistisch
alles kan off-topic
Verwijderd
Van Persie had een aardig interview met Kraaij na afloop van de wedstrijd gisteren waarin hij zijn licht liet schijnen op de schijnbaar trage opbouw van achteruit bij Feyenoord. Waarom zouden Botteghin en van der Heijden in moeten spelen naar voren wanneer de kans op balverlies daarbij erg groot zou zijn, aldus van Persie. Hapt de tegenstander niet, dan vond van Persie het prima dat beide heren dat aldus deden.Ankona schreef op maandag 3 september 2018 @ 14:44:
[...]
Onder het motto prestaties uit het verleden bieden hoop voor de toekomst....
Az gaat altijd onderuit tegen een goede tegenstander
Vitesse hebben we gisteren gezien, zouden nog door amateurs afgeslacht worden
Willem II, die hebben vorig jaar ook al een paar keer flink klop gekregen van Feyenoord. Makkie dus
Alleen Utrecht wordt spannend. Maar het wordt wel weer eens tijd dat die ook goed klop krijgen.
(Ben ik een beetje optimistisch? prima, maar wel realistisch)
Het komt altijd zo ongemakkelijk over bij die man. Ik vind dat hij prima een programma kan presenteren (Andere tijden Sport, samenvattingen Eredivisie), maar een gesprek leiden is een heel ander verhaal.Gonadan schreef op maandag 3 september 2018 @ 14:23:
[...]
Het lijkt mij een goed idee als wat mensen bij de NPO de heer Egberts eens helpen met zijn eigen manier van presenteren. Het is werkelijk waar tenenkrommend wat die man allemaal uitspookt, het maakt Studio Voetbal nagenoeg onkijkbaar voor mij.
Laat die Schut maar SV doen, dat zou naar mijn mening stukken beter zijn.
Dat is inderdaad precies mijn klacht. Als presentator vond ik hem saai, maar te doen. Als interviewer is hij abominabel.KingKoning schreef op maandag 3 september 2018 @ 14:58:
Het komt altijd zo ongemakkelijk over bij die man. Ik vind dat hij prima een programma kan presenteren (Andere tijden Sport, samenvattingen Eredivisie), maar een gesprek leiden is een heel ander verhaal.
Laat die Schut maar SV doen, dat zou naar mijn mening stukken beter zijn.
Schut zou het beter kunnen, maar vond ik de laatste tijd bij het WK ook irritanter worden.
Mij bekruipt het gevoel dat er mensen in de regie zitten die door die oortjes van alles doormekkeren waardoor die interviewers af en toe gestuurd worden ergens lomp op in te breken of irritante vragen te stellen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En dan zouden Ajax-supporters de arrogante supporters zijnVerwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 14:14:
Weet Feyenoord die allemaal te winnen moet het wel heel raar lopen wil Feyenoord niet nog een plaatsje zijn gestegen op de ranglijst![]()
Verwijderd
Oh zeker weten, Ajacieden hebben arrogantie in pacht in het voetbal. Feyenoorders daarentegen zijn de nuchterheid zelve.JanW schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:31:
[...]
En dan zouden Ajax-supporters de arrogante supporters zijn![]()
Dit heet zelfkennis en/of zelfvertrouwen in bijna heel Nederland, hetzelfde heet alleen arrogantie zodra het Ajax/Amsterdam betreft.JanW schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:31:
[...]
Logisch toch?
Dat is helemaal niet arrogant, hij heeft zelfs gewoon gelijk. Als Feyenoord 4x op rij wint dan stijgen ze zeer waarschijnlijk tenminste 1 plaatsje. Het gat is immers 1 en 3 punten met Ajax en PSV maar die spelen in die periode wel tegen elkaar dus tenminste 1 van de 2 gaat punten verliezen. Er is dus geen speld tussen zijn logica te krijgen.JanW schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:31:
[...]
Verder zegt hij alleen benieuwd te zijn. Nergens zegt hij dat Feyenoord wel even 4 wedstrijden gaat winnen ofzo, dat zou wel arrogant zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 03-09-2018 15:42 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Amsterdammers hebben echt wel een grote bek (excusez les mots). Al zijn niet alle Ajacieden Amsterdammers en niet alle Amsterdammers Ajacied natuurlijk.OPSLAGHOND schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:34:
[...]
Dit heet zelfkennis en/of zelfvertrouwen in bijna heel Nederland, hetzelfde heet alleen arrogantie zodra het Ajax/Amsterdam betreft.
Logisch toch?
Vervang Amsterdam voor Rotterdam/Den Haag/Utrecht (of een andere stad) en Ajacieden door Feyenoorders/Den Hagenezen/Utrechters (of supporters uit de andere stad) en het blijkt overal hetzelfde te zijn.Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:50:
[...]
