Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Zonde
ik "citeer" Daniel da Cruz Carvalho: paal of laat is geen pech, maar niet goed genoeg geschoten...OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:47:
Eén keer geluk, twee keer pech ...tja
"Ajax - Rangers" ... lang lang geleden
Nog 1 wedstrijd te gaan!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Lijkt me wel. Tadic maakt het wat, Blind hobbelt een beetje meegroggy schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:51:
Zal Marc al spijt hebben van zijn centen die hij uitgegeven aan blind
Tadic zonder twijfel, Ziyech liep zat maar heeft ook genoeg verprutst.n0pe schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:51:
Donny van de beek MoM, onbegrijpelijk. Ziyech of Tadic was logischer geweest.
alleen Ziyech was logisch geweest.... Tadic speelde de eerste helft gretig maar niet heel erg goed, en tweede helft heb ik hem niet gezien.. (mede door de fantastische taktiek)n0pe schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:51:
Er komen nog genoeg potten. En ik blijf erbij, hij is veel sterker op het middenveld.groggy schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:51:
Zal Marc al spijt hebben van zijn centen die hij uitgegeven aan blind
Ik had ook een acute hartritmestoornisOPSLAGHOND schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:51:
Nondeju ... dacht nou kopt ie 'm ook nog in eigen doel ...
Met beetje geluk win je gewoon 4/5-1
Zo goed waren zij niet. Ik vond het middenveld bij Ajax duidelijk de sterkste linie vandaag. Ziyech en Tadic zien er beide esthetisch al snel leuk uit. Maar het mag toch wel een stuk effectiever.n0pe schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:51:
Of verlies je met 3 - 4 ...fevo-1190 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:53:
Zo jammer dat Ajax 2e helft “defensief” ging spelen.
Met beetje geluk win je gewoon 4/5-1
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Of niets tegen krijgen ...jaapstobbe schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:54:
2-0 uit en je bent de sjaak. Minimaal 1 x scoren daar.
Met Ten Hag weet je het nooit ...
Tadic heeft veel meer verprutst, Ziyech was echt met afstand de beste man. Zelfs verdediging overnemen wanneer nodig.OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:52:
Tadic zonder twijfel, Ziyech liep zat maar heeft ook genoeg verprutst.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als Ajax zo speel als de 2e helft dan wankelen ze vaak.
Nu loop het goed af , maar we weten allebei dat Ajax dan op z’n zwakst is.
Jammer dat hunt niet er even 1 in prikte.
Zal ook niet lukken denk ik... ik gok op een 1-2 overwinning daarP.O. Box schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:55:
uitdoelpunt daar ben ik niet zo bang voor.... het eigen doel schoon genoeg houden wordt de uitdaging
dan is het eigen doel schoon genoeg hoorHan schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:56:
[...]
Zal ook niet lukken denk ik... ik gok op een 1-2 overwinning daar
Oneens, dat vele lopen van Ziyech gaat in mijn ogen ten koste van zijn concentratie.Gonadan schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:55:
[...]
Tadic heeft veel meer verprutst, Ziyech was echt met afstand de beste man. Zelfs verdediging overnemen wanneer nodig.
Vind hem veel te slordig/gehaast.
Aan zijn inzet schort het in ieder geval niet, dat was voorheen mijn grootste ergernis.
[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-08-2018 23:01 ]
Geen fout gemaakt en heel degelijk gespeeld.
Is niet bang om in een duel te komen .
Lees het spel goed waardoor die nooit onnodig duels verlies.
Goed om te zien dat een voorsprong vasthouden dus wel kan.
Jammer dat die 4e niet viel, nu ben ik er nog niet erg gerust op; een 2-0 in Kiev behoort zomaar tot de mogelijkheden.
Aan de andere kant: één of twee goals daar maken en het is voor Kiev vrijwel een verloren zaak.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Jij ligt wel akelig in mijn belevingswereld. Ken ik jou in real life?OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:57:
[...]
