[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.653 views

Onderwerpen

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:47:
[...]

Ten Hag wisselt pas na 80 minuten :P
Ik hoop nog steeds op een stijgende lijn en gok op 75 minuten! :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik gok 64e

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Die 6 - 0 komt wel erg dichtbij zo ...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:00:
Die 6 - 0 komt wel erg dichtbij zo ...
In ieder geval dichterbij dan die 2-2 :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:04

Vos

AFCA

Al 3x gewisseld!? Huh Ten Hag?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Han schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:00:
[...]
In ieder geval dichterbij dan die 2-2 :P
Ja ja ... wrijf het er maar in! :o

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:13
Nog 1 erbij voor mijn poule!

Verwijderd

Goed bezig, ondanks die zware wedstrijd hiervoor.
Nu rustig uitspelen en je rust pakken.

• LZ86
Ok houden zo nu

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:30
Ach het is al 1 teveel.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:27
Echte Ajax kenner jij he ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
De Ligt wilde toch nog een goaltje meepikken ...

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:00
Excuus, ik had één goal teveel ingecalculeerd.
;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Vos

Vos

AFCA

Hmz niet best van Emmen. Niet het niveau van de eerdere potjes. Maar 3 puntjes na Ado, AZ en Ajax is wel prima. Komende reeks wordt belangrijker.

Voor Ajax natuurlijk prima, zonder schade en prima uitslag.

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 25-08-2018 20:27 ]

• Superkiwi
Vos schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:22:
Maar 3 puntjes tegen Ado, AZ en Ajax is wel prima
3 puntjes tegen Ado bedoel je :P

• Vos

Vos

AFCA

dvdkiwi schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:23:
[...]

Jaja, je snapt me wel :p

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:23:
[...]

Hij zegt niets verkeerd, 1 punt per wedstrijd. :+

• Superkiwi
Ik snapte 'm wel ;)

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
En toch vond ik Emmen best leuk spelen. Ok, je kunt je afvragen of het slim is om te blijven voetballen in plaats van laf de bus te parkeren tegen een tegenstander die op alle fronten beter is.
Maar ze kwamen er zelf ook een aantal keer leuk door, alleen hadden ze niet de dodelijke aanvallers om het af te maken.

alles kan off-topic

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wat een onzin over het gewicht van Anco Jansen... Emmen heeft echt wel wat grotere problemen dan 1 of 2 kilootjes teveel van 2 spelers

Verwijderd

PSV op kunstgras. Hopelijk geen blessures, want ze moeten nog wel aan de bak midweeks.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
goed herstelde fout van Zoet

Verwijderd

Ja, domme overtreding, maar een zeer goede duik in de goede hoek.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Oefening baart kunst. :9

• Ankona
toolkist schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:38:
Wat een onzin over het gewicht van Anco Jansen... Emmen heeft echt wel wat grotere problemen dan 1 of 2 kilootjes teveel van 2 spelers
Tja, die imago staart moet ook geluid maken. Hij had een leuk verhaaltje verzonnen over overgewicht dus probeerde daarmee de hele tijd de kenner uit te hangen. Prima toch? Alleen snap ik niet dat ze daar camera's op richten. Mijn schoonvader heeft ook wel eens een mening waar niemand in geïnteresseerd is.

alles kan off-topic

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:00
Tis maar goed dat Ajax niet speelt, dan ging het hier allemaal weer over kunstgras

• LZ86
Wat is die zoet toch een prutser. Het is dat ie t weer een soort van goed maakt.
En wat een schandalige mat ligt er toch in Zwolle. Wanneer gingen ze dat echte gras neerleggen?

[ Voor 37% gewijzigd door LZ86 op 25-08-2018 20:58 ]

• Ankona
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:58:
Wat is die zoet toch een prutser. Het is dat ie t weer een soort van goed maakt.
En wat een schandalige mat ligt er toch in Zwolle. Wanneer gingen ze dat echte gras neerleggen?
Op het moment wel de beste keeper met een NL paspoort.....

alles kan off-topic

• LZ86
Ankona schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:58:
[...]

