Amrabat was in principe de 2e keus op 3 posities, plus dat hij er in kwam als een wedstrijd extra verdedigende power vereiste. Vergis je niet hoeveel wedstrijden hij gespeeld heeft. Hij heeft totdat hij zn breuk probeerde te forceren alle Europese en bekerwedstrijden gespeeld, plus 21 in de competitie. Dan kan je toch moeilijk zeggen dat je geen kans krijgt? Dat hij geen onomstreden basisspeler is komt ook gewoon omdat hij te weinig liet zien.Han schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:33:
Ik kan me zo maar voorstellen dat toen Amrabat werd gehaald er een bepaald plan was met hem en dat er wederzijdse verwachtingen zijn uitgesproken. Ik ben benieuwd wat het plan exact was met hem, voor welke positie had Feyenoord hem in gedachte? Dat hij in zijn eerste jaar El Ahmadi en Vilhena voor hem moest dulden heeft hij prima geaccepteerd, maar dat Amrabat problemen heeft met het terughalen van Clasie na het vertrek van El Ahmadi kan ik mij prima voorstellen. Wat heeft Amrabat op zijn 21e dan nog te zoeken bij Feyenoord als je zelfs iemand als Clasie nog voor je moet dulden? Dan sta je overduidelijk op het tweede plan en moet je inderdaad gewoon weggaan, je moet spelen op die leeftijd.
Wat verwacht je nog meer van een plan? Bij een topclub heb je nou eenmaal concurrentie en als je je kansen laat liggen dan krijgt een ander de kans. Uiteindelijk moet je het zelf waarmaken en je kansen grijpen. Dat deed hij niet en hij kon geen geduld en begrip opbrengen voor zijn huidige situatie. Zn oudere broer slaagde er wel telkens in om zich terug in het elftal te knokken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"