Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En 2x belangrijk balverlies en staan te slapen bij de 1e corner die er ook al bijna in ging, dat was zijn man.n0pe schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:12:
[...]
Speelt toch wel lekker hoor, verreweg de meeste passes (40, 88%) en meeste duels gewonnen (9 van de 12).
Magniafico speelt goed jaLeon Zwiers schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:10:
Die Tagiatelli speelt echt goed btw. Valt me al vaker op.
Mazrauoi doet terugverlangen naar de grote vriend van @Harribo
Man man man, appeleren voor penalty en stoppen met voetballen. Als ze op dat moment druk bleven zetten was er een grote kans gekomen,
Dat wordt nog een doelpuntje tegen ja..... irritant dit.... mijn bloeddruk!!!Hupske schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:14:
Ajax is aan het proberen te controleren zo te zien. Wat ze niet kunnen.
Nu een soort tibetaanse monniken chant? Blijft toch een vreemde supporterschare..
Hahaha lolLeon Zwiers schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:16:
Eens een ander deuntje dan dat jalalalalalalaaaaa in de Arena.
Nu een soort tibetaanse monniken chant? Blijft toch een vreemde supporterschare..
Nee die Hermes House Band is origineel...Leon Zwiers schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:16:
Vorige week ook al, volgens mij zingen ze iets van "Bring it home" maar kon het toen en nu ook niet helemaal plaatsen. Vroeg me al af wanneer jij je zou gaan ergerenLeon Zwiers schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:16:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Alleen bij een goal hejaapstobbe schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:17:
[...]
Nee die Hermes House Band is origineel...
Leon Zwiers schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:16:
Haha!
Of Wober of Eiting brengen wat mij betreft.P.O. Box schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:18:
er doen er 2 niet meer mee met druk zetten de tweede helft... op belangrijke posities.... de jong en schone.... dat is niet goed
Ik zie toch net echt De Jong druk zetten hoor.P.O. Box schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:18:
er doen er 2 niet meer mee met druk zetten de tweede helft... op belangrijke posities.... de jong en schone.... dat is niet goed
Nee... gewoon al decennia een liedje verkeerd zingen, dat is lekker. Hoorde laatst supporters iets zingen over ‘geen woorden maar daden’ terwijl dat historisch en statistisch gezien andersom is. Dom publiekLeon Zwiers schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:16:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En die Tagliafico. Verdedigend sterk en voetballend komt die ook perfect mee. Zelfs zo als hij aan de bal komt, het tempo omhoog gaat.
En Ajax Ajax naar voren!!
Oneenee denk ik elke keer bij zo’n intercepties.Vos schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:22:
Onana neenee!
In Marseille zullen ze wel opgelucht zijn met de weigering van Ajax.Vos schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:22:
Onana neenee!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
ik zag het ook.... net nadat ik het getikt had... maar toch, hij staat veel verder naar achteren dan in de eerste helft.... hij zal de zwakke Blind wel moeten ondersteunen ofzoQu3st schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:20:
[...]
Ik zie toch net echt De Jong druk zetten hoor.
Schone wordt moe, wisselen voor Eiting of Blind oo 6 en Wober erbij.
Ja blind is toch duur betaald... Torent er toch helemaal niet bovenuit.. Is toch geen dragende speler?P.O. Box schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:22:
[...]
ik zag het ook.... net nadat ik het getikt had... maar toch, hij staat veel verder naar achteren dan in de eerste helft.... hij zal de zwakke Blind wel moeten ondersteunen ofzo
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Tagliafico is een held! Gelijk in de eerste wedstrijd voor Ajax speelde hij al goed.Hupske schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:22:
Nou de storm van t publiek is ook opgehouden. Zie je terug in t spel.
En die Tagliafico. Verdedigend sterk en voetballend komt die ook perfect mee. Zelfs zo als hij aan de bal komt, het tempo omhoog gaat.
En Ajax Ajax naar voren!!
wat ik al eerder zei, hij is niet zelfstandig. probeert alleen alles op aanwijzing, en brengt zelf weinig in(ook nooit begrepen dat hij aanvoerder waardig was)groggy schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:24:
[...]
Ja blind is toch duur betaald... Torent er toch helemaal niet bovenuit.. Is toch geen dragende speler?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Edit: neem Frenkie nu maar mee!