Grapje zeker? :+

• Snowdog
Wie is beter? Zoet is toch echt geen slechte keeper....

• LZ86
Ik zou blind voor Jasper Cillesen kiezen boven Zoet. En dan zou ik ook Vermeer (mits fit) hoger inschalen.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:57:
Tis maar goed dat Ajax niet speelt, dan ging het hier allemaal weer over kunstgras
Tis maar goed dat Ajax niet speelt, kunnen de andere supporters weer klagen over Ajax. :O
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:00:
[...]
Wie is beter? Zoet is toch echt geen slechte keeper....
Bijlow! :+ Van der Hart!
En Zoet is wel slecht, dat er niets beters is zegt niet automatisch dat je goed bent.

• LZ86
Lol PSV, hoe ging die er niet in

• Snowdog
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:03:
Ik zou blind voor Jasper Cillesen kiezen boven Zoet. En dan zou ik ook Vermeer (mits fit) hoger inschalen.
Vermeer .... Mister blunder dat lijkt me idd wel een topper... zou even je roze bril afzetten.
Cilissen heeft ook al jaren niet meer gekeept, maar zou zeggen kijk even Atletico - PSV (en de return) terug en zeg dan nog maar eens dat Zoet een slecht keeper is.
Zoet doet het gewoon al erg lang vrij goed, alleen vorige week maakte hij een enorme blunder. Dat kan een keer gebeuren, zeker nog altijd minder dan Vermeer en Cillissen, tsjah die speelt nooit dus die maakt ook geen blunders.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:08:
[...]
Vermeer .... Mister blunder dat lijkt me idd wel een topper... zou even je roze bril afzetten.
Cilissen heeft ook al jaren niet meer gekeept, maar zou zeggen kijk even Atletico - PSV (en de return) terug en zeg dan nog maar eens dat Zoet een slecht keeper is.
Zoet doet het gewoon al erg lang vrij goed, alleen vorige week maakte hij een enorme blunder. Dat kan een keer gebeuren, zeker nog altijd minder dan Vermeer en Cillissen, tsjah die speelt nooit dus die maakt ook geen blunders.
Alleen vorige week? Wie moet nou de roze bril afzetten? 8)7

• LZ86
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:08:
[...]

2 goede wedstrijden van 2 jaar terug...... Heb je geen recentere voorbeelden? De recente wedstrijden leren dat ie wel heel vaak opzichtig blundert. Het loopt nog vaak goed af, maar dat blijft niet voortduren.

• Ankona
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:03:
Wat hebben die twee de afgelopen twee jaar laten zien dat jij daar zo van onder de indruk bent? Cillessen was wel goed, maar mist nu alle ritme omdat hij alleen maar op de bank zit. Vermeer heeft ook zo zijn beperkingen en mist alle ritme. Nee, Zoet op dit moment echt de beste.
Zonder gekheid, hij is wel degene die op de deur klopt om het stokje over te nemen. Ik heb nog te weinig van zijn kwaliteiten gezien om te zeggen dat hij er al (bijna) is. Maar zwaktes heeft hij ook nog niet getoond.

alles kan off-topic

• Snowdog
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:10:
[...]

2 goede wedstrijden van 2 jaar terug...... Heb je geen recentere voorbeelden? De recente wedstrijden leren dat ie wel heel vaak opzichtig blundert. Het loopt nog vaak goed af, maar dat blijft niet voortduren.
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:10:
[...]

Alleen vorige week? Wie moet nou de roze bril afzetten? 8)7
Goed kom met voorbeelden waar Zoet het enorm slecht zou doen. Ik ben absoluut geen Zoet-fan, was zelfs ook van mening dat hij gewoon een slechte keeper was, maar hij heeft het de afgelopen jaren gewoon goed gedaan (imo). Corners en hoge ballen in het algemeen blijft een enigszins zwak punt, maar dat doet hij de laatste tijd ook goed imo. Ik vind het een vrij goeie keeper voor Nederlandse begrippen (en beter dan een Vermeer die geweldig op de lijn is, maar verder ook niks kan).

