[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 211 Laatste
Acties:
  • 319.651 views

Onderwerpen

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-01 21:03
Han schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:33:
Ik kan me zo maar voorstellen dat toen Amrabat werd gehaald er een bepaald plan was met hem en dat er wederzijdse verwachtingen zijn uitgesproken. Ik ben benieuwd wat het plan exact was met hem, voor welke positie had Feyenoord hem in gedachte? Dat hij in zijn eerste jaar El Ahmadi en Vilhena voor hem moest dulden heeft hij prima geaccepteerd, maar dat Amrabat problemen heeft met het terughalen van Clasie na het vertrek van El Ahmadi kan ik mij prima voorstellen. Wat heeft Amrabat op zijn 21e dan nog te zoeken bij Feyenoord als je zelfs iemand als Clasie nog voor je moet dulden? Dan sta je overduidelijk op het tweede plan en moet je inderdaad gewoon weggaan, je moet spelen op die leeftijd.
Amrabat was in principe de 2e keus op 3 posities, plus dat hij er in kwam als een wedstrijd extra verdedigende power vereiste. Vergis je niet hoeveel wedstrijden hij gespeeld heeft. Hij heeft totdat hij zn breuk probeerde te forceren alle Europese en bekerwedstrijden gespeeld, plus 21 in de competitie. Dan kan je toch moeilijk zeggen dat je geen kans krijgt? Dat hij geen onomstreden basisspeler is komt ook gewoon omdat hij te weinig liet zien.

Wat verwacht je nog meer van een plan? Bij een topclub heb je nou eenmaal concurrentie en als je je kansen laat liggen dan krijgt een ander de kans. Uiteindelijk moet je het zelf waarmaken en je kansen grijpen. Dat deed hij niet en hij kon geen geduld en begrip opbrengen voor zijn huidige situatie. Zn oudere broer slaagde er wel telkens in om zich terug in het elftal te knokken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:27
Speelt Ayoub trouwens al wat wedstrijden in Feyenoord of?
Was bij Utrecht toch wel de spil van het elftal zo'n beetje.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Verwijderd

JST94 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:22:
Zo, Amrabat definitief weg bij Feyenoord. Gelukkig nog wat centen voor kunnen vangen.. Wat een speler zeg. In je eerste seizoen bij Feyenoord al maanden klagen over je rol en aangeven dat je persee wilt vertrekken. Wat had hij verwacht? Een heel seizoen basis staan bij Feyenoord en even Vilhena of El Ahmadi uit de basis spelen?
Amrabat heeft niets bijgedragen aan de titel van Feyenoord, aan de kwalificatie van Marokko voor het WK of de titel van Club Brugge.

Heeft in interviews na zijn overgang naar Club Brugge nu ook aangegeven dat dat zijn belangrijkste drijfveer was, spelen in de CL.

Is aldus hard op weg zijn oudere broer achterna te gaan.

Verwijderd

Hackus schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:50:
[...]

Net wakker :P

Eredivisie speelronde 3
24.08. 20:00 ADO Den Haag v Fortuna Sittard

25.08. 18:30 Ajax v FC Emmen
25.08. 18:30 De Graafschap v FC Groningen
25.08. 20:45 NAC v Excelsior
25.08. 20:45 PEC Zwolle v PSV

26.08. 12:15 Willem II v Heracles
26.08. 14:30 sc Heerenveen v Feyenoord
26.08. 14:30 FC Utrecht v VVV-Venlo
26.08. 16:45 AZ v Vitesse
Voorzie een opmars van Feyenoord :Y :w

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:28
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:29:
[...]

Amrabat heeft niets bijgedragen aan de titel van Feyenoord, aan de kwalificatie van Marokko voor het WK of de titel van Club Brugge.

Heeft in interviews na zijn overgang naar Club Brugge nu ook aangegeven dat dat zijn belangrijkste drijfveer was, spelen in de CL.

Is aldus hard op weg zijn oudere broer achterna te gaan.
Ten tijde van de titel van Feyenoord zat hij toch ook nog bij Utrecht? 8)7

Ambitie om CL te spelen is op zich niets mis mee. Het lijkt alleen wel tekenend dat hij niet voor zijn kans wil vechten bij Feyenoord.
Anderzijds: Bij Brugge speelt hij CL en om de titel. Dus zo'n gekke overgang is het niet, de manier van weggaan alleen wel. Eerst zeggen dat je weg wilt, en dan komt Brugge. Als het andersom was had niemand het hem echt kunnen verwijten.

[ Voor 46% gewijzigd door KingKoning op 24-08-2018 13:17 ]

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Han schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:33:
[...]