Amsterdammers hebben echt wel een grote bek (excusez les mots). Al zijn niet alle Ajacieden Amsterdammers en niet alle Amsterdammers Ajacied natuurlijk.
Verwijderd
Hè, niet zo gevat gaan doen hoor!OPSLAGHOND schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:54:
[...]
Vervang Amsterdam voor Rotterdam/Den Haag/Utrecht (of een andere stad) en Ajacieden door Feyenoorders/Den Hagenezen/Utrechters (of supporters uit de andere stad) en het blijkt overal hetzelfde te zijn.
Sorry, ik kom uit Nijmegen. Daar hebben ze ook een grote bek.
Precies, daarom corrigeer ik onderstaande even.
Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:50:
AmsterdammersStadsmensen hebben echt wel een grote bek (excusez les mots).
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Dan weet je alles over de rivaliteit tussen Arnhem en Nijmegen.OPSLAGHOND schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:56:
[...]
Sorry, ik kom uit Nijmegen. Daar hebben ze ook een grote bek.
Iemand die ik ken werkte een paar jaar geleden nog op een VMBO in Elst, tussen beide steden gelegen. Je gelooft het niet misschien maar daar was daadwerkelijk een permanente politiepost in die VMBO. Omdat de rivaliteit zo intens was.
https://www.vi.nl/nieuws/...bergwijn-wel-geselecteerd
Er zijn nog enkele andere spelers, zoals Frenkie de Jong, in Oranje die ook voor Jong Oranje hadden kunnen uitkomen. Ik vind het een beetje een raar argument. Of zou Koeman Frenkie al als basisspeler voor Oranje zien?
Er zijn nog enkele andere spelers, zoals Frenkie de Jong, in Oranje die ook voor Jong Oranje hadden kunnen uitkomen. Ik vind het een beetje een raar argument. Of zou Koeman Frenkie al als basisspeler voor Oranje zien?
Tegen Peru zitten we eerst nog met Sneijder opgescheept, dan speelt de rest van het middenveld dus in dienst van. Leuk dat hij een afscheidswedstrijd krijgt maar De Jong kun je op die manier dus niet eens uitproberen. Ik neem aan dat Koeman hem in gedachten heeft voor de plek die Propper laatst bezette.Fleximex schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:23:
Hadden ze niet even een extra wedstrijd kunnen regelen welke ze 2 dagen ervoor spelen zodat Sneijder afscheid kan nemen?D-e-n schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:29:
[...]
Tegen Peru zitten we eerst nog met Sneijder opgescheept, dan speelt de rest van het middenveld dus in dienst van. Leuk dat hij een afscheidswedstrijd krijgt maar De Jong kun je op die manier dus niet eens uitproberen. Ik neem aan dat Koeman hem in gedachten heeft voor de plek die Propper laatst bezette.
Dan kon je tegen Peru alvast beginnen met je echte team om warm te draaien.
Op die fiets kun je het ook andersom bekijken. Van De Ligt weten we al dat hij goed is. Laat hem dan met Jong Oranje mee doen. Dan kan er een andere speler naast Van Dijk dat afscheidswedstrijdje spelen en is De Ligt er voor het echie wel weer bij.D-e-n schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:29:
[...]
Tegen Peru zitten we eerst nog met Sneijder opgescheept, dan speelt de rest van het middenveld dus in dienst van. Leuk dat hij een afscheidswedstrijd krijgt maar De Jong kun je op die manier dus niet eens uitproberen. Ik neem aan dat Koeman hem in gedachten heeft voor de plek die Propper laatst bezette.
Sinds wanneer boeit Jong Oranje voor een bondscoach. Je wilt toch de beste spelers in je team hebben.
Nee, hij zegt juist dat hij Bergwijn onmisbaar vind in Jong Oranje in deze fase. Blijkbaar vindt hij hem belangrijker voor Jong Oranje dan Kluivert en De Jong. Dat is toch juist een compliment?Fleximex schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:23:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oranje is toch ook geen speeltuin?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verschrikkelijk die rivaliteit.Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:07:
[...]
Dan weet je alles over de rivaliteit tussen Arnhem en Nijmegen.
Iemand die ik ken werkte een paar jaar geleden nog op een VMBO in Elst, tussen beide steden gelegen. Je gelooft het niet misschien maar daar was daadwerkelijk een permanente politiepost in die VMBO. Omdat de rivaliteit zo intens was.
Vrijwel dagelijks hoor/lees je er hier in de regio over.