• Napo
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:10:
[...]

Dit kan je ook stellen voor een Cillessen en een Vermeer, hoeveel goede (of uberhaupt) wedstrijden hebben ze de laatste jaren in het veld gestaan?

• LZ86
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:12:
[...]

[...]

Goed kom met voorbeelden waar Zoet het enorm slecht zou doen. Ik ben absoluut geen Zoet-fan, was zelfs ook van mening dat hij gewoon een slechte keeper was, maar hij heeft het de afgelopen jaren gewoon goed gedaan (imo). Corners en hoge ballen in het algemeen blijft een enigszins zwak punt, maar dat doet hij de laatste tijd ook goed imo. Ik vind het een vrij goeie keeper voor Nederlandse begrippen (en beter dan een Vermeer die geweldig op de lijn is, maar verder ook niks kan).
Zo kan ik de bal ook kaatsten. Kom eens met voorbeelden dat Vermeer slechter is dan Zoet, want 3 jaar geleden was hij de enige reden dat Feyenoord niet in het rechterrijtje belandde. 8)

Ja natuurlijk is Vermeer amper aan het spelen door 2 zware blessures (daarom zei ik ook, mits fit)
En natuurlijk speelt Cillessen alleen maar in de beker in Spanje. Maar dan nog vind ik hem veel beter dan een wekelijks spelende Zoet die gewoon erg vaak blundert.

[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 25-08-2018 21:15 ]

• Snowdog
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:14:
[...]

Zo kan ik de bal ook kaatsten. Kom eens met voorbeelden dat Vermeer slechter is dan Zoet, want 3 jaar geleden was hij de enige reden dat Feyenoord niet in het rechterrijtje belandde. 8)
\Nouja, uit mn achterhoofd Ajax - FC Utrecht (of andersom) daar maakte Vermeer volgens mij 1 of 2 aardige blunders. Zo'n moment kan ik me van Zoet niet echt herinneren.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:15:
[...]
\Nouja, uit mn achterhoofd Ajax - FC Utrecht (of andersom) daar maakte Vermeer volgens mij 1 of 2 aardige blunders. Zo'n moment kan ik me van Zoet niet echt herinneren.
Feyenoord - PSV op 26 februari 2017

[ Voor 18% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-08-2018 21:23 ]

• Ankona
PEC is brutaal. Waarom staan die lampjes niet al lang met 0-3 voor?

alles kan off-topic

• LZ86
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:15:
[...]

Net nog :+ . Maar zoals ik al zei, bij Zoet lopen de blunders vaak nog goed af. Die onthoud je dus minder snel dan de blunders die een goal opleveren. (denk aan v/d Hart met het polletje)
Ankona schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:17:
PEC is brutaal. Waarom staan die lampjes niet al lang met 0-3 voor?
Omdat ze Luuk de Jong in de spits hebben :P

[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-08-2018 22:18 ]

• Snowdog
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:17:
[...]

Feyenoord - PSV op 26 februari 2017
Dat was geen blunder, dat was gewoon niet gewend zijn aan de goal line tech... Ik weet 100% zeker dat dat soort fouten eerder zijn gemaakt, alleen werd het eerder niet afgestraft. Dom? Ja, zeker. Maar het was ook gewoon pech dat die tech daar aanwezig was, anders was dat nooit een doelpunt geweest.

• Snowdog
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:18:
[...]

Net nog :+ . Maar zoals ik al zei, bij Zoet lopen de blunders vaak nog goed af. Die onthoud je dus minder snel dan de blunders die een goal opleveren. (denk aan v/d Hart met het polletje)

[...]

Omdat ze Luuk de Jankong in de spits hebben :P
En jij denkt dat Cillissen of Vermeer niet dat soort fouten maken? Ik onthoud ook alleen de fouten die leiden tot goals.