Ik kan me zo maar voorstellen dat toen Amrabat werd gehaald er een bepaald plan was met hem en dat er wederzijdse verwachtingen zijn uitgesproken. Ik ben benieuwd wat het plan exact was met hem, voor welke positie had Feyenoord hem in gedachte? Dat hij in zijn eerste jaar El Ahmadi en Vilhena voor hem moest dulden heeft hij prima geaccepteerd, maar dat Amrabat problemen heeft met het terughalen van Clasie na het vertrek van El Ahmadi kan ik mij prima voorstellen. Wat heeft Amrabat op zijn 21e dan nog te zoeken bij Feyenoord als je zelfs iemand als Clasie nog voor je moet dulden? Dan sta je overduidelijk op het tweede plan en moet je inderdaad gewoon weggaan, je moet spelen op die leeftijd.
Amrabat heeft aardig wat gespeeld afgelopen jaar. Van Geel gaf aan dat Amrabat al maanden liep te klagen over zijn rol in het elftal. Volgens mij snapt Amrabat simpelweg niet wat spelen bij een topclub betekent, dat hij na een seizoen weg wilt zegt mijn inziens genoeg over Amrabat, namelijk dat hij niet geschikt is. Gelukkig kan Feyenoord zijn vertrek makkelijk opvangen door een jeugdspeler als Burger door te schuiven.
Martinusz schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:25:
Speelt Ayoub trouwens al wat wedstrijden in Feyenoord of?
Was bij Utrecht toch wel de spil van het elftal zo'n beetje.
Ayoub had laatst zijn rentree gemaakt. Heeft een tijdje een blessure gehad en maakt nu weer minuten. Zag er vorige week tegen Excelsior goed uit toen hij er in kwam, al was dat al wel ergens in de tweede helft tegen een vermoeid Excelsior. Niet te vroeg gaan juichen dus.
KingKoning schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:16:
[...]

Ambitie om CL te spelen is op zich niets mis mee. Het lijkt alleen wel tekenend dat hij niet voor zijn kans wil vechten bij Feyenoord.
Anderzijds: Bij Brugge speelt hij CL en om de titel. Dus zo'n gekke overgang is het niet, de manier van weggaan alleen wel. Eerst zeggen dat je weg wilt, en dan komt Brugge. Als het andersom was had niemand het hem echt kunnen verwijten.
Ja, toen Feyenoord de titel wist te halen zat hij nog bij Utrecht. Ik snap dat Amrabat weg wilt omdat hij wilt spelen. Maar dan vraag ik mij uberhaupt af waarom hij Feyenoord verkoos boven Utrecht. Had dan lekker een grote jongen geworden bij Utrecht ipv direct te verkassen.

Ik ben er in ieder geval niet rouwig om dat hij weg is, spelers met dergelijke mentaliteit vind ik nog nodig in een elftal. Dan zie ik veel liever dat Feyenoord een jeugdspeler de kans gaat geven, wat ze gelukkig ook gaan doen.

Verwijderd

KingKoning schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:16:
[...]

Is toch precies wat ik schrijf?

Hij wil de mooiste toernooien spelen zonder iets aan de kwalificaties daarvoor te hebben bijgedragen.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:03:
[...]

van Weert ging wel bijna naar Sporting :P .
En nu gaat ie naar de bank bij Groningen en mag ie weg.
Zou Cassierra dan toch veel indruk gemaakt hebben op de training? ;)

Verwijderd

toolkist schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:05:
[...]

En nu gaat ie naar de bank bij Groningen en mag ie weg.
Zou Cassierra dan toch veel indruk gemaakt hebben op de training? ;)
Is dat zo?

Ik schat hem wel hoger in dan van Weert :P

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:09:
[...]

Is dat zo?

Ik schat hem wel hoger in dan van Weert :P
Volgens VI wel

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:12
Zou v Geel nu nog iemand halen waar ze bij Feyenoord wel iets aan hebben?

Creatieve aanvaller?

Misschien Maher proberen?

[ Voor 26% gewijzigd door Deadsy op 24-08-2018 14:47 ]

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Deadsy schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:46:
Zou v Geel nu nog iemand halen waar ze bij Feyenoord wel iets aan hebben?

Creatieve aanvaller?

Misschien Maher proberen?
Kerk misschien? Een van de weinige spelers van Utrecht die nog niet verkocht zijn. Een type aanvaller dat Feyenoord mist, een die zelf diepte kan maken. Geen idee alleen of Utrecht zijn top is of dat er meer in kan zitten.

(Creatief vind ik zo'n loos begrip. Creatieve spelers zijn vaak technische spelers. Feyenoord heeft juist behoefte aan snelle fysieke moderne aanvallers die door het middenveld gelanceerd worden ipv dat trage combineren tegen een geparkeerde bus )

alles kan off-topic

• Deadsy
Ankona schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:53:
[...]

Kerk misschien? Een van de weinige spelers van Utrecht die nog niet verkocht zijn. Een type aanvaller dat Feyenoord mist, een die zelf diepte kan maken. Geen idee alleen of Utrecht zijn top is of dat er meer in kan zitten.

(Creatief vind ik zo'n loos begrip. Creatieve spelers zijn vaak technische spelers. Feyenoord heeft juist behoefte aan snelle fysieke moderne aanvallers die door het middenveld gelanceerd worden ipv dat trage combineren tegen een geparkeerde bus )
Denk dat ze beide wel zouden kunnen gebruiken. Creativiteit en snelheid.
Denk dat Kerk wel eens duur zou kunnen worden zo vlak voor het sluiten van de markt.

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-01 15:07
apis29 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 23:12:
Dat is wat er met een VAR was gebeurd en dan gaan die romantische ideeën niet op ;) (niet dat ik het daarmee oneens ben ... als het zo uitkomt, net zoals dat voor iedereen geldt. Als het '010' was geweest dan was een mm nog teveel zeker :Y) ). In de praktijk gaat dat voordeel van de twijfel geven in 9 van de 10 gevallen ook niet op overigens hoewel dat wel zou moeten ...

[...]

