[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.620 views

Onderwerpen

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 15:09
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:21:
[...]

80.000 bezoekers is op dit moment onrealistisch, dan krijg je té vaak Gelredome-achtige taferelen.
55.000 tot 60.000 met de mogelijkheid om in twee fases uit te breiden naar max. 65.000 tot 70.000 bezoekers.
Nu mogen er nog maar 47.500 in De Kuip uit veiligheidsoverwegingen, dus verbouwen/vernieuwen moet niet te lang duren.
Inderdaad, bij een groter stadion zal het minimale aantal bezoekers dat je nodig hebt om winst te maken ook een stuk hoger liggen.
Als bij een 80k stadion maar 30k mensen komen ziet de penningmeester de bui al hangen.

Gewoon voor 55k ofzo gaan met uitbreidings opties is denk ik inderdaad de betere en veiligere optie.

@perryvdbosch

Zou denk ik echt iets voor Feyenoord zijn, voor de harde kern etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 31-08-2018 15:26 ]

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
perryvdbosch schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:21:
[...]
En hoe sta je tegenover een grote sta tribune :)?
Werkt wel sfeerverhogend zegt men, maar denk dat zitten beter is.
Denk wat luxere stoelen voor een gedeelte van het stadion (lange zijdes) om iets meer te kunnen vragen.
Weet niet hoeveel de clubs gemiddeld vragen voor de seizoenskaarten, maar aangezien er veel vraag is naar seizoenskaarten bij Feyenoord kun je het aanbod ook veranderen waardoor er wat afhaken maar er nog steeds vraag zat is.
Zal wel héél moeilijk in te schatten zijn.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:26:
[...]

Denk wat luxere stoelen voor een gedeelte van het stadion (lange zijdes) om iets meer te kunnen vragen.
Weet niet hoeveel de clubs gemiddeld vragen voor de seizoenskaarten, maar aangezien er veel vraag is naar seizoenskaarten bij Feyenoord kun je het aanbod ook veranderen waardoor er wat afhaken maar er nog steeds vraag zat is.
Niet het hele stadion maar voor 1 of 2 vakken zijn sta tribunes perfect.
De harde kern zal staan niets uitmaken aangezien een aardig deel ervan toch al flink doorgesnoven is.

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09-2025
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:26:
[...]

Ben het met je eens over de stoelen aan de lange zijdes, maar op de plek waar nu vak S,X en Z is zou sta tribune wel goed werken. Zijn meestal jonge gasten die toch alleen maar staan op de stoelen.

• perryvdbosch
iets met vooroordelen, zitten inderdaad idioten tussen (waar niet?). Maar dit is wel heel kort door de bocht :F

• Deadsy
perryvdbosch schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:29:
[...]

iets met vooroordelen, zitten inderdaad idioten tussen (waar niet?). Maar dit is wel heel kort door de bocht :F
Ik zeg ook niet allemaal, ik zeg een deel.

Van die figuren die in de winter met ontbloot bovenlijf in het stadion zitten.

• perryvdbosch
Deadsy schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:30:
[...]

Ik zeg ook niet allemaal, ik zeg een deel.

Van die figuren die in de winter met ontbloot bovenlijf in het stadion zitten.
Ja dat zijn een stel idioten. Dat zijn dezelfde die altijd om Martin van Geel zijn ontslag aan het zeuren zijn.

En nooit en te nimmer 'Amsterdam' zeggen, maar '020' |:(

• OPSLAGHOND
  • Niet online
perryvdbosch schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:28:
[...]Ben het met je eens over de stoelen aan de lange zijdes, maar op de plek waar nu vak S,X en Z is zou sta tribune wel goed werken. Zijn meestal jonge gasten die toch alleen maar staan op de stoelen.
De lange zijdes kunnen ook vooraan staanplaatsen en i.v.m. de veiligheid achteraan/hoger zitplaatsen.
perryvdbosch schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:29:
[...]
Denk dat hij niet bedoeld dat dat enkel bij Feyenoord is, dat soort figuren heeft elke club.

• Deadsy
perryvdbosch schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:31:
[...]

Ja dat zijn een stel idioten. Dat zijn dezelfde die altijd om Martin van Geel zijn ontslag aan het zeuren zijn.

En nooit en te nimmer 'Amsterdam' zeggen, maar '020' |:(
Dat soort idioten heb je bij Ajax ook.
Vind het tenenkrommend wanneer mensen 020 of 010 zeggen in plaats van de naam van de stad.

Alhoewel ik het wel met ze eens ben over v Geel. Voor de stap omhoog die Feyenoord wil zetten komt v Geel te kort.

