[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.653 views

Onderwerpen

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:13
Fleximex schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:41:
De Jong kan het wel. Alleen wel met voorzetten en niet 1 op 1 kansen met de keeper ;)
Die laatste kans had er ook gewoon ingemoeten.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:54
is iemand hier verrast? Als je weet dat PSV gata scoren inde laatste minuut en het gebeurt weer, dan is het toch normaal. Ik had de 2-1 al ingecalculeerd.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:01
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:42:
[...]

Die laatste kans had er ook gewoon ingemoeten.
Dat zeg ik. Een 1 op 1 moment was dat. Als de bal meer van de zijkant kwam kreeg ie 'm er wel in ;)

• jaapstobbe
Eeeh VI.nl:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/15gt5aNF3tZBoIe64lVl0RXU/full.png

8)7

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:00
jaapstobbe schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:42:
is iemand hier verrast? Als je weet dat PSV gata scoren inde laatste minuut en het gebeurt weer, dan is het toch normaal. Ik had de 2-1 al ingecalculeerd.
Ik was wel verrast... Nul kansen de hele tweede helft, maar toch dan uiteindelijk een goal, dat is toch wel knap. Had er niet op geteld. Bedoel een 1-1 was al enigszins lucky geweest, maar gewoon winnen dat is eigenlijk gewoon belachelijk :P

• LZ86
Die meid bij Fox kan me echt niet overtuigen. Voegt werkelijk niets toe.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:45:
[...]
Ik was wel verrast... Nul kansen de hele tweede helft, maar toch dan uiteindelijk een goal, dat is toch wel knap. Had er niet op geteld. Bedoel een 1-1 was al enigszins lucky geweest, maar gewoon winnen dat is eigenlijk gewoon belachelijk :P
Belachelijk lucky dan toch? ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Fleximex
Alles voor de views, clicks. Snelheid boven alles :X

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:45:
Ze zegt toch vriendelijk gedag als er naar het veld overgeschakeld wordt?

alles kan off-topic

• Fleximex
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:45:
Ze is te serieus.

• jaapstobbe
23 Sept PSV - AJAX, hopelijk staan ze dan beide nog in de top 3.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
jaapstobbe schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:47:
23 Sept PSV - AJAX, hopelijk staan ze dan beide nog in de top 3.
Samen met AZ verwacht ik, zolang AZ geen toppers hoeft te spelen tot die tijd.

• jaapstobbe
Aan het einde van het seizoen is PSV kampioen en Ajax 2e (voor de 5e keer achtereen) met een veel beter doelsaldo. Mark my words.

Hopelijk doet Ajax het goed in de CL (als ze die halen).

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
jaapstobbe schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:56:
Aan het einde van het seizoen is PSV kampioen en Ajax 2e (voor de 5e keer achtereen) met een veel beter doelsaldo. Mark my words.

Het veel betere doelsaldo ben ik nog niet zo over uit. Zo gemakkelijk komt Ajax ook niet tot scoren, zeker niet met de gemakzucht die er insluit zodra ze ietswat uitlopen van de tegenstander. Als ze door zouden drukken zou ik je gelijk geven.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
jaapstobbe schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:56:
Aan het einde van het siezoen is PSV kampioen en Ajax 2e (voor de 5e keer achtereen) met een veel beter doelsaldo. Mark my words.

Eerst maar eens kijken hoe vaak PSV op het nippertje nog kan winnen, ze staan nu op 3 op een rij.
Het geluk van een kampioen houdt wel na 5x op toch?

• Snowdog
Denk ook dat PSV vanavond gewoon geluk heeft gehad met dat kunstgras, anders hadden ze gewoon verloren. Alleen Ajax krijgt dikke blessures op kunstgras en weten niet te winnen op zon ondergrond.

Maar verder lijkt Ajax op dit moment verder dan PSV. Twee keer al dat ze met geluk in de laatste minuut winnen. Dat houden ze geen seizoen lang vol. Maja... van de andere kant Ajax waqs de eerste 2 potjes ook niet echt overtuigend.

• Fleximex
PWM schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:41:

Lelijk voetbal wint vanavond weer.
Eerste helft goed spel en de betere. Tweede helft Zwolle gewoon beter. Hoezo lelijk spel? PSV heeft de tweede helft amper de bal gehad dus hoe kan je dan lelijk spelen :?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Fleximex schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:01:
[...]
Eerste helft goed spel en de betere. Tweede helft Zwolle gewoon beter. Hoezo lelijk spel? PSV heeft de tweede helft amper de bal gehad dus hoe kan je dan lelijk spelen :?
Door overall (beduidend) slechter te zijn en dan toch nog winnen in de slotfase misschien?
Dat noemt het merendeel lelijk. ;)

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 03:13
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:01:
Dat houden ze geen seizoen lang vol.
Niet? Ze doen dat al seizoenen lang.. Alleen in 2016/2017 zat het tegen en werden ze geen kampioen..

Ik vind het typerend voor de teloorgang van het Nederlandse voetbal de laatste jaren..