Die zwarte lijn is letterlijk één frame later :+ (sterke grensrechter met zo'n reactievermogen). Vlgns mij is de rest hier nog dronken maar je mag best zelf een lijn langs de lijnen in het gras trekken en gewoon horizontaal opzij slepen ;)
Groene leek mij zelf ook wat raar maar is gewoon de lijn van het gras rechts (en mocht ie 1mm afwijken dan is het nog steeds buitenspel) en om het nog makkelijker te maken vergelijk je hem met de achterlijn ...
Zwarte lijn is dezelfde als de oranje overigens alleen dan ter hoogte van de verdediger (en één frame later); oranje en groene zijn ter hoogte van het scorende lichaamsdeel van Tadic.
(* en zoals gezegd is hij bij de echte lijn in het juiste perspectief meer buitenspel dan bij deze lijn, dus tussen de oranje en de groene lijn in, maar uiteraard dichterbij de oranje. Zo nog even helemaal goed doen dan).
1 frame kan een wereld van verschil maken, je ziet de hele bal niet eens op dit frame. Dus die zit al achter 1 van de spelers. Wat dat betreft zegt deze foto niet heel veel. Overigens dacht ik zelf ook aan buitenspel toen deze goal werd gemaakt.

We mogen natuurlijk zeker niet klagen over de eerste helft, de tweede helft was er echter wel genoeg te klagen. Wat dat betreft is 3-1 wel een terechte uitslag denk ik.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:28
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:44:
[...]

Is toch precies wat ik schrijf?

Hij wil de mooiste toernooien spelen zonder iets aan de kwalificaties daarvoor te hebben bijgedragen.
ah ok. Ik interpreteerde hem anders, alsof hij er wel bij was, maar niks had bijgedragen.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heeft Feyenoord niet gewoon behoefte aan iemand die de ballen in het net schiet. Een Litmanen die altijd op de goede plek staat?

Het spel ziet er niet uit, maar tot nu toe zijn elke wedstrijd genoeg kansen gecreëerd om te winnen. Ballen op paal, lat, voor open doel over.

Hopelijk krijgt onze Deense vriend het weer op zijn heupen.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:11:
Heeft Feyenoord niet gewoon behoefte aan iemand die de ballen in het net schiet. Een Litmanen die altijd op de goede plek staat?
Of een vechter die ook hard werkt zoals b.v. Kuijt, Davids of (iets minder goede voetballer) Lurling.
Past meer bij Feyenoord volgens mij.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:48
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:47:
[...]

Of een vechter die ook hard werkt zoals b.v. Kuijt, Davids of (iets minder goede voetballer) Lurling.
Zoeken niet meer een aanjager dan, iemand die niet voorop in de stijd gaat maar ook de rest van het team daarin mee laat gaan?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• toolkist
  • Niet online
[...]

Het zou me niks verbazen als ze zich onlangs bij Vitesse gemeld hebben voor Linssen. Er was pas geleden een bericht dat er zich enkele clubs gemeld hadden maar dat Vitesse weigerde mee te werken.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:04

Qu3st

Is jullie Deense vriend alweer fit?

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Fleximex schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:07:
Dat maakt het dan toch extra lekker. Drie goals waar het mee zit. Juist in Europa, waar het Nederlandse clubs vaker tegen dan mee zit.
Zoals hierboven al vermeld, dat dwing je af. Net als Feyenoord enkele seizoenen geleden toen ze schijnbaar veel strafschoppen meekregen in de Kuip. Tja, als je niet in het strafschopgebied komt zul je natuurlijk geen penalty's meekrijgen. Al weet je het met sommige scheidsrechter nooit. :+

• Han
  • Niet online

Han

Je kan als team niet afhankelijk zijn van één speler, dan ben je we heel erg kwetsbaar. Uiteraard moet je een scorende spits hebben maar als je middenveld te zwak is, creativiteit mist en je verdediging te statisch dan is de kans dat je er één meer tegen krijgt dan jouw scorende spits kan maken erg groot.

Feyenoord moet op elke linie nog gaan versterken de aankomende week, anders vrees ik wederom een weggegooid seizoen. Die beker is leuk maar er zal meer nodig zijn. Het gat met PSV en Ajax gaat alleen maar groter worden.

En ik zit persoonlijk niet te wachten op een competitie met slechts twee (veel) te sterke teams en een te brede subtop die Europees te zwak is.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

TOP Oss speelt lekker, kijken jullie niet ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• mavaros
  • Laatst online: 16:57
Hackus schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:12:
Waarom? Hier zijn we voor FCE. <+:)

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Hackus schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:12:
Mag ook wel, die hebben een begroting waarmee ze teams als Feyenoord kunnen verslaan.

alles kan off-topic

• mavaros
  • Laatst online: 16:57
Han schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:30:
[...]

Je kan als team niet afhankelijk zijn van één speler, dan ben je we heel erg kwetsbaar. Uiteraard moet je een scorende spits hebben maar als je middenveld te zwak is, creativiteit mist en je verdediging te statisch dan is de kans dat je er één meer tegen krijgt dan jouw scorende spits kan maken erg groot.

Feyenoord moet op elke linie nog gaan versterken de aankomende week, anders vrees ik wederom een weggegooid seizoen. Die beker is leuk maar er zal meer nodig zijn. Het gat met PSV en Ajax gaat alleen maar groter worden.

En ik zit persoonlijk niet te wachten op een competitie met slechts twee (veel) te sterke teams en een te brede subtop die Europees te zwak is.
Je kan weldegelijk op 1 speler vertrouwen als club. Neem een Cruijff, Maradonna, de huidige Ronaldo of de legendarische Romario maar als voorbeeld. Allen bepalende spelers die de wedstrijd beslisten op een cruciaal moment in de geschiedenis van een club. Het kan gewoon, maar het blijft een soort Russisch roulette. Maar het kan, soms.