@OPSLAGHOND
Des te groter de club des te meer idioten heb je op de tribune.
Alhoewel ik soms twijfel of Vitesse ze ook heeft, aangezien dat stadion vrij leeg is.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsy op 31-08-2018 15:35 ]

• perryvdbosch
Alhoewel ik het wel met ze eens ben over v Geel. Voor de stap omhoog die Feyenoord wil zetten komt v Geel te kort.
Snap het ergens wel, maar vind toch dat hij het redelijk heeft gedaan. Met toch beperkte middelen

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:34:
[...]
@OPSLAGHOND
Des te groter de club des te meer idioten heb je op de tribune.
Alhoewel ik soms twijfel of Vitesse ze ook heeft, aangezien dat stadion vrij leeg is.
Bij Vitesse zijn ze er ook, heb één keer een uitwedstrijd van NEC in het Gelredome meegemaakt en dat hele stadion hadden ze beter kunnen dichtmetselen op het moment van de wedstrijd.
En dan doel ik niet alleen op de fans van Vitesse ...
Ik heb denk ik een handjevol normale supporters gezien, de rest leek hondsdolheid te hebben ... :r

De prijzen van seizoenskaarten verschillen behoorlijk, maar de "oude top 3" zit redelijk dicht bij elkaar;
Goedkoopste;
- PSV € 275,-
- Feyenoord € 261,-
- Ajax € 225,-

Duurste;
- Ajax € 700,-
- Feyenoord € 635,50
- PSV € 600,-

[ Voor 16% gewijzigd door OPSLAGHOND op 31-08-2018 15:45 ]

• perryvdbosch
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:40:
[...]
Ik heb denk ik een handjevol normale supporters gezien, de rest leek hondsdolheid te hebben ... :r
Is dat andersom niet, heb gehoord dat de NEC supporters ook een stel boefjes zijn ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
perryvdbosch schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:43:
[...]

Is dat andersom niet, heb gehoord dat de NEC supporters ook een stel boefjes zijn ;)
;)

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:40:
[...]

Bij Vitesse zijn ze er ook, heb één keer een uitwedstrijd van NEC in het Gelredome meegemaakt en dat hele stadion hadden ze beter kunnen dichtmetselen op het moment van de wedstrijd.
Denk sowieso dat als je een meldingsplicht invoert voor dat soort gasten dat dan de criminaliteitscijfers voor het weekend zouden dalen.

• perryvdbosch
Oeps.... tijd voor weekend :9

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:46:
[...]

Denk sowieso dat als je een meldingsplicht invoert voor dat soort gasten dat dan de criminaliteitscijfers voor het weekend zouden dalen.
Meldings- en chemische castratie-plicht zou het moeten zijn!

• Deadsy
:+ Zodat je met ontbloot bovenlijf op de tribune kunt gaan zitten springen

• perryvdbosch
Deadsy schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:47:
[...]

:+ Zodat je met ontbloot bovenlijf op de tribune kunt gaan zitten springen
Nou bedankt :'(, ga namelijk met me pa. Als die me zo ziet staan loopt die direct weg :')

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Weet niet, heb niet in zijn broekje gekeken.
perryvdbosch schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:31:
[...]
Oh? Dan ken ik daar een van. Er post zo iemand op dit forum. :+

[ Voor 44% gewijzigd door Vincent Dave op 31-08-2018 16:03 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:12
Promes naar Sevilla, mooie stap voor hem denk ik :)

https://www.telegraaf.nl/...ekent-bij-manchester-city
En daar gaat weer een talent uit Nederland waar we nooit meer van horen :)
Uiteraard wel overwogen door familie:
Jeriano Braaf, de vader van de talentvolle jeugdinternational, en zijn oom Stefano van Delden bevestigen dat de deal nu helemaal rond is.
lekker profiteren van je zoon/neefje :')

Float like a butterfly, sting like a bee.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Fleximex schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:01:
[...]

Dat is niet prima als Kluivert er wel bij zit. Bergwijn is verder in zijn ontwikkeling en presteerde vorig seizoen beter dan Kluivert, die nu de eerste twee wedstrijden gewoon bankzitter bij Roma is...
11 doelpunten 5 assists vs 8 doelpunten 11 assists afgelopen seizoen. Kijk je naar alle seizoenen dan heeft Bergwijn 300 minuten meer Eredivisie ervaring maar hij is ook 1,5 jaar ouder. Scheelt helemaal niks tussen die 2 dus.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Martinusz schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:07:

https://www.telegraaf.nl/...ekent-bij-manchester-city
En daar gaat weer een talent uit Nederland waar we nooit meer van horen :)
Uiteraard wel overwogen door familie:

[...]

lekker profiteren van je zoon/neefje :')
Want een kind van 16 kan inderdaad geen voorkeur hebben en liever nu al bij een grotere club spelen dan wat hij deed? Achteraf is het altijd makkelijk om te zeggen of het een goede of slechte keuze is geweest. De tijd zal het ons leren

• Deadsy
Napo schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:39:
[...]

