[ Voor 56% gewijzigd door LZ86 op 02-09-2018 14:32 ]
Wat is eigenlijk dat juichen van Ziech? Doet ie vaker, maar wat moet het voorstellen
PSN: DutchTrickle PVoutput
alles kan off-topic
Dat heeft met een maatje van hem te maken. Broertje van Cabral.Maverick schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:33:
Zo, das een lekker begin van wat best een lastige middag had kunnen worden.
Wat is eigenlijk dat juichen van Ziech? Doet ie vaker, maar wat moet het voorstellen
https://www.instagram.com...link&igshid=121cohwep1x01
[ Voor 12% gewijzigd door Qu3st op 02-09-2018 14:34 ]
Minimaal 1Ankona schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:33:
Hoeveel keepers zijn er die zo'n bal niet kunnen stoppen?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hm, nou geen idee wat het is, maar hij mag nog een keerQu3st schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:34:
[...]
Dat heeft met een maatje van hem te maken. Broertje van Cabral.
https://www.instagram.com...link&igshid=121cohwep1x01
Vlot begin zo...
alles kan off-topic
Ik wist 't ook niet. Maar het juichen mag van mij wel een keer of 30 dit seizoen.Maverick schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:33:
Zo, das een lekker begin van wat best een lastige middag had kunnen worden.
nggyu nglyd
Net zo effectief als PSV.Verwijderd schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:37:
Ajax lekker effectief bezig zeg!
Dan heeft Vitesse zich met die beelden op deze wedstrijd voorbereid....Typhone schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:38:
@Ankona en @Fleximex dit ligt niet aan Vitesse maar aan Ajax he! Afgelopen dinsdag kregen ze zelfs ballen voor open goal op de doellijn er niet in! 🤓
alles kan off-topic
Nee, de seizoenskaarthouders hebben er al veel gekocht. Maandag mogen de supportersverenigingsleden ze kopen en ik met mijn normale clubcard pas dinsdag. Dus alleen met een slecht resultaat heb ik nog kans denk ik
"Vooral niet verdedigen jongens, ze missen toch voor open doel"Ankona schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:40:
[...]
Dan heeft Vitesse zich met die beelden op deze wedstrijd voorbereid....
Nou, hij fluit voor overtredingen, dat vooral Vitesse loopt te schoppen staat daar los vanTyphone schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:43:
Van Boekel fluit niet tegen Ajax zullen we maar zeggen haha.
Aah je liet met als SVA lid even schrikken, bedankt he?!Terranova schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:43:
[...]
Nee, de seizoenskaarthouders hebben er al veel gekocht. Maandag mogen de supportersverenigingsleden ze kopen en ik met mijn normale clubcard pas dinsdag. Dus alleen met een slecht resultaat heb ik nog kans denk ik
Deze wedstrijd is klaar. Gelukkig, want dan kan ik Formule 1 kijken zonder iets te missen
Die kans dat er natuurlijk dik in, ik zat gisteren om 10:00 klaar en heb ze mooi in de pocket!Terranova schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:43:
[...]
Wel apart dat je plekken door het hele stadion kon kiezen, meestal zijn het alleen je eigen plekken.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Maar goed nog niet klaar. Ik ben bang dat Erik dalijk aan de zijlijn iets in het Twents plaat wat in Amsterdam vertaald kan worden als ‘consolideren’. Dan wint Vitesse nog.
@Fleximex Verstappen wordt 5e of hoger wanneer er uitvallers zijn. Ik gok eerste ronde clash met Raikkonen en beide eruit.
[ Voor 20% gewijzigd door naitsoezn op 27-09-2018 21:44 . Reden: Nacorrectie van bewuste naamsverbastering ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 39% gewijzigd door Terranova op 02-09-2018 14:48 ]
Laten we de sporten gescheiden houden?Typhone schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:45:
Als je Ajax zo ziet spelen gaan je gedachten toch terug naar Heracles thuis... toch?
Maar goed nog niet klaar. Ik ben bang dat Erich dalijk aan de zijlijn iets in het Twents plaat wat in Amsterdam vertaald kan worden als ‘consolideren’. Dan wint Vitesse nog.
@Fleximex Verstappen wordt 5e of hoger wanneer er uitvallers zijn. Ik gok eerste ronde clash met Raikkonen en beide eruit.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 02-09-2018 14:48 ]
nggyu nglyd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
alles kan off-topic
Vitesse krijgt wat ruimte en valt nu meer aan.
nggyu nglyd
Utrecht ooit tegen PSV zien spelen?Leon Zwiers schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:49:
Zo, tijd voor formule 1. Wat een schandalige pot van Vitesse. Ajax speelt degelijk, maar je zo weg laten zetten is een schande.
En tegen Ajax?
Dát is pas schandalig!
Seizoen is net begonnen...Leon Zwiers schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:53:
Die Donny v/d Beek zal nu btw ook wel wegwillen denk ik? Die gaat er amper meer aan te pas komen.