[ Voor 15% gewijzigd door Inflatable op 25-08-2018 23:13 ]

• Snowdog
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:05:
[...]

Door overall (beduidend) slechter te zijn en dan toch nog winnen in de slotfase misschien?
Nouja, kan me dat onder Cocu voorstellen, maar ze probeerden in dit geval wel te voetballen. Het lukte alleen niet. Dat is gewoon onvermogen, dus zou dat niet per direct lelijk noemen. Het was niet om aan te zien, maja kan je PSV verder niet echt kwalijk nemen.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:27
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:01:
Denk ook dat PSV vanavond gewoon geluk heeft gehad met dat kunstgras, anders hadden ze gewoon verloren. Alleen Ajax krijgt dikke blessures op kunstgras en weten niet te winnen op zon ondergrond.
:? Ajax haalt altijd genoeg punten op kunstgras, dus waar haal je die wijsheid vandaan?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Snowdog
Martinusz schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:12:
[...]

:? Ajax haalt altijd genoeg punten op kunstgras, dus waar haal je die wijsheid vandaan?
Even terug scrollen/klikken naar VVV - Ajax denk ik

• Fleximex
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:05:
[...]

Slecht is wat anders dan lelijk voetbal i.m.o. Hij gebruikt het woord lelijk om het een onnodige lading te geven.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:12:
[...]
Nouja, kan me dat onder Cocu voorstellen, maar ze probeerden in dit geval wel te voetballen. Het lukte alleen niet. Dat is gewoon onvermogen, dus zou dat niet per direct lelijk noemen. Het was niet om aan te zien, maja kan je PSV verder niet echt kwalijk nemen.
Is dat niet hetzelfde dan?
Fleximex schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:13:
[...]
Slecht is wat anders dan lelijk voetbal i.m.o. Hij gebruikt het woord lelijk om het een onnodige lading te geven.
Slecht voetballen met een goed resultaat vind ik ook zeer onaantrekkelijk dan wel lelijk.
Misschien dat (zeer) onaantrekkelijk dan beter had gestaan?

• Snowdog
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:19:
[...]

Is dat niet hetzelfde dan?

[...]

Slecht voetballen met een goed resultaat vind ik ook zeer onaantrekkelijk dan wel lelijk.
Misschien dat (zeer) onaantrekkelijk dan beter had gestaan?
Ja zit wel wat in, maar vind er wel een verschil in zitten tussen echt gewoon alleen verdedigen en beetje de bus parkeren en proberen goed te voetballen maar het lukt gewoon niet. Zou het voetbal onder Cocu soms lelijk noemen, omdat ze gewoon beter konden maar de voorsprong te pakken hadden. In dit geval vond ik het niet zo lelijk, ik bedoel het zag er niet uit, maja ze probeerden het iig. Lastig..

• Martinusz
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:13:
[...]

Even terug scrollen/klikken naar VVV - Ajax denk ik
3 punten, meer kun je er niet halen volgens mij :)

• Snowdog
Martinusz schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:29:
[...]

3 punten, meer kun je er niet halen volgens mij :)
Tel het aantal posts over kunstgras daar zou ik zeggen :)

• Martinusz
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:30:
[...]

Tel het aantal posts over kunstgras daar zou ik zeggen :)
Uh jij zegt dat ze weinig punten erop halen, wat heeft dat met aantal Posts over kunstgras te maken?

Daarnaast is het veld van VVV ook echt abominabel, zeker als het droog en warm weer is.

• Fleximex
In ander nieuws: Feyenoord krijgt een uitwedstrijd in de beker. Hoe is het mogelijk :P

Het valt overigens op dat bij bijna alle wedstrijden de uit ploeg op papier sterker is dan de thuis ploeg.

Edit: amateur clubs spelen blijkbaar altijd thuis tegen prof clubs. Wist ik niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Fleximex op 26-08-2018 00:02 ]

• Snowdog
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:24:
[...]

Ik heb er zo nog 2 vrij recente gevonden i.t.t. die van Vermeer tijdens zijn tijd bij Ajax.
PSV - PEC Zwolle op 14 mei 2017
Heerenveen - PSV op 10 september 2017
even terug gekeken, inderdaad die 1e is gewoon echt een zoet probleem (hoge ballen), blunder inderdaad. Die 2e vond ik wat minder duidelijk. Had hij idd kunnen hebben, maja, was ook een vrij aardig schot (neem aan dat je de 1-0 bedoelt). Maar goed, denk dat je geen doelman gaat vinden die geen blunder maakt in een seizoen. Misschien Cillissen omdat die 6 wedstrijden per jaar speelt ofzo ; )

• Snowdog
Martinusz schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:37:
[...]

Uh jij zegt dat ze weinig punten erop halen, wat heeft dat met aantal Posts over kunstgras te maken?