Feyenoord doet niet meer mee. Daar helpen versterkingen allang niet meer. Feyenoord moet gaan uitgummen, en opnieuw gaan proberen. Geen woorden, maar daden, aldus hun motto.

Ajax en PSV zijn onze hoop in bange dagen. Daar moeten we het anno 2018 mee doen.

Eigenlijk best triest. Hup Ajax en voorlopig ook PSV.

• toolkist
  • Niet online
Twente werd lekker gematst door Polleke van Boekel.. in de 1e helft Helmond geen penalty geven voor aangeschoten hands, in de 2e helft krijgt Twente em natuurlijk wel

• Han
  • Niet online

Han

mavaros schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:40:
Je kan weldegelijk op 1 speler vertrouwen als club. Neem een Cruijff, Maradonna, de huidige Ronaldo of de legendarische Romario maar als voorbeeld.
Euhhhh... zullen we het anders in het perspectief houden? We hebben het over Feyenoord en de eredivisie, dus dergelijke spelers of voorbeelden aandragen slaat als een tang op een varken. Sowieso doe je in jouw voorbeeld de overige teamspelers tekort. Neem jouw voorbeeld Messi en kijk wat hij in zijn nationale elftal presteert. Een spelers kan nooit de potten breken voor een constante prestatie.
Allen bepalende spelers die de wedstrijd beslisten op een cruciaal moment in de geschiedenis van een club. Het kan gewoon, maar het blijft een soort Russisch roulette. Maar het kan, soms.
Heel soms ja, en kan zeker 5 á 9 punten schelen op een seizoen met de spelers die jij aandraagt. Maar dat gaat hier niet op en het gat wordt alleen maar groter. En als Jorgensen zo’n speler was dan was hij na het EK allang weggekocht.
Feyenoord doet niet meer mee. Daar helpen versterkingen allang niet meer. Feyenoord moet gaan uitgummen, en opnieuw gaan proberen. Geen woorden, maar daden, aldus hun motto.
Hoe dan? Waarmee dan? Ze hebben een kleine 30 miljoen aan spelers gehaald in de afgelopen seizoenen en dat bedrag is bijna compleet verdampt. Ze zijn er niet sterker op geworden, geen kwaliteitsgroei gemaakt.

Als Feyenoord doorgaat met die bubbel die Feyenoord City heet dan gaat het financieel compleet naar de filistijnen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:14
[...]

Nee. Van die mythe moet Feyenoord juist af. Feyenoord heeft goede voetballers nodig. En Kuijt was gewoon een goede voetballer met functionele techniek. Davids had een fantastische techniek.
toolkist schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:07:
[...]

Het zou me niks verbazen als ze zich onlangs bij Vitesse gemeld hebben voor Linssen. Er was pas geleden een bericht dat er zich enkele clubs gemeld hadden maar dat Vitesse weigerde mee te werken.
Weggegooid geld in mijn ogen. Die gast is al eind twintig. Feyenoord moet spelers halen die nog kunnen groeien en doorverkoopbaar zijn.

En Feyenoord moet allereerst eens nadenken over het type speler dat men haalt. Larsson en Amrabat worden nu als miskopen bestempeld maar die kunnen het voetbal echt niet plots verleerd zijn.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:13
toolkist schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:22:
Twente werd lekker gematst door Polleke van Boekel.. in de 1e helft Helmond geen penalty geven voor aangeschoten hands, in de 2e helft krijgt Twente em natuurlijk wel
2e week op rij dat ze wel heel erg goed wegkomen. Dat gaat niet het hele seizoen goed. Die worden hopelijk geen kampioen. Laat ze maar lekker rotten in de keukens
Han schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:48:
[...]
Hoe dan? Waarmee dan? Ze hebben een kleine 30 miljoen aan spelers gehaald in de afgelopen seizoenen en dat bedrag is bijna compleet verdampt. Ze zijn er niet sterker op geworden, geen kwaliteitsgroei gemaakt.

Als Feyenoord doorgaat met die bubbel die Feyenoord City heet dan gaat het financieel compleet naar de filistijnen.
Eens. Alhoewel ik best begrijp dat ze een groot deel van het verdiende geld in het afkopen van schulden en het realiseren van een nieuw Varkenoord hebben gestoken (het oude pleurde van elllende bijna in elkaar)
Moet bij een voetbalclub ook een aanzienlijk deel van t geld op het veld staan. En daar zijn ze absoluut niet in geslaagd.In principe heb je wel een paar juweeltjes ( ook vanuit de jeugd als die eindelijk een keer de kans gaan krijgen in de ED te groeien), dan denk ik aan Haps, Vilhena, Berghuis (Larsson als ie een keer in de Heerenveen vorm raakt) die prima te verkopen gaan zijn. En dan nog een Jorgensen die echt wel winst gaat opleveren, Ayoub die nog best stappen kan maken en kan groeien en een Sinisterra die tnt een goede indruk maakt. Maarja, de spelers die je moet verkopen voor winst en om uberhaupt iets te kunnen doen op de markt rebelleren, laat je gratis vertrekken of met verlies na 1 jaar.

Feyenoord moet de bezem erdoorheen halen en opnieuw beginnen.