Vitesse is een subtopper. Daar mag je toch wel iets van verwachten.Typhone schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:54:
[...]
Utrecht ooit tegen PSV zien spelen?
En tegen Ajax?
Dát is pas schandalig!
Utrecht speelde vorig seizoen de eerste helft van de uit en thuis wedstrijd zeker niet slecht tegen PSV. Maar Utrecht is ook een mindere ploeg.
Knul word elke week gepasseerd tnt. En die stak zijn onbegrip daarover ook al niet onder stoelen of banken,
Laat de naamsverbasteringen achterwege ajb
[ Voor 32% gewijzigd door naitsoezn op 02-09-2018 15:01 ]
alles kan off-topic
Utrecht behoort ook tot de subtop. Maar voor de Utrechters telt maar 1 wedstrijd en dat is tegen Ajax, daarin kunnen ze opeens alles. En dan tegen een Fortuna is het dramatisch.Fleximex schreef op zondag 2 september 2018 @ 14:57:
[...]
Vitesse is een subtopper. Daar mag je toch wel iets van verwachten.
Utrecht speelde vorig seizoen de eerste helft van de uit en thuis wedstrijd zeker niet slecht tegen PSV. Maar Utrecht is ook een mindere ploeg.
Same hierTerranova schreef op zondag 2 september 2018 @ 15:01:
Ik had Vitesse voor dit seizoen in de Tweakerspoule op 3 staan, lijkt toch niet zo realistisch meer
Verloor AZ vorig jaar ook niet alle 'toppers'?Terranova schreef op zondag 2 september 2018 @ 15:01:
Ik had Vitesse voor dit seizoen in de Tweakerspoule op 3 staan, lijkt toch niet zo realistisch meer
Ja, maar lang niet alles zo kansloos als Vitesse nu lijkt.Vos schreef op zondag 2 september 2018 @ 15:05:
[...]
Verloor AZ vorig jaar ook niet alle 'toppers'?
Idem. maar denk dat er gewoon een zeer groot gat is tussen Ajax en clubs zoals Vitesse.Terranova schreef op zondag 2 september 2018 @ 15:01:
Zal wel even duren voor het vreemdelingen legioen van Vitesse weer een team is.
zou kunnen. ze hebben prima aankopen en een goede coach, vandaar mijn initiële inschatting voor p3Deadsy schreef op zondag 2 september 2018 @ 15:09:
[...]
Idem. maar denk dat er gewoon een zeer groot gat is tussen Ajax en clubs zoals Vitesse.
Zal wel even duren voor het vreemdelingen legioen van Vitesse weer een team is.
hoorde vanmorgen nog velen die dachten dat Ajax weinig kans maakte
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
D verwachting was dat dit de eerste pot zou zijn waarin Ajax daadwerkelijk tegengas krijgt. Dat valt tnt zwaar tegen. Vitesse ondermaatsHackus schreef op zondag 2 september 2018 @ 15:13:
Kookt die Rus al bij Vitesse of ?
hoorde vanmorgen nog velen die dachten dat Ajax weinig kans maakte
Had zelf 1-3 ingevuld omdat ik wel dacht dat Ajax lekker ingespeeld is en Vitesse nog niet.Terranova schreef op zondag 2 september 2018 @ 15:12:
[...]
zou kunnen. ze hebben prima aankopen en een goede coach, vandaar mijn initiële inschatting voor p3
Maar als ze zo doorgaan zal het waarschijnlijk meer worden.
Ajax heeft denk ik mazzel dat ze Vitesse uit zo vroeg krijgen. Vitesse begint net en Ajax heeft al aardig wat wedstrijden gespeeld.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
In dat geval maakt het mij niet uit wie dan die topper wint, als één van beide vervolgens ook de Champion's League wint dan is dat alleen maar goed voor het Nederlands voetbal.mavaros schreef op zondag 2 september 2018 @ 15:45:
Ik kijk echt uit naar 23 september.
Degene die wint, wordt kampioen en wint ook de CL.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Kunstgras heLeon Zwiers schreef op zondag 2 september 2018 @ 15:54:
Dat AZ word ook ingemaakt as we speak
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Waar ze doorgaans moeite hebben en punten liggen tegen Vitesse.
Wie gaat er dan ook voor winst voor Feyenoord?Deadsy schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:14:
Zul je zien dat Feyenoord mijn poule straks volledig verkloot door te gaan verliezen.
Het is tegen NAC.OPSLAGHOND schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:15:
[...]
Wie gaat er dan ook voor winst voor Feyenoord?
Denk dat ik weet wat er mis gaat bij Vitesse. Niet genoeg huurlingen.
NAC > Trencin
En er staat een Ajacied in het goal, gaat misschien tussen de oren zitten.
Geen fatsoenlijk beleid, door al die huurlingen die elk seizoen wisselen van club zal het ook niet snel iets worden.Denk dat ik weet wat er mis gaat bij Vitesse. Niet genoeg huurlingen.