Daarnaast is het veld van VVV ook echt abominabel, zeker als het droog en warm weer is.
Ik zeg helemaal niks, ik zeg alleen toen Ajax tegen VVV speelde dat iedereen vond dat het kunstgras het probleem was. Lag verder niet aan Ajax, alle blessures (Neres) kwamen door het kunstgras en het was het grote probleem van het hedendaagse voetbal. Als PSV vervolgens wint op kunstgras zie ik niemand van de kunstgras-warriors posten dat de ondergrond zo enorm kut is of dat PSV 300 blessures zou krijgen door kunstgras.

• Martinusz
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:54:
[...]

Ik zeg helemaal niks, ik zeg alleen toen Ajax tegen VVV speelde dat iedereen vond dat het kunstgras het probleem was. Lag verder niet aan Ajax, alle blessures (Neres) kwamen door het kunstgras en het was het grote probleem van het hedendaagse voetbal. Als PSV vervolgens wint op kunstgras zie ik niemand van de kunstgras-warriors posten dat de ondergrond zo enorm kut is of dat PSV 300 blessures zou krijgen door kunstgras.
Lekker onsamenhangend verhaal. Je praat in meervoud, maar je bedoeld dan eigenlijk weer enkelvoud etc :?

Overigens vond iedereen dat veld kut, ook niet Ajacieden ;)

• Snowdog
Martinusz schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 00:05:
[...]

Lekker onsamenhangend verhaal. Je praat in meervoud, maar je bedoeld dan eigenlijk weer enkelvoud etc :?

Overigens vond iedereen dat veld kut, ook niet Ajacieden ;)
lekker om kritiek te geven maar als je niet eens 'je bedoelt' correct kunt spellen dan heeft het ook weinig meerwaarde.

Oh en dat veld was ook weer niet zo enorm slecht, ik zag excuses als kan geen steekpasses geven, terwijl er toch echt wel een aantal waren. En het gebrek daaraan lag absoluut niet aan het veld. Maar goed, blijf in je eigen fantasie leven zou ik zeggen.

[ Voor 23% gewijzigd door Snowdog op 26-08-2018 00:13 ]

• Martinusz
Snowdog schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 00:05:
[...]

lekker om kritiek te geven maar als je niet eens 'je bedoelt' correct kunt spellen dan heeft het ook weinig meerwaarde.

Oh en dat veld was ook weer niet zo enorm slecht, ik zag excuzen als kan geen steekpasses geven, terwijl er toch echt wel een aantal waren. Maar goed, blijf in je eigen fantasie leven zou ik zeggen.
Lol de grammar nazi uithangen, en dan zelf met excuzen aankomen _O-

Jij komt met allerlei beweringen, maar onderbouwd er geen 1 en komt met slappe voorbeelden aanzetten.

Er was genoeg kritiek op het spel zelf en de gemiste kansen en ook op het veld. Volgens mij hebben ze ook gewonnen, dus snap sowieso niet waar je je druk om maakt. Trouwens lees anders gelijk ff het topic door voor de kritiek op het kunstgras van Zwolle, kunnen we dat ook afvinken.

• Snowdog
Martinusz schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 00:16:
[...]

Lol de grammar nazi uithangen, en dan zelf met excuzen aankomen _O-

Jij komt met allerlei beweringen, maar onderbouwd er geen 1 en komt met slappe voorbeelden aanzetten.

Er was genoeg kritiek op het spel zelf en de gemiste kansen en ook op het veld. Volgens mij hebben ze ook gewonnen, dus snap sowieso niet waar je je druk om maakt. Trouwens lees anders gelijk ff het topic door voor de kritiek op het kunstgras van Zwolle, kunnen we dat ook afvinken.
Jij begon over enkelvoud / meervoud. Het spel was gewoon bedroevend in Venlo en dat lag puur aan Ajax maar als je hier de posts op het forum zou doorlezen zou je bijna denken dat het aan het (kunst)grasveld lag. Er is imo niks mis met kunstgras, maar we gaan dat vast elke wedstrijd die Ajax speelt op kunstgras hier terugzien. Want dan is het ineens een enorme factor in de competitie en compeitievervalsing.

En voor de reply die ik al voorzie: ja, het zou beter zijn als elke club een echt grasveld had, maar daar moeten de kosten voor gedeeld worden want dat kost gewoon veel geld. Hebben we het al eerder over gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door Snowdog op 26-08-2018 00:20 ]

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:47

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Heren houden we t gezellig?

PSV kwam goed weg gisteren, eerste helft zag ik uitstekend voetbal van PSV en op de (door Zoet dom veroorzaakte) penalty na kwam PEC echt 3 nivo’s te kort. Hoe iemand dit spel lelijk kan vinden is mij een raadsel..? Wellicht toch wat afgunst over de kwaliteiten van PSV?

Na de rust was het compleet omgedraaid. 1-1 was op basis van die 2 helften dus eigenlijk een eerlijkere uitslag geweest. Aan de andere kant weet je dat als jij m niet maakt... blijft een kwaliteit van PSV om tot de laatste snik door te gaan, dat werkt wel uitstekend sinds die Feyenoord thuis waar de 4-3 nog in extremis viel ;)

Wat me trouwens ook opviel was hoe een complete offday Hendrix had! Die heeft dan toch echt wel een mannetje (Rosario) naast zich nodig die ook wat fysiek brengt. Ook Bergwijn was niet veel, veel balverlies en geen overtuiging.