[ Voor 61% gewijzigd door LZ86 op 25-08-2018 10:57 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:00
Wat zijn de verwachtingen voor vanavond?
Ik hoop dat PEC zich kan herpakken en het PSV moeilijk kan maken (lees: punten afsnoepen) > 1-1.
Van Ajax verwacht ik deze keer wél een degelijke overwinning > 6-0.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• LZ86
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:01:
Ik hoop dat PEC zich kan herpakken en het PSV moeilijk kan maken (lees: punten afsnoepen) > 1-1.
Denk niet dat dit zwakke PEC iets tegen PSV kan beginnen.

• Superkiwi
Ik denk het eerlijk gezegd ook niet, maar de bal is rond hé.
Dat Heracles of VVV iets tegen dit Ajax konden beginnen had ik ook niet verwacht maar de bal kan raar rollen.
En als PSV niet scoort winnen ze niet, de wedstrijd duurt immers maar 2 keer de helft
Zo, weer genoeg Cruijffiaanse wijsheden voor vandaag ;)

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:04

Qu3st

Verwacht ook een grote score bij Ajax, maar of het echt gaat gebeuren? Denk het niet. PSV pakt gewoon in de 89e minuut weer de 3-punten mee.

• LZ86
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:59:
Ik denk het eerlijk gezegd ook niet, maar de bal is rond hé.
Dat Heracles of VVV iets tegen dit Ajax konden beginnen had ik ook niet verwacht maar de bal kan raar rollen.
En als PSV niet scoort winnen ze niet, de wedstrijd duurt immers maar 2 keer de helft
Zo, weer genoeg Cruijffiaanse wijsheden voor vandaag ;)
Gek genoeg had ik Heracles niet kansloos ingeschat op voorhand, gezien vorig seizoen. VVV absoluut onverwacht. Tegen Emmen moet het eigenlijk gewoon een monsteruitslag worden.

PEC is uitermate slecht begonnen en maken een erg zwakke indruk. De trend van de afgelopen 8 maanden zullen we maar zeggen.Die gaan om de onderste plekken meedoen. Die beginnen niets tegen PSV

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:36

St@m

@ Your Service

PEC gaat gewoon spelen om plek 8-12, er zijn goede versterkingen gedaan en er komen er nog een aantal bij. Dat er in de eerste 7 wedstrijden weinig punten gepakt gaan worden heeft menig PEC supporter al lang gezien. Vanavond wordt ook niets. Gewoon een simpele overwinning voor PSV verwacht ik. Eind van het seizoen gewoon 40~49 puntjes. Heb je weer een prima seizoen gedraaid.

Snap niet dat er ieder seizoen weer mensen zijn die een club al weer afschrijven na 2 wedstrijden :D

[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 25-08-2018 14:01 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• LZ86
St@m schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:59:
PEC gaat gewoon spelen om plek 8-12, er zijn goede versterkingen gedaan en er komen er nog een aantal bij. Dat er in de eerste 7 wedstrijden weinig punten gepakt gaan worden heeft menig PEC supporter al lang gezien. Vanavond wordt ook niets. Gewoon een simpele overwinning voor PSV verwacht ik. Eind van het seizoen gewoon 40~49 puntjes. Heb je weer een prima seizoen gedraaid.

Snap niet dat er ieder seizoen weer mensen zijn die een club al weer afschrijven na 2 wedstrijden :D
PEC presteert al 8 maanden waardeloos. Hoe was het ook alweer? Slechts 2 overwinningen tot nu toe dit jaar?

• Bossie
  • Laatst online: 16:48
Ik verwacht dat Ajax heel snel uitloopt naar 2/3-0 en vervolgens de krachten gaat sparen.
Uiteindelijk zal Emmen daardoor nog een goaltje meepikken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• St@m

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:07:
[...]

PEC presteert al 8 maanden waardeloos. Hoe was het ook alweer? Slechts 2 overwinningen tot nu toe dit jaar?
Ja dus? Seizoen is 2 weken oud.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:41:
[...]

Nee. Van die mythe moet Feyenoord juist af. Feyenoord heeft goede voetballers nodig. En Kuijt was gewoon een goede voetballer met functionele techniek. Davids had een fantastische techniek.

[...]

Weggegooid geld in mijn ogen. Die gast is al eind twintig. Feyenoord moet spelers halen die nog kunnen groeien en doorverkoopbaar zijn.

En Feyenoord moet allereerst eens nadenken over het type speler dat men haalt. Larsson en Amrabat worden nu als miskopen bestempeld maar die kunnen het voetbal echt niet plots verleerd zijn.
Ik zou nu toch echt de nadruk leggen op spelers die direct iets toevoegen, talenten zijn er genoeg volgens jullie. Is zo'n Ramselaar bv niks voor Feyenoord? Linssen zou ik zelf ook niet halen, die heeft niet het niveau voor Feyenoord.

• LZ86
St@m schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:15:
[...]

Ja dus? Seizoen is 2 weken oud.
Zit tnt nog geen verbetering in, ondanks voorbereiding en aankopen. Zwolle oogt zwakker dan voorgaande jaren. Ben benieuwd of er inderdaad rek in zit.

@ Hierboven. Ramselaar zou ik wel zien zitten ja, dan kan Toornstra lekker banken.

[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 25-08-2018 14:34 ]

• Deadsy
toolkist schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:28:
[...]