Oneens, dat vele lopen van Ziyech gaat in mijn ogen ten koste van zijn concentratie.
Aan zijn inzet schort het in ieder geval niet, dat was voorheen mijn grootste ergernis.
Je haalt de gedachten zo uit mijn hoofd.
Wober komt er gewoon op linksback in, weinig omzetten nodig.Exocet schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:00:
Zonder Nico moet er volgende week toch het een en ander worden omgezet. Het is nog zeker niet gedaan.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Je mag hem gewoon niet, geeft niets hoor.OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:57:
Oneens, dat vele lopen van Ziyech gaat in mijn ogen ten koste van zijn concentratie.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik kreeg een hartverzakking door jouw smiley, dacht even dat er wat met m’n scherm niet goed was!Gonadan schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:04:
[...]
Je mag hem gewoon niet, geeft niets hoor.
Typhone schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:06:
Ik kreeg een hartverzakking door jouw smiley, dacht even dat er wat met m’n scherm niet goed was!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zal hem niet missen zodra hij weg is.Gonadan schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:04:
[...]
Je mag hem gewoon niet, geeft niets hoor.
Zie hem liever vandaag dan morgen gaan, maar daarom zie ik hem juist liever goed spelen: des te eerder is hij weg.
Ik hoop juist echt dat ie blijft. Gaat ie nu nog, wie moet er dan zijn plek opvullen, Labyad?OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:08:
[...]
Ik zal hem niet missen zodra hij weg is.
Zie hem liever vandaag dan morgen gaan, maar daarom zie ik hem juist liever goed spelen: des te eerder is hij weg.
Dat is lood om (heel) oud ijzer.toolkist schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:10:
[...]
Ik hoop juist echt dat ie blijft. Gaat ie nu nog, wie moet er dan zijn plek opvullen, Labyad?
Maar dan loopt die hele kant linker toch anderstoolkist schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:02:
[...]
Wober komt er gewoon op linksback in, weinig omzetten nodig.
PSV
Hopelijk is Neres weer inzetbaar. Daarmee heeft Ajax veel meer diepgangMartinusz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:15:
[...]
Maar dan loopt die hele kant linker toch andersaanvallend zeker een gemis, als de back op rechts als links weinig brengen wordt het toch lastig met dit spel.
XXXVI
Wober heeft ook best wel veel drang naar voren hoor, zo slecht deed ie het niet de vorige keer dat ie op links speelde.Martinusz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:15:
[...]
Maar dan loopt die hele kant linker toch andersaanvallend zeker een gemis, als de back op rechts als links weinig brengen wordt het toch lastig met dit spel.
Huntelaar was wel fit maar niet scherp en speelde gewoon een slechte wedstrijd. Die had al bij de rust gewissel moeten worden. Slecht uitverdedigen bij corner en daarmee de corner weggeven waaruit gescoord werd, proberen een fout goed te maken en daarmee een Veltmannetje doen1, koos maar zelden de goede positie. Het zat er gewoon niet in voor Huntelaar. Zoals ik de wedstrijd vanaf de tribune zag had ik Huntelaar gewisseld. Zat dan wel geen spits op de bank maar had Donny in de punt gezet en Eiting erbij op het middenveld. Tenzij in een blessure heb gemist onbegrijpelijk dat Kaj Sierhuis niet mee was.Hupske schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:34:
Had ook nooit verwacht dat Huntelaar nog zo fit zou worden. Speelt al weken gewoon goed. Balletje mag er alleen wel wat vaker in.
Voor de rest zeker de eerst helft een goede wedstrijd, maar in de tweede helft had er veel meer naar de 4-1 gezocht moeten worden. Halfslachtig de wedstrijd proberen uit te spelen ligt Ajax niet.
In het algemeen, het wisselbeleid van Ten Hag was deze wedstrijd onnavolgbaar.
1. Een Veltmannetje: een (totaal) overbodige overtreding maken op een plek waar je eigenlijk helemaal niet hoort te voetballen.