[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 26-08-2018 07:28 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:04

Qu3st

Qu3st schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:01:
[...]

Verwacht ook een grote score bij Ajax, maar of het echt gaat gebeuren? Denk het niet. PSV pakt gewoon in de 89e minuut weer de 3-punten mee.
Hmmm had ik toch weer gelijk van PSV, maar ja zal wel kwaliteit zijn :p
(van PSV dan, ik wil mijn 'voorspellende gave' niet echt kwaliteit noemen)
Toen ik thuiskwam stond het nog 1-1, dacht van ik ga niet kijken, zal toch wel weer teleurgesteld worden. En zo waar....

En voor degene die zich afvroegen wat het juichen van Ziyech inhield, het heeft te maken met ene Jercely Cabral, hij is blijkbaar vrienden met hem:
https://www.instagram.com...link&igshid=121cohwep1x01

[ Voor 41% gewijzigd door Qu3st op 26-08-2018 08:00 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:54:
[...]

Ik zeg helemaal niks, ik zeg alleen toen Ajax tegen VVV speelde dat iedereen vond dat het kunstgras het probleem was. Lag verder niet aan Ajax
Hou nou eens op met dat gezever en je verzinsels. Het is hier wel 20x gezegd dat het veld niet de oorzaak was en dat Ajax gewoon slecht was.

• Typhone
  • Laatst online: 19:40

Typhone

Who Dares Wins

Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:41:
Damn... ik wilde nog gaan posten was dikverdiend puntverlies... Maar wat een enorm geluk... Maja is weer gelijk dan met VVV - Ajax I guess....
Dat was het vorige week al. Weggespeeld worden in de tweede helft en dan nog de 1:2 maken. Dat kan niet lang goed gaan zou ik zeggen maar goed. We wachten af. Ik stuurde in de 64e minuut een berichtje naar mijn PSV collega's in de onze 'voetbaltalk-groep' (1 Ajacied (ik), 6 PSV'ers, 2 Willem II'ers) met de volgende tekst:
Wanneer maakt PSV gelijk? Place your bets! 85-88e min. 89e of 90e min. 90+ (blessuretijd)...

Ik zei voor de fun 90+4, als ik dat had geweten had ik m'n mond gehouden ^^

Other news: Orejuela mag verkocht/verhuurd worden. Nu vraag ik me af waarom die vorig jaar überhaupt gekocht is? Die heeft echt helemaal niks laten zien bij mijn weten. Kan me niet eens herinneren dat ie potten brak in Jong Ajax.

Other news #2: Ik denk niet dat Ajax en PSV momenteel al op hun echte kracht lopen te spelen in de Eredivisie. Volgens mij is de druk van de CL veel groter. Als je ziet hoe Ajax en PSV daarin regelmatig voor de dag komen dat is lichtjaren verwijderd van het Eredivisie spel op zaterdagavond of zondagmiddag. Maar dat is een gevoel wat ik heb. Ik denk na deze week dat ze anders zullen zijn in de competitie. Wel te hopen dat ze eens allemaal fit worden bij Ajax inmiddels.

[ Voor 60% gewijzigd door Typhone op 26-08-2018 08:39 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:31
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:51:
[...]

even terug gekeken, inderdaad die 1e is gewoon echt een zoet probleem (hoge ballen), blunder inderdaad. Die 2e vond ik wat minder duidelijk. Had hij idd kunnen hebben, maja, was ook een vrij aardig schot (neem aan dat je de 1-0 bedoelt). Maar goed, denk dat je geen doelman gaat vinden die geen blunder maakt in een seizoen. Misschien Cillissen omdat die 6 wedstrijden per jaar speelt ofzo ; )
Als PSVer blijf ik vinden dat we gewoon een non-atleet in de goal hebben staan. Duikt vaak als een zak aardappelen naar de grond omdat hij het gewoon niet beheerst om bij dreiging op zijn voorvoeten te staan. Hij zou echt eens op tennisles moeten gaan en dan met name voor het voetenwerk. Tel daarbij halfslachtige acties zoals tegen Bate en zo'n uitworp als gisteren bij 1-1 op en ik ben er niet van overtuigd dat hij een niveau hoger dan PSV echt aan kan of de onbetwiste nummer 1 keeper van NL zou moeten zijn.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:00
Typhone schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 08:32:
[...]
Dat kan niet lang goed gaan zou ik zeggen maar goed. We wachten af.
Dat dacht ik vorig seizoen ook en toen zijn ze kampioen geworden.
Als er iemand een handje van heeft om slechte wedstrijden in de laatste 2 minuten te winnen is het PSV wel ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• LZ86
[...]