Ik zou nu toch echt de nadruk leggen op spelers die direct iets toevoegen, talenten zijn er genoeg volgens jullie. Is zo'n Ramselaar bv niks voor Feyenoord? Linssen zou ik zelf ook niet halen, die heeft niet het niveau voor Feyenoord.
En Feyenoord heeft al genoeg spelers die niet het niveau hebben voor Feyenoord.

Denk dat voor een ramselaar de transfer prijs een probleem zal zijn.

• St@m

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:34:
[...]

Zit tnt nog geen verbetering in, ondanks voorbereiding en aankopen. Zwolle oogt zwakker dan voorgaande jaren. Ben benieuwd of er inderdaad rek in zit.

@ Hierboven. Ramselaar zou ik wel zien zitten ja, dan kan Toornstra lekker banken.
Nogmaals, ja dus?
Heerenveen en Utrecht, kun je allebei verliezen. We zijn twee wedstrijden onderweg en jij hebt je conclusies al getrokken. Als ik op basis van vorige seizoenen conclusies moet trekken kan ik er ook wel één trekken :D

• D-e-n
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:41:
[...]

Feyenoord moet de bezem erdoorheen halen en opnieuw beginnen.
Wat bedoel je daarmee? Wat mij betreft moet de leiding eruit. Feyenoord is veel te conservatief, in coaching vanaf de bank en vanuit het management.

En laten we niet gaan doen of 90% van de selectie weg moet. Dezelfde namen zag iedereen bij het begin van vorig seizoen namelijk nog helemaal zitten. En ook bij PSV lopen er spelers rond die zich ook optrekken aan het niveau van de beteren. Het is vooral duidelijk dat de balans niet klopt en dat er niet wordt nagedacht of spelers wel iets toevoegen aan de spelers die er al zijn.

Het gedoe met Amrabat in combinatie met al die andere verdedigende middenvelders is wat dat betreft tekenend. En het is niet dat wij als buitenstaanders dat nu pas achteraf roepen. Ikzelf roep het nu al twee jaar. Dus dan heb ik weinig hoop dat zowel v Geel als Gio nog iets gaan bijleren.

• LZ86
D-e-n schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:32:
[...]

Wat bedoel je daarmee? Wat mij betreft moet de leiding eruit. Feyenoord is veel te conservatief, in coaching vanaf de bank en vanuit het management.

En laten we niet gaan doen of 90% van de selectie weg moet. Dezelfde namen zag iedereen bij het begin van vorig seizoen namelijk nog helemaal zitten. En ook bij PSV lopen er spelers rond die zich ook optrekken aan het niveau van de beteren. Het is vooral duidelijk dat de balans niet klopt en dat er niet wordt nagedacht of spelers wel iets toevoegen aan de spelers die er al zijn.

Het gedoe met Amrabat in combinatie met al die andere verdedigende middenvelders is wat dat betreft tekenend. En het is niet dat wij als buitenstaanders dat nu pas achteraf roepen. Ikzelf roep het nu al twee jaar. Dus dan heb ik weinig hoop dat zowel v Geel als Gio nog iets gaan bijleren.
Leiding eruit inderdaad. Van failliet naar 3e begroting van NL is knap. Maar de club gaat nu alleen maar achteruit. Leuk dat nieuwe trainingscomplex, had je wellicht een goede speler voor kunnen halen op de RB positie, of de positie van Toornstra.

Nogmaals, ik heb een dubbel gevoel. Aan de ene kant snap ik prima dat je van je schulden afwilt en je complexen en stadion wil vernieuwen. Aan de andere kant zou ik nu eindelijk een keer topsport mentaliteit zien in Zuid.

• D-e-n
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:35:
[...]
Aan de andere kant zou ik nu eindelijk een keer topsport mentaliteit zien in Zuid.
Maar die zit hem dus niet alleen in geld. Bij AZ zijn ze vernieuwender bezig dan wij zo lijkt het.

• LZ86
D-e-n schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:38:
[...]

Maar die zit hem dus niet alleen in geld. Bij AZ zijn ze vernieuwender bezig dan wij zo lijkt het.
Die hebben al wat jaar de beste jeugdopleiding titel van ons overgenomen inderdaad. Alhoewel de onder 19 het wel erg goed doet. Zitten echt een paar pareltjes in. Hopen dat die het ook waarmaken in het 1e

Enige waar ze het in Zuid nog goed in doen is het gras.

[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 25-08-2018 15:43 ]

• D-e-n
@Leon Zwiers
Onder 19: hoe oud zijn die? Die moeten dan snel minuten gaan maken, of bij Feyenoord of bij een andere club

• LZ86
D-e-n schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:47:
@Leon Zwiers
Onder 19: hoe oud zijn die? Die moeten dan snel minuten gaan maken, of bij Feyenoord of bij een andere club
Burger, Kokcu, Geertruida, de Mooij, el Boutachatoui, Summerville en nog een stel. In die onder 19 is op de spits na wel alles 1e elftal materiaal. Hopen dat ze alles weten te houden. Ploeg van Kuyt.

Ze zijn een jaartje of 18-19. Als je ooit een seizoen wil benutten om de jeugd in te passen is het dit seizoen wel

[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 25-08-2018 15:50 ]

• D-e-n
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:48:
[...]