Want een kind van 16 kan inderdaad geen voorkeur hebben en liever nu al bij een grotere club spelen dan wat hij deed? Achteraf is het altijd makkelijk om te zeggen of het een goede of slechte keuze is geweest. De tijd zal het ons leren
Nja spelen.
Hij speelt in de jeugd, wanneer hij 18/19 is zal hij waarschijnlijk jaar in jaar uit worden uitgeleend aan de ene na de andere club.

• toolkist
  • Niet online
[...]

Je geeft zelf het antwoord al.

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:47:
[...]

Je geeft zelf het antwoord al.
Jup, prima keuze van de jongen als hij naar een andere club wil en kan.

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:53:
[...]

Jup, prima keuze van de jongen als hij naar een andere club wil en kan.
Het is een kind. Het merendeel kan de invloed van dit soort ingrijpende beslissingen nog niet bepaald overzien.

• Deadsy
Wanneer geld zo belangrijk voor iemand is dat hij op 16 jarige leeftijd met de hele familie een dusdanige keuze maakt dan heb ik het gevoel dat het geld goed zal vloeien.

En dat hij over laten we zeggen 4 jaar echt niet financieel binnen is.
Want deze jongen gaat bv echt geen miljoen per jaar verdienen.

Goede stap voor de carriere? Als je ziet hoeveel jeugd spelers dat soort clubs elk jaar weer binnen hengelen en dat de stap naar het eerste zeer groot is dan zie ik het zelf nu niet echt als de beste stap voor de carriere.

Vind zelf dat de UEFA eens iets moet doen aan het contracten gedoe. Dat een 16 jarige in Engeland gewoon een 4 jarig contract mag tekenen maar in Nederland niet.

• Martinusz
[...]

Doe niet zo naïef :)

• Napo
  • Niet online
Net zo naief als denken dat een jeugdspeler het per definitie beter gaat doen als hij bij een Eredivisieclub in Nederland blijft.

• Deadsy
Napo schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 19:11:
[...]

Net zo naief als denken dat een jeugdspeler het per definitie beter gaat doen als hij bij een Eredivisieclub in Nederland blijft.
Wel een grotere kans om uiteindelijk in het 1e te komen.

De stap vanuit het jeugd elftal van bv City naar het 1e is een flink stuk groter.
Echt goed voor je ontwikkeling is het niet 3 of 4 jaar achter elkaar uitgeleend te worden.
En dan vaak ook nog elk jaar aan een andere club.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Twente gaat lekker ;(

[ Voor 4% gewijzigd door dr.lowtune op 31-08-2018 20:07 ]

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Nou De Graafschap gaat direct degraderen.

Emmen duidelijk de betere partij.

Wat een armoede van DG. Voetballend niks. Verdedigend zijn ze ook continue iedereen kwijt.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hupske schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 21:40:
Nou De Graafschap gaat direct degraderen.

Emmen duidelijk de betere partij.

Wat een armoede van DG. Voetballend niks. Verdedigend zijn ze ook continue iedereen kwijt.
Maar de 1-1 valt alsnog }:O

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:48
Deadsy schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 19:01:
Wanneer geld zo belangrijk voor iemand is dat hij op 16 jarige leeftijd met de hele familie een dusdanige keuze maakt dan heb ik het gevoel dat het geld goed zal vloeien.

Goede stap voor de carriere? Als je ziet hoeveel jeugd spelers dat soort clubs elk jaar weer binnen hengelen en dat de stap naar het eerste zeer groot is dan zie ik het zelf nu niet echt als de beste stap voor de carriere.

Vind zelf dat de UEFA eens iets moet doen aan het contracten gedoe. Dat een 16 jarige in Engeland gewoon een 4 jarig contract mag tekenen maar in Nederland niet.
Het is ordinaire kinderhandel. Daar horen we niet aan mee te doen. We accepteren ook niet, wanneer er een meisje van vijftien, achter het raam zit. Althans, ik niet.

De regels in het voetbal moeten weer terug gedraaid worden, anders gaat iedereen straks wat anders kijken. Vrouwenhandbal ofzo.

Maximaal 3 buitenlanders in je elftal. En nee, dat is niet uit racistisch oogpunt.

Ik ben groot fan van echt voetbal. Ik wil een Barry van Aerle of een andere local zien zwoegen.

• Napo
  • Niet online
mavaros schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 21:57:
[...]

Het is ordinaire kinderhandel. Daar horen we niet aan mee te doen. We accepteren ook niet, wanneer er een meisje van vijftien, achter het raam zit. Althans, ik niet.
wow, je gaat serieus voetballers vergelijken met kindprostitutie. Waar sommige vergelijkingen compleet de plank misslaan is deze nog tragischer.