Dat was het vorige week al. Weggespeeld worden in de tweede helft en dan nog de 1:2 maken. Dat kan niet lang goed gaan zou ik zeggen maar goed. We wachten af. Ik stuurde in de 64e minuut een berichtje naar mijn PSV collega's in de onze 'voetbaltalk-groep' (1 Ajacied (ik), 6 PSV'ers, 2 Willem II'ers) met de volgende tekst:
Wanneer maakt PSV gelijk? Place your bets! 85-88e min. 89e of 90e min. 90+ (blessuretijd)...

Other news: Orejuela mag verkocht/verhuurd worden. Nu vraag ik me af waarom die vorig jaar überhaupt gekocht is? Die heeft echt helemaal niks laten zien bij mijn weten. Kan me niet eens herinneren dat ie potten brak in Jong Ajax.

Other news #2: Ik denk niet dat Ajax en PSV momenteel al op hun echte kracht lopen te spelen in de Eredivisie. Volgens mij is de druk van de CL veel groter. Als je ziet hoe Ajax en PSV daarin regelmatig voor de dag komen dat is lichtjaren verwijderd van het Eredivisie spel op zaterdagavond of zondagmiddag. Maar dat is een gevoel wat ik heb. Ik denk na deze week dat ze anders zullen zijn in de competitie. Wel te hopen dat ze eens allemaal fit worden bij Ajax inmiddels.
Ja, zelfs het machtige Ajax heeft miskopen. Orejuela, Cassiera en Johnson als laatste voorbeelden.
Maar zolang je het niet zoals Feyenoord doet geen reden tot klagen lijkt me. Ik zou heel graag ruilen van TD :P

En ik weet niet of t anders gaat zijn. Straks in de poulefase 6 wedstrijden in redelijk korte tijd, met eredivisie tussendoor. Een van de 2 (waarschijnlijk niet lucky PSV :+ ) zal rond die potjes wel punten laten liggen. Al heeft Ajax er een handje van tegen de laagvliegers punten te verliezen op rustige momenten de laatste jaren.

• Napo
  • Niet online
de volgende tekst:

Dat is wel knap want ze hebben niet achter gestaan,h oe moeten ze dan de gelijkmaker scoren :+

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

2e deel van de Eredivisie speelronde 3

26.08. 12:15 Willem II v Heracles
26.08. 14:30 sc Heerenveen v Feyenoord
26.08. 14:30 FC Utrecht v VVV-Venlo
26.08. 16:45 AZ v Vitesse

Zijn eigenlijk alle vier wel mooie potjes

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• LZ86
Ik vrees het ergste voor Feyenoord. Hopen op 't beste maar

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 10:23:
[...]

Dat is wel knap want ze hebben niet achter gestaan,h oe moeten ze dan de gelijkmaker scoren :+
Haha ja de winnende bedoelde ik (en stuurde ik) ;-). Op basis van de tweede helft was mijn uitspraak natuurlijk volkomen terecht geweest O-)

• Qu3st

Qu3st

Och och, de app van Foxsports is drama, maar de website is nog erger.... Probeer in te loggen maar dat lukt niet.

• toolkist
  • Niet online
Bazoer mag weg bij Wolfsburg. Ondanks dat het al redelijk druk is op ons middenveld mag ie van mij zo terugkomen als ie laat blijken dat ie in zichzelf wil investeren. Heeft meer talent in z'n kleine teen dan Eiting in totaal.
Zou voor PSV ook geen verkeerde speler zijn.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Talent genoeg, mentaliteit te kort. Die hoef ik echt niet meer in een Ajax-shirt te zien, brengt alleen maar onrust met zich mee.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:25
toolkist schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 12:56:
Bazoer mag weg bij Wolfsburg. Ondanks dat het al redelijk druk is op ons middenveld mag ie van mij zo terugkomen als ie laat blijken dat ie in zichzelf wil investeren. Heeft meer talent in z'n kleine teen dan Eiting in totaal.
Volgens mij is dit het grootste probleem. Vraag me af of een Nederlandse topclub zich eraan moet wagen.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:49

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Daarom was het ook een vrij veilige uitspraak van @toolkist , die komt dus niet terug. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
toolkist schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 12:56:
Eiting laat anders prima dingen zien, ja hij maakt ook nog fouten, maar aanvallend toch al wel leuke dingen van gezien.

Bazoer vond ik goed, alleen metaliteit weer....

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 08:04:
[...]

Hou nou eens op met dat gezever en je verzinsels. Het is hier wel 20x gezegd dat het veld niet de oorzaak was en dat Ajax gewoon slecht was.
Yep, mijn excuses iets te veel bier op gisteren geloof ik. Verder niet helemaal eens met dat 2e, maja laten we het daar maar niet meer over hebben :)

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:50
Zo Willem II gaat ook lekker

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:50
Eerste uitgoal voor Toornstra in het Feyenoord shirt?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-01 21:10
Hoppakeeee! RVP

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:07

Hupske

AFCA

Het lek is boven. 0-2

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Verwijderd

Gio beste coach ever!!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:30
Dit is niet goed voor mijn poule

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:07

Hupske

AFCA

Voor de rest krijgen beide ploegen de bal nog geen 3x naar de zelfde kleur. Verschrikkelijk slechte wedstrijd om naar te kijken.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 13:18:
[...]