Zo slecht vond ik hem niet. Ging continu de strijd aan met de verdedigers waardoor er ruimte kwam voor Tadic en Ziyech.PolarBear schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 00:04:
[...]
Huntelaar was wel fit maar niet scherp en speelde gewoon een slechte wedstrijd. Die had al bij de rust gewissel moeten worden. Slecht uitverdedigen bij corner en daarmee de corner weggeven waaruit gescoord werd, proberen een fout goed te maken en daarmee een Veltmannetje doen1, koos maar zelden de goede positie. Het zat er gewoon niet in voor Huntelaar. Zoals ik de wedstrijd vanaf de tribune zag had ik Huntelaar gewisseld. Zat dan wel geen spits op de bank maar had Donny in de punt gezet en Eiting erbij op het middenveld. Tenzij in een blessure heb gemist onbegrijpelijk dat Kaj Sierhuis niet mee was.
Voor de rest zeker de eerst helft een goede wedstrijd, maar in de tweede helft had er veel meer naar de 4-1 gezocht moeten worden. Halfslachtig de wedstrijd proberen uit te spelen ligt Ajax niet.
1. Een Veltmannetje: een (totaal) overbodige overtreding maken op een plek waar je eigenlijk helemaal niet hoort te voetballen.
Helemaal mee eens, van spelers rust geven na freakin' 2 wedstrijdjes tot het besluiten niet te wisselen als er 3 man met de tong uit de bek in de middencirkel rondsnikkelen. De wondere wereld van Erik zullen we het maar noemen.PolarBear schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 00:04:
[...]
Ajax mag absoluut nooit meer gaan consolideren. Tenzij wij PSV heten is dat niet iets wat ons ligt.
[ Voor 1% gewijzigd door naitsoezn op 27-09-2018 21:43 . Reden: Nacorrectie van bewuste naamsverbastering ]
Hebben we iig dit seizoen geen verwarring meer als het over De Jong bij Ajax gaat. Maar de Australische competitie lijkt me nou niet echt een sportieve uitdaging, of weet ik er gewoon te weinig van?
Het afbouwen was al begonnen bij het vertrek van New Castle naar PSV (waar hij maar 4 volledige competitiewedstrijden heeft gespeeld) en bij Ajax (maar 1 volledige competitiewedstrijd). Als je op Eredivisie niveau al niet aan het spelen toekomt, waar zou Siem dan heen moeten/kunnen?Coocoocachoo schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:25:
https://nos.nl/artikel/22...basis-naar-australie.html
Hebben we iig dit seizoen geen verwarring meer als het over De Jong bij Ajax gaat. Maar de Australische competitie lijkt me nou niet echt een sportieve uitdaging, of weet ik er gewoon te weinig van?
China, de zandbak, VS. Eigenlijk de standaard competities voor gepensioneerde voetballers die nog even flink willen cashen.Napo schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:48:
[...]
Het afbouwen was al begonnen bij het vertrek van New Castle naar PSV (waar hij maar 4 volledige competitiewedstrijden heeft gespeeld) en bij Ajax (maar 1 volledige competitiewedstrijd). Als je op Eredivisie niveau al niet aan het spelen toekomt, waar zou Siem dan heen moeten/kunnen?
alles kan off-topic
Volgens mij is hij fysiek vrij kwetsbaar gebleken, ik zou dan juist niet naar Australie gaan waar ze soms lijken te denken dat voetbal en rugby hetzelfde zijn. Wilde de zandbak hem niet hebben?Coocoocachoo schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:25:
https://nos.nl/artikel/22...basis-naar-australie.html
Ambrabat van Feyenoord naar verluid voor ruim 2 miljoen Euro naar Club Brugge. Een beperkt verlies is denk ik het beste resultaat voor alle partijen op dit moment.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als je max 4m verlies kunt maken (aankoopprijs) zou ik 2m verlies (nog los van tekengeld en zaakwaarnemer fee) binnen een jaar, zeker in jullie financiele positie, toch niet beperkt noemen.ph4ge schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:01:
[...]