Zolang je niet weet welk beeld geschetst is bij zowel Man City of PSV (of overige NL clubs) dan blijft het gokken. Uitgaande dat de jongen zo ver mogelijk wil komen gaat hij naar de club waar hij het meest kan leren en eerlijk gezegd heb ik wel het idee dat de kans groot is dat er meer te besteden is bij een jeugdopleiding van Man City dan bij PSV of overige clubs in NL. Meer kans dus op een grotere persoonlijke ontwikkeling bij Man City, in de jeugd wellicht wel.
Maximaal 3 buitenlanders in je elftal. En nee, dat is niet uit racistisch oogpunt. Ik ben groot fan van echt voetbal. Ik wil een Barry van Aerle of een andere local zien zwoegen.
Protectionisme maakt het voetbal niet leuker. Wil je een local zien zwoegen kan je ook bij het eerste elftal van VV Bal op het dak gaan kijken. Topsport is geen benefietwedstrijd waar men voor een appel en ei gaat spelen en waar winnen over verliezen om een paar grijpstuivers gaat. Het nadeel van de populariteit is dat er miljoenen in om gaan en zodra er veel geld in om gaat, gaat men investeren om meer kans te maken op dat geld. Gevolg is dat de buurman opeens niet meer goed genoeg is voor een kampioenselftal.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:29

Vos

AFCA

Bah Emmen! Jezelf tekort gedaan, 2 punten verloren. Na de 1-0 heel ver inzakken en dan gewoon een indraaiende voorzet toestaan. Lekker van afstand toekijken. |:(

En over De Graafschap, er was commentaar op Emmen hoe ze speelden in de Arena. Wat zeggen ze dan wel niet van De Graafschap?

[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 31-08-2018 22:07 ]

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Gelukkig maar :*) Toch ben ik bang ze direct zullen degraderen als ze zo door blijven spelen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:48

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Meanwhile in Amsterdam...

https://twitter.com/AFCAjax/status/1035648442763276292

Hilarisch :D

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-01 22:27
Echt te briljant, dat Overmars er ook aan meewerkt

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
toolkist schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:30:
[...]

Tot zo ver het vertrouwen in de talentvolle middenvelders van PSV ;) Volgens mij had je beter kunnen investeren in een fatsoenlijke centrale verdediger. Jij lijkt em al prima te kennen dus zal wel een prima versterking zijn.
Schwaab wordt echt gruwelijk onderschat.
Baseman77 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:37:
[...]

Obispo gaat verhuurd worden aan een Eredivisieclub (er is veel belangstelling voor hem), wat me prima lijkt.
Hij komt nog tekort voor PSV en kan op deze wijze mooi de benodigde ervaring opdoen, waardoor hij volgend seizoen weer kan aansluiten en een serieuze optie is.
Hier was je iets te voorbarig, voor Obispo was helemaal niet zoveel interesse, alleen Zwolle en Fortuna waren concreet maar Zwolle was al in een eerder stadium afgehaakt.
Baseman77 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:12:
In mijn vriendengroep en op het werk vinden de PSV'ers over het algemeen de loting geweldig, ik vind het echter helemaal niets :o
Leuk dat het mooie clubs betreft, maar sportief heeft PSV weinig in te brengen vrees ik. Niet voor niets wordt poule B ook de poule des doods genoemd. Hierin 3e worden zou een wereldprestatie zijn, maar ik verwacht een kansloze 4e plaats. Echt klote dat net Inter uit Pot 4 komt.
Eens met jou, ik vind het ook niks en hoop bij de CL toch altijd wel op een redelijke uitgangspositie om derde in de poule te kunnen worden. Daarbij vallen de uitwedstrijden écht ongunstig qua speeldata voor onze groep dus het is maar de vraag of ik er eentje kan gaan. Tot slot zullen er giga veel mensen op de thuiswedstrijden af komen dus is het maar de vraag of ik er tussen kom zonder seizoenkaart. Hopelijk kan ik via via nog wat regelen omdat sommigen niet willen of kunnen ;)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Een PSV en Ajax moeten normaliter ook gewoon derde kunnen worden in de poule, ze zitten niet voor niks in pot3 en niet in pot4. Echter kan je pech hebben, zoals PSV dit jaar. Maar kansloos acht ik ze niet :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:24

Qu3st

Han schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 09:51:
Een PSV en Ajax moeten normaliter ook gewoon derde kunnen worden in de poule, ze zitten niet voor niks in pot3 en niet in pot4. Echter kan je pech hebben, zoals PSV dit jaar. Maar kansloos acht ik ze niet :)
Zolang je mee doet heb je kans natuurlijk. Maar als je kijkt naar de groep van PSV is die kans ten opzichte van Ajax een stuk kleiner. Maar het is voetbal, als Zoet opeens de dag van zn leven heeft in Nou Camp.... goh wat zeg ik nu, Zoet is een drama _O-