• Napo
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:20:
[...]

Dat was geen blunder, dat was gewoon niet gewend zijn aan de goal line tech... Ik weet 100% zeker dat dat soort fouten eerder zijn gemaakt, alleen werd het eerder niet afgestraft. Dom? Ja, zeker. Maar het was ook gewoon pech dat die tech daar aanwezig was, anders was dat nooit een doelpunt geweest.
Mijn inziens wel een blunder maar om op basis van deze fout een keeper af te schrijven is ontzettend gemakkelijk. In alle andere wedstrijden van dat seizoen was het geeneens een doelpunt geweest, maakt het echter niet minder een blunder. Was gewoonweg ontzettend dom.

Zoet is geen topkeeper en zie ik niet snel in het buitenland bij een topclub belanden. Het is een prima keeper in de eredivisie die ook prima mee kan draaien bij het huidige Nederlands elftal.

• Typhone
  • Laatst online: 19:40

Typhone

Who Dares Wins

Ankona schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:58:
[...]

:D :D

Zoet??? Over het paard getilde nietsnut. Wonderlijk dat die clown in Oranje speelt.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:20:
[...]
Ik heb er zo nog 2 vrij recente gevonden i.t.t. die van Vermeer tijdens zijn tijd bij Ajax.
PSV - PEC Zwolle op 14 mei 2017
Heerenveen - PSV op 10 september 2017

• Snowdog
Napo schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:21:
[...]

Mijn inziens wel een blunder maar om op basis van deze fout een keeper af te schrijven is ontzettend gemakkelijk. In alle andere wedstrijden van dat seizoen was het geeneens een doelpunt geweest, maakt het echter niet minder een blunder. Was gewoonweg ontzettend dom.

Zoet is geen topkeeper en zie ik niet snel in het buitenland bij een topclub belanden. Het is een prima keeper in de eredivisie die ook prima mee kan draaien bij het huidige Nederlands elftal.
Ik zie hem in het buitenland wel bij een subtopper spelen, maar een absolute topper is het uiteraard niet. Maar goed, dat soort keepers zijn ook zeldzaam.

• Snowdog
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:24:
[...]

Ik heb er zo nog 2 vrij recente gevonden i.t.t. die van Vermeer tijdens zijn tijd bij Ajax.
PSV - PEC Zwolle op 14 mei 2017
Heerenveen - PSV op 10 september 2017
Haha, zal ze na de wedstrijd even bekijken :D
Wel mooie reactie though (serieus).

• Napo
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:18:
[...]

Omdat ze Luuk de Jankong in de spits hebben :P
Typhone schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:24:
[...]

:D :D

Zoet??? Over het paard getilde nietsnut. Wonderlijk dat die clown in Oranje speelt.
En dit is dus waarom dit topic zo kansloos is af en toe, compleet gebrek aan niveau en enkel afvallen van spelers/teams waar men geen fan van is. Vraag me oprecht af wat er nu bereikt wil worden met deze twee reacties...

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:26:
[...]
Gaat die 2 - 2 van afgelopen week tegen Bate Borisov ook meetellen? ;)

• LZ86
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:26:
[...]

En wat dacht je van de 2e goal van Bate Borisov een paar dagen geleden.

Edit: Argh, iemand was me al voor :+

@Napo Jij vind Luuk de Jong een fijne voetballer? Ik zou die kerel echt niet bij mijn club willen zien met dat gejank en verongelijkte gedrag.