Volgens mij is hij fysiek vrij kwetsbaar gebleken, ik zou dan juist niet naar Australie gaan waar ze soms lijken te denken dat voetbal en rugby hetzelfde zijn. Wilde de zandbak hem niet hebben?
Ambrabat van Feyenoord naar verluid voor ruim 2 miljoen Euro naar Club Brugge. Een beperkt verlies is denk ik het beste resultaat voor alle partijen op dit moment.
Exacte cijfers over inkoop en verkoop zijn niet bekend, maar een speler die weg wil en op de tribune zit gaat gewoon niet de hoofdprijs opbrengen dus ik ben gewoon realistisch. Feyenoord wordt niet zwakker met het vertrek van Ambrabat. Bovendien zet Van Geel altijd in op doorverkoopclausules dus dat zal hier misschien ook het geval zijn.toolkist schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:11:
Als je max 4m verlies kunt maken (aankoopprijs) zou ik 2m verlies (nog los van tekengeld en zaakwaarnemer fee) binnen een jaar, zeker in jullie financiele positie, toch niet beperkt noemen.
Dat je af en toe verlies maakt op een speler hoort bij het spelletje. Destijds dacht iedereen dat het een goede aankoop was, nu valt hij tegen, uiteindelijk kom je er met een beperkt verlies van af. Menig andere speler die mislukte in de Kuip moest helemaal afgeschreven worden.
[ Voor 22% gewijzigd door ph4ge op 23-08-2018 10:35 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Van Geel koopt alles in de ED met een prijskaartje tussen de 2 en 5 miljoen zonder daar een plan mee te hebben.toolkist schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:37:
Je had em ook gewoon voor een jaar kunnen verhuren. Ik denk overigens dat ie nog best nuttig had kunnen zijn, maar het helpt niet als ie overal en nergens moet spelen ipv zich op 1 plek te kunnen richten.
Zitten best goede spelers tussen maar zonder plan en zonder fatsoenlijke trainer/coach zullen die alleen maar verpieteren en ontevreden worden.
Dus wat betreft de waarde van Amrabat, die jongen heeft het echt wel in zich om boven de 4 miljoen te stijgen die er vorig jaar voor betaald is. Maar met in de huidige situatie mag je blij zijn dat er nog 2,5 voor gevangen kan worden. (Om hem te verhuren heb je ook een club nodig die hem wil huren en je weet dat hij daarna weer terug komt, zeker als hij het niet waarmaakt)
alles kan off-topic
Het zat wel mee, al dat was ook gedeeltelijk afgedwongen.
De uitwedstrijd zal niet makkelijk zijn, maar 1x scoren en Ajax is zo goed als door.
PS: Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar waarom wordt "boy wonder" (Frenkie) zo opgehemeld in de media n.a.v. de wedstrijd gisteren? Ik vind sowieso de hele hype om hem heen vrij bizar (evenals zijn plaats in de voorselectie van Oranje), maar ik vond hem gisteren heel tegenvallend spelen; de meeste passes waren breed of achteruit, zijn positionering klopte soms totaal niet, hij was weer eens postbode aan het spelen en hij leed regelmatig balverlies. Desondanks lees ik vooral positieve commentaren, daar begrijp ik dus niets van. Om een of andere reden lijkt hij niets fout te kunnen doen, terwijl er nog zoveel fout gaat.
Mee eens.toolkist schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:37:
Je had em ook gewoon voor een jaar kunnen verhuren. Ik denk overigens dat ie nog best nuttig had kunnen zijn, maar het helpt niet als ie overal en nergens moet spelen ipv zich op 1 plek te kunnen richten.
De vertrekwens van Amrabat spreekt niet voor hem en geeft blijk van een slechte mentaliteit bij tegenslag, maar Gio is ook onhandig met hem omgesprongen en heeft hem weinig vertrouwen gegeven.
Aangezien ik niet verwacht dat Gio volgend seizoen nog trainer is, zou een verhuur een mooie oplossing zijn geweest.