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:55

Baseman77

We move

Joster schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 08:54:
Schwaab wordt echt gruwelijk onderschat.
Mee eens.
Hij mist snelheid, maar vorig seizoen speelde hij erg goed en die lijn trekt hij door. Hij is ontzettend belangrijk achterin en 'in de kleedkamer'.
Hier was je iets te voorbarig, voor Obispo was helemaal niet zoveel interesse, alleen Zwolle en Fortuna waren concreet maar Zwolle was al in een eerder stadium afgehaakt.
Klopt, ik vind het dan ook erg opvallend dat hij niet verhuurd is.
Ik weet zeker dat er veel belangstelling was en PSV heeft zelf gecommuniceerd dat Obispo verhuurd zou worden als Isimat zou blijven, dus dat leek me duidelijk. Blijkbaar besloot men anders, maar ik kan me niet voorstellen dat Obispo daar blij mee is.
Een PSV en Ajax moeten normaliter ook gewoon derde kunnen worden in de poule
Inter heeft dit seizoen een 300 miljoen (!) geïnvesteerd...ze zijn nog niet terug in de top van Italië, maar ze hebben helaas wel weer een heel aardig team. Ik zou een 3e plaats van PSV een wereldprestatie vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door Baseman77 op 01-09-2018 11:33 ]

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:24
Qu3st schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 11:26:
[...]

Zolang je mee doet heb je kans natuurlijk. Maar als je kijkt naar de groep van PSV is die kans ten opzichte van Ajax een stuk kleiner. Maar het is voetbal, als Zoet opeens de dag van zn leven heeft in Nou Camp.... goh wat zeg ik nu, Zoet is een drama _O-
Gebeurt wel eens hoor, zoals al eerder aangehaald bv tegen Atletico paar jaar terug. En zelfs spelers als Bruma hadden toen wel vaker hun dag. Vraag me opeens ook wel een beetje af waar spelers als Bruma en Rekik nu spelen. Boeit me ook weer niet zoveel om het op te zoeken though. Bruma waarschijnlijk ergens in Duitsland op de bank en eh... Rekik hetzelfde in Frankrijk ofzo?

Verder denk ik dat zelfs een gelijkspel tegen zowel Barca als de Spurs echt niet mogelijk is. Misschien tegen de Spurs als ze in de 1e minuut een rode kaart krijgen ofzo. Die ploegen zijn vrees ik gewoon een maatje te groot. Maar zou mooi zijn als ik het mis had :P

• Qu3st

Qu3st

Snowdog schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 11:33:
[...]

Gebeurt wel eens hoor, zoals al eerder aangehaald bv tegen Atletico paar jaar terug. En zelfs spelers als Bruma hadden toen wel vaker hun dag. Vraag me opeens ook wel een beetje af waar spelers als Bruma en Rekik nu spelen. Boeit me ook weer niet zoveel om het op te zoeken though. Bruma waarschijnlijk ergens in Duitsland op de bank en eh... Rekik hetzelfde in Frankrijk ofzo?

Verder denk ik dat zelfs een gelijkspel tegen zowel Barca als de Spurs echt niet mogelijk is. Misschien tegen de Spurs als ze in de 1e minuut een rode kaart krijgen ofzo. Die ploegen zijn vrees ik gewoon een maatje te groot. Maar zou mooi zijn als ik het mis had :P
Rekik speelt bij Hertha BSC, vorig jaar 26 wedstrijden.
Bron:https://nl.soccerway.com/players/karim-rekik/161281/
Bruma speelt bij Wolfsburg alleen veel minder, vorig jaar maar 11 wedstrijden.
Bron:https://nl.soccerway.com/players/jeffrey-bruma/95823/

Ik hoop echt dat PSV 3e wordt en zo nog in EL veel punten kan pakken. En als Ajax doorgaat naar volgende ronde dan maar hopen op een goede loting. Groep D winnaar ofzo :p

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:14
Deadsy schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 19:20:
[...]

Wel een grotere kans om uiteindelijk in het 1e te komen.

De stap vanuit het jeugd elftal van bv City naar het 1e is een flink stuk groter.
Echt goed voor je ontwikkeling is het niet 3 of 4 jaar achter elkaar uitgeleend te worden.
En dan vaak ook nog elk jaar aan een andere club.
Prima plan toch, per jaar de weerstand verhogen waarbij de club word bepaald op basis van de ontwikkeling van de speler.
[...]
Maximaal 3 buitenlanders in je elftal. En nee, dat is niet uit racistisch oogpunt.
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij bestaat er nog steeds een soortgelijke regel?
Het begrip buitenlanders is alleen wat opgerekt ivm de EU.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Qu3st

Qu3st

En Ziyech heeft een flinke upgrade gekregen. Duur van contract blijft hetzelfde maar hij is nu 1 van de best betaalde spelers in de Eredivisie.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=336662

niet hele jaar lopen zeiken he @OPSLAGHOND
:p

[ Voor 7% gewijzigd door Qu3st op 01-09-2018 11:52 ]

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:48

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sowieso knap dat Ajax met Ziyech en PSV met Lozano de 2 beste spelers van de Eredivisie hebben weten te behouden. Ben dan ook zeer benieuwd naar de Champions League dit seizoen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 11:43:
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij bestaat er nog steeds een soortgelijke regel?
Het begrip buitenlanders is alleen wat opgerekt ivm de EU.
Je moet voor de CL "home grown" spelers hebben, zowel opgeleid bij de eigen club als in eigen land. Dat wordt een speler al na 3 jaar (voor hun 21e), Dolberg telt bij Ajax dus bijvoorbeeld mee als homegrown (en opgeleid bij eigen club) terwijl ie een Deen is.
Als je de spelers vroeg genoeg haalt hoeven je spelers dus helemaal niet uit eigen land te komen.
Dit zal ook 1 van de redenen zijn waarom zoveel jeugdspelers zo vroeg gehaald worden.

