Float like a butterfly, sting like a bee.
- Tadic
- Mazraoui
De goelag is vlakbij...
Verwijderd
Dank voor je reactie.Vlassie1980 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:41:
[...]
Ja, daar is de finale van Euro 2012 gespeeld en laatst ook nog de Champions League finale tussen Liverpool en Real Madrid.
Speciaal gerenoveerd voor het EK 2012:
Before
[afbeelding]
After
[afbeelding]
Eigenlijk veel te groot voor Kiev, ze krijgen het stadion nooit vol en er zit een atletiekbaan omheen.
Die van Donny mocht er wel in trouwens
Gaat overigens niet verkeerd voor Ajax op deze manier. Met 0-0 de rust in, de eerste 15 minuten van de tweede helft ongeschonden doorkomen en het gaat er voor Ajax echt wel goed uit zien lijkt mij.
Ajax is gewoon heel goed!Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:43:
Kiev is moe? Heeft er geen zin in?
Volgens mij een straf.Deadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:42:
[...]
trouwens hoe zit het met de shirt sponsor van Kiev? Hebben ze die niet of hebben ze er normaal een tabak merk op staan?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Die straf kende ik nog niet, geen shirt sponsor.
Die hebben ze omdat het Kiev publiek takkevolk is. Straf van de UEFA dacht ik. Maar ze hebben zich vandaag ook al weer van hun goede kant laten zien door Ajacieden aan te vallenDeadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:42:
[...]
Tja de sintelbaan. Dat heb je met olympische stadions.
Of het moet een nieuw hypermodern ding zijn waar ze bij voetbal wedstrijden tribunes over de sintelbaan kunnen zetten.
trouwens hoe zit het met de shirt sponsor van Kiev? Hebben ze die niet of hebben ze er normaal een tabak merk op staan?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:06
Je mag in de CL geen tegenstrijdig biermerk etc. uitdragen. Net als dat PSV geen Philips in het stadion mocht laten zien gedurende de CL.Deadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:44:
[...]
Pff, wordt dit zo'n wedstrijd waar er geen enkele bal in wil?
[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 28-08-2018 21:46 ]
dit inderdaad, deze bal was heel moeilijk raak te schieten zo dicht op de keeperMartinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:45:
Ai bal net te diep gegeven
makkelijk pratenQu3st schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:45:
Hoeveel kansen wil je weer krijgen Huntelaar?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
zet je zonnebril eens af, dan zie je het wat beter
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Volgens mij een standaard straf na racisme van de "supporters".Deadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:44:
[...]
Komt er vaker voor.
De schoten op doel?Wulfric92 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:46:
Hebben jullie op de vi app/website al de uitgebreide statistieken gezien? Is toch wel heel mooi gedaan
Aaah goede discussie weer met jou! Altijd een nuttigeHackus schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:47:
[...]
zet je zonnebril eens af, dan zie je het wat beter
Of van persie van Feyenoord voor 3m?Deadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:47:
Zullen we die 40mln uitgeven aan een nieuwe spits? Misschien is Benzema wat
Zo lang spannend houden nergens voor nodig
Moet zeggen dat dat Dynamo Kiev mij enorm tegen valt. Wat is die ploeg weggezakt zeg
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zou ik dan zelf de betreffende supporters naar Siberie sturen.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:48:
[...]
Volgens mij een standaard straf na racisme van de "supporters".
Komt er vaker voor.
Schiet je denk ik meer mee op.
Verwijderd
Kan zo maar gebeuren inderdaad.Fleximex schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:48:
Je had toch wel de 0-1 voor rust moeten maken. Kiev dat furieus aan de tweede helft begint en één keer scoort waarna het een zenuwwedstrijd wordt is geen ondenkbaar scenario.
De eerste zeg 15 minuten van de tweede helft moet Ajax goed doorkomen dus.
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Maar ik moet je zeggen dat ik Kiev niet echt een goed team vind. Ja ze waren beetje stormachtig in de eerste 10 minuten, maar dat kwam denk ik meer doordat Ajax zenuwachtig startte.Fleximex schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:48:
Je had toch wel de 0-1 voor rust moeten maken. Kiev dat furieus aan de tweede helft begint en één keer scoort waarna het een zenuwwedstrijd wordt, is geen ondenkbaar scenario.
We houden Kiev redelijk goed af en creëren zelf ook enkele kansjes en dat alles zonder krachten te verspillen.
Als we het tempo ietsje opschroeven is Kiev helemaal nergens meer denk ik.
Die Huntelaar heeft ook altijd pech hè, keepertje ligt echt altijd op de goede plek.