Verwijderd
Gisteren was inderdaad niet zijn sterkste wedstrijd. Veel balverlies terwijl hij normaal amper balverlies heeft. Wellicht omdat hij vandaag te horen kreeg dat hij in de voorselectie zat?Baseman77 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:52:
Een knappe overwinning van Ajax![]()
De uitwedstrijd zal niet makkelijk zijn, maar 1x scoren en Ajax is zo goed als door.
PS: Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar waarom wordt "boy wonder" (Frenkie) zo opgehemeld in de media n.a.v. de wedstrijd gisteren? Ik vind sowieso de hele hype om hem heen vrij bizar (evenals zijn plaats in de voorselectie van Oranje), maar ik vond hem gisteren heel tegenvallend spelen; de meeste passes waren breed of achteruit, zijn positionering klopte soms totaal niet, hij was weer eens postbode aan het spelen en hij leed regelmatig balverlies. Desondanks lees ik vooral positieve commentaren, daar begrijp ik dus niets van. Om een of andere reden lijkt hij niets fout te kunnen doen, terwijl er nog zoveel fout gaat.
[...]
Mee eens.
De vertrekwens van Amrabat spreekt niet voor hem en geeft blijk van een slechte mentaliteit bij tegenslag, maar Gio is ook onhandig met hem omgesprongen en heeft hem weinig vertrouwen gegeven.
Aangezien ik niet verwacht dat Gio volgend seizoen nog trainer is, zou een verhuur een mooie oplossing zijn geweest.
Hij is vooral juist een verademing omdat hij risico in het spel legt met zijn dribbels en passing. Is misschien wel de enige speler in Nederland die zich echt in de dekking kan laten aanspelen.
Je ziet toch ook gisteren dat hij een aantal keer vooruit speelt en zo een overtal creëert door het risico in zijn spel.
Gisteren was inderdaad minder van Frenkie , maar je ziet aan alles dat het een goede KAN worden.Baseman77 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:52:
Zijn aanname en bewegingen aan de bal zie je maar weinig spelers doen.
Hij maak weleens verkeerde beslissingen, maar alleen tikkie breed en terug was niet aan de orde hoor.
Hij gaat vaak het middenveld op van achter en durf een man voorbij te gaan waardoor er ruimtes ontstaan.
[ Voor 4% gewijzigd door fevo-1190 op 23-08-2018 11:02 ]
Tsja, ik vind het opvallend dat zijn dribbels vanuit/naar het middenveld gezien worden als groot pluspunt. Zodra een dribbel mislukt is het team namelijk kwetsbaar voor een counter, en hoe hoger het niveau hoe risicovoller de dribbels.
Je ziet in het moderne voetbal juist steeds minder dribbels, ook omdat passen sneller is dan lopen. Het tempo ligt tegenwoordig zo hoog en de spelers zijn bijna allemaal atleten, waardoor men vooral de bal het werk laat doen. De bal vooruit inspelen, doorbewegen en de bal terugkrijgen is sneller, veel minder risicovol en hierbij blijven de posities beter bezet.
Ik zie de toekomstig wereldvoetballer van het jaar en redder des vaderlands dus nog lang niet in hem, ik vind hem nog te risicovol en teveel een postbode. Maar ik kan het verkeerd zien, zelfs ik ben niet onfeilbaar
[ Voor 4% gewijzigd door Baseman77 op 23-08-2018 11:17 ]
Dat ie in de voorselectie zit (30+ spelers) snap ik wel. Dat ie opgeroepen wordt wellicht ook nog wel, hij heeft kwaliteiten die anderen niet hebben en het kan helemaal geen kwaad als Koeman hem een keer van dichtbij kan beoordelen. Maar hij verdient zeker nog geen basisplaats in Oranje.Baseman77 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:52:
[...]
Mee eens.
Wat betreft Amrabat, je benoemt precies waarom een verhuur mij veel logischer leek. Tussen hem en Gio is duidelijk wat voorgevallen. Gio is uiterlijk einde seizoen weg, dan had Amrabat dan voor een nieuwe kans kunnen gaan. En wordt die verhuur niks van verkoop je em nog wel voor 1 a 2 miljoen, dus zoveel verlies je dan niet op dat extra jaar.