• Napo
  • Niet online
Eindelijk een keer dat ze niets verkopen of moeten kopen op de laatste dag :+
Eerder schrijnend dat ze nu eindelijk eens een keer tijdig klaar zijn met het afronden van de selectie. Dit zou de normaal moeten zijn zeker in combinatie met een aantal voorrondes in Europa

[ Voor 24% gewijzigd door Napo op 01-09-2018 13:40 ]

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 13:39:
[...]

Eindelijk een keer dat ze niets verkopen of moeten kopen op de laatste dag :+
Eerder schrijnend dat ze nu eindelijk eens een keer tijdig klaar zijn met het afronden van de selectie. Dit zou de normaal moeten zijn zeker in combinatie met een aantal voorrondes in Europa
Zegt degene wiens club in de laatste 3 dagen 2 spelers haalt ;)

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 14:36:
[...]

Zegt degene wiens club in de laatste 3 dagen 2 spelers haalt ;)
Ook veel te laat inderdaad (al zit daar wel de koppeling met een blessure bij). Blij toe ook dat de club niet zulke videos plaatst als ze eindelijk een keer handelen op de manier waarop ze zouden moeten handelen

Verwijderd

Kan me wel een scenario voorstellen dat bijvoorbeeld een Barcelona niet door zou gaan naar de volgende CL-ronde.

Verwijderd

Deadsy schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 19:01:

De Brexit zou wel eens voordelig kunnen zijn wat dit betreft.

• Deadsy
Verwijderd schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 15:11:
[...]

De Brexit zou wel eens voordelig kunnen zijn wat dit betreft.
Voor EU burgers zullen waarschijnlijk uitzonderingen gemaakt worden.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:48
Qu3st schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 11:26:
[...]

Zo denk ik ook.

Als het kwartje de goede kant op valt, dan winnen we de CL. De vorige CL winst, viel het kwartje ook net de goede kant op.

De bal is rond en daar moeten we het mee doen. *O*

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:33
Willem 2 stond me daar toch bijna even voor..2-1, laatste minuut incoming 8)

edit: De goal van Hendrix die hij maar 1 x in zijn carriere maakt. #ikwaserbij

[ Voor 60% gewijzigd door LZ86 op 01-09-2018 19:54 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:23
Zoooow hé, wat een goal :D
Mooi hoor!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• LZ86
2-0. Nou dat is gespeeld. 2 kansen, 2 goals

Verwijderd

Ik hou het meer op 1 kans, 2 goals. Die eerste schiet je er nooit weer zo in.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
PSV mist hem in ieder geval niet meer: Jetro 'Kom sprinten dan' Willems.

https://www.ad.nl/buitenl...etius-debuteert~ab46f598/

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:47

St@m

@ Your Service

Vincent Dave schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 20:04:
PSV mist hem in ieder geval niet meer: Jetro 'Kom sprinten dan' Willems.

https://www.ad.nl/buitenl...etius-debuteert~ab46f598/
Je zit in het verkeerde topic ;)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• LZ86
VAR pingel?

• St@m

St@m

@ Your Service

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• LZ86
Ja dus. Terechte penalty

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:47
Alle supporters hier "ooooooooooo" tot de beslissing en dan juichen. Droog dit.

• St@m

St@m

@ Your Service

Fleximex schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 20:22:
Alle supporters hier "ooooooooooo" tot de beslissing en dan juichen. Droog dit.
Lol, op tv ook ;)

• LZ86
lol, Viergever. Nou dit gaat nog wel een monsterscore worden. Wat is dit Willem 2 slecht. Lekker naïef gaan aanvallen tegen PSV in Eindhoven....Nederlandse ziekte zullen we t maar noemen

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01 22:30
Leon Zwiers schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 20:31:
lol, Viergever. Nou dit gaat nog wel een monsterscore worden. Wat is dit Willem 2 slecht. Lekker naïef gaan aanvallen tegen PSV in Eindhoven....Nederlandse ziekte zullen we t maar noemen
Laat ze toch lekker aanvallen want van die bus parkeren worden we vrolijk...