Ze zijn een jaartje of 18-19. Als je ooit een seizoen wil benutten om de jeugd in te passen is het dit seizoen wel
Dat is wel de leeftijd om te kijken of ze in elk geval in de groep aan kunnen haken. Ik snap dat gedraal met jeugdspelers ook nooit. Een kind kan toch bedenken dat jaren in het tweede je ontwikkeling stopt? Die jongen die laatst inviel voor Larsson die viel twee jaar daarvoor ook al in. Dat wordt nu toch nooit meer wat? En waar is die Toure nu?

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:42:
[...]

Die hebben al wat jaar de beste jeugdopleiding titel van ons overgenomen inderdaad. Alhoewel de onder 19 het wel erg goed doet. Zitten echt een paar pareltjes in. Hopen dat die het ook waarmaken in het 1e

Enige waar ze het in Zuid nog goed in doen is het gras.
Je had de O19 van Feyenoord kunnen zien winnen tegen die van PSV voor de Supercup, zojuist op de Hertgang afgelopen.

Goede doelpunten van Feyenoord, waar de verdedigers van PSV niet veel aan konden doen. Doelpunten van PSV kwamen door onoplettendheid van verdedigers van Feyenoord, waren gemakkelijker te voorkomen geweest.

Al met al een leuke wedstrijd gezien met twee ploegen die allebei wilden voetballen.

• Deadsy
@Leon Zwiers
Zie ik onder Gio niet zo snel gebeuren.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wat een naam zeg, krijgen ze dat wel leesbaar op een shirtje?

• LZ86
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:36:
[...]

Gewoon Battyboy ervan maken :P

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:36:
[...]

Zal een apart lettertype krijgen waar de letters in de breedte samengeperst worden.

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:41:
[...]

En Feyenoord heeft al genoeg spelers die niet het niveau hebben voor Feyenoord.

Denk dat voor een ramselaar de transfer prijs een probleem zal zijn.
Lijkt me sterk. PSV kocht hem voor 5 miljoen en hij slaagde niet echt, dus zou volgens de Amrabat redenatie 2 a 2.5m moeten kosten ;)
St@m schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:47:
[...]

Nogmaals, ja dus?
Heerenveen en Utrecht, kun je allebei verliezen. We zijn twee wedstrijden onderweg en jij hebt je conclusies al getrokken. Als ik op basis van vorige seizoenen conclusies moet trekken kan ik er ook wel één trekken :D
Met 5 van de 7 als best lastige wedstrijden in het begin van de competitie loop je wel enorm het risico dat er heel veel druk op komt te staan, net als bij Everton vorig seizoen. Had Everton een wat makkelijkere competitie start gehad dan zat Koeman er nu nog. En prima toch dat Deadsy zijn eigen conclusie trekt? Hoeveel hebben er al de conclusie getrokken dat Feyenoord dit seizoen niks wordt en Ajax met overmacht kampioen moet worden... Zo lang het maar niet als de absolute waarheid wordt gebracht zie ik het probleem niet.

• ph4ge
  • Laatst online: 20-01 21:03
@Leon Zwiers
Gemiddeld was de u19 van Feyenoord vandaag 17,4 jaar oud, bij PSV overigens 17,9 jaar. Je kan geen elftal vol 17 jarigen in de Kuip verwachten denk ik. Ze zijn op een leeftijd om te ruiken aan het eerste elftal, maar de meesten zullen er nog niet klaar voor zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Typhone
  • Laatst online: 18:12

Typhone

Who Dares Wins

6-0?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Noussair Mazraoui krijgt rust ... waarvoor in godsnaam?
Zeg gewoon dat hij slecht speelde en daarom op de bank begint, dat zou hem moeten motiveren i.p.v. dit halfzachte gedoe ...

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:28:
Noussair Mazraoui krijgt rust ... waarvoor in godsnaam?
Zeg gewoon dat hij slecht speelde en daarom op de bank begint, dat zou hem moeten motiveren i.p.v. dit halfzachte gedoe ...
Dat durft Erik niet

[ Voor 1% gewijzigd door naitsoezn op 27-09-2018 21:43 . Reden: Nacorrectie van bewuste naamsverbastering ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:04

Vos

AFCA

Op basis van wat? ;)

Moet nu toch echt mijn lokale club steunen ;) come on Emmen!

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 25-08-2018 18:38 ]

• toolkist
  • Niet online
Frenkie en Eiting nu maar vast wisselen, die hebben er geen zin in en lijken er veel te makkelijk over te denken.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vos schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:37:
[...]

Op basis van wat? ;)

Moet nu toch echt mijn lokale club steunen ;) come on Emmen!
Na 7 minuten 1:0 hehe

• Vos

Vos

AFCA

En weer gepruts achterin bij Emmen, die verdediging gaat ze de das om doen.

• LZ86
Als Ajax gas geeft is het in de 1e helft nog 5-0

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:37

Quad

Doof

Dat juichen van Ziyech, wat houdt dat in?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:40:
Over het algemeen houdt het in dat ie blij is dat ie scoort :+

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hij leest mee op Tweakers denk ik ... :9

• toolkist
  • Niet online
Wat ik nou echt niet begrijp. Je bent Ajax, je wil in eigen huis eigenlijk altijd snel spelen als de bal uit gaat o.i.d. Waar zijn dan die ballenjongens? En als die er al zijn, waarom zijn die dan altijd zo verrekte traag met de bal geven...

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-01 05:49
Telefoontje en L met z’n andere hand..?
Geen idee of hij bedoel niet meer bellen?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hij wacht op een telefoontje van z’n zaakwaarnemer denk ik...