Eiting laat anders prima dingen zien, ja hij maakt ook nog fouten, maar aanvallend toch al wel leuke dingen van gezien.

Bazoer vond ik goed, alleen metaliteit weer....
Ze lieten gisteren in de studio meerdere voorbeelden zien van de trage handelingssnelheid van Eiting. Die moet toch echt flink omhoog wil ie ooit een basisspeler worden.

• Martinusz
toolkist schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:49:
[...]

Ze lieten gisteren in de studio meerdere voorbeelden zien van de trage handelingssnelheid van Eiting. Die moet toch echt flink omhoog wil ie ooit een basisspeler worden.
Oké niet gezien, in de voorbereiding speelde hij wel goede wedstrijden (ondanks de resultaten). Hij moet gewoon zijn minuten meepakken dit jaar, gisteren toch ook een assist meegepakt.

Verwijderd

Eiting gewoon laten spelen. Nog jong en heeft ervaring nodig. Sowieso vind ik hem erg goed spelen!

• D-e-n
  • Laatst online: 20:50
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:09:
Eiting gewoon laten spelen. Nog jong en heeft ervaring nodig. Sowieso vind ik hem erg goed spelen!
Voor een debutant is hij niet zo jong meer eigenlijk.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:27
GIO GIO WE WORDEN KAMPIOEN!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:04

Vos

AFCA

Topcoach!!

• D-e-n
Nee, topselectie :)

Even serieus: het blijft wat mij betreft een prutser. Hij kan gewoon niet inspelen op andere omstandigheden: zodra er één blessure is of een tegenstander die druk zit hebben we een probleem.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Mn poule gaat er hard aan vandaag... damn! Feyenoord kan weer voetballen, Utrecht is het weer verleerd... sjonge jonge

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Typhone schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:02:
Mn poule gaat er hard aan vandaag... damn! Feyenoord kan weer voetballen, Utrecht is het weer verleerd... sjonge jonge
Ja? We verliezen de 2de helft weer eens :p

• chengbondkwok
PWM schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:14:
[...]

Ja? We verliezen de 2de helft weer eens :p
Nog eentje en Feyenoord verliest de wedstrijd....

Gelukkig, de 3-5....

[ Voor 5% gewijzigd door chengbondkwok op 26-08-2018 16:18 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:04

Vos

AFCA

Lol 3-5?

• Deadsy
Het lek is boven, hey de boot zinkt

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-01 07:34
Wat een slotfase.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Blij mee :) Bij 4 of 5-0 hadden we euforie. Nu hebben we 3 defensieve fouten gehad en staat iedereen nog met beide beentjes op de grond. Alleen maar goed dus die tweede helft. Beschamend, maar goed.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:09
Je staat met 0-4 voor. Waarom dan niet een jeugdspeler erin brengen om wat ervaring op te doen. Ik snap soms echt niet wat er in z'n hoofd omgaat.
En maar klagen dat de jeugd naar Engeland gaan, omdat ze bij Feyenoord geen perspectief zien.

• chengbondkwok
Russel88 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:49:
Je staat met 0-4 voor. Waarom dan niet een jeugdspeler erin brengen om wat ervaring op te doen. Ik snap soms echt niet wat er in z'n hoofd omgaat.
En maar klagen dat de jeugd naar Engeland gaan, omdat ze bij Feyenoord geen perspectief zien.
Zoveel 'jeugd' was er ook weer niet. El Hankouri, Sinisterra, Vente en Verdonk zou ik bestempelen als jeugd. Verder zaten Nieuwkoop, van Beek, Tapia, Ayoub nog op de bank, waar Tapia en Ayoub mochten invallen. En dan nog twee keepers: Delle en Vermeer.

Had eigenlijk Sinisterra en Vente verwacht. Maar misschien dat Gio meer chemie in de vaste elf wilt hebben, waardoor het niet plaatsvond.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:09
chengbondkwok schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:55:
[...]

Zoveel 'jeugd' was er ook weer niet. El Hankouri, Sinisterra, Vente en Verdonk zou ik bestempelen als jeugd. Verder zaten Nieuwkoop, van Beek, Tapia, Ayoub nog op de bank, waar Tapia en Ayoub mochten invallen. En dan nog twee keepers: Delle en Vermeer.

Had eigenlijk Sinisterra en Vente verwacht. Maar misschien dat Gio meer chemie in de vaste elf wilt hebben, waardoor het niet plaatsvond.
Tapia mocht in de 92e minuut invallen....
Sinisterra en Vente mochten van mij idd wel invallen. Het liefst ook rond de 60e minuut en niet de laatste 10 minuten of in de blessure tijd.

• D-e-n
chengbondkwok schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:55:
[...]

Vente is nog wel als "jeugd" te bestempelen. El Hankouri bungelt al twee jaar in het tweede elftal. Verdonk heeft al tig uitleenclubs gehad. Dat noem ik geen jeugd meer. Zo'n El Hankouri gaat het ook niet meer worden. Je moet nu juist jongens als Kocku, Burger, Touré etc... gaan proberen. Als je ze eerst twee jaar in het tweede zinloze potjes laat spelen heb je er ook niets meer aan.