• Martinusz
Willem II thuis is toch wat anders dan uit :p

• LZ86
Lol, bliksemstart Willem 2

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:13
5-1 alweer, Viergever die er al 2 in heeft liggen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• LZ86
Viergever scoort, de Jong niet. Waar gaat het hier mis ;)

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:47
De Jong speelde wel ontzettend goed. En Bergwijn ook, R. Koeman O-)

• Martinusz
Fleximex schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 21:47:
De Jong speelde wel ontzettend goed. En Bergwijn ook, R. Koeman O-)
Weghorst scoorde tenminste wel, R. Koeman ;)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Met die redenering mag Viergever er ook bij. ;)

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:44

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Zo, lekkere pot gisteren. PSV heer en meester en totaal 2 kansen weg gegeven. (Waar Sol een bal op de paal en een doelpunt van maakt (!)) Wat een verschil met Cocu die direct een voorsprong ging verdedigen; PSV drukt nu juist door. Denk dan van Bommel wel doorheeft dat doelsaldo belangrijk kan worden dit jaar (2007 anyone, Henk ‘1 doelpuntje’ ten Kate kan het iig beamen)

Bergwijn, Hendrix, Rosario, Viergever, de Jong hebben gisteren allen wel hun open sollicitatie gedaan bij R.Koeman. (Vooral wel Justin en niet Bergwijn is toch wel behoorlijk idioot)
Pereiro had helaas dan wel weer een complete offday en Chucky wilde perse scoren dus er is nog genoeg te winnen.
Nu vandaag een op papier ook mooie pot in Arnhem, hoop dat Vitesse er wat moois van kan maken :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Gynnad
Ik vind altijd bizar hoeveel commotie er is als een speler niet geselecteerd wordt, je kunt het ook juist zo bekijken dat die speler dan wat extra rust krijgt, dat is nooit verkeerd in een seizoen met Europees voetbal tot aan de winterstop.

• Martinusz
Denk dat Ajax weer een zware pot gaat spelen, Vitesse uit is nooit mijn favoriet :N

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:40
Eindhovense mannen zijn lekker in vorm. Als ze dit niveau tot aan de winterstop blijven aantikken, zie ik nog wel kansen in de CL ook, behalve tegen Barcelona dan. Inter moet iig te doen zijn, Spurs zal er om hangen. Aldus mijn glazen bol :+

Trouwens al jaaaren weten ze goed te scouten in Zuid-Amerika. Doen ze érg goed. Komt nog voort uit de tijd van Romario en Ronaldo?

[ Voor 21% gewijzigd door DutchOwnage op 02-09-2018 10:05 ]

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Gynnad schreef op zondag 2 september 2018 @ 09:50:
Ik vind altijd bizar hoeveel commotie er is als een speler niet geselecteerd wordt, je kunt het ook juist zo bekijken dat die speler dan wat extra rust krijgt, dat is nooit verkeerd in een seizoen met Europees voetbal tot aan de winterstop.
Het is ook een soort waardering naar een speler toe wanneer ze in een goede fase zitten. Bergwijn presteert op het moment erg goed en wordt nog steeds niet boven Kluivert verkozen, dat roept (mijn inziens terecht) vraagtekens op.

Maar dat van die rust begrijp ik niet zo, hij zit toch gewoon bij Jong Oranje?
Tomba schreef op zondag 2 september 2018 @ 09:18:
Bergwijn, Hendrix, Rosario, Viergever, de Jong hebben gisteren allen wel hun open sollicitatie gedaan bij R.Koeman. (Vooral wel Justin en niet Bergwijn is toch wel behoorlijk idioot)
Realiseer je even dat je gisteravond tegen Willem 2 speelde hè. Als je daarmee al een open sollicitatie kan doen richting de bondscoach. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door JST94 op 02-09-2018 10:20 ]

• Gynnad
@JST94 aah je hebt gelijk, hij zit inderdaad bij Jong Oranje dan maakt het niet zoveel uit.

• Martinusz
DutchOwnage schreef op zondag 2 september 2018 @ 10:03:
Eindhovense mannen zijn lekker in vorm. Als ze dit niveau tot aan de winterstop blijven aantikken, zie ik nog wel kansen in de CL ook, behalve tegen Barcelona dan. Inter moet iig te doen zijn, Spurs zal er om hangen. Aldus mijn glazen bol :+

Trouwens al jaaaren weten ze goed te scouten in Zuid-Amerika. Doen ze érg goed. Komt nog voort uit de tijd van Romario en Ronaldo?
Wauw wat een overwinning op Willem II al niet te weeg brengt _O-

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:40
Meer de manier waarop, niet zozeer de (zwakke) tegenstander ;)

[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 02-09-2018 10:53 ]

• Qu3st

Qu3st

Martinusz schreef op zondag 2 september 2018 @ 09:54:
Denk dat Ajax weer een zware pot gaat spelen, Vitesse uit is nooit mijn favoriet :N
Ben ik ook bang voor, het zal niet zo makkelijk worden als PSV het had.