[ Voor 25% gewijzigd door LZ86 op 25-08-2018 21:31 ]

• Snowdog
Die had ik in een eerdere reactie al afgedaan volgens mij. Wel bij de les blijven jongens ; )

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Napo schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:27:
[...]
En dit is dus waarom dit topic zo kansloos is af en toe, compleet gebrek aan niveau en enkel afvallen van spelers/teams waar men geen fan van is. Vraag me oprecht af wat er nu bereikt wil worden met deze twee reacties...
PSV werd volop gesteund door diezelfde personen in Europa, denk alleen dat de (meeste) Ajacieden en Feyenoorders wat meer kritiek kunnen hebben.
Ik vind persoonlijk de PSV-ers hier het meest (agressief) verdedigend reageren van alle supporters.
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:30:
Die had ik in een eerdere reactie al afgedaan volgens mij. Wel bij de les blijven jongens ; )
Hoho, misschien moeten we een poll maken voor elke blunder van Zoet?
Heb nog wel een paar uurtjes hoor. :9

[ Voor 21% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-08-2018 21:33 ]

• LZ86
PSV moet in de 2e helft wel even gas geven. Ik had m op 1-3 voorspeld.

• Snowdog
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:31:
[...]

PSV werd volop gesteund door diezelfde personen in Europa, denk alleen dat de (meeste) Ajacieden en Feyenoorders wat meer kritiek kunnen hebben.
Ik vind persoonlijk de PSV-ers hier het meest (agressief) verdedigend reageren van alle supporters.
Ben ik het niet helemaal mee eens, maar goed dat is een gevoelenskwestie denk ik. Denk dat de meeste PSV-ers hier ook al jaren toegeven dat Bergwijn gewoon totale ruk is en af en toe een keer een leuke wedstrijd speelt. Maar soms worden PSV-spelers (zoals Zoet) of de coach (Cocu) ook gewoon afgemaakt alsof ze er echt totaal niks van kunnen en dat gaat ook weer wat ver. Hoewel ik het er wel mee eens ben dat Cocu er niks van kan :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:27:
[...]

[...]

Hohoho, Nederlands grootste talent werd ooit verkracht door non coaching van een keeper. Diezelfde keeper die vervolgens niks deed en de 1-0 om z’n oren kreeg tegen Bulgarije. Rara wie waren de personen in kwestie?

Het verschil: de één is beter geworden de ander nog net zo flets als toen. Maar ik heb niet altijd zin dit hele relaas nog eens te tonen hier. Destijds bij de BBC haarfijn uitgelegd (Google het) wat de blunder van Zoet was. Hier kwam de focus 100% op De Ligt in Nederland.

Die grabbelaar die elke keer met de mantel der liefde bedekt wordt terwijl een Onana, Vermeer, Vd Hart, Jones, Waterman etc etc keer op keer met de grond gelijk gemaakt worden blijft die man staan en onbekritiseerd door het leven gaan.

Alsjeblieft daar is het niveau weer terug. Samengevat: Jeroen Zoet over het paard getilde kwal.

• Martinusz
Ik zie dat de Jong gescoord heeft? Wie schoot er tegen hem aan? :+

• LZ86
Typhone schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:33:
[...]

Hohoho, Nederlands grootste talent werd ooit verkracht door non coaching van een keeper. Diezelfde keeper die vervolgens niks deed en de 1-0 om z’n oren kreeg tegen Bulgarije. Rara wie waren de personen in kwestie?

Het verschil: de één is beter geworden de ander nog net zo flets als toen. Maar ik heb niet altijd zin dit hele relaas nog eens te tonen hier. Destijds bij de BBC haarfijn uitgelegd (Google het) wat de blunder van Zoet was. Hier kwam de focus 100% op De Ligt in Nederland.

Die grabbelaar die elke keer met de mantel der liefde bedekt wordt terwijl een Onana, Vermeer, Vd Hart, Jones, Waterman etc etc keer op keer met de grond gelijk gemaakt worden blijft die man staan en onbekritiseerd door het leven gaan.

Alsjeblieft daar is het niveau weer terug. Samengevat: Jeroen Zoet over het paard getilde kwal.
Maar Jones was wel terecht afgebrand. :P Wat had die een rukseizoen vorig jaar zeg.