[ Voor 33% gewijzigd door Typhone op 22-08-2018 22:27 ]
Ajax heeft helemaal niet zo’n selectie om
Dat te doen.
Dit is vragen om een doelpunt
dit is echt een van zijn beste wedstrijden voor Ajax.... soms is hij wat wild en onbezonnen in andere wedstrijden, maar dat is deze wedstrijd prima gedoseerd. Maar ik vind hem vandaag vooral in balbezit veel beter dan ik hem ooit heb gezien... lijkt zich constant bewust van zijn positie van zijn medespelers... een keer raken wanneer nodig... prima.... enige minpuntje: zijn voorzetten op Huntelaar zijn allemaal nog mislukt.... (maar die op Tadic was natuurlijk goud)Qu3st schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:26:
[...]
Tagliafico is een held! Gelijk in de eerste wedstrijd voor Ajax speelde hij al goed.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:05
E ze worden slordig ook nog. Ziyech is al aardig geïrriteerd.fevo-1190 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:27:
Waarom gaat Ajax nu zo achterover leunen?
Ajax heeft helemaal niet zo’n selectie om
Dat te doen.
Dit is vragen om een doelpunt
Float like a butterfly, sting like a bee.
En komt voort uit het zeer onnodig balverlies van frenkieQu3st schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:29:
Dat is een duur kaartje
Ik vind het ook een beetje lullig richting De Ligt. Je geeft zo'n jongen de taak om eventueel straks Diego Costa ofzo af te stoppen in z'n eentje.
Ik blijf het altijd zo apart vinden dat Ajax altijd net te ver doorslaat in hun filosofie. Goede voetballers != goed voetbal. Er is meer dan die ene steekpass geven in het voetbal.
Heeft Daley Blind al een duel gewonnen vandaag trouwens?
[ Voor 18% gewijzigd door Typhone op 22-08-2018 22:31 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Franse Nijhuis.Martinusz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:31:
Hoezo is dat geen kaart?
Betere leerschool kan ie niet krijgenFleximex schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:29:
Ik vind het ook een beetje lullig richting De Ligt. Je geeft zo'n jongen de taak om eventueel straks Diego Costa ofzo af te stoppen in z'n eentje.
Wordt wel tijd dat Ten Hag eens gaat wisselen, je ziet er een aantal moe worden.
Zie em ook steeds in het midden van het veld staan met zn eigen man helemaal vrij... Het is dat Kiev de bal er niet krijgt.Typhone schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:33:
Mazraoui ga vissen gek! Wat een k*tpasd weer!
Voor de ontwikkeling van De Ligt zal het goed zijn. Maar voor de resultaten van Ajax is het een ander verhaal. En dan wordt de beschuldigende vinger naar De Ligt gewezen
Damn, jammer die kopbal zeg. In slowmo ging ie er helaas ook niet in...
Ach tegen Atletico hoeven wij ons toch geen illusies te maken.Fleximex schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:34:
[...]
Voor de ontwikkeling van De Ligt zal het goed zijn. Maar voor de resultaten van Ajax is het een ander verhaal. En dan wordt de beschuldigende vinger naar De Ligt gewezen
Wertk wel altijd tegen de aanvallende ploeg.Hupske schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:37:
Scheids vind ik prima vandaag. Geen watjes voetbal en goed voor het tempo van de wedstrijd.
Jeroen Frenkie doe nou niet!groggy schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:37:
Frenkie pas nou op!
En hij gaf geen penalty tegenHupske schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:37:
Scheids vind ik prima vandaag. Geen watjes voetbal en goed voor het tempo van de wedstrijd.
Edit: oei oei oei bijna mis daar
[ Voor 9% gewijzigd door KingKoning op 22-08-2018 22:38 ]
Nu aan t zeuren dat hij maar niet wisselt haha
M’n neefje voor Mazraoui!groggy schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:39:
Eiting voor schone
Ik heb een neefje van 3 die mogelijk beter is.
Die deed ze precies op de 60e minuut.snmght schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:41:
Maar serieus, is wel echt een Ajax ding, als ik het me goed heug deed Frank de Boer ook standaard zijn wissels pas (ver) na de 80e minuut.
Meerdere die volgens de gangbare westerse normen aan de cretologie “lekker” zouden voldoen
#tenhagoutExocet schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:45:
Gaat ie de Wit inbrengen? Wtf
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dit topic is gesloten.
![]()