Mijn jongste broer was altijd heel erg fanatiek wat dat betreft en ging ook erg té ver, zo noemde hij alles boven de Waal "de verkeerde kant".
Het mooie is dat hij er nu zelf woont.
[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-09-2018 18:51 ]
Tijdens een oefenwedstrijd wel hoor. Zelfs die tuinlaaf mag mee doen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dries Mertens komt toch uit voor België?Gonadan schreef op maandag 3 september 2018 @ 17:39:
[...]
Tijdens een oefenwedstrijd wel hoor. Zelfs die tuinlaaf mag mee doen.
Nee onze, die nu in de zandbak zit te spelenOPSLAGHOND schreef op maandag 3 september 2018 @ 17:41:
[...]
Dries Mertens komt toch uit voor België?
Of het verschil tussen Kluivert en Bergwijn is niet uitzonderlijk groot voor Koeman en de bondscoach van jong Oranje kan Bergwijn beter gebruikenFleximex schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:33:
[...]
Op die fiets kun je het ook andersom bekijken. Van De Ligt weten we al dat hij goed is. Laat hem dan met Jong Oranje mee doen. Dan kan er een andere speler naast Van Dijk dat afscheidswedstrijdje spelen en is De Ligt er voor het echie wel weer bij.
Sinds wanneer boeit Jong Oranje voor een bondscoach. Je wilt toch de beste spelers in je team hebben.
.
[ Voor 96% gewijzigd door Vincent Dave op 04-09-2018 09:28 ]
Als Koeman Jong Oranje echt zo belangrijk vindt had ie alle speelgerechtigde daar gewoon mee kunnen laten doen, dus ik vind het ook een beetje geleuter.Fleximex schreef op maandag 3 september 2018 @ 16:33:
[...]
Op die fiets kun je het ook andersom bekijken. Van De Ligt weten we al dat hij goed is. Laat hem dan met Jong Oranje mee doen. Dan kan er een andere speler naast Van Dijk dat afscheidswedstrijdje spelen en is De Ligt er voor het echie wel weer bij.
Bergwijn is schijnbaar wel aanvoerder bij Jong Oranje, telt wellicht ook nog mee.
Maar als het echt zo belangrijk was had je meer jonge jongens met potentie bij Jong moeten laten, wat nu verder in de selectie zit is middelmaat.
Maar als het echt zo belangrijk was had je meer jonge jongens met potentie bij Jong moeten laten, wat nu verder in de selectie zit is middelmaat.
En de eerste trainer is ontslagen. De Jong weggestuurd bij FC Utrecht.
http://rtvu.nl/n/1814691/
Ging ook helemaal nergens over, zichzelf Manager benoemd en de trainingen overlaten aan anderen. Alleen voor het publiek en tv zichtbaar zijn, en dan ook nog lekker falen voor de cameraQu3st schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:24:
En de eerste trainer is ontslagen. De Jong weggestuurd bij FC Utrecht.
Verwijderd
Groeneveld is wel aardig. Met Lammers erbij toch een aardige aanval.dutchgio schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:45:
Bergwijn is schijnbaar wel aanvoerder bij Jong Oranje, telt wellicht ook nog mee.
Hij noemde zichzelf niet manager, hij was er door de sponsor neergezet maar in de praktijk werkte het niet. Daarom hebben ze het met die constructie geprobeerd.Martinusz schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:44:
[...]
Ging ook helemaal nergens over, zichzelf Manager benoemd en de trainingen overlaten aan anderen. Alleen voor het publiek en tv zichtbaar zijn, en dan ook nog lekker falen voor de camera
alles kan off-topic
Zoiets kan goed werken mits je de juiste mensen overal neerzet.Martinusz schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:44:
[...]
Ging ook helemaal nergens over, zichzelf Manager benoemd en de trainingen overlaten aan anderen. Alleen voor het publiek en tv zichtbaar zijn, en dan ook nog lekker falen voor de camera
Maja dit is de eerste van het seizoen.
Adam Maher nog steeds zonder club? Ik had voor hem nog wel de verwachting dat hij na PSV wel ergens terecht kon komen - iig eredivisie niveau. Maar nu clubloos en dat als 25 jarige speler die een redelijk goede toekomst in het vooruitzicht had na AZ
Vraag me af of er echt niemand interesse in hem heeft of dat zijn eisen te hoog zijn.Napo schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 13:37:
Adam Maher nog steeds zonder club? Ik had voor hem nog wel de verwachting dat hij na PSV wel ergens terecht kon komen - iig eredivisie niveau. Maar nu clubloos en dat als 25 jarige speler die een redelijk goede toekomst in het vooruitzicht had na AZ
Dit topic is gesloten.
![]()