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kijk die slaapkop van een Kristensen toch staan, wtf!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11:08
Tagliafico ga je wel missen straks tegen Kiev.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• toolkist
  • Niet online
Mugwump schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:49:
Nah Wober kan daar ook prima spelen.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mugwump schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:49:
Ik had hem ipv de slechtste speler daarom even rust gegeven, dan kun je nu alvast wat anders proberen.
Maar dat kan ook in de 60e minuut of later natuurlijk.

• Han
  • Niet online

Han

Vreselijke pot dit... je ziet Ajax gewoon laks worden omdat ze weten dat Emmen geen potten kan breken.

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:40:
Als Ajax gas geeft is het in de 1e helft nog 5-0
Maar dat doen we, zoals eigenlijk wel verwacht, dus totaal niet. Heb net 1 fatsoenlijke aanval gezien :O

Verwijderd

En Ajax gaan we nu weer wakker worden anders zie ik het nog wel gebeuren dat Emmen op een gelijkspel gaat spelen.

• Vos

Vos

AFCA

Ajax creëert wel erg weinig hoor, laag tempo.

• Superkiwi
Ajax hóeft natuurlijk ook niet, ik ga er niet vanuit dat Emmen hier een punt gaat weghalen.
Beetje peper in de reet zou wel fijn zijn, het is inderdaad een vrij meh meh potje.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Vos schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:04:
Ajax creëert wel erg weinig hoor, laag tempo.
Maar de wedstrijd is toch al gespeeld tot de 1 - 1?

• toolkist
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:04:
Ajax hóeft natuurlijk ook niet, ik ga er niet vanuit dat Emmen hier een punt gaat weghalen.
Beetje peper in de reet zou wel fijn zijn, het is inderdaad een vrij meh meh potje.
Tuurlijk moeten we wel. Of wil je in de 85e minuut verrast worden met een gelijkmaker?

• LZ86
Wou net zeggen, die houding heeft Ajax al vaker opgebroken. Toch al 2 grote kansen voor Emmen gezien.

• Superkiwi
toolkist schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:07:
[...]

Tuurlijk moeten we wel. Of wil je in de 85e minuut verrast worden met een gelijkmaker?
Dat worden we niet, we krijgen geen gelijkmaker tegen ;)

*edit
Zie je wel, 2-0, niks aan het handje.

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 25-08-2018 19:09 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:09:
[...]

Dat worden we niet, we krijgen geen gelijkmaker tegen ;)
Nu even niet maar Ajax tegen dit soort tegenstanders dan weet je het wel :X

• LZ86
2-0, lijkt me wel gespeeld nu

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik denk dat Ten Hag zich ingelezen heeft met wat oude tactieken uit oude dagboeken van voorgaande trainers, ben alleen bang dat het het dagboek van Danny Blind is ...

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:10:
Ik denk dat Ten Hag zich ingelezen heeft met wat oude tactieken uit oude dagboeken van voorgaande trainers, ben alleen bang dat het het dagboek van Danny Blind is ...
Zou Danny het hem niet zelf influisteren nu ie in de RvC zit? ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Saaie wedstrijd maar 2-0 dus ik ben tevreden :)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Tot de 2 - 2 wel ja! :9
toolkist schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:12:
[...]
Zou Danny het hem niet zelf influisteren nu ie in de RvC zit? ;)
Denk dat dat ook de voornaamste reden is dat zijn zoon weer terug is. ;)
Typhone schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:12:
Dat valt me van je tegen, dacht dat wij op één lijn zaten ... :'(

[ Voor 20% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-08-2018 19:15 ]

Verwijderd

Typhone schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:12:
Met zo'n wedstrijd kun je als Ajacied tot niet tevreden zijn?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Typhone schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:45:
[...]

Hij wacht op een telefoontje van z’n zaakwaarnemer denk ik...
Tegen Kiev viel me dat ook al op. Erg irritant en arrogant.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

[message=56233847,noline]OPSLAGHOND schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:13

Dat valt me van je tegen, dacht dat wij op één lijn zaten ... :'(
Hahaha nou het is 2x 10 minuten leuk geweest en verder niet zo spannend. Kiev wordt flink spannend gok ik.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:14:
[...]

Met zo'n wedstrijd kun je als Ajacied tot niet tevreden zijn?
Deze wedstrijd moet je winnen. Competitie krijgt pas weer schwung als de CL kwalificatie over is.

Die brunette oogt steeds beter... en we zijn pas 3 wedstrijden verder. Einde van t seizoen keer drankje doen denk ik! Hahaha

[ Voor 18% gewijzigd door Typhone op 25-08-2018 19:32 ]

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:23:
[...]

Deze wedstrijd moet je winnen. Competitie krijgt pas weer schwung als de CL kwalificatie over is.
Je bedoelt tijdens de interland break? :X

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:32:
[...]

Je bedoelt tijdens de interland break? :X
Ohnee komt dat gejank ook weer... :r

• toolkist
  • Niet online
Ah daar hebben de Nijhuisjes weer, overduidelijke overtredingen negeren
Edit: Beide kanten op overigens

[ Voor 18% gewijzigd door toolkist op 25-08-2018 19:46 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Geef 'm nu maar wat rust ...

• Vos

Vos

AFCA

Wel sportief van Emmen dat ze denken aan het komende CL duel.

• toolkist
  • Niet online
Ten Hag wisselt pas na 80 minuten :P
Pagina: 1 ... 54 ... 211 Laatste

Dit topic is gesloten.