[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-09-2018 16:24 ]
Verwijderd
Dat dacht Feyenoord een jaar geleden ookVerwijderd schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:30:
Nou, was weer een leuk voetbalweekendje. PSV en Ajax veel gescoord en houden het zo in ieder geval spannend. AZ dat verliest van Heracles had ik niet verwacht. Feyenoord zo tegen NAC mag geen probleem zijn.
Wel weer wat verdedigende onoplettendheden in de tweede helft; de scherpte moet echt wat beter blijven, ook al is het al gespeeld.
O, en kunstgras moet verboden worden!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Maar dat spel..... tikkie breed, tikkie terug. Zucht. Pingel............
[ Voor 24% gewijzigd door LZ86 op 02-09-2018 17:18 ]
Dat is toch precies waardoor je Ajax zo bent gaan waarderen?Leon Zwiers schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:11:
Slim gedaan van st Juste. Het is verdiend, maar aanvallend wel weer lam hoor.... 70+% balbezit en maar 5 doelpogingen.
=GIOLeon Zwiers schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:11:
Slim gedaan van st Juste. Het is verdiend, maar aanvallend wel weer lam hoor.... 70+% balbezit en maar 5 doelpogingen.
Allemansvriend, geen eigen smoelwerk. Jammer.
Komt gewoon goed hoor! Wel ontzettend domme overtreding van Malacia.Vos schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:31:
1-1, mooie ruststand!
Als Gio hem er niet snel uithaalt krijgt hij zijn tweede kaart ook nog wel.Lekkerboeie86 schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:32:
[...]
Komt gewoon goed hoor! Wel ontzettend domme overtreding van Malacia.
Zal dan toch ook een stuk moeilijker worden.
Heb liever dat hij Larsson eruit haalt en Sinisterra erin zet. Echt totaal geen vertrouwen. De simpelste dingen krijgt hij niet voor elkaar.OPSLAGHOND schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:34:
[...]
Als Gio hem er niet snel uithaalt krijgt hij zijn tweede kaart ook nog wel.
Zal dan toch ook een stuk moeilijker worden.
Aan wie ligt dat? Feyenoord moet juist alle zeilen bijzetten om niet nog eens vijf miljoen bij het grofvuil te zetten. Feyenoord kan zich dat niet permitteren.Lekkerboeie86 schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:41:
[...]
Heb liever dat hij Larsson eruit haalt en Sinisterra erin zet. Echt totaal geen vertrouwen. De simpelste dingen krijgt hij niet voor elkaar.
Zo'n Hankouri is leuk maar dat wordt echt nooit meer wat.
Haal alsjeblieft die Vilhena eruit voor Ayoub.....
Edit: Vilhena lijkt dat zelf ook te vinden
[ Voor 61% gewijzigd door LZ86 op 02-09-2018 17:57 ]
Hij krijgt kansen zat, maar is gewoon niet goed genoeg. Dan liever eigen jeugd de kans geven. Maar het is duidelijk dat de stap van subtop naar top 3 niet altijd makkelijk is. Dit zie je ook bij PSV en Ajax.D-e-n schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:53:
[...]
Aan wie ligt dat? Feyenoord moet juist alle zeilen bijzetten om niet eens vijf miljoen bij het grofvuil te zetten. Feyenoord kan zich dat niet permitteren.
Zo'n Hankouri is leuk maar dat wordt echt nooit meer wat.
Niet goed genoeg? Laat me niet lachen. Alsof we op CL-niveau spelen. Larsson moet je gewoon anders gebruiken. Volgens mij legden enkele oud-trainers de vinger al op de zere plek vorige week.Lekkerboeie86 schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:56:
[...]
Hij krijgt kansen zat, maar is gewoon niet goed genoeg. Dan liever eigen jeugd de kans geven. Maar het is duidelijk dat de stap van subtop naar top 3 niet altijd makkelijk is. Dit zie je ook bij PSV en Ajax.
En eigen jeugd? Deze trainer snapt daar geen reet van. Hankouri heeft eerst twee jaar in een nooit spelend tweede elftal mogen aankloten. Dat wordt echt nooit meer wat. De echte jeugd die krijgt geen kans.
Met deze prutsers aan de leiding zal elke falen. Gio had zelfs Ziyech zijn carrière om zeep geholpen
Echt teveel onzin. SorryD-e-n schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:01:
[...]
Niet goed genoeg? Laat me niet lachen. Alsof we op CL-niveau spelen. Larsson moet je gewoon anders gebruiken. Volgens mij legden enkele oud-trainers de vinger al op de zere plek vorige week.
En eigen jeugd? Deze trainer snapt daar geen reet van. Hankouri heeft eerst twee jaar in een nooit spelend tweede elftal mogen aankloten. Dat wordt echt nooit meer wat. De echte jeugd die krijgt geen kans.
Met deze prutsers aan de leiding zal elke falen. Gio had zelfs Ziyech zijn carrière om zeep geholpen
Dit topic is gesloten.
![]()