Er was een duidelijk plan met Ambrabat. Vilhena en El Ahmadi zouden vertrekken en Ambrabat zou dat op kunnen vullen. Uiteindelijk bleef El Ahmadi een jaar langer en Vilhena waarschijnlijk zelfs 2 jaar langer, en ondertussen wijst niets er op dat Ambrabat het plekje van El Ahmadi kan opvullen of kan concurreren met Vilhena. Andere middenvelders zijn hem gewoon voorbij in de rangorde, Ayoub en Tapia kloppen aan de deur en Burger zal ook minuten gaan maken. Plannen veranderen, zeker als een speler het zelf niet goed doet.Ankona schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:45:
[...]
Van Geel koopt alles in de ED met een prijskaartje tussen de 2 en 5 miljoen zonder daar een plan mee te hebben.
Zitten best goede spelers tussen maar zonder plan en zonder fatsoenlijke trainer/coach zullen die alleen maar verpieteren en ontevreden worden.
Dus wat betreft de waarde van Amrabat, die jongen heeft het echt wel in zich om boven de 4 miljoen te stijgen die er vorig jaar voor betaald is. Maar met in de huidige situatie mag je blij zijn dat er nog 2,5 voor gevangen kan worden. (Om hem te verhuren heb je ook een club nodig die hem wil huren en je weet dat hij daarna weer terug komt, zeker als hij het niet waarmaakt)
Ik weet niet of hijzelf of Gio zich niet wil richten op RB, daar zou hij wat mij betreft wel op minuten kunnen rekenen. Maar er is iets gebeurd en nu wil hij weg. Verhuren zal hij zelf misschien niet willen.
Verwijderd
Hij moet die dribbels ook minder doen vanuit stilstand spel. Vanuit de omschakeling kan dat wel. Door meer ervaring zal hij dat vast leren. Als een actie lukt dan heb je ook meteen een overtal. Hij is normaal gesproken zo balvast dat het vrijwel altijd goed gaat, dus dit helemaal niet meer doen is ook niet slim.Baseman77 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:15:
@Verwijderd @fevo-1190 @toolkist
Tsja, ik vind het opvallend dat zijn dribbels vanuit/naar het middenveld gezien worden als groot pluspunt. Zodra een dribbel mislukt is het team namelijk kwetsbaar voor een counter, en hoe hoger het niveau hoe risicovoller de dribbels.
Je ziet in het moderne voetbal juist steeds minder dribbels, ook omdat passen sneller is dan lopen. Het tempo ligt tegenwoordig zo hoog en de spelers zijn bijna allemaal atleten, waardoor men vooral de bal het werk laat doen. De bal vooruit inspelen, doorbewegen en de bal terugkrijgen is sneller, veel minder risicovol en hierbij blijven de posities beter bezet.
Ik zie de toekomstig wereldvoetballer van het jaar en redder des vaderlands dus nog lang niet in hem, ik vind hem nog te risicovol en teveel een postbode. Maar ik kan het verkeerd zien, zelfs ik ben niet onfeilbaar
Zoveel heeft hij niet gekocht dit jaar, in ieder geval een stuk minder spelers gekocht dan PSV en Ajax dit seizoen.Ankona schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:45:
[...]
Van Geel koopt alles in de ED met een prijskaartje tussen de 2 en 5 miljoen zonder daar een plan mee te hebben.
Verwijderd
Ze hebben ook niet veel verkocht.rikoos schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:35:
[...]
Zoveel heeft hij niet gekocht dit jaar, in ieder geval een stuk minder spelers gekocht dan PSV en Ajax dit seizoen.
behalve Berghuis en Jorgensen is er momenteel ook niet veel potentiele transferwaarde om te verkopen.
Plus de enige twee die potentieel een iets hoger niveau aankunnen, ga daar maar eens vervangers voor vinden.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:49:
[...]