• Napo
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zondag 2 september 2018 @ 10:03:
Eindhovense mannen zijn lekker in vorm.
PSV Ligt als enige club in de eredivisie op koers om 102 punten te halen dit seizoen :+

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Laatste wedstrijden speelronde 4

02.09. 12:15 FC Groningen v PEC Zwolle

02.09. 14:30 Heracles v AZ
02.09. 14:30 Vitesse v Ajax

02.09. 16:45 Feyenoord v NAC

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
JST94 schreef op zondag 2 september 2018 @ 10:18:
[...]

Het is ook een soort waardering naar een speler toe wanneer ze in een goede fase zitten. Bergwijn presteert op het moment erg goed en wordt nog steeds niet boven Kluivert verkozen, dat roept (mijn inziens terecht) vraagtekens op.
Het valt mij zwaar tegen van Koeman. Ik had niet gedacht dat hij in die marketing rondom spelers als Kluivert mee zou gaan. Of de selectie van Tete: is die nu zo goed dat hij zonder speelminuten geselecteerd moet worden?

Wat betreft ben ik ook benieuwd wat hij met De Vrij gaat doen. Aankoop van Inter versus twee Ajacieden uit de eredivisie.

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Met een beetje pech is het gat met PSV na vanmiddag al 5 punten, en dat na 4 speelrondes. Dat is al een flink gat waar je dan een tijd tegenaan moet kijken.

Hopelijk zwolle ook een puntje vanmiddag!

Life is what happens while you're busy making other plans

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Qu3st schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 11:52:
[...]
En Ziyech heeft een flinke upgrade gekregen. Duur van contract blijft hetzelfde maar hij is nu 1 van de best betaalde spelers in de Eredivisie.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=336662

niet hele jaar lopen zeiken he @OPSLAGHOND
:p
Als hij zo'n instelling heeft als dit seizoen dan mag hij wat mij betreft zeker blijven, zakt hij weer naar zijn oude niveau vooral qua instelling dan mag hij wat mij betreft lekker op de bank gaan zitten.
Vrije trappen moet hij nog steeds vanaf blijven, staat nog steeds op 1 op 15 ofzo die gevaarlijk is. :9

Ondertussen staat Cocu op de 12e plek met Fenerbahce na weer een verloren competitiewedstrijd ... :X
Poll: Haalt Phillip Cocu de winter als trainer bij Fenerbahce?
Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400915&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 26% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-09-2018 13:20 ]

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op zondag 2 september 2018 @ 12:23:
[...]

Als hij zo'n instelling heeft als dit seizoen dan mag hij wat mij betreft zeker blijven, zakt hij weer naar zijn oude niveau vooral qua instelling dan mag hij wat mij betreft lekker op de bank gaan zitten.
Vrije trappen moet hij nog steeds vanaf blijven, staat nog steeds op 1 op 15 ofzo die gevaarlijk is. :9

Ondertussen staat Cocu op de 12e plek met Fenerbahce na weer een verloren competitiewedstrijd ... :X
Ja
Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik gok dat hij geeneens het einde van de maand haalt.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Deadsy schreef op zondag 2 september 2018 @ 13:39:
[...]

Ik gok dat hij geeneens het einde van de maand haalt.
En dan zit die jonge speler van NEC daar straks met een nieuwe trainer die totaal niet weet wie hij is. Deel 3877112 uit de serie "hoe frustreer ik mijn eigen voetbalcarrière"

• Deadsy
D-e-n schreef op zondag 2 september 2018 @ 13:45:
[...]

En dan zit die jonge speler van NEC daar straks met een nieuwe trainer die totaal niet weet wie hij is. Deel 3877112 uit de serie "hoe frustreer ik mijn eigen voetbalcarrière"
Vrij slechte serie. heb de eerste drie delen gelezen en ik geloof dat ze ongeveer allemaal hetzelfde boek zijn, alleen de namen en datums zijn aangepast.

• Superkiwi
OPSLAGHOND schreef op zondag 2 september 2018 @ 12:23:
[...]
Ik mis antwoord c: "dat interesseert me echt helemaal niks" :P

• LZ86
Zo dan. Spannende pot straks. Ben benieuwd of Ajax zich tegen Vitesse wel kan opladen.

Feyenoord zou daarna moeten winnen. Maarja, dat zegt tegenwoordig niets meer.

• St@m

St@m

@ Your Service

Lol.. Mahi houdt vast, gooit de bal weg. Krijgt geel. Tot zover allemaal terecht.
Gaat ie klappen naar de scheids.. en die zegt ‘pas op he’.. totale willekeur weer :/

Iets met Boetius

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 02-09-2018 14:03 ]

• Superkiwi
Pec is goed op weg om hun eerste punten te pakken.

Zit een interview Theo Jansen te kijken op NPO1, wat een beer is dat geworden zeg :D

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:29

Vos

AFCA

Een dikke beer ja ;)

• toolkist
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 2 september 2018 @ 13:49:
[...]