Verwijderd
Weer die....
Het kan nog ergerTyphone schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:40:
WTF!!!!!!!!!!!!!
Hoe kan die er nou toch weer niet in. Are you kidding me????
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
0, die gaat niet meer scoren vanavond. Al poept ie een bal in de goal dan zal ie afgekeurd worden.Qu3st schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:41:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hoeveel kansen heeft Huntelaar nou nodig?
Verwijderd
Nou nou Huntelaar, die had er ook wel in gemogen. En nog een keertje Huntelaar.
Ajax heeft te goed naar Feyenoord gekeken tegen Trencin in de Kuip.
[ Voor 3% gewijzigd door naitsoezn op 28-08-2018 22:45 . Reden: Laat de naamsverbastering gewoon achterwege ]
De spelers van Ajax zelf hebben 0-0 gegoktTerranova schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:41:
Dit lijkt wel matchfixing, net nu ik geld op Ajax heb staan
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:11
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Pfft lijersFleximex schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:42:
[...]
De spelers van Ajax zelf hebben 0-0 gegokt
Float like a butterfly, sting like a bee.
Deze hoefde hij niet eens voor te lopen, hij stond op de doellijn. En nog geen goal.Quad schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:42:
Huntelaar kan het niet meer belopen, wisselen svp.
nggyu nglyd
Je bent een beetje moe.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
nggyu nglyd
PSN: DutchTrickle PVoutput
Neuh... die raakt hem straks verkeerd en dan rolt ie er wel inVlassie1980 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:43:
Klaas-Jan, doe maar ffes wisselen jongen...
Je bent een beetje moe.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Verwijderd
Zal vast een diepere gedachte achter zitten?OPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:44:
Toch weer de 84e minuut ... wat een gewoontedier ...
Die wedstrijd kan ik me nog wel herinneren jaTyphone schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:44:
Stop met aanvallen Ajax. Dat werkt niet vanavond. Dit lijkt een beetje op Ajax-Sparta 2008 ofniet @Vlassie1980 ? 40 schoten, 0 goals.
Inmiddels op 26.Typhone schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:44:
Stop met aanvallen Ajax. Dat werkt niet vanavond. Dit lijkt een beetje op Ajax-Sparta 2008 ofniet @Vlassie1980 ? 40 schoten, 0 goals.
Man of the match gaat naar De Paal.
http://www.ajaxlinks.nl/n...rta-rotterdam-23-08-2009/
[ Voor 37% gewijzigd door Fleximex op 28-08-2018 22:46 ]
4 Europese doelpunten so far.Deruxian schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:45:
Is Huntelaar nog wel een meerwaarde voor Ajax?
Dat was 2009 inderdaadFleximex schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:45:
@Typhone Ik zoek op google die wedstrijd. Maar ik denk dat je 2009 bedoelt.
http://www.ajaxlinks.nl/n...rta-rotterdam-23-08-2009/
Ik denk het wel. Keepertje staat alleen elke keer precies goed.Deruxian schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:45:
Is Huntelaar nog wel een meerwaarde voor Ajax?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
nggyu nglyd
nggyu nglyd
moet ik ook, alweer
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat verwacht ik niet.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:44:
[...]
Zal vast een diepere gedachte achter zitten?
Verwijderd
Meestal blijven de bezoekers juist ff langer in het stadion. Om vervolgens veilig naar het vliegveld te kunnen gaan.Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:48:
Als toeschouwer alvast naar het vliegtuig gaan met dat reltuig daar...
Vliegen is ook niet altijd veilig daar ...Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:48:
...vliegtuigen en Oekraïne....Martinusz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:48:
@OPSLAGHOND Ga eens uit m'n hoofd! Hup
[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 28-08-2018 22:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
Oei, oei...OPSLAGHOND schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:49:
[...]
Vliegen is ook niet altijd veilig daar ...
Jammer dat we onszelf niet belonen met de winst, maar groepsfase halen is wat teltVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:47:
Doelpuntloos is toch wel een beetje spijtig.
nggyu nglyd
Haha, gewoon prima wedstrijd, kiev geen kans gehad. Afronding niet wel beter uiteraardVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:49:
Nou we hebben de CL bereikt maar het kon echt wel beter en mooier als dit. Als je dit in de CL laat zien kun je beter gewoon thuis blijven.