Ze hebben ook niet veel verkocht.
behalve Berghuis en Jorgensen is er momenteel ook niet veel potentiele transferwaarde om te verkopen.
We stemmen vvd dat is dan toch voldoende? :-POPSLAGHOND schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:04:
[...]
Het geld moet wel naar de rijken blijven rollen hé!
@Leon Zwiers mijn vriend meneer V. had dan een penalty geschonken aan dynamo en een rode kaart cadeau gehad waardoor iedereen van de leg zou zijn
Nee serieus, Mazraoui is geen maldini maar een opluchting tov Veltman.
Hij moet alleen beter zijn voorzetten afleveren maar dat schijnt voor meerderen een probleem te zijn
Kwam toevallig voorbij in de uitzending idd, ze willen eerst voldoende VAR mensen opleiden maar heel misschien komt het al in de groepsfase.Qu3st schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:03:
[...]
Ik snap ook niet waarom er geen VAR is. Maar ja UEFA wil nog niet zo modern doen blijkbaar.
Hier nog eens de 3-1 (vaak wordt er nog steeds alleen naar de voeten gekeken maar was leek mij gister al dat het bovenlichaam van Tadic in buitenspelpositie was).
Oranje lijn loopt evenwijdig met lijn in het gras links (schampt voorhoofd en gaat door schouder/borst van Tadic en de bovenarm van de verdediger) en de groene met die langs het doelgebied. Trek je een lijn in het juiste perspectief dan staat ie dus meer buitenspel dan bij de oranje lijn.
Kortom: een keepersblunder fout, een eigen doelpunt en een buitenspeldoelpunt

[ Voor 52% gewijzigd door apis29 op 23-08-2018 20:31 ]
Welke dronken figuur heeft die groene lijn getrokken?apis29 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 19:38:
[...]
Kwam toevallig voorbij in de uitzending idd, ze willen eerst voldoende VAR mensen opleiden maar heel misschien komt het al in de groepsfase.
Hier nog eens de 3-1 (vaak wordt er nog steeds alleen naar de voeten gekeken maar was leek mij gister al dat het bovenlichaam van Tadic in buitenspelpositie was).
Oranje lijn loopt evenwijdig met lijn in het gras links (schampt voorhoofd en gaat door schouder/borst van Tadic en de bovenarm van de verdediger) en de groene met die langs het doelgebied. Trek je een lijn in het juiste perspectief dan staat ie dus meer buitenspel dan bij de oranje lijn.
Kortom: een keepersblunder fout, een eigen doelpunt en een buitenspeldoelpunt. Blijft een ***loting
(allebei moeten de CL in). En zoals al aangegeven waar ze sterk in waren een doelpunt uit een corner aan de andere kant.
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Martinusz schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 20:39:
Volgens mij klopt er geen reet van je lijntjes
Heel donkerblauw (of zwart) en Oranje kloppen wel, maar die groene volgens mij niet.toolkist schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 21:43:
[...]
Welke dronken figuur heeft die groene lijn getrokken?
Misschien moet je ze allemaal tegelijk zien met een 3D-bril ofzo?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Die zwarte lijn is letterlijk één frame latertoolkist schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 21:57:
Bij die zwarte lijn is de bal al een eindje vertrokken dus dat plaatje zegt ook weer niks
Groene leek mij zelf ook wat raar maar is gewoon de lijn van het gras rechts (en mocht ie 1mm afwijken dan is het nog steeds buitenspel) en om het nog makkelijker te maken vergelijk je hem met de achterlijn ...
Zwarte lijn is dezelfde als de oranje overigens alleen dan ter hoogte van de verdediger (en één frame later); oranje en groene zijn ter hoogte van het scorende lichaamsdeel van Tadic.
(* en zoals gezegd is hij bij de echte lijn in het juiste perspectief meer buitenspel dan bij deze lijn, dus tussen de oranje en de groene lijn in, maar uiteraard dichterbij de oranje. Zo nog even helemaal goed doen dan).
