"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
[ Voor 19% gewijzigd door Martinusz op 28-08-2018 22:18 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik wilde het net zeggen, hoe zijn ze in vredesnaam zover gekomen?Vlassie1980 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:18:
Ik had wel meer verwacht van het "grote" Dynamo Kiev.
Is hun 2e ronde en hebben in de vorige ronde Slavia Praag uitgeschakeldQu3st schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:18:
[...]
Ik wilde het net zeggen, hoe zijn ze in vredesnaam zover gekomen?
[ Voor 83% gewijzigd door PWM op 28-08-2018 22:22 ]
Verwijderd
Helaas niet meer maar het blijft een geweldige vent. Ook persoonlijk kunnen echt veel voetballers nog wat van leren.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:18:
Snap niet waarom Schöne de vrije trap niet nam, net alsof je hem voor andere kwaliteiten op het veld hebt staan ... en die heeft ie niet!
Dan was Slavia nog slechter dus? Want slechter dan dit kan niet, geen aanval gezien in de 2e helft.Deadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:19:
[...]
Is hun 2e ronde en hebben in de vorige ronde Slavia Praag uitgeschakeld
Of zijn er andere regels ?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
We shake hands again!OPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:22:
Heeft 150 minuten moeten duren, maar mazraoui (ofzoiets) begint beter te spelen!
Verwijderd
Kiev moet inderdaad 2 keer scoren en er geen eentje tegen krijgen. Zie dat niet snel gebeuren gezien het spelbeeld. Of er moet iets heel onvoorziens gebeuren.v8power67 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:22:
Volg het misschien niet hellemaal goed maar het is toch 1-3 in voordeel ajax ? Dus kiev moet 2x scoren om te winnen ?
Je kunt er inderdaad 1 tegen krijgen, maar dan kantelt de wedstrijd natuurlijk volledig. Gezien Ajax en voorsprong niet kan verdedigen moet je dat niet willen.v8power67 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:22:
Volg het misschien niet hellemaal goed maar het is toch 1-3 in voordeel ajax ? Dus kiev moet 2x scoren om te winnen ?
Ajax speelt hè. Niet PSV. PSV kan er nu nog twee tegen krijgen en die winnen nog. Ajax niet.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:23:
[...]
Kiev moet inderdaad 2 keer scoren en er geen eentje tegen krijgen. Zie dat niet snel gebeuren gezien het spelbeeld. Of er moet iets heel onvoorziens gebeuren.
Verwijderd
Dit is het scenario dat vrij vaak voor komt. Ergens rond de 65e minuut een tegengoal en dan 5 min voor tijd het weggeven. Dat zou nu wel heel onverdiend zijn .dutchgio schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:23:
[...]
Je kunt er inderdaad 1 tegen krijgen, maar dan kantelt de wedstrijd natuurlijk volledig. Gezien Ajax en voorsprong niet kan verdedigen moet je dat niet willen.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:23:
[...]
Kiev moet inderdaad 2 keer scoren en er geen eentje tegen krijgen. Zie dat niet snel gebeuren gezien het spelbeeld. Of er moet iets heel onvoorziens gebeuren.
Okee thnx. Ik was beetje in de war want sommige zeggen kiev speelt voor 0-0 maar dat zou eruit kegelen betekenen voor ze dus vond raar maar zal wel dan haha.dutchgio schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:23:
[...]
Je kunt er inderdaad 1 tegen krijgen, maar dan kantelt de wedstrijd natuurlijk volledig. Gezien Ajax en voorsprong niet kan verdedigen moet je dat niet willen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Jelmer Nijsseldam komt er zo in...toolkist schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:24:
Klaas lijkt moe te zijn. Daar zit je zo dan zonder spits
Of speelt die nog bij de F-jes?
Je wilt perse je gelijk halentoolkist schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:24:
Klaas lijkt moe te zijn. Daar zit je zo dan zonder spits
Die willen zonder al te veel schade naar de EL, dat is alles.v8power67 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:24:
[...]
[...]
Okee thnx. Ik was beetje in de war want sommige zeggen kiev speelt voor 0-0 maar dat zou eruit kegelen betekenen voor ze dus vond raar maar zal wel dan haha.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Verwijderd
Hun eerste spits schijnt geblesseerd te zijn. En ze schijnen veel moeite te hebben met scoren. Dat laatste is wel te zien in deze wedstrijd.v8power67 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:24:
[...]
[...]
Okee thnx. Ik was beetje in de war want sommige zeggen kiev speelt voor 0-0 maar dat zou eruit kegelen betekenen voor ze dus vond raar maar zal wel dan haha.
Hidde ter Avest loopt warm.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:25:
Ten Hag ... idioot, niemand verstaat je normaal en dan heb je ook nog een kauwgom in je muil ...
En die kan liplezen?
Wober gaat scoren met het hoofdtoolkist schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:26:
[...]
Nee ik wil dat KJH scoort, daarom roep ik om die wissel
Ik denk Luuk de Jong in de 92e minuut.
Verwijderd
Als we nou eens met kastjes konden stemmen voor een trainerswissel heOPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:25:
Ten Hag ... idioot, niemand verstaat je normaal en dan heb je ook nog eens kauwgom in je muil ...