O, en kunstgras zou verboden moeten worden!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Gezien de eerste helft kan Kiev maar heel kort echt offensief c.q. opportunistisch spelen.dutchgio schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:50:
Die 35 minuten daarna ook nog.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
genoeg optiesGrindtegel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:52:
een ding is zeker, slechtste man van vanavond is die commentator, wat een amateur is dat, ziet zo ongeveer alles verkeerd en is boring as fuck
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik vond de scheids veruit de slechtste man van de avondGrindtegel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:52:
een ding is zeker, slechtste man van vanavond is die commentator, wat een amateur is dat, ziet zo ongeveer alles verkeerd en is boring as fuck
Verwijderd
Wanneer Ajax het voor elkaar krijgt dat Kiev zoveel spelers achter de bal houdt zal er niet snel een bal bij Onana in het doel verdwijnen.Fleximex schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:56:
Ajax domineert en creëert kansen, maar eerlijk gezegd heeft de keeper van Kiev weinig te doen gehad. Twee ballen op de paal en één schotje van Ziyech. Maar voor de rest alles naast of over. Aan de bak de tweede helft!
Weinig meer Olympisch aan dat stadion dan de naam of heb ik de Olympische Spelen van Kiev gemist...?Deadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:42:
[...]
Tja de sintelbaan. Dat heb je met olympische stadions.
Er zijn - en waren nog meer - natuurlijk wel een hoop stadions die voor meer sporten dan voetbal alleen bruikbaar zijn en een niet bepaald sfeer verhogende sintelbaan om het veld hebben liggen.
Ja, die commercielen maken dat je graag een paywall hebt zodat die reclame onder de duim gehouden kan worden. Probeer maar eens een film te kijken op Veronica ofzo, Film duurt normaal 90 min, maar daar weten ze toch ruim een half uur reclame tussen te proppen.Fleximex schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:58:
Dat moet de kortste rust analyse zijn die ik ooit heb gezien. Hélène een openingszin. Derksen een zin. R. de Boer een zin. En Hélène een slotzin. Dertig seconden ofzo lol...
Vond de oude Goffert (Nijmegen) mooier dan de nieuwe, die sintelbaan had wel wat.lateef schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:00:
[...]
Weinig meer Olympisch aan dat stadion dan de naam of heb ik de Olympische Spelen van Kiev gemist...?
Er zijn - en waren nog meer - natuurlijk wel een hoop stadions die voor meer sporten dan voetbal alleen bruikbaar zijn en een niet bepaald sfeer verhogende sintelbaan om het veld hebben liggen.
Herkende alleen geen enkel speler van gezicht en een verrekijker was een must have!
Verwijderd
64e minuut is de nieuwe norm!Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:05:
Verrassend Ten Hag voert geen wissels door in de rust. Ja straks als het misschien te laat is
Wel opletten!!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En dan Dani de Wit en Lamprou er in oid. Zijn nooit de goede wisselsOPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:06:
[...]
64e minuut is de nieuwe norm!
Wel opletten!!
een " voetbalstadion " met een sintelbaan is nog lelijker dan een vrouw met een snorOPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:02:
[...]
Vond de oude Goffert (Nijmegen) mooier dan de nieuwe, die sintelbaan had wel wat.
Herkende alleen geen enkel speler van gezicht en een verrekijker was een must have!
Ja de enige reclames die ik tegenwoordig nog zie zijn afkomstig van dat wat er bij het voetbal getoond wordt. Film kijken op de commerciëlen was iets uit mijn jeugd (tot 20 jaar).Leon Zwiers schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:01:
[...]
Ja, die commercielen maken dat je graag een paywall hebt zodat die reclame onder de duim gehouden kan worden. Probeer maar eens een film te kijken op Veronica ofzo, Film duurt normaal 90 min, maar daar weten ze toch ruim een half uur reclame tussen te proppen.
Vd Beek gruwelijke clown blijf eens staan als je moet afdrukken man....zucht
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat je het nog 0-0 tegen staat...
Geen supporter die iets op het veld kan gooien, dus wel echt bier!Grindtegel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:09:
[...]
een " voetbalstadion " met een sintelbaan is nog lelijker dan een vrouw met een snor
Maar het is je grote vriendTyphone schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:11:
Maak nu toch eens af jongens. Straks in de 85e minuut komt de 1-0 en dan weet ik wel wat er gebeuren gaat...
Verwijderd
Ik durf het niet te zeggen. De regie laat vooral herhalingen zien dus ik kan het niet goed beoordelen.Qu3st schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:12:
[...]
Maar het is je grote vrienddie kan er toch niks van?
zuipen doe je maar in de kroegOPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:12:
[...]
Geen supporter die iets op het veld kan gooien, dus wel echt bier!
Heb Ziyech al jaren niet zo zien scoren
Edit: lat, das pech
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 28-08-2018 22:14 ]
Bijna. ,:)Harribo schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:14:
Ziyech vrije trap?
Heb Ziyech al jaren niet zo zien scoren
Verwijderd
Vonden alle Feyenoord nu ook tegen Trencin thuis.Qu3st schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:14:
De bal wil er gewoon niet in!
Inderdaad dat idee krijg ik ookTripwire999 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:14:
Lijkt wel alsof die bal er gewoon niet in mag zeg
Mag hopen dat dat geen voorbode is maar dynamo kiev is nu nog slechter dan in Amsterdam
Ja irritant, volkomen overbodigVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:15:
En zo blijft het, zoals altijd, gewoon weer billenknijpen....
Dit topic is gesloten.
![]()