Maar dat er geen jeugd op de bank zat is dus juist de trainer te verwijten. Hij is bang uitgevallen wat dat betreft.

• Napo
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:18:
Maar dat er geen jeugd op de bank zat is dus juist de trainer te verwijten. Hij is bang uitgevallen wat dat betreft.
Met de huidige mogelijkheid om 12 wisselspelers op de bank te hebben mag je idd wel verwachten dat er jeugdspelers tussen zitten, dit zouden wel spelers moeten zijn die tegen het eerste aan zitten en dus wel een kans hebben om in te vallen. Puur voor bankvulling zou ik ze er ook niet neerzetten.

• chengbondkwok
[...]

Vente is nog wel als "jeugd" te bestempelen. El Hankouri bungelt al twee jaar in het tweede elftal. Verdonk heeft al tig uitleenclubs gehad. Dat noem ik geen jeugd meer. Zo'n El Hankouri gaat het ook niet meer worden. Je moet nu juist jongens als Kocku, Burger, Touré etc... gaan proberen. Als je ze eerst twee jaar in het tweede zinloze potjes laat spelen heb je er ook niets meer aan.

Toch niet heel gek? Feyenoord heeft het niet heel makkelijk in Heerenveen. Vind het niet meer dan logisch dat je dan 'je sterkste' opstelling meeneemt.

Ik ben het wel met je eens dat er genoeg talent rondloopt die je mee had kunnen nemen, maar niet tegen Heerenveen uit. Wellicht tegen een club als FC Emmen (voordat ik het ga jinxen :+ )

[ Voor 10% gewijzigd door chengbondkwok op 26-08-2018 18:26 ]

• D-e-n
chengbondkwok schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:24:
[...]

Toch niet heel gek? Feyenoord heeft het niet heel makkelijk in Heerenveen. Vind het niet meer dan logisch dat je dan 'je sterkste' opstelling meeneemt.
Sterkste? Zijn Nieuwkoop en El Hankouri dan zo geweldig? Je mag zoveel spelers op de bank hebben tegenwoordig, daar kunnen best een paar jeugdspelers bij en dan kun je altijd kijken wat zo'n wedstrijd nodig heeft.

Tegen Emmen doet deze coach het ook niet overigens.

• Napo
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:32:
Tegen Emmen doet deze coach het ook niet overigens.
Tegen Emmen uit zou dat niet heel gek zijn met de schandalige statistiek tegen promovendi in uitwedstrijden :+
6 - Feyenoord have lost each of their last six Eredivisie away games against promoted sides. Uncomfortable.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:38
Zijn er overigens nog mensen die een voetbal podcast luisteren? Zag dat er best een hoop zijn. Geen idee welke er goed is. Heb wel eens "de derde helft" geluisterd, wel leuk maar zoek het net een tikkeltje serieuzer. Beetje niveau VI wellicht? :p

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:00
Wat me opviel dit weekend:
Wat deed Sol nou precies bij zijn penalty-aanloop, een soort paardenhupsje?
Kan de KNVB niet gewoon een normale aanloop zonder rare poespas verplichten?

En ik las hier gisteren wat geluid over het bellen van Zyech; wat vinden we dan van het dansje van Ayoup? Als ie al niet op een kabouter lijkt dan zorgt dat dansje er wel voor.

O, en ik ben tegen kunstgras!

[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 26-08-2018 20:20 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-01 21:03
[...]

En dan speel je met zoveel ervaring, en gaat het nog bijna mis, door domme fouten van die ervaren spelers. Schaarie en Botje zitten duidelijk in de herfst van hun carrière, tijd om een jonge speler het vertrouwen te geven en zeker als je met 4-0 voor staat. Als je ruim voor staat heb je misschien juist wel behoefte om een speler die nog alles te bewijzen heeft in te brengen om de boel op te schudden.

Desalniettemin ben ik aangenaam verrast door de relatief makkelijke overwinning.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01 18:52
Zodra teams druk zetten op Feyenoord weten ze het niet meer, ik verwacht een lastig seizoen voor Feyenoord.

• LZ86
Verrast door de overwinning. En natuurlijk ook over de manier waarop die nog bijna weggegeven is.

• Gonadan
  • Laatst online: 20:49

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Leon Zwiers schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 20:33:En natuurlijk ook over de manier waarop die nog bijna weggegeven is.
Dat verrast je? :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
ph4ge schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 20:21:
[...]

En dan speel je met zoveel ervaring, en gaat het nog bijna mis, door domme fouten van die ervaren spelers. Schaarie en Botje zitten duidelijk in de herfst van hun carrière, tijd om een jonge speler het vertrouwen te geven en zeker als je met 4-0 voor staat. Als je ruim voor staat heb je misschien juist wel behoefte om een speler die nog alles te bewijzen heeft in te brengen om de boel op te schudden.