• Napo
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:29:

@Napo Jij vind Luuk de Jong een fijne voetballer? Ik zou die kerel echt niet bij mijn club willen zien met dat gejank en verongelijkte gedrag.
Luuk de Jong is een zeer beperkte speler die een twee redelijk goede periodes heeft gehad. Als speler heeft hij een meerwaarde maar is het ook speler die redelijk fysiek speelt waar hij zelf ook nadeel van ondervindt, er wordt namelijk relatief veel aan die speler getrokken - alsook bij andere spitsen die wat fysieker spelen - waar er geen overtredingen worden geconstateerd, waar ik mij soms wel eens afvraag of het hang en trekwerk eigenlijk een overtreding zou zijn.

Zie ik liever een spits die wel iets kan met de bal aan de voet, zeker. Is die er bij PSV nu, nee.
[...]
Samengevat: Jeroen Zoet over het paard getilde kwal.
En dus omdat "de media" een speler niet aanpakt is de speler opeens een kwal? Een speler wordt niet beter of slechter door de media en maakt het niet een goed of een slecht persoon. Het is simpelweg ontzettend kansloos om naamspelingen te gebruiken of een speler op de persoon aan te vallen vanwege het spel dat hij vertoond. Val Zoet aan op zijn gebrekkige spel en onderbouw het en val een speler niet af op de persoon.

[ Voor 26% gewijzigd door Napo op 25-08-2018 21:37 ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:01
Martinusz schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:34:
Ik zie dat de Jong gescoord heeft? Wie schoot er tegen hem aan? :+
Lozano :O

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:35:
[...]

Maar Jones was wel terecht afgebrand. :P Wat had die een rukseizoen vorig jaar zeg.
Die maakte het jaar ervoor ook een fout en stond toen ook meteen op de wip bij de media. Niemand heeft zoveel krediet als bolleboosje Zoet. Dat heeft niks te maken met offie bij PSV of wie dan ook speelt.
Hoevaak zijn wij hier niet ULTRA kritisch op Ziyech? Die kan niks fout doen bij de media.

Laatste jaar Cillessen bij Ajax was ook 17x niks.

@Napo google BBC en Bulgaria met teenager Dutch National Football team en je gaat het nog vinden. Staat los van een naam al bekt het wel lekker. Tijd voor een compilatie van Zoetjes?

[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 25-08-2018 21:39 ]

• Snowdog
Napo schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:35:
[...]

Luuk de Jong is een zeer beperkte speler die een twee redelijk goede periodes heeft gehad. Als speler heeft hij een meerwaarde maar is het ook speler die redelijk fysiek speelt waar hij zelf ook nadeel van ondervindt, er wordt namelijk relatief veel aan die speler getrokken - alsook bij andere spitsen die wat fysieker spelen - waar er geen overtredingen worden geconstateerd, waar ik mij soms wel eens afvraag of het hang en trekwerk eigenlijk een overtreding zou zijn.

Zie ik liever een spits die wel iets kan met de bal aan de voet, zeker. Is die er bij PSV nu, nee.
Ik vond de Jong bij Twente altijd wel aardig though... Probleem is dat hij daarna 0,0 beter is geworden, of zo lijkt het iig :P maja blijft toch enigszins nuttige speler vind ik, hoewel hij niet de beste speler is. Als hij gewoon iets beter was in goals scoren dan zou het echt gewoon een goeie speler zijn (maja dat geldt waarschijnlijk voor de meeste spitsen). :P

• OPSLAGHOND
  • Niet online
De Jong zou al snel een gunfactor krijgen als hij wel hard werkt en tegelijkertijd niet zoveel zeurt/zaagt/zeikt als de afgelopen seizoenen.

• Ankona
Kom op, alle spelers maken fouten en blunders. Alleen bij keepers worden die meteen op het wedstrijdformulier geregistreerd.