[ Voor 59% gewijzigd door apis29 op 24-08-2018 01:39 ]
Dat ie buitenspel stond vermoedde ik gisteren al, daar ging 't mij verder niet over.apis29 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 23:12:
Dat is wat er met een VAR was gebeurd en dan gaan je romantische ideeën niet op(niet dat ik het daarmee oneens ben ... als het zo uitkomt, net zoals dat voor iedereen geldt. Als het '010' was geweest dan was een mm nog teveel zeker
)
[...]
Die zwarte lijn is letterlijk één frame later. Vlgns mij is de rest hier nog dronken maar je mag best zelf een lijn langs de lijnen in het gras trekken en gewoon horizontaal opzij slepen
Groene leek mij zelf ook wat raar maar is gewoon de lijn van het gras rechts (en mocht ie 1mm afwijken dan is het nog steeds buitenspel) en om het nog makkelijker te maken vergelijk je hem met de achterlijn ...
Zwarte lijn is dezelfde als de oranje overigens (en zoals gezegd is hij bij de echte lijn in het juiste perspectief meer buitenspel dan bij deze lijn).
In the context of Law 11 – Offside, the following definitions apply:Vincent Dave schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 23:39:
Volgens mij was die grasmaaiert van de JCA dronken want het was namelijk geen buitenspel.
- “nearer to his opponents’ goal line” means that any part of a player’s head, body or feet is nearer to his opponents’ goal line than both the ball and the second-last opponent. The arms are not included in this definition

*
[ Voor 40% gewijzigd door apis29 op 24-08-2018 01:39 ]
Dan zou ik eerder kijken naar hoe Kiev daar verdedigd.
[ Voor 11% gewijzigd door JST94 op 24-08-2018 09:05 ]
Net wakker
Eredivisie speelronde 3
24.08. 20:00 ADO Den Haag v Fortuna Sittard
25.08. 18:30 Ajax v FC Emmen
25.08. 18:30 De Graafschap v FC Groningen
25.08. 20:45 NAC v Excelsior
25.08. 20:45 PEC Zwolle v PSV
26.08. 12:15 Willem II v Heracles
26.08. 14:30 sc Heerenveen v Feyenoord
26.08. 14:30 FC Utrecht v VVV-Venlo
26.08. 16:45 AZ v Vitesse
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Of wordt het weer een zware wedstrijd voor de kijker en een moeizame voorbereiding voor Kiev. Al is het resultaat Europees wel steeds goed als de wedstrijd ervoor moeizaam gaat
Ik kan me zo maar voorstellen dat toen Amrabat werd gehaald er een bepaald plan was met hem en dat er wederzijdse verwachtingen zijn uitgesproken. Ik ben benieuwd wat het plan exact was met hem, voor welke positie had Feyenoord hem in gedachte? Dat hij in zijn eerste jaar El Ahmadi en Vilhena voor hem moest dulden heeft hij prima geaccepteerd, maar dat Amrabat problemen heeft met het terughalen van Clasie na het vertrek van El Ahmadi kan ik mij prima voorstellen. Wat heeft Amrabat op zijn 21e dan nog te zoeken bij Feyenoord als je zelfs iemand als Clasie nog voor je moet dulden? Dan sta je overduidelijk op het tweede plan en moet je inderdaad gewoon weggaan, je moet spelen op die leeftijd.JST94 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:22:
Wat had hij verwacht? Een heel seizoen basis staan bij Feyenoord en even Vilhena of El Ahmadi uit de basis spelen?
Don't do that.... Waarom weer van die flauwe opmerkingen zeg.apis29 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 23:12:
Als het '010' was geweest dan was een mm nog teveel zeker)
https://www.vi.nl/nieuws/...d-maar-een-duel-te-missen
Van Overeem hoeft nog maar 1 wedstrijd te zitten. Toch bijzonder om eerst geel te krijgen, via VAR rood, via KNZB 3 wedstrijden, tuchtcommissie weer 1. Goed, hij is gestraft voor een pittige doch ongelukkige overtreding.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dit topic is gesloten.
![]()