Desalniettemin ben ik aangenaam verrast door de relatief makkelijke overwinning.
Was afgelopen seizoenen ook vaak het probleem na het op voorsprong komen. Dan gaat de pit en concentratie eruit. Het team mist dan de corrigerende spelers om de boel weer op scherp te zetten/houden.

Als dat niet met ervaren rotten kan, dan met jonge honden die hun gretigheid op de juiste manier in weten te zetten. Alleen moet je dan wel een coach hebben die ziet wat de rest van Nederland wel ziet....

alles kan off-topic

• LZ86
Dat het zo extreem was wel ja. De 5-0 hing in de lucht, in plaats daarvan staat het ineens 3-4

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:22
Ik zie dat het voor de Feyenoorders weer billenknijpen was vandaag.

Ik heb er niks van gezien en gehoord, maar toen ik wegging stond het 2-0 voor Feyenoord, volgens mij.

Maar goed, een overwinning is tocg 3 ptn waard, dus een wereldprestatie van die gasten daar uit Rotterdam. ;)

• Martinusz
Zelfs in de samenvatting zag je hoe matig het spel was, zowel Heerenveen als Feyenoord veel mislukte passes over kleine afstanden zelfs.

Wel leuke doelpunten dat dan weer wel :)

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-01 22:10
Maverick schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 19:55:
Zijn er overigens nog mensen die een voetbal podcast luisteren? Zag dat er best een hoop zijn. Geen idee welke er goed is. Heb wel eens "de derde helft" geluisterd, wel leuk maar zoek het net een tikkeltje serieuzer. Beetje niveau VI wellicht? :p
Ik! Luister de volgende:

https://castbox.fm/va/1396143
https://castbox.fm/va/449451
https://castbox.fm/va/1327647
https://castbox.fm/va/1236145

Luister naar S01E01: Saved by the VAR van MOKUMFC #np op #SoundCloud
https://soundcloud.com/mokumfc/mokumfc-s01e01

• LZ86
Kramer heeft alweer rood te pakken. Wat een knettergekke debiel is het toch. Zelfs in het buitenland gaat ie verder.

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:42:
Kramer heeft alweer rood te pakken. Wat een knettergekke debiel is het toch. Zelfs in het buitenland gaat ie verder.
In zijn debuut...

Weghorst ook trouwens, maar die werd gecorrigeerd door de VAR :)

• LZ86
Martinusz schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:47:
[...]

In zijn debuut...

Weghorst ook trouwens, maar die werd gecorrigeerd door de VAR :)
Weghorst viel best mee. Kramer kreeg m omdat ie als een soort Rico Verhoeven tegen de scheids aan het schreeuwen was. 8)7

Ander nieuws: Interview st Juste, er wordt gevraagd of het lek boven is. St juste: Was er een lek dan?

Trencin 5 goals tegen
Heerenveen 3 goals tegen
De Graafschap: 2 goals tegen.

Het is nog steeds lek sukkel! :+

[ Voor 25% gewijzigd door LZ86 op 26-08-2018 22:56 ]

• Deadsy
Denk dat iemand Kramer even moet uitleggen dat je niet moet vloeken tegen de scheids.
Je zou denken dat hij dat al wist maar blijkbaar niet

• Martinusz
Trouwens zag gisteren nog knap staaltje voetballogica van een speler van AZ, het was bij die mogelijke handsbal op het einde.
Speler klagen roepen HANDS HANDS HANDS etc....ga je terugkijken krijgt diezelfde speler zelf eerst de bal tegen zijn arm, vervolgens komt die bal ook tegen een arm van de tegenstander, maar dan is het natuurlijk wel ineens hands _O-

Begin mij sowieso wat te irriteren aan spelers, nu gaat iedereen om VAR roepen, terwijl ze dat helemaal niet hoeven te doen, want de VAR is ondertussen allang bezig met terugkijken.

• Qu3st

Qu3st

Martinusz schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:10:
Trouwens zag gisteren nog knap staaltje voetballogica van een speler van AZ, het was bij die mogelijke handsbal op het einde.
Speler klagen roepen HANDS HANDS HANDS etc....ga je terugkijken krijgt diezelfde speler zelf eerst de bal tegen zijn arm, vervolgens komt die bal ook tegen een arm van de tegenstander, maar dan is het natuurlijk wel ineens hands _O-

Begin mij sowieso wat te irriteren aan spelers, nu gaat iedereen om VAR roepen, terwijl ze dat helemaal niet hoeven te doen, want de VAR is ondertussen allang bezig met terugkijken.
Volgens mij is in Italië zo als je om de VAR gaat zeuren dat je dan geel krijgt. Moeten ze hier ook invoeren!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 02:35:
Denk dat iemand Kramer even moet uitleggen dat je niet moet vloeken tegen de scheids.
Je zou denken dat hij dat al wist maar blijkbaar niet
Vloeken? Heb je die foto gezien hoe ie dreigend ie bij de scheids stond?
https://www.instagram.com/p/Bm9Eh1lgzFj
Pagina: 1 ... 56 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.