Misschien een half?Typhone schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:50:
Krijg je meer coefficient punten nu als je wint?
nggyu nglyd
XXXVI
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:11
Ajax heeft heel degelijk gespeeld en had gewoon 0-3 moeten winnen, maar is nu niet belangrijk!
Hoezo? Geen moment in de problemen geweest.dutchgio schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:52:
WE ZIJN DOOR NAAR DE CL.
Maar vraag niet hoe. Man man man.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Wat viel Kiev tegen in deze wedstrijd. Had er veel meer wedstrijd van verwacht.
Morgen hopelijk ook PSV door, goed voor NL voetbal.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Wie had het voor de wedstrijd over goed commentaar?Hackus schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:53:
matige pot met slechte scheids en commentaar. maar we zijn verderrrrrrrr
Niet verwacht dat we 3(!) voorrondes zouden overleven.
Het zou mooi zijn als PSV het morgen ook haalt!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wij mochten vorig jaar steeds naar jullie startpost kijken
Kampioenen!Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:55:
Nu hopen dat PSV ook CL gaat spelen. Is goed voor Feyenoord...![]()
nggyu nglyd
Verwijderd
Dat is waar.toolkist schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:56:
[...]
Wij mochten vorig jaar steeds naar jullie startpost kijken
Verwijderd
Als Feyenoord weer zo ver komt mag je dat van mij gerust terug doen hoor
Europees sta ik dan net zo hard te juichen voor Feyenoord als voor Ajax
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2018 22:58 ]
Kunnen jullie weer eens de beker winnenVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:55:
Nu hopen dat PSV ook CL gaat spelen. Is goed voor Feyenoord...![]()
Maar wat een bedragen eigenlijk. Ik weet nog toen het met Nederland in Europa beter ging dat ik blij was dat Ajax de CL niet haalde omdat PSV dan i.p.v. 8 miljoen, 16 miljoen euro haalde voor deelname aan de CL groepsfase. Tijden zijn veranderd
Club Brugge? Die mogen rechtstreeks de CL in? Wtf
Als ze EL zouden hebben 2,6 miljoenFleximex schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:59:
Ajax en waarschijnlijk PSV 35 miljoen euro. Zouden beide niet allemaal een miljoen willen afstaan om de kunstgrasvelden in Nederland te vervangen voor echt gras
Maar wat een bedragen eigenlijk. Ik weet nog toen het met Nederland in Europa beter ging dat ik blij was dat Ajax de CL niet haalde omdat PSV dan i.p.v. 8 miljoen, 16 miljoen euro haalde voor deelname aan de CL groepsfase. Tijden zijn veranderd
Ajax won thuis ook dik verdiend anders? Ook zat grote kansen gemist.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:53:
Terecht gezien deze wedstrijd. De wedstrijd in de Arena had Ajax best wel een beetje mazzel met de eerste twee doelpunten. Maar wie miauwt daar nu nog om.
Wat viel Kiev tegen in deze wedstrijd. Had er veel meer wedstrijd van verwacht.
Fleximex schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:59:
Ajax en waarschijnlijk PSV 35 miljoen euro. Zouden beide niet allemaal een miljoen willen afstaan om de kunstgrasvelden in Nederland te vervangen voor echt gras
1
2
3
4
5
6
| Inkomstenbron Bedrag Startpremie 15,25 miljoen Coëfficiëntenlijst 18,836 miljoen Market pool 2,5 miljoen Recettes 6 miljoen Totaal 42,586 miljoen |
Als Benfica het morgen niet haalt komt er 1,1 miljoen euro bij.
[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 28-08-2018 23:00 ]
Wat? Meen je dat echt?Fleximex schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:59:
Ik weet nog toen het met Nederland in Europa beter ging dat ik blij was dat Ajax de CL niet haalde omdat PSV dan i.p.v. 8 miljoen, 16 miljoen euro haalde voor deelname aan de CL groepsfase.
Dit topic is gesloten.
![]()