Verwijderd
Immers deed dat indertijd ook tegen Kiev uit, met de rug, in eigen doel, de 0-1 voorsprong teniet doende...
Dan was Fred Rutten nu coachVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:28:
[...]
Als we nou eens met kastjes konden stemmen voor een trainerswissel he
Ik zie een artikel van de Speld al voor me.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:28:
[...]
Ik denk Luuk de Jong in de 92e minuut.
Luuk de Jong tijdens wedstrijd Kiev Ajax verkast naar Ajax en scoort in 92e minuut.
nggyu nglyd
Frenkie en Van de Beek 2 keer.
Of überhaupt wissels ...Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:28:
[...]
Als we nou eens met kastjes konden stemmen voor een trainerswissel he
Komt ie!
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-08-2018 22:31 ]
nggyu nglyd
Aan de trainer om daar wat aan te doen nietwaar?Fleximex schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:32:
Ajax lijkt vermoeid nu.
Dani de Wit, Kaj Sierhuis, Kostas Lamprou.
Verwijderd
Mwah, dan is er nog niets aan de hand toch?OPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:33:
Die krijgen 1 kans en die gaat erin ...
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Kan Lamprou wel scoren?Typhone schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:33:
[...]
Aan de trainer om daar wat aan te doen nietwaar?
Dani de Wit, Kaj Sierhuis, Kostas Lamprou.
Slechte stoel?HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:34:
waarom zit ik zo angstig op mijn stoel >.>
Ik ook vertrouw het nog nietHanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:34:
Je vrouw heeft je telefoon?HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:34:
Had die niet die wielrenster (Puck Moonen) aan de haak geslagen? Of die vrouwelijke voetbalster van het jaar?
Omdat @Hackus moet plassen misschien?HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:34:
telefoon zit aan zijn kastje en speelt mijn stream af so no chance
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Waar blijft die bevrijdende 0-1?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nee dat is juist Van Leer met Lieke Martens.Typhone schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:35:
[...]
Had die niet die wielrenster (Puck Moonen) aan de haak geslagen? Of die vrouwelijke voetbalster van het jaar?
Das van Leer met Lieke Martens.Typhone schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:35:
[...]
Verwijderd
Daarin heeft van Leer dus goed gescoord dan!dutchgio schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:36:
[...]
Nee dat is juist Van Leer met Lieke Martens.
Dat is zelfs een belediging voor EmmenLeon Zwiers schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:36:
Ajax valt m.i tegen. Speelden vorige week veel beter. Dit Kiev is net zo slecht als Emmen.
[ Voor 57% gewijzigd door Harribo op 28-08-2018 22:38 ]
We weten dat jij altijd erg hoge verwachtingen hebt van AjaxLeon Zwiers schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:36:
Ajax valt m.i tegen. Speelden vorige week veel beter. Dit Kiev is net zo slecht als Emmen.
Lol...Leon Zwiers schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:36:
Dat kan Ajax niet. Dat gaat juist fout.Harribo schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:37:
Ik zou zeggen laat die doelpunt maar zitten , die komt er toch niet, gewoon balbezit spelen
Verwijderd
Die man heeft er gewoon de pest in dat zijn club niet meer Europees speelttoolkist schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:37:
[...]
We weten dat jij altijd erg hoge verwachtingen hebt van Ajax
@OPSLAGHOND 79 minuut pas de wissel maar of deze gaat helpen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2018 22:38 ]
Zitten? Stoel? Ik ben maar gaan staan en heen en weer lopen.HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:34:
Probeer het gewoon positief te jinxenVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:38:
[...]
Die man heeft er gewoon de pest in dat zijn club niet meer Europees speelt
Dus Emmen is beter dan AS Trenčín?Leon Zwiers schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:36:
Verwijderd
Als dat zou helpen be my guestLeon Zwiers schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:38:
[...]
Probeer het gewoon positief te jinxen
Verwijderd
Neem dan zo'n gezondheidsstoel, zo'n wiebelig ding van Varier.Qu3st schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:38:
[...]
Zitten? Stoel? Ik ben maar gaan staan en heen en weer lopen.
Verwijderd
Hallo het is Ten Hag wat had je anders verwachttoolkist schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:39:
Briljante wissel... Een middenvelder centraal achterin neerzetten
Pfff... Huntelaar je bent het volgens mij een beetje kwijt.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2018 22:40 ]
Labyad natuurlijkVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:40:
[...]
Hallo het is Ten Hag wat had je anders verwacht
Hoe kan die er nou toch weer niet in. Are you kidding me????
WTF!?!?!?!??!?!?!??!?!?!?! HUNTER JONGE
[ Voor 22% gewijzigd door Typhone op 28-08-2018 22:41 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 28-08-2018 22:41 ]
nggyu nglyd
Erg handig ja. Zowel Eiting als Frenkie zijn A-junioren qua lengte en Schone kan het niet meer belopen.toolkist schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:39:
Briljante wissel... Een middenvelder centraal achterin neerzetten
Dit topic is gesloten.
![]()