Keepers enkel beoordelen op een handje vol fouten dat je over een paar seizoenen kunt vinden vind ik wel een enorm zwaktebod.

alles kan off-topic

• Napo
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:37:

@Napo google BBC en Bulgaria met teenager Dutch National Football team en je gaat het nog vinden. Staat los van een naam al bekt het wel lekker. Tijd voor een compilatie van Zoetjes?
dit is wat ik zo 1-2-3 vind
Delev struck twice in quick succession in the first 20 minutes, pouncing on sloppy defending by De Ligt, who at 17 became the youngest Holland player since 1931. De Ligt, who has started in only two league games for his club Ajax, could not have made a worse international debut as he misjudged Simeon Slavchev’s long pass, allowing Delev to poke the ball beyond keeper Jeroen Zoet after five minutes.

Delev then punished yet more hesitant defending by De Ligt with a thunderous shot from 18 metres midway through the first half. He gave Zoet no chance after De Ligt’s clearance found the head of Georgi Kostadinov, who turned provider.
dus uhm, ik mis even je punt.

• Snowdog
Trouwens, als PSV-supporter richt ik me hier vooral op PSV-spelers, maar vraag me af of hier wat inzit. Had het idee dat de Jong in zn 1e seizoen beter speelde dan daarna. Datzelfde gold eigenlijk ook voor Guardado en Moreno. Vraag me af of het niveau van buitenlanse spelers gewoon daalt nadat ze in de eredivisie spelen. Heb daarom ook een beetje de vrees (nouja, kan me er persoonlijk niet druk om maken) dat ook Tadic en in mindere mate Blind na een jaartje ook weer niks bijzonders meer zijn. Maja, dunno of deze theorie ook echt waarheid is.

• Fleximex
[...]

Het was imo nog steeds in de eerste plaats een fout van De Ligt.
Maar mooi dat de BBC jouw mening deelt :p

• LZ86
Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:51:
Trouwens, als PSV-supporter richt ik me hier vooral op PSV-spelers, maar vraag me af of hier wat inzit. Had het idee dat de Jong in zn 1e seizoen beter speelde dan daarna. Datzelfde gold eigenlijk ook voor Guardado en Moreno. Vraag me af of het niveau van buitenlanse spelers gewoon daalt nadat ze in de eredivisie spelen. Heb daarom ook een beetje de vrees (nouja, kan me er persoonlijk niet druk om maken) dat ook Tadic en in mindere mate Blind na een jaartje ook weer niks bijzonders meer zijn. Maja, dunno of deze theorie ook echt waarheid is.
Maak je daar maar geen zorgen om. Blind is nu ook al niks bijzonders meer :P
De Jong was in zijn 1e PSV seizoen inderdaad goed. Maarja, toen liepen er ook betere spelers rond. Een Wijnaldum, Willems en Depay in topvorm. Toen kreeg ie én goede aanvoer én waren er meerdere rete gevaarlijke spelers om m heen.

Lol 1-1, hier kon Zoet echt niks aan doen :+

• Snowdog
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:54:
[...]

Maak je daar maar geen zorgen om. Blind is nu ook al niks bijzonders meer :P
De Jong was in zijn 1e PSV seizoen inderdaad goed. Maarja, toen liepen er ook betere spelers rond. Een Wijnaldum, Willems en Depay in topvorm. Toen kreeg ie én goede aanvoer én waren er meerdere rete gevaarlijke spelers om m heen.

Lol 1-1, hier kon Zoet echt niks aan doen :+
Maja , het was niet alleen de Jong, maar ook andere spelers worden steeds slechter of zo lijkt het iig. Vond Guardado op het eind ook niet echt meer zo geweldig, maja was sowieso wel een lastig seizoen toen en ja 1-1 :( iig mooi dat van crooij m maakt :P komt wel weer goed....

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:46:
[...]

dit is wat ik zo 1-2-3 vind

[...]

dus uhm, ik mis even je punt.
Het gaat om een video analyse na de wedstrijd ;).

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Snowdog schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:55:
[...]

Maja , het was niet alleen de Jong, maar ook andere spelers worden steeds slechter of zo lijkt het iig. Vond Guardado op het eind ook niet echt meer zo geweldig, maja was sowieso wel een lastig seizoen toen en ja 1-1 :( iig mooi dat van crooij m maakt :P komt wel weer goed....
vergeet niet de gemiste pen. anders was het al 2-1 :D

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Napo
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:56:
[...]

Het zou ontzettend helpen als je de link zou plaatsen zodat de rest daar ook kennis van kan nemen ;)

• Snowdog
Die commentator helpt ook niet mee, eerst het kunstgras de schuld geven, dan oh nee... hij deed t gewoon fout... Echt wat een fkn onzin... Zo krijg je wel een anti-kunstgras-lobby ja...

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:56:
[...]
Blijft helaas een mening. ;)
Ik denk dat we weer uit elkaar groeien! :')

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:59:
[...]

Blijft helaas een mening. ;)
Ik denk dat we weer uit elkaar groeien! :')
Hahaha nee jonge. Let op: Ajax!

Zijn we weer één? ^) *;

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:04:
[...]Hahaha nee jonge. Let op: Ajax!

Zijn we weer één? ^) *;
:(:)

PEC wordt langzaam aan beter en beter, nu is het wachten tot PSV scoort. :9

[ Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-08-2018 22:09 ]

• Martinusz
89ste minuut let maar op, dwingen ze gewoon af.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die 2:1 mag wel vallen inmiddels...

• LZ86
Laatste minuut 1-2

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Waarom is dat geen geel (+rood) voor Dumfries??

• LZ86
Typhone schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:18:
Waarom is dat geen geel (+rood) voor Dumfries??
Dat had inderdaad best de 2e geel mogen zijn. Pec word genaaid.

@Snowdog
Zag je die bal van Zoet? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 25-08-2018 22:20 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Lucky Ajax! Oh nee wacht ...

Slim van Mark van Marwijk, meteen zo snel mogelijk (Bert had geen bereik) wisselen. _/-\o_

[ Voor 115% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-08-2018 22:23 ]

• LZ86
Cocu staat ook weer achter. Die is voor de kerst weer thuis als ie zo doorgaat :)

Verwijderd

PSV speelt een zeer zwakke 2e helft zeg!

• LZ86
Nogal ja. Wat zat er in de thee..... Wat een verschil met de 1e helft zeg.
Maar bijna de 89e minuut. Waar blijft de goal

[ Voor 24% gewijzigd door LZ86 op 25-08-2018 22:32 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:31:
Nogal ja. Wat zat er in de thee..... Wat een verschil met de 1e helft zeg.
Maar bijna de 89e minuut. Waar blijft de goal
Rustig maar nog 3 min. ;)

• Ankona
Echt PSV

alles kan off-topic

• LZ86
Lol, zoals voorspeld ;)

Dat PSV heeft me toch een partij mazzel

[ Voor 91% gewijzigd door LZ86 op 25-08-2018 22:39 ]

Verwijderd

Lol, het is ech lucky PSV geworden zeg!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:47

Quad

Doof

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Napo
  • Niet online
Zo kom je hier - waar je echt geeneens een punt verdient - ontzettend goed weg.

• Martinusz
Martinusz schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:10:
89ste minuut let maar op, dwingen ze gewoon af.
Nou iets later dan, maar zoals verwacht :)

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:55
Napo schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:39:
Zo kom je hier - waar je echt geeneens een punt verdient - ontzettend goed weg.
Tweede jaar achtereen, echt lelijk dit.

XXXVI

• Vos

Vos

AFCA

Echt he... Ongekend

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het is maar goed dat ik dit seizoen geen enkele verwachting heb van Feyenoord, anders zou dit me irriteren :p

Lelijk voetbal wint vanavond weer.

• Snowdog
Damn... ik wilde nog gaan posten was dikverdiend puntverlies... Maar wat een enorm geluk... Maja is weer gelijk dan met VVV - Ajax I guess....

• Fleximex
De Jong kan het wel. Alleen wel met voorzetten en niet 1 op 1 kansen met de keeper ;)
Pagina: 